Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:07

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

coendeurloo schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:57:
Hallo,

Heeft iemand die Bemused software (java versie) werkende gekregen op zijn telefoon? ik kan alleen verbinden als hij in Applicaties staat (heb de .jar verstuurd via bluetooth) en dan vind hij mijn PC wel, maar wat dan? wat moet je doen als hij verbonden is?
Daar zit ik ook mee :|
Ik heb een bemused server gevonden en deze gestart, compoort ingesteld en zoekpad ingevuld.
Op de foon kan ik echter geen mp3's vinden en hij geeft op de foon een andere compoort aan dan op de server is ingevuld.
Dat wordt nog ff pielen, ik denk dat mijn Toshiba BT drivers verwarrend werken ....
Het server programma is trouwens niet netjes geschreven, je kunt hem alleen starten en gegevens invullen, die hij wel onthoudt maar in het startmenu van je pc staat ie niet.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Cubix schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:24:

Ja, via explorer. Het gedraagt zich als een removable disk.
Aha! Geen gelul zoals met de mp3 spelers van Sony dus :) Daarbij móet je je mp3's via mp3filemanager erop zetten, anders werken ze niet. Tijd voor een W800 :7

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108678

mijn probleem betreft de W800i:

ik kom dat gvd service menu niet in, wil graag mijn software checken welke versie ik heb,

heb het al geprobeert zoals het staat in de OP:

code:
1
 > * < < * < *

ik heb wel al die andere versie erop gezet,

maar de laatste update heb ik gemist geloof ik, als ik de update service uitvoer zegt hij dat ik al de nieuwe versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

Anoniem: 108678 schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:32:
mijn probleem betreft de W800i:

ik kom dat gvd service menu niet in, wil graag mijn software checken welke versie ik heb,

heb het al geprobeert zoals het staat in de OP:

code:
1
 > * < < * < *

ik heb wel al die andere versie erop gezet,

maar de laatste update heb ik gemist geloof ik, als ik de update service uitvoer zegt hij dat ik al de nieuwe versie heb.
Vanuit het standbyscherm, en dan gewoon snel achter elkaar intikken.
Alles binnen 3 seconden dr hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 23:23
ik hoefde dat niet eens bij het standbyscherm te tikken, kon gewoon intikken bij de wallpaper (hoofdscherm dus)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is het standbyscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Helaas mijn k750i voor reparatie opgestuurd na maar 4 weken in mijn bezit te zijn geweest :'( De joystick reageerde niet meer als je hem recht naar beneden deed. De medewerker van belcompany kon er wel gewoon mee omgaan, maar dat kwam omdat ie veel kleinere handen had, een indo dus die zijn nu eenmaal wat kleiner van stuk dan wij nederlanders met onze kolenschoppen ;) Hij is opgestuurd zonder doos, batterij, battereijklepje, geheugenkaartje en natuurlijk simkaart. De medewerker van belcompany vertelde me ook over de vele slechte ervaringen die ze hebben gehad met het reparatiebedrijf. Ze raakten van alles kwijt en leverden geen goeie reparaties enzo, niet echt iets waar je vrolijk van wordt als je telefoon daar naar opgestuurd gaat worden, maarja, dat is de enige optie.

Meer mensen met deze ervaringen? En met ervaringen over een niet goed functionerende joystick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111152

als ik een complete cd op mijn W800i zet
is het dan niet mogelijk om dat dan ook in 1 map te krijgen ipv allemaal losse mp3's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:07

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 111152 schreef op maandag 14 november 2005 @ 01:14:
als ik een complete cd op mijn W800i zet
is het dan niet mogelijk om dat dan ook in 1 map te krijgen ipv allemaal losse mp3's ?
Dat lukt mij met de MP3 map (in de root van de MS) wel (K750i).
Onder de MP3 map zie ik de cd's in een eigen map staan.
Onbekende MP3's komen in een eigen map te staan.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
standbyscherm bij mij is als de backlight uitgaat en er tijd komt te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Iemand nog 'n idee voor mijn probleem..??
'k ga straks wel ff naar de consumenten shop. Zal wel 'n garantiegeval zijn. Kan me niet herinneren dat ik er rare dingen mee heb uitgehaald.

Beltoon valt trouwens wel weer mee want heb over 'n mp3tje ff door mp3gain gehaald, scheelt wat db. Gaat wel iets schetteren maar dan hoor ik 'm tenminste heb laten liggen.

Heeft iemand die laatste fw R1A005 voor me..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
mowa schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:02:
Iemand nog 'n idee voor mijn probleem..??
'k ga straks wel ff naar de consumenten shop. Zal wel 'n garantiegeval zijn. Kan me niet herinneren dat ik er rare dingen mee heb uitgehaald.

Beltoon valt trouwens wel weer mee want heb over 'n mp3tje ff door mp3gain gehaald, scheelt wat db. Gaat wel iets schetteren maar dan hoor ik 'm tenminste heb laten liggen.

Heeft iemand die laatste fw R1A005 voor me..??
over je probleempje met je memorystick, ik had zoiets ook, terug naar de orangeshop ermee en ik had binnen 5 minuten een nieuwe card. werkt perfect nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jurjenarnold schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:17:
Helaas mijn k750i voor reparatie opgestuurd na maar 4 weken in mijn bezit te zijn geweest :'( De joystick reageerde niet meer als je hem recht naar beneden deed. De medewerker van belcompany kon er wel gewoon mee omgaan, maar dat kwam omdat ie veel kleinere handen had, een indo dus die zijn nu eenmaal wat kleiner van stuk dan wij nederlanders met onze kolenschoppen ;) Hij is opgestuurd zonder doos, batterij, battereijklepje, geheugenkaartje en natuurlijk simkaart. De medewerker van belcompany vertelde me ook over de vele slechte ervaringen die ze hebben gehad met het reparatiebedrijf. Ze raakten van alles kwijt en leverden geen goeie reparaties enzo, niet echt iets waar je vrolijk van wordt als je telefoon daar naar opgestuurd gaat worden, maarja, dat is de enige optie.

Meer mensen met deze ervaringen? En met ervaringen over een niet goed functionerende joystick?
Geen ervaringen, maar mijn pookje doet 't naar rechts ook niet al te relaxed meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111152

ik melde me gister voor het eerst aan op internet met mijn w800i
en kwam op het beginscherm van i-mode alles werkte prima

maar nu kom ik er met geen mogelijkheid meer op (op i-mode dan de rest werkt wel) iemand een idee hoe dit te fixen is

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 111152 op 14-11-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanochtend maar ff naar de Telfortshop geweest en kreeg 'n nieuwe stick mee. Stick was kennelijk gaar. Nog bedankt Mouki_9 maar was tegen de tijd dat jij je bericht post al onderweg. Heb er al 'n meuk muziek op gezet en onderweg al wat pics gemaakt.

Geluidskwaliteit is al 1 en ander over gezegd maar vind ik klasse voor zo'n ding. fkck IPod en andere shit. Op 512mb (lees 464mb) kan al meer dan genoeg muziek voor de hele week woon/werkverkeer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
mowa schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:37:
Vanochtend maar ff naar de Telfortshop geweest en kreeg 'n nieuwe stick mee. Stick was kennelijk gaar. Nog bedankt Mouki_9 maar was tegen de tijd dat jij je bericht post al onderweg. Heb er al 'n meuk muziek op gezet en onderweg al wat pics gemaakt.

Geluidskwaliteit is al 1 en ander over gezegd maar vind ik klasse voor zo'n ding. fkck IPod en andere shit. Op 512mb (lees 464mb) kan al meer dan genoeg muziek voor de hele week woon/werkverkeer.
en als je meer wilt, dump er een 1gb of 2 gb kaartje in, of gebruik meerdere 512 kaartjes (soort casettes hehe, tis tog hot swappable ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
jurjenarnold schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:17:

ik werk er zelf. Weet niet welke vesteging je hebt gehad, maar proassist is niet slecht ofzo en raakt echt bijna nooit dingen kwijt. En als ze het kwijt raken licht het meestal aan de medewerker. Het vervelende is dat proassist het steeds drukker en drukker krijgt en ze zitten zegmaar nu tot over hun bovenhoofd in reparaties. Hierdoor duurt het langer voordat toestellen zijn gerepareerd. Maarja niemand is perfect maar je kan er gewoon vanuit gaan dat je je tel gewoon terug krijgt. Weet niet of het onder de garantie valt omdat et joystickje kapot is gegaan en dit meestal onder val schade en dergelijke valt. Dus je hebt een kans dat je hem ongerepareerd terug krijgt. Verder heb ik veel tels met een kapot joystickje voorbij zien komen. Maar het valt relatief mee. Ongeveer 2 per maand met da probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406

Anoniem: 95406 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:25:
waarom heb ik nog steeds een blauw gprs-driehoekje boven m'n vijf gsmstaafjes terwijl ik wel (instell, verb, datacomm, voorkeurss,) alléén gsm aan heb staan (al een maand ofzo) ?
Ik heb ook al heen en weer geswitched tussen gsm en gprs en gsm maar dat werkte ook niet.
bugje van k750?

(met dank aan Pudy en Sir_Killalot, maar quicksearch loste het niet op)
kickje. oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406

heb ik er niet voor over om alles te backuppen en instellingen kwijt te raken. lijkt me niet logisch dat het niet te verhelpen is zonder te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Net het volgende gelezen op kieskeurig:

QUOTE:

Is dat echt zo? Want ik had nml getypt, dat ik vind dat de stekker van de lader én de headset er moeilijk uit te krijgen zijn. Je moet echt trekken en daardoor ben ik bang om het kapot te maken (er zitten heel gevoelige gouden pinnetjes op!). Ook erin duwen vind ik nogal moeilijk gaan. Bij een nokia gaat ie tenminste gewoon plop erin. Das tenminste een normale stekker...

In de handleiding staat ook niks van dat je hem eraf moet buigen(?), dus wat moet ik nou doen?!

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 26-05 19:39
Sterretje6 schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:11:
Net het volgende gelezen op kieskeurig:

QUOTE:

Is dat echt zo? Want ik had nml getypt, dat ik vind dat de stekker van de lader én de headset er moeilijk uit te krijgen zijn. Je moet echt trekken en daardoor ben ik bang om het kapot te maken (er zitten heel gevoelige gouden pinnetjes op!). Ook erin duwen vind ik nogal moeilijk gaan. Bij een nokia gaat ie tenminste gewoon plop erin. Das tenminste een normale stekker...

In de handleiding staat ook niks van dat je hem eraf moet buigen(?), dus wat moet ik nou doen?!
WOW! Je moet indd buigen... Ik trok hem er altijd af en heb nu het afbuigen eens geprobeerd en dat gaat veel makkelijker!! :*)

Trouwens nog iets ontdekt... Het grootste nadeel van het mp3 afspelen vond ik altijd dat je alleen maar het geluid kon regelen, maar door deze volume knop ingedrukt te houden veranderd hij van nummer. :D Toch leuk dat je nog dingen ontdekt na zo een tijdje... :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Banjy schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:36:
[...]

WOW! Je moet indd buigen... Ik trok hem er altijd af en heb nu het afbuigen eens geprobeerd en dat gaat veel makkelijker!! :*)

Trouwens nog iets ontdekt... Het grootste nadeel van het mp3 afspelen vond ik altijd dat je alleen maar het geluid kon regelen, maar door deze volume knop ingedrukt te houden veranderd hij van nummer. :D Toch leuk dat je nog dingen ontdekt na zo een tijdje... :+
Oke dan...enne naar welke kant? Naar onder of boven of maakt dat niet uit?
Of misschien onder EN boven? Dus wippen zeg maar?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-05 14:35
heeeys, ik heb nu de k750 al een tijdje en heb ook een grotere memstick erin zitten maar weet iemand of er een betere mediaplayer voor is. De mediaplayer die er standaard op zit is echt veel minder dan de w800...is die er op te zetten op een of andere manier?? Nu ik er zon 400 liedjes op heb zitten is het wel vervelend omdat het zo standaard is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:52
Speed-Searcher schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:47:
heeeys, ik heb nu de k750 al een tijdje en heb ook een grotere memstick erin zitten maar weet iemand of er een betere mediaplayer voor is. De mediaplayer die er standaard op zit is echt veel minder dan de w800...is die er op te zetten op een of andere manier?? Nu ik er zon 400 liedjes op heb zitten is het wel vervelend omdat het zo standaard is |:(
De einge mogelijkheid om de w800 mediaplayer erop te krijgen is vooralsnog illegaal..
Je moet je toestel dan laten flashen naar de w800 firmware bij Da V.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-05 14:35
niket610 schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:55:
[...]

De einge mogelijkheid om de w800 mediaplayer erop te krijgen is vooralsnog illegaal..
mmmm das bale, heb ik eigenlijk ook geen zin in, vervalt geloof ik ook je garantie dus nog 1 jaartje over nadenken :P Maar er bestaan dus geen java programma'tjus voor om mp3 te luisteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[...]

Gwn dat ding naar beneden knakken. hoewel trekken ook lukt... lukt ook heel gemakkelijk! of zijn jullie niet zo sterk? :+

Hopelijk ontdek je ook snel dat de SP ook word geupdate met nieuwe tips en trucs? _/-\o_ :)
niket610 schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:55:
[...]
En dan is het nog zo lastig de waarschuwingen te negeren? |:(
Als je het dan toch wilt mededelen... typ het dan iig juist!

Ik ben nog geen java media player tegen gekomen.

[ Voor 27% gewijzigd door willy1986 op 14-11-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:44

Rio

Ik heb al een boek

Verzoek: kan er een nieuw topic gestart worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 20:55
[...]

Tis maar wat je makkelijker vindt. Volgens mij zorgt die afbuigsysteem er juist voor dat de stekker sneller uit je telefoon gaat als hij in je broekzak zit. Het gebeurt me niet heel vaak, maar wel zo nu en dan, en dat komt dus doordat hij in je broekzak zo nu en dan schuin ligt en je het stekkertje er dus afschuift :(
Zoals ik het tot nu toe deed (naar benee rukken) werkt het prima, maar ik ga het vanaf nu dus wel afbuigen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 26-05 19:39
willy1986 schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:05:
[...]

Gwn dat ding naar beneden knakken. hoewel trekken ook lukt... lukt ook heel gemakkelijk! of zijn jullie niet zo sterk? :+

Hopelijk ontdek je ook snel dat de SP ook word geupdate met nieuwe tips en trucs? _/-\o_ :)
Ik zie hem indd nu staan in de SP, staat die er al lang? 8)7

En trekken lukt indd ook wel hoor, maar naar beneden floept hij er gewoon makkelijker uit dus ik ga voortaan dat denk ik doen omdat het ook beter voelt voor de kabel.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter

^ Hier verder graag ^

Wat ik graag nog even onder de aandacht wil brengen zijn de mededelingen die onder de startpost staan! Voornamelijk punt één. In dit en de vorige delen werd er té veel gevraagd naar de bekende weg en daar is dit topic gewoon niet voor; GoT is géén helpdesk! Ik hoop dat in het nieuwe deel meer nuttige(!) informatie wordt gepost in minder (herhalende!) woorden én dat iedereen even de moeite wil doen om deze mededeling te lezen en zich er ook aan probeert te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.