Dat is vreemd bij mij in het rijtje staat geen outlook calender
Er staat ook Phone Calender...ECiftci schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:15:
Dat is vreemd bij mij in het rijtje staat geen outlook calender
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Een geimproviceerde "webcam" kun je mbv dit progje opzetten:Jaspur schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:13:
Hallo
Is het ook mogelijk om de w800i als webcam te gebruiken via bluetooth?
En kun je als je een sms krijgt ook een mp3 instellen die dan afgaat?
http://k700.hitziger.net/...=infos&language=en#webcam
je hebt een ftp server nodig.
Ik gebruik de kabel op het moment ook niet, maar doe alles met m'n usb cardreader. Dat gaat prima!Anoniem: 98623 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:13:
Wanneer komt die klote update nou een keer.
Heb nou al weken dezelfde mp3tjes er op staan, omdat ik er geen andere meer op kan zetten
Mensen, wat een grote topic
Een gerichte vraag dan maar ...
Ik ben heus niet de enige die met een converter-tool mp4'tjes maakt voor de 750i...
( 200kbit/sec / 15pfs )
Nu is het wel "schokkend" duidelijk dat na de R1N035 de video-perfomantie van dat ding gruwelijk is achteruitgegaan ... waar mijn filmpjes vroeger als een zonnetje afspeelden , freezt het beeld nu praktisch elke seconde ...
Is dat te verhelpen want het irriteert me enorm ...
Bedankt alvast !
Guy
Een gerichte vraag dan maar ...
Ik ben heus niet de enige die met een converter-tool mp4'tjes maakt voor de 750i...
( 200kbit/sec / 15pfs )
Nu is het wel "schokkend" duidelijk dat na de R1N035 de video-perfomantie van dat ding gruwelijk is achteruitgegaan ... waar mijn filmpjes vroeger als een zonnetje afspeelden , freezt het beeld nu praktisch elke seconde ...
Is dat te verhelpen want het irriteert me enorm ...
Bedankt alvast !
Guy
Ik krijg men usb verbinding nog steeds niet aan de praat
net even sony gebeld en die wisten het ook niet.
het apperaat verschijnt dus wel bij usb apperaten, maar hij maakt geen compoort aan, en dat was volgens die vriendelijke limburgse meneer van sony wel nodig.
weet iemand nog wat want ik vind het niet leuk

net even sony gebeld en die wisten het ook niet.
het apperaat verschijnt dus wel bij usb apperaten, maar hij maakt geen compoort aan, en dat was volgens die vriendelijke limburgse meneer van sony wel nodig.
weet iemand nog wat want ik vind het niet leuk
Kan je geen driveletter toevoegen in schijfbeheer?
Je moet er wel voor zorgen dat de opzet stukjes goed aansluiten aan de wand van je oor. Als je de grootste er al op hebt zitten, zou ik proberen ze gewoon verder in je oor te stoppen. Bas is namelijk super! Maar dan moet je de dopjes wel goed in doengelukkie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:10:
Heb net de hpm-70 gekocht voor mijn k750i, maar ik vind die oortjes wel tegenvallen. Het geluid is erg schel bij de radio. Bij de mp3 kun je het wat beter maken met de megabass, maar dan wordt het nog niet veel.
Als ik mijn sony funtopia oortjes aansluit klinkt het veel beter! De hpm-20 klink zelfs veel beter, maar die vallen steeds uit mijn oren.
Nu mijn vraag: Hebben meer mensen hier last van? En hoe zit het met die opzet stukjes? Ik heb nu de grootste, moeten ze echt vast gezogen worden of los zitten?
Anoniem: 159154
Even een vraag mbt de mediaspeler van de k750i.
Ik luister veel livesets, die duren vaak een uur (zoniet langer).
Als ik dan naar mijn werk ga, zet ik een liveset op maar die is nog niet afgelopen als ik aankom.
Je kan een nummer wel pauzeren maar dan kun je je mediaspeler niet meer minimaliseren.
En zodra ik dan wil bellen of gebeld word is mijn "pauze punt" weg.
Dus als ik terug ga moet ik weer vanaf het begin luisteren.
Heeft iemand hier mss een oplossing voor?
Als ik dan naar mijn werk ga, zet ik een liveset op maar die is nog niet afgelopen als ik aankom.
Je kan een nummer wel pauzeren maar dan kun je je mediaspeler niet meer minimaliseren.
minimaliseren kan wel, druk als je op pauze gezet hebt maar 's op de snelkoppelingstoets (boven de joystick tussen de twee optie toetsen). Je krijgt dan een optie applicatie minimaliseren... Je telefoon is welliswaar wel wat trager dan, maar de pauze houdt ie gewoon, je kunt dan ook gewoon bellen en gebeld worden en als je weer naar die snelkoppelingen gaat zul je je mediaplayer weer gewoon tegen komen.Anoniem: 159154 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:54:
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik heb het spelletje bluetooth biplane op mijn k750i staan, maar het lukt niet om multiplayer via bluetooth te spelen met een nokia 6600. Terwijl op beide bluetooth gewoon aanstaat. Heeft iemand dit spelletje al wel werkend gekregen via bluetooth met een anders gsm. En moet je daar bepaalde instellingen voor veranderen, of heeft iemand een tip hoe het wel moet lukken?
Tussen 2 W800's ging het probleemloos. Eentje moet in server mode starten en daarna kan de 2e joinen.
Dat zou ik inderdaad ook wel eens willen weten!!:D Nog een andere vraag trouwens:
Als ik met me W800i, muziek aan het luisteren ben, stopt ie er wel eens mee? Ik ga dan naar Walkman, en kies dan een ander nummer, en dan staat er: Afspelen mislukt!!?
En dan na een kwartiertje als ik nog is kijk, doet ie het weer?!! Wat is dit??
Als ik met me W800i, muziek aan het luisteren ben, stopt ie er wel eens mee? Ik ga dan naar Walkman, en kies dan een ander nummer, en dan staat er: Afspelen mislukt!!?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
je kan ook gewoon op de terug knop drukken. Als je weer verder wilt luisteren druk je vanuit standby op de muziekknop en dat gaat ie verder waar je gebleven was.Anoniem: 159154 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:54:
Ik ga het nog eens een keertje proberen.Polster schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:41:
Tussen 2 W800's ging het probleemloos. Eentje moet in server mode starten en daarna kan de 2e joinen.
Moet de andere gsm in het bluetooth menu bij Mijn apparaten staan of is dat niet nodig?
Ik heb een vraagje, ik hoop dat het al niet beantwoord is. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niets gevonden...
In dit topic staat uitgelegd hoe je kunt surfen met je breedbandverbinding via bluetooth. Maar kan je via deze verbinding ook je mails ophalen? Voor het surfen heb je Opera Mini nodig, omdat het programma dat de verbinding legt alleen maar aparte programma's kan aanspreken. Bestaat er misschien om te mailen ook een Java tool?
Alvast bedankt
Ps: moest het verschil uitmaken, het gaat om de k750.
In dit topic staat uitgelegd hoe je kunt surfen met je breedbandverbinding via bluetooth. Maar kan je via deze verbinding ook je mails ophalen? Voor het surfen heb je Opera Mini nodig, omdat het programma dat de verbinding legt alleen maar aparte programma's kan aanspreken. Bestaat er misschien om te mailen ook een Java tool?
Alvast bedankt
Ps: moest het verschil uitmaken, het gaat om de k750.
Denk het wel ja. Dat heb ik iedergeval wel van te voren gedaan.arjan bregman2 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:58:
[...]
Ik ga het nog eens een keertje proberen.
Moet de andere gsm in het bluetooth menu bij Mijn apparaten staan of is dat niet nodig?
Anoniem: 159154
Wat zwahiel schreef werkt niet (bij iig nietniket610 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:50:
je kan ook gewoon op de terug knop drukken. Als je weer verder wilt luisteren druk je vanuit standby op de muziekknop en dat gaat ie verder waar je gebleven was.
Maar niket610 heeft gelijk! Echt relaxed, bedankt voor de reacties
Wordt het niet tijd voor een deel 6? En dan direkt ff splitsen naar een x750 en een W800 topic?
[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 11-11-2005 17:03 ]
Anoniem: 160041
is er na de w900 een nieuwe serie staat gepland bij SE? dus als
ik de w800 (die toch al tijdje uit is) koop dat er niet opeens een
nieuwe betere reeks uitkomt ofzo..
ik de w800 (die toch al tijdje uit is) koop dat er niet opeens een
nieuwe betere reeks uitkomt ofzo..
Vast wel, maar als je daarop gaat wachten dan koop je nooit iets. Is etzelfde verhaal als met computers.
Volgens mij was je vraag nog niet beantwoord:Johantjuuh schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:56:
Ik had de update van 19 mei nog. Dus heb hem gister ook geupdate. Doet hij dan vanzelf de versie wie er na komt?? Of de nieuwste?Want nu heb ik hem van 7 oktober!!;) Maar dat is dus niet de niewste??! Klopt dit?
Op deze website is allerlei info te vinden en daar staat onder andere tussen dat SEUS bepaalde varianten van de K750/W800 (branded versies van bep. providers) niet allemaal naar dezelfde firmware update. Misschien gebeurt dat hier ook. Als je btw een K750 hebt is het logisch dat ie niet wil updaten naar R1NA05.
Van dat laatste is het natuurlijk maar de vraag of die gozer dat zo exact weet. Als daar in de UK verschil in zit kan dat in de rest van de wereld ook heel goed zo zijn.K750
Unbranded UK (CDA102338/38) - R1N035
Orange UK (CDA102338/12) - R1N035
O2 UK (CDA102338/16) - R1N035
Vodafone UK (CDA102338/68) - R1N035
T-Mobile UK (?) - R1J002?
W800
Unbranded UK (CDA102338/38) - R1NA05
Orange UK (CDA102338/12) - R1N035
O2 UK (CDA102338/16) - R1NA05
Unbranded phones from all regions should update to R1N035 through SEUS.
Net update gedaan en is nog steeds die ook in de topicstart staat. Ging goed maar beetje problemen bij start van update. Je moet wel de C inhouden want liet die de eerste 2 keer te snel los.
Ik heb het geprobeerd met een k750 en een d750, maar het stottert heel erg..Polster schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:41:
Welke spellen kan je als multiplayer spelen?? Dan ga ik dat is een keertje met me zusje, via bleutooth proberen!:p
Ik volg het topic al een tijdje en heb de vraag niet eerder langs zien komen, sorry als dit wel het geval is:
Is het mogelijk om bij mijn K750i het operatorlogo "Hi" te veranderen in "NL KPN"?
De KS kon me niet helpen helaas.
Is het mogelijk om bij mijn K750i het operatorlogo "Hi" te veranderen in "NL KPN"?
Ik heb wel eens gehoord dat het ook mogenlijk is om via HID de winamp playlist op het scherm van de k750i te tonen. Ik kan echter nergens vinden hoe dit precies moet, kan iemand mij verder helpen?
Ik denk niet dat dit met (alleen) HID was, want HID is bedoeld om programma's op je pc remote te bedienen.gelukkie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:10:
Ik heb wel eens gehoord dat het ook mogenlijk is om via HID de winamp playlist op het scherm van de k750i te tonen. Ik kan echter nergens vinden hoe dit precies moet, kan iemand mij verder helpen?
De playlist info krijg je niet via HID op je mobieltje te zien, daar heb je meer (software) voor nodig

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Kan het zijn dat er een java app hiervoor is? Ik ben het hier volgens mij wel eens tegen gekomen, maar met de zoekfunctie kan ik niks vinden.
Ik heb een W800i en na het synchroniseren met WMP10 staat de song mooi in de mediaplayer. Zoals het hoort. Ik gebruik disc2phone niet en misschien is het enkel met dat programma. Had ik ervoor trouwens ook al en dat is de reden dat ik hem niet gebruik.Jesse schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:44:
Met de W800 of met de K750?
Als je een W800 hebt dan ben je nu dus de sjaak, want daar zit een bug in.
Dat zou zowat in een topicwarning mogen.
Trouwens nog het volgende. Enkele dagen geleden dat aansluiten via USB niet meer werkte. Ik heb dit ook vandaag opgelost.
Op SE site de drivers afgehaald.
Het programma zijn werk laten doen.
De telefoon aansluiten en het werkte meteen.
Wat ben ik blij dat dat even is opgelost want is toch handiger dan telkens de stick er moeten uit te halen om je foto's over te zetten.
BlueTooth Biplanes, moet je alleen wel voor betalen.Johantjuuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:41:
Welke spellen kan je als multiplayer spelen?? Dan ga ik dat is een keertje met me zusje, via bleutooth proberen!:p
Bekijk je mail
[ Voor 11% gewijzigd door robski05 op 11-11-2005 22:56 ]
Geld??
Anoniem: 159256
er werd weer een vraag over HID gesteld, ik heb een poosje geleden ook een vraag gesteld hierover...
hoe krijg ik dat in hemelsnaam aan de praat op m'n w800i...
ik heb dat hid profieltje op m'n foon gegooid, maar ik kan 't niet openen op m'n foon, alleen verzenden en verwijderen..
moet ik ook nog handelingen uitvoeren op m'n pc met dat programmaatje?
alvast vriendelijk bedankt
ik heb dat hid profieltje op m'n foon gegooid, maar ik kan 't niet openen op m'n foon, alleen verzenden en verwijderen..
Ik kon het niet zo snel vinden in al die grote topics, maar weet iemand hoe het komt dat sommige foto's (die ik vanaf de pc op mn K750i heb gezet) wel een thumbnail laten zien, maar bij openen alleen een zwart scherm? Is er een bepaalde setting waarin foto's moeten voldoen?
Thanks
Thanks
Voorbereiding:Anoniem: 159256 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:16:
er werd weer een vraag over HID gesteld, ik heb een poosje geleden ook een vraag gesteld hierover...
- Hid profiel naar telefoon
- Telefoon toevoegen aan bluetooth apparaten op de computer
- Op computer services verkennen van telefoon
- Hid services inschakelen
Menu>Entertainment>Afstandsbediening>Meer>App(araat) selecteren>(ff wachten)>Kiezen>Profiel kiezen
Rechtermuisknop op de HID file --> Kopieeeren naar --> Bluetooth --> W800Anoniem: 159256 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:16:
Hierna staat de HID gewoon in je afstandsbediening menu.
De manier die in de startpost staat (die je waarschijnlijk hebt gevolgd) werkt niet.
Edit: Dit werkt zo bij mij met widcomm bluetooth driver. Comp. en tel. moeten wel gepaired zijn natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Polster op 12-11-2005 01:31 ]
Maar kan iemand mij ook meer vertellen over het zien van je winamp playlist op mijn k750i?
Met behulp van bijvoorbeeld een java progje?
Dat kan met bemusedgelukkie schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 09:53:
Maar kan iemand mij ook meer vertellen over het zien van je winamp playlist op mijn k750i?
Bovenstaande link werkte net ff niet, de oude website vind je hier.
Dan moet je hem wel opnieuw compileren, want dit zijn .sis bestanden voor series 60 en uiqbrehloi schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:56:
[...]
Dat kan met bemused
Bovenstaande link werkte net ff niet, de oude website vind je hier.
Deze heb je meer aan
[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 12-11-2005 12:17 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 40602
Iemand deze melding al gehad? Heb een W800 los gekocht en zit bij Vodafone. Ik krijg hem nadat het SEUS programma'tje is opgestart.
Ik krijg ook met geen mogelijkheid die update-driver geinstalleerd. Handmatig kan ik geen onderdeel vinden dat deze wil gebruiken. Ik zag hier ooit een PDF'je staan met een uitleg maar die kan ik uiteraard niet meer vinden. Ik zet mijn telefoon dus aan met C ingedrukt, maar Windows doet niets. Telefoon gaat gewoon aan... Wordt er een beetje droevig van.Er is momenteel geen service van toestellen voor jouw operator
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 40602 op 12-11-2005 12:34 ]
iemand al het probleem gehad dat de telefoon helemaal niks meer doet?
het maakt niet uit wat ik doe er gebeurt hemaal niks.. ook niet als ik hem in de oplader doe..
weet iemand het probleem? kan ik um op een of andere manier resetten?
het maakt niet uit wat ik doe er gebeurt hemaal niks.. ook niet als ik hem in de oplader doe..
weet iemand het probleem? kan ik um op een of andere manier resetten?
@timotee: er is momenteel toch geen zinvolle update voor de W800i, dus ik zou er voorlopig niet al te droevig over worden. Ik ben juist droevig omdat ik amper meer muziek op mijn W800i kan zetten met de laatste firmware.
@jorngrisel: accu ff eruit halen al geprobeerd?
[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 12-11-2005 12:55 ]
ja heb ik ook geprobeerd maar als ik deze er weer terug in doe doet hij nog steeds niks.
ook net geprobeer met een pinntje de powerknop goed ver in te drukken maar dit had helaas ook geen baad
ook net geprobeer met een pinntje de powerknop goed ver in te drukken maar dit had helaas ook geen baad

Anoniem: 40602
Prima. Ik voel me al een stukje beter.Jesse schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:55:
@timotee: er is momenteel toch geen zinvolle update voor de W800i, dus ik zou er voorlopig niet al te droevig over worden. Ik ben juist droevig omdat ik amper meer muziek op mijn W800i kan zetten met de laatste firmware.
Anoniem: 159256
HAHAA 't werkt,Polster schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:28:
[...]
Rechtermuisknop op de HID file --> Kopieeeren naar --> Bluetooth --> W800
Hierna staat de HID gewoon in je afstandsbediening menu.
De manier die in de startpost staat (die je waarschijnlijk hebt gevolgd) werkt niet.
Edit: Dit werkt zo bij mij met widcomm bluetooth driver. Comp. en tel. moeten wel gepaired zijn natuurlijk.
mag ik je hartelijk bedanken voor je uitleg?
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goed HID profiel voor iTunes, kan iemand me daaraan helpen? Heb er nu wel een, maar die functioneert slecht.
[ Voor 23% gewijzigd door Rio op 12-11-2005 17:31 ]
Dat kan google... het wel het allereerste resultaat met de woorden "itunes hid profile''Rio schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:12:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goed HID profiel voor iTunes, kan iemand me daaraan helpen? Heb er nu wel een, maar die functioneert slecht.
Ik had al niet vermoed dat iemand beter kon Googlen dan ikbrehloi schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:32:
[...]
Dat kan google... het wel het allereerste resultaat met de woorden "itunes hid profile''
[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 12-11-2005 17:57 ]
Anoniem: 19503
Vanmiddag op de zwarte markt in beverwijk een 1 gig kaartje gekocht,is wel een sony maar voor maar 8 tientjes
Ik doelde op deze link die inderdaad op die pagina staat. Op zich ziet de hid voor itunes er wel goed uit. Heb niet de werking getest, maar die kan je eventueel zelf gemakkelijk aanpassen.Rio schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:56:
[...]
Ik had al niet vermoed dat iemand beter kon Googlen dan ik. Als je op deze link doelt: die is useless.
Wat duur zeg, Alternate heeft de Sandisk gaming stick voor €75Anoniem: 19503 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:02:
Vanmiddag op de zwarte markt in beverwijk een 1 gig kaartje gekocht,is wel een sony maar voor maar 8 tientjes
Paniek!
Na het aanzetten van mijn K750i vandaag brak de pleuris uit.
- Het lijkt alsof veel theme graphics door elkaar staan.
- De positie van de softbutton aanduidingen (menu en calls) is totaal verkeerd
- De joystick en de menu softbutton werken niet meer als je iets wilt selecteren
- Nog wat knoppen gedragen zich verkeerd.
Hel op telefoon dus. Doordat ik niet kan bevestigen met de knoppen kan ik ook geen reset uitvoeren vanuit het instellingen menu. De accu verwijderen heeft ook geen zin. Ik heb de gsm al tig keren opnieuw uit/aan gezet, maar het blijft helemaal fout gaan. Software fouten dus, ineens, plotsklaps.
Weet iemand een andere manier om een reset te doen? Of misschien een andere oplossing?
Firmware: R1N035 (af fabriek)
Na het aanzetten van mijn K750i vandaag brak de pleuris uit.
- Het lijkt alsof veel theme graphics door elkaar staan.
- De positie van de softbutton aanduidingen (menu en calls) is totaal verkeerd
- De joystick en de menu softbutton werken niet meer als je iets wilt selecteren
- Nog wat knoppen gedragen zich verkeerd.
Hel op telefoon dus. Doordat ik niet kan bevestigen met de knoppen kan ik ook geen reset uitvoeren vanuit het instellingen menu. De accu verwijderen heeft ook geen zin. Ik heb de gsm al tig keren opnieuw uit/aan gezet, maar het blijft helemaal fout gaan. Software fouten dus, ineens, plotsklaps.
Weet iemand een andere manier om een reset te doen? Of misschien een andere oplossing?
Firmware: R1N035 (af fabriek)
Anoniem: 19503
Ach ja.......maar was daar toevallig en vond het meevallen,gelukkig maar 5 euro verschilSpeedy-Andre schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:47:
[...]
Wat duur zeg, Alternate heeft de Sandisk gaming stick voor €75
Anoniem: 87692
Ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, maar sinds ik m'n W800i heb geupdate naar R1NA005 heb ik een probleem met m'n camera. Al ligt het toestel gewoon stil op de tafel, (het schuifje gaat dus niet heen en weer) dan springt m'n camera een seconde of 10 aan. Dit gebeurt veelal als ik naar muziek geluisterd heb. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
Anoniem: 112922
tot dusver geen problemen met mn W800i. Althans, tot zonet. Zet mn tel aan na het opladen, vindt hij het telfortnetwerk niet --> alleen noodoproepen bovenin standby-scherm...als ik netwerk laat zoeken vind ik alle 4 de andere netwerken maar geen telfort. Toen simmetje in andere tel gedaan, wel netwerk gevonden. Toen dacht ik dat het aan de SE lag, ik balen. Verschillende keren aan uit gezet, accu er uit, gemasterreset, geen resultaat. Toen de sim weer in mn oude toestel (siemens cx65), waar het netwerk eerst wel gevonden werd, maar nu geen resultaat...Zal het dan toch aan het netwerk liggen? Kan het zijn dat het telfortnetwerk plat ligt? Af en toe springt mijn siemens nu op het telfortnet, maar dan wel met een uitroepteken ervoor, wat dat ook mag betekenen? Mss kan iemand mij helpen?
Anoniem: 148223
Beste tweakers!
Bij mijn W800 vind ik dat er nog al veel ruimte tussen de "zilveren" toetsen en het frontje bij het "joystickje" zit.
Hierdoor kan eventueel makkelijk vocht of vuil naar binnen komen in het toestel.
Is dit bij alle W800's het geval?
Vind het maar vreemd bij zo'n duur toestel.
Hierbij een foto die ik ervan gemaakt heb.
Je ziet het pas als de toetsverlichting aan is.
http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55577.jpg
Bij mijn W800 vind ik dat er nog al veel ruimte tussen de "zilveren" toetsen en het frontje bij het "joystickje" zit.
Hierdoor kan eventueel makkelijk vocht of vuil naar binnen komen in het toestel.
Is dit bij alle W800's het geval?
Vind het maar vreemd bij zo'n duur toestel.
Hierbij een foto die ik ervan gemaakt heb.
Je ziet het pas als de toetsverlichting aan is.
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 12-11-2005 23:07 ]
De tekst "Hi" is geen operatorlogo, maar een tekst die in de firmware van je telefoon is opgeslagen als een tekstlabel, behorend bij de netwerk identifier (204-code) die je simkaart doorgeeft aan de telefoon.Kuip schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:32:
Ik volg het topic al een tijdje en heb de vraag niet eerder langs zien komen, sorry als dit wel het geval is:
De K750i ondersteunt geen operatorlogo's, zoals bij Nokia.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Umm ,,,,Anoniem: 148223 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:34:
[img]foute url
Dit gaat niet werken
Je kan wel een plaatje uploaden naar je homepage en dan een linkje naar dat plaatje hier neer zetten
[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 12-11-2005 23:29 ]
Anoniem: 132776
Hmmm. Mijn vader heeft ook eens erg bizarre problemen gehad en uiteindelijk bleek het te liggen aan zijn sim-kaart die iets gebuigd en versleten was. De kaart veranderen heeft al zijn problemen opgelost...Anoniem: 112922 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:51:
tot dusver geen problemen met mn W800i. Althans, tot zonet. Zet mn tel aan na het opladen, vindt hij het telfortnetwerk niet --> alleen noodoproepen bovenin standby-scherm...als ik netwerk laat zoeken vind ik alle 4 de andere netwerken maar geen telfort. Toen simmetje in andere tel gedaan, wel netwerk gevonden. Toen dacht ik dat het aan de SE lag, ik balen. Verschillende keren aan uit gezet, accu er uit, gemasterreset, geen resultaat. Toen de sim weer in mn oude toestel (siemens cx65), waar het netwerk eerst wel gevonden werd, maar nu geen resultaat...Zal het dan toch aan het netwerk liggen? Kan het zijn dat het telfortnetwerk plat ligt? Af en toe springt mijn siemens nu op het telfortnet, maar dan wel met een uitroepteken ervoor, wat dat ook mag betekenen? Mss kan iemand mij helpen?
Klopt inderdaad ja, bedankt voor het meedenkenSpeedy-Andre schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:59:
[...]
Umm ,,,,
Dit gaat niet werken![]()
Je kan wel een plaatje uploaden naar je homepage en dan een linkje naar dat plaatje hier neer zetten
Heb het nu opgelost
Hopelijk reageren de andere tweakers met een W800 op deze foto! (post 22:34 uur)
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 12-11-2005 23:19 ]
Net even gekeken maar ik heb dit niet. wel een fijn lijntje. Insnijding loopt gelijk met de ruimte tussen de toetsen. Kun je even kijken hoe dik die uitsparing van jouw is.Anoniem: 148223 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:16:
[...]
Klopt inderdaad ja, bedankt voor het meedenken![]()
Heb het nu opgelost
Hopelijk reageren de andere tweakers met een W800 op deze foto! (post 22:34 uur)
Een stukje papier kan ik er net in duwenco0lman schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:28:
[...]
Net even gekeken maar ik heb dit niet. wel een fijn lijntje. Insnijding loopt gelijk met de ruimte tussen de toetsen. Kun je even kijken hoe dik die uitsparing van jouw is.
Het vierkantje waarin het joystickje zich bevindt, ligt een fractie lager dan de rest van het frontje.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 12-11-2005 23:45 ]
die ruimte is toch zoals je die ruimte hebt tussen uw toetsen, de ruimte tussen de toetsen zijn wel breder?? Maar een papier kan ik daar wel niet in steken.Anoniem: 148223 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:40:
[...]
Een stukje papier kan ik er net in duwen
Het vierkantje waarin het joystickje zich bevindt, ligt een fractie lager dan de rest van het frontje.
[ Voor 6% gewijzigd door pina op 13-11-2005 00:15 ]
Op de hires foto in de SP zie ik een randje om elke toets die de boel afdicht.

Het vierkantje waarin het "stickje" huist ligt een fractie lager dan de rest van het frontje. (is dat bij jou ook?)pina schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:15:
[...]
die ruimte is toch zoals je die ruimte hebt tussen uw toetsen, de ruimte tussen de toetsen zijn wel breder?? Maar een papier kan ik daar wel niet in steken.
Vooral rechts en links van het "walkman" knopje, waar de toetsen een beetje rond lopen komen er als de toetsverlichting aan is kieren aan het licht. (kijk zoals op de foto naar het toestel)
Deze kieren hebben de andere toetsen niet.
Wat wil je nou nog meer dan een K750i 
De P990 is de smartphone versie met ook een 2MP camera en SE gaat geen opvolger in de markt zetten als de K750i nog zo goed loopt
De P990 is de smartphone versie met ook een 2MP camera en SE gaat geen opvolger in de markt zetten als de K750i nog zo goed loopt

- Hierbij heb ik geprobeerd de foto zoals die door Speedy-Andre werd gepost na te maken met mijn telefoonverlichting uit: http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55609.jpg
- Een foto waarbij met het licht aan, "wit" licht "doorlekt": http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55608.jpg
-Een wat mindere close up: http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55610.jpg
Ik weet niet of ik nou zit te mierenneuken, maar bij mijn Nokia had ik zoiets niet, vandaar dat het me verbaast en me afvraag of het wel "ok" is.
Als het zo hoort laat ik het hierbij, wel in het donker checken anders is het moeilijk waar te nemen
- Een foto waarbij met het licht aan, "wit" licht "doorlekt": http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55608.jpg
-Een wat mindere close up: http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55610.jpg
Ik weet niet of ik nou zit te mierenneuken, maar bij mijn Nokia had ik zoiets niet, vandaar dat het me verbaast en me afvraag of het wel "ok" is.
Als het zo hoort laat ik het hierbij, wel in het donker checken anders is het moeilijk waar te nemen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 13-11-2005 01:16 ]
Heb sinds gisteren de W800. Lang op moeten wachten...en nu ook voordat 't ding opstart...!!
Het ding hangt bij 't opstarten en ik krijg alleen het Sony Ericsson logo te zien. De phone reageert op geen enkele knop die ik indruk. Als ik de batterij er dan uit haal en er weer in doe doet ie 't zelfde.
Ik haalde de memory stick er uit waarna de phone gewoon weer opstartte maar hij detecteert de stick niet.
Hij start nu alleen op als de memory stick er uit is..!!
Weet iemand wat dit voor probleem is..??
Verder vind ik de beltoon veel te zacht. DAt zou met de laatste firmware opgelost moeten zijn. Er zit bij mij fw R1N035 op. Waarom is de laatste fw R1A005 van de SE site gehaald..?? Bugs..?? Waar is 't anders te downen..??
Het ding hangt bij 't opstarten en ik krijg alleen het Sony Ericsson logo te zien. De phone reageert op geen enkele knop die ik indruk. Als ik de batterij er dan uit haal en er weer in doe doet ie 't zelfde.
Ik haalde de memory stick er uit waarna de phone gewoon weer opstartte maar hij detecteert de stick niet.
Hij start nu alleen op als de memory stick er uit is..!!
Weet iemand wat dit voor probleem is..??
Verder vind ik de beltoon veel te zacht. DAt zou met de laatste firmware opgelost moeten zijn. Er zit bij mij fw R1N035 op. Waarom is de laatste fw R1A005 van de SE site gehaald..?? Bugs..?? Waar is 't anders te downen..??
Anoniem: 157538
Nou ja, ik wil ook alleen maar de K750i, maar alleen is het jammer van de prijs.Speedy-Andre schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:34:
Wat wil je nou nog meer dan een K750i
vandaar dat ik vraag of er onderhand al een nieuwe versie komt, zodat deze telefoon in prijs kan zakken, zoals we gezien hebben bij de K700i. dan zal en mag ik hem vast van mijn ouders gaan halen.
Anoniem: 98623
Trouwens, ik heb een bug ontdekt (R1N035).
Als jij bij een SMS het teken 'ó' gebruikt, kost dat ongeveer 100 van de 160 tekens van je smsje. Dan kan 'ie nog maximaal 40 tekens in totaal bevatten..
Als jij bij een SMS het teken 'ó' gebruikt, kost dat ongeveer 100 van de 160 tekens van je smsje. Dan kan 'ie nog maximaal 40 tekens in totaal bevatten..
Hoe kun je precies mp3's op de W800's memorystick zetten? Gewoon windows explorer? Of eenofander crappy sony programma?
Mixed Reality dev
Dat is geen bug en is al eerder besproken hier. Het zou te maken hebben met de charset die ineens wordt veranderd om die gekke tekens aan te kunnen. Die charset zou meer werklijke tekens verbruiken.Anoniem: 98623 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:12:
Ja, via explorer. Het gedraagt zich als een removable disk.Menesis schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:21:
Hoe kun je precies mp3's op de W800's memorystick zetten? Gewoon windows explorer? Of eenofander crappy sony programma?
[ Voor 24% gewijzigd door Cubix op 13-11-2005 11:25 ]
tkan ook met disk2phone, een "crappy" se programmatje....werkt wel goed...Menesis schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:21:
Bedankt. Ik zal er dan maar aan moeten wennen.Canaria schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:38:
[...]
De tekst "Hi" is geen operatorlogo, maar een tekst die in de firmware van je telefoon is opgeslagen als een tekstlabel, behorend bij de netwerk identifier (204-code) die je simkaart doorgeeft aan de telefoon.
De K750i ondersteunt geen operatorlogo's, zoals bij Nokia.
heeys: ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik men foon gewoon op tafel had liggen en datie dan ineens zegt: klopt niet, probeer het opnieuw. Dit krijg je normaal als je voiscommant doet maar bij mij doet hij het zonder dat ik een knop heb ingedrukt
hij ligt dan al 10 min op tafel ofzo dus ik kan niet per ongeluk de knop hebben ingedrukt... heeft iemand hier ook last van?? Ik heb nog orgionele fimware.. 002
Ik heb het probleem dat mijn SMSinstellingen niet onthouden worden. Iedere keer als ik het toestel uit heb gehad krijg ik bij een nieuw te sturen SMSje "Config. Vereist. Neem contact op[....] Nu Instellen?" En dan kan ik de geldigheidsduur van het SMSje kiezen.
Herkent iemand anders dit? Ik had dit ook bij mijn vorige telefoon (Siemens M65), maar daar kon ik een nieuw SMS profiel aanmaken en werkte dat prima... Of is het een brakke SIMkaart?
Herkent iemand anders dit? Ik had dit ook bij mijn vorige telefoon (Siemens M65), maar daar kon ik een nieuw SMS profiel aanmaken en werkte dat prima... Of is het een brakke SIMkaart?
Anoniem: 98623
Heb ik ook, bug.schaduw schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:54:
Ik heb het probleem dat mijn SMSinstellingen niet onthouden worden. Iedere keer als ik het toestel uit heb gehad krijg ik bij een nieuw te sturen SMSje "Config. Vereist. Neem contact op[....] Nu Instellen?" En dan kan ik de geldigheidsduur van het SMSje kiezen.
Anoniem: 112922
mss, n toverwoord ingesteld wat je regelmatig gebruikt? Kleine kans, maar je weet t nooitSpeed-Searcher schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:51:
heeys: ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik men foon gewoon op tafel had liggen en datie dan ineens zegt: klopt niet, probeer het opnieuw. Dit krijg je normaal als je voiscommant doet maar bij mij doet hij het zonder dat ik een knop heb ingedrukthij ligt dan al 10 min op tafel ofzo dus ik kan niet per ongeluk de knop hebben ingedrukt... heeft iemand hier ook last van?? Ik heb nog orgionele fimware.. 002
Schakel natione tekens uit en het is opgelost.Anoniem: 98623 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:12:
Is er eigenlijk een manier om te zien hoeveel tekens je nog overhebt?? Want tis mij nu ook niet duidelijk of ik 1 of 2 sms'jes verstuur. Kan je dat dus ergens zien?
Anoniem: 95406
waarom heb ik nog steeds een blauw gprs-driehoekje boven m'n vijf gsmstaafjes terwijl ik wel (instell, verb, datacomm, voorkeurss,) alléén gsm aan heb staan (al een maand ofzo) ?
Ik heb ook al heen en weer geswitched tussen gsm en gprs en gsm maar dat werkte ook niet.
bugje van k750?
(met dank aan Pudy en Sir_Killalot, maar quicksearch loste het niet op)
Ik heb ook al heen en weer geswitched tussen gsm en gprs en gsm maar dat werkte ook niet.
bugje van k750?
(met dank aan Pudy en Sir_Killalot, maar quicksearch loste het niet op)
Volgende probleem:
Ik heb gezocht op geblokkeerd en op kaart, niks gevonden.
Ik heb nu nml het volgende probleem. Als ik mijn tel (w800i) start, dan kies ik dus voor start tel. Dan moet je je pincode invoeren, maar bij mij staat daarboven dan dat mijn simkaart is geblokkeerd!!! ---> kaart geblokkeerd.
Ik dacht toch echt dat ik duidelijk heb gezegd pas op 10 januari (heb ook bevestigingsbrief gekregen dat abbo 11 januari stopt).
Ik heb ook geen smsje gehad hoeveel ik vorige bundel heb opgemaakt en hoeveel ik deze maand dus heb. Die krijg ik normaal gesproken op de 11e van elke maand.
Ik heb geprobeerd te bellen naar mn vriend en hij ging (ook bij hem) gewoon over.
Weet iemand wat dit is?
Ik heb gezocht op geblokkeerd en op kaart, niks gevonden.
Ik heb nu nml het volgende probleem. Als ik mijn tel (w800i) start, dan kies ik dus voor start tel. Dan moet je je pincode invoeren, maar bij mij staat daarboven dan dat mijn simkaart is geblokkeerd!!! ---> kaart geblokkeerd.
Ik dacht toch echt dat ik duidelijk heb gezegd pas op 10 januari (heb ook bevestigingsbrief gekregen dat abbo 11 januari stopt).
Ik heb ook geen smsje gehad hoeveel ik vorige bundel heb opgemaakt en hoeveel ik deze maand dus heb. Die krijg ik normaal gesproken op de 11e van elke maand.
Ik heb geprobeerd te bellen naar mn vriend en hij ging (ook bij hem) gewoon over.
Weet iemand wat dit is?
Samsung Galaxy Note 3
pin code en tan code verkeerd ingetoetst?
Heeft in ieder geval niks met het toestel te maken.
Nee altijd goed ingetoetst.BarôZZa schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:45:
pin code en tan code verkeerd ingetoetst?
Ik kan trouwens wel gewoon bellen, maar toch vind ik het raar.
Samsung Galaxy Note 3
Kaart geblokkeerd betekent dat je een pincode moet intoetsen. Schakel je de pincodebeveiliging (van je simkaart) uit, dan verdwijnt ook de melding...
Ik probeer mijn K750i die softwarematig overhoop ligt te updaten, maar ik krijg de melding dat mijn provider het niet toestaat.
Beetje vreemd, want ik heb een unbranded simlockvrije K750i.
Hier schiet ik dus niets mee op. Iemand tips voor mij?
nee staat uit, maar ik kan er mee leven geen ramp, alleen wel iritand als je elke x dat geluidje hoort...Anoniem: 112922 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:01:
[...]
mss, n toverwoord ingesteld wat je regelmatig gebruikt? Kleine kans, maar je weet t nooit
Anoniem: 157538
Haal de simkaart uit de telefoon en ga dan updaten. waarschijnlijk helpt dat.Cubix schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:16:
Ik probeer mijn K750i die softwarematig overhoop ligt te updaten, maar ik krijg de melding dat mijn provider het niet toestaat.
Helaas helpt dat niet. Dat had ik net geprobeerd. Ik krijg dan dezelfde melding. Ook met een andere sim.Anoniem: 157538 schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:11:
[...]
Haal de simkaart uit de telefoon en ga dan updaten. waarschijnlijk helpt dat.
Blijkbaar staat er toch rommel van Telfort op mijn K750i. Of het is een foute foutmelding. Zou niet vreemd zijn met de porblemen die ik heb.
Even een vraagje.
Ik ging net een mp3 luisteren op de telefoon speaker. Dit mp3'tje wilde ik ook gebruiken als ringtone, dit lukt allemaal goed. Maar nu viel mij iets op: het geluid van het zelfde mp3'tje als ringtone is veel scheller dan wanneer ik hem via mijn bestanden afspeel!
Midi bestanden klinken als ringtone ook wat anders dan wanneer ik ze gewoon afspeel.
Is dit normaal, of doe ik iets verkeerd?
Ik ging net een mp3 luisteren op de telefoon speaker. Dit mp3'tje wilde ik ook gebruiken als ringtone, dit lukt allemaal goed. Maar nu viel mij iets op: het geluid van het zelfde mp3'tje als ringtone is veel scheller dan wanneer ik hem via mijn bestanden afspeel!
Midi bestanden klinken als ringtone ook wat anders dan wanneer ik ze gewoon afspeel.
Is dit normaal, of doe ik iets verkeerd?
Dat is normaal, merk je ook dat hij harder is en je equlizer niet gebruikt
Greetz Big-R
Ok
Nog effe een vraagje: Als ik mij headset inplug dan schakeld de telefoon naar port. handfree profiel.
Is het ook mogenlijk dat wanneer ik mijn headset aansluit de telefoon gewoon het profiel blijft gebruiken dat ik op dat moment gebruik? bijvoorbeeld vergadering?
Nog effe een vraagje: Als ik mij headset inplug dan schakeld de telefoon naar port. handfree profiel.
Is het ook mogenlijk dat wanneer ik mijn headset aansluit de telefoon gewoon het profiel blijft gebruiken dat ik op dat moment gebruik? bijvoorbeeld vergadering?
@schaduw, over dat sms probleem, had ik ook.
Kopieer het sim geheugen eens naar je telefoon geheugen en probeer het dan nog eens
Iemand trouwens nog een reactie op de "kieren"van de W800?
- Een foto waarbij met het licht aan, "wit" licht "doorlekt":
http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55608.jpg
Kopieer het sim geheugen eens naar je telefoon geheugen en probeer het dan nog eens

- Een foto waarbij met het licht aan, "wit" licht "doorlekt":
http://www.uploaden.nl/to...inkydau&p=13719_55608.jpg
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 13-11-2005 22:04 ]
Er is niks te zien. "Kan pagina niet vinden".Anoniem: 148223 schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:15:
http://www.uploaden.nl/to...dau&p=13719_55577.jpg
- Een foto waarbij met het licht aan, "wit" licht "doorlekt": http://www.uploaden.nl/to...dau&p=13719_55608.jpg
Samsung Galaxy Note 3
@Sterretje6, bedankt dat je dat doorgeeft!
Had het niet in de gaten
Nu werken de foto's wel
Had het niet in de gaten

Nu werken de foto's wel
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 13-11-2005 18:57 ]
Hallo,
Heeft iemand die Bemused software (java versie) werkende gekregen op zijn telefoon? ik kan alleen verbinden als hij in Applicaties staat (heb de .jar verstuurd via bluetooth) en dan vind hij mijn PC wel, maar wat dan? wat moet je doen als hij verbonden is?
Heeft iemand die Bemused software (java versie) werkende gekregen op zijn telefoon? ik kan alleen verbinden als hij in Applicaties staat (heb de .jar verstuurd via bluetooth) en dan vind hij mijn PC wel, maar wat dan? wat moet je doen als hij verbonden is?
Kan niemand mij helpen met die profielen als ik een headset heb aangesloten?
Dit topic is gesloten.