Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.253 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Mouki_9 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:07:
[...]

niemand die een w800 bij orange heeft gehaald?
Het enige wat er is dat er als bij schrift van het internet icoontje 'orange world' staat.
En dat als je je telefoon uitzet een orange logo ziet, verder is er niets anders mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:42
Kan iemand deze maccer eens vertellen hoe ik in hemelsnaam die USB drivers kan installeren?
Dubbelklikken werkt niet, moet ik ze ergens in een map zetten ofzo?

Op de één of andere manier is het volgens mij vanzelfsprekend dat iedereen dit weet ofzo.
Heb nog niks gelezen hierzo...

Ik heb nu dus 2 losse bestanden op mijn bureaublad staan waar ik wrs iets mee moet doen, maar wat?

Of krijg ik de error 'USB cable not found' door een ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ok eindelijk heb ik het filmpje werkend gekregen! Maar wel op een stuk lagere bitrate (150kbps ipv 195kbps)... Opzich ziet het er nog wel OK uit maar vind het toch wel vreemd/jammer dat grote/lengte van de film zoveel uitmaakt. Ook heb ik nog steeds een behoorlijke uitschieten in de max-bitrate (730kbps) iemand een idee waar dit door veroorzaakt wordt en vooral hoe ik het kan voorkomen? :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
PuDy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:52:
[...]

Het enige wat er is dat er als bij schrift van het internet icoontje 'orange world' staat.
En dat als je je telefoon uitzet een orange logo ziet, verder is er niets anders mee.
als dat het alleen is, dan is daar mooi mee te leven....... zaterdag dus op naar een orange shop :D

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Wat ik in deze topic nog niet gezien heb is ervaringen met de "snelle" bluetooth 2.0 variant die de k750 zou ondersteunen. Ik heb hier 2 USB 2.0 stickjes (1 van de mycom (digiconnect) en 1 bij mijn logitech mx 5000 toetsenbord), maar bij geen van beiden merk ik iets van die beweerde 3x zo snelle gegevensoerdracht bij bleutooth. :?

Heeft er iemand tips over de instellingen ofzo. Ik zou die snelheid best wat omhoog willen gooien. :9

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Nelis00 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:02:
Kan iemand deze maccer eens vertellen hoe ik in hemelsnaam die USB drivers kan installeren?
Dubbelklikken werkt niet, moet ik ze ergens in een map zetten ofzo?

Op de één of andere manier is het volgens mij vanzelfsprekend dat iedereen dit weet ofzo.
Heb nog niks gelezen hierzo...

Ik heb nu dus 2 losse bestanden op mijn bureaublad staan waar ik wrs iets mee moet doen, maar wat?

Of krijg ik de error 'USB cable not found' door een ander probleem?
Als windows vraagt om drivers moet je die die selecteren bij bladeren. (tijdens het updaten van de firmware, vroeg windows mij dit te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 14:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dirkdirk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:13:
Wat ik in deze topic nog niet gezien heb is ervaringen met de "snelle" bluetooth 2.0 variant die de k750 zou ondersteunen. Ik heb hier 2 USB 2.0 stickjes (1 van de mycom (digiconnect) en 1 bij mijn logitech mx 5000 toetsenbord), maar bij geen van beiden merk ik iets van die beweerde 3x zo snelle gegevensoerdracht bij bleutooth. :?

Heeft er iemand tips over de instellingen ofzo. Ik zou die snelheid best wat omhoog willen gooien. :9
De K750i maakt gebruik van het BT2.0 profiel, maar de snelheid is beperkt tot rond de 50KB/s, ook via de usbkabel.
Als je 2 pc's via BT2.0 met elkaar verbindt (netwerk), dan zou je aan 2Mb/s (ruim 200KB/s) moeten kunnen komen.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Speedy-Andre schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:26:
[...]

De K750i maakt gebruik van het BT2.0 profiel, maar de snelheid is beperkt tot rond de 50KB/s, ook via de usbkabel.
Als je 2 pc's via BT2.0 met elkaar verbindt (netwerk), dan zou je aan 2Mb/s (ruim 200KB/s) moeten kunnen komen.
Nou, 50 KB/s zou iiiiik al heel mooi vinden, maar dat haal ik bij lange na niet nu. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
PuDy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:13:
[...]

Als windows vraagt om drivers moet je die die selecteren bij bladeren. (tijdens het updaten van de firmware, vroeg windows mij dit te doen)
Ok, bedankt tot zover...
Loop alweer tegen mijn volgend probleem aan...

Hij download nu al de firmware en komt vervolgens met het venster dat je je tel. moet afkoppelen uitzetten en vervolgens C ingedrukt houden en wachtten tot de progressbar gaat lopen... Heb het nu 3 keer geprobeerd maar hij komt niet verder dan 'Pin:' Heb een paar minuten zo gestaan met de C ingedrukt maar bij mij begint hij echt niet na 15 seconden...

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
dirkdirk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:35:
[...]

Nou, 50 KB/s zou iiiiik al heel mooi vinden, maar dat haal ik bij lange na niet nu. Jij wel?
Als ik mp3'tjes er op zet gaat het zo tussen de 45 > 55 kbs op OSX 10.4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dirkdirk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:35:
[...]

Ik wel, anders zou ik dat getal niet noemen ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Speedy-Andre schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:49:
[...]

Ik wel, anders zou ik dat getal niet noemen ;)
Maar dat is ca 3x de originele snelheid van het oude BT...
Hebben jullie een BT 2.0 stick?
En nog speciale instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dirkdirk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:53:
[...]

Maar dat is ca 3x de originele snelheid van het oude BT...
Hebben jullie een BT 2.0 stick?
En nog speciale instellingen?
Even wat duidelijkheid hier over, ik haal deze snelheid met m'n BT1.2 (Hongkong) dongle en ook met m'n BT2.0 Cellink bta-6030.
De foon is hier de beperkende factor wat snelheid betreft, wel kan hij verschillende dingen gelijktijdig doen met BT2.0, bijv. een bestand verzenden en tegelijk een gesprek via een BT headset voeren.
M'n T630 kan dat niet, zodra de headset in gebruik is kan ik BT niet voor iets anders gebruiken en Bt is bij die foon pas echt traag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wil natuurlijk kunnen internetten via men gsm. Alleen lijkt het maar niet te lukken, telkens wanneer ik via de "connection proxy" wil connecten komt er een error met de mededeling "Could not close the handset. The handset may need to be manually disconnected or restarted." Heb al verschillende com-poorten geprobeerd maar het wil maar niet lukken...

En oja nog iets, als ik HID-files naar de map overige heb gekopieerd kan ik ze niet installeren zoals Java-games, de optie installeren is vervangen door "verzenden". De standaard hid-files werken wel naar behoren.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
"The handset may need to be manually disconnected or restarted"
Al gedaan?

HID moet je via bluetooth versturen naar de root endus niet in een map ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Big-R op 03-11-2005 01:15 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

AARrggghhh

Ik heb mijn W800i geprobeerd te updaten, maar hij loopt ELKE keer vast na 50% te zijn geupdate! Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar niets helpt. Ik doe alles volgens mij echt goed, haal phone los van de USB kabel, zet hem uit, wacht RUIM 20 sec, plug hem in terwijl ik de C knop ingedrukt houdt, hij herkent hem; ik laat c knop los en laat de software zn gang gaan.

Dan stopt hij dus elke keer bij 50%. Even wat gereken vanuit mn computer, en dan een foutmelding, betreffende een communicatiefout.

Iemand suggesties of ervaring hiermee?!

Ik denk dat ik naar een service punt vandaag toe ga. Zijn er kosten daaraan verbonden? En weet iemand hoeveel dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:04
Aight! schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:07:
voor de orange mensen onder ons, welk abbo hebben jullie eigenlijk gepakt bij de W800I?
orange free 32,50 1 jarig met 50 euro bijbetaling. Ik kon mijn oude contract niet 1 jarig verlengen en heb maar een nieuw contract aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:33:
[...]

Ik heb vorige week de 'gaming' versie ervan bij alternate gekocht voor dezelfde prijs. Schijnt sneller te zijn :) En hij is groen doorzichtig! :9
Deze bedoel je?

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=IMAR68&source=highlight&pid=44782&

Die werkt dus ook? Toch weer 10 euro minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Knappe jongen als je die werkend in je foon krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:45
Speedy-Andre schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:37:
[...]

Met wat knipkunst kan je ver komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:37:
[...]

Da's alleen zo met (de meeste) niet-compatible cardreaders ;)
Met de juiste cardreader is de Sony MS duo pro tig keer sneller dan de Sandisk omdat hij parallel werkt i.p.v. serieel :)
Bij serieel gebruik is de Sandisk wel sneller dan de Sony, kennelijk is de interface op de MS van Sandisk anders dan die van Sony :/

Oh ja, ik denk dat het bewijs daarvan ook met de W800i zichtbaar is, want daar zit een Sandisk MS duo bij en die hapert nogal eens met films, terwijl een Sony MS duo pro op mijn K750i feilloos werkt met video, ook bij opname/weergave met de eigen cam.
Misschien wordt het eens tijd voor een test op dit gebied :)
De telefoon zelf kan iig beter overweg met Sandisk dan met Sony, hoor.
Als ik een foto maak met een 512 MB Sandisk kaartje dr in, staat er iets van 2 seconden 'bezig met opslaan' en is het klaar. Met een 512 MB Sony kaartje duurt dit echt veel langer..
Ook gegevens uitlezen (mp3s bekijken) moet met het Sony kaartje helemaal inladen, wat ook veel langer duurt. Misschien is de Sony wel sneller qua bestandsoverdracht met de pc, maar intern met de w800i zeker niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joehoe, vandaag de K750 binnen gekregen icm een 1-jarig Telfort 150 abo (21 euro p.m.) ......GRATIS!!! lekker cheapie die webshop van Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zeker leuk. Ik heb er ook gebruik van gemaakt. Overigens zijn er ook gewoon Telfort winkels in het land die hetzelfde verkopen. (Voor mensen die eerst de gsm willen zien voordat ze hem kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:24:
[...]

De telefoon zelf kan iig beter overweg met Sandisk dan met Sony, hoor.
Als ik een foto maak met een 512 MB Sandisk kaartje dr in, staat er iets van 2 seconden 'bezig met opslaan' en is het klaar. Met een 512 MB Sony kaartje duurt dit echt veel langer..
Ook gegevens uitlezen (mp3s bekijken) moet met het Sony kaartje helemaal inladen, wat ook veel langer duurt. Misschien is de Sony wel sneller qua bestandsoverdracht met de pc, maar intern met de w800i zeker niet..
met de k750i heb ik geen last van lange wachttijden hoor met een Sony kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:37
Weet iemand nog waar dat verhaal staat over Nero en filmpjes converteren voor de W800i...

En ben ik de enige bij wie grote film bestanden haperen, maar kleinere niet (shrek wel, maar kelly niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:51:
[...]

met de k750i heb ik geen last van lange wachttijden hoor met een Sony kaartje
Heb je ook wel eens een Sandisk geprobeerd om te vergelijken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 07:44:
AARrggghhh

Ik heb mijn W800i geprobeerd te updaten, maar hij loopt ELKE keer vast na 50% te zijn geupdate! Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar niets helpt. Ik doe alles volgens mij echt goed, haal phone los van de USB kabel, zet hem uit, wacht RUIM 20 sec, plug hem in terwijl ik de C knop ingedrukt houdt, hij herkent hem; ik laat c knop los en laat de software zn gang gaan.

Dan stopt hij dus elke keer bij 50%. Even wat gereken vanuit mn computer, en dan een foutmelding, betreffende een communicatiefout.

Ik denk dat ik naar een service punt vandaag toe ga. Zijn er kosten daaraan verbonden? En weet iemand hoeveel dan ongeveer?
Ik heb echt exact hetzelfde probleem! Bij ongeveer 50% geeft hij een connectiefout en stopt hij ermee. Telefoon doet het nog wel, maar camera werkt niet, alleen engelse taal etc.

Ben maandag naar een servicepoint geweest, maar die konden pas vrijdag weer updaten... Vaag verhaal. Ze zeiden wel dat het binnen de garantie zat en dat het mijn fout niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:37:
[...]

Heh, dat vroeg ik me dus al af. Want als je terug leest zie je dat ik reageer op iemand
die zegt dat hij die kaart voor zn k750 heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Praetorian schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:10:
Weet iemand nog waar dat verhaal staat over Nero en filmpjes converteren voor de W800i...

En ben ik de enige bij wie grote film bestanden haperen, maar kleinere niet (shrek wel, maar kelly niet)?
Als je even het topic doorzoekt op Nero, vindt je de link 8 keer staan ofzo..beetje terugzoeken mag ook wel.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
Shailesh schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:12:
[...]

Als je even het topic doorzoekt op Nero, vindt je de link 8 keer staan ofzo..beetje terugzoeken mag ook wel.
*found
Ah, quicksearch, zeg dat dat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:10:
[...]

Heh, dat vroeg ik me dus al af. Want als je terug leest zie je dat ik reageer op iemand
die zegt dat hij die kaart voor zn k750 heeft gekocht.
Het gaat om deze kaart :Z
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=IMAS68&
("ervan" verwijst naar de link met memorystick pro duo card, absoluut geen secure digital card)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:13:
[...]

Heb je ook wel eens een Sandisk geprobeerd om te vergelijken dan?
nee maar is dat nodig dan om voor mijn gevoel te bepalen of dat een lange wachttijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

@ Sjaak2000; GOED om te horen dat ik niet de enige ben. Mocht je een oplossing hebben, laat het me dan ajb weten! Ik heb het ondertussen al 100x geprobeerd, steeds met herinstallaties van alle software, t/m Java aan toe, maar zonder resultaat. Elke keer stopt ie bij de 50%. Dus als je meer weet;

mijn email adres is: quelake[at]hotmail.com

Als ik meer weet, laat ik jou ook graag iets weten.

Verdere suggesties zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 07:44:
AARrggghhh

Ik heb precies hetzelfde gehad.
dit heb ik gedaan:
1. Naar SESP in Heerenveen geweest kon me niet helpen
1a hun de huid volgescholden, dus daar hoef ik nooit meer te komen ;)
2. Met de verzekering gebeld of ze mijn telefoon kunnen fixen, zouden ze doen
ze zouden iemand sturen die de telefoon op komt halen. Deze persoon is nooit langsgeweest
2a Verzekering weer opgebeld, verzekering opgezegd en hun ook de huid volgescholden.
3. tijdje nix gedaan
4. toch maar nieuwe update proberen (R1NA005), maar dan via global support
Dit is wel gelukt dus ik zit weer met een goed werkende telefoon.

Behalve de memorystick dan, want de telefoon heeft die verkracht. dus zit ik te wachten op me nieuwe MS van Belcompany.

Conclusie: sla stap 1t/m 3 over en begin bij stap 4
:*) :*) :*)

ps haal ook je MS uit de telefoon, mischien dat het wat helpt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:07:
[...]

nee maar is dat nodig dan om voor mijn gevoel te bepalen of dat een lange wachttijd is?
ja natuurlijk wat voor jou gevoel niet lang hoeft te duren kan voor de ander een eeuwigheid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus videos op m'n k750i krijgen en ik gebruik de guide http://spawnweb.dk/recode/k750.htm maar hij gebruikt NERO recode 2 en ik NERO recode 2 CE. En volgens mij zit er een flink verschil tussen want mij is het nog niet gelukt om een video te converten.
Het gaat allemaal goed (alles is hetzelfde) totdat "Nero Digital Settings" bij mij staan andere dingen en kan ik dus niet de settings overnemen die hij "very important" vind. Waardoor (denk ik) ook het converten bij mij mislukt.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
ik heb nog een vraag, ik kan dus wel contactpersonen,agendapunten en notities synchroniseren (w800i). maar kan ik ook mijn email synchroniseren? en dan wil ik alleen de mail uit mijn gsm, overzetten naar de inbox van mijn outlook....

edit: oh hij leest de mails van de server, haalt ze er niet af, dus ze komen alsnog in mijn inbox op mijn pc...

[ Voor 20% gewijzigd door robg1984 op 03-11-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

kleefding schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:04:
[...]

orange free 32,50 1 jarig met 50 euro bijbetaling. Ik kon mijn oude contract niet 1 jarig verlengen en heb maar een nieuw contract aangevraagd
Een 1 jarig 32.50 en ik moest 30 euro bij betalen (heb er 10 euro vanafgelult omdat ik geen studenten korting kon nemen (had geen schoolpas bij me, maar ik moest en zou die telefoon die dag halen :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
quelake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:22:
@ Sjaak2000; GOED om te horen dat ik niet de enige ben. Mocht je een oplossing hebben, laat het me dan ajb weten! Ik heb het ondertussen al 100x geprobeerd, steeds met herinstallaties van alle software, t/m Java aan toe, maar zonder resultaat. Elke keer stopt ie bij de 50%. Dus als je meer weet;

mijn email adres is: quelake@hotmail.com

Als ik meer weet, laat ik jou ook graag iets weten.

Verdere suggesties zijn altijd welkom!
Ik zou je E-mail adres even weghalen of er even quelake [at] hotmail van maken ofzo ivm spam :)

Verder, heb je wel eerst een Total reset gedaan alvorens de update? (in menu van de telefoon, reset all), dat hielp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
hoe kan ik de snelkoppelingen op mijn bureablad van file manager en pc suite verwijderen, kan niet zoals ene normale snelkoppeling he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

@Timtimgo;, heb het net geprobeerd, via de global site, maar nog steeds hetzelfde probleem. Anderen nog suggesties!?

Trouwens, hoe belangrijk is het gegeven dat je batterij helemaal vol moet zijn? Ik heb nl hier mijn batterij op 96% staan, maar dat lijkt me toch meer dan genoeg?
Tweede puntje; nadat het updaten is begonnen, kun je toch gewoon de c knop loslaten? Je hoeft deze toch niet gedurende die 20 minuten steeds ingedrukt te houden?

[ Voor 59% gewijzigd door quelake op 03-11-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:51:
@Timtimgo;, heb het net geprobeerd, via de global site, maar nog steeds hetzelfde probleem. Anderen nog suggesties!?
Probeer eens de connectoren van je telefoon en kabel wat af te kuisen! Dat is bij mij soms ook een probleem. Soms valt de verbinding weg, en dit is blijkbaar te wijten aan het contact kabel-telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

quelake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:51:

...

Tweede puntje; nadat het updaten is begonnen, kun je toch gewoon de c knop loslaten? Je hoeft deze toch niet gedurende die 20 minuten steeds ingedrukt te houden?
Klopt als een bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

@Praetorian: ben ik dan niet al mijn data kwijt, zoals telefoonnrs enzo?! Verder vraagt hij om een phone lock code...geen idee waar dat ding verwacht waar ik die vandaan haal, en in de handleiding staat ook niets. Niet dat daar ook maar IETS in staat...echt de meest slechte handleiding die ik in jaren ben tegen gekomen trouwens, maar dat even terzijde

PS, email adres aangepast, maar nu staat hij nog in jouw quote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:13:
@Praetorian: ben ik dan niet al mijn data kwijt, zoals telefoonnrs enzo?! Verder vraagt hij om een phone lock code...geen idee waar dat ding verwacht waar ik die vandaan haal, en in de handleiding staat ook niets. Niet dat daar ook maar IETS in staat...echt de meest slechte handleiding die ik in jaren ben tegen gekomen trouwens, maar dat even terzijde

PS, email adres aangepast, maar nu staat hij nog in jouw quote :P
Code is 0000 bij mij... Heb niet "reset all" gedaan... Weet niet of dat het probleem is, maar via de global support site gaat het nog steeds mis bij 50% :?

Morgen maar weer naar SE toe...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:24:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gehad.
dit heb ik gedaan:
1. Naar SESP in Heerenveen geweest kon me niet helpen
1a hun de huid volgescholden, dus daar hoef ik nooit meer te komen ;)
2. Met de verzekering gebeld of ze mijn telefoon kunnen fixen, zouden ze doen
ze zouden iemand sturen die de telefoon op komt halen. Deze persoon is nooit langsgeweest
2a Verzekering weer opgebeld, verzekering opgezegd en hun ook de huid volgescholden.
3. tijdje nix gedaan
4. toch maar nieuwe update proberen (R1NA005), maar dan via global support
Dit is wel gelukt dus ik zit weer met een goed werkende telefoon.

Behalve de memorystick dan, want de telefoon heeft die verkracht. dus zit ik te wachten op me nieuwe MS van Belcompany.

Conclusie: sla stap 1t/m 3 over en begin bij stap 4
:*) :*) :*)

ps haal ook je MS uit de telefoon, mischien dat het wat helpt
jij maakt vrienden, en dat zal je vast helpen. :O

wat betreft de rest -laatmaar- :X :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:51:
hoe kan ik de snelkoppelingen op mijn bureablad van file manager en pc suite verwijderen, kan niet zoals ene normale snelkoppeling he...
Zoek ff het proggie TweakUI
Daarmee kan je wel de snelkoppeling weghalen ;)

http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx

rechts vind je iets naar beneden TweakUI

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:51:
regsvr32 /u /s "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile\File Manager\fmgrgui.dll"

path eventueel aanpassen natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik sta op het punt om een w800i te kopen, maar ik vraag me nog af of die goed te synchen is met outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:08:
[...]

Wat bedoel je hiermee precies?

Dat bestand kan ik wel vinden maar als ik dat verwijder werkt het programma niet meer... en verdwijnt het tekentje zelf ook niet. Dus wat bedoel je precies met regsvr32/u/s? Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er misschien ook mensen die al een Winamp besturing hebben gemaakt voor die HID applicatie?

ik snap nog niet echt genoeg van 't programma om zelf zoiets in elkaar te knutselen.

alvast vriendelijk bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om je w800i 100% op te laden via USB kabel?
Bij mij blijft die altijd ongeveer hangen op 98%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:14:
[...]

Wat bedoel je hiermee precies?

Dat bestand kan ik wel vinden maar als ik dat verwijder werkt het programma niet meer... en verdwijnt het tekentje zelf ook niet. Dus wat bedoel je precies met regsvr32/u/s? Alvast bedankt _/-\o_
Ga naar start -> uitvoeren, en plak daar die complete regel die ik poste. Het bestandje zelf moet je idd niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:58:
[...]

Ga naar start -> uitvoeren, en plak daar die complete regel die ik poste. Het bestandje zelf moet je idd niet verwijderen.
Thnx! Heb ik eerste keer ook gedaan zonder me path aan te passen, nu wel gedaan en hijs weg!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Mouki_9 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:07:
[...]

niemand die een w800 bij orange heeft gehaald?
Jawel, ikke...

Het enige wat ik irritant vond was dat ie niet simlockvrij was terwijl ze tegen mij zeiden dat het wel zo was. Na ongeveer 1 maand ofzo had ik een nieuwe gekregen die simlockvrij gemaakt werd, maar wel eentje met een Orange tintje. HIermee bedoel ik dat ik een opstart en afsluitscherm van Orange heb (niet erg), alle instellingen stonden er al default in voor MMS, email etc..etc.. Internet services heet dan Orange world en voor de rest is er niet veel anders... Ik vind het iig een supertoestel en neem die Orange opstart en afsluitscherm voor lief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ze leveren dus wel simlockvrije toestellen, dan ga ik overmorgen ook eentje proberen te scoren.....
weet eigenlijk niet echt wat me te wachten staat, tot nu toe alleen nokia's, samsungs en een motorola gehad......
menu enzo zullen wel wennen zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:08:
[...]

Ik moest regsvr32 /u /s "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\File Manager\fmgrgui.dll"
invoeren, werkte trouwens perfect.

Het zou makkelijk zijn als deze handige tip in de startpost zou komen, er word namelijk wel meer om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

dkawa schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:06:
[...]

Jawel, ikke...

Het enige wat ik irritant vond was dat ie niet simlockvrij was terwijl ze tegen mij zeiden dat het wel zo was. Na ongeveer 1 maand ofzo had ik een nieuwe gekregen die simlockvrij gemaakt werd, maar wel eentje met een Orange tintje. HIermee bedoel ik dat ik een opstart en afsluitscherm van Orange heb (niet erg), alle instellingen stonden er al default in voor MMS, email etc..etc.. Internet services heet dan Orange world en voor de rest is er niet veel anders... Ik vind het iig een supertoestel en neem die Orange opstart en afsluitscherm voor lief...
Je kan het opstart scherm veranderen, alleen het afsluitscherm niet.
Dus heb je eigenlijk alleen een afsluitscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:14:
zijn er misschien ook mensen die al een Winamp besturing hebben gemaakt voor die HID applicatie?

ik snap nog niet echt genoeg van 't programma om zelf zoiets in elkaar te knutselen.

alvast vriendelijk bedankt
Zie de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stukje terug vroeg iemand hoe de w800i synchroniseerde met outlook express,
nou ik heb er goede ervaringen mee, lekker makkelijk is het.

Zit hier nogsteeds met m'n w800i die geen muziek erop wil krijgen :(
morgen nog een keer naar de SESP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
Het klinkt dom maar ik kan de update van de Sony Ericsson W800i niet vinden op de update site :S

Wie kan me helpen? Want er staat dat er een uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
Laatmaar! Ik moest sun instaleren daarom zag ik niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb ik gedaan, maar nu...
ik moet het .hid bestandje om mijn foon pleuren in de map: overigen (heb ik gedaan)
en dan zou ik 't moeten kunnen installeren vanuit die map? waarom kan ik dat niet?

kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Voor diegene waarbij de update op 50% gestopt is.. reset je foon voordat je gaat updaten.. voer de update uit.. zet je telefoon aan.. reset nog een keer en hij werkt goed.. volgende updates gaan wel gewoon goed

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Okee, ik blijk ook het bekende probleem met de memorystick te hebben verdomme. Zit je een half uur te wachten tot je mp3's overgezet zijn, zijn ze op je foon nergens te bekennen. Walgelijk irritant.

Mijn kaartlezer ligt bij een vriend van me, die maar eens ophalen en hopen dat dat wel werkt.

Waar zou dat nou in godesnaam aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:05:
[...]

ok heb ik gedaan, maar nu...
ik moet het .hid bestandje om mijn foon pleuren in de map: overigen (heb ik gedaan)
en dan zou ik 't moeten kunnen installeren vanuit die map? waarom kan ik dat niet?

kan iemand me hiermee helpen?
Niet in de map overige.

Ik doe het altijd via MyPhoneExplorer / bestanden / telgeheugen dan daarin gooien ;)

//Edit: Rio, via je USB?
Zou aan cach kunnen liggen...

Via Bluetooth heb ik er nog geen last van gehad, aangezien je via BT geen cach hebt....

[ Voor 15% gewijzigd door Big-R op 03-11-2005 23:15 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Laatst online: 12:48

Corpii

Le Tostie

bij mij (W800i) lukte het altijd om via de mediaplayer en dan tracks te kiezen, dan gaat hij namelijk al zijn geheugen af om muziek te vinden. Dit moet je overigens wel doen als je de telefoon van de usb kabel af hebt.

ik gooi ze er gewoon via de windows verkenner in het mapje mp3, en ik maak netjes mapjes voor bands en cd's aan :)

[ Voor 22% gewijzigd door Corpii op 03-11-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

@EvilM@V; wat bedoel je precies met resetten? De software matige MASTER reset? En dan welke optie; de meest extreme? Zie ik dan wel dat de update tot 100% gaat? En waarvoor is die tweede reset dan nog nodig...Dat zijn zomaar een aantal vraagjes die in me opkwamen na het lezen van de post.

Verder, dit zei SE tegen me vanochtend:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Het is inderdaad zo dat de alle service punten in nederland tot en met vrijdag de update voor de Sony Ericsson W800i/K750i en de D750i niet kunnen uitvoeren omdat de nieuwe software erin wordt geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:40
De eerste restet was bij mij goed om de update verder te laten gaan als 42% en toen had ik alleen Engels. De 2e reset was goed om Nederlands weer terug te krijgen.

Beide een Master reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

@ All; YUP! dat deed het m! Hij doet het helemaal. Dus voor toekomstige mensen met dit probleem (telefoon scheidt ermee uit nadat hij bij de 50% tijdens het updaten komt, geeft een communicatiefout):

1. Zorg voor het updaten dat je een MASTER RESET doet (standaard code 0000).
2. Updaten die hap
3. De telefoon geeft alleen engels als mogelijkheid na de update. Nog een keer MASTER RESET en klaar is kees (lees:W800i)!

Thnx all!! Ik ben zeeeeer content ;)

Ik denk dat dit toch NIET HEEL ERG ONBELANGRIJKE detail toch ook ff snel in de startpost opgenomen moet worden, en zeker in die handleiding voor de update? Laat ff weten of dit mogelijk is...want dat kan een hoop kopzorgen besparen voor degene die hierna nog met problemen zitten?

[ Voor 24% gewijzigd door quelake op 04-11-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry alvast als de vraag al vaker voorbijgekomen is, maar ik zit er toch even mee in mijn maag... Gister de W800i binnengekregen, wat muziek, foto's en filmpjes erop gezet...
Nu wil ik vanochtend de rest van mijn mp3's erop zetten, maar nu is mijn hele geheugenkaart ineens gewist...?? Ik heb geen filmpjes meer, mijn foto's zijn weg evenals mijn mp3's, en ik heb echt niks anders gedaan dan anders..Help? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:24:
joehoe, vandaag de K750 binnen gekregen icm een 1-jarig Telfort 150 abo (21 euro p.m.) ......GRATIS!!! lekker cheapie die webshop van Telfort
Wanneer liep deze aanbieding? Hij is niet meer te vinden in Telfort's webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-R schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:13:
[...]

Niet in de map overige.

Ik doe het altijd via MyPhoneExplorer / bestanden / telgeheugen dan daarin gooien ;)
als ik 't via MyPhoneExplorer doe, dan krijg ik de volgende foutmelding

Fout tijdens ontvangen: Winamp.hid
OBEX Errorcode: C3 - Forbidden - Operation is understood but refused

als ik 'm dus in de map overige zet kan ik 'm alleen verzenden...
die map (overige) is trouwens voor zover ik heb geprobeerd ook de enige map waar ik 'm in kan gooien...

help? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:14:
@ All; YUP! dat deed het m! Hij doet het helemaal. Dus voor toekomstige mensen met dit probleem (telefoon scheidt ermee uit nadat hij bij de 50% tijdens het updaten komt, geeft een communicatiefout):

2. Updaten die hap
3. De telefoon geeft alleen engels als mogelijkheid na de update. Nog een keer MASTER RESET en klaar is kees (lees:W800i)!

Ik denk dat dit toch NIET HEEL ERG ONBELANGRIJKE detail toch ook ff snel in de startpost opgenomen moet worden, en zeker in die handleiding voor de update? Laat ff weten of dit mogelijk is...want dat kan een hoop kopzorgen besparen voor degene die hierna nog met problemen zitten?
Ik heb het gisteravond op dezelfde manier gedaan! En het werkte :D :D :D

Erg belangrijk dat je "reset all" doet, om alles te resetten....

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

Alles goed en wel dus!

Ik zou het wel op prijs stellen als iemand de thema's die op de phone geinstalleerd stonden, even wil toesturen? Gaarne naar quelake[at]hotmail....die zijn nl wel allemaal weg. Is er iemand die zich geroepen voelt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe w800i gekocht! Ziet er allemaal erg goed uit, er is 1 ding waar ik me kapot aan erger: het (schuif)-knopje van de camera. Deze is bij mij echt hyper-gevoelig, ik hoef er maar naar te kijken of de camera schiet aan. De lens blijft bedekt, dus je ziet alleen maar zwart, maar goed. Er zit een klein beetje speling op de knop en als ik um bv in mijn broekzak stop, gaat de camera aan. Ook als ik de toetsen geblokkeerd heb, super irritant. Kan niet de bedoeling zijn, lijkt mij. Iemand hetzelfde probleem gehad? Gelijk terugsturen?

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik hoor een aantal zaken over het opladen via usb, dat dan 100% niet gehaald wordt. Kan je de phone dan niet via netstroom opladen? Of mis ik nu wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Mouki_9 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:20:
ik hoor een aantal zaken over het opladen via usb, dat dan 100% niet gehaald wordt. Kan je de phone dan niet via netstroom opladen? Of mis ik nu wat?
Natuurlijk kan je opladen via netstroom met de bijgeleverde stekker.
Het is gewoon een extra functionaliteit dat de usb kabel ook je gsm kan opladen.

Offtopic: Wat ruikt die usb kabel toch heerlijk sterk naar plastic! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

via http://www.sonyericsson.c...e=ph&CID=105&subject=Opt1 naar SE gestuurd:
L.S.,

Model: W800i
IMEI: ******

Sinds ik gebruik heb gemaakt van de meest recente software-update (R1NA005) heb ik een probleem met het overzetten van bestanden naar mijn Memorystick.

Wanneer ik muziek via PC Suite 1.7.10 ofwel via Disc2Phone probeer over te zetten, lijkt alles goed te gaan. Ik wacht netjes tot alles klaar is (ik zie hem daadwerkelijk de bestanden kopieren). Als ik vervolgens de usb kabel verwijder, zijn de bestanden nergens meer te bekennen. Een enkele keer komt het voor dat van de bijvoorbeeld 70 bestanden er drie lijken te zijn overgezet. Als ik deze echter open of afspeel, blijkt dit een half bestand met een verkeerde titel te zijn. Op deze manier ben ik ook al mijn reeds bestaande bestanden van de Memorystick (ringtones vooral) kwijtgeraakt.

Ik wil benadrukken dat dit geen probleem met DRM is. Ook wordt de verbinding tussen pc en telefoon tijdens het kopieren van de bestanden niet verbroken. Ik zie dit als een software- of hardwarematig probleem met de W800i.

Zoals te lezen valt op dit technische forum Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 hebben meer mensen hier last van.

Voor u mij verwijst naar een SE Service Point, wil ik u tevens vragen of deze Service Points over andere software kunnen beschikken dan beschikbare is via de SE Update Service? Als dit namelijk niet het geval is heeft het weinig zin mij bij een van deze Service Points te vervoegen.

Vol spanning op uw repliek wachtende verblijf ik.

met zeer vriendelijke groet,

Rio
***@***.nl
Ben benieuwd met wat voor standaard antwoord ze nu weer komen...

edit: uit de FAQ: http://www.sonyericsson.c...s&lm=ps1_1&pid=10245#2854

Wedden dat ik zoiets als antwoord krijg?

[ Voor 7% gewijzigd door Rio op 04-11-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
PuDy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:25:
Je kan het opstart scherm veranderen, alleen het afsluitscherm niet.
Dus heb je eigenlijk alleen een afsluitscherm.
Hoe krijg jij het opstartscherm van Orange weg of hoe verander je hem? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
De update-service is nu helemaal niet meer te vinden op de site van SE. Sinds de laatste update voor mijn d750 heb ik ook alleen nog maar problemen ondervonden met het overzetten van bestanden naar de telefoon, dus ik ben wel toe aan een andere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Ajax power schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:06:
[...]

ja, daar ben ik ook wel in geinteresseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
quelake schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 07:51:
@EvilM@V; wat bedoel je precies met resetten? De software matige MASTER reset? En dan welke optie; de meest extreme? Zie ik dan wel dat de update tot 100% gaat? En waarvoor is die tweede reset dan nog nodig...Dat zijn zomaar een aantal vraagjes die in me opkwamen na het lezen van de post.

Verder, dit zei SE tegen me vanochtend:

Het is inderdaad zo dat de alle service punten in nederland tot en met vrijdag de update voor de Sony Ericsson W800i/K750i en de D750i niet kunnen uitvoeren omdat de nieuwe software erin wordt geladen.
Ja idd gewoon een master reset.. volledig dus Menu > Instellingen > Master Reset > Alles resetten

2e reset had ik nodig om de goede taal te kunnen kiezen bij mij stond er na de update namelijk alleen maar engels, na een reset krijg je die wizard waar je een taal moet kiezen en dan staat er Nederlands bij.

Bij het updaten liep de update gewoon compleet tot 100% na de master reset, voorheen kreeg ik precies het zelfde als wat jij had 47% daarna geeft hij een foutmelding dat er iets mis is met de verbinding.

tip..copieer eerst al je belangrijke data naar je pc ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Mavvie op 04-11-2005 12:30 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ajax power schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:06:
[...]

Telefoonmenu > instellingen > display > opstartscherm > geen (of een ander als je dat prefereert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
Nou het updaten gaat hier nogsteeds niet...
Nu een keer of 10 tot 15 geprobeerd

Haal hem van de USB kabel af, zet hem uit, houd C ingedrukt en stop de kabel weer terug...
Daarna komt hij telkens met 'Pin:' aan.

Heb bij meerdere mensen die vraag al zien stellen maar eigenlijk geen oplossing, meest gegeven antwoord was 'Heb je de update drivers geinstalleerd, maar wat dat inhoud...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:33:
Net de nieuwe w800i gekocht! Ziet er allemaal erg goed uit, er is 1 ding waar ik me kapot aan erger: het (schuif)-knopje van de camera. Deze is bij mij echt hyper-gevoelig, ik hoef er maar naar te kijken of de camera schiet aan. De lens blijft bedekt, dus je ziet alleen maar zwart, maar goed. Er zit een klein beetje speling op de knop en als ik um bv in mijn broekzak stop, gaat de camera aan. Ook als ik de toetsen geblokkeerd heb, super irritant. Kan niet de bedoeling zijn, lijkt mij. Iemand hetzelfde probleem gehad? Gelijk terugsturen?

thanx!
Jup, gelijk!
Ik ging er na 2 weken mee terug, maar ze wilden geen nieuwe meer geven omdat hij al "gebruikt" was. Er zat 1 klein krasje op een knopje, dat in het licht zichtbaar was, en daardoor was hij niet meer verkoopbaar volgens de belcompany...Naja, ze wilden hem nog wel naar dynafix voor me sturen, maar ik ga liever zelf ff langs een servicepoint. Want ze kunnen het zo voor je fixen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unplug 't toestel

zet 't toestel uit (wacht ong 20 sec)
hou de C toets ingedrukt terwijl je de kabel erin drukt (hou 'm voor de zekerheid ingedrukt totdat hij begint met updaten)

zo zou hij 't moeten doen,

ik hoop je hiermee iets verder gebracht te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:46:
[ Big-R schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:13:
[...]

Niet in de map overige.

Ik doe het altijd via MyPhoneExplorer / bestanden / telgeheugen dan daarin gooien ;) ]

als ik 't via MyPhoneExplorer doe, dan krijg ik de volgende foutmelding

Fout tijdens ontvangen: Winamp.hid
OBEX Errorcode: C3 - Forbidden - Operation is understood but refused

als ik 'm dus in de map overige zet kan ik 'm alleen verzenden...
die map (overige) is trouwens voor zover ik heb geprobeerd ook de enige map waar ik 'm in kan gooien...

help? :'(
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

wouter3 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:06:
De update-service is nu helemaal niet meer te vinden op de site van SE. Sinds de laatste update voor mijn d750 heb ik ook alleen nog maar problemen ondervonden met het overzetten van bestanden naar de telefoon, dus ik ben wel toe aan een andere firmware.
Jawel, maar hij is wel een beetje verstopt inderdaad: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:45:
unplug 't toestel

zet 't toestel uit (wacht ong 20 sec)
hou de C toets ingedrukt terwijl je de kabel erin drukt (hou 'm voor de zekerheid ingedrukt totdat hij begint met updaten)

zo zou hij 't moeten doen,

ik hoop je hiermee iets verder gebracht te hebben
Dat werkt dus bij mij dus ecth gewoon NIET!
Hij gaat aan en vraagt direct om mijn pin... En ik ou de C ingedrukt terwijl ik hem aanzet en hou hem soms 5 minuten vast nadat hij Pin aangeeft maar helemaal niets! Hij blijft op 0% staan...

Waarom is die onzin niet gewoon voor OSX beschikbaar... daar werk alles gewoon WEL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:44:
[...]

Jup, gelijk!
Ik ging er na 2 weken mee terug, maar ze wilden geen nieuwe meer geven omdat hij al "gebruikt" was. Er zat 1 klein krasje op een knopje, dat in het licht zichtbaar was, en daardoor was hij niet meer verkoopbaar volgens de belcompany...Naja, ze wilden hem nog wel naar dynafix voor me sturen, maar ik ga liever zelf ff langs een servicepoint. Want ze kunnen het zo voor je fixen.
Vreemd dat ze um niet terug wilde nemen, valt toch onder de garantie? Levensduur van zo'n knopje moet toch langer dan 2 weken zijn? Maar goed, ga straks ff servicepoint opzoeken, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
trouwens nog even over het camera geluidje :)

Mij is het opgevallen dat hij bij mij weg is als mijn telefoon op stil staat :7
Filmware 035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Nelis00 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:14:
[...]

Dat werkt dus bij mij dus ecth gewoon NIET!
Hij gaat aan en vraagt direct om mijn pin... En ik ou de C ingedrukt terwijl ik hem aanzet en hou hem soms 5 minuten vast nadat hij Pin aangeeft maar helemaal niets! Hij blijft op 0% staan...

Waarom is die onzin niet gewoon voor OSX beschikbaar... daar werk alles gewoon WEL...
Jij hebt niet alle drivers op de juiste manier geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:31:
[...]

Jij hebt niet alle drivers op de juiste manier geinstalleerd.
ik heb precieshet zelfde als hem...heb uit apparaat beheer de ouwe meuk verwijderd, en toen de drivers van de site (SE) gedownloaden en gebruikt...maar het werkt ook nog steeds niet

(heb verder gewoon de stappen gedaan, zoals ze aangegeven waren in dat seus programma)

maar ook 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:56
(gekwelde) Sony W800/K750 tweakers,

ik overweeg dus ook om een Sony W800i te kopen, ik heb dit topic nu voor ongeveer de helft doorgespit en ik heb enkele vraagjes.

Ten eerste, is de firmware een onoverkomelijk opstakel, want ik lees hier toch wel erg veel klachten over en veel informatie geeft sony zelf ook niet.

Ten tweede, ik heb als enthousiast psp gebruiker gehoord dat het mogelijk is om de sandisk memorystick te vegroten naar 1024 mb mbv een SE W800/K750. Dit gaat door middel van windows schijfbeheer, waarbij de bestaande partitie word verwijderd en een nieuwe partitie word aangemaakt.
Is er iemand die dit met succes heeft gedaan en weet of dit eventuele andere gevolgen heeft voor de stick?

bij voorbaat dank voor de antwoorden,
Silvos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Silvos, zoek anders eerst ff binnen dit forum. Over beide vragen is genoeg gezegd. Meerdere mensen hebben geprobeerd hun MS te vergroten met die truc en bijna alle mensen hebben hun MS weer met de telefoon geformatteerd omdat het tot instabiliteit leidde.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje dat ik gekregen heb van Sony Ericsson Call Center Case:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Geachte heer,

Wij willen u mede delen dat er inderdaad een probleem is nadat de Sony Ericsson W800i is ge-update naar de laatste versie dat na overdracht van muziekbestanden via de "Disc2Phone" dat enkele bestanden niet worden uitgelezen op het toestel.

De technici van Sony Ericsson zijn op de hoogte van deze problemen en zijn druk bezig deze problemen op te lossen dmv een nieuwe release.

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
quelake schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:14:

2. Updaten die hap

gelukkig dat je dit zegt, hopelijk luisteren mensen nu wel. ik had een tijd terug dit ook al geplaatst. werkte bij mij ok prima. maar niemand die erop reageerde. wat ik trouwens ook altijd doe. : mn memorystick eruit halen. dus totaal reset, memorystick eruit. en dan updaten. werkte bij mij tot nu toe ook gewoon goed. nooit mis gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
dus

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 05-11-2005 20:57 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.