thanks, dit werkt.niket610 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:34:
[...]
je moet ze natuurlijk wel wissen bij bestandsbeheer en niet uit je playlist..
Jammer dan maar vierkantjes...Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:53:
Ik heb vanochtend een mailtje gestuurd naar SE.com Hong KOng. En vanmiddag al een mailtje terug.
Mijn vraag was of er de chinese language erop kon en wat die language pack inhoudt, hier de antwoorden:
Quote:
Regarding to your enquiry, we would like to inform you that language of W800i
is defaulted and can't be changed. It is unable to add "Chinese language". Your
understand is highly appreciated!
2e mailtje:
Regarding to your question, we are so sorry to inform you that we have language
pack available in our website!
Ik denk dat hij bedoelde: we DONT have language pack available.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Hoe krijg ik in godsnaam een hid file op mn telefoon, de beschijving die op de eerste pagina staat lijkt niet te werken ( in map overig zetten) Hij vind hem nog steeds niet.
.
Ik heb geen ervaring met hid en de usb kabel, ik doe dat altijd met mijn bluetooth donge, die zet het automatisch goed. Dus als je ook een dongle hebt zou ik het daar mee doen.AkroBatik schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:44:
Hoe krijg ik in godsnaam een hid file op mn telefoon, de beschijving die op de eerste pagina staat lijkt niet te werken ( in map overig zetten) Hij vind hem nog steeds niet.
Verwijderd
mmm zou best logisch zijn ja
maar ik wist al uit dit topic dat er sandisk bij zou zitten
ik dacht eigenlijk dat je verbaasd was dat er een (zoon groot) kaartje bij zat
ik heb er 1 om mn W800 zitten. Werkt perfect en knoppen doen t goed, mss zelfs beter omdat je de toetsen nu beter voelt. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het stickje iets dieper ligt, maar dat is niet zoon probleemVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:13:
[...]
Kan je daarmee dan ook gewoon de toetsen probleemloos bedienen?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 19:39 ]

Ook hier problemen met de K750i - USB kabel - PC (verrotte bestanden en errors tijdens het kopieren van bestanden...
Cardreader werkt wel maar waarvoor heb ik die USB kabel dan gekregen? PC snoeren bij elkaar binden?
Jammer voor mijn 2e verse K750i met R1N035
Via de usbkabel gaat niet, want de foon ziet de memorystick niet als de usbkabel is aangesloten.AkroBatik schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:44:
Wanneer je de kabel eruit trekt, dan ziet de foon het verzonden HID bestand wel, maar dan kan ie er nog niets mee doen behalve verplaatsen of kopiëren
Als je een HID bestand via BT verzendt, dan herkent de foon hem wel en zegt ie dat ie hem in Externe besturing wil zetten.
Met IR kan ook als je dat toevallig hebt (IR zit op veel laptops).
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Pff, het lukt niet echt met de Device Explorer, al een uur aan het klooien. De eerste keerwerkte het even (com7, ik werk met usb kabel), maar daarna timede hij out. Wat ik ook probeer (foon opnieuw in uit, zo'n instelling op false, verschillende poorten en baudrates...), hij zend 8 btes en blijft zo hangen (en Device Explorer sluit 'm vrij snel ook af wegens time uot, maar dat maakt niet uit). FMA (beheerproggie, zie startpost) werkt prima met de kabel. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Device explorer werkt niet via de meegeleverde kabel. Werkt alleen met bluetooth en het schijnt ook met een andere SE kabel type. Ik weet alleen even niet meer welke.
Is er met deze phone eigenlijk de mogelijkheid om te fastforwarden als je een filmpie afspeelt?
To be, or not to be...
Device explorer werkt prima met de usbkabel, alleen lijkt de internetverbinding soms 1 kant op te gaan (toestel ontvangt geen data), met BT gaat dit altijd goed.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Open het filmpje vanuit de walkman functie en niet vanuit bestandsbeheer. Dan kan je met je joystick spoelen.Ansenyi schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:48:
Is er met deze phone eigenlijk de mogelijkheid om te fastforwarden als je een filmpie afspeelt?
Met de USB kabel connect ie bij mij in eerste instantie wel maar als je daadwerkelijk iets wilt gaan doen (opera starten, midlet installeren) dan krijg ik connection error. Met bluetooth gaat alles soepel. Las ergens anders dat meer mensen dit probleem hebben als ze de device explorer via de USB kabel gebruiken.Speedy-Andre schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:54:
Device explorer werkt prima met de usbkabel, alleen lijkt de internetverbinding soms 1 kant op te gaan (toestel ontvangt geen data), met BT gaat dit altijd goed.
Het is minder stabiel dan via BT, waarom weet ik eigenlijk niet direct, misschien vanwege de SE driver ....Polster schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:15:
[...]
Met de USB kabel connect ie bij mij in eerste instantie wel maar als je daadwerkelijk iets wilt gaan doen (opera starten, midlet installeren) dan krijg ik connection error. Met bluetooth gaat alles soepel. Las ergens anders dat meer mensen dit probleem hebben als ze de device explorer via de USB kabel gebruiken.
Als ik dit doe met een redelijk groot filmpje (> ~50 mb) krijg ik 'playback failed'. Heeft iemand hier ook last van? Verder gaat t wel erg langzaam als je een film aant kijken was en je was op 1 uur en 10 minuten geblevenPolster schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:12:
[...]
Open het filmpje vanuit de walkman functie en niet vanuit bestandsbeheer. Dan kan je met je joystick spoelen.

"Bugje" ontdekt;
Als je via connection proxy verbinding hebt, en dan gaat je (tijdelijke) wekker af, hapert het nummer en verlies je je verbinding
//edit: typo
Als je via connection proxy verbinding hebt, en dan gaat je (tijdelijke) wekker af, hapert het nummer en verlies je je verbinding
//edit: typo
[ Voor 6% gewijzigd door Big-R op 30-10-2005 04:11 ]
Greetz Big-R
Verwijderd
Ik kreeg gister een belletje van de man van Teleworld dat ze hadden ontdekt waarom mensen problemen hadden met de bestandsoverdracht met een w800. Hij zei dat hij het probleem had verholpen en ik langs kon komen voor het maken van m'n telefoon. Ik ben hier opzich blij mee, maar ik denk dat ik geen zin heb om geld te gaan betalen voor iets wat gewoon nieuw is en niet werkt. Denken jullie dat het probleem ook in de volgende firmware is verholpen?
Ik gehoord dat het mogenlijk is om imode te gebruiken met de k750i.
Maar ik vroeg mij af, zit er ook ssl op het toestel? Zodat je bijvoorbeeld via de rabobank kan mobiel bankieren?
Maar ik vroeg mij af, zit er ook ssl op het toestel? Zodat je bijvoorbeeld via de rabobank kan mobiel bankieren?
Zoals iemand hierboven al zei, ik had de eerste keer toen ikverbinding had en toen ik opera erop wou zetten dat ik een error kreeg. Sindsdien lukt het hele connecten ook niet, ik geef het op. Kun je misschien die bestanden (jad/jar) ook op je memstick/foongeheugen zetten en de telefoon 'm laten installeren?
edit: Het werkt! Ik heb de jar/jad bestanden in de map overig van m'n mem stick gezet, en toen via menu > bestandsbeheer daar naar toe gegaan, en dan kun je op install klikken
Geen Device Explorer nodig 
edit2: iets voor in de tips/trucs?
edit: Het werkt! Ik heb de jar/jad bestanden in de map overig van m'n mem stick gezet, en toen via menu > bestandsbeheer daar naar toe gegaan, en dan kun je op install klikken
edit2: iets voor in de tips/trucs?
[ Voor 33% gewijzigd door AlexanderOnline op 30-10-2005 10:55 ]
Verwijderd
zulke grote filmpjes kan ik ook gewoon spoelen, wel langzaam iddWwwillem schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 01:01:
[...]
Als ik dit doe met een redelijk groot filmpje (> ~50 mb) krijg ik 'playback failed'. Heeft iemand hier ook last van? Verder gaat t wel erg langzaam als je een film aant kijken was en je was op 1 uur en 10 minuten gebleven

maar speelt een complete speelfilm wel goed bij jou dan? Want als ik een film van pakweg 160MB wil afspelen hapert ie, terwijl ik op dezelfde instellingen, maar dan een korter filmpke wel perfect wordt afspeelt...herken je dit?
Met de Opera minibrowser kan dat, ik heb net een https:// pagina van Fortisbanking geladengelukkie schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:50:
Ik gehoord dat het mogenlijk is om imode te gebruiken met de k750i.
Zolang er geen popups zijn kan Opera het wel aan.
ja kan idd, waarom zou je een beveiligde pagina laden via bluetooth? hij geeft ook een warming dat het niet "secure" is...
Greetz Big-R
het zou dus ook met de wap browser via imode kunnen?
ja, ik zag het later inderdaad in de startpost staanVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:30:
mmm zou best logisch zijn ja![]()
maar ik wist al uit dit topic dat er sandisk bij zou zitten
ik dacht eigenlijk dat je verbaasd was dat er een (zoon groot) kaartje bij zat
en ik blijf het vragen:
SURFivor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:45:
nogmaals mijn probleem:
ik wilde vanochtend de firmware updaten van mijn SE w800i. echter er is iets misgegaan wat ik tot op heden niet heb kunnen herstellen.
vlak voor de firmware-update vraagt het programma'tje om je telefoon te ontkoppelen van je USB-kabel. daarna moet je de telefoon uitschakelen en meer dan 20 seconden wachten. vervolgens moet je op de telefoon de c-toets ingedrukt houden en je telefoon weer koppelen aan de USB-kabel.
daar ging het vanochtend dus mis. ik had de cd met de software van SE er nog in zitten. Windows vroeg meteen om een stuurprogramma toen ik mijn telefoon weer koppelde aan de USB-kabel. en ik drukte op 'automatisch zoeken'. dit blijkt achteraf dus fout te zijn, ik had namelijk het gedownloadde stuurprogramma moeten installeren. nu kan ik dus niet de telefoon met de c-toets ingedrukt koppelen aan de usb-kabel want dan springt mijn mobiel automatisch aan.
mijn vraag is dus hoe ik dit kan veranderen. ik wil het nieuwe stuurprogramma installeren zodat ik in het vervolg mijn firmware kan updaten. ik heb veelvuldig gezocht op google maar ik heb geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden.
wie helpt mij???
[ Voor 66% gewijzigd door SURFivor op 30-10-2005 12:37 ]
Heb je dan nu de nieuwe USB drivers van se.com wel of nog niet opnieuwe geinstalleerd?SURFivor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:35:
[...]
ja, ik zag het later inderdaad in de startpost staan
en ik blijf het vragen:
[...]
de vraag is; hoe installeer ik deze opnieuw?Karlok[JY-616] schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:45:
Heb je dan nu de nieuwe USB drivers van se.com wel of nog niet opnieuwe geinstalleerd?
Verwijderd
Ik heb alle threads (ben er nog niet goed van
) over de K750i doorgenomen maar ik zit toch nog met een prangende vraag.
Ik heb jammergenoeg een Vodafone branded SE gekocht (in België is dit in samenwerking met
Proximus), dit ondanks veel navraag en naderhand verkeerde inlichtingen in de winkel dat het
allemaal veranderbaar en naar wens instelbaar is (na aankoop was het mijn probleem en wilden ze me niet meer helpen...die vaste klant zijn ze kwijt
).. Ik vind het een supertoestel alleen is één van de grote ergernissen de Vodafone icoontjes, maar ook de Proximus muziek en wallpapers ergeren mij mateloos. Ik heb ze al geprobeerd af te vegen en te vervangen maar ze blijven terugkomen en ik kan ze niet afzetten.
Als het al zou mogelijk zijn om een mijn firmware te updaten, gaan oa. de icoontjes en ander Vodafone instellingen verloren en gaat de telefoon terug in SE-mode? Als ik al kan updaten zeg ik erbij want sommigen hebben me gezegd dat Vodafone/Proximus dit verbied en dat mijn GSM niet meer gaat werken na de upgrade.
Ik heb nu de R1L002 versie erop staan. Alvast bedankt voor jullie moeite.
Ik heb jammergenoeg een Vodafone branded SE gekocht (in België is dit in samenwerking met
Proximus), dit ondanks veel navraag en naderhand verkeerde inlichtingen in de winkel dat het
allemaal veranderbaar en naar wens instelbaar is (na aankoop was het mijn probleem en wilden ze me niet meer helpen...die vaste klant zijn ze kwijt
Als het al zou mogelijk zijn om een mijn firmware te updaten, gaan oa. de icoontjes en ander Vodafone instellingen verloren en gaat de telefoon terug in SE-mode? Als ik al kan updaten zeg ik erbij want sommigen hebben me gezegd dat Vodafone/Proximus dit verbied en dat mijn GSM niet meer gaat werken na de upgrade.
Door in apparaatbeheer, USB controllers je W800i eruit te knikkeren.SURFivor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:50:
[...]
de vraag is; hoe installeer ik deze opnieuw?
En dan opnieuw installeren?
Niet getest, dus weet niet of dit lukt. Maar is een ideetje
De mensen van Sony Ericsson zijn zó inventief!
U kan namelijk uw telefoon opladen zonder kabels!
Stel, u heeft nog 20% energie over, en u vindt dat wat weinig, zet dan uw K750i uit, en zet hem weer aan. Nu heeft u ineens 60% energie over!
Dit proces kan meerdere keren herhaald worden, maar de winst wordt steeds kleiner.
Is het niet fantastisch? Wat goed dat ze anno 2005 nog niet precies accu's kunnen uitlezen!
U kan namelijk uw telefoon opladen zonder kabels!
Stel, u heeft nog 20% energie over, en u vindt dat wat weinig, zet dan uw K750i uit, en zet hem weer aan. Nu heeft u ineens 60% energie over!
Dit proces kan meerdere keren herhaald worden, maar de winst wordt steeds kleiner.
Is het niet fantastisch? Wat goed dat ze anno 2005 nog niet precies accu's kunnen uitlezen!
Kun je je niet beter bij SE gaan beklagen ipv hier

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 30-10-2005 15:23 ]
Verwijderd
achja, de aanduiding klopt niet echt nee. Als je je tel even intensief gebruikt neemt hij snel af van 80% naar 60% bijvoorbeeld, wanneer je m dan een tijdje standby laat staan en opnieuw kijkt is hij weer 70% bijvoorbeeld...naja niet zoon probleem toch, globaal klopt t wel
Verwijderd
Ligt aan de temperatuur geloof ik. Warmer -> betere doorstroming in de batterij oid, hogere capaciteit.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:29:
achja, de aanduiding klopt niet echt nee. Als je je tel even intensief gebruikt neemt hij snel af van 80% naar 60% bijvoorbeeld, wanneer je m dan een tijdje standby laat staan en opnieuw kijkt is hij weer 70% bijvoorbeeld...naja niet zoon probleem toch, globaal klopt t wel
ik kom er nog steeds niet uit met dat updaten
Ik loop steeds vast bij die stap dat je je kabel eruit moet trekken.
Ik heb alle drivers geinstalleerd maar me tel blijft aangaan telkens als ik die kabel erin steek.
En het updaten blijft op 0% staan.
Ook de walkthrough helemaal doorgelezen en precies gedaan wat er stond.
Enige is dat er in de walkthrough staat dat je ergens op kan klikken maar dat lukt niet.
wie kan mij helpen?
Ik loop steeds vast bij die stap dat je je kabel eruit moet trekken.
Ik heb alle drivers geinstalleerd maar me tel blijft aangaan telkens als ik die kabel erin steek.
En het updaten blijft op 0% staan.
Ook de walkthrough helemaal doorgelezen en precies gedaan wat er stond.
Enige is dat er in de walkthrough staat dat je ergens op kan klikken maar dat lukt niet.
wie kan mij helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door MarkW800i op 30-10-2005 16:18 ]
Verwijderd
Ik heb sinds donderdag de k750i (KPN webbundel small) en hij bevalt me goed.
Vooral vind ik de blauwtand besturing erg handig. Kan nu als ik een dvd kijk via de TV vanaf de computer de computer besturen. Ik gebruik voor DVDtjes kijken PowerDVD. Deze werd niet goed ondersteund en heb daarom een eigen hid gemaakt.
PowerDVD.hid

Download PowerDVD.hid
Heb veel tijd gestoken in het plaatje.
Maar is het ook mogelijk om met mijn mobiel de TV zelf te besturen? Er zit infrarood op, dus een standaard philips tv bedienen moet denk ik niet veel moeite kosten. Ik heb gegoogled, maar zonder resultaat. Heeft iemand er iets van gelezen?
Vooral vind ik de blauwtand besturing erg handig. Kan nu als ik een dvd kijk via de TV vanaf de computer de computer besturen. Ik gebruik voor DVDtjes kijken PowerDVD. Deze werd niet goed ondersteund en heb daarom een eigen hid gemaakt.
PowerDVD.hid

Download PowerDVD.hid
Heb veel tijd gestoken in het plaatje.
Maar is het ook mogelijk om met mijn mobiel de TV zelf te besturen? Er zit infrarood op, dus een standaard philips tv bedienen moet denk ik niet veel moeite kosten. Ik heb gegoogled, maar zonder resultaat. Heeft iemand er iets van gelezen?
Is wel een mooi plaatje, maar er was al een prima HID hoor 

Hmm vreemd heb nu een Imtoo Licensed version maar toch encode hij maar iets van 4.30 minuten van een hele film...
Waar zou dit aan kunnen liggen? Misschien heb ik de settings fout weet iemand toevallig nog de optimal (max) settings voor encoden van een film? Ik meen mij te herinneren dat deze eerder gepost zijn en dat iemand zich hier toen in verdiept heeft om tot een optimaal resultaat te komen.
Kun je niet proberen om het toestel om te ruilen naar een un-branded versie. Zelf ben ik ook niet voor die Live toestel want als je van operator veranderd zit je nog steeds met diensten van de oude. Moest ik kunnen kiezen tussen een branded en een un-branded dan ga ik volledig voor die un-branded. Ken iemand met een branded en daar staat ook altijd dat live icoontje op. Terwijl die persoon dit nooit gebruikt. Best vervelend. ben al blij dat de W800i geen snelkoppeling naar internet heeft. Das pas geld besparend.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:47:
Ik heb alle threads (ben er nog niet goed van) over de K750i doorgenomen maar ik zit toch nog met een prangende vraag.
allemaal veranderbaar en naar wens instelbaar is (na aankoop was het mijn probleem en wilden ze me niet meer helpen...die vaste klant zijn ze kwijt).. Ik vind het een supertoestel alleen is één van de grote ergernissen de Vodafone icoontjes, maar ook de Proximus muziek en wallpapers ergeren mij mateloos. Ik heb ze al geprobeerd af te vegen en te vervangen maar ze blijven terugkomen en ik kan ze niet afzetten.
En als het dan een Nokia is heb je twee toesten voor internet. die ene met het icoontje en de 0-toets. Maar dat geheel ter zijde.
Tot slot nog even melden voor dat dit toestel niet gelockt is met een SIM van Proximus, Base en Orange (Nu nog Mobistar) zullen dus ook werken. Dit voor de mensen die niet vertrouwd zijn met de Belgische wetgeving.
Verwijderd
*Uche-Uche Davinci Uche-Uch*Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:47:
Ik heb alle threads (ben er nog niet goed van) over de K750i doorgenomen maar ik zit toch nog met een prangende vraag.
allemaal veranderbaar en naar wens instelbaar is (na aankoop was het mijn probleem en wilden ze me niet meer helpen...die vaste klant zijn ze kwijt).. Ik vind het een supertoestel alleen is één van de grote ergernissen de Vodafone icoontjes, maar ook de Proximus muziek en wallpapers ergeren mij mateloos. Ik heb ze al geprobeerd af te vegen en te vervangen maar ze blijven terugkomen en ik kan ze niet afzetten.
Pak vanochtend mijn telefoon om even een mp3´tje te luisteren, blijkt dat er helemaal niks meer op mijn Sony 1gb memorystick staat. Alles weg, foto´s weg, mp3´s weg, thema´s weg. Heb er niks speciaals mee gedaan, altijd van de computer losgekoppeld door eerst `hardware veilig verwijderen´ te doen.
Je bent niet de enige. Zet je muziek en foto's via bluetooth/cardreader erop.Brammel schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:07:
Pak vanochtend mijn telefoon om even een mp3´tje te luisteren, blijkt dat er helemaal niks meer op mijn Sony 1gb memorystick staat. Alles weg, foto´s weg, mp3´s weg, thema´s weg. Heb er niks speciaals mee gedaan, altijd van de computer losgekoppeld door eerst `hardware veilig verwijderen´ te doen.
Verwijderd
Ik ben meteen na aankoop 2 keer naar de winkel terug geweest (binnen de 7 dagen) en ze wilden mij absoluut niet helpen want ik was de enige die er problemen mee had. Over updaten zeiden ze "Waarom wil je dat nu? Je computer laat je toch ook zoals hij is." HUHco0lman schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:32:
[...]
Kun je niet proberen om het toestel om te ruilen naar een un-branded versie. Zelf ben ik ook niet voor die Live toestel want als je van operator veranderd zit je nog steeds met diensten van de oude. Moest ik kunnen kiezen tussen een branded en een un-branded dan ga ik volledig voor die un-branded. Ken iemand met een branded en daar staat ook altijd dat live icoontje op. Terwijl die persoon dit nooit gebruikt. Best vervelend. ben al blij dat de W800i geen snelkoppeling naar internet heeft. Das pas geld besparend.
Tot slot nog even melden voor dat dit toestel niet gelockt is met een SIM van Proximus, Base en Orange (Nu nog Mobistar) zullen dus ook werken. Dit voor de mensen die niet vertrouwd zijn met de Belgische wetgeving.
Ik begin ervoor te vrezen dat ik ermee op gescheept zit, want verkopen kan ik ook niet omdat ik dan te veel moet laten vallen (BTW enzo). Slechtske koop ooit...de Vodafone versie dan. Tips zijn altijd welkom, ook over een SE Service Point in het Antwerpse.
Hmm, binnenkort dan maar ff een fatsoenlijke card reader halen.PuDy schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:09:
[...]
Je bent niet de enige. Zet je muziek en foto's via bluetooth/cardreader erop.
Ik had een soortgelijk probleem, en heb xp maar opnieuw geinstalleerd, omdat ik ook geen oplossing kon vinden. Het apparaat kan ik namelijk niet terugvinden in Apparaatbeheer. Het heet iets in de trant van "USB Flash" en nog wat (zag ik net bij de installatie van de goede drivers). Maar dit zie ik nergens staan bij ApparaatbeheerSURFivor schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:50:
[...]
de vraag is; hoe installeer ik deze opnieuw?
Ik zit ook nog met een ander probleem. Ik wil de firmware updaten, en ik weet 100% zeker dat ik alle 5 de USB drivers en Update driver heb geinstalleerd, maar nog steeds gaat mn telefoon aan als ik hem in de PC plug met C ingedrukt (de usb kabel zit al in de pc, ik sluit mn tel. op de kabel aan). Het updaten zelf heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik geen zin heb in een kapotte telefoon...
Ik las ergens dat het met bepaalde telefoon's mogelijk was, al had je dan maar een bereik van MAX. 2 meter. En ik dacht ook ergens te hebben gezien dat de k750 of w800 telefoon's er niet compatible voor zijnVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:45:
...
[ Voor 25% gewijzigd door Sefrijn op 30-10-2005 19:57 ]
sefrijn:
deze instaleren en de stappen die eronder staan volgen en hij doet het. had het zelfde probleem
link: http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=15278&esi=true
deze instaleren en de stappen die eronder staan volgen en hij doet het. had het zelfde probleem
Verwijderd
Als je een service point zoekt in Antwerpen --> alsjeblieft :-)Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:20:
[...]
Ik ben meteen na aankoop 2 keer naar de winkel terug geweest (binnen de 7 dagen) en ze wilden mij absoluut niet helpen want ik was de enige die er problemen mee had. Over updaten zeiden ze "Waarom wil je dat nu? Je computer laat je toch ook zoals hij is." HUH. Dus ik kon op zeer weinig begrip rekenen en moest mijn plan maar trekken. Ben ondertussen al een kleine maand op zoek naar oplossingen, maar vind er geen (buiten de illegale natuurlijk
). Ik dacht van gewoon te updaten en als hij om zeep is breng ik hem wel terug, maar ik heb hem beroepshalve elke dag nodig en heb geen reserve dus daardoor kan ik niets proberen.
Ik begin ervoor te vrezen dat ik ermee op gescheept zit, want verkopen kan ik ook niet omdat ik dan te veel moet laten vallen (BTW enzo). Slechtske koop ooit...de Vodafone versie dan. Tips zijn altijd welkom, ook over een SE Service Point in het Antwerpse.
SSB
Charlottalei 8a
B-2018
Antwerpen
03-3265694
Mja, die had ik dus al. Maar ik heb net toch maar geporbeerd te updaten, en het ging perfect!!! Mn tel. ging niet aan toen ik op c drukte en m aansloot (en dat deed ie daarvoor dus wel).MarkW800i schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:04:
sefrijn:
Waarschijnlijk detecteert de telefoon of je het update programma hebt runnen, en anders start ie alsnog op, want als ik eerst op C drukte en de tel. aan de kabel hing, bleef mn tel. ca. 7 sec. uit, en toen ging ie pas aan.
Maar updaten kan dus wel goed gaan
edit: Trouwens wel vaag, ik heb nu na updaten firmware versie R1N035, terwijl (zo staat in de TS) R1NA005 de nieuwste is. Als ik nu nog een keer kies voor updaten zegt het prog. dat mn tel. al up to date is. Weet iemand hier meer van?
[ Voor 15% gewijzigd door Sefrijn op 30-10-2005 20:31 ]
dat vroeg ik me ook al af
Trouwens bij mij ging het updaten perfect. geen problemen ondervonden.
Camera 4.5
Trouwens bij mij ging het updaten perfect. geen problemen ondervonden.
Camera 4.5
Je telefoon is ook alleen maar zichtbaar in apparaatbeheer, als je de datakabel aangesloten hebt.Sefrijn schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:45:
[...]
Ik had een soortgelijk probleem, en heb xp maar opnieuw geinstalleerd, omdat ik ook geen oplossing kon vinden. Het apparaat kan ik namelijk niet terugvinden in Apparaatbeheer. Het heet iets in de trant van "USB Flash" en nog wat (zag ik net bij de installatie van de goede drivers). Maar dit zie ik nergens staan bij Apparaatbeheer. Vaag...
Ik zit ook nog met een ander probleem. Ik wil de firmware updaten, en ik weet 100% zeker dat ik alle 5 de USB drivers en Update driver heb geinstalleerd, maar nog steeds gaat mn telefoon aan als ik hem in de PC plug met C ingedrukt (de usb kabel zit al in de pc, ik sluit mn tel. op de kabel aan). Het updaten zelf heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik geen zin heb in een kapotte telefoon...
[...]
Ik las ergens dat het met bepaalde telefoon's mogelijk was, al had je dan maar een bereik van MAX. 2 meter. En ik dacht ook ergens te hebben gezien dat de k750 of w800 telefoon's er niet compatible voor zijn
Hoe zou die volgens jou dan moeten heten in apparaatbeheer? De "standaard apparaten" (met drivers van de cd-rom) voor de tel. worden inderdaad weergeven, maar die van de Update driver niet hoor, bij mij ten minste.Karlok[JY-616] schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:55:
[...]
Je telefoon is ook alleen maar zichtbaar in apparaatbeheer, als je de datakabel aangesloten hebt.
Het moet nu niet gekker worden! Ik zet nog een .jar bestandje op m'n foon, en probeer nog een keer een cd met disc2phone. Ik koppel de telefoon af, volgens de bekende manier, en .. muziek weg
Ook foto's cam weg, ook jar files in de map overig. Ik doe foon uit, haal kaartje erit, weer erin aan, zelfde. Ik sluit 'm weer aan, en idd: de map structuur staat er wel ,maar dan met lege inhoud.
Dit kan echt niet... heb je een goeie (dure) telefoon van een goed merk, krijg je dit gedoe. Is dit bij meerdere bekend?
edit: ik zie dat Brammel hierboven zelfde heeft.. bizar, morgen eens bellen met SE oid

Dit kan echt niet... heb je een goeie (dure) telefoon van een goed merk, krijg je dit gedoe. Is dit bij meerdere bekend?
edit: ik zie dat Brammel hierboven zelfde heeft.. bizar, morgen eens bellen met SE oid
[ Voor 10% gewijzigd door AlexanderOnline op 30-10-2005 21:54 ]
Verwijderd
heb de w800 sinds zaterdag, superapparaat
nog geen problemen mee gehad, behalve dat ik foto's en video's soms niet terug kan vinden als ik ze opsla op de MS...
ff paar vraagjes: wat is de nieuwste firmware versie en is die zonder fouten/problemen?
en is er ergens een handleiding die beschrijft hoe ik die Bluetooth connectie aan de gang krijg? Heb veel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar...
staat er btw ook ergens ALLE software enzo beschreven? net als davinci zie ik soms voorbijkomen enzo...
thnx
ff paar vraagjes: wat is de nieuwste firmware versie en is die zonder fouten/problemen?
en is er ergens een handleiding die beschrijft hoe ik die Bluetooth connectie aan de gang krijg? Heb veel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar...
staat er btw ook ergens ALLE software enzo beschreven? net als davinci zie ik soms voorbijkomen enzo...
thnx
Verwijderd
Even een vraagje over het updaten (w800i) ik ben ik het scherm aangekomen dat ik de tel uit moet zetten 20sec moet wachten en dan c inhouden en dan de usb kabel er weer in doen...dit doe ik maar dan gaat mn tel aan en kom ik in het menu met de keuze tussen start tel of alleen muziek maar updaten doet hij dus niet. Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
Problemen met updaten na installatie van Bluetooth 2.0 dongle van Sitecom.
Goede dag, ik weet niet of iemand hier al over geschreven heeft.. maar ik dacht laat ik het toch ff posten. Ik kon mijn telefoon prima updaten maar van de ene op de andere dag werkte het allemaal niet meer. Ik kreeg steeds de melding dat er geen telefoon aangesloten was.
Na windows opnieuw geinstalleerd te hebben, kwam ik erachter dat de drivers van mijn bluetoothdongle het grote probleem veroorzaakten. Deze claimen namelijk compoort 6 en 7. Dat doen de drivers van je K750 ook. Er ontstaat dus een conflict waardoor de telefoon niet uitleesbaar is.
De oplossing: de poorten op een andere waarden in stellen voor de k750. Ik heb er poort 8 en 9 van gemaakt en nu werkt het allemaal perfekt.
Ik vind echter de data transfer van de pc naar de telefoon via USB erg traag. Zo'n 130 mb aan mp3tjes doet hij een half uur over. Belachelijk!
Groet
Ben
Goede dag, ik weet niet of iemand hier al over geschreven heeft.. maar ik dacht laat ik het toch ff posten. Ik kon mijn telefoon prima updaten maar van de ene op de andere dag werkte het allemaal niet meer. Ik kreeg steeds de melding dat er geen telefoon aangesloten was.
Na windows opnieuw geinstalleerd te hebben, kwam ik erachter dat de drivers van mijn bluetoothdongle het grote probleem veroorzaakten. Deze claimen namelijk compoort 6 en 7. Dat doen de drivers van je K750 ook. Er ontstaat dus een conflict waardoor de telefoon niet uitleesbaar is.
De oplossing: de poorten op een andere waarden in stellen voor de k750. Ik heb er poort 8 en 9 van gemaakt en nu werkt het allemaal perfekt.
Ik vind echter de data transfer van de pc naar de telefoon via USB erg traag. Zo'n 130 mb aan mp3tjes doet hij een half uur over. Belachelijk!
Groet
Ben
Verwijderd
Subliem, ga er als de verlofdagen voorbij zijn zeker eens naartoe. Ik denk wel dat ze er daar in het slechtste geval wel de gewone standaard SE "niet merk gebonden" software op kunnen zetten. Dat lijkt me toch logisch. Ik kan al niet wachten. Superbedankt he.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:09:
[...]
Als je een service point zoekt in Antwerpen --> alsjeblieft :-)
SSB
Charlottalei 8a
B-2018
Antwerpen
03-3265694
Hoe kan het dat als ik een mp3 album op mijn 1 gig geheugenkaartje probeer te zetten het ongeveer 1 uur duurt. Als ik het standaard 64 mb kaartje er bij pak gaat het binnen 8 minuten. Heb het kaartje al geformateerd (als fat en fat32) maar dit heeft beide niet geholpen... Is het geheugenkaartje stuk? Eerst ging dit een stuk sneller. In een cardreader is dit ook zo.
[ Voor 11% gewijzigd door Brammel op 30-10-2005 23:57 ]
Verwijderd
Weet iemand waar deze wrist strap te bestellen is in nederland?
(zou eigenlijk standaard in de verpakking moeten zitten
)
http://www.mobilefun.co.uk/product/8084.htm
Kan iemand mij zeggen welk type (hoesje), "krusell horizontic plus", goed
past om de w800, (niet te strak) zodat het siliconenhoesje erom kan blijven?
http://www.krusell.nl/
(zou eigenlijk standaard in de verpakking moeten zitten
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 01:03 ]
zelfde:Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:31:
Even een vraagje over het updaten (w800i) ik ben ik het scherm aangekomen dat ik de tel uit moet zetten 20sec moet wachten en dan c inhouden en dan de usb kabel er weer in doen...dit doe ik maar dan gaat mn tel aan en kom ik in het menu met de keuze tussen start tel of alleen muziek maar updaten doet hij dus niet. Wat doe ik verkeerd?
dan gaat ie niet meer aan en gaat ie updaten
[ Voor 7% gewijzigd door MarkW800i op 31-10-2005 01:21 ]
Misschien is deze wel leuk, iig een stuk betaalbaarder (maar niet in NL ....)Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:51:
Weet iemand waar deze wrist strap te bestellen is in nederland?
(zou eigenlijk standaard in de verpakking moeten zitten)

Ik heb een 'classic' Krusell tasje, die zit als gegoten en zal geen ruimte laten voor een siliconen hoes.
Bij Ebay zijn de Krusell tasjes wat betaalbaarder
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 31-10-2005 01:40 ]
Verwijderd
@Speedy-Andre, bedankt voor de info, die oranje wrist strap is inderdaad betaalbaarder, maar niet mijn "smaak"
Dat van die Krusell hoes daar kan ik zeker wel wat mee, thnx!
Laat wel horen welke het wordt
Dat van die Krusell hoes daar kan ik zeker wel wat mee, thnx!
Laat wel horen welke het wordt
Vraag:
Ik zie de W800i liggen in de phonewinkels en dan zie ik dat het witte (omdat het een wat zachter soort plastic is) helemaal zwart en vies gaat worden. Hebben mensen daar hier ook last van want zo ja dan neem ik het toestel niet. De hoesjes kunnen niet vervangen worden dus hij moet wel mooi blijven.
Ik zie de W800i liggen in de phonewinkels en dan zie ik dat het witte (omdat het een wat zachter soort plastic is) helemaal zwart en vies gaat worden. Hebben mensen daar hier ook last van want zo ja dan neem ik het toestel niet. De hoesjes kunnen niet vervangen worden dus hij moet wel mooi blijven.
Verwijderd
Ligt eraan wat je ermee doet, maar als je gewoon een beetje oplet, valt het allemaal best mee met het vies worden. Heb 'm nu ruim een maand in bezit en hij ziet er nog steeds uit alsof die uit de verpakking komt. Ik doe 'm gewoon in m'n broekzak etc. dus nog geen problemen mee!
Deze vraag is al vele malen gesteld, en iemand had al gezegd dat ie geel was geworden.joostingh schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:15:
Vraag:
Ik denk dat de dummy's in de winkels zo zwart en vies zijn omdat ze gem. (gokje) per dag 100x per dag? door iedereen die even langs komt, dat ding even aanraakt met zijn vieze handen.?
Conclusie, zo vaak heb jij je telefoon niet in je handen per dag (denk ik)
en 2 waarschijnlijk stop jij je telefoon in je broekzak of andere zak, en dat het door wrijving van het stof van je broek, jas etc, de telefoon schoner zal blijven.
Goed, ik heb de telefoon pas 2 weken, dus niet goed te beoordelen.
Verwijderd
de hoesjes kan je er wel afhalen maar dat is heel wat meer werk dan bijvoorbeeld de frontjes van een nokia telefoon verwisselen. Er zwerft hier ergens een handleiding rond hoe het in zijn werk gaat. Ik denk alleen dat je dan je garantie verspeeld als je er zelf een nieuwe opzet
Cover is prima te vervangen!joostingh schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:15:
Vraag:
Ik was zelf niet zo kapot van de W800i behuizing dus heb ik deze van het weekend vervangen voor de wat "zakelijkere" complete behuizing van de K750i; was ongeveer 45min werk...
Als je alleen de "witte" gedeelten wilt vervangen ben je denk ik 5min bezig.
nou, ik vat er nog steeds niks van. hij doet het nog steeds niet.MarkW800i schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:20:
zelfde:
dan gaat ie niet meer aan en gaat ie updaten
het probleem is gewoon dat ik eerder drivers heb geïnstalleerd ('USB Flash') maar deze zijn NIET terug te vinden in Apparaatbeheer. Deze wil ik WIJZIGEN. De manier die wordt beschreven op de site, werkt niet. Hij blijft gewoon aan springen.

de drivers van mijn w800i
[ Voor 12% gewijzigd door SURFivor op 31-10-2005 10:16 ]
@Surfivor: heb ik ook 
Ik probeer 'm te updaten, maar Java zegt dan dat start.jar (van update programma) corrupt is. Heeft iemand dat ook al gehad? Ik heb de updater al een paar keer opnieuw geinstalleerd
edit: Systeemherstel moet je dan ff doen, hij maakte namelijk een herstelpunt toen je die drivers installeerde. Werkt nu weer prima hier. Nu alleen ff uitzoeken waarom hij zegt dat start.jar corrupt is

Ik probeer 'm te updaten, maar Java zegt dan dat start.jar (van update programma) corrupt is. Heeft iemand dat ook al gehad? Ik heb de updater al een paar keer opnieuw geinstalleerd
edit: Systeemherstel moet je dan ff doen, hij maakte namelijk een herstelpunt toen je die drivers installeerde. Werkt nu weer prima hier. Nu alleen ff uitzoeken waarom hij zegt dat start.jar corrupt is
[ Voor 61% gewijzigd door AlexanderOnline op 31-10-2005 12:13 ]
systeemherstel staat hier standaard uitgeschakeld.
ik denk dat ik toch naar zo'n servicepoint moet ben ik bang...
SE Servicepoint kan ook niet updaten als je Vodafone software hebt. Mag niet; zou contractbreuk tussen SE en Vodafone betekenen.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:35:
[...]
Subliem, ga er als de verlofdagen voorbij zijn zeker eens naartoe. Ik denk wel dat ze er daar in het slechtste geval wel de gewone standaard SE "niet merk gebonden" software op kunnen zetten. Dat lijkt me toch logisch. Ik kan al niet wachten. Superbedankt he.
Verwijderd
Dus ben ik maw goed in het zak gezet door mijn eigen trouwe ex-winkel. Ik ga in ieder geval naar dat SE service point, maar dus zonder enige hoop. Dit is een wijze, maar toch wel vrij dure les.Rio schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:23:
[...]
SE Servicepoint kan ook niet updaten als je Vodafone software hebt. Mag niet; zou contractbreuk tussen SE en Vodafone betekenen.
Ik heb net geupdate. Toen moest ik die Update USB drivers installeren ,dat lukte ,en toen ging hij updaten. Na de update sloot ik 'm aan en werkte het weer gewoon, ik kreeg weer een verwisselbare schijf. Mss moet je het nog eens proberen?SURFivor schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:24:
systeemherstel staat hier standaard uitgeschakeld.
Mail anders even naar *weg* of lees de hint in deze post: Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:43:
[...]
Dus ben ik maw goed in het zak gezet door mijn eigen trouwe ex-winkel. Ik ga in ieder geval naar dat SE service point, maar dus zonder enige hoop. Dit is een wijze, maar toch wel vrij dure les.
[ Voor 18% gewijzigd door Rio op 31-10-2005 15:10 ]
Verwijderd
2 vragen:
ik wil voor m'n k750 wat clips van avi/wmv/mov/mpg/mp4 en rm -formaat omzetten naar 3gp met ImToo (v2.1.41 build 308b.)
hoe kan ik in de grijze vlakken (rechterkant) instellingen wijzigen, ookal heb ik 'n source en desination ingevuld ? (nadat ik een clip met de auto-instellingen het geconvert, kan het wel, maar dan failen alle pogingen, wat ik ook invul.)
wat zijn de ideale instellingen (fatsoenlijke verhouding grootte/kwaliteit) ? (ik heb 'n post van Victorio gevonden, verder niet veel, maar ik kon ze niet invullen, zie bovenstaand)
ik heb idd de hele versie van ImToo 3gp. Iemand die hier wèl wegwijs in is ?
ik wil voor m'n k750 wat clips van avi/wmv/mov/mpg/mp4 en rm -formaat omzetten naar 3gp met ImToo (v2.1.41 build 308b.)
hoe kan ik in de grijze vlakken (rechterkant) instellingen wijzigen, ookal heb ik 'n source en desination ingevuld ? (nadat ik een clip met de auto-instellingen het geconvert, kan het wel, maar dan failen alle pogingen, wat ik ook invul.)
wat zijn de ideale instellingen (fatsoenlijke verhouding grootte/kwaliteit) ? (ik heb 'n post van Victorio gevonden, verder niet veel, maar ik kon ze niet invullen, zie bovenstaand)
Had gister ook dat ik niks mocht aanpassen maar na wat gekloot lukt het wel... volgens mij ff van 3gp een ander formaat kiezen en dan weer terug (dus niet encoden) Ik moet zo eens kijken of ik hem eens een hele film kan laten doen, hij deed gister maar iets van 4+ minutenVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:19:
2 vragen:
Edit\ Je moet even op het bestand zelf klikken in het wachtvenster zeg maar.
[ Voor 5% gewijzigd door Banjy op 31-10-2005 16:02 ]
Verwijderd
hmm. ik dacht dattie wel zou snappen dat ik die van de enige die ik had ge-add de instellingen wilde wijzigen. nm.Banjy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Had gister ook dat ik niks mocht aanpassen maar na wat gekloot lukt het wel... volgens mij ff van 3gp een ander formaat kiezen en dan weer terug (dus niet encoden) Ik moet zo eens kijken of ik hem eens een hele film kan laten doen, hij deed gister maar iets van 4+ minuten
Edit\ Je moet even op het bestand zelf klikken in het wachtvenster zeg maar.
vraag 2 is dus beantwoord.
wat voor instellingen kijken/luisteren lekker en maken een niet al te groot bestand ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 16:12 ]
Instellingen weet ik niet, ik weet alleen dat ik het een *** programma vind. WMV failed altijd zo lijkt het.. laat hem me dan ook niet kiezen als ie niet supported is. Daarbij stopt hij consequent op 5%Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:07:
[...]
hmm. ik dacht dattie wel zou snappen dat ik die van de enige die ik had ge-add de instellingen wilde wijzigen. nm. vraag 1 beantwoord dus.
wat voor instellingen kijken/luisteren lekker en maken een niet al te groot bestand ?
Maar dat PVauthor vond ik ook niet geweldig dacht ik, maar ga het misschien zo toch nog eens proberen zijn er eigenlijk nog andere alternatieven? Waarom brengt SE niet eens ff wat uit.
Oh ok thnx, daar ga ik eens achteraan!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:23:
Probeer Nero recode eens
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
om je op weg te helpen
Verwijderd
klinkt goed. hoewel ik in de trail versie nog weinig verbluffends zie. eens verder zoeken.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:23:
Probeer Nero recode eens
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
om je op weg te helpen
thnxzs anyway
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 17:10 ]
Verwijderd
http://trailer.nerodigital.com/eng/index.html
hier heb je wat trailers die gemaakt zijn met Nero Recode
heeft al eens eerder op dit forum gestaan vandaar dat ik bekend ben met Recode
hier heb je wat trailers die gemaakt zijn met Nero Recode
heeft al eens eerder op dit forum gestaan vandaar dat ik bekend ben met Recode
Ik heb vanmorgen een autohouder en autolader gekocht voor mn K750i. Nu wil ik dus dat wanneer ik hem aan de autolader hang, de verlichting aanblijft.
Is dit mogelijk?
Heb alles al na zitten zoeken, maar volgens mij niet. Als ik hem op profiel 'in auto' zet en ik kijk bij accesoire instellingen staat er ook niets van bij ofzo...
Is dit mogelijk?
Heb alles al na zitten zoeken, maar volgens mij niet. Als ik hem op profiel 'in auto' zet en ik kijk bij accesoire instellingen staat er ook niets van bij ofzo...
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Ik ontvang waarschijnlijk de W800i morgen
. Alleen dan zonder de 512MB geheugen, maar ik denk dat ik gelijk een 1GB geheugen kaartje koop, net zo makkelijk
.
Verwijderd
Ik heb een K750i en een PDA (Pocket PC 2002) met Bluetooth.
Is het ook mogelijk om de agenda's van deze twee jongens met elkaar te synchroniseren? Het zou mooi zijn als dit zonder tussenkomst van een PC (lees 'Outlook') zou kunnen.
Is het ook mogelijk om de agenda's van deze twee jongens met elkaar te synchroniseren? Het zou mooi zijn als dit zonder tussenkomst van een PC (lees 'Outlook') zou kunnen.
Verwijderd
Bij de postbank kun je de brul downloaden (http://www.postbank.nl/in...html?FormLinkId=159280765) voor de k750i.. Echter met mijn w800i weigert de site dienst omdat de brultoon niet zou worden ondersteund. Weet iemand welke type browser (etc) in de w800i zit (en hoe de postbank dit kan herkennen)? btw... voor hen die rechtstreeks naar de brul willen: http://pb.atobemobile.com/ringtones/leeuw
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 21:02 ]
miisschien omdat ze nog een beetje achterlopen bij de postbank en ze de W800i niet kennen?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:58:
Bij de postbank kun je de brul downloaden (http://www.postbank.nl/in...html?FormLinkId=159280765) voor de k750i.. Echter met mijn w800i weigert de site dienst omdat de brultoon niet zou worden ondersteund. Weet iemand welke type browser (etc) in de w800i zit (en hoe de postbank dit kan herkennen)? btw... voor hen die rechtstreeks naar de brul willen: http://pb.atobemobile.com/ringtones/leeuw
maar iemand met een K750i kan um ook van ze foon vissen en online zetten
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 31-10-2005 21:36 ]
Weet iemand misschien het volgende:
Boven mijn ontvangst metertje (links boven in mn telefoon scherm) zit een blauw driehoekje.
Weet iemand misschien hoe ik dat weg kan halen? (Had het al eens eerder gelezen, kan het alleen niet meer terug vinden)
Al gevonden namelijk:
Instellingen, datacom, voorkeur alleen gsm.
Boven mijn ontvangst metertje (links boven in mn telefoon scherm) zit een blauw driehoekje.
Weet iemand misschien hoe ik dat weg kan halen? (Had het al eens eerder gelezen, kan het alleen niet meer terug vinden)
Al gevonden namelijk:
Instellingen, datacom, voorkeur alleen gsm.
[ Voor 14% gewijzigd door Polycom op 31-10-2005 21:49 ]
deze reply bedoel je?: Sir_Killalot in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."PuDy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:43:
Weet iemand misschien het volgende:
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 31-10-2005 21:51 ]
Sir_Killalot schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:50:
[...]
deze reply bedoel je?: Sir_Killalot in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
offtopic:
hehe ja, zocht op het verkeerde woord.
hehe ja, zocht op het verkeerde woord.
Hehe oke dan! Ben er nu ook eindelijk achter dankzij jou hoe ik het uit moet zetten!Sir_Killalot schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:50:
[...]
deze reply bedoel je?: Sir_Killalot in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Het lukt mij niet via Opera en m'n pc, zouden ze een wapbrowser willen zienSir_Killalot schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:33:
[...]
miisschien omdat ze nog een beetje achterlopen bij de postbank en ze de W800i niet kennen?
maar iemand met een K750i kan um ook van ze foon vissen en online zetten
Mijn K750i zou niet geschikt zijn

Weet iemand misschien hoe je de gratis software van de s-e site op je telefoon zet via de pc?
Ik heb namelijk geen wap/orange world.
over welke software heb je het? Bedoel je firmware?PuDy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:00:
Weet iemand misschien hoe je de gratis software van de s-e site op je telefoon zet via de pc?
Welke software bedoel jePuDy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:00:
Je kan toch iets downloaden en dan via BT of de usbkabel iets naar de foon sturen?
Hangt alleen wel af van wat het is ....
http://www.sonyericsson.c...22&files=613&lc=nl&page=0
Dit bijvoorbeeld. Saat dat je het via wap moet doen.
Staat gratis maar is eigenlijk betalen omdat je alleen via wap t kan ophalen. Dus de enigste manier om het op je tel te zetten is via wap.PuDy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:08:
Verwijderd
google bv ff op dat progje, plus converter plus soort bestand, er zijn nl. meer sites die 'm aanbieden, maar mag ze niet noemen omdat ze eigenlijk niet gratis zijnPuDy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:08:

Volgens mij kan dat wel ja. Heb zelf helaas geen ppc meer, dus kan het niet proberen voor je!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:25:
Ik heb een K750i en een PDA (Pocket PC 2002) met Bluetooth.
Lekker dan. mn K750i ligt morgen 3 weken bij Dynafix in limburg. Met het wachten op onderdelen in bestelling die tijdelijk niet leverbaar zijn
Heb ze om hierachter te komen 10 x moeten mailen en 1 x gebeld.
Beetje jammer van SE dat parts zo lecht leverbaar zijn. Zouden toch gewoon standaard op vooraad moeten zijn in een Service Centre...
Heb ze om hierachter te komen 10 x moeten mailen en 1 x gebeld.
Beetje jammer van SE dat parts zo lecht leverbaar zijn. Zouden toch gewoon standaard op vooraad moeten zijn in een Service Centre...
Welke houder en lader heb je gekocht?EvoII schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:03:
Ik heb vanmorgen een autohouder en autolader gekocht voor mn K750i. Nu wil ik dus dat wanneer ik hem aan de autolader hang, de verlichting aanblijft.
Is dit mogelijk?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Standaard s-e spullen. De adapter past precies op de houder, en er zit zelfs een lampje in de adapter.
Verder heb ik een brodit houder voor in de auto. Daarop zit dus de s-e houder geschroeft. Die brodit houder is specifiek voor mijn auto.
Heb enkele weken op de spullen moeten wachten, en wat het kost weet ik niet precies. Ze wisten het in de winkel ook niet, en zouden de rekening opsturen.
Ik had vor mn 6230i van die imitatie autoladers maar dat was 3x niks. Kapten er na 1x laden al mee allebei!
Dan is dat originele spul toch wel wat beter!
Owja, in die lader zit ook zo'n s-e logootje en dat is ook verlicht wanneer hij in de aansteker zit. Wel grappig.
Dit topic is gesloten.