Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.193 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 21:34
Anoniem: 98623 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:04:
[...]

misschien ff vermelden welk model je hebt?
heb net gemailt.. ook MS probleem :(
Die had ik geselecteerd in het formulier, maar bij een mail moet dat er inderdaad bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Nog een probleempje. Weliswaar weer een klein probleempje, maar stoor me er toch aan.

Als ik wil luisteren naar de ringtones om er bijvoorbeeld ééntje te kiezen als beltoon of wekkertoon, dan klinkt ie bij mij echt superzacht. Terwijl het bij instellingen-->profielen op 8 (!) staat.
En als ik dan op de knop op de rechterzijkant druk, maakt het geen verschil. De beltoon/wekkertoon word niet harder.
Hoe kan ik dit veranderen? Zoekfunctie leverde alleen op, dat de beltoon na update zachter is en ik heb geen update gedaan.

Als ik gebeld word, dan hoor ik m wel gewoon goed.

EDIT: Ik heb dus firmware R1N035, jij?

[ Voor 5% gewijzigd door Sterretje6 op 26-10-2005 17:50 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155656

Sterretje6 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:42:
Nog een probleempje. Weliswaar weer een klein probleempje, maar stoor me er toch aan.

Als ik wil luisteren naar de ringtones om er bijvoorbeeld ééntje te kiezen als beltoon of wekkertoon, dan klinkt ie bij mij echt superzacht. Terwijl het bij instellingen-->profielen op 8 (!) staat.
En als ik dan op de knop op de rechterzijkant druk, maakt het geen verschil. De beltoon/wekkertoon word niet harder.
Hoe kan ik dit veranderen? Zoekfunctie leverde alleen op, dat de beltoon na update zachter is en ik heb geen update gedaan.

Als ik gebeld word, dan hoor ik m wel gewoon goed.
ik denk dan dat het een probleempje is met jouw telefoon. Heb het net uitgeprobeerd met me W800i maar ik kan het volume gewoon verhogen.(R1NA005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

@Sterretje6,
Ik heb er ook geen problemen mee om het volume harder te zetten als ik een mp3 als
wekker wil kiezen (R1L002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dangerpaki schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

probeer mpegable eens werkte voor mij wle erg goed
Die heb ik idd en daarmee kon ik ook met 25fps filmpjes omzetten naar MP4 in elk gewenst beeldformaat ;)
Het is ook de beste omzetter wat geluid betreft en hij zorgt dat het geluid synchroon loopt met het beeld.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Anoniem: 155852 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:41:
Wat is een goed en simpel programma om .3gp bestanden om te zetten naar .wmv of .avi?

En dat Zwei-Stein programma werkt niet bij mij :/
Hier liep ik net tegenaan: Mobile 3GP Converter

"The Mobile 3GP converter is using "3GPtoRawAVI" converter to convert 3GP files (3rd Generation Partnership Project, *.3gp) to uncompressed AVI files (*.avi) in a user-friendly way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150997

ff Serieus, ik snap iets echt niet en als iemand me antwoord kan geven, graag.
De SonyEricsson firmware die standaard op nieuwverkochte telefoons zit werkt prima. Geen bugs, (of bijna geen), geen corrupte MS, geen gezeik met thumbnails, etc. Blijkbaar zijn die firmware's dus goed en doen ze het prima.
Wat is het probleem? SE heeft ons de mogelijkheid gegeven, om als je echt alles uit je telefoon wilt halen wat er uit te krijgen valt, je toestel te updaten. OP EIGEN RISICO!
Als SE zelf firmware op toestellen zet doen ze het prima. Dus waar licht de fout? NIET BIJ SE! Maar bij degene die het thuis doet!
Hierbij huldig ik het beroemde "Don't fix what ain't broken!"
Als je fouten ontdekt bij de update, meld dat normaal, ga niet als een gek lopen blaten van HELP!!! (x1000), en post vooral geen vragen die al; gesteld zijn!

Edit: Sorry voor de uitbarsting, maar t moest ff.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 26-10-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406

Anoniem: 150997 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:40:
ff Serieus, ik snap iets echt niet en als iemand me antwoord kan geven, graag.
De SonyEricsson firmware die standaard op nieuwverkochte telefoons zit werkt prima. Geen bugs, (of bijna geen), geen corrupte MS, geen gezeik met thumbnails, etc. Blijkbaar zijn die firmware's dus goed en doen ze het prima.
Wat is het probleem? SE heeft ons de mogelijkheid gegeven, om als je echt alles uit je telefoon wilt halen wat er uit te krijgen valt, je toestel te updaten. OP EIGEN RISICO!
Als SE zelf firmware op toestellen zet doen ze het prima. Dus waar licht de fout? NIET BIJ SE! Maar bij degene die het thuis doet!
Hierbij huldig ik het beroemde "Don't fix what ain't broken!"
Als je fouten ontdekt bij de update, meld dat normaal, ga niet als een gek lopen blaten van HELP!!! (x1000), en post vooral geen vragen die al; gesteld zijn!

Edit: Sorry voor de uitbarsting, maar t moest ff.
je vergeet er voor het gemak bij te zeggen dat de eerste lichting (mensen zoals ik, kennelijk niet zoals jij) vastlopers hadden, netwerkproblemen en daarna ook cameraproblemen.
de makkelijkste manier (toen) was om het zelf te updaten.
met als logisch gevolg dat de problemen verholpen werden.
bracht echter nieuwe probleempjes, vaak kleinere en minder erge dan er eerst opzaten, met zich mee.
om die weer te verhelpen... enfin, je hebt me wel door.

nieuwe telefoons is daar gewoon aandacht aan besteed (naar het schijnt/lijkt). of het is doffe mazzel.

als je eenmaal aan het updaten geslagen bent, kom je er niet meer vanaf.
tenzij je gewoon in het begin (zoals het hoort! gddmn) een goeie telefoon hebt gekregen.
amen.

edit: het maakt niet uit hoor, een uitbarsting... dat hebben meer mensen eens per maand. ik word ook wel eens/altijd niet goed van alle "help" berichtjes...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 26-10-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jacovisscher,
Dan zou SE dat erbij moeten vermelden, n.l. dat de update's een risico zijn etc.
Normaliter zijn updates n.l. geen risico voor de gebruiker maar een verbetering.
Op de site staat nergens vermeld dat de firmwareupdate een risico inhoud, noch dat het
enkel is om "alles" uit je telefoon te halen.
Ik heb mijn Olympus digitale camera al vaker geupdate zonder problemen, en zo hoort
het ook te werken! :|

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 26-10-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14

Polycom

Poes van goud

[quote]Vuilnisbak schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:54:
[...]

Ik heb dit probleem dus ook, geformateerd in windows & geformateerd op de telefoon. Ik zet er een cd op die in een map staat met ongeveer 10 nummers, hij geeft daar geen fout melding bij. Dan unplug ik de phone (Ja, met veilig verwijderen) en dan is de map opeens weg :?

Erg vaag.

[ Voor 9% gewijzigd door Polycom op 26-10-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
SONY-ERRICSON, GA A.U.B ER SNEL WAT AAN DOEN.. LUIE

ahem, wij hier zijn SE niet, stuur een mailtje of bel ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb een vraag aan jullie nog trouwens, ik maakte gister een foto in een winkel (veel licht)

KLIK

Dit zijn de instellingen:

Formaat: (grootst)
Kwaliteit: (fijn)

Is dit echt het beste wat deze camera kan doen? (Ben hier al tevreden mee hoor, maar misschien zijn mijn instellingen niet goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

(jarig!)
Je plaatje doet het niet, maar met kunstmatig licht moet je echt met de witbalans aan de slag. Zo krijg je een stuk "echtere" kleuren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Kan je met de K750 ook wappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92316

Mijn K750 is moeilijk aan het doen.
Bovenste gedeelte van de toetsenbord werk niet meer en joystick werkt alleen nog maar naar links.
Dus alleen de onderste 2 rijen cijfers doen het nog maar soms ook moeilijk.
Morgen dus terug naar de winkel.
De foon is nu 4 maanden oud en nu dit al, beetje snel vind ik. Heb hem al doorgeblazen met een bus lucht maar helpt niet.

Wat kan ik verwachten in de winkel ( gehaald in Orangeshop ) ????
Gaan ze hem opsturen?? Krijg ik een andere foon??

Ik kan moeilijk zonder mijn foon, wie wel ;)

Ik hoor graag van jullie wat ik kan verwachten of wat ik het beste kan doen want 2-3 weken zonder foon gaat echt niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
elmo13th schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:55:
[...]

Leuk, maar bij mij wil ie geen 3gp importeren...althans, er gebeurt niks :|
Dan moet je ff die quiktime alternative downloaden en installeren dan werkt het perfect ( zat gisteren namelijk met het zelfde probleem :) )

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:20
@Auroortje

Als je geen verzekering hebt dan krijg je 99% zeker ook geen leentoestel. Dus de actie ligt niet bij de shop maar bij jou en je kennisen :) Regel een telefoon voordat je hem inlevert, je bent hem zeker 2 weken kwijt.

[ Voor 4% gewijzigd door stormfly op 26-10-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
@ iemand met een "condoom" voor de K750i, ik kan me niet zo goed voorstellen dat je nog lekker joysticked (nieuw woord :P )

Iemand met ervaring?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ja, maar internetten is leuker :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06 12:32
ik ben ook wellis lui maar dit is wel heel erg, startpost maar is lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
brehloi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:03:
Problemen met bestandsoverdracht
Na het updaten naar firmware versie R1N035 werkt de bestandsoverdracht met de pc via de usb kabel niet meer. Na het loskoppelen verdwijnen er bestanden van de memorystick, andere bestanden raken corrupt. Uiteraard gebruik ik wel de functie 'Hardware veilig verwijderen'. Een groot deel van de functionaliteiten van dit toestel kan ik nu niet meer gebruiken. Kunt u mij zo spoedig mogelijk informeren over een oplossing van dit probleem.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
PuDy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:36:
Ik heb een vraag aan jullie nog trouwens, ik maakte gister een foto in een winkel (veel licht)

KLIK

Dit zijn de instellingen:

Formaat: (grootst)
Kwaliteit: (fijn)

Is dit echt het beste wat deze camera kan doen? (Ben hier al tevreden mee hoor, maar misschien zijn mijn instellingen niet goed)
Het kan een stuk beter. Die ruis heb je altijd wel een beetje, maar dit is wel erg veel, vooral met zoveel licht. Stel je wel scherp? (Knop voor de helft ingedrukt houden, tot de piep) Verder kan je met bijvoorbeeld Noiseware de ruis voor een groot gedeelte weghalen.

Maar goed, verder krijg ik er vaak nog veel slechtere foto's uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
brehloi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:22:
SONY-ERRICSON, GA A.U.B ER SNEL WAT AAN DOEN.. LUIE

ahem, wij hier zijn SE niet, stuur een mailtje of bel ze.
Het is altijd nog Sony Ericsson niet ERICSON :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03 20:40
Die fouten na bestandsoverdracht kan je oplossen door de telefoon na het veilig verwijderen direct uit te schakelen, 10 seconden wachten, en dan weer aanzetten. Dit heb ik wel al 2x vermeld in dit topic .... maarja.

Bij mij werkt het in ieder geval. Ga dus niet naar de mediaplayer / file manager / quick play voordat je de telefoon hebt aan- en uitgezet.

Dit is misschien handig voor de startpost als soort van handmatig uit te voeren bugfix? Mits het bij meerdere mensen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Wwwillem schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:12:
[...]

Het kan een stuk beter. Die ruis heb je altijd wel een beetje, maar dit is wel erg veel, vooral met zoveel licht. Stel je wel scherp? (Knop voor de helft ingedrukt houden, tot de piep) Verder kan je met bijvoorbeeld Noiseware de ruis voor een groot gedeelte weghalen.

Maar goed, verder krijg ik er vaak nog veel slechtere foto's uit :P
Wat is noiseware? een programma ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43314

Ik heb nog van één ding ERG last, dat is ruis als ik de koptelefoon in heb.
Zodra ik de mediaplayer aanzet hoor in een achtergrondruis. Ook onder telefoongesprekken.
Gewoon in het menu (mediaplayer uit) is deze ruis weg. Het kan goed dat ik hier best gevoelig
voor ben, maar hoord iemand ander dit ook? Al is het maar heel zacht!
Ik hoorde dit al van het begin af aan, ben terug naar de winkel gegaan en heb toen een andere
ook geluisterd, hier was het ook aanwezig. Misschien een slechte reeks?
Ik heb er ook al last van met mijn PDA HP HX4700 :( Dus ik begin aan mezelf te twijfelen 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 43314 op 27-10-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-06 11:17
nee ik hoor die ruis ook is inderdaad erg irritant. zeker ervan uitgaande dat je met een mp3 speler bezig bent. je zou toch verwachten dat anno 2005 dit proleem allang neit meer bestaat. kijk in de jaren 80 en 90 met casette bandjes ok maar nu

anyways heeft iemand met de nieuwe r1na005 software gemertk dat je als je in je media player in de video's map komt dat je er met de terug knop niet meer uitkomt ...weer een bug.
en de batterijstatus is ook zo betrouwbaar als de @#$%, de ene keer zegt ie dat je 40 procent over hebt. ga je slapen word je wakker en heeft dat ding gewoon aangestaan da staat ie opeens weer op 52%. niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155656

dangerpaki schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 07:04:
nee ik hoor die ruis ook is inderdaad erg irritant. zeker ervan uitgaande dat je met een mp3 speler bezig bent. je zou toch verwachten dat anno 2005 dit proleem allang neit meer bestaat. kijk in de jaren 80 en 90 met casette bandjes ok maar nu

anyways heeft iemand met de nieuwe r1na005 software gemertk dat je als je in je media player in de video's map komt dat je er met de terug knop niet meer uitkomt ...weer een bug.
en de batterijstatus is ook zo betrouwbaar als de @#$%, de ene keer zegt ie dat je 40 procent over hebt. ga je slapen word je wakker en heeft dat ding gewoon aangestaan da staat ie opeens weer op 52%. niet zo handig.
Gelijk uitgeprobeerd en bij mij kan ik gewoon weer terug in de map komen.

Betreft batterij, ik heb de telefoon net aan de lader gehad. hij stond op 100% en nu ik hem er uithaal schiet hij ineens naar 96%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

Anoniem: 43314 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:26:
Ik heb nog van één ding ERG last, dat is ruis als ik de koptelefoon in heb.
Zodra ik de mediaplayer aanzet hoor in een achtergrondruis. Ook onder telefoongesprekken.
Gewoon in het menu (mediaplayer uit) is deze ruis weg. Het kan goed dat ik hier best gevoelig
voor ben, maar hoord iemand ander dit ook? Al is het maar heel zacht!
Ik hoorde dit al van het begin af aan, ben terug naar de winkel gegaan en heb toen een andere
ook geluisterd, hier was het ook aanwezig. Misschien een slechte reeks?
Ik heb er ook al last van met mijn PDA HP HX4700 :( Dus ik begin aan mezelf te twijfelen 8)7
ik heb de ruis ook. Jij bedoelt toch dat je ook ruis hebt als je geen nr afspeelt? Want wanneer ik iets afspeel hoor ik de ruis niet meer aangezien die door de muziek overstemd wordt. Maar ik had t idee dat ik die ruis eerst nog niet had...

dan nog even iets anders, niet zo belangrijk, maar toch...als je een video full screen afspeelt, kun je niet terug naar een normale afspeelmodus zonder de video af te breken, is het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Anoniem: 112922 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

ik heb de ruis ook. Jij bedoelt toch dat je ook ruis hebt als je geen nr afspeelt? Want wanneer ik iets afspeel hoor ik de ruis niet meer aangezien die door de muziek overstemd wordt. Maar ik had t idee dat ik die ruis eerst nog niet had...

dan nog even iets anders, niet zo belangrijk, maar toch...als je een video full screen afspeelt, kun je niet terug naar een normale afspeelmodus zonder de video af te breken, is het wel?
De ruis als je niks afspeelt is er bij mij altijd al geweest hoor...En ik heb me er nooit echt aan geergerd. Want je luistert toch niet als hij op pauze staat :?
Dus als de mp3 speler uit staat hoor ik niks. Als hij op pauze staat is er wel een soort ruis, maar tijdens het spelen is het gewoon helder.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb nu de nieuwste firmware op mijn W800 en alles draait echt als een zonnetje. Maar genoeg over die firmware..... ;)

Weet iemand of het mogelijk is om disc2phone via bluetooth de muziek op mijn w800 te laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140386

Ik heb mijn k750i (R1N035) nog steeds in het engels :'(

Is hier nou echt geen oplossing voor? Ik heb dus al gereset enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
paulb_ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:16:
Ik heb nu de nieuwste firmware op mijn W800 en alles draait echt als een zonnetje. Maar genoeg over die firmware..... ;)

Weet iemand of het mogelijk is om disc2phone via bluetooth de muziek op mijn w800 te laten zetten?
Disc2phone met bluetooth is niet mogelijk.

En welke firmwareversie heb jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 23:25
Heb vaak als ik op walkman toest druk en op play druk, dan ie dan het nummer dan weer afspeelt waar ik laatst gebleven was. Na het eind gaat ie dan netjes naar het volgende nummer, maar staat ie weer op stop, en moet ik weer op play drukken. enz.

En chinees ondersteuning zeker ook niet mogelijk? Zie allemaal vierkantjes als bestandsnaam van mijn MP3´s niet zo fijn. Terwijl bv een Ipod mini dat wel keurig netjes juist weergeeft.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

Is het nou wel of niet zo dat de nieuwste update voor w800i (R1NA005 ofzo) de fotokwaliteit en alles heel slecht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

Ik heb trouwens ook problemen met de mediaplayer.
Als ik 'm in normale stand aanzet door de play-knop linksboven, duurt het echt 10 seconden voordat 'ie begint. Zelfde bij uitzetten: play-knop drukken en het nummer speelt echt nog 10 tot 15 seconden door..
Met vorige firmware had ik hier nooit last van. Vage zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
En welke firmwareversie heb jij dan?
R1N035

Ik zie dat meer mensen die al hebben, ik ben er tevreden mee, heb nog geen gekke dingen kunnen vonden.

Camera 4.5

[ Voor 42% gewijzigd door paulb_ op 27-10-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 16:31
elke keer als ik disk2phone wil installeren gaat hij keurig de .net 1.1 update downloaden, maar als hij die update gaat toepassen krijg ik een error, ook als ik via de microsoft site update dan krijg ik dezelfde error.
iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

de foutmelding is 1603: fout bij het installeren van Microsoft(R) .NET Framework.

[ Voor 15% gewijzigd door Paul1987 op 27-10-2005 14:53 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140386

Hmpf, nu ben ik echt beu..

Ik heb geprobeerd de telefoon nogmaals te updaten omdat hij engels was na de vorige firmware. Nu wil m'n mobiel niet eens meer aan :?

Edit:
Na een half uur lang bezig zijn gweest om het klepje open te krijgen zodat ik de batterij er even kon uithalen wel weer.. Maar, hij is nog steeds engels

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 27-10-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Paul1987 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:46:
elke keer als ik disk2phone wil installeren gaat hij keurig de .net 1.1 update downloaden, maar als hij die update gaat toepassen krijg ik een error, ook als ik via de microsoft site update dan krijg ik dezelfde error.

de foutmelding is 1603: fout bij het installeren van Microsoft(R) .NET Framework.
Misschien ff je temp files deleten ? Document en Settings/jouwnaam/localsettings/ temp

Kan zijn dat je niet alles kan weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
stormfly schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:59:
[...]

Misschien ff je temp files deleten ? Document en Settings/jouwnaam/localsettings/ temp

Kan zijn dat je niet alles kan weggooien.
Er is inderdaad 1 mapje die ik niet weg kan knikkeren en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Paul1987 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:06:
[...]

Er is inderdaad 1 mapje die ik niet weg kan knikkeren en nu?
Nou ja keer reboten en dan nog een keer die map proberen en dan opnieuw installeren, werkt het dan nog niet dan was dit niet de oplossing :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158592

Na het hele topic doorgelezen te hebben, alle tips & trucs bestudeerd, zit ik nog met 1 probleempje:

Op de een of andere manier is bij mij het installeren van de SE Update Service USB-driver misgelopen. Ik heb de drivers van de CD gewoon geïnstalleerd en daarna geprobeerd deze SEUS USB-driver te installeren. Netjes gedownload en uitgepakt, maar bij de handmatige keuze ging het fout. Wat precies weet ik niet meer, maar feit is dat er wel iets is geïnstalleerd, maar niet de goede driver.

Bij het updaten loopt de telefoon nu vast na het uitschakelen en weer inpluggen met 'c' ingedrukt. Weet iemand hoe ik de installatie van die drivers ongedaan kan maken en weer opnieuw it kan voeren?

Wat die ruis tijdens 'pauze' betreft: er zijn er hier duidelijk een hoop van na het LP/Tape-tijdperk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:20

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 158592 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:02:
Na het hele topic doorgelezen te hebben, alle tips & trucs bestudeerd, zit ik nog met 1 probleempje:

Op de een of andere manier is bij mij het installeren van de SE Update Service USB-driver misgelopen. Ik heb de drivers van de CD gewoon geïnstalleerd en daarna geprobeerd deze SEUS USB-driver te installeren. Netjes gedownload en uitgepakt, maar bij de handmatige keuze ging het fout. Wat precies weet ik niet meer, maar feit is dat er wel iets is geïnstalleerd, maar niet de goede driver.

Bij het updaten loopt de telefoon nu vast na het uitschakelen en weer inpluggen met 'c' ingedrukt. Weet iemand hoe ik de installatie van die drivers ongedaan kan maken en weer opnieuw it kan voeren?

Wat die ruis tijdens 'pauze' betreft: er zijn er hier duidelijk een hoop van na het LP/Tape-tijdperk ;)
Misschien ff zoeken via apparaatbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158592

Zou kunnen, maar volgens mij heeft het geen effect als ik bijv. USB-apparaat voor massaopslag (W800I) verwijder? Het gaat hier specifiek om de SEUS USB-driver, volgens mij heeft die niks te maken met USB-opslag of USB-modem, klopt dit?

BTW: hoe kan ik bij het installeren van de driver, handmatig een andere driver kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406

google ff op je foutmelding. dan kom je er wel uit. heeft met dit topic weinig te maken, te meer met jouw pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 16:44

Rename mscoree.dll in windows\system32 (2000/XP) of in windows\system (98/ME) en probeer het opnieuw

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik kan trouwens bevestigen dat ik weer normaal muziek op mn memstick kan zetten (w800i)

-Formateer je mem stick via de telefoon
-Sluit je telefoon aan via de usb
-Zet de muziek die jij wilt op je memstick
-Als het klaar is trek je de stekker uit je telefoon
-Wacht even, en zet dan je telefoon uit.
-Wacht 20 seconden, en zet je telefoon weer aan
-Hoppa, muziek doet het weer.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klopt het dat de telefoon zich maar tot 88-89% oplaadt wanneer deze is aangesloten via de USB kabel? Laadt die kabel wel echt op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:20
Deze vraag is al eens eerder gesteld maar ik wil weten of mensen hier nog steeds geen last van hebben.
Blijft de witte achterkant op de w800i mooi wit of wordt deze op een gegeven moment goor? In de meeste winkels ziet de achterkant er namelijk beetje verkleurd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Cubix schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:37:
Klopt het dat de telefoon zich maar tot 88-89% oplaadt wanneer deze is aangesloten via de USB kabel?
Ja :/
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/5497/1gb3sz.png

>:)

Edit: afbeelding + link gewijzigd ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Laudit op 27-10-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117832

Zijn al een tijdje voor die prijs leverbaar en ook bij meerdere winkels: pricewatch

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 117832 op 27-10-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met een voorraad van 0 stuks :O
De gaming 1GB hebben ze ook voor die prijs en die is wel op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
GRRRR ik wordt er een beetje moe van: Ik heb één jar file (zonder jad) op mn PC die ik héél graag op mn mobiel wil hebben. Via internet en de USB-kabel (SE software kan ik niet installeren en Floats mobile Agent kan geen javabestanden versturen) ging het niet.

Heb ik vandaag een dongle gekocht; zit de installatiecd er niet bij. Ik helemaal de *tring* gezocht naar de software (de fabrikant heeft alleen een chineese site }) ) kwam ik uiteindelijk bij het programma Bluesoleil. Werkt allemaal prima maar:

om bestanden van je pc naar de telefoon te sturen, MOET je via de telefoon bladeren in de gedeelde map van de PC. EN DIT ONDERSTEUNEN DEZE MODELLEN NIET!! (heb opgezocht via de kennisbank van SE) ;( ;( ;( ;(

Kheb gelijk zo'n formulier ingevuld met de vraag of er een softwareupdate komt waarin dit wel mogelijk wordt. Ik wilde dit ff kwijt zodat sommige van jullie niet onnodig tijd en geld verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomew
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04-2024
gelukkie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:39:
Deze vraag is al eens eerder gesteld maar ik wil weten of mensen hier nog steeds geen last van hebben.
Blijft de witte achterkant op de w800i mooi wit of wordt deze op een gegeven moment goor? In de meeste winkels ziet de achterkant er namelijk beetje verkleurd uit.
die van mij is helemaal vergeeld, hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SanderWit schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:13:
Heb ik vandaag een dongle gekocht; zit de installatiecd er niet bij. Ik helemaal de *tring* gezocht naar de software (de fabrikant heeft alleen een chineese site }) ) kwam ik uiteindelijk bij het programma Bluesoleil. Werkt allemaal prima maar:

om bestanden van je pc naar de telefoon te sturen, MOET je via de telefoon bladeren in de gedeelde map van de PC. EN DIT ONDERSTEUNEN DEZE MODELLEN NIET!! (heb opgezocht via de kennisbank van SE) ;( ;( ;( ;(

Kheb gelijk zo'n formulier ingevuld met de vraag of er een softwareupdate komt waarin dit wel mogelijk wordt. Ik wilde dit ff kwijt zodat sommige van jullie niet onnodig tijd en geld verspillen.
Volgens mij is het heel simpel als je BT dongle goed functioneert: Je hebt een extra submenu item erbij waarmee je een bestand met BT naar een foon kunt sturen.
Dit werkt ook met de gewone windows verkenner ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/btsubmenu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Komt dat submenu bij jou erbij nadat je bluesoleil hebt geinstalleerd? Ik heb dat namelijk niet. Waar kan je dat evt. instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SanderWit schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:51:
Komt dat submenu bij jou erbij nadat je bluesoleil hebt geinstalleerd? Ik heb dat namelijk niet. Waar kan je dat evt. instellen?
Ik heb dit menu bij Widcomm drivers (zit soms ook bij Bluesoleil) en bij Toshiba drivers (Cellink BT2.0 dongle).
Oh ja, BT kan ook nog als extra optie in het Send to menu zitten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 27-10-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Anoniem: 140386 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:50:
Edit:
Na een half uur lang bezig zijn gweest om het klepje open te krijgen zodat ik de batterij er even kon uithalen wel weer..
Ik weet niet wat jullie voor slappe kerels zijn... :+, maar ik heb er totaal geen last van gehad dat ik dat batterijklepje niet open kreeg!
Sterker nog, ik heb niet eens in het boekje gekeken hoe het precies moest en deed dus mijn eigen manier, huppakee meteen open. :D
Pas daarna dacht ik dus: Hey dit ging eigenlijk toch heel moeilijk? (Als ik jullie moet geloven :) )

(Nou moet ik wel zeggen...ik kreeg m er bijna niet meer op! :o Als ik dacht dat ik m dicht had, zat de ene kant er niet goed op.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158654

Compleet moedeloos werd ik ervan dat de muziekbestanden steeds van de k750i steeds werden gewist nadat ik de USB kabel eruit trok. Vanalles geprobeerd, alle forums doorgekauwd, kabel eruit trekken op diverse momenten (tijdens pc uitzetten, tijdens foon uitzetten), kaart eruit trekken en foon aan/uit, geflashed met Davinci naar R1N035 w800i firmware, maar niets van dat alles hielp :( Sterker, het werd steeds erger en na het flashen kon ik SEUS niet meer gebruiken :( Vervolgens bleek dat na een recente Windows patch het programma Disc2Phone niet meer wil functioneren. Wanneer ik bestanden overzette via Windows Explorer, dan moest ik steeds playlists aanmaken op de foon.

Ik heb vandaag een card reader gekocht (in plaats van een nieuwe Nokia...) en alles doet het geweldig en is nog supersnel ook nog. Behalve Disc2Phone dan. Ik heb uit moedeloosheid Windows Media Player 10 maar eens geprobeerd en wat blijkt: WERKT SUPER. Ik hoef niet langer handmatig playlists meer aan te maken. De media player op de w800i ondersteunt sorteren naar artiest en album etc. Je moet alleen wel wat prutsen met de instellingen in WMP, zodat WMP je MP3's niet in *.wma gaat omzetten en onverhoopt alle muziek van je HD wil overzetten. WMP maakt zelf een map aan met de naam "music" en het werkt prima.

Dus: cardreader + WMP10 werkt super. Wellicht dat jullie hier iets aan hebben als je het niet meer ziet zitten 8).

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 158654 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:21:
Compleet moedeloos werd ik ervan dat de muziekbestanden steeds van de k750i steeds werden gewist nadat ik de USB kabel eruit trok. Vanalles geprobeerd, alle forums doorgekauwd, kabel eruit trekken op diverse momenten (tijdens pc uitzetten, tijdens foon uitzetten), kaart eruit trekken en foon aan/uit, geflashed met Davinci naar R1N035 w800i firmware, maar niets van dat alles hielp :( Sterker, het werd steeds erger en na het flashen kon ik SEUS niet meer gebruiken :( Vervolgens bleek dat na een recente Windows patch het programma Disc2Phone niet meer wil functioneren. Wanneer ik bestanden overzette via Windows Explorer, dan moest ik steeds playlists aanmaken op de foon.

Ik heb vandaag een card reader gekocht (in plaats van een nieuwe Nokia...) en alles doet het geweldig en is nog supersnel ook nog. Behalve Disc2Phone dan. Ik heb uit moedeloosheid Windows Media Player 10 maar eens geprobeerd en wat blijkt: WERKT SUPER. Ik hoef niet langer handmatig playlists meer aan te maken. De media player op de w800i ondersteunt sorteren naar artiest en album etc. Je moet alleen wel wat prutsen met de instellingen in WMP, zodat WMP je MP3's niet in *.wma gaat omzetten en onverhoopt alle muziek van je HD wil overzetten. WMP maakt zelf een map aan met de naam "music" en het werkt prima.

Dus: cardreader + WMP10 werkt super. Wellicht dat jullie hier iets aan hebben als je het niet meer ziet zitten 8).

Groeten
Dit al eens geprobeerd?
Ik kan trouwens bevestigen dat ik weer normaal muziek op mn memstick kan zetten (w800i)

-Formateer je mem stick via de telefoon
-Sluit je telefoon aan via de usb
-Zet de muziek die jij wilt op je memstick
-Als het klaar is trek je de stekker uit je telefoon
-Wacht even, en zet dan je telefoon uit.
-Wacht 20 seconden, en zet je telefoon weer aan
-Hoppa, muziek doet het weer.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Fijn hoor die SE support, dit heb ik van ze ontvangen:

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Op dit moment is ons niet bekend wanneer de nieuwe firmware voor onze w800 beschikbaar zal zijn. Tot dat tijdstip verzoeken wij U een van de onderstaande service partners voor een kontrole van Uw toestel te kontakteren.
Sony Ericsson Flashpoints

Kreuze Telecommunicatie
Australielaan 90
6192 AK Beek
043-3585760

Next Telecommunicatie
Belder 44
4704 RK Roosendaal
0165-558000

Total Call
Amsterdamsestraatweg 144d
3513 AM Utrecht
030-2367699

MiratecTelecom Center
Spitsstraat 17
8102 HW Raalte
0572-363300

GSMSHOP.NL
Wagenstraat 54
2512 AX Den Haag
070-3455333

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Bombeeck
Hoogstraat 88/90
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834

Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonksveer
0162-570570

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264

Reitsma Telecom
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
030-2875444

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001

The Phone House Emmen
Picasso Passage 78
7811 DP Emmen
0591-647278

HQC
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet
010-4160065

Belcompany Max Center
Nieuwgraaf 62a
6921 RK Duiven
026-4429839

Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)

Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167

Solid Vision B.V.(T-mobile)
Postbus 1909
2280 DX RIJSWIJK
070 307 3107

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Dirk Adrian
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Hier heb ik toch niets aan??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

dkawa schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:42:
Fijn hoor die SE support, dit heb ik van ze ontvangen:

[b]Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Op dit moment is ons niet bekend wanneer de nieuwe firmware voor onze w800 beschikbaar zal zijn. Tot dat tijdstip verzoeken wij U een van de onderstaande service partners voor een kontrole van Uw toestel te kontakteren.
Sony Ericsson Flashpoints

=blablabal heel verhaal=

Hier heb ik toch niets aan??? :?
Wat wil je dat ze doen, even een nieuwe firmware in elkaar zetten? Wat voor problemen heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
paulb_ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:21:
[...]

R1N035

Ik zie dat meer mensen die al hebben, ik ben er tevreden mee, heb nog geen gekke dingen kunnen vonden.

Camera 4.5
>:) hiahiahha, wacht maar totdat jij Disc2Phone icm je USB datakabel gaat gebruiken om je MP3's naar je W800 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:45:
[...]

Wat wil je dat ze doen, even een nieuwe firmware in elkaar zetten? Wat voor problemen heb je eigenlijk?
Wat is dit nou voor een stomme opmerking? |:(

Ik heb gewoon mijn klacht uitgelegd (allerlei problemen met R1N035 na update).. is dit zo raar dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

dkawa schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:48:
[...]

Wat is dit nou voor een stomme opmerking? |:(

Ik heb gewoon mijn klacht uitgelegd (allerlei problemen met R1N035 na update).. is dit zo raar dan? 8)7
Is inderdaad kut, maar zo'n service point kan zulke software natuurlijk niet maken.. dat moet van de software divisie komen van sony-ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:41:
[...]

Dit al eens geprobeerd?

[...]

?
Jazeker, hielp ook niet. Steeds als ik de kabel eruit trek of de kaart insteek, dan bevriest de foon even en dat is het moment dat de bestanden worden gewist vermoed ik. Dus, het gaat al mis bij het eruittrekken van de kabel, of het terugplaatsen van de kaart.

Zelfs bij - (1) kaart eruit; (2) foon uit; (3) kaart erin; (4) foon aan - gaat het mis en ook wanneer ik éérst (2) en dan (1) doe.

Nog even hoop gehad bij - (1) foon bijna uit (wit scherm met SE logo); (2) kabel eruit; (3) foon weer aan, maar daar kreeg ik bij opstarten weer die freeze en een bijna lege kaart.

Het kwam er zelfs van dat ik in mijn scherm Daft Punk zag, maar luisterde naar Beastie Boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-06 17:59
Kan iemand mij vertellen wat die site ook al weer was waar ze die hele K750i uit elkaar halen? Heb namelijk nogal wat stof onder m'n beeldscherm en kan de site niet vinden in de topics _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crusher77 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:57:
Kan iemand mij vertellen wat die site ook al weer was waar ze die hele K750i uit elkaar halen? Heb namelijk nogal wat stof onder m'n beeldscherm en kan de site niet vinden in de topics _/-\o_
Gaat je wel je garantie kosten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Is misschien niet je kaartje kapot, kan je die niet ergens in een cardreader/andere phone testen?
Anders gewoon terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:06:
Is misschien niet je kaartje kapot, kan je die niet ergens in een cardreader/andere phone testen?
Anders gewoon terug naar de winkel.
Ik was even bang dat het idd aan de kaar lag, maar met de cardreader die ik vandaag heb gekocht lukt alles prima en alle muziek speelt naar behoren af. Ben weer tevreden met de foon :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Heb een vraag voor echte tweakers...

Connection Proxy loopt via COM8

FMA loopt ook via COM8

ik wil deze tegelijk draaien, dus een com aanmaken en dat CP COMX en FMA COMXX gebruikt.

Cellink BTA-6030 met XP drivers.

Bij voorbaat erg veel dank _/-\o_

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb net dus ook valse hoop gehad. Ik had er een cd opgezet en meteen de usb kabel eruit gerukt en de phone uitgezet en dan weer aan. Nu doe ik mn phone weer via usb erin en de muziek die op de kaart staat wordt meteen gewist, en de telefoon wordt niet eens meer herkent door windows :?

Ik wacht op de nieuwe firmware, als die niets oplost gaat de telefoon meteen richting de orange shop en ruil ik hem om voor een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-06 22:52
Ok I'm stunned :|

Vandaag is eindelijk me 1gb kaartje aangekomen, dus ik vol enthusiasme liedjes er op zetten... Vervolgens eens kijken in de telefoon zelf en toen zag ik dat er maar 1 of 2 mappen waren gekopierd... terwijl ik via de pc er veel meer op heb gezet (en gewoon netjes gewacht tot deze klaar was) Ik vermoed dat dit ligt aan het inactief worden van de verbinding of iets dergelijks. Echter het wordt nog vreemder... Ik ging een liedje op me telefoon beluisteren en het begon met het einde van een totaal ander liedje daarna gaat hij verder met weer een Ander liedje om te eindigen met het einde van het liedje dat het had moeten zijn!!!! :? 8)7 Dus als het ware 3 stukjes van liedjes in 1... Vervolgens nog eens wat andere nummers checken en kwam er nog een tegen die ongeveer het zelfde had.

Heel vreemd dus, iemand anders die ook zoiets gehad heeft ik heb al wel meer gehoord over usb en moeilijkheden met de kaartjes.

Edit\ zou het kunnen liggen aan het feit dat ik meerdere mappen al naar me telefoon had gesleept? en dat ipv hij deze 1 voor 1 afwerkt ze allebij een deel tegelijk doet??? Lijkt me wel erg apart maar het is eventjes voorlopig het beste wat ik kan bedenken. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Banjy op 27-10-2005 22:18 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
De makkelijkste oplossing is toch wel een cradreader denk ik...

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
Occy74 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:12:
[...]
Rename mscoree.dll in windows\system32 (2000/XP) of in windows\system (98/ME) en probeer het opnieuw
het werkt niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Banjy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:16:
Ok I'm stunned :|
...
Heel vreemd dus, iemand anders die ook zoiets gehad heeft ik heb al wel meer gehoord over usb en moeilijkheden met de kaartjes.
lees dit topic door en je zal zien dat vrijwel iedereen dit probleem heeft. je zal dan ook een post tegenkomen met een telefoonnummer en emailadres van SE. je weet vast wel wat daarmee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155294

Bestaat er eigenlijk ook een programma voor een echt woordenboek. Zodat je de betekenis van woorden kunt opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb nu het werkelijke probleem vast gesteld. (na deze post stop ik met zeiken)

Ik kan slechts een map kopieren naar de memstick, de 2e map doet het niet.
Heel erg vaag, maar dit geeft gelukkig wel aan dat het een fout is in de firmware. Zal morgen s-e even bellen en vragen wanneer de nieuwe firmware komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155294

PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:36:
Ik heb nu het werkelijke probleem vast gesteld. (na deze post stop ik met zeiken)

Heel erg vaag, maar dit geeft gelukkig wel aan dat het een fout is in de firmware. Zal morgen s-e even bellen en vragen wanneer de nieuwe firmware komt. :)
Daar kunnen ze je waarschijnlijk geen antwoord op geven. Ze sturen je waarschijnlijk door naar een SE-service point. Maar ja proberen kan geen kwaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Big-R schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:14:
Heb een vraag voor echte tweakers...

Connection Proxy loopt via COM8

FMA loopt ook via COM8

ik wil deze tegelijk draaien, dus een com aanmaken en dat CP COMX en FMA COMXX gebruikt.

Cellink BTA-6030 met XP drivers.

Bij voorbaat erg veel dank _/-\o_
Ik heb 2 verschillende seriële verbindingen gemaakt met die dongle, maar ik kan er een tegelijk gebruiken :/
De K750i kan meerdere BT verbindingen tegelijk aan, maar wel verschillende soorten, bijv. seriële poort en een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120698

ik heb nu wat reviews gelezen en dit topic doorgebladerd maar ik kan echt niet tot een beslissing komen of ik nou de w800 of de k750 koop.

de w800 komt met een 512mb geheugen kaartje maar ik vindt dat oranje en wit echt niks.

terwijl de k750 erg mooi is ook met dat metalen ( lijkend ) slide stukje voor de camera en het toch wat mooiere zwart.

ik wil er graag foto's mee maken want ik heb begrepen dat ze bijden een 2 megapixel camera hebben met flits enzo en muziek hoef ik niet te kunnen luisteren misschien een paar nummers omdat ik het dan over de speaker kan afspelen.
maar het gaat mij vooral om de foto's en het gebruiks gemak en ook de kwaliteit van de foto's is er nog verschil daarin tussen de 2 telefoons?

hebben jullie nou enig idee welke voor mij beter is ? ( ik zou ze eigelijk allebij een paar weken moeten gebruiken maar ik ken niemand die er 1 heeft )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Het scheelt ongveer 30 euro, en bij de een krijg je een 512mb kaartje en bij de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Big-R schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:22:
De makkelijkste oplossing is toch wel een cradreader denk ik...
En vele malen sneller dan met usb: gemiddeld 2,5 seconden per MP3 (bij 192 Kbps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Anoniem: 120698 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:52:
ik heb nu wat reviews gelezen en dit topic doorgebladerd maar ik kan echt niet tot een beslissing komen of ik nou de w800 of de k750 koop.

de w800 komt met een 512mb geheugen kaartje maar ik vindt dat oranje en wit echt niks.

terwijl de k750 erg mooi is ook met dat metalen ( lijkend ) slide stukje voor de camera en het toch wat mooiere zwart.

ik wil er graag foto's mee maken want ik heb begrepen dat ze bijden een 2 megapixel camera hebben met flits enzo en muziek hoef ik niet te kunnen luisteren misschien een paar nummers omdat ik het dan over de speaker kan afspelen.
maar het gaat mij vooral om de foto's en het gebruiks gemak en ook de kwaliteit van de foto's is er nog verschil daarin tussen de 2 telefoons?

hebben jullie nou enig idee welke voor mij beter is ? ( ik zou ze eigelijk allebij een paar weken moeten gebruiken maar ik ken niemand die er 1 heeft )
Ik zou zeggen loop naar de dichtstbijzijnde telefoonwinkel en bekijk de telefoons eerst zelf. Ik zelf vond de K750i op de plaatjes ook mooi, maar in het echt viel hij tegen, terwijl dat met de W800i juist omgedraaid was.

Wat betreft functies en al is het een pot nat. De W800i heeft als extraatje de flight mode, waarmee je mp3tjes kan afspelen zonder de telefoon daadwerkelijk aan te hoeven doen. Maar dit is niet echt een waardige toevoeging.

Foto kwaliteit is ook gewoon gelijk.

Bovendien vond ik het het extra bedrag wel waard voor de W800i. Ik was 40 euro meer kwijt maar kreeg er wel een 512mb kaartje bij + headset die in kwaliteit ver boven die van de K750i uitsteekt.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 27-10-2005 22:59 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 158654 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:57:
[...]

En vele malen sneller dan met usb: gemiddeld 2,5 seconden per MP3 (bij 192 Kbps).
Da's nogal vaag, ik haal 8MB/s met m'n cardreader, dat zegt iets meer denk ik ;)
Welke cardreader is dit, gaat schrijven en lezen net zo snel of verschilt dat (bij mij wel iig) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

Anoniem: 120698 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:52:

de fotokwaliteit is van beiden hetzelfde, dus daar zit geen verschil. Je hebt aangegeven weinig muziek te gaan luisteren, dus de betere oordoppen van de w800 zijn niet zo van belang. Flightmode en andere softwaren verschillen dus ook niet. Maar aangezien je fotoos wilt maken is het verschil in opslagruimte 64vs512MB wel van belang, aangezien de fotoos vrij groot zijn...gebruiksgemak maakt niet veel uit...dus als ze beiden evenveel kosten zou ik in jou geval de W800 nemen. Ik weet wel dat de W800 duurder is, maar icm met een abo kan t wel eens niet veel uitmaken :) en daarbij
is oranje wit is best mooi ;) (kheb dr ook 1 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik denk dat ik over een paar weken ook een cardreader ga aanschaffen.. welke kan ik het beste nemen denken jullie.

Maakt het uit of ik er een neem van 14 euro of een van 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:00:
[...]

Da's nogal vaag, ik haal 8MB/s met m'n cardreader, dat zegt iets meer denk ik ;)
Welke cardreader is dit, gaat schrijven en lezen net zo snel of verschilt dat (bij mij wel iig) :?
Geen idee wat het per seconde zou zijn. 8MB/s haal ik denk ik niet. Kan niks vinden op het doosje of in de beschrijving. Ik heb een LaCie 8-in-1 gekocht. Na al dat gehannes was ik niet meer zo kritish ten aanzien van de reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crusher77 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:57:
http://forums.se-nse.net/...hp?showtopic=870&hl=k750i
Be carefull! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Speedy-Andre schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:49:
[...]

Ik heb 2 verschillende seriële verbindingen gemaakt met die dongle, maar ik kan er een tegelijk gebruiken :/
De K750i kan meerdere BT verbindingen tegelijk aan, maar wel verschillende soorten, bijv. seriële poort en een headset.
Dus niet mogenlijk... jammer...

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 158654 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:15:
[...]

Geen idee wat het per seconde zou zijn. 8MB/s haal ik denk ik niet. Kan niks vinden op het doosje of in de beschrijving. Ik heb een LaCie 8-in-1 gekocht. Na al dat gehannes was ik niet meer zo kritish ten aanzien van de reader.
Ik heb het uitgerekend door een bestand te kopiëren naar de MS en weer terug naar m'n pc en dan de tijd bijhouden.
Mijn cardreader kan goed omgaan met MS duo pro, dit kan heel snel zijn met de juiste cardreader en is veel trager als de cardreader alleen MS duo kent.
Er stond ergens een vergelijking tussen MS duo pro van Sandisk en Sony, door hun bout cardreader leek de Sony stick veel trager te zijn, maar hij werd dus gezien als MS duo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264

SanderWit schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:13:
GRRRR ik wordt er een beetje moe van: Ik heb één jar file (zonder jad) op mn PC die ik héél graag op mn mobiel wil hebben. Via internet en de USB-kabel (SE software kan ik niet installeren en Floats mobile Agent kan geen javabestanden versturen) ging het niet.

Zulke berichten zijn welkomer dan sommige van de andere berichten die hier weleens geplaatst worden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterretje6 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:17:
[...]

Ik weet niet wat jullie voor slappe kerels zijn... :+, maar ik heb er totaal geen last van gehad dat ik dat batterijklepje niet open kreeg!
Sterker nog, ik heb niet eens in het boekje gekeken hoe het precies moest en deed dus mijn eigen manier, huppakee meteen open. :D
Pas daarna dacht ik dus: Hey dit ging eigenlijk toch heel moeilijk? (Als ik jullie moet geloven :) )

(Nou moet ik wel zeggen...ik kreeg m er bijna niet meer op! :o Als ik dacht dat ik m dicht had, zat de ene kant er niet goed op.)
Aggut , ja als ik in de w800 manual kijk dan staat er toch echt wel wat over in , en die manual is heel summier, maar ze waarschuwen dat het met beleid moet gebeuren, maar ach ja, er zijn mensen die geven nergens om, maar dan moeten ze niet gek kijken als iets niet werkt door een of andere vage printbreuk. Ja het is maar één van de vele opties hoor *6.
Gut wat zijn we toch een slappe kerels hè ? :O 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:15:
Ik heb net dus ook valse hoop gehad. Ik had er een cd opgezet en meteen de usb kabel eruit gerukt en de phone uitgezet en dan weer aan. Nu doe ik mn phone weer via usb erin en de muziek die op de kaart staat wordt meteen gewist, en de telefoon wordt niet eens meer herkent door windows :?

Ik wacht op de nieuwe firmware, als die niets oplost gaat de telefoon meteen richting de orange shop en ruil ik hem om voor een andere.
Gewoon hardware veilig verwijderen. Jij vind het toch ook niet fijn als er zonder verdoving een kies uit je muil wordt gerukt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dkawa schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:45:
[...]

>:) hiahiahha, wacht maar totdat jij Disc2Phone icm je USB datakabel gaat gebruiken om je MP3's naar je W800 te krijgen
Je moet gewoon zo MIN mogelijk van die bijgeleverde spyware ( want dat is het !) op je PC's installeren, het is vragen om moeilijkheden , gebruik gewoon de sleepfunctie , werkt perfect en sneller en zonder omhaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuDy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:36:

Even in alle redelijkheid : Waar staat dat het aan de firmware ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34134

Hmmmzz raar ik wil een map verwijderen en ik krijg een "kan een of meer bestanden niet verwijderen" error :?

Er zit nu verder niks in die map. Waar kan dit aan liggen en hoe los ik het op? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Van wie krijg je die error?
Windows of je tel?

Het zou kunnen zijn dat de map in gebruik is?
Pc reboot, telefoon reboot (min. 20 sec. uit laten), kijken ofie dan wel weg wilt...

Anders je memstick (als het daarop is???) backuppen & dan formateren via foon.

Greetz Big-R

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.