Ze zijn dus bezig een nieuwe firmware te maken
Verwijderd
laat ze opschieten met die firmware, ik wordt helemaal geschift van een niet normaal funtionerende telefoon
De optie "opstartscherm" is er niet, komt dat doordat ik een K750i gebruik?PuDy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:29:
Telefoonmenu > instellingen > display > opstartscherm > geen (of een ander als je dat prefereert)

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:06:
Mailtje dat ik gekregen heb van Sony Ericsson Call Center Case:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Geachte heer, Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center. Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede: Wij willen u mede delen dat er inderdaad een probleem is nadat de Sony Ericsson W800i is ge-update naar de laatste versie dat na overdracht van muziekbestanden via de "Disc2Phone" dat enkele bestanden niet worden uitgelezen op het toestel. De technici van Sony Ericsson zijn op de hoogte van deze problemen en zijn druk bezig deze problemen op te lossen dmv een nieuwe release. Onze excuses voor het ongemak.
ps. Ik kreeg van de week nog gewoon een standaardmailtje terug.
[ Voor 5% gewijzigd door brehloi op 04-11-2005 18:14 ]
Ik heb net een k750i gekocht en ben er echt super blij mee!
Ik heb al een bluetooth verbinding met het toestel en dit werkt perfect!
Nu vorge ik mij af: Als ik Float's Mobile Agent installeer, heb ik dan de software op de cd van sony nog wel nodig als ik alleen bluetooth gebruik?
Ik heb al een bluetooth verbinding met het toestel en dit werkt perfect!
Nu vorge ik mij af: Als ik Float's Mobile Agent installeer, heb ik dan de software op de cd van sony nog wel nodig als ik alleen bluetooth gebruik?
Verwijderd
thnxVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:47:
de SE site gewoon!
maar ik krijg dat hij geen verbinding kan maken met mijn USB
Dit is erg positief dat ze er wat aan gaan doen.... hopen dat er een nieuwe firmware komt dan, dat scheelt weer een cradreader van 20 euro.brehloi schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:14:
[...]
![]()
![]()
![]()
eindelijk!
ps. Ik kreeg van de week nog gewoon een standaardmailtje terug.
Ik heb inderdaad een w800i, probeer het anders op een andere manier.De optie "opstartscherm" is er niet, komt dat doordat ik een K750i gebruik?
ik twijfel nog een beetje tussen de w900 & de w800.
De w900 is natuurlijk geweldig, alleen nogal aan de dure en grote kant. Video messaging en UMTS zijn natuurlijk wel erg gave functies maar wie weet over hoelang er een nieuwe telefoon uitkomt met dan echt veel flash geheugen en een 3 mp camera...
W800 ondersteunt toch in principe emsn en html browsers? (ja, ik heb dit topic doorgelezen maar niet de voorgaande 4
)
De w900 is natuurlijk geweldig, alleen nogal aan de dure en grote kant. Video messaging en UMTS zijn natuurlijk wel erg gave functies maar wie weet over hoelang er een nieuwe telefoon uitkomt met dan echt veel flash geheugen en een 3 mp camera...
W800 ondersteunt toch in principe emsn en html browsers? (ja, ik heb dit topic doorgelezen maar niet de voorgaande 4
Verwijderd
Wat is het voordeel van *.mp4 ten opzichte van *.3gp? Ik gebruik 3gp converter. Dat is één of twee keer klikken en het programma gaat aan de slag.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:13:
Ik wil dus videos op m'n k750i krijgen en ik gebruik de guide http://spawnweb.dk/recode/k750.htm maar hij gebruikt NERO recode 2 en ik NERO recode 2 CE. En volgens mij zit er een flink verschil tussen want mij is het nog niet gelukt om een video te converten.
Het gaat allemaal goed (alles is hetzelfde) totdat "Nero Digital Settings" bij mij staan andere dingen en kan ik dus niet de settings overnemen die hij "very important" vind. Waardoor (denk ik) ook het converten bij mij mislukt.
Help!
Ben wel benieuwd naar reacties
Verwijderd
Je kan Opera Mini op je w800 zetten. Daarmee kun je html pagina's bekijken. Nu.nl varieert tussen 10-15 kb. Wel iets meer dan de gemiddelde wap pagina. Zie het begin van het topic voor Opera Mini.Silvos schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:12:
ik twijfel nog een beetje tussen de w900 & de w800.
W800 ondersteunt toch in principe emsn en html browsers? (ja, ik heb dit topic doorgelezen maar niet de voorgaande 4)
Verwijderd
vandaag ook in het bezit gekomen van de w800I
heb hem nog niet uitgepluist maar daar ga ik maar eens voor zitten.
de muziek functie is wel erg goed klinkt lekker.
heb hem nog niet uitgepluist maar daar ga ik maar eens voor zitten.
de muziek functie is wel erg goed klinkt lekker.
Heej allemaal,
Ik heb vandaag ook een w800i gekocht
hehe
En ik ben hem aan het testen maar wat me opviel als ik de datakabel gebruik en ik ben er klaar mee en haal de stekker uit de telefoon gaat me pc restarten
ik d8 misshcien is dit eenmalig maar dit gebeurt dus elke x. ook als ik de programma herinstaleer.
Ik heb een WIN Xp Pro. ligt dit aan de telefoon of aan de bijgeleverde programma? En zou ik dit kunnen oplossen?
ThnQ
Ik heb vandaag ook een w800i gekocht
En ik ben hem aan het testen maar wat me opviel als ik de datakabel gebruik en ik ben er klaar mee en haal de stekker uit de telefoon gaat me pc restarten
Ik heb een WIN Xp Pro. ligt dit aan de telefoon of aan de bijgeleverde programma? En zou ik dit kunnen oplossen?
ThnQ
Signature
Verwijderd
Ik heb ff een praktische vraag:
Hoe kan je, als je radio aan het luisteren bent, de radio opnemen?
Gewoon als mp3, desnoods als .amr.. beetje vreemd dat dit niet kan.
Misschien met een programma ofzo?
Hoe kan je, als je radio aan het luisteren bent, de radio opnemen?
Gewoon als mp3, desnoods als .amr.. beetje vreemd dat dit niet kan.
Misschien met een programma ofzo?
De laatste firmware, voor de k750i, is deze zonder problemen
te gebruiken of zijn daar nog steeds problemen mee?
Ik hoor het graag ...
Ik hoor het graag ...
Radio kan je niet opnemen, op het moment heb ik daarvoor nog geen java midlet gevonden.
Je zou iets moeten vinden zoals deze
Wie zoekt mee naar een soortgelijke java versie? 
Werkt je telefoon naar wensen? Geen problemen? Laat hem dan zo... en update hem niet!
Don't fix if it an't broken (yet
)
Het lijkt dat ik nooit een bijdrage aan deze topic lever, maar elk bericht word gelezen door mij
Ben afgelopen week bezig geweest om de K750i als webcam te gebruiken (veel teksten lezen, pdf documenten doornemen en veel gebruik gemakend van babelfish!
)
iig kan ik mededelen dat een java-midlet mogelijkheid heeft om de camera en bleutooth te gebruiken (bron) Onlangs ook uitgetest met het spelletje: "Bluetooth Biplanes". Ik heb nog geen app. kunnen vinden die de camera kan gebruiken...
Je zou iets moeten vinden zoals deze
Helaas een Symbian applicatie en deze is dus niet geschiktVITO SoundExplorer for P800/P900 is MP3 player and audio recorder for Sony Ericsson smartphones.
VITO SoundExplorer turns your phone into a universal multimedia digital dictaphone and music player. It lets you record voice notes and memos, lectures, interviews in WAV and MP3 formats and listen to your favorite music in MP3.
Natuurlijk heb je die topic compleet doorgelezen en weet je dat er enkele probleempjes zijn bij sommige...-Japser- schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:44:
De laatste firmware, voor de k750i, is deze zonder problemen
Ik hoor het graag ...
Werkt je telefoon naar wensen? Geen problemen? Laat hem dan zo... en update hem niet!
Het lijkt dat ik nooit een bijdrage aan deze topic lever, maar elk bericht word gelezen door mij
Ben afgelopen week bezig geweest om de K750i als webcam te gebruiken (veel teksten lezen, pdf documenten doornemen en veel gebruik gemakend van babelfish!
iig kan ik mededelen dat een java-midlet mogelijkheid heeft om de camera en bleutooth te gebruiken (bron) Onlangs ook uitgetest met het spelletje: "Bluetooth Biplanes". Ik heb nog geen app. kunnen vinden die de camera kan gebruiken...
Orange heeft toestellen geleverd met de Orange firmware erop (wat oa inhoud dat Orange World vast staat als Internet service) Ook is blijkbaar de optie opstartscherm onzichtbaar gemaakt zodat gebruikers deze Orange opstart en afsluitscherm niet kunnen veranderen. Ik heb zelf een simlockvrij toestel zonder een "vage" firmware erop. Hoewel de meeste "vage" firmwares van bijv. KPN er wel voor zorgt dat de camere geen geluid maakt in Stille modus. En in dat geval is een "vage" firmware niet verkeerdPuDy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:44:
[...]
Dit is erg positief dat ze er wat aan gaan doen.... hopen dat er een nieuwe firmware komt dan, dat scheelt weer een cradreader van 20 euro.
...]
Ik heb inderdaad een w800i, probeer het anders op een andere manier.
[ Voor 108% gewijzigd door willy1986 op 05-11-2005 23:02 ]
Verwijderd
Als ik een foto maak dan komt de bekende shuttersound en "bevriest" het schermpje even.
Daarna komt de boodschap opslaan op memorystick.
Als het een actiefoto is blijkt dat de opgeslagen foto later genomen is dan het "bevroren" beeldschermpje liet zien op het moment dat ik die (verschrikkelijk overdreven) shuttersound hoor!
Ligt dit aan mijn firmware R1L002 en/of hebben meer mensen hier last van
Daarna komt de boodschap opslaan op memorystick.
Als het een actiefoto is blijkt dat de opgeslagen foto later genomen is dan het "bevroren" beeldschermpje liet zien op het moment dat ik die (verschrikkelijk overdreven) shuttersound hoor!
Ligt dit aan mijn firmware R1L002 en/of hebben meer mensen hier last van
Ik heb een d750i en heb de nieuwste software van de site gedownload en geinstalleerd (PC_Suite_1.7.10.exe). Ik draai windows 2000 op een laptop met usb 1.1.
Als ik van en naar de memory stick copieer gaat dat prima maar als ik meerdere bestanden van het telefoongeheugen naar mijn pc probeer te copieren krijg ik op een gegeven moment de melding dat ik de device heb verwijderd zonder het device gestopt te hebben. Uiteraard heb ik nergens aangezeten en zit alles nog gewoon aangesloten zoals het was.
De telefoon geeft een donkerblauw scherm en lijkt te resetten.
Heeft iemand anders hier last van?
Heb een poging gedaan om de topic te doorzoeken maar dit heeft niets opgeleverd.
Als ik van en naar de memory stick copieer gaat dat prima maar als ik meerdere bestanden van het telefoongeheugen naar mijn pc probeer te copieren krijg ik op een gegeven moment de melding dat ik de device heb verwijderd zonder het device gestopt te hebben. Uiteraard heb ik nergens aangezeten en zit alles nog gewoon aangesloten zoals het was.
De telefoon geeft een donkerblauw scherm en lijkt te resetten.
Heeft iemand anders hier last van?
Heb een poging gedaan om de topic te doorzoeken maar dit heeft niets opgeleverd.
Daar ga je dus de fout in, je moet de c ingedrukt houden terwijl je de kabel erin stopt zodra daarom gevraagd wordt.. Je moet de telefoon dus niet zelf aanzetten..Nelis00 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:14:
[...]
Dat werkt dus bij mij dus ecth gewoon NIET!
Hij gaat aan en vraagt direct om mijn pin... En ik ou de C ingedrukt terwijl ik hem aanzet en hou hem soms 5 minuten vast nadat hij Pin aangeeft maar helemaal niets! Hij blijft op 0% staan...
Waarom is die onzin niet gewoon voor OSX beschikbaar... daar werk alles gewoon WEL...
Verwijderd
ik heb een paar vraagjes over de K750i.
Wat kan ik beter nemen, een W800i of een K750i?
Is het waar dat de inhoud van de telefoons ongeveer hetzelfde zijn?
en hoelang kun je muziek luisteren met de mp3-speler totdat de batterij leeg is?
MvG,
Jim Koeleman
en hoelang kun je muziek luisteren met de mp3-speler totdat de batterij leeg is?
MvG,
Jim Koeleman
Je moet zelf beetje kiezen welke je wil. Welke vindt je mooi van kleur en design. Want de ene ziet graag zwart en de andere niet. Ook speelt het een rol hoeveel geheugen je wil. Je kan later wel geheugen bijkopen maar kan toch nu al een verschil maken. Ook flight-mode van de W800i kan een overweging zijn. De batterij duur hangt daar ook van af. geloof dat het 30 uur luisteren in de flight-modus is. Maar standby en spreektijd verschillen bij elke persoon. Hangt af van hoeveel je belt, hoe vaak je het toestel bedient en of je bepaalde zaken aanzet. Een uurtje Bluetooth aanzetten verbruikt meer dan als het zou uitstaan. En dan is er nog een verschil tussen aan en aan want je kan ook energiebesparingsmodus kiezen. Nadeel is dat je dan maar met 1 toestel kan verbinden maar verwacht dat dit niet vaak voor problemen zal zorgen. En anders zet je het gewoon even uit.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 11:56:
ik heb een paar vraagjes over de K750i.
MvG,
Jim Koeleman
Shit, dat bedoelde ik wel maar vertelde ik verkeerd... Sorry...Occy74 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 06:12:
[...]
Daar ga je dus de fout in, je moet de c ingedrukt houden terwijl je de kabel erin stopt zodra daarom gevraagd wordt.. Je moet de telefoon dus niet zelf aanzetten..
Ik houd dus C ingedrukt en plug daarna de kabel erin en dan vraagt hij om mijn Pin...
Ik zou dus de drivers niet goed geinstaleerd hebben... Hoe krijg je dat voor elkaar vraag ik mezelf af... Installeren is toch installeren...
Maargoed kan ik dan gewoon een nieuwe useraccount aanmaken en alles opnieuw installeren? Of moet ik eerst alle andere meuk eraf halen...
Als hij om je pin vraagt is dat al geen goed teken.. je moet de C ingedrukt houden dan pas je telefoon aanzetten en de C ingedrukt blijven houden, kabel er insteken en de C pas loslaten als de kabel er ongeveer 10 seconden in zit dan weet je bijna zeker dat het goed isNelis00 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:04:
[...]
Shit, dat bedoelde ik wel maar vertelde ik verkeerd... Sorry...
Ik houd dus C ingedrukt en plug daarna de kabel erin en dan vraagt hij om mijn Pin...
Ik zou dus de drivers niet goed geinstaleerd hebben... Hoe krijg je dat voor elkaar vraag ik mezelf af... Installeren is toch installeren...
Maargoed kan ik dan gewoon een nieuwe useraccount aanmaken en alles opnieuw installeren? Of moet ik eerst alle andere meuk eraf halen...
Ik neem aan dat jullie een knopje op de voorkant bedoelt? En dus niet, die aan de achterkant. Vreemd maar daar heb ik totaal geen last van. Ik heb alleen maar last van het knopje op de achterkant, die gaat bijna altijd open als ik mijn mobiel uit mijn broekzak haal. Nou is dat niet zo erg, want dan zie ik het toch gelijk en kan ik het weer dichtdoen. Maar vervelend is het wel.
markpatat schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:33:
Net de nieuwe w800i gekocht! Ziet er allemaal erg goed uit, er is 1 ding waar ik me kapot aan erger: het (schuif)-knopje van de camera. Deze is bij mij echt hyper-gevoelig, ik hoef er maar naar te kijken of de camera schiet aan. De lens blijft bedekt, dus je ziet alleen maar zwart, maar goed. Er zit een klein beetje speling op de knop en als ik um bv in mijn broekzak stop, gaat de camera aan. Ook als ik de toetsen geblokkeerd heb, super irritant. Kan niet de bedoeling zijn, lijkt mij. Iemand hetzelfde probleem gehad? Gelijk terugsturen?
thanx!
Shailesh schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:44:
Jup, gelijk!
Ik ging er na 2 weken mee terug, maar ze wilden geen nieuwe meer geven omdat hij al "gebruikt" was. Er zat 1 klein krasje op een knopje, dat in het licht zichtbaar was, en daardoor was hij niet meer verkoopbaar volgens de belcompany...Naja, ze wilden hem nog wel naar dynafix voor me sturen, maar ik ga liever zelf ff langs een servicepoint. Want ze kunnen het zo voor je fixen.
Mogen ze de volgende keer wel iets steviger maken, dat ie dus niet zo snel opengaat.
Samsung Galaxy Note 3
Evil M@V schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:38:
[...]
Als hij om je pin vraagt is dat al geen goed teken.. je moet de C ingedrukt houden dan pas je telefoon aanzetten en de C ingedrukt blijven houden, kabel er insteken en de C pas loslaten als de kabel er ongeveer 10 seconden in zit dan weet je bijna zeker dat het goed is
iets anders vast pakken als je je telefoon uit je broekzak haalt, je (wijs)vinger op/bij het knopje houden zodat het niet "achter" je broekzak blijft haken.Sterretje6 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:56:
[...]
Ik neem aan dat jullie een knopje op de voorkant bedoelt? En dus niet, die aan de achterkant. Vreemd maar daar heb ik totaal geen last van. Ik heb alleen maar last van het knopje op de achterkant, die gaat bijna altijd open als ik mijn mobiel uit mijn broekzak haal. Nou is dat niet zo erg, want dan zie ik het toch gelijk en kan ik het weer dichtdoen. Maar vervelend is het wel.
Mogen ze de volgende keer wel iets steviger maken, dat ie dus niet zo snel opengaat.
of minder strakke broeken aan doen
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Wat mij nog niet lukt is het instellen van mijn hetnet mail.
Ik heb dit al via de site van SE geprobeerd maar die instellingen werken niet.
Als verbindingsprofiel voor gprs gebruik ik imode.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn mail kan instellen?? Overgens heb ik het zelf al geprobeerd met alle goede namen voor pop3 en mailhost enzo.
En dan nog een vraagje, heeft iemand soms al rabobank mobiel bankieren op zijn k750i aan de gang?
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn mail kan instellen?? Overgens heb ik het zelf al geprobeerd met alle goede namen voor pop3 en mailhost enzo.
En dan nog een vraagje, heeft iemand soms al rabobank mobiel bankieren op zijn k750i aan de gang?
bij mij werkt dit wel, althans, als ik verbinding op Vodafone GPRS heb staan...gelukkie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:09:
Wat mij nog niet lukt is het instellen van mijn hetnet mail.
maar dat is wel bij de W800i
vind ik ook zwaar irritantSterretje6 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:56:
[...]
Als je nu gebruik van de radio wilt maken moet je elke keer de headset erin doen.
Is er geen stekkertje die er onderin kan doen die als antenne functioneerd??? lijkt me toch een simpele constructie en misschien is iemand het al eens tegengekomen?????
Is er geen stekkertje die er onderin kan doen die als antenne functioneerd??? lijkt me toch een simpele constructie en misschien is iemand het al eens tegengekomen?????
ツ
Iemand het volgende weleens gehad: Je kijkt via bestandsbeheer naar je fotos en dan zie je in ene 1 van de fotos veranderd in een icoontje met 1 of ander poppetje ofziets. Als je vervolgens deze foto gaat bekijken krijg je alleen wat zwarts te zien. Als de info van de foto bekijkt klopt gewoon alles, alleen kun je hem niet laten zien.
Ik heb het tot nu toe 1 keer gehad (het was de 177e die ik gemaakt heb
) Dus ik dacht ik gaat um eens bekijken op mn pc via de datakabel. Wat blijkt staat er in de foto map een bestand met dezelfde naam als de beruchte foto maar dan met iets van &_ er achter. DSC00177.jpg&_ zoiets dus. Heb ik dat bestand eens verwijderd en kijk ik later op mijn telefoon: voila is de foto er weer. Niets foto verloren, gewoon ff de memorystick via de pc bekijken, het zal wel 1 of ander lock bestandje zijn ofzo. Heb het verder niet bekeken, maar meteen verwijderd.
Misschien al eens vaker vermeld, misschien heeft niemand er last van, hoe dan ook: ik dacht ik deel het ff mede, voor degene die er wat aan heeft.
Wat ook kan is ergens zon stekkertje kopen en daar een kabeltje aan maken. Ergens in 1 van deze topics staat welke pinnetjes verbonden moeten worden om de telefoon te laten denken dat er iets aangesloten is.
Bij mijn weten functioneert de draad als antenne voor de radio en een hele korte antenne werkt slechter dan een langere (over het algemeen/bij autoradio's). Of zit er ook nog een essentieel deel van de antenne in de microfoon?
Om een kort verhaal lang te maken: tis zeer zeker wel mogelijk, en niet moeilijk maar of het de moeite waard is of een verbetering is (goede ontvangst gehandhaafd blijft), ik weet het niet.
Ik heb het tot nu toe 1 keer gehad (het was de 177e die ik gemaakt heb
Misschien al eens vaker vermeld, misschien heeft niemand er last van, hoe dan ook: ik dacht ik deel het ff mede, voor degene die er wat aan heeft.
Ja hoor kan iedereen maken. Koop gewoon een tweede headset en knip de microfoon eraf, met eventueel nog een stukje draad als het nog te lang is.struik schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:27:
Als je nu gebruik van de radio wilt maken moet je elke keer de headset erin doen.
Wat ook kan is ergens zon stekkertje kopen en daar een kabeltje aan maken. Ergens in 1 van deze topics staat welke pinnetjes verbonden moeten worden om de telefoon te laten denken dat er iets aangesloten is.
Bij mijn weten functioneert de draad als antenne voor de radio en een hele korte antenne werkt slechter dan een langere (over het algemeen/bij autoradio's). Of zit er ook nog een essentieel deel van de antenne in de microfoon?
Om een kort verhaal lang te maken: tis zeer zeker wel mogelijk, en niet moeilijk maar of het de moeite waard is of een verbetering is (goede ontvangst gehandhaafd blijft), ik weet het niet.
[ Voor 37% gewijzigd door Arie-Kanarie op 05-11-2005 15:42 . Reden: ff een quote dr bij, nog meer oplossingen :D ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Nog even een paar vraagjes:
Als je de radio instelt als wekker, gaat hij echt op maximaal volume af. Ook als je het geluidsniveau terug dingt, hij blijft hard. Kan je dit veranderen?
Ik heb het idee dat mijn bel volume een beetje aan de zachte kant is, hoe zet ik dat harder?
Als je de radio instelt als wekker, gaat hij echt op maximaal volume af. Ook als je het geluidsniveau terug dingt, hij blijft hard. Kan je dit veranderen?
Ik heb het idee dat mijn bel volume een beetje aan de zachte kant is, hoe zet ik dat harder?
Ja maar dan hoor je toch geen geluid, want normaal gesproken gaat dat via die headset dus, als je die eraf knipt komt er nergens geluid uit? Of zie ik het nou verkeerd?Arie-Kanarie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:33:Ja hoor kan iedereen maken. Koop gewoon een tweede headset en knip de microfoon eraf, met eventueel nog een stukje draad als het nog te lang is.
tijdens het bellen op de knopjes aan de zijkant drukken?PuDy schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:42:
Nog even een paar vraagjes:
Wat bedoel je hiermee? Ik volg het even niet...willy1986 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:47:
Ben afgelopen week bezig geweest om de K750i als webcam te gebruiken (veel teksten lezen, pdf documenten doornemen en veel gebruik gemakend van babelfish!)
Door wie? SE? Hoe weet je dat?willy1986 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:47:
En er word ook gewerkt aan een oplossing voor de camera blieb!![]()
Je kan dan kiezen voor geluid uit de speaker in de telefoon.robg1984 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:54:
[...]
Ja maar dan hoor je toch geen geluid, want normaal gesproken gaat dat via die headset dus, als je die eraf knipt komt er nergens geluid uit? Of zie ik het nou verkeerd?
Hmm... laatst de laatste firmware geinstalleerd op mn k750i... en nu werkt heel mn camera niet meer..
Als ik hem open (via schuifje of menu) gebeurt er op een flikkering in het beeld na niks meer...
update: nogmaals update uitgevoerd, ging allemaal prima.. nog steeds hetzelfde.. zal nu eens 'Modus Recovery' proberen...
update2: kutzooi.. nog steeds geen camera..
Als ik hem open (via schuifje of menu) gebeurt er op een flikkering in het beeld na niks meer...
update: nogmaals update uitgevoerd, ging allemaal prima.. nog steeds hetzelfde.. zal nu eens 'Modus Recovery' proberen...
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2005 17:06 ]
Verwijderd
Na bijna 5 maanden zonder enige problemen met mijn k750i doet het toestel sinds vandaag opeens erg vaag.
Het begon sinds gisterenavond toen de accu leeg was en ik mijn toestel aan de lader heb gehangen.
Vanmorgen na het aanschakelen zag ik aan het batterijsymbool dat deze nog leeg was.
Als ik in het standaardscherm en het menu zit knippert het licht van het toestel, foto's maken gaat ook niet meer, scherpstellen doet hij van tevoren ook niet.
De batterij er eens uitgehaald en weer ingestopt geeft hij na aanschakelen toch weer een vol batterijsymbool aan.
Na een minuurtje begint het licht in het scherm weer licht te knipperen en het batterijniveau begint weer zeer snel te dalen.
De headset er eens ingestopt en de radio aangeschakeld met de interne speaker aan, opeens lijken alle problemen weer verholpen, zelfs de batterij is opeens weer vol. (dus heeft hij blijkbaar toch geladen), zelfs na het uittrekken van de headset kan ik ook opeens weer foto's maken
Maar als ik weer naar het standaardscherm ga begint de ellende weer van voor af aan, knipperend licht in het beeld en een (zogenaamde) lege accu.
Ik had zo'n 3 weken geleden de nieuwste software update erop gezet en heb het vandaag nogmaals zonder problemen gedaan maar dit mocht niet baten.
Zou het toch door deze nieuwe software versie komen? (R1N035)
Is er ook een mogelijkheid om weer de vorige versie erop te zetten? (R1L002)
Zoals het nu is is het toestel alleen nog goed om naar de radio te luisteren.
Ik zie soms ook een rood lampje knipperen bovenop het toestel in het infrarood venstertje, weet iemand wat dat betekend?
Het begon sinds gisterenavond toen de accu leeg was en ik mijn toestel aan de lader heb gehangen.
Vanmorgen na het aanschakelen zag ik aan het batterijsymbool dat deze nog leeg was.
Als ik in het standaardscherm en het menu zit knippert het licht van het toestel, foto's maken gaat ook niet meer, scherpstellen doet hij van tevoren ook niet.
De batterij er eens uitgehaald en weer ingestopt geeft hij na aanschakelen toch weer een vol batterijsymbool aan.
Na een minuurtje begint het licht in het scherm weer licht te knipperen en het batterijniveau begint weer zeer snel te dalen.
De headset er eens ingestopt en de radio aangeschakeld met de interne speaker aan, opeens lijken alle problemen weer verholpen, zelfs de batterij is opeens weer vol. (dus heeft hij blijkbaar toch geladen), zelfs na het uittrekken van de headset kan ik ook opeens weer foto's maken

Maar als ik weer naar het standaardscherm ga begint de ellende weer van voor af aan, knipperend licht in het beeld en een (zogenaamde) lege accu.
Ik had zo'n 3 weken geleden de nieuwste software update erop gezet en heb het vandaag nogmaals zonder problemen gedaan maar dit mocht niet baten.
Ik zie soms ook een rood lampje knipperen bovenop het toestel in het infrarood venstertje, weet iemand wat dat betekend?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 17:31 ]
Verwijderd
Bedankt voor de info.co0lman schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:03:
[...]
Je moet zelf beetje kiezen welke je wil. Welke vindt je mooi van kleur en design. Want de ene ziet graag zwart en de andere niet. Ook speelt het een rol hoeveel geheugen je wil. Je kan later wel geheugen bijkopen maar kan toch nu al een verschil maken. Ook flight-mode van de W800i kan een overweging zijn. De batterij duur hangt daar ook van af. geloof dat het 30 uur luisteren in de flight-modus is. Maar standby en spreektijd verschillen bij elke persoon. Hangt af van hoeveel je belt, hoe vaak je het toestel bedient en of je bepaalde zaken aanzet. Een uurtje Bluetooth aanzetten verbruikt meer dan als het zou uitstaan. En dan is er nog een verschil tussen aan en aan want je kan ook energiebesparingsmodus kiezen. Nadeel is dat je dan maar met 1 toestel kan verbinden maar verwacht dat dit niet vaak voor problemen zal zorgen. En anders zet je het gewoon even uit.
Kan iemand me eigenlijk iets vertellen die zelf een K750i heeft.
hoelang gaat de batterij mee als je alleen maar mp3's luister?
MvG
Jim Koeleman
Probeer eens een master reset te doen, dat wil nog wel eens helpenBosmonster schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:23:
Hmm... laatst de laatste firmware geinstalleerd op mn k750i... en nu werkt heel mn camera niet meer..
Neem aan dat de W550 ook bij dit forum past,ik heb hem zojuist gehaald.
Is verder bijna hetzelfde als W800 (maar minder MB) en als de K750 (geen 2.0 pixel camera)
Is verder bijna hetzelfde als W800 (maar minder MB) en als de K750 (geen 2.0 pixel camera)
Verwijderd
Ik vind het best een vervelend iets, vandaar dat ik me herhaal.
Heeft iemand last van het volgende?
Als ik een foto maak dan komt de bekende shuttersound en "bevriest" het schermpje even.
Daarna komt de boodschap opslaan.
Als het een actiefoto is blijkt dat de werkelijke foto later genomen is dan het "bevroren" beeldschermpje liet zien, op het moment dat ik die (verschrikkelijk overdreven) shuttersound hoor!
M.a.w. als iemand beweegt, zie ik een later moment op de foto weergegeven dan het moment dat ik dacht vast te leggen!
Ligt dit aan mijn firmware R1L002 en/of hebben meer mensen hier last van?
(W800i)
Als het een actiefoto is blijkt dat de werkelijke foto later genomen is dan het "bevroren" beeldschermpje liet zien, op het moment dat ik die (verschrikkelijk overdreven) shuttersound hoor!
M.a.w. als iemand beweegt, zie ik een later moment op de foto weergegeven dan het moment dat ik dacht vast te leggen!
(W800i)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 17:59 ]
Verwijderd
Dus jij betaald nu elke maand 32,50DaannO schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:19:
Actie bij belcompany: 1jaar orange 32.50 de k750i gratis.
Heb er nu een aan mn vriendin gegeven
Daar heb ik ook last van, met mijn k750i, nieuwste firmware. Best irritant ja, netzoals dat shuttergeluid. Vind het echt irritant, krijg bijna de neiging om dat ding custom te flashen en mn garantie om zeep te helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:58:
Ik vind het best een vervelend iets, vandaar dat ik me herhaal.
(W800i)
Werkt je emial dan of mobiel bankieren?robg1984 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:16:
[...]
bij mij werkt dit wel, althans, als ik verbinding op Vodafone GPRS heb staan...
maar dat is wel bij de W800i
Wat moet ik nu allemaal instellen om via kpn mobiel of imode mijn mail op te halen? Het standaard kpn wap profiel werkt niet.
Als ik imode gebruik, dan vul ik mijn wachwoord in bij mail ophalen, en dan maakt hij verbinding. Daarna staat er server zoeken, en dit blijft zo.
Wat heb ik fout gedaan?
Ik heb k750Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:41:
[...]
Bedankt voor de info.
Kan iemand me eigenlijk iets vertellen die zelf een K750i heeft.
hoelang gaat de batterij mee als je alleen maar mp3's luister?
MvG
Jim Koeleman
Nou ik heb het wel voor mekaar gekregen met mijn .planet mail....gelukkie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:03:
[...]
Werkt je emial dan of mobiel bankieren?
Wat moet ik nu allemaal instellen om via kpn mobiel of imode mijn mail op te halen? Het standaard kpn wap profiel werkt niet.
Als ik imode gebruik, dan vul ik mijn wachwoord in bij mail ophalen, en dan maakt hij verbinding. Daarna staat er server zoeken, en dit blijft zo.
Wat heb ik fout gedaan?
[ Voor 34% gewijzigd door Pendulum op 05-11-2005 18:13 ]
Verwijderd
@s0k, Bedankt voor je reactie, weet ik in ieder geval al weer meer.
Was al bang dat ik het een defect was of zo, maw, dat alleen ik dat had.
Wacht nog met flashen dan proberen we eerst of we het niet op een andere
manier op kunnen lossen, met behulp van dit forum (evt. andere )

Dat shuttergeluid valt maar op 2 manieren op te lossen, volgens mij:Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:56:
@s0k, Bedankt voor je reactie, weet ik in ieder geval al weer meer.
-Andere firmware erop flashen; ken er 1 waarbij je het zelf kan doen, kost je alleen wel 10e per handeling
-eerst bellen, voicemail ofzo, en dan foto maken. Maarja, dat is zo omslachting.
En dat van dat foto's maken, dat is gewoon wachten op een fix van SE zelf.
Ik kan niks vinden over die mail instellingen in de vorige topics.
Als ik trouwens die opgestuurde instellingen gebruik, gaat hij ook een 06 nummer bellen!
Ik heb het volgende:
Wappen doe ik via imode.
drager: POP3
inkomende server: POP3.hetnet.nl
uitgaande: mailhost.hetnet.nl
usernamen: blablabla
wachtwoord:*****
verbinden via: imode
Als ik mijn mail nu ga opvragen vraagt hij om mijn wachtwoord (niet opgeslagen), daarna blijft er maar staan bezig met zoeken naar server.
Als ik trouwens die opgestuurde instellingen gebruik, gaat hij ook een 06 nummer bellen!
Ik heb het volgende:
Wappen doe ik via imode.
Als ik mijn mail nu ga opvragen vraagt hij om mijn wachtwoord (niet opgeslagen), daarna blijft er maar staan bezig met zoeken naar server.
email...gelukkie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:03:
[...]
Werkt je emial dan of mobiel bankieren?
Dit zijn mijn instellingen:gelukkie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:09:
Ik kan niks vinden over die mail instellingen in de vorige topics.
Ik heb het volgende:
Wappen doe ik via imode.
Verbinden via: TELFORT GPRS WAP
protocol: pop3
inkomende server: pop.planet.nl
uitgaande server: mail.telfort.nl
....
ik weet niet hoe het met i-mode moet maar dit werkt bij mij wel....
Dat rode lampje is een teken dat je batterij leeg is. tenminste bij mij knippert het alleen als de telefoon een keer melding heeft gegeven dat mn batterij op zn einde is.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:21:
Na bijna 5 maanden zonder enige problemen met mijn k750i doet het toestel sinds vandaag opeens erg vaag.
De headset er eens ingestopt en de radio aangeschakeld met de interne speaker aan, opeens lijken alle problemen weer verholpen, zelfs de batterij is opeens weer vol. (dus heeft hij blijkbaar toch geladen), zelfs na het uittrekken van de headset kan ik ook opeens weer foto's maken![]()
Terug flashen is (volgens mij) niet op een legale manier te doen, helaas.
Probeer eens master reset te doen, en daarna je batterij nog eens op te laden met de standaardlader.
Ik installeer net Disc2phone en als ik em opstart krijg ik deze foutmelding:
http://img278.imageshack.us/my.php?image=d2p8fw.jpg
En als je dan op annuleren drukt om em te laten debuggen geeft hij:
http://img278.imageshack.us/img278/7158/d2p29gy.jpg
Ik had eerst de NL versie geinstalleerd, daarna de Engelse (beide versie 1.1.0.44)
Iemand een oplossing ? Want nu kan ik geen mp3's overzenden naar mn W800i...
Ik had eerst de NL versie geinstalleerd, daarna de Engelse (beide versie 1.1.0.44)
Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case
Ik zou niet weten waarom het niet werkt, maar je mp3's kan je toch gewoon in deze map plakken Deze computer -> verwisselbare schijf -> MP3XtremeChicken schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:52:
Verwijderd
Ik weet niet wat voor probleem ik weer heb, maar misschien is het mijn memorystick. Het overzetten van bestanden naar mijn w800 lukt niet volledig. Hij geeft aan op de pc dat het erop staat, maar op het moment dat ik de kabel eruit trek en kijk of het erop staat, dan staan de bestanden er niet. Weet iemand wat het probleem is?
ALvast bedankt.
ALvast bedankt.
heeft iemand al geprobeerd om de drivers voor de w800 en de k750 op een comp te zetten? En is dat bij iemand dan ook gelukt dus dat je comp met de w en de k over weg kan?
eens proberen..Robert15 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:50:
[...]
Probeer eens een master reset te doen, dat wil nog wel eens helpen
.. nope werkt nog steeds niet..
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2005 22:19 ]
mijn telefoon houdt echt van grappen heb ik het idee. Zet ik er een zooi mp3 op, verschillende albums, kijk ik later op mn telefoon, zijn ze nergens te bekennen 
En dit is me nou al een paar keer overkomen, ook met disc2phone. Ik word er knettergek van.
En dit is me nou al een paar keer overkomen, ook met disc2phone. Ik word er knettergek van.
Af en toe vergeet ie je memory stick heb ik het idee. Hem even uit/aan zetten helpt dan meestal wel.s0k schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:18:
mijn telefoon houdt echt van grappen heb ik het idee. Zet ik er een zooi mp3 op, verschillende albums, kijk ik later op mn telefoon, zijn ze nergens te bekennen
Idd, zoiets is het, maar wel knap irritant om steeds weer 200mb erop moeten te zetten omdat hij het 'ff' vergeet.Bosmonster schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:24:
[...]
Af en toe vergeet ie je memory stick heb ik het idee. Hem even uit/aan zetten helpt dan meestal wel.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:21:
een verhaal ellende...
Zou het toch door deze nieuwe software versie komen? (R1N035) Ja
Is er ook een mogelijkheid om weer de vorige versie erop te zetten? (R1L002)Nee, niet via de SEUS
Ik zie soms ook een rood lampje knipperen bovenop het toestel in het infrarood venstertje, weet iemand wat dat betekend? Rood lampje waarschuwt bij een bijna lege batterij... kan het niet terug vinden in handleiding maar t staat iig ergens. Voor degene die niet weet wat we bedoelen... doe de LED/verlichting test te vinden onder de service tests en zie in het infrarood kapje een rood lampje(naar mijn mening totaal overbodig en zeker niet bevorderlijk voor het energieverbruik![]()
Je hoeft niks opnieuw erop te zetten, de telefoon vergeet dat er een memorystick in zit. Uit/aanzetten en je kunt alles weer zien.s0k schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:26:
[...]
Idd, zoiets is het, maar wel knap irritant om steeds weer 200mb erop moeten te zetten omdat hij het 'ff' vergeet.
Tenminste, zo lost het het bij mij op als ik mn bestanden (mp3's bijvoorbeeld) niet meer kan vinden.
Email is eindelijk na veel proberen gelukt! Alleen zonder de sony-site instellingen en zelfs die van belcompany werkte niet!
Hier heb ik mij oplossing mee gemaakt:
http://www.gsm-forum.nl/i...ion=display;threadid=7085
Hier heb ik mij oplossing mee gemaakt:
http://www.gsm-forum.nl/i...ion=display;threadid=7085
Je hebt niet (de nieuwste versie van) het .NET-framework geinstalleerd. Die kan je vinden op Windows Update (http://www.windowsupdate.com) of hier:XtremeChicken schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:52:
http://www.microsoft.com/...89-4842-8157-034d1e7cf3a3
Daarna moet je niet vergeten SP1 voor .NET te installeren, die vind je hier (Windows Update heeft deze ook):
http://www.microsoft.com/...8e-40b2-bbdb-a83353618b38
Hallo,
Sinds 3 november kan je via vodafone LIVE op MSN messenger met je mobiel. Ik ga vandaag een SE W800i kopen, en ben lid van Vodafone. Mijn vraag is: Kan je met dat mobiel ook op MSN??
Gewoon gratis via je mobiel op MSN! Ik had gelezen dat het op de K300i kon, maar de W800i weet ik niet??
Misschien weet iemand het...:D
Sinds 3 november kan je via vodafone LIVE op MSN messenger met je mobiel. Ik ga vandaag een SE W800i kopen, en ben lid van Vodafone. Mijn vraag is: Kan je met dat mobiel ook op MSN??
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Ik ben hier wel MSN clients tegen gekomen. Niet geprobeerd overigens. Hoef je denkik dus niet een vodafone versie (met de nadelen daarvan) te nemen. Ben trouwens wel blijdat SE in de mails toegeeft dat het bekend prob is. Hopelijk komt de firmware update snel!
vrijdagavond w800i gehaald, zaterdag de schrik van mijn leven, memorystick corrupt, nergens af te lezen, phone niet, pc niet, zondag terug naar orangeshop, binnen 5 minuten nieuwe, dat is pas service 
voor de rest, een top phone!!!!!!
voor de rest, een top phone!!!!!!
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
ik ben nu van plan om mn w880i te gaan updaten, wilde ik eerst ook al gaan doen maar toen wearen er nog te veel problemen dus.
ik heb die pdf doorgelezen waarin staat hoe alles moet maar 1 ding begrijp ik niet:
bij stap 3 wordt gevraagd: have you turned on your device and connected it to the pc with your usb cable.
dan zegt de maker van deze pdf dat je op nee moet drukken, klopt dat??
verder zijn er ook geen problemen meer met camera's die het niet doen na de update enz??
alvast bedankt
ik heb die pdf doorgelezen waarin staat hoe alles moet maar 1 ding begrijp ik niet:
bij stap 3 wordt gevraagd: have you turned on your device and connected it to the pc with your usb cable.
verder zijn er ook geen problemen meer met camera's die het niet doen na de update enz??
alvast bedankt
Verwijderd
Gisteren schreef ik over mijn problemen met mijn k750i, het knipperende display in het standaardscherm, het menu, de zogenaamde lege accu, het niet kunnen maken van foto's en tevens werkte de middelste knop boven de joysstick ook niet, echte software kuren (R1N035) vermoedelijk.
Afgelopen nacht heb ik de accu eens gedurende 12 uren uit het toestel gehaald, de problemen leken weer verholpen maar na 10 minuten kwamen ze toch weer terug.
Toen maar een master reset gedaan, nadat het toestel weer helemaal gereset was na de originele fabrieksinstellingen waren de problemen nog steeds aanwezig, de accu er nog maar eens uitgehaald en vervolgens er terug in gestopt, vanaf toen deed hij het weer als vanouds, momenteel al een uur zoals hij het moet doen.
Zou deze master reset hem dan toch goed gedaan hebben?
Hopenlijk blijft het toestel nu wel goed werken, alleen vervelend nu ik weer al mijn instellingen terug moet gaan zetten.
Thnxs voor de tips Arie-Kanarie en Willy1986
Afgelopen nacht heb ik de accu eens gedurende 12 uren uit het toestel gehaald, de problemen leken weer verholpen maar na 10 minuten kwamen ze toch weer terug.
Toen maar een master reset gedaan, nadat het toestel weer helemaal gereset was na de originele fabrieksinstellingen waren de problemen nog steeds aanwezig, de accu er nog maar eens uitgehaald en vervolgens er terug in gestopt, vanaf toen deed hij het weer als vanouds, momenteel al een uur zoals hij het moet doen.
Zou deze master reset hem dan toch goed gedaan hebben?
Hopenlijk blijft het toestel nu wel goed werken, alleen vervelend nu ik weer al mijn instellingen terug moet gaan zetten.
Thnxs voor de tips Arie-Kanarie en Willy1986
Ik raad je aan om nu meteen alle contacten naar je simkaart te kopieren! (of nummers opschrijven) en je mentaal voor te bereiden om je k750i af te staan. Ik herken de problemen van jou en updaten, accu in/uit, master resets hielpen allemaal niet.
Ik had bij mijn eerste K750i (O5W21) (gekocht op 27 mei) een printplaat probleem die volgens Dynafix niet te repareren was. Toestel in omgeruild voor een nieuw exemplaar (met mijn vrienden
) en deze werkt gelukkig prima
Ik had bij mijn eerste K750i (O5W21) (gekocht op 27 mei) een printplaat probleem die volgens Dynafix niet te repareren was. Toestel in omgeruild voor een nieuw exemplaar (met mijn vrienden
bij mij hoor je ook geen geluid als ik hem op stille modus heb staans0k schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:06:
[...]
Dat shuttergeluid valt maar op 2 manieren op te lossen, volgens mij:
-Andere firmware erop flashen; ken er 1 waarbij je het zelf kan doen, kost je alleen wel 10e per handeling
-eerst bellen, voicemail ofzo, en dan foto maken. Maarja, dat is zo omslachting.
En dat van dat foto's maken, dat is gewoon wachten op een fix van SE zelf.
ja had ik in het begin ook, tot ik telefoon eruit ging halen via 'Hardware veilig verwijderen' dan heb je dat probleem niet! ik niet althans!Bosmonster schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:14:
[...]
Je hoeft niks opnieuw erop te zetten, de telefoon vergeet dat er een memorystick in zit. Uit/aanzetten en je kunt alles weer zien.
Tenminste, zo lost het het bij mij op als ik mn bestanden (mp3's bijvoorbeeld) niet meer kan vinden.
Verwijderd
En hoe zit het bij jou met de foto's nemen, als iemand beweegt neemt ie dan ook de werkelijke foto later dan het "bevroren" plaatje tijdens de shuttersound? (zie mijn vorige post: zaterdag 05 november 2005 17:58)MarkW800i schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:28:
[...]
bij mij hoor je ook geen geluid als ik hem op stille modus heb staanfilmware 035

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 18:23 ]
Hier ook gen shuttergeluid bij stille modus! Firmware 002.
Verwijderd
En hoe zit het bij jou met de foto's nemen, als iemand beweegt neemt ie dan ook de werkelijke foto later dan het "bevroren" plaatje tijdens de shuttersound? (zie mijn vorige post: zaterdag 05 november 2005 17:58)gelukkie schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:24:
Hier ook gen shuttergeluid bij stille modus! Firmware 002.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 18:45 ]
Er zit inderdaad wel wat vertraging in. Maar het is een telefoon he geen spiegel reflex!
Ik zou zeggen: ga er nog even een keer lekker voor zitten en lees 'die pdf' nog even een keer door. Je zit tweemaal fout: je bedoeld stap 2 ipv 3 en ik zeg niet dat je op nee moet drukken; integendeel.zerodian schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:53:
ik ben nu van plan om mn w880i te gaan updaten, wilde ik eerst ook al gaan doen maar toen wearen er nog te veel problemen dus.
alvast bedankt
2.
Klik op ‘Ja’
[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 06-11-2005 20:19 ]
Verwijderd
helemaal mee eens, maar je mag aannemen dat ie de foto neemt op het moment van de shuttersound en niet later, da's verwarrendgelukkie schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:44:
Er zit inderdaad wel wat vertraging in. Maar het is een telefoon he geen spiegel reflex!
Daar heb je gelijk in, maar op mijn vorige toestel (nec341) was het precies hetzelfde!
vorige week had ik steeds rond de 50% com fout en nu gaat hij vrolijk door met updaten en rond hij t ook netjes af
dus heb nu R1NA005! Netjes geregeld van se
Ik heb vorige week mijn W800i geupdate, maar als ik nu mp3's op me telefoon zet dan verschijnt maar een gedeelte ervan tenslotte daadwerkelijk op de telefoon.
Of ik ze kopieer met D2P of gewoon in de verkenner maak niet uit. Ik kopieer een map, die staat er compleet in als ik via de verkenner op de memorystick kijk (en hij neemt ook wel degelijk gewoon tijd om te kopieren). Ontkoppel ik vervolgens netjes mijn telefoon, dan blijken er maar een paar tracks in die map te staan. Wanneer ik meerdere mappen kopieer dan doet ie bijvoorbeeld de eerste map wel, maar latere mappen niet.
Andere muziek die eerder wel succesvol op de telefoon teregt is gekomen is wel gewoon te zien, dus het is niet zo dat ie de memorystick even kwijt is oid, de tracks lijken echt gewoon te verdwijnen.
Meer mensen met dit probleem?
Edit: Of kan het zijn dat mijn memorystick brak is?
Of ik ze kopieer met D2P of gewoon in de verkenner maak niet uit. Ik kopieer een map, die staat er compleet in als ik via de verkenner op de memorystick kijk (en hij neemt ook wel degelijk gewoon tijd om te kopieren). Ontkoppel ik vervolgens netjes mijn telefoon, dan blijken er maar een paar tracks in die map te staan. Wanneer ik meerdere mappen kopieer dan doet ie bijvoorbeeld de eerste map wel, maar latere mappen niet.
Andere muziek die eerder wel succesvol op de telefoon teregt is gekomen is wel gewoon te zien, dus het is niet zo dat ie de memorystick even kwijt is oid, de tracks lijken echt gewoon te verdwijnen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 06-11-2005 22:05 ]
Verwijderd
Dank je voor deze info, SE is dus niet de enige die dat heeft!gelukkie schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:43:
Daar heb je gelijk in, maar op mijn vorige toestel (nec341) was het precies hetzelfde!
USB kabel veilig verwijderen nadat je de mp3's erop hebt gezet en daarna je tel uitzetten, 20 sec. wachten en aanzetten.Ik heb vorige week mijn W800i geupdate, maar als ik nu mp3's op me telefoon zet dan verschijnt maar een gedeelte ervan tenslotte daadwerkelijk op de telefoon.
Dat werkt bij mij tenminste nadat ik dat probleem had.
Veilig verwijderen dat doe ik altijd al, maar de telefoon 20 sec uitzetten zou dus moeten helpen. Mooi vaag. Daarnet had ik btw in de verkenner wat bestanden verwijderd, de telefoon losgekoppeld, en bleken ze er vervolgens nog op te staan.
Komt op de 1 of andere manier van cache.
Iig daar lijkt het op
Iig daar lijkt het op
Greetz Big-R
Nu doet hij het perfect ja, maar ik las dat de nieuwe firmware sneller, beter enzo is.. Nu staat de allereerste er nog op, die van de winkel..willy1986 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:47:
[...]
Natuurlijk heb je die topic compleet doorgelezen en weet je dat er enkele probleempjes zijn bij sommige...
Werkt je telefoon naar wensen? Geen problemen? Laat hem dan zo... en update hem niet!Don't fix if it an't broken (yet
)
Ik zou het zowieso altijd via disc2phone doen of vanuit je tel. zelf.Jesse schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:30:
Veilig verwijderen dat doe ik altijd al, maar de telefoon 20 sec uitzetten zou dus moeten helpen. Mooi vaag. Daarnet had ik btw in de verkenner wat bestanden verwijderd, de telefoon losgekoppeld, en bleken ze er vervolgens nog op te staan.
Dat deed ik eerder ook altijd, maar er gebeurd precies hetzelfde als via de verkenner.Wesnam schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:42:
[...]
Ik zou het zowieso altijd via disc2phone doen of vanuit je tel. zelf.
(Dwz ik heb niet precies dezelfde bewerkingen geprobeerd, maar hetzelfde probleem treedt op.)
[ Voor 15% gewijzigd door Jesse op 07-11-2005 09:19 ]
Het is al paar dagen later en niemand heeft zo te zien een oplossing of heeft niemand dit probleem gehad?BMW_M3 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:46:
Heej allemaal,
Ik heb vandaag ook een w800i gekochthehe
En ik ben hem aan het testen maar wat me opviel als ik de datakabel gebruik en ik ben er klaar mee en haal de stekker uit de telefoon gaat me pc restartenik d8 misshcien is dit eenmalig maar dit gebeurt dus elke x. ook als ik de programma herinstaleer.
ThnQ
Ik steek de stekker dus in alles gaat goed ik kopieer paar mp3's ik stop de telefoon "hardware veilig verwijderen"dan krijg je melding je kan het nu verwijderden .. ik haal de stekker uit de telefoon en pc restart
iemand al een oplossing waar aan het kan liggen?
Signature
Ik denk dat dit meer een probleem is met jouw USB en pc...ik lees veel forums maar dit hoor ik voor de eerste keer.
Verwijderd
FF een vraagje. Heb gisteren een nieuwe kaart in mijn W800I gedaan en moest een nieuw nummer instellen voor mijn voicemail (lang op 1 drukken).
Nu heb ik per ongeluk een verkeerd nummer eringezet en krijg ik dit er met geen mogelijkheid meer uit.
Ik heb het gehele menu al ondersteboven gehaald maar kon niets vinden.....Iemand hier die me een zetje in de goede richting kan geven?
Gaat btw om een Vodafone abbo....
Nu heb ik per ongeluk een verkeerd nummer eringezet en krijg ik dit er met geen mogelijkheid meer uit.
Ik heb het gehele menu al ondersteboven gehaald maar kon niets vinden.....Iemand hier die me een zetje in de goede richting kan geven?
Menu > berichten > instellingen > voicemailnummer > 1233Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:01:
FF een vraagje. Heb gisteren een nieuwe kaart in mijn W800I gedaan en moest een nieuw nummer instellen voor mijn voicemail (lang op 1 drukken).
Gevonden op esato, weet niet in hoeverre hij gelijk heeft, maar ik dacht laat ik het even posten;
bron
bron
I believe I've identified a reason why MS Duo cards are gettign corrupted. Like others, my card was corrupted whilst copying a large file (in my case, a 70mb video) to the card.
Basically, the top level folder ended up being full of crud and I lost 400mb of data (all backed up of course)...
So I formatted the card whilst in the phone using the "format ext mem" option in file manager. Fine, except it did it again.
So, I tried a R1L002 phone with the card. It worked, unlike my R1N035 O2 branded K750i. Time to do some work.
To cut a long story short, it appears that the R1N035 firmware doesn't verify-write whilst in USB slave mode (i.e. working as a USB memory stick). One little issue, and there goes your memory stick.
I've also noticed that a large number of SE USB host cables don't make a clean connection to the fastport on the phone. The same issue appears to happen with the CDS-60 stand. And I believe SE know's about this issue, as the P900 and W900 phone's have less embedded fastport connectors as the W800 & K750 phones. Only by .5 mm, but that's enough to make a better connection...
[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 07-11-2005 13:08 ]
Waar gaan de laatste 40 pagina's over?Jesse schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:00:
Ik heb vorige week mijn W800i geupdate, maar als ik nu mp3's op me telefoon zet dan verschijnt maar een gedeelte ervan tenslotte daadwerkelijk op de telefoon.

Bij mij zijn het er maar 16, maar het feit dat het al zolang over hetzelfde gaat is voor mij juist de reden dat ik dit topic niet continu meelees. (dwz een eerder voorval in een eerder deel waarbij allerhande K750 bezitters alle dagen vroegen of er al een werkende update voor hun telefoon was, en nog wat van zulke interessante onderwerpen.)
offtopic:
Imho zou een goed beleid zijn dat het stellen van een vraag die al eerder beantwoord is niet fout is maar gewoon kort beantwoord word met een reactie waarin verwezen word naar het goede antwoord. (of standaardantwoorden (een echte FAQ, en niet een kunstmatige) in de startpost opnemen en de zinloze info daarruit kicken)
Imho zou een goed beleid zijn dat het stellen van een vraag die al eerder beantwoord is niet fout is maar gewoon kort beantwoord word met een reactie waarin verwezen word naar het goede antwoord. (of standaardantwoorden (een echte FAQ, en niet een kunstmatige) in de startpost opnemen en de zinloze info daarruit kicken)
[ Voor 22% gewijzigd door Jesse op 07-11-2005 13:43 ]
Verwijderd
Ik heb een probleem met het updaten van de firmware bij mijn k750i. Het updaten gaat allemaal prima, alleen als ik dan kijk welke firmware ik heb dan staat er: R1N035.
Dat is dus niet de nieuwste, want deze is als ik het goed heb: R1NA005. (of is dat alleen bij de w800?)
Wie kan me helpen bij dit probleem?'
Alvast bedankt.
Dat is dus niet de nieuwste, want deze is als ik het goed heb: R1NA005. (of is dat alleen bij de w800?)
Wie kan me helpen bij dit probleem?'
Alvast bedankt.
Dit topic is gesloten.