PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
lekker dan,ik kan morgen de k750 van mijn zoon op gaan sturen,camera stopte er opeens mee.Geupdate helpt ook niet en een reset ook niet,kwaaltje van de k750 denk ik want ben het al vaker tegen gekomen.Balen...........Skype schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:37:
Lekker dan. mn K750i ligt morgen 3 weken bij Dynafix in limburg. Met het wachten op onderdelen in bestelling die tijdelijk niet leverbaar zijn![]()
Heb ze om hierachter te komen 10 x moeten mailen en 1 x gebeld.
Beetje jammer van SE dat parts zo lecht leverbaar zijn. Zouden toch gewoon standaard op vooraad moeten zijn in een Service Centre...
Pff, onder die condities zou ik nooit iets aanschaffen, straks ben je €200 kwijtEvoII schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:47:
[...]
Heb enkele weken op de spullen moeten wachten, en wat het kost weet ik niet precies. Ze wisten het in de winkel ook niet, en zouden de rekening opsturen.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Het is ook een recent gefrabiceerd toestel denk ik, want er staat de nieuwste firmware op
Vrijwel meteen spontane resets en hangs.
Ik heb twee verschillende sim cards geprobeerd maar beiden oude ben sim kaarten (dus pre t-mobile overname). Weet iemand of het mischien daaraan zou kunnen liggen?
Verwijderd
Ik dacht ergens gelezen te hebben 20 cm, maar ik kan het netgens meer vinden
Ja daar kan het heel goed aan liggen ja. Ik weet dat oudere simkaarten vak problemen geven in moderne telefoons. Schijnt iets te maken te hebben dat ze op een gegeven moment van x bits sims naar 2x bits sims (of x nu 4 of 8 ofzo is weet ik niet meer) zijn gegaan.walterg schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:10:
Vrijdag (na veel gedonder, maar da's een ander verhaal) mijn D750i binnen gekregen.
Ik heb twee verschillende sim cards geprobeerd maar beiden oude ben sim kaarten (dus pre t-mobile overname). Weet iemand of het mischien daaraan zou kunnen liggen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
in fotomodus op '4' drukken, ga je meteen naar macromodus (en nog een keer om het op te heffen)Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:21:
Weet iemand tot hoe dichtbij je een foto kunt nemen in macromodus?
(1 = instellingen, 4 = macro, 7 = nachtstand, * = licht (als je 'm op z'n kant houdt, met afdrukknop boven, is het de onderster rij toetsjes))
Neej, t was ongeveer rond de 25 euri dacht ie (de houder). Lader weet ik niet, en de brodit houder ook niet.Speedy-Andre schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 00:19:
[...]
Pff, onder die condities zou ik nooit iets aanschaffen, straks ben je €200 kwijt
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
Ik verwachtte dat updaten van R1L002 naar R1N035 betere fotokwaliteit zou opleveren, maar ik merk geen enkel verschil.
Hebben meer mensen hier last van? Heeft het zin om hiermee naar een Service Point te gaan?
(En ja, ik weet dat ik niet dezelfde kwaliteit moet verwachten als een digitale fotocamera, maar ik verwacht gewoon fatsoenlijke foto's zonder al die strepen)
Dank je, ik had het vermoeden maar toen ik dat opperde in de winkel kreeg ik te horen dat het niet aan mijn sim kaart kon liggen dat mijn telefoon hing. Ik had beter moeten weten...SnoeiKoei schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:14:
[...]
Ja daar kan het heel goed aan liggen ja. Ik weet dat oudere simkaarten vak problemen geven in moderne telefoons. Schijnt iets te maken te hebben dat ze op een gegeven moment van x bits sims naar 2x bits sims (of x nu 4 of 8 ofzo is weet ik niet meer) zijn gegaan.
Vanavond komt een vriend van me langs en zal ik met zijn (nieuwe t-mobile) sim kaart mijn telefoon testen en mijn sim kaart in zijn telefoon steken (ook een d750i).
Ik geloof dat z'n vraag meer ging over het fotograferen met de macro stand en niet hoe je die moet activerenVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:17:
[...]
in fotomodus op '4' drukken, ga je meteen naar macromodus (en nog een keer om het op te heffen)
(1 = instellingen, 4 = macro, 7 = nachtstand, * = licht (als je 'm op z'n kant houdt, met afdrukknop boven, is het de onderster rij toetsjes))
op het moment van aansluiten gaat de telefoon bij mij dus aan. maar wat moet je eigenlijk zien als hij bezig is het het updaten van de firmware??? geeft hij dat in een schermpje aan ofzo? hoe zit dat?
Ehh.....help? Ik heb SE al een mail gestuurd. Zijn er hier mensen met de d750i die het wel is gelukt om de update service te starten?
Verwijderd
Ik vraag me inderdaad hetzelfde af, maar volgens mij is het infrarood signaal niet sterk genoeg om je tv ermee te bedienen. Iemand anders ideeen hierover?Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:45:
Maar is het ook mogelijk om met mijn mobiel de TV zelf te besturen? Er zit infrarood op, dus een standaard philips tv bedienen moet denk ik niet veel moeite kosten. Ik heb gegoogled, maar zonder resultaat. Heeft iemand er iets van gelezen?
Verwijderd
Ik heb ook zo'n oud benkaartje in mijn 800 en nergens problemen mee, kaartje is uit 1999 oid, dus behoorlijk oud iig.walterg schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:10:
Vrijdag (na veel gedonder, maar da's een ander verhaal) mijn D750i binnen gekregen.
Voor zover ik weet kan dat alleen maar als er bepaalde software (lees: besturingssysteem) in je telefoon zit. Volgesn mij moet dat Symbian zijn (but correct me if I'm wrong) en draaien SE telefoons niet onder Symbian.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:11:
[...]
Ik vraag me inderdaad hetzelfde af, maar volgens mij is het infrarood signaal niet sterk genoeg om je tv ermee te bedienen. Iemand anders ideeen hierover?
Geen idee meer waar ik dat gelezen heb.
Verwijderd
2e antwoord: van 5cm tot ongeveer 30, sommige 'grotere' objecten willen wel 'ns dichterbij lukken, maar bij bv mugjes wil hij niet op 5cm scherpstellen. (trail en error)Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:21:
Weet iemand tot hoe dichtbij je een foto kunt nemen in macromodus?
Nee geintje. Wat ik wil zeggen is het volgende: Ik heb m vrijdagmorgen rond 8.00 uur van de lader gehaald. En nu dinsdag 14.00 nog 58% batterij.
Ik heb elke dag gebeld, een keer een lange bluetooth verbinding gehad, gesmst, filmpjes gemaakt, foto's gemaakt.
Nou doe ik er ook niet zo heel veel mee (bijv nog niet lang radio geluisterd, ook nog geen reden voor). Maar dit vind ik al super.
Samsung Galaxy Note 3
Welke firmware heb jij dan ? En welke helderheid van je scherm ? Want ik heb hem er ook vrjidagmorgen af gehaald en hij was gisteren middag echt leegSterretje6 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:14:
Degene die zeuren over de batterij moeten niet zeuren![]()
Nee geintje. Wat ik wil zeggen is het volgende: Ik heb m vrijdagmorgen rond 8.00 uur van de lader gehaald. En nu dinsdag 14.00 nog 58% batterij.
Ik heb elke dag gebeld, een keer een lange bluetooth verbinding gehad, gesmst, filmpjes gemaakt, foto's gemaakt.
Nou doe ik er ook niet zo heel veel mee (bijv nog niet lang radio geluisterd, ook nog geen reden voor). Maar dit vind ik al super.
Verwijderd
hoeveel filmpjes heb je gemaakt en van welke tijdsduur waren deze?Sterretje6 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:14:
Degene die zeuren over de batterij moeten niet zeuren![]()
Nou ja... ik merk het vanavond wel... Mijn kaart is denk ik uit 2002/2003, zou gewoon moeten werken... maar vanavond heb ik uitsluitsel.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:19:
[...]
Ik heb ook zo'n oud benkaartje in mijn 800 en nergens problemen mee, kaartje is uit 1999 oid, dus behoorlijk oud iig.
Mocht dit niet werken dan kunnen ze de pleuris krijgen en neem ik een sim only abo. Ze kunnen de telefoon namelijk niet vervangen omdat ze hem niet op voorraad hebben. Hij ligt wel in de t-mobile stores maar ja, die hebben een andere voorraad dus dat kan niet om technische redenen.
Ze hadden aangeboden om ze te repareren gezien de telefoon meteen op dag 1 moeilijk doet accepteer ik dat niet.
Bleeeeeeh.
De dingen die hij niet doet, muziek luisteren en radio'en vreten de meeste batterij. Dus niet echt representatief. Bij mij wisselt de levensduur ook. In de vakantie gebruik ik de mp3functie niet, en gaat de batterij 1-2 weken mee. In schoolweken ben ik blij als ie het 4-5 dagen uithoudt. Vanwege de mp3functie die stroom vreet.stormfly schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:19:
[...]
Welke firmware heb jij dan ? En welke helderheid van je scherm ? Want ik heb hem er ook vrjidagmorgen af gehaald en hij was gisteren middag echt leeg
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Als ik dus terug ga naar de Orange Sim kaart doet hij het niet. Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb de nieuwste firmware.
[ Voor 8% gewijzigd door jeroenzelle op 01-11-2005 15:12 ]
Jeroenz18 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:12:
Ik ben gisteren overgeschakeld van Orange naar T-Mobile ( ik had al de telefoon gekregen, k750i ). Alleen nu zie ik rondom mijn batterij tekentje blauwe achtergrond. En ik heb al van thema's gewisseld.
Als ik dus terug ga naar de Orange Sim kaart doet hij het niet. Weet iemand hoe dit kan?
Als je goed had gelezen hiero had je kunnen zien dat 't je gprs signaal is
(gprs staat dus aan)
Dre
GPRS ontvangst.Jeroenz18 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:12:
Ik ben gisteren overgeschakeld van Orange naar T-Mobile ( ik had al de telefoon gekregen, k750i ). Alleen nu zie ik rondom mijn batterij tekentje blauwe achtergrond. En ik heb al van thema's gewisseld.
Verwijderd
dat is inderdaad waar en hij is in dit geval een zij als ik de ondertitel moet geloven tenminsteShailesh schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:55:
[...]
De dingen die hij niet doet, muziek luisteren en radio'en vreten de meeste batterij. Dus niet echt representatief. Bij mij wisselt de levensduur ook. In de vakantie gebruik ik de mp3functie niet, en gaat de batterij 1-2 weken mee. In schoolweken ben ik blij als ie het 4-5 dagen uithoudt. Vanwege de mp3functie die stroom vreet.
Heb jij screensaver en klok uitstaan, want 2 weken ga ik zowiezo niet redden. Of zet je de telefoon snachts altijd uit?
Verwijderd
Staat niet aan, das je ontvangst van de GPRS.the_nowhereman schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:13:
[...]
zucht.....
Als je goed had gelezen hiero had je kunnen zien dat 't je gprs signaal is
(gprs staat dus aan)
Dre
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 15:42 ]
Er gebeurt op je telefoon niets. Als je alles correct doet, gaat de tel. niet aan, en gaat hij vanzelf je telefoon updaten.SURFivor schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:36:
nogmaals even over die firmware-update.
op het moment van aansluiten gaat de telefoon bij mij dus aan. maar wat moet je eigenlijk zien als hij bezig is het het updaten van de firmware??? geeft hij dat in een schermpje aan ofzo? hoe zit dat?
Verwijderd
Wel heb ik een probleempje met filemanager. Ik heb alles goed geinstalleerd (ook de drivers) maar op geen enkele manier werkt filemanager bij mij. Maakt niet uit of ik met BT of usb ben verbonden, het icoontje rechtsonder is zwart en er knippert een geel v'tje in. Iemand enig idee? want nu kan ik bijv geen themes en HID profielen naar mijn foon zetten omdat die mapjes alleen via filemanager te zien zijn!
bvd.
Ik gebruik FMA & MyPhoneExplorer, zie SP.
Greetz Big-R
ik knip en plak gewoon liedjes naar de memory card lukt perfect geen problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:30:
heb hem vandaag de w800i gehaald, heerlijk foontje! Ik ga hem nog maar niet updaten voorlopig, gezien alle problemen daarmee nu.
Wel heb ik een probleempje met filemanager. Ik heb alles goed geinstalleerd (ook de drivers) maar op geen enkele manier werkt filemanager bij mij. Maakt niet uit of ik met BT of usb ben verbonden, het icoontje rechtsonder is zwart en er knippert een geel v'tje in. Iemand enig idee? want nu kan ik bijv geen themes en HID profielen naar mijn foon zetten omdat die mapjes alleen via filemanager te zien zijn!
bvd.
Trouwens waaron niet updaten ik zelf heb de nieuwste software op me telefoon en hij doet het gewoon perfect
Niet iedereen heeft problemen.
Verwijderd
Hebben jullie hier twee keer voor moeten updaten? Eerst naar R1N035 en dan naar R1NA005? Ik heb namelijk succesvol n update gedaan (eergisteren), maar nu blijkt dat ik nu R1N035 op mn w800i heb staan. Als ik probeer nog een keer te updaten zegt SEUS dat mn telefoon al bijgewerkt is.
En je kan (dacht ik) niet selecteren naar welke firmware versie je wil updaten.
Hoe zorg ik dat ik toch de meest recente firmware op mn telefoon krijg?
Ik heb Deel 5 en Deel 4 van dit topic al nagezocht, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden. En er zijn volgens mij veel meer mensen met hetzelfde probleem.
nee maar wat ik wel gemerkt heb is dat de tel me vroeg of ik wintertijd wou zetten, ik ja geklikt.firefighter2 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:06:
met het verzetten van de zomer naar de wintertijd heb ik waarschijnlijk een bug aangetroffen. bij de k750i gaat dit zonder problemen maar bij de w800i komt er geen verandering tot stand en blijft het woord zomertijd in het menu staan. de tijd dient dus bij de w800i handmatig verzet te worden. beide toestellen draaien op de laatste software. iemand anders dit ook al opgevallen??? gr fire
nou kwam ikdus vanochtend achter dat niet alleen mn tijd maar ook alle afsprakene tc die ik in de kalender had staan een uur naar voren waren geschoven. dus die afspraak van 10:30 stond opeens op 9:30. nou ja heb hem uiteindelijk ook maar weer gesynchroiseerd met outlook. waarbij hij de tijd ook goed zette maar dan zonder de wintertijd functie te gebruiken (overigens... pcsuite synstation was helemaal fe@#$% om een of andere reden na mn tel update. moest dus ook weer opnieuw geinstalleerd worden)
Ik hoefde niet tweemaal te updaten; ik had al de R1NA035 erop staan en heb mijn telefoon toen geupdate naar R1NA005. Ik heb het idee dat R1NA005 maar heel kort beschikbaar is geweest en nu de R1NA035 weer de laatste is; heb al meer mensen horen zeggen dat ze na een update R1NA0035 hadden. Vreemd.Sefrijn schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:53:
Vraagje aan de mensen die geupdate hebben naar Firmware R1NA005 met de w800i:
Hebben jullie hier twee keer voor moeten updaten? Eerst naar R1N035 en dan naar R1NA005? Ik heb namelijk succesvol n update gedaan (eergisteren), maar nu blijkt dat ik nu R1N035 op mn w800i heb staan. Als ik probeer nog een keer te updaten zegt SEUS dat mn telefoon al bijgewerkt is.
En je kan (dacht ik) niet selecteren naar welke firmware versie je wil updaten.
Hoe zorg ik dat ik toch de meest recente firmware op mn telefoon krijg?
Ik heb Deel 5 en Deel 4 van dit topic al nagezocht, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden. En er zijn volgens mij veel meer mensen met hetzelfde probleem.
Verder s\is de W800i een toptoestel!
Verwijderd
Eigenlijk wel...robg1984 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:49:
knip
maar ik hoop niet dat jullie verwachten dat ik 5 topics door ga lopen....
knip
Bij mij, niet laatste software loopt dit perfect. Dat zomertijd in menu staat is doodnormaal. Heb je wel ja gekozen? Mocht het je niet lukken even melden aan SE kunnen ze het tegen dat we zomertijd moeten instellen oplossen.firefighter2 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:06:
met het verzetten van de zomer naar de wintertijd heb ik waarschijnlijk een bug aangetroffen. bij de k750i gaat dit zonder problemen maar bij de w800i komt er geen verandering tot stand en blijft het woord zomertijd in het menu staan. de tijd dient dus bij de w800i handmatig verzet te worden. beide toestellen draaien op de laatste software. iemand anders dit ook al opgevallen??? gr fire
Insanus sum
heb je de site geatoriseerd? je krijgt mestal bij die stap een balk in je scherm dat je op oke moet drukken om door te gaan. en seus en alles heb je dus ook geinstalleerd?Abu schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:19:
Ik heb ook iets geks met updaten, maar dan iets anders dan hier doorgaans aan de orde komt. Ik volg precies de stappen van de walktrough, maar als ik na het aanvinken van al die dingen (ja ik heb xp en minimaal een pentium 200mmx, die dingen) op de sonyericsson website op 'verder' klik gebeurd er niks. Ik word doorgelinkt naar een volgende site. Daar staat 'Welkom bij Sony Ericsson Update Service' en dan houdt het op. Iemand?
Hoe autoriseer ik dit dan en waarom is dit nodig, het zou toch standaard moeten werken? Hij komt in iedergeval niet met een foutmelding. Seus en alles is geinstallerd.DaannO schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:46:
[...]
heb je de site geatoriseerd? je krijgt mestal bij die stap een balk in je scherm dat je op oke moet drukken om door te gaan. en seus en alles heb je dus ook geinstalleerd?
Insanus sum
Heb je een pop-up blokker aan staan?Abu schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:49:
[...]
Hoe autoriseer ik dit dan en waarom is dit nodig, het zou toch standaard moeten werken? Hij komt in iedergeval niet met een foutmelding. Seus en alles is geinstallerd.
Greetz Big-R
Insanus sum
Verwijderd
balen want ik wil wat leuke HID profielen en themes naar mijn foon sturen en dat kan alleen als ik een specifieke map kan aanvinken, of kan dat ook op een ander progje?
En ja er zijn andere proggies, zie SP.
Een HID moet je dan niet in een map plakken, maar in de /root zegmaar... ;-)
Greetz Big-R
Verder zijn veel Engelse woorden gewoon korter. Dat staat beter.
[ Voor 1% gewijzigd door Cubix op 01-11-2005 23:57 . Reden: typo ]
edit: zo ja, wat zijn de limitaties?(irritaties) want dan kan ik beter ergens anders mijn phone halen....
[ Voor 20% gewijzigd door Mouki_9 op 02-11-2005 09:07 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Deze is helaas wel door de ruit van een rondvaartboot gemaakt.
Maar wel grappig dat je de reflectie van de K750i ziet.
[ Voor 6% gewijzigd door yGiDoRp op 02-11-2005 10:15 ]
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Daarom heb ik al jaren, op al mijn telefoon al engels als interface.Cubix schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:56:
Ik gebruik nu trouwens Engels als interfacetaal omdat Nederlands voor veel te veel afgekorte woorden zorgt in de UI. Soms begreep ik de afkortingen echt niet meer.
Verder zijn veel Engelse woorden gewoon korter. Dat staat beter.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
In hoeverre klopt dit? Ik heb hier PC_Suite_1.7.10. Volgens mij is dat de laatste versie op internet. Weet iemand meer hierover?stormfly schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:22:
Nieuwe PC suite !
Je kan ook de pc suite gebruiken van de W550i die is een heeeeeeeeeeeel stuk mooier en beter (denk ik, zojuist geinstalleerd) hij doet het sowieso op me K750i.
EDIT: je kan nu ook je MS sick zien via de File Manager.
NB: in de SP staat nog versie 1.7.7 genoemd. in het linkje alleen even de naam aanpassen in in PC_Suite_1.7.10.exe en het werkt.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Offtopic: Je bent toch niet aan het rellen in Parijs he? of misschien kan je daar was actie foto's makenyGiDoRp schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:26:
Ik heb van het weekend nog wat plaatjes geschoten en ik verbaasde me over de kwaliteit van sommige foto's![]()
[afbeelding]
Heb je dan de HCH-60 aangeschaft? En er zit een lader voor in de auto bij of niet?EvoII schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:47:
[...]
Standaard s-e spullen. De adapter past precies op de houder, en er zit zelfs een lampje in de adapter.
Verder heb ik een brodit houder voor in de auto. Daarop zit dus de s-e houder geschroeft. Die brodit houder is specifiek voor mijn auto.
Heb enkele weken op de spullen moeten wachten, en wat het kost weet ik niet precies. Ze wisten het in de winkel ook niet, en zouden de rekening opsturen.
Ik had vor mn 6230i van die imitatie autoladers maar dat was 3x niks. Kapten er na 1x laden al mee allebei!
Dan is dat originele spul toch wel wat beter!
Owja, in die lader zit ook zo'n s-e logootje en dat is ook verlicht wanneer hij in de aansteker zit. Wel grappig.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Gisteren gemaakt in de buurt van Enschede?
PSN: Shiver23
Die van de w550 is versie 1.10.71 en die ga ik nu ff proberendirkdirk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:25:
[...]
In hoeverre klopt dit? Ik heb hier PC_Suite_1.7.10. Volgens mij is dat de laatste versie op internet. Weet iemand meer hierover?
NB: in de SP staat nog versie 1.7.7 genoemd. in het linkje alleen even de naam aanpassen in in PC_Suite_1.7.10.exe en het werkt.
Verwijderd
Ik vind de normale namelijk echt niets. Als je een mapje aan mp3s inlaad dan laat hij die van achteren naar voren in. Wat dus als resultaat heeft, dat hij bij een mixcd die verdeeld is in meerdere stukken, hij achter aan de set begint. Nummer 15 bijvoorbeeld, daarna nummer 14 en ga zo maar door. Heel irritant. Hij gaat dan de hele tijd naar het nummer er voor als het nummer is afgelopen. En waarom herkent hij geen idtags? Ook zoiets simpels....
Weet iemand er een oplossing voor?
Ik heb dit probleem niet, albums speelt ie gewoon af vanaf nummer 1. Hij voegt bestanden aan de lijst toe, in de volgorde waarin ze zijn aangemaakt op de memorystick. Dus voortaan beginnen met het kopieren van nummer 1. Verder herkent ie id3tags wel (gedeeltelijk), de naam van het nummer en de artiest haalt ie eruit.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:03:
Is er al een andere mediaplayer voor de K750i?
Ik vind de normale namelijk echt niets. Als je een mapje aan mp3s inlaad dan laat hij die van achteren naar voren in. Wat dus als resultaat heeft, dat hij bij een mixcd die verdeeld is in meerdere stukken, hij achter aan de set begint. Nummer 15 bijvoorbeeld, daarna nummer 14 en ga zo maar door. Heel irritant. Hij gaat dan de hele tijd naar het nummer er voor als het nummer is afgelopen. En waarom herkent hij geen idtags? Ook zoiets simpels....
Weet iemand er een oplossing voor?
Verwijderd
Ja, op de BolhaarShiver23 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:17:
[...]
Gisteren gemaakt in de buurt van Enschede?
Ziet er goed uit. Hoe is de PC sync met OUtlook? Beter - slechter?DaannO schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:09:
zowww verry nice![]()
kij, die w550 pc suite ziet er erg mooi uit en werkt perfect met mijn w800i !!
[afbeelding]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Verwijderd
ik heb een vraagje, kheb vandaag D750 gekocht maar als ik thema of mp3 erop wil zetten
dat vind em de sony ericcson file manger nie
ik bal er egt van kan iemand me helpe
mijn pc herkent em als als ik de telfoon met usb aansluit maar die prog.. nie

Windows Vista??DaannO schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:09:
zowww verry nice![]()
[afbeelding]
hey met deze pc suite werkt synchroniseren met outlook wel goed bij mijDaannO schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:09:
zowww verry nice![]()
[afbeelding]
bedankt!
Heb ik daar wat aan? Ik heb de laatste, of zoude de punten een nieuwere versie hebben, wat me sterk lijkt?
Jep werkt goed zie:dirkdirk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:43:
[...]
Ziet er goed uit. Hoe is de PC sync met OUtlook? Beter - slechter?
robg1984 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:51:
[...]
hey met deze pc suite werkt synchroniseren met outlook wel goed bij mij
bedankt!
Nope windowsblinds
Misschien is deze pc suite versie 1.10.71 wel iets voor in de ts
Pc Suite 1.10.71
[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 02-11-2005 15:44 ]
Had ik ook al eens aangegeven omdat hij gewoon veel beter werkt, maar geloof niet dat ze daar zin in hebben
Dan zet je je bestanden op de primitieve manier erop.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:31:
hoi hoi
ik heb een vraagje, kheb vandaag D750 gekocht maar als ik thema of mp3 erop wil zetten
[afbeelding]
Deze computer, verwisselbare schijf.

En dan nog 6 tot 10 van die dll fouten.
Iemand die de oplossing weet?
Google geeft mij trojan en spyware problemen...

//Edit: Hij "Lijkt" het wel te doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Big-R op 02-11-2005 16:34 ]
Greetz Big-R
Of vergis ik me? In het hoofdscherm staat dat mijn foontje verbonden is, maar als ik dan wil synchroniseren of filemanager open, staat er dat ie niet verbonden is
Iemand een idee?
Wel even meedelen dat je de oude eerst moet wegdoen en dan moet herstarten voor je installatie start. Staat ook in de voorwaarden op de site. Maar wellicht zien bepaalden onder u dit niet dus meldt ik het hier even. Synchen gaat perfect via bleutooth. En eindelijk vraagt men Outlook niet meer om toestemming. Zalig. Alleen spijtig dat je niet meteen ziet als je een nieuwe SMS hebt. Ik zou het handig vinden als er iets zou verschijnen om het te mlden.
Werkt wel via de suite maar nadeel is dat je zelf moet gaan kijken. En op je toestel kun je hem nadien nog eens lezen als nieuw.
niemand die een w800 bij orange heeft gehaald?Mouki_9 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:06:
Ik wil zaterdag bij een orangeshop mijn abbo verlengen en dan gratis de w800, alleen had ik volgens mij in een van de vorige delen gezien dat de orange versies van de w800 gelocked/gebranded zijn...... kan iemand dit bevestigen?
edit: zo ja, wat zijn de limitaties?(irritaties) want dan kan ik beter ergens anders mijn phone halen....
Verwijderd
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=IMAS63&source=highlight&pid=44782&
Dit is natuurlijk een goeie deal maar deze memory card is niet van Sony, werkt hij dan wel met de k750?
Ja hij werkt want standaard is het ook geen Sony. Sandisk is namelijk goedkoper.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:11:
Ik heb sinds dit weekend ook een k750. Ik kwam vorige week hier (of op het fok forum) deze link tegen:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=IMAS63&source=highlight&pid=44782&
Dit is natuurlijk een goeie deal maar deze memory card is niet van Sony, werkt hij dan wel met de k750?
Ik heb vorige week de 'gaming' versie ervan bij alternate gekocht voor dezelfde prijs. Schijnt sneller te zijnVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:11:
Ik heb sinds dit weekend ook een k750. Ik kwam vorige week hier (of op het fok forum) deze link tegen:
Ik heb firmware R1N035, en de schermhelderheid op 50%. Ik heb m net per ongeluk niet op toetsblokkering gezet, en hij was van 50% batterij naar 35% batterij gegaan, vanwege per ongeluk muziek luisteren. Hoe lang hij heeft aangestaan weet ik niet.stormfly schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:19:
[...]
Welke firmware heb jij dan ? En welke helderheid van je scherm ? Want ik heb hem er ook vrjidagmorgen af gehaald en hij was gisteren middag echt leeg
En ik vind trouwens wel dat de w800i bij deze firmware erg langzaam is bij foto's en video's. Heb ik allang op de knop terug geduwd om bijv een nieuwe foto te kunnen maken. En na een paar seconden pas gaat ie ook werkelijk terug. Meer nog last hiervan? Ik heb niet zo overdreven veel foto's/video's ofzo.
En de video's vind ik blokkerig

EDIT: Btj offtopic sorry: Oja en ik heb een brief gestuurd naar klantenservice Orange voor opzegging abbo. Nou maar hopen dat ze niet gaan zeggen hem nooit ontvangen te hebben (niet aangetekend verstuurd). Ik heb al 2 brieven naar 2 verkeerde adressen gestuurd (1e aangetekend, stom).
[ Voor 16% gewijzigd door Sterretje6 op 02-11-2005 18:41 ]
Samsung Galaxy Note 3
Zaterdag haal ik hem me.Mouki_9 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:07:
[...]
niemand die een w800 bij orange heeft gehaald?
jawelMouki_9 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:07:
[...]
niemand die een w800 bij orange heeft gehaald?
En hij is gelockt jah. maar dat boeit toch niet echt??? als je alleen orange gebruikt.
wat irri is:
Orange shit die erop staat.
Bij het opstarten orange schermpje en een boel orange files die je er niet af kan halen
Maar ik erger me er niet aan
En nee, je kan voorderest alles met dat ding zoals updaten. Hij is alleen wel gelockt.
[ Voor 34% gewijzigd door MarkW800i op 02-11-2005 19:18 ]
is makkelijker intikken en mijn telefoon ligt toch bijna altijd aan mijn laptop.
en is het mogelijk je smsberichten in te lezen, op te slaan etc via een programma op de pc?
Kun je gelockte bestanden (adagio-ringtone bijvoorbeeld) niet van je gsm afhalen? (zonder een reset)
[ Voor 17% gewijzigd door robg1984 op 02-11-2005 19:30 ]
Ik wil graag een film op mijn telefoon zetten nu heb ik dat met Nero Recode gedaan echter krijg ik dan Afspelen mislukt. Daarna eens een kleiner filmpje gedaan en die werkt wel gewoon! Vervolgens met naar mijn mening exact dezelfde settings de grote film gedaan en weer afspelen mislukt.
Ik heb hieronder even een screenshot gezet van de 2 bestanden naast elkaar:

Zoals te zien is het allemaal vrij gelijk (je kan nog beneden scrollen maar das echt 100% gelijk) Het enige wat ik dus zie is de framerate en de max bitrate. Maar ik zou niet weten hoe ik dit moet aanpassen/voorkomen in nero Recode. Ook begrijp ik het manual croppen niet helemaal, maar automatic en formaat instellen lijkt mij ook wel te werken.
Iemand die het ziet of de oplossing weet?
P.S. Het gaat om deze tutorial (mocht je het bovenstaande niet helemaal duidelijk zijn)
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
P.P.S Nog even een bedankje voor de persoon die hierboven met windowblinds kwam aanzetten, echt geniaal programma
JEpz de nieuwe pc suite van de w550 op de vorige pagina kom je de link van me tegenrobg1984 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:29:
is er trouwens een programma zodat ik kan smsen op mijn pc via mijn gsm?
is makkelijker intikken en mijn telefoon ligt toch bijna altijd aan mijn laptop.
en is het mogelijk je smsberichten in te lezen, op te slaan etc via een programma op de pc?
Kun je gelockte bestanden (adagio-ringtone bijvoorbeeld) niet van je gsm afhalen? (zonder een reset)
you`re welcomeBanjy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:30:
Ok ik begin mijn telefoon al wat minder te vinden.![]()
Ik wil graag een film op mijn telefoon zetten nu heb ik dat met Nero Recode gedaan echter krijg ik dan Afspelen mislukt. Daarna eens een kleiner filmpje gedaan en die werkt wel gewoon! Vervolgens met naar mijn mening exact dezelfde settings de grote film gedaan en weer afspelen mislukt.![]()
Ik heb hieronder even een screenshot gezet van de 2 bestanden naast elkaar:
[afbeelding]
Zoals te zien is het allemaal vrij gelijk (je kan nog beneden scrollen maar das echt 100% gelijk) Het enige wat ik dus zie is de framerate en de max bitrate. Maar ik zou niet weten hoe ik dit moet aanpassen/voorkomen in nero Recode. Ook begrijp ik het manual croppen niet helemaal, maar automatic en formaat instellen lijkt mij ook wel te werken.
Iemand die het ziet of de oplossing weet?
P.S. Het gaat om deze tutorial (mocht je het bovenstaande niet helemaal duidelijk zijn)
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
P.P.S Nog even een bedankje voor de persoon die hierboven met windowblinds kwam aanzetten, echt geniaal programma
ah die had ik al, ik zie het nu, maar dat is dus bij Communication Center, daar zegt hij dat ik mijn telefoon moet aansluiten terwijl hij dat al is met USB-kabelDaannO schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:39:
[...]
JEpz de nieuwe pc suite van de w550 op de vorige pagina kom je de link van me tegen
In het hoofdvenster van die PC Suite zegt hij wel dat de telefoon verzonden is!
edit: nu wel!!(als ik handmatig gsm selecteer!)
[ Voor 6% gewijzigd door robg1984 op 02-11-2005 19:48 ]
30fps instellen is leuk, maar ik denk niet dat je het verschil ziet met 25fps en je bestand wordt wat makkelijker afspeelbaar met 25 of zelfs 15fps
Ik gebruik 15fps als ik audio op 128Kbs stereo heb en video is dan 200Kbps.
Kijkrobg1984 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:44:
[...]
ah die had ik al, ik zie het nu, maar dat is dus bij Communication Center, daar zegt hij dat ik mijn telefoon moet aansluiten terwijl hij dat al is met USB-kabel
In het hoofdvenster van die PC Suite zegt hij wel dat de telefoon verzonden is!
edit: nu wel!!(als ik handmatig gsm selecteer!)
Links is de korte die werkt en rechts de film die het niet doet he?Speedy-Andre schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:49:
Wat bij Nero recode fout gaat is mij wel duidelijk, de max bitrate van de lange film is veel te hoog, 325kbps is nog net te doen bij 25fps.
30fps instellen is leuk, maar ik denk niet dat je het verschil ziet met 25fps en je bestand wordt wat makkelijker afspeelbaar met 25 of zelfs 15fps
Ik gebruik 15fps als ik audio op 128Kbs stereo heb en video is dan 200Kbps.
Het heeft vrees ik wel te maken met de max bitrate die gewoon veels te hoog is maar hoe zorg ik dat die minder wordt? de gemiddelde is in orde...
Verwijderd
ze zijn niet groot, maar komen in grote getalen en zijn ondeletebaar.
ik wilde m'n phone opschonen maar dit belemmerd.
(off: paradigit cardreader is idd para; ik moet i: invoeren om bij m'n mmc te kunnen komen, de andere slots verschijnen netjes in verkenner, iemand 'n suggestie?)
Heb je het 'niet verbonden' icoontje al eens een keer aangeklikt?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:31:
hoi hoi
[afbeelding]
Het duurt even, maar bij mij verbindt ie dan gewoon en dan verandert het icoon in My K750i
Wat heb je nou aan een een mmc in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:54:
(off: paradigit cardreader is idd para; ik moet i: invoeren om bij m'n mmc te kunnen komen, de andere slots verschijnen netjes in verkenner, iemand 'n suggestie?)
Verwijderd
*sprakeloos* heb jij niet ook zo'n blauw prulletje in de zijkant gestoken ? de rest herkent 'ie, vreemdSpeedy-Andre schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:02:
[...]
Wat heb je nou aan een een mmc in dit topic![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 20:09 ]
*welbespraakt* Nee, bij mij zit er een zwarte MS duo pro inVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:07:
[...]
*sprakeloos* heb jij niet ook zo'n blauw prulletje in de zijkant gestoken ? de rest herkent 'ie, vreemd
Verwijderd
*babbelt gezellig mee* ik wil 'n gele doorzichtige, die komt binnenkort, vandaar cardreaderSpeedy-Andre schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:28:
[...]
*welbespraakt* Nee, bij mij zit er een zwarte MS duo pro in
Verwijderd
Sandisk is volgens mij echt niet goedkoper hoor.co0lman schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:23:
[...]
Ja hij werkt want standaard is het ook geen Sony. Sandisk is namelijk goedkoper.
Wel 1,5 maal zo snel als de Sony.
Da's alleen zo met (de meeste) niet-compatible cardreadersVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:16:
[...]
Sandisk is volgens mij echt niet goedkoper hoor.
Wel 1,5 maal zo snel als de Sony.
Met de juiste cardreader is de Sony MS duo pro tig keer sneller dan de Sandisk omdat hij parallel werkt i.p.v. serieel
Bij serieel gebruik is de Sandisk wel sneller dan de Sony, kennelijk is de interface op de MS van Sandisk anders dan die van Sony

Oh ja, ik denk dat het bewijs daarvan ook met de W800i zichtbaar is, want daar zit een Sandisk MS duo bij en die hapert nogal eens met films, terwijl een Sony MS duo pro op mijn K750i feilloos werkt met video, ook bij opname/weergave met de eigen cam.
Misschien wordt het eens tijd voor een test op dit gebied
[ Voor 24% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-11-2005 21:43 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.