Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.255 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:50:
[...]

Gewoon hardware veilig verwijderen. Jij vind het toch ook niet fijn als er zonder verdoving een kies uit je muil wordt gerukt. 8)7
Reageer anders volgende even in 1 post, en niet 3 keer achterelkaar.

Veilig verwijderen heb ik ook geprobeerd, werkt niet. Verder vind ik het nogal een kromme vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:43
Bartholomew schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:25:
[...]

die van mij is helemaal vergeeld, hebben meer mensen daar last van?
Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik mijn K750i aan de lader hang komt er nooit een melding dat het laden klaar is, ook al is de accu op 100%. Moet ik dan gewoon nog heel lang wachten? (nieuw toestel)

Ik heb firmware R1N035

En bij een eerdere firmware upgrade stond:
+ Melding wanneer batterij volledig is opgeladen.
Ik moet dat dus eigenlijk ook krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een Sweex 9 in 1 Card Reader (gekocht sept 2004) die dus wel de Sony 64Mb MMS Duo leest (via adapter) maar dus niet de Sandisk 1GB MMS Pro Duo. In de telefoon werkt het wel. Komt dit vaker voor met cardreaders?

De cardreader ziet er zo uit: KLIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:20
Cubix schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:50:
Als ik mijn K750i aan de lader hang komt er nooit een melding dat het laden klaar is, ook al is de accu op 100%. Moet ik dan gewoon nog heel lang wachten? (nieuw toestel)

Ik heb firmware R1N035

En bij een eerdere firmware upgrade stond:

[...]

Ik moet dat dus eigenlijk ook krijgen.
Hier heb ik ook me vraagtekens bij...want je ziet alleen dat hij 100% is als je in standby op de volume toets drukt. Maar ik zie nergens 'gereed met opladen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:37
Ik heb m'n geheugenkaartje van m'n w800 geformatteerd, is er iemand nog die een ZIP heeft van de originele bestanden (themes enzo) heeft? zodat ik die weer terug kan plaatsen op de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb een cardreader in een 3.5" bay in mijn PCtje zitten en die kan dus ook de 1gig stick niet lezen/schrijven. Nou heb ik weinig zin die card reader te vervangen... Ik weet dat er ook losse card readertjes zijn voor specifiek MS en MS duo, die je als een losse stick in je USB port kunt pluggen. Gebruikt iemand hier zoiets; wat zijn de bevindingen (snelheid ed) en kunnen die de 1gig kaartjes lezen? Indien ja, wat voor model en waar gekocht?

Boel vragen, ik weet het... Ik heb op internet gezocht maar bij web shops krijg je zelden tot nooit uitsluitsel over compatibiliteit met MS duo (via de bijgeleverde adapter) en/of 1gig kaartjes. Aangezien ik hier lees dat veel meer mensen 'problemen' hebben met card readers die 1gig kaartjes niet aankunnen, lijkt het me wel handig als er een lijstje van goed bruikbare card readers wordt gemaakt? Missch. ook wel handig voor de SP.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

Hier heb ik ook me vraagtekens bij...want je ziet alleen dat hij 100% is als je in standby op de volume toets drukt. Maar ik zie nergens 'gereed met opladen"
bedoelen ze niet dat je die melding krijgt als de tel uitstaat terwijl je m oplaad. Dan krijg ik nml wel de melding van 'volledig opgeladen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb ook maar eens een firmware update gedaan. Ik speelde tot gisteren nog altijd met de eerste officiele firmware, heb nooit echt veel problemen gehad (crashes ed). De voordelen lijst ziet er echter wel leuk uit dus ik heb gisteren dan toch maar de update gedaan naar R1N035, en tot nu toe bevalt het me uitermate goed. Wat me het meeste op/bevalt tot nu toe is dat alle menu's sneller zijn geworden, Java apps sneller laden en smoother spelen, en dat idd het licht niet meer aangaat als de standby klok erop gaat, dat vond ik best annoying. Helemaal tevreden tot zover dus. Updaten ging zonder problemen. :)

Oh ja, en geen corruptie op mijn MS, heb hem tijdens het updaten eruit gehaald btw.

[ Voor 8% gewijzigd door mbvisiontt op 28-10-2005 10:04 ]

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:40:
Boel vragen, ik weet het... Ik heb op internet gezocht maar bij web shops krijg je zelden tot nooit uitsluitsel over compatibiliteit met MS duo (via de bijgeleverde adapter) en/of 1gig kaartjes. Aangezien ik hier lees dat veel meer mensen 'problemen' hebben met card readers die 1gig kaartjes niet aankunnen, lijkt het me wel handig als er een lijstje van goed bruikbare card readers wordt gemaakt? Missch. ook wel handig voor de SP.
Ik heb een Sandisk ImageMate cardreader. Super ding, werkt echt met alles, geen problemen met MS Duo / Pro. De duo kan er ook in zonder adapter. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort op de K750i of W800 VDOdayton navigatie :9
zie https://mobilenavigation....do/shop/handys_sony.jsp#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Staat hieronder nog een keer, door een foutje.

[ Voor 91% gewijzigd door Sterretje6 op 28-10-2005 11:14 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp, kan ik beter ff met mijn kapotte bluetooth dongle naar de winkel gaan (ruilen ze dan om), dan op mijn vriend z'n pc alles installeren voor de usb-kabel, om zo mp3's op mijn mobiel te krijgen?

Ik heb dus nog niks geupdate/upgrade (wat het verschil ook is :P)
Ik heb nml geen zin in dat gesh*t dus.:D, en ik dacht dat de meeste het toch wel hadden na hun update.

Nog ff iets erbij:
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:46:
[...]

Aggut , ja als ik in de w800 manual kijk dan staat er toch echt wel wat over in , en die manual is heel summier, maar ze waarschuwen dat het met beleid moet gebeuren, maar ach ja, er zijn mensen die geven nergens om, maar dan moeten ze niet gek kijken als iets niet werkt door een of andere vage printbreuk. Ja het is maar één van de vele opties hoor *6.
Gut wat zijn we toch een slappe kerels hè ? :O 8)
Ik geloof dat je me niet snapt. Natuurlijk weet ik dat er iets over het batterijklepje eraf halen, in het boekje staat, ook van tevoren al.
Maar bij mij staat er niet dat het met beleid moet gebeuren, en dat hebben ze ook niet in de winkel gezegd hoor.
En het is óók niet dat ik er niks om geef, of ie wel of niet kapot gaat. Zou dat uiteraard heel jammer vinden.
Ik bedoelde dus te zeggen met mijn post: op het moment dat ik het batterijklepje moest openen, dacht ik er heel ff niet aan dat ie heel erg vast kon zitten. En bij mij zat ie blijkbaar niet zo vast (ja, óf ik ben gewoon sterk :+), want ik kreeg hem er best gemakkelijk af op mijn manier.

En dat betekent heus niet meteen dat ik nu iets kapot gemaakt heb.

EDIT: Oeps sorry! Heb per ongeluk gequote i.p.v een edit gedaan. Mijn excuses :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Sterretje6 op 28-10-2005 11:11 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zal dit gaan werken met elke Bluetooth GPS ontvanger? of moet je die er verplicht bijkopen :O

( neem overigens aan dat dit prima gaat werken op een w800i :P )

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:18

amphora

Websites & Fotografie

Persoonlijk zie ik liever dat TomTom met een werkende versie komt voor deze telefoons.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
Ter informatie voor iedereen met bestandsoverdrachtproblemen en eventuele problemen met het geluid.

Ik mailde:
Ik heb de volgende 2 problemen.

Probleem 1. Het betreft het overzetten van MP3's op de telefoon (Memorystick). Ik zet bijvoorbeeld 20 MP3's over via de usb-kabel. Vervolgens ontkoppel ik de telefoon. Wanneer ik nu muziek wil luisteren blijkt dat er maar zo'n 8 MP3's zijn overgezet. Dit gebeurt eigenlijk altijd: er wordt maar een gedeelte van het totaal aantal bestanden overgezet.Ik heb dit ook gecontroleerd door weer gewoon via de pc op de memorystick te kijken. Het blijtk dus dat maar een gedeelte van de bestanden wordt overgezet. Is dit een bekend mankement? Wat is er aan te doen?

Probleem 2. Wanneer ik buiten bel en er rijdt bijvoorbeeld een auto langs, dan hoort de persoon aan de andere kant van de lijn een ontzettend vervelend hard geluid. Dit gebeurt alleen met bepaalde achtergrondgeluiden. Het is zelfs niet mogelijk om te bellen in druk verkeer. Graag meer info hierover.

Reactie van SE hierop:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De muziek die u overzet zijn dat allemaal mp3's? zit er een DRM protectie op? Het mogen geen WMV files zijn!! Dit zou een eventueel probleem kunnen zijn. Aangezien hier geen problemen over bekend zijn.

Betreffende de klacht over het feit dat uw toestel bij de tegenpartij een zeer onaangenaam geluid geeft bij zekere achtergrong geluiden.

Helaas kunnen wij van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Wij verzoeken u eerst telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende service locatie.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat.

Raar dat hiervan niets bekend bij ze is. Verder heb ik echt geen zin mijn telefoon ter reparatie aan te bieden. Bah.

Ik heb ze teruggemaild met als reactie wellicht dit topic eens te volgen. Wie weet.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:50:
[...]

Gewoon hardware veilig verwijderen. Jij vind het toch ook niet fijn als er zonder verdoving een kies uit je muil wordt gerukt. 8)7
Is onzin! Mijn schijfpolicies staan ingesteld op "Optimaliseren voor snel verwijderen". Cache-issues spelen dan geen rol meer! En ik heb er nog steeds last van. Zelfs als ik TOCH veilig de hardware probeer te verwijderen!

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb hier geen last van zover ik weet, nooit klachten gehad. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
mbvisiontt schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Ik heb hier geen last van zover ik weet, nooit klachten gehad. :)
I know. Ik ben bang dat dit probleem iets van mij alleen is. Helaas.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:56
@ vuilnisbak:
Als jij niet naar hun advies wil luisteren prima, misschien is er wel een software bug, of is er hardware matig iets fout.

Ik kreeg na een update ineens de melding dat hij een configuratie fout had, het bleek een printplaat fout te zijn, op gestuurd en 1,5 week later had ik em weer terug...

[ Voor 41% gewijzigd door Paul1987 op 28-10-2005 13:19 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik moet wel zeggen dat ik de kennis van het Sony Ericsson Call Center dan toch wel vind tegenvallen. :X MP3's met DRM-protectie, WMV's (Windows Media Video) vergelijken met muziekbestanden.

Maar als iedereen hier klaagt ipv bij Sony Ericsson zelf is het natuurlijk logisch dat ze er daar nog niet van gehoord hebben. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Bah, al na 1,5 maand kabelbreuk in mijn headset :( Valt dit onder de garantie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de "uitgebreide" gebruikershandleiding voor de w800 kan downloaden. :?
(Niet de R1A versie die bij de telefoon zit)

@Schraagen, ik zou er zeker mee terug naar de winkel gaan! :|

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
Geen idee of het al gepost is, maar w00t:

http://www.arktos.se/midlet/index.php?view=meboy

MeBoy, gameboy emulator die op de k750i werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Heb een k750i wil m gaan gebruiken als mp3 speler. Ik wil graag mijn eigen hoofdtelefoon (Etymotic ER6i) gebruiken en heb dus een adapter nodig. Nu kan ik het volgende doen.

1) De hpm-70 kopen (zelfde oordopjes/adapter als bij W800i), maar de oordopjes erbij heb ik dus eigenlijk niet nodig. Wat ik bovendien vervelend vind is dat de telefoon dan in headset mode gaat. Als ik op wil nemen moet ik het microfoontje gebruiken in het kabeltje en mijn oordopjes. Mijn oordopjes sluiten mijn oor volledig af, dus ik kan mezelf niet horen en dat is nogal vervelend als ik telefoneer dus ik moet sowieso een dopje alsnog uit mijn oor halen. Bovendien zit er al een langer snoer aan mijn hoofdtelefoon en moet ik het mircofoontje in de buurt van mijn mond hangen, wat me ook lastig lijkt. Oh ja nog iets, ik wil eigenlijk altijd zien wie me belt, dus ik moet toch mijn telefoon uit mijn zak halen.

2) Een brando fastport->3.5mm adapter kopen. Is goedkoper, ik betaal niet voor oordopjes, en er zit geen lang snoer aan, wat in mijn geval een voordeel is. De kwaliteit van het product laat misschien te wensen over (iemand hier ervaring mee?). Ook bij dit snoertje gaat de telefoon in headset stand, maar er zit geen microfoon in het snoer, als mijn telefoon gaat zal ik dus iedere keer het snoertje moeten ontkoppelen. Lijkt me ook niet heel handig of is dat te doen? Kun je soms ook uitschakelen dat de telefoon in handsfree stand gaat?

3) Zelf iets maken. Bijvoorbeeld op basis van de mmc-60 (fastport -> tulp). Wanneer je de mmc-60 op je telefoon aansluit schijnt deze niet over te schakelen op het handsfree profiel. Ik zou hier dan een 3.5 mm connector aan moeten bevestigen (ben alleen niet heel handig)...

Wat kan ik het best doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:07:
Is het nou wel of niet zo dat de nieuwste update voor w800i (R1NA005 ofzo) de fotokwaliteit en alles heel slecht wordt?
ik had in ieder geval wel achteruitgang van waliteit, vooral als het iets minder lciht is. met de vorige software maakte die toen nog goede foto's, nou kan je die nu ook wle maken maar je bent gewoon sneller aangewezen op de nachtmodus wat ik wel irritant vind, want dat brengt weer gelijk een lag met zich mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:46:
[...]

Aggut , ja als ik in de w800 manual kijk dan staat er toch echt wel wat over in , en die manual is heel summier, maar ze waarschuwen dat het met beleid moet gebeuren, maar ach ja, er zijn mensen die geven nergens om, maar dan moeten ze niet gek kijken als iets niet werkt door een of andere vage printbreuk. Ja het is maar één van de vele opties hoor *6.
Gut wat zijn we toch een slappe kerels hè ? :O 8)
als je goed kijkt zie je zelfs dat het in de manual verkeerd staat en er een aparte bijlage is waarop staat aangegeven hoe het wle meot gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx, dan wacht ik nog even met updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 10-09 10:42
dangerpaki schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

ik had in ieder geval wel achteruitgang van waliteit, vooral als het iets minder lciht is. met de vorige software maakte die toen nog goede foto's, nou kan je die nu ook wle maken maar je bent gewoon sneller aangewezen op de nachtmodus wat ik wel irritant vind, want dat brengt weer gelijk een lag met zich mee
vreemd, nochtans staat er bij die firmware bij dat de kwaliteit is toegenomen???

zijn er mensen die de opslagcapaciteit van hun MS hebben verdubbeld en mij kunnen zeggen of het al dan niet goed is om het te doen? Ik heb gelezen in het begin dat het niet meer stabiel zou zijn. Kan iemand mij dit bevestigen of ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 10-09 10:42
dat is natuurlijk een totaal ander systeem dan de échte gps-paketten...Je moet op voorhand uw route aanduiden op uw pc, dan naar uw telefoon brengen, en die zou dan op die manier de route aanduiden, ofwel is het via gprs, waarbij je moet betalen per verkregen bytes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:19:
[...]

Anders doe je het met een cardreader, werkt prima ;)

[afbeelding]
Welke cardreader raad jij mij aan die mijn geheugenkaart (Sandisk 1 gb) ondersteunt?
Liefst zo goedkoop mogelijk, ik had aan "MNM computers" gevraagd welke cardreader mijn geheugenkaart ondersteunde maar ze wisten het niet precies.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
W800i

Graag had ik eens geweten wat iedereen gebruikt om MP op de kaart te zetten die goed werkt. Met disc2phone heb je problemen dus gebruik ik die niet meer. Gisteren WMP10 geprobeerd en is heel goed. En dan nog wel zeggen dat dit van Microsoft komt. ;)

Enig nadeel is het verwijderen van songs want is best nog ingewikkeld. Dus had ik graag eens geweten wat jullie gebruiken.

Tip: zet er bij of het voor Windows, Mac of Linux is. Maakt het wat eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:56:
[...]

Welke cardreader raad jij mij aan die mijn geheugenkaart (Sandisk 1 gb) ondersteunt?
Liefst zo goedkoop mogelijk, ik had aan "MNM computers" gevraagd welke cardreader mijn geheugenkaart ondersteunde maar ze wisten het niet precies.

Bij voorbaat dank.
Ik gebruik hier de Trust CR-1200 16-in-1 gehaald bij Expert. Deze kan MS Duo Pro kaartjes aan T/M 1GB :) en is niet zo gek duur 15 euro geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:33:
[...]

Ik gebruik hier de Trust CR-1200 16-in-1 gehaald bij Expert. Deze kan MS Duo Pro kaartjes aan T/M 1GB :) en is niet zo gek duur 15 euro geloof ik...
Op http://www.nl.bol.com/is-...errer=ADVNLKEL00201300099 staat er dat het voor USB 2.0 is, maar helaas heb ik de 1ste versie van USB |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:37:
[...]

Op http://www.nl.bol.com/is-...errer=ADVNLKEL00201300099 staat er dat het voor USB 2.0 is, maar helaas heb ik de 1ste versie van USB |:(
1. Je kan ff een los pci usb kaartje bestellen, dan heb je wel 2.0 :)

2. op het doosje van de reader staat "Also suitable for USB 1.1" alleen heb je dan langzamere USB overdracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:47:
[...]

1. Je kan ff een los pci usb kaartje bestellen, dan heb je wel 2.0 :)

2. op het doosje van de reader staat "Also suitable for USB 1.1" alleen heb je dan langzamere USB overdracht :)
Bedankt, ik kies voor het tweede :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:56:
Het scheelt ongveer 30 euro, en bij de een krijg je een 512mb kaartje en bij de ander niet.
Van welke bedragen ga je bij dit verschil uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de sample kunt aanpassen/vervangen die afgespeeld wordt wanneer de shutter wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals: Hoe krijg ik bijn k750i na de mislukte firmware weer in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit is in 1 van deze topics wel een shrek gepost. Op mijn pc speelt hij probleemloos af maar hij weigert zich te vertonen op mijn phone (W800). De melding "kan bestand niet afspelen" verschijnt steeds. Weet iemand wat hiervoor de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:50:
Nogmaals: Hoe krijg ik bijn k750i na de mislukte firmware weer in het nederlands?
Laatste firmware proberen.
Anders Master-reset. Dan aan en uitzetten en nog een keer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Pffffff het is gelukt hoor (het overbrengen van jar en jad en alle andere ondersteunde formaten). Dongle vandaag geruild voor eenzelfde soort maar dan ander merk: Cellink. Het lukt alleen nog maar via kopieren en plakken (plakken via bluesoleil en dan bestandsoverdracht) in de "overige" map van mn telefoon. En voila: eindelijk blooover op mn telefoon >:) hehe. Vanavond in mn stamkroeg maar eens mee aan de slag. Ik heb gelijk ook maar een aantal spelletjes erop gezet mocht ik mij gaan vervelen.

Ik heb trouwens mn pc geformateerd vannacht dus ik geef de SE software ook maar een tweede kans, doe ik morgen wel. Ik hoop niet dat ik dan nog steeds die dll error krijg. (zie mn eerste post in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:55:
[...]

Laatste firmware proberen.
Anders Master-reset. Dan aan en uitzetten en nog een keer resetten.
Yes! Eindelijk :D

De vorige keer dat ik het probeerde raakte ik alleen alles op mijn mobiel kwijt en heeft het niet eens geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus een sony 1gig memorystick pro duo erin zitten. Maar als ik nu in 1 keer hele albums wil kopieeren naar mijn sticky komen op 1 of andere manier niet alle nummers erop. Hij zegt wel dat alles ernaar toe is gekopieerd en je ziet ook dat ze erop staan. maar als ik eenmaal de datakabel loskoppel. dan staan er gewoon nummers er niet op. ook als ik de kabel erna er weer aan zet zijn de nummers verdwenen. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:20:
ik heb dus een sony 1gig memorystick pro duo erin zitten. Maar als ik nu in 1 keer hele albums wil kopieeren naar mijn sticky komen op 1 of andere manier niet alle nummers erop. Hij zegt wel dat alles ernaar toe is gekopieerd en je ziet ook dat ze erop staan. maar als ik eenmaal de datakabel loskoppel. dan staan er gewoon nummers er niet op. ook als ik de kabel erna er weer aan zet zijn de nummers verdwenen. iemand een oplossing?
Ik heb geen oplossing (helaas) maar heb precies hetzelfde als jij! Het daarna nog eens proberen werkt vaak wel doe 1 map en check het dan... Volgens mij gaat het fout als je te lang door gaat met uploaden van data. Verder niet meer echt naar gekeken.

Ik heb het trouwens nog vreemder, 2 van me songs zijn gewoon helemaal ver**** door de telefoon... Ik wil nummer X afspelen dan krijg ik eerst het einde van nummer Y vervolgens een heel nummer B om dan te eindigen met het einde van nummer X :? 8)7 Hoe me telefoon/computer dat toch voor elkaar heeft gekregen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik stuur tegenwoordig m'n hele albums maar over via Bluetooth. Het duurt even, maar dat werkt teminste zonder dat m'n data kwijt is.
Vandaag nog firmware geupdate, maar nogsteeds niets veranderd.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

BarôZZa schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:43:
Geen idee of het al gepost is, maar w00t:

http://www.arktos.se/midlet/index.php?view=meboy

MeBoy, gameboy emulator die op de k750i werkt!
Nice, maar hoe krijg je het in hemels naam aan de praat?
Ik download een zipje ofzo, maar mijn w800i herkent de bestanden niet.

(Hij download het bestand als .jar maar het wordt een zip ofzo met allemaal bestandjes erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:23:
[...]

Ik heb geen oplossing (helaas) maar heb precies hetzelfde als jij! Het daarna nog eens proberen werkt vaak wel doe 1 map en check het dan... Volgens mij gaat het fout als je te lang door gaat met uploaden van data. Verder niet meer echt naar gekeken.

Ik heb het trouwens nog vreemder, 2 van me songs zijn gewoon helemaal ver**** door de telefoon... Ik wil nummer X afspelen dan krijg ik eerst het einde van nummer Y vervolgens een heel nummer B om dan te eindigen met het einde van nummer X :? 8)7 Hoe me telefoon/computer dat toch voor elkaar heeft gekregen...
ja precies ik heb dat ook met een paar nummers! heel apart. misschien een keer je kaartje helemaal formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:32:
[...]

ja precies ik heb dat ook met een paar nummers! heel apart. misschien een keer je kaartje helemaal formatteren?
Hmm echt apart. Geheugenkaartje komt zo uit de verpakking en is een sony 1gb kaartje. Ik heb trouwens een K750i ik weet niet of dat nog verschil maakt... Hoe zouden we sonyericsson hiervan op de hoogte kunnen stellen misschien dat het te maken is met een firmware update?

Ik ga formateren denk ik trouwens nog wel ff proberen maar heb er niet veel hoop voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Als jullie nou eens het topic doorlezen zie je dat 9/10 mensen dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
PuDy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:54:
Als jullie nou eens het topic doorlezen zie je dat 9/10 mensen dit probleem hebben.
Ja wist ook al enigzins dat er problemen waren met usb maar op een gegeven moment ben ik gestopt met het volgen van een nieuwe deel (aangezien ik veel met myreact werk) en het dus beetje kwijt geraakt. Maar is hier al een oplossing op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Zijn 3 oplossingen.

Of je stuurt je bestanden via bluetooth
Je zet bestanden op je kaartje via een cardreader
Of je wacht op een nieuwe firmware.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
PuDy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:04:
Zijn 3 oplossingen.

Of je stuurt je bestanden via bluetooth
Je zet bestanden op je kaartje via een cardreader
Of je wacht op een nieuwe firmware.

:)
Harstikke bedankt :)

Hmm eerste 2 vallen al af... Dus is er al iets bekend over een firmware upgrade?

Maar is er eigenlijk al enig idee waarom het gebeurd? Aangezien hij ze wel allemaal door stuurt... En het is dus als het ware zo dat als ik besluit mijn muziek collectie erop te zetten ik dit in een heleboel keer mag gaan doen omdat er telkens delen missen? In dat geval ga ik denk ik toch maar zo een Trust cardreader kopen op bol.com die ik paar pagina's geleden tegen kwam... Is waarschijnlijk nog sneller ook kwa datadoorvoer... Verbeter mij alstublieft als ik onzin uitkraam... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel een memorystick cardreader maar op 1 of andere manier leest hij de PRO niet en de gewone wel. Er zit toch geen verschil tussen die kaartjes of wel, het was toch alleen de datasnelheid die verschild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Het ligt sowieso niet aan de memsticks en ook niet aan de pc's. Dus ligt het aan de telefoon, op een of andere manier wist hij een aantal bestanden als je de usb kabel eraf haalt.

Erg vervelend, maar ja omdat heel veel mensen dit probleem hebben zal in de volgende firmware update de bug wel verwijdert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
PuDy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:12:
Het ligt sowieso niet aan de memsticks en ook niet aan de pc's. Dus ligt het aan de telefoon, op een of andere manier wist hij een aantal bestanden als je de usb kabel eraf haalt.

Erg vervelend, maar ja omdat heel veel mensen dit probleem hebben zal in de volgende firmware update de bug wel verwijdert worden.
Dit is al bevestigd door SE? Hmm nou dan toch maar misschien wachtn op zich krijg ik me nummertjes er wel op en zo veel tijd heb ik tijdens het reizen nou ook weer niet, dan is het het wachten misschien wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Nee se is aan het mekkeren dat het komt door beveiligde mp3'tjes ( :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 15:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:11:
ik heb wel een memorystick cardreader maar op 1 of andere manier leest hij de PRO niet en de gewone wel. Er zit toch geen verschil tussen die kaartjes of wel, het was toch alleen de datasnelheid die verschild?
Ik denk dat de geheugencapaciteit het probleem is, niet of het een gewone of een pro is, want ze verschillen alleen in snelheid.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
PuDy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:23:
Nee se is aan het mekkeren dat het komt door beveiligde mp3'tjes ( :z )
Hahaha, nou daar lijkt het mij niet aan te liggen... Dat er een error komt die zegt kan niet afspelen zou dan verklarender zijn maar de bestanden zijn gewoon echt weg!!! foetsie... doet ie trouwens wel snel van het moment dat je hem loskoppelt tot het moment dat je kijkt is het allemaal weg. Ach ja ik kijk nog wel eventjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Banjy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:08:
[...]

In dat geval ga ik denk ik toch maar zo een Trust cardreader kopen op bol.com die ik paar pagina's geleden tegen kwam... Is waarschijnlijk nog sneller ook kwa datadoorvoer... Verbeter mij alstublieft als ik onzin uitkraam... ;)
Een cardreader is een mooie oplossing, maar eentje van Trust :X
Bij Mycom hebben ze diverse modellen vanaf €12,95 :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bij paradigit ligt er een cardreader voor € 5,95, weet alleen niet of hij de 1gb kaartjes aankan.
http://www.paradigit.nl/php/parts.php?group=90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

schaduw schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:39:
Bij paradigit ligt er een cardreader voor € 5,95, weet alleen niet of hij de 1gb kaartjes aankan.
Tis een winkel, dus je kan hem wel ff uitproberen denk ik en anders geef je hem terug :)
Als ik er een direct in Honkong bestel dan kom ik ook aan die prijs, best scherp dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:00:
[...]

Oh dacht juist dat die wel werkte met de 1gb kaartjes...Hmm lastig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
vandaag heb ik een w800i gekocht, maar er zat standaard een 512MB MS Pro Duo card bij van Sandisk :?

beetje vreemd... het is overigens geen gebrande versie en ik heb m gekocht bij T4Telecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:01:
vandaag heb ik een w800i gekocht, maar er zat standaard een 512MB MS Pro Duo card bij van Sandisk :?

beetje vreemd... het is overigens geen gebrande versie en ik heb m gekocht bij T4Telecom
ja..dus? :Y) Wat had je dan verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Banjy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:51:
[...]

Oh dacht juist dat die wel werkte met de 1gb kaartjes...Hmm lastig dus.
Met een beetje geluk werkt ie ook nog, maar Trust, drivers en compatibiliteit passen niet echt bij elkaar 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Gloedsnieuwe w800i vandaag (*blij*), en toen ik via windows verkenner albums (mp3's) overzette, had ik het bekende probleem. Rare tekens, uiteindelijk ook mp3's "verdwenen" . Een album stond er nog op, maar telefoon klaagde dat ik de Disk2phone software moet gebruiken. Ik heb 'm in de USB gestoken achter de pc, ipv de USB hub (ik heb bij onze digicam het prob dat het via de hub niet altijd werkt of wegvalt, wss te weinig capaciteit van de usb bus of stroom?). Ik heb overgezet met de disk2phnoe (bestandsformaat ongewijzigd gehouden), disk2phone afgeloten, en hardware veilig verwijderd. Tot nu toe heeft hij alles overgezet zonder problemen.. dus mss had het te maken met de usbhub, maar ik kan nu ook "geluk" hebben dat het zich nu niet voordoet. Of de methode veilig verwijderen, (en ook eerst disk2phone afsluiten!) is de betere methode. Hopelijk hebben jullie hier iets aan (trouwens, topic doorgeleze maar ik ben er vast overheengekeken: waar zie ik welke firmware ik heb? Ik heb 'm nog niet eupdate).
Trouwens, ik vind dat het scherm wel erg snel op "zwart" gaat, en dat ook best wel erg donker. Ik kan dit nergens vinden in de instellingen, kijk ik erover heen, of zit het er idd niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
gewoon een memorystick van Sony zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
[quote]AlexanderOnline schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:19:
*knip*quote]

Staat in de startpost!

Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick)

Dus je telefoon aanzetten, dan:
Rechts drukken met joystick, sterretje drukken, enz.
Stoor je niet aan wat er op het scherm gebeurd; gewoon doorgaan met de handleiding wanneer je de snelkoppeling o.i.d. ziet. Als je de acties goed hebt gevolgd kom je vanzelf in het service menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Karlok[JY-616] schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:29:
Heb vaak als ik op walkman toest druk en op play druk, dan ie dan het nummer dan weer afspeelt waar ik laatst gebleven was. Na het eind gaat ie dan netjes naar het volgende nummer, maar staat ie weer op stop, en moet ik weer op play drukken. enz.

En chinees ondersteuning zeker ook niet mogelijk? Zie allemaal vierkantjes als bestandsnaam van mijn MP3´s niet zo fijn. Terwijl bv een Ipod mini dat wel keurig netjes juist weergeeft.
Iemand?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is ook een C versie van deze foon en je zou er een Chinese firmware op kunnen zetten.
Ik weet alleen niet of dat zomaar gaat :?
Op de Engelse forums zie je dat ze een Chinese of Hongkong firmware gebruiken zodat het 'flits' geluid bij foto's maken er niet meer is, of je dan ook nog NL hebt betwijfel ik ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderOnline schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:19:
De methode veilig verwijderen, (en ook eerst disk2phone afsluiten!) is de betere methode.
Ik ben het aan uit proberen, crossing my fingers, het zou me verbazen moest het werken (ik heb echt alles, alles alles al geprobeerd behalve hetgeen wat jij zegt :)
Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:52:
[...]

Er is ook een C versie van deze foon en je zou er een Chinese firmware op kunnen zetten.
Op de Engelse forums zie je dat ze een Chinese of Hongkong firmware gebruiken zodat het 'flits' geluid bij foto's maken er niet meer is, of je dan ook nog NL hebt betwijfel ik ....
Ik heb een W800i nederlands, firmware versie: R1N, geen "flits" geluid.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:49:
[...]

Ik heb een W800i nederlands, firmware versie: R1N, geen "flits" geluid.
Mijn K750i (unbranded) heeft een flitsgeluid en veel toestellen die Kpn levert hebben het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:57:
[...]

Mijn K750i (unbranded) heeft een flitsgeluid en veel toestellen die Kpn levert hebben het niet 8)7
Ik had (heb het eigenlijk nog steeds) een K750i (als je snapt wat ik bedoel) en daar stond wel flitsgeluid op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:01:
[...]

Ik had (heb het eigenlijk nog steeds) een K750i (als je snapt wat ik bedoel) en daar stond wel flitsgeluid op.
Heb je hem (onbedoeld?) naar W800i geflasht en was toen het flitsgeluid ook weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:05:
[...]

Heb je hem (onbedoeld?) naar W800i geflasht en was toen het flitsgeluid ook weg :?
Ik heb hem (bedoeld) naar W800i geflasht via "xxx" en het flitsgeluid is dan zoiezo weg, het nadeel is wel dat ik moet wachten totdat "xxx" de nieuwe firmware online zet, ik kan namelijk niet meer updaten via SEUS doordat mijn CDA nr. niet klopt.
[...]

Ik ben het aan uit proberen, crossing my fingers, het zou me verbazen moest het werken (ik heb echt alles, alles alles al geprobeerd behalve hetgeen wat jij zegt :)
Het is dus niet gelukt, het geeft hetzelfde resultaat. (3 van de 10 liedjes zijn succesvol gekopieerd)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
*edit* gefixt

nu wil het upgraden van de firmware (w800i) niet starten. ik heb eerst de telefoon uit de lader gehaald, daarna de telefoon uitgezet, 30 seconden gewacht, daarna de c-toets ingedrukt gehouden en tegelijkertijd de telefoon weer aangesloten op de PC. nu start de telefoon gewoon op en blijft de teller van de update staan op 0%

wat gaat er fout?

ik zie ook dit staan in de walkthrough
Download het zip bestand. Pak uit en bewaar op een plek die je onthoud. Doe de usb kabel in je pc, maar nog niet in je telefoon. Zet je tel uit. Doe de kabel erin terwijl je de ‘C’-knop ingedrukt houdt. Windows herkent nu nieuwe hardware. Vink ‘ik wil zelf kiezen’ aan in het hardware-installatiescherm. Geef de lokatie aan waar je de twee uitgepakte bestandjes hebt gesaved. Na de installatie hiervan kun je met het eigenlijke updaten beginnen.
ik heb toen niet de 'zelf-kiezen' maar de automatische installatie gedaan. toen heeft hij bestanden van de CD gepakt.

waar in het apparaatbeheer kan ik dit wijzigen? van wat voor apparaat moet ik het stuurprogramma wijzigen?

[ Voor 139% gewijzigd door SURFivor op 29-10-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:52:
[...]

Ik zal ook graag de chinese taal erop willen hebben. Ik heb de firmware upgrade via SonyEricsson Hong KOng gedaan, maar de service update is 1 algemene link van SE.com.

Op de sonyericsson website onder het kopje software. Staat bij de inleiding iets over dat je een language pack kan downloaden, maar zodra je in software zit dan kan je nergens terug vinden. Weet iemand hier meer over?

Ook heb ik dezelfde problemen met die vervelende Self-delete-mp3-probleem. Ik gebruik gewoon een cheapass cardreader uit Hong Kong (1 euro) om mijn mp3's op de MS te gooien. Hopelijk wordt deze bug gefixed bij de next firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nogal irritant probleem. Als ik de headset aangesloten heb, zonder dat ik muziek/film aan heb staan, start die gsm elke keer automatisch voicedialing :? Volgens mij kom ik dan elke keer met met jas/trui tegen dat 'opneemknopje' wat in de headset zit. Het irritante is dat ik dan constant dat geluidje krijg te horen van 'voicecall niet herkend' :(

Weet iemand hoe ik dit gewoon compleet uit kan schakelen? Ik heb al geprobeerd om al m'n users waarbij ik voicedial had ingesteld bij deze alles te verwijderen, maar nóg bleef dat ding het doen :(

-edit-

gaat om de k750 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
[...]

Bah, het leek gister te werken nadat ik per cd afsloot/.loskoppelde e.d. Maar ik zag dat een cd maar voor de helft erop stond, en een andere na afkoppelen verdwenen was. Vind dit echt jammer, ik hoop dat dit snel verholpe kan worden.
Ik heb even gekeken: firmware R1N035

edit: Ik merk dat als ik maar 1 cd per keer doe het wel gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door AlexanderOnline op 29-10-2005 12:36 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
SURFivor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:00:
*edit* gefixt

nu wil het upgraden van de firmware (w800i) niet starten. ik heb eerst de telefoon uit de lader gehaald, daarna de telefoon uitgezet, 30 seconden gewacht, daarna de c-toets ingedrukt gehouden en tegelijkertijd de telefoon weer aangesloten op de PC. nu start de telefoon gewoon op en blijft de teller van de update staan op 0%

wat gaat er fout?

ik zie ook dit staan in de walkthrough

[...]

ik heb toen niet de 'zelf-kiezen' maar de automatische installatie gedaan. toen heeft hij bestanden van de CD gepakt.

waar in het apparaatbeheer kan ik dit wijzigen? van wat voor apparaat moet ik het stuurprogramma wijzigen?
iemand?

hoe krijg ik dit: http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=15278&esi=true weer ongedaan???

[ Voor 11% gewijzigd door SURFivor op 29-10-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Iemand interesse om eens wat foto's te zien genomen met dit toestel? Volg dan onderstaande link. Heb er namelijk een 6-tal online geplaatst en in de toekomst volgen er nog meer.

http://www.imagecash.net/...p?gid=47115&owner=co0lman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
co0lman schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:31:
Iemand interesse om eens wat foto's te zien genomen met dit toestel? Volg dan onderstaande link. Heb er namelijk een 6-tal online geplaatst en in de toekomst volgen er nog meer.

http://www.imagecash.net/...p?gid=47115&owner=co0lman
Ze zijn wel erg groot en dat is dus lastig om goed te bekijken.
Heb jij misschien de nieuwste firmware, want ik vind ze eerlijk gezegd niet bijzonder goed gelukt. Sorry.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

geinig speeltje, muziekafstandsbediening:
http://www.cellphonegeek.com/prod_img/MusicianD.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/photos/touch-musician-src100.jpg

--------------------------------
Audio Remote Control with Handsfree
Answer calls and listen to music without touching your phone by using the touch audio remote control. It changes the way you control the music player

Features & Specifications:

Compatible with Sony Ericsson K750i / W800i with Fast Port
Remote control equipped with 3.5mm audio connector to support all 3.5mm stereo handset
5 direction keys to remote control cell phone's media-player (Previous/Reverse, Next/Fast Forward, Play/Pause, Volume Up, Volume Down)
Multi-directional receiver to offer greater convenience in talking on phone
Automatically switches back to music after answering phone calls
A designated key for answering phone calls, hanging up and voice dialling
Keypad lock to prevent accidental activation Plug-and-play without additional batteries
Plug-and-play, no battery required
Features & Specifications:

Audio Port: 3.5mm Stereo Audio Port
Microphone: Omni-directional
Size: 51 (L) x 19 (W) x 18 (H) mm
N.W.: 18 grams
Package Contents

Remote Control Main Body (with Fast Port connector)
Operations Quick Guide
Support
SonyEricsson :K750i, W800i

Price: US$ 65.00
--------------------------------
van http://www.cellphonegeek.com/prod_detail.php?prod_id=0293

Dan vind ik het toch jammer dat de knop in de mic van de w800i niet standaard ook als play/pauze/volgend nummer -knop gebruikt kan worden..

[ Voor 3% gewijzigd door schaduw op 29-10-2005 14:39 . Reden: +plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend een mailtje gestuurd naar SE.com Hong KOng. En vanmiddag al een mailtje terug.
Mijn vraag was of er de chinese language erop kon en wat die language pack inhoudt, hier de antwoorden:

Quote:
Regarding to your enquiry, we would like to inform you that language of W800i
is defaulted and can't be changed. It is unable to add "Chinese language". Your
understand is highly appreciated!

2e mailtje:
Regarding to your question, we are so sorry to inform you that we have language
pack available in our website!

Ik denk dat hij bedoelde: we DONT have language pack available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:38:
Ik heb een nogal irritant probleem. Als ik de headset aangesloten heb, zonder dat ik muziek/film aan heb staan, start die gsm elke keer automatisch voicedialing :? Volgens mij kom ik dan elke keer met met jas/trui tegen dat 'opneemknopje' wat in de headset zit. Het irritante is dat ik dan constant dat geluidje krijg te horen van 'voicecall niet herkend' :(

Weet iemand hoe ik dit gewoon compleet uit kan schakelen? Ik heb al geprobeerd om al m'n users waarbij ik voicedial had ingesteld bij deze alles te verwijderen, maar nóg bleef dat ding het doen :(

-edit-

gaat om de k750 :)
menu, instellingen, spraakbesturing, toverwoord, deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het verzenden van bestanden naar mijn K750. Met de File Manager krijg ik (na 1x succesvol te hebben gewerkt) constant dit bericht:

Afbeeldingslocatie: http://img486.imageshack.us/img486/2880/kutding8ci.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb net de Mxe-60 flitser binnen uit Hongkong B)
Met de eerste firmware (K750i) klopt de timing perfect, ook als je de nachtmodus gebruikt en het lijkt of de foto eerder wordt genomen dan zonder flitser.
Het bereik van 4m is bruikbaar in huis, maar je moet het toestel nog steeds erg stil zien te houden om scherpe foto's te maken, de sluitertijd staat zowel met als zonder nachtmodus vast op 1/15 sec.
Ik vind de foto's in nachtmodus te helder als je de flits gebruikt.
Het fotolampje wordt alleen gebruikt bij scherpstellen, de flitser doet de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

Laast had hier iemand een link geplaatst naar een site waar je van die sileconen hoesjes voor je K750i/W800i kon bestellen voor slechts 7,50. Weet iemand nog welke site dat was, en kan die mij een linkje geven?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe goed/slecht is de dictaphone in de w800?Als iedereen een meter of 2 van het ding af zit pikt ie dan alles op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaduw schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:53:
geinig speeltje, muziekafstandsbediening:
http://www.cellphonegeek.com/prod_img/MusicianD.jpg

[afbeelding]

------------lap tekst----------

Dan vind ik het toch jammer dat de knop in de mic van de w800i niet standaard ook als play/pauze/volgend nummer -knop gebruikt kan worden..
vind ik nog al duur voor maar een simpele afstandsbediening.
had meer iets in de buurt van € 20,- verwacht.

65.00 USD = 53.7677 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-E-R-D schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:11:
Laast had hier iemand een link geplaatst naar een site waar je van die sileconen hoesjes voor je K750i/W800i kon bestellen voor slechts 7,50. Weet iemand nog welke site dat was, en kan die mij een linkje geven?
Kan je daarmee dan ook gewoon de toetsen probleemloos bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

schaduw schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:39:
Het is dus deze http://www.star-e.com/product/product.asp --> product P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Is het trouwens ook mogelijk om die standaart nummers van je telefoon te wissen? Ik word namelijk helemaal gek van als ik mn favo muziek luister en dan opeens 'i wanna stop balbalbla' keihard hoor.

Als ik de nummers verwijder van mn telefoon, staan ze eropeens even later weer op? :?

[ Voor 22% gewijzigd door Polycom op 29-10-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:00:
[...]

*Bassjuh heeft het ook niet zo op trust maar moet stilzwijgend toegeven dat het kaartreadertje van Trust toch echt wel relaxed werkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-E-R-D schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:11:
http://www.mobilestunter....php?keywords=w800&sort=2a

Ik heb 'm.
Maar is nu uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:44:
Is het trouwens ook mogelijk om die standaart nummers van je telefoon te wissen? Ik word namelijk helemaal gek van als ik mn favo muziek luister en dan opeens 'i wanna stop balbalbla' keihard hoor.

Als ik de nummers verwijder van mn telefoon, staan ze eropeens even later weer op? :?
Ik heb ze ook gewist.
Komen niet terug hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
PuDy schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:44:

je moet ze natuurlijk wel wissen bij bestandsbeheer en niet uit je playlist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
nogmaals mijn probleem:

ik wilde vanochtend de firmware updaten van mijn SE w800i. echter er is iets misgegaan wat ik tot op heden niet heb kunnen herstellen.

vlak voor de firmware-update vraagt het programma'tje om je telefoon te ontkoppelen van je USB-kabel. daarna moet je de telefoon uitschakelen en meer dan 20 seconden wachten. vervolgens moet je op de telefoon de c-toets ingedrukt houden en je telefoon weer koppelen aan de USB-kabel.

daar ging het vanochtend dus mis. ik had de cd met de software van SE er nog in zitten. Windows vroeg meteen om een stuurprogramma toen ik mijn telefoon weer koppelde aan de USB-kabel. en ik drukte op 'automatisch zoeken'. dit blijkt achteraf dus fout te zijn, ik had namelijk het gedownloadde stuurprogramma moeten installeren. nu kan ik dus niet de telefoon met de c-toets ingedrukt koppelen aan de usb-kabel want dan springt mijn mobiel automatisch aan.

mijn vraag is dus hoe ik dit kan veranderen. ik wil het nieuwe stuurprogramma installeren zodat ik in het vervolg mijn firmware kan updaten. ik heb veelvuldig gezocht op google maar ik heb geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden.

wie helpt mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:45:
nogmaals mijn probleem:

ik wilde vanochtend de firmware updaten van mijn SE w800i. echter er is iets misgegaan wat ik tot op heden niet heb kunnen herstellen.

vlak voor de firmware-update vraagt het programma'tje om je telefoon te ontkoppelen van je USB-kabel. daarna moet je de telefoon uitschakelen en meer dan 20 seconden wachten. vervolgens moet je op de telefoon de c-toets ingedrukt houden en je telefoon weer koppelen aan de USB-kabel.

daar ging het vanochtend dus mis. ik had de cd met de software van SE er nog in zitten. Windows vroeg meteen om een stuurprogramma toen ik mijn telefoon weer koppelde aan de USB-kabel. en ik drukte op 'automatisch zoeken'. dit blijkt achteraf dus fout te zijn, ik had namelijk het gedownloadde stuurprogramma moeten installeren. nu kan ik dus niet de telefoon met de c-toets ingedrukt koppelen aan de usb-kabel want dan springt mijn mobiel automatisch aan.

mijn vraag is dus hoe ik dit kan veranderen. ik wil het nieuwe stuurprogramma installeren zodat ik in het vervolg mijn firmware kan updaten. ik heb veelvuldig gezocht op google maar ik heb geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden.

wie helpt mij???
Jongens, als jullie een pagina of vier/vijf terug lezen, zul je zien dat ik met hetzelfde probleem zit. Ben dus schijnbaar niet alleen. Wie O Wie heeft hier een adequate oplossing voor? Thanx!!!
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.