Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:20

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 142154 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:05:
Ik probeerde zo net ook me w800i te updaten.

Alleen als ik de telefoon moet uitschakelen, 20 seconden wacht. Vervolgens C inhoud en de datakabel aansluit gaat de telefoon gewoon normaal aan.

En het updaten van het toestel blijft gewoon opo 0 % staan.

Wat doet ik fout?
Je eerste fout is het niet lezen van mijn walkthrough ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rio op 25-10-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142154

Rio schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:08:
[...]

Je eerste fout is het niet lezen van mijn walkthrough ;)
Haha, hopen dan dat die mij er doorheen gaat helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Nog een probleempje.
Ik heb gekeken op nieuwemobiel.nl en in het topic SEk750i/w800i deel 4 d.m.v zoeken naar: nummers/telefoonnummers/contacten, maar niks gevonden.

Ik heb nml het probleem dat ik én al mijn telefoonnummers (die ik toch echt op mijn sim had gezet) én al mijn smsjes (ook op mn simkaart gezet) kwijt ben! Kan geen van beide dus nergens in de foon meer vinden.
Als ik bijv naar postvak in ga, staat er dus gewoon: geen berichten. Bij telefoonboek alleen 1 contact dat ik vandaag opgeslagen heb.

Toen ik de tel aanzette, vroeg tie wel of ik mijn telefoonnummers wou kopieren naar de telefoon. Maar ik dacht: dan staan ze er dubbel in, dat wil ik niet. Dus ik heb daar voor nee gekozen (stom?).

Heb de hele telefoon doorgespurd, wel een paar smsjes gevonden, maar niet allemaal dus (alleen de concepten, niet van postvak in van mn vorige mobiel).

Zie ik nou iets over het hoofd of ben ik het allebei kwijt?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Je kunt de setup wizard gewoon nog een keer doorlopen, staat bij instellingen (1e tabblad, bijna onderaan) en dan wel voor ja kiezen. SMS naar je telefoon overzetten was volgens mij iets moeilijker, weet zo niet of er een oplossing is.

Kwijt ben je ze denk ik niet maar zo, zullen vast op je sim blijven staan. Kun je natuurlijk snel tjekken door de simkaart weer in je oude mobiel te doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Arie-Kanarie op 25-10-2005 17:57 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 13:03
je kunt die setup wizard wel weer opnieuw opstarten door naar instellingen>SetupWizard te gaan, misshien dat je ze dan wel op je foon kunt zetten... :)

btw sorry foutje dubbele post :P

[ Voor 13% gewijzigd door Pendulum op 25-10-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van de D750i (van t-mobile) en het lukt mij maar niet om spelletjes en aplicaties te downloaden via wap. Ik heb de volgende sites geprobeerd: www.ranova.org en www.coolservice.dk

Het uploaden gaat prima maar als ik naar de wapsites ga met mn telefoon kan ik bij coolservice niet het bestand downloaden. Mijn telefoon wil simpelweg niet naar de link in het scherm om te downloaden. ( er staan 2 links in mn scherm: bovenaan: download this file ofzoiets en onderaan go back, hij staat automatisch op go back, en ik kan dus niet download this file selecteren) beetje raar.

Bij ranova krijg ik de volgende foutmelding als ik de locatie heb ingetikt: "de gevraagde pagina is niet beschikbaar. gebruik een andere koppeling" terwijl ik zeker weet dat ik het goede adres heb ingetikt.

Kennen jullie andere wapsites waar je (gratis en evt zonder registratie) bestanden kan uploaden en vervolgens kunt d/l via je telefoon? Het is namelijk niet mogelijk om spelletjes en aplicaties via Floats Mobile Agent te downloaden en de sonyericcson software werkt niet bij mij. (ik krijg dan dezelfde fout als -Leon- : http://gathering.tweakers...dll&data%5Bboolean%5D=AND

Heel verhaal, maar het is ook ingewikkeld (ben al dagen aan zoeken naar een oplossing)
knap he als ik hem pas een dag heb :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderWit op 25-10-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Aha bedankt, heb t gefixt. Het telefoonboek dan, mijn smsjes zijn nog steeds spoorloos |:( .

Gelukkig had ik alle telefoonnummers in Words gezet, maar dat heb ik gelukkig niet nodig gehad!

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Anoniem: 135610 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:44:
W800

Ik heb een Sandisk 1gb geheugenkaart gekocht.
Met disc2phone heb ik 200-400 liedjes kunnen kopiëren en ik zag mooi de artiestenmappen op de virtuele schijf in disc2phone wanneer het proces voltooid was, hij zei ook dat ik nog 400 mb vrij had.
Ik deed "hardware veilig verwijderen" en hierna trok ik mijn tel. uit de kabel.
Ik opende de walkman en er stond niets in van liedjes, ik herstarte mijn telefoon, heeft niet geholpen.
Als ik keek hoeveel geheugen vrij dat ik nog had was dit 970 mb~.
Dit is al de 3de keer dat het mislukt, de eerste 2 keren herstarte de telefoon plots en werd het proces afgebroken doordat er geen schijf meer aanwezig was ofzoiets.
Wat moet ik doen? Ik ben momenteel de harde schijf aan het controleren met HD Tune.
je moet je MP3's via BT naar je phone sturen... dan komt alles goed.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:28
gelukkie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:21:
Ik lees nog steeds over corrupte MS's. Nu vraag ik mij af bij welke firmware is dit nu precies? Is dit ook al bij de firmware van de k750i als je hem nu nieuw koopt? Of zit hier nog een firmware op zonder die bug?
Jeps degene die ik binnen heb gehad zijn R1N035 en die hebben dit probleemook. Ik heb het zelf maar 2x gehad en nu gaat het alweer een maand goed. Zo ernstig is het dus ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
Sterretje6 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:15:
Aha bedankt, heb t gefixt. Het telefoonboek dan, mijn smsjes zijn nog steeds spoorloos |:( .

Gelukkig had ik alle telefoonnummers in Words gezet, maar dat heb ik gelukkig niet nodig gehad!
Als het goed is kan je SIM 20 smsjes opslaan.
Bij de K750i staan ze in archief, dacht ik. :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb mijn gmail werkend hoor! Het ligt aan een Thawte certificaat dat je nog moet installeren.

Lees deze duidelijke uitleg: http://www.howardforums.c...p?p=6066005&postcount=169

Alleen in tegenstelling tot wat daar staat neem je de ThawtePremiumServerCA.ser. Die kun je na exporteren in DER opmaak gewoon uploaden via BT/Float's Mobile Agent.

edit: waarom moeilijk doen, ik upload hem wel even. HIER staat ie, deze kun je in een keer uploaden naar je telefoon. Ik onttrek me wel aan enige vorm van aansprakelijkheid.

[ Voor 26% gewijzigd door Rio op 25-10-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Laatst online: 05-05-2024
Iemand die weet of er een java mp3-player bestaat voor de D750i/K750i/W800i? Ik vind de standaard mp3-speler ZUIGEN namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:33
stormfly schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:20:
[...]

Jeps degene die ik binnen heb gehad zijn R1N035 en die hebben dit probleemook. Ik heb het zelf maar 2x gehad en nu gaat het alweer een maand goed. Zo ernstig is het dus ook niet...
Wel jammer dat die firmware er op zit, want daar zit ook die battery bug in! Nu blijft mijn keuze nog steeds moeilijk!
De k750i heeft alles, maar die software problemen! Denken jullie dat er binnenkort eindelijk een goed werkende, zonder grote bugs komt?
Andere telefoons met veel van de funties van de k750i zijn er ook bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

(jarig!)
Is maar net hoe kritisch je bent. Er zitten wat bugjes, maar niets wat meeste functionaliteiten echt in de weg zit ofzo.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:33
Ik vind het toch knap irritant als mij batterij veel korter mee gaat dan hij zou moeten. En als ik een paar foto's maak en ze zijn daarna weg is ook niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264

Sterretje6 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:15:

Probeer het te synchroniseren dat scheelt een hoop werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Nog even over mijn bovenstaande verhaal: bestaat er software zodat ik zelf dingen kan uploaden en vervolgens kan d/l via mn telefoon? Ik heb iets gevonden dat simpelweg wapuploader heet maar dat is nergens meer te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schraagen schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:57:
Iemand die weet of er een java mp3-player bestaat voor de D750i/K750i/W800i? Ik vind de standaard mp3-speler ZUIGEN namelijk...
Nou ik heb al heel wat mp3 spelers gehad maar ik moet toch zeggen dat de standaard (w800i) speler perfect klinkt, ik heb nog niet eerder zo'n geluid gehoord wat zo goed klinkt, en dat voor een mp3speler ingebouwd in een telefoon, werkelijk übersuper ! _/-\o_
Heb je je foon soms geupdate ?
Leg eens uit wat vind je er dan aan zuigen ?
Ik zie het verband tussen java en mp3 ook niet zo , wat bedoel je daarmee dan ?
Ik ben wel benieuwd naar je reactie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-06 11:17
SanderWit schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:11:
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van de D750i (van t-mobile) en het lukt mij maar niet om spelletjes en aplicaties te downloaden via wap. Ik heb de volgende sites geprobeerd: www.ranova.org en www.coolservice.dk

Het uploaden gaat prima maar als ik naar de wapsites ga met mn telefoon kan ik bij coolservice niet het bestand downloaden. Mijn telefoon wil simpelweg niet naar de link in het scherm om te downloaden. ( er staan 2 links in mn scherm: bovenaan: download this file ofzoiets en onderaan go back, hij staat automatisch op go back, en ik kan dus niet download this file selecteren) beetje raar.

Bij ranova krijg ik de volgende foutmelding als ik de locatie heb ingetikt: "de gevraagde pagina is niet beschikbaar. gebruik een andere koppeling" terwijl ik zeker weet dat ik het goede adres heb ingetikt.

Kennen jullie andere wapsites waar je (gratis en evt zonder registratie) bestanden kan uploaden en vervolgens kunt d/l via je telefoon? Het is namelijk niet mogelijk om spelletjes en aplicaties via Floats Mobile Agent te downloaden en de sonyericcson software werkt niet bij mij. (ik krijg dan dezelfde fout als -Leon- : http://gathering.tweakers...dll&data%5Bboolean%5D=AND

Heel verhaal, maar het is ook ingewikkeld (ben al dagen aan zoeken naar een oplossing)
knap he als ik hem pas een dag heb :)
probeer www.euploader.com eens, werkte voor mij toendertijd wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:17:
[...]

Nou ik heb al heel wat mp3 spelers gehad maar ik moet toch zeggen dat de standaard (w800i) speler perfect klinkt, ik heb nog niet eerder zo'n geluid gehoord wat zo goed klinkt, en dat voor een mp3speler ingebouwd in een telefoon, werkelijk übersuper ! _/-\o_
Heb je je foon soms geupdate ?
Leg eens uit wat vind je er dan aan zuigen ?
Ik zie het verband tussen java en mp3 ook niet zo , wat bedoel je daarmee dan ?
Ik ben wel benieuwd naar je reactie iig.
Nou, eigenlijk is de mp3-speler wel bijna volmaakt ja, maar het wordt plotseling klote als je een bij een nummer van 70 minuten vooruit/achteruit wil spoelen, want dat gaat gewoon TE langzaam. En met een java mp3-speler bedoel ik eigenlijk gewoon een mp3-speler die werkt op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 21:34

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/VT_Q29udGFjdCBvcG5lbWVuL0P7.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_9378high_35_0_4000.gif

Mag ik iedereen met problemen adviseren deze te melden aan SonyEricsson:
  • Customer Support Telefonisch 0900 899 8318 (0,10 p/m)
  • Email-formulier (0,00 p/m = gratis en voor niets enkel beetje moeite) lijkt niet te werken: foutmelding
  • Email: questions.nl@support.sonyericsson.com
Wanneer ze meerdere reacties krijgen over de problemen van de firmware gebeurd weten ze dat er wat aan de hand is en gebeurd er heus wel iets.

Niets laten horen kan ook maar verwacht dan ook geen oplossingen!

Wellicht kan iemand voor de bekende problemen (bijv dataoverdracht met usbkabel) even een mooie korte tekst opstellen en die hier opvallend posten.

[ Voor 6% gewijzigd door brehloi op 26-10-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40602

Anoniem: 142154 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:05:
Ik probeerde zo net ook me w800i te updaten.

Alleen als ik de telefoon moet uitschakelen, 20 seconden wacht. Vervolgens C inhoud en de datakabel aansluit gaat de telefoon gewoon normaal aan.

En het updaten van het toestel blijft gewoon opo 0 % staan.

Wat doet ik fout?
Same here. Ik krijg het ook niet voor elkaar.
Ow wacht. Even de walkthrough lezen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 40602 op 25-10-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schraagen schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:22:
[...]

Nou, eigenlijk is de mp3-speler wel bijna volmaakt ja, maar het wordt plotseling klote als je een bij een nummer van 70 minuten vooruit/achteruit wil spoelen, want dat gaat gewoon TE langzaam. En met een java mp3-speler bedoel ik eigenlijk gewoon een mp3-speler die werkt op m'n telefoon.
Ja nou weet ik het nog niet wat je bedoeld met een mp3 speler op je telefoon + het verband tussen java, dat ontgaat me dus volkomen.
Overigens als ik een mp3 van een uur wil "doorspoelen" (want doorspoelen is het niet) dan gaat dat gewoon in realtime . Niks geen problemen iig. Er zal nmi wel wat anders aan de hand zijn.
Zo heb ik nogal wat podcasts op m'n 800 staan en die duren ook lang, soms wel 2uur en "doorspoelen" levert geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606

Wat hij bedoelt is denk ik een mp3 speler gemaakt in java. Zie het als de browser Opera-mini waarmee je kan internetten op je telefoon. Hij wil dus een midlet waarmee hij muziek af kan spelen.

Wat het doorspoelen betreft waarschijnlijk de mogelijkheid om sneller door te spoelen of de mogelijkheid om de tijd in te stellen waar het liedje moet beginnen met afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:12
Iemand die e-mail al aan de praat heeft gekregen met een Mobistar sim? Krijg altijd de melding Server wordt gezocht. Kan wel gewoon sites opvragen via gprs. Heb geen abbonement, maar prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:55:
Wat hij bedoelt is denk ik een mp3 speler gemaakt in java. Zie het als de browser Opera-mini waarmee je kan internetten op je telefoon. Hij wil dus een midlet waarmee hij muziek af kan spelen.

Wat het doorspoelen betreft waarschijnlijk de mogelijkheid om sneller door te spoelen of de mogelijkheid om de tijd in te stellen waar het liedje moet beginnen met afspelen.
Nou dan komt hij helemaal van een kouwe kermis thuis want java is softwarematig en de bestaande mp3player zit hardwarematig geïntegreerd in de telefoon, daar valt niets aan te veranderen, bovendien werkt het (java) softwarematig natuurlijk helemaal traaaag en dan kan schraagen het helemaal wel schudden.
Met de bestaande ( hardware) mp3player is totaal niets mis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Voor de mensen die de nieuwste firmware hebben en graag onderstaande bestandne zouden willen hebben moeten ff mailen dan pleur ik ze hier op het forum... ( heb ze nog in mn data mapje staan :) )

mss kan je via een beetje prutsen downgraden?

HL1_1250092-EU1-MR1_000000_0000_R1N035
HL1_1250093-EU3-MR1_000000_0000_R1N035

Kan iemand mij helpen om mn e-mail instellingen aan de gang te krijgen met een HI abbo? ik probeer dit al een tijdje maar het wil niet lukken, heb de speciale mail instellingen al gedownload van sony ericsson maar deze werken niet. ( Gewoon MMS versturen en I-Mode ( aka internet ) werkt wel prima )

Wie o wie? :)

( Oja, en dat Corrupte memory stick probleem, is niet software matig geloof ik ? misschien de drivers geinstalleerd op de computer? ik ga het straks even op een andere windows back problemen ( iemand hier met eerste firmware versie met het zelfde probleem :S ) )

[ Voor 22% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2005 22:09 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
W800i

Joepie, eindelijk bemachtigd en ik was de eerste in de winkel. Is een winkel die namelijk nooit de eerste reeks verkoopt. Dit vanwege de bugs. Moet zeggen heel goed toestel tot nu toe. Ziet er goed uit. En eindelijk verlost van die vervelend snelkoppeling naar boven van mijn T610. Proximus, no more easy money making for you.

Is wel wennen dat vergrendelen en ontgrendelen nu anders gaat. Vroeger meer en * en nu * en menu. Is net omgekeerde toestencombinatie. Maar ja ik leer er wel mee werken hoor.

Had in het begin grootte problemen om MS uit te halen, ging aan geen kanten. VanAlles geprobeerd. Dan maar op dit topic gekeken en jawel :) :) :) :) het stond er op.

Ondertussen heb ik een trucje gevonden om het makkelijk en zonder troubles te doen. Een BIc Cristal gebruiken. Met het dopsel van de stilo duw ik even de stick in het toestel zodoende hij eruit springt en ik hem er amkkelijk uit kan halen. Omgekeerd doe ik het zelfde om er hem in te steken. Werkt goed. Wellicht zijn mijn vingers te dik er voor of is het van het plezier van een nieuw toestel. dat kan natuurlijk ook.

Voordeel is ook dat ik nu zelf beltonen kan maken erg leuk en dat ik meer keuze heb voor SMS-geluiden want je kan 1 variabele kiezen uit al je andere beltonen. Erg leuk. Misschein kun je dan wel een MP3 maken die je dan op je verjaardag actief zet als SMSgeluid met volgende tekst:

"Hoho, een SMS. Het is misschein wel voor je verjaardag. Kijk snel wat de inhoud is en wie o wie de afzender is. "

En ook de radio werkt zeer goed. Heb er zelfs al een podcast mee beluisterd over de iPod Nano.

Binnekort ga ik ook heel wat foto's maken met het toestel en dan eens op het net publiceren maar ga het nu niet doen want atterij is bijna leeg. En daarom sluit ik hier ook af.

Nog een prettige dag verder. En keep communicating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
Anoniem: 153264 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:14:
[...]

Nou dan komt hij helemaal van een kouwe kermis thuis want java is softwarematig en de bestaande mp3player zit hardwarematig geïntegreerd in de telefoon, daar valt niets aan te veranderen, bovendien werkt het (java) softwarematig natuurlijk helemaal traaaag en dan kan schraagen het helemaal wel schudden.
Met de bestaande ( hardware) mp3player is totaal niets mis. ;)
Hmmz, jammer :| Het duurt echt minuten lang voordat je bij het gewenste stukje komt in een lang nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

schraagen schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:07:
[...]

Hmmz, jammer :| Het duurt echt minuten lang voordat je bij het gewenste stukje komt in een lang nummer.
ja, ik heb ook enkele livesets eop staan en dan gaat spoelen idd niet zo snel...maar achja, voor de rest een top toestel...BEHALVE de batterijduur! Gistermiddag volledig opgeladen, nu anderhalve dag en veel proberen+muziek luisteren met de telefoon, later een bijna legen accu...anderhalve dag..! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158463

Jongens ik zit met een probleem.
ik heb al langere tijd een w800i, tot vanmorgen werkte deze foutloos. Echter vanmorgen gaf de computer aan toen m'n telefoon via usb was aangesloten dat de totale groote van t kaartje (de standaard 512mb) 112 gb was, en in de mappen stonden allerlei rare bestanden. Ik haalde toen de telefoon van de pc af en deed hem er weer in. Nou alles weg. Ik balen maar begon alles er weer op te zetten. Dit werkt alleen niet meer goed. als ik liedjes aan het overzetten ben stopt disc2phone er opeens mee en zegt dat ik m'n telefoon weer opnieuw moet aansluiten (terwijl ik niet aan de telefoon heb gezeten), of als de liedjes zijn overgezet en ik m'n telefoon disconnect, zie ik geen van de overgezette nummers op de telefoon staan, ook als ik m dan weer aansluit op de pc kan ik de nummers op de memory stick niet vinden.
Wat ik al geprobeerd heb ik de usb drivers opnieuw instaleren, het kaartje als FAT formateren en de nieuwe disc2phone instaleren, ook heb ik de nieuwste firmware geprobeerd maaar het heeft niet mogen baten.
k ga morgen op vakantie en baal enorm als ik m'n telefoon dan niet als mp3 speler kan gebruiken.
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
met vriendelijke groet, daan

EDIT
Was vergeten te vermelden dat ik een aantal weken geleden mijn firmware heb geupdate, dit was gelukt en heeft lange tijd (tot vanmorgen dus..) gewoon naar behoeven gewerkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 158463 op 25-10-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-04 07:59
brehloi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:28:

[afbeelding]
[afbeelding]

• Email-formulier (0,00 p/m = gratis en voor niets enkel beetje moeite)
Wanneer ze meerdere reacties krijgen over de problemen van de firmware gebeurd weten ze dat er wat aan de hand is en gebeurd er heus wel iets.

Wellicht kan iemand voor de bekende problemen (bijv dataoverdracht met usbkabel) even een mooie korte tekst opstellen en die hier opvallend posten.
Ik heb SE net een mail gestuurd... FF w8-en op reactie.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Anoniem: 158463 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:35:
ik heb al langere tijd een w800i, tot vanmorgen werkte deze foutloos. Echter vanmorgen gaf de computer aan toen m'n telefoon via usb was aangesloten dat de totale groote van t kaartje (de standaard 512mb) 112 gb was, en in de mappen stonden allerlei rare bestanden. Ik haalde toen de telefoon van de pc af en deed hem er weer in. Nou alles weg. Ik balen maar begon alles er weer op te zetten. Dit werkt alleen niet meer goed. als ik liedjes aan het overzetten ben stopt disc2phone er opeens mee en zegt dat ik m'n telefoon weer opnieuw moet aansluiten (terwijl ik niet aan de telefoon heb gezeten), of als de liedjes zijn overgezet en ik m'n telefoon disconnect, zie ik geen van de overgezette nummers op de telefoon staan, ook als ik m dan weer aansluit op de pc kan ik de nummers op de memory stick niet vinden.
Wat ik al geprobeerd heb ik de usb drivers opnieuw instaleren, het kaartje als FAT formateren en de nieuwe disc2phone instaleren, ook heb ik de nieuwste firmware geprobeerd maaar het heeft niet mogen baten.
k ga morgen op vakantie en baal enorm als ik m'n telefoon dan niet als mp3 speler kan gebruiken.

EDIT
Was vergeten te vermelden dat ik een aantal weken geleden mijn firmware heb geupdate, dit was gelukt en heeft lange tijd (tot vanmorgen dus..) gewoon naar behoeven gewerkt.
Kaartje al via de telefoon zelf geformatteerd? En probeer het formatteren via de computer anders eens op verschillende manieren. Dus met usb kabel aan de telefoon, en via je cardreader (als je die hebt).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Vond nog een leuke tutorial voor het omzetten van de .3gp filmpjes naar een avi formaat, en heb het hier geloof ik nog nergens echt duidelijk zien staan :) ( wel van avi naar 3gp maar niet andersom )

How to convert .3GP movies, taken with mobile phone, into .AVI ?

Convert 3gp to avi with QuickTime Alternative and Zwei-Stein Converter

Download freeware Zwei-Stein Converter.
Next, download and install free 3gp codecs intended for converting files: Quicktime Alternative.

1) Launch Zwei-Stein (Click Start -> Programs -> Thugs at Bay...)
2) Press File -> Import -> Import Video Clip
3) Select type of files - "All files (*.*)"
4) Open your .3gp video clip.
5) Press File -> Export -> Video for Windows (AVI)
6) Enter filename.
7) Choose video codec. DivX, XviD or WMV9 are recommended.
8) Click OK! That's all.

NOTE: You can change several parameters before conversion
- Video Dimensions (menu Destination -> Video Format)
- Video Frequency (menu Destination -> Frames Per Second)
- Effects (menu Source -> Add Video Effect)

Andersom ( van avi naar 3gp ) Freeware mode :)

The most easy way: download Nokia Multimedia Player with 3GP support.
Download it from here: http://www.nokia.com/nokia/0,8764,42291,00.html (8MB)
This is normal video player for PC platform (Windows OS), but it has several additional functions (conversion to 3gp format).

1) Download and install player.
2) Launch Nokia Multimedia Player. Open your video file (avi or mpg).
3) Press File -> Save as...
4) Enter filename of your 3gp file, and choose resolution and size limit:
MMS 64KB, 128*96
MMS 95KB, 128*96
MMS 95KB, 176*144
Custom 200KB, 128*96
Custom 200KB, 176*144
Custom 300KB, 128*96
Custom 300KB, 176*144
No size limit, 128*96
No size limit, 176*144
5) Click Save. File converted. That's all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shailesh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:41:
[...]

Kaartje al via de telefoon zelf geformatteerd? En probeer het formatteren via de computer anders eens op verschillende manieren. Dus met usb kabel aan de telefoon, en via je cardreader (als je die hebt).
Ik heb geformateerd als volgt:
De telefoon met het kaartje erin aangesloten via de usb kabel en dan in deze computer bij verwisselbare schijf... rechtermuisknop gedrukt en formateren als FAT, ik krijg daarna gewoon de melding dat dit is gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Je moet 'm echt even in een cardreader doen.
De nieuwe firmware heeft die bug erin zitten, dus al zou je het via een cardreader doen, werkt het wel, want de reader heeft die bug niet ;)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Big-R schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:45:
Je moet 'm echt even in een cardreader doen.
De nieuwe firmware heeft die bug erin zitten, dus al zou je het via een cardreader doen, werkt het wel, want de reader heeft die bug niet ;)
Ik wil je niet uit je droom helpen maar ik ken mensen die de originele firmware dr op hebben staan ( R1L002 ) en die dit probleem ook hebben, dus nieuwe firmware ? :P

Edit, ben het wel met je eens dat kaartje prima in een cardreadertje werkt :)

[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dat is dus klote, meer mensen hebben hier dus blijkbaar last van.. :r
hopen dat dit mankementje bij de volgende update is verholpen.
Maar wat ik nog steeds niet snap is de manier waarop dit probleem is ontstaan, opeens uit het niets komt het dat er allemaal rare bestanden op mn MS staan en als k m eruit haal en weer inplug is opeens alle data verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij de mediamarkt is de SE HBH-662 bluetooth headset in de aanbieding. Ik vraag me alleen af (en kan op internet niet vinden):

1. Wat voor lader daarbij zit en of ik ook m'n autolader voor de K750i kan gebruiken.
2. Kan je ook MP3tjes luisteren via deze headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
bassjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:52:
[...]

Ik wil je niet uit je droom helpen maar ik ken mensen die de originele firmware dr op hebben staan ( R1L002 ) en die dit probleem ook hebben, dus nieuwe firmware ? :P

Edit, ben het wel met je eens dat kaartje prima in een cardreadertje werkt :)
Dan ligt het waarschijnlijk aan de telefoon zelf ;) :P

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Naar aanleiding van de post daarnet over video's.
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
Dit is wellicht een erg handig linkje voor de SP. Het is een tutorial die mbv Nero Recode aangeeft hoe je video's met maximale kwaliteit kan maken. Ik zag het nog nergens staan, en vond deze tutorial toen ik gister zocht. De video's zien er op de telefoon erg goed uit, haarscherp. Alleen fullscreen moet je niet proberen, want dat is echt te bagger helaas.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Rio schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:38:
Ik heb mijn gmail werkend hoor! Het ligt aan een Thawte certificaat dat je nog moet installeren.

Lees deze duidelijke uitleg: http://www.howardforums.c...p?p=6066005&postcount=169

Alleen in tegenstelling tot wat daar staat neem je de ThawtePremiumServerCA.ser. Die kun je na exporteren in DER opmaak gewoon uploaden via BT/Float's Mobile Agent.

edit: waarom moeilijk doen, ik upload hem wel even. HIER staat ie, deze kun je in een keer uploaden naar je telefoon. Ik onttrek me wel aan enige vorm van aansprakelijkheid.
Ik krijg alleen maar server niet gevonden(w800i) |:( |:( En dit stukje snap ik niet(exporteren in DER opmaak)Wat bedoel je met in DER opmaak :?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 26-10-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:30

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 158463 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:35:

EDIT
Dit had ik dus ook net.. wilde coldplay eropzetten dus in de audio folder een map coldplay aangemaakt en daar de cd in gekopierd. Hij stopte met kopieren rond de 99%.. toen klikte ik op de map en daar stonden ook allemaal vage bestanden.. toen deed ik eigenschappen van de map en de map was 129gb groot :/ ik heb hem dus maar geformateerd. Ik hoop dat dit niet vaker voorkomt, ik heb geen zin om elke keer opnieuw muziek erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:38

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Shailesh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:18:
Naar aanleiding van de post daarnet over video's.
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
Dit is wellicht een erg handig linkje voor de SP. Het is een tutorial die mbv Nero Recode aangeeft hoe je video's met maximale kwaliteit kan maken. Ik zag het nog nergens staan, en vond deze tutorial toen ik gister zocht. De video's zien er op de telefoon erg goed uit, haarscherp. Alleen fullscreen moet je niet proberen, want dat is echt te bagger helaas.
De aanbevolen instellingen van hem kunnen nog steeds niet tippen aan mijn 25fps, totaal 325kbps en 128kbs audio bestandje van Kelly :Y)
Die draait alleen fullscreen niet lekker (geluid hapert), maar wel met 15fps en de rest hetzelfde ;)
Fullscreen zal uberhaupt niet mooi worden omdat de foon dit zelf omzet met de nodige foutjes en processorbelasting 7(8)7 (lol, 2 hamers ;) )

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:30

Polycom

Poes van goud

Als ik een videoafspeel heb ik een balk bovenin, kan je die wegkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
dangerpaki schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:18:
[...]

probeer www.euploader.com eens, werkte voor mij toendertijd wel goed
Die site kende ik al> ondersteunt geen jad en jar files :(

Als ik nou mn telefoon via een bluetooth dongle probeer aan te sluiten (die kosten toch ook niets meer?) kan ik dan wel op een of andere manier jar en jad files overbrengen naar mn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

PuDy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:29:
Als ik een videoafspeel heb ik een balk bovenin, kan je die wegkrijgen?
Dat hangt van de video af en of je hem fullscreen afspeelt (in de mediaspeler).
Soms is het beeldformaat of de beeldverhouding anders dan die van de foon en dan moet je kiezen tussen een balk (mijn voorkeur) of uitgetrokken gezichten :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SanderWit schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:37:
[...]

Als ik nou mn telefoon via een bluetooth dongle probeer aan te sluiten (die kosten toch ook niets meer?) kan ik dan wel op een of andere manier jar en jad files overbrengen naar mn telefoon?
Dat kan ook met de usbkabel en als je de SE SDK erop hebt staan, dan kun je zelfs een jad vanaf je pc installeren op je foon ;)
Een alternatief is via de kabel naar de Other dir op de foon sturen, dan kun je vanaf de foon deze bestanden installeren :)
De regel is dat als je zowel een jad als een jar hebt je ze beide naar de foon stuurt.
Is er alleen een jar, dan stuur je die naar de Other dir en heb je een kans dat je hem kunt installeren.
Met een BT dongle is alles simpeler, dan stuur je de jad naar de foon en dan installeert ie hem vanzelf (hij zoekt meteen de jar en stuurt die ook naar de foon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Nu ik hier toch ben: Ik kan via bluetooth niet in andere telefoons bladeren, ook al geven deze mensen toestemming om mijn apparaat met die van hun te koppelen. Een vriend van mij met een K700 kan dit wel bij mij (na toestemming). Ligt dit aan de software?

edit: ik heb de eerste versie: R1A044

[ Voor 8% gewijzigd door SanderWit op 26-10-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Speedy-Andre schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:15:
[...]

De aanbevolen instellingen van hem kunnen nog steeds niet tippen aan mijn 25fps, totaal 325kbps en 128kbs audio bestandje van Kelly :Y)
Die draait alleen fullscreen niet lekker (geluid hapert), maar wel met 15fps en de rest hetzelfde ;)
Fullscreen zal uberhaupt niet mooi worden omdat de foon dit zelf omzet met de nodige foutjes en processorbelasting 7(8)7 (lol, 2 hamers ;) )
Mjah, 128kbps over die speakers :z Bedenk wel dat het AAC is, dus die 64 kbps is al rond de 100kbps mp3, en ik vind het dan ook gewoon goed klinken. Dus daar kan je makkelijk op besparen. En inderdaad die fps ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Shailesh schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:53:
[...]

Mjah, 128kbps over die speakers :z Bedenk wel dat het AAC is, dus die 64 kbps is al rond de 100kbps mp3, en ik vind het dan ook gewoon goed klinken. Dus daar kan je makkelijk op besparen. En inderdaad die fps ook.
Ik doel wel op mp4 bestanden en 44,1KHz bemonsteringsfrequentie voor stereo geluid, ik heb tot nu toe maar 1 programma gevonden die dit ook nog synchroon met het beeld laat lopen, Imtoo maakt er iig een potje van en Nero recode ga ik nog proberen ;)
Met de hpm-70 headset wil je echt wel een hoge bitrate voor audio, zeker als je een audiofiel bent zoals ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 19503 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:02:
[...]

Ik krijg alleen maar server niet gevonden(w800i) |:( |:( En dit stukje snap ik niet(exporteren in DER opmaak)Wat bedoel je met in .DER opmaak :?
Als je die link naar howardforums aanklikt en het hele verhaal leest zie je wel wat ik bedoel.
Wat jij eerst moet doen is alle instellingen die ik eerder gepost heb overnemen. Je moet verder komen dan 'server niet gevonden' voordat je te maken krijgt met het probleem waar ik mee te maken had.

(Het certificaat staat overigens inmiddels al in de goede opmaak in mijn signature)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Rio schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:01:
[...]

Als je die link naar howardforums aanklikt en het hele verhaal leest zie je wel wat ik bedoel.
Wat jij eerst moet doen is alle instellingen die ik eerder gepost heb overnemen. Je moet verder komen dan 'server niet gevonden' voordat je te maken krijgt met het probleem waar ik mee te maken had.

(Het certificaat staat overigens inmiddels al in de goede opmaak in mijn signature)
Natuurlijk had ik alle instellingen eerst ingevuld,en gedaan wat ik gelezen heb,maar wil dus niet lukken.Mijn provider is T-Mobile en gebruik T-zones GPRS maar mooi server niet gevonden,jammer............ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 19503 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:20:
[...]

Natuurlijk had ik alle instellingen eerst ingevuld,en gedaan wat ik gelezen heb,maar wil dus niet lukken.Mijn provider is T-Mobile en gebruik T-zones GPRS maar mooi server niet gevonden,jammer............ |:(
Dan raadt ik je aan de rest van dat topic ook even door te nemen; er zijn daar meer posters met (buitenlandse) T-Mobile geloof ik. Heb je die andere uitgaande poort al geprobeerd?
SanderWit schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:47:
Nu ik hier toch ben: Ik kan via bluetooth niet in andere telefoons bladeren, ook al geven deze mensen toestemming om mijn apparaat met die van hun te koppelen. Een vriend van mij met een K700 kan dit wel bij mij (na toestemming). Ligt dit aan de software?

edit: ik heb de eerste versie: R1A044
Hier heb ik ook last van; zowel mij als een collega van me lukt het niet om in elkaars telefoon te bladeren. Allebei een w800. Hij de eerste, ik de laatste firmware. Telefoon blijft zeuren over object pushen ofzoiets geloof ik..

[ Voor 39% gewijzigd door Rio op 26-10-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

schraagen schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:57:
Daar ben ik ook naar op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 112922 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

ja, ik heb ook enkele livesets eop staan en dan gaat spoelen idd niet zo snel...maar achja, voor de rest een top toestel...BEHALVE de batterijduur! Gistermiddag volledig opgeladen, nu anderhalve dag en veel proberen+muziek luisteren met de telefoon, later een bijna legen accu...anderhalve dag..! :'(
Je zegt het zelf al...veel proberen en muziek luisteren....na 1,5 dag de accu leeg. Die mp3 speler en het displaytje verbruiken gewoon veel stroom. De normale standbystand is erg lang vind ik. Ook als je veel belt. Ik heb er in ieder geval geen last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens nog 1 laatste vraag.
Het is inmiddels duidelijk dat mijn w800i een brakke firmware heeft waardoor ik geen bestanden via de telefoon op m'n MS kan krijgen. Ik was net naar de telefoonwinkel en die gozer achter de balie snapte er nog minder van dan ik. Volgens hem was het probleem de data-kabel. Nou ik heb hem uitgelegd dat het toch echt de firmware is en dat die dus verbeterd moet worden. Hij zei dat ik hem dan kon laten ophalen en kon laten nakijken. Ik ben m'n telefoon dan 2 weken kwijt en alle nummers zijn uit m'n telefoon. Geen fijne oplossing dus. Maar ik vroeg me ook af of dit wel zin heeft, want als die lui van de garantie er een goede firmware op kunnen zetten neem ik aan dat deze ook wel op internet zou staan.

Ik wou ook nog kijken of ik nie tnaar een Sony Ericsson Service Point in Amsterdam kon gaan, misschien dat ze daar een oplossing hebben. Ik kan alleen nergens vinden of er wel één in amsterdam is en waar deze dan zit. Google heeft bij mij niets opgeleverd..

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

Speedy-Andre schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:15:
[...]

ik heb een paar video's via de instellingen op die site gemaakt, maar welke instellingen maak jij precies anders dan? Daarnaast heb ik het probleem dat écht grote bestanden, zoals een complete film wel hapert, terwijl een video van 20min, met dezelfde instellingen niet hapert...ervaren jullie dit ook? Kunnen bijv degenen die shrek op hun tel hebben dit vloeiend afspelen? Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 158463 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:11:

[...]

Ik wou ook nog kijken of ik nie tnaar een Sony Ericsson Service Point in Amsterdam kon gaan, misschien dat ze daar een oplossing hebben. Ik kan alleen nergens vinden of er wel één in amsterdam is en waar deze dan zit. Google heeft bij mij niets opgeleverd..

Bedankt
Staat wel ergens op de site van SE als het goed is.
RAF in de Rijnstraat. Al zijn ze daar ook nier al te snugger zeg ik erbij. Is denk ik ook lastig, wij steken met z'n allen best veel van elkaar op hier.

[ Voor 43% gewijzigd door Rio op 26-10-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rio schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:32:
[...]

RAF in de Rijnstraat. Al zijn ze daar ook nier al te snugger zeg ik erbij. Is denk ik ook lastig, wij steken met z'n allen best veel van elkaar op hier.
Dus jij zegt dat het niet zo zinvol zou zijn om daar heen te rijden?
Ik heb hier wel enorm de pest in, dit wordt neem ik aan wel gefixt in de volgende update he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 12:18
Heeft iemand een idee waar je in nederland een cover voor de w800 kan kopen? via google kon ik niet zo snel iets in nederland vinden eigenlijk.
(ik stond vanmorgen mn fiets te pakken, een broodje te eten, mn fiets het trapje op te duwen en mn koptelefoon aan te sluiten. dat ging dus niet samen en mn telefoon knikkerde op straat. Resultaat: batterij klepje stuk)

[ Voor 9% gewijzigd door schroei op 26-10-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 158463 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

Dus jij zegt dat het niet zo zinvol zou zijn om daar heen te rijden?
Ik heb hier wel enorm de pest in, dit wordt neem ik aan wel gefixt in de volgende update he :(
Je weet altijd pas achteraf of het zinvol is geweest, nietwaar?
Als je meer kans wilt dat het wordt aangepast in de volgende update zou ik SE even mailen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-06 11:46
bassjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:42:
Vond nog een leuke tutorial voor het omzetten van de .3gp filmpjes naar een avi formaat, en heb het hier geloof ik nog nergens echt duidelijk zien staan :) ( wel van avi naar 3gp maar niet andersom )

How to convert .3GP movies, taken with mobile phone, into .AVI ?

Convert 3gp to avi with QuickTime Alternative and Zwei-Stein Converter

Download freeware Zwei-Stein Converter.
Next, download and install free 3gp codecs intended for converting files: Quicktime Alternative.

1) Launch Zwei-Stein (Click Start -> Programs -> Thugs at Bay...)
2) Press File -> Import -> Import Video Clip
3) Select type of files - "All files (*.*)"
4) Open your .3gp video clip.
5) Press File -> Export -> Video for Windows (AVI)
6) Enter filename.
7) Choose video codec. DivX, XviD or WMV9 are recommended.
8) Click OK! That's all.

NOTE: You can change several parameters before conversion
- Video Dimensions (menu Destination -> Video Format)
- Video Frequency (menu Destination -> Frames Per Second)
- Effects (menu Source -> Add Video Effect)
Leuk, maar bij mij wil ie geen 3gp importeren...althans, er gebeurt niks :|

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 17:55
Hoi,

Wie heeft er ook een k750i/w800 icm kpn mobiel ?
En heeft 't voor elkaar om z'n email op te halen ?
Krijg 't namelijk niet goed ingesteld.
Heb netjes via de kpn site m'n instellingen opgehaald m.b.t. mms.
Nu kan ik wel surven op me foontje maar email.... nee wil nog niet.

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 13:02
schroei schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:43:
Heeft iemand een idee waar je in nederland een cover voor de w800 kan kopen? via google kon ik niet zo snel iets in nederland vinden eigenlijk.
(ik stond vanmorgen mn fiets te pakken, een broodje te eten, mn fiets het trapje op te duwen en mn koptelefoon aan te sluiten. dat ging dus niet samen en mn telefoon knikkerde op straat. Resultaat: batterij klepje stuk)
Ik heb bij www.eu-gsm.nl laatst een tweede bestelling gedaan...
Hebben best veel maar het duurt vrij lang voordat je bestelling binnen is, bij mij 2,5 wkn.
Ik heb daar een complete behuizing voor een K750i besteld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net met de klantenservice van Sony Ericsson gebeld. Die vrouw daar heeft de klacht opgeschreven en ze zouden er intern over gaan praten :O
aangezien het 10cent per minuut kostte raad ik iedereen af contact op te nemen met ze aangezien je er niets mee op schiet en toch al snel 5 minuutjes aan de lijn hangt.
Toen ik uitlegde dat het aan de firmware lag wist ze ook niet dat het een bekend probleem was, het lijkt er toch op dat wij hier op ons zelf zijn aangewezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Speedy-Andre schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:09:
[...]

Ik doel wel op mp4 bestanden en 44,1KHz bemonsteringsfrequentie voor stereo geluid, ik heb tot nu toe maar 1 programma gevonden die dit ook nog synchroon met het beeld laat lopen, Imtoo maakt er iig een potje van en Nero recode ga ik nog proberen ;)
Met de hpm-70 headset wil je echt wel een hoge bitrate voor audio, zeker als je een audiofiel bent zoals ik :9
Ben ook redelijk audiofiel O+
Alleen ik luister die dingen nooit met mijn headset op :P Ik kan me voorstellen als je een hele film erop hebt zitten dat je het dan nog doet. Of zoals ik het bij mijn psp doet, want daarop kijk ik wel films. Maar op mijn telefoon heb ik alleen maar van die kleine clips en al zitten. Maar goed ik snap je wel hoor. Tis een geweldige headset die hpm-70. Ik ben blij dat er eens een keertje écht goede oordopjes worden geleverd bij een "mp3speler". Ik had deze namelijk ook los gekocht in de vorm van een EX71, maar ik vind deze veel beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
the_nowhereman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:58:
Hoi,

Wie heeft er ook een k750i/w800 icm kpn mobiel ?
En heeft 't voor elkaar om z'n email op te halen ?
Krijg 't namelijk niet goed ingesteld.
Heb netjes via de kpn site m'n instellingen opgehaald m.b.t. mms.
Nu kan ik wel surven op me foontje maar email.... nee wil nog niet.

Dre
Welke ISP heb je?
Multikabel heeft bv deze service niet, maar XS4all wel Bron

Anders zou je via Sirius (Bluetooth) e-mail kunnen ophalen.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 17:55
Big-R schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

Welke ISP heb je?
Multikabel heeft bv deze service niet, maar XS4all wel Bron

Anders zou je via Sirius (Bluetooth) e-mail kunnen ophalen.
Hoi ik heb wanadoo...
netjes alle gegevens ingevuld maar ho maar :(
Kan nog even proberen of ik m'n gmail aan de gang krijg daar zijn genoeg dingen over te vinden, maar eigenlijk wil ik m'n wandoo aan de gang krijgen.

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Laatst online: 14-02-2023

[afbeelding]
[afbeelding]

• Email-formulier (0,00 p/m = gratis en voor niets enkel beetje moeite)

Ik heb net ook een e-mail gestuurd met een lange tekst over de firmware en wat er nou fout gaat, ik raad zeker aan om hetzelfde te gaan doen als je problemen heb met je firmware.
Want zoals brehloi al zei heb je op deze manier een veel betere kans dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost, en het is maar een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi

[afbeelding]
[afbeelding]

• Email-formulier (0,00 p/m = gratis en voor niets enkel beetje moeite) lijkt niet te werken: foutmelding
  • questions.nl@support.sonyericsson.com
Problemen met bestandsoverdracht
Na het updaten naar firmware versie R1N035 werkt de bestandsoverdracht met de pc via de usb kabel niet meer. Na het loskoppelen verdwijnen er bestanden van de memorystick, andere bestanden raken corrupt. Uiteraard gebruik ik wel de functie 'Hardware veilig verwijderen'. Een groot deel van de functionaliteiten van dit toestel kan ik nu niet meer gebruiken. Kunt u mij zo spoedig mogelijk informeren over een oplossing van dit probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door brehloi op 26-10-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer al de hele dag zo'n formulier in te vullen maar t versturen wil maar niet lukken:S het duurt eerst 10 minuten voordat de volgende pagina is geladen, en daarna krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Anoniem: 158463 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:10:
Ik probeer al de hele dag zo'n formulier in te vullen maar t versturen wil maar niet lukken:S het duurt eerst 10 minuten voordat de volgende pagina is geladen, en daarna krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan :?
Yep ik ook, al verschillende malen geprobeerd maar telkens een foutmelding (Uh oh...)

Heb daarom even het support-emailadres opgezocht: questions.nl@support.sonyericsson.com

Daarheen sturen dus maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155656

Ik ben er achter gekomen dat mijn Memorystick dus helemaal verneukt is.
Als ik hem in een cardreader stop dan leest de cardreader hem wel (lampje brandt) maar ik kan geen toegang krijgen tot de memorystick zelf.
Ook als ik de MS zelf in de telefoon heb zie ik wel een verwisselbare drive, maar als ik daar toegang op wil hebben zegt windows dat er een MS in moet.

Nou heb ik een verzekering, maar helaas valt de MS daar niet onder :( |:( |:(
Wat kan ik het beste doen:
1 Contact opnemen met een SESP
2 Contact opnemen met winkel waar ik de telefoon gekocht heb
3 Contact opnemen met Sandisk, aangezien Sandisk de producent is van de MS

Wat raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Anoniem: 155656 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:26:

Nou heb ik een verzekering, maar helaas valt de MS daar niet onder :( |:( |:(
Wat kan ik het beste doen:
1 Contact opnemen met een SESP
2 Contact opnemen met winkel waar ik de telefoon gekocht heb
3 Contact opnemen met Sandisk, aangezien Sandisk de producent is van de MS

Wat raden jullie me aan?
nummero 2 is de allerbeste optie: Contact opnemen met winkel waar ik de telefoon gekocht heb

Maar allereerst: heb je de memorystick al geformateerd in de telefoon?

[ Voor 30% gewijzigd door brehloi op 26-10-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:24

MaDLiVe

.-Observer-.

1. Je memstick formateren :)
2. Contact opnemen me een SE service point.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

@easyweasy, in a'dam:

Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001
(kleine reparaties en software updates)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 26-10-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga nu even naar die bovengenoemde service point. Ik hoop dat ik iets wijzer wordt daar en misschien wel terug kom met een werkende w800:D
Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brehloi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:28:
[...]

nummero 2 is de allerbeste optie: Contact opnemen met winkel waar ik de telefoon gekocht heb

Maar allereerst: heb je de memorystick al geformateerd in de telefoon?
Hoe bedoel je geformateerd in de telefoon?
Via de computer? Ja, maar dan krijg ik geen toegan tot de MS

Via de Telefoon? Nee, en ik weet ook niet hoe je dat moet doen. Uitleg please?

edit: ik heb de MS wel eens eerder geformateerd als je dat bedoeld?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155656 op 26-10-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
MS in telefoon > menu > bestandsbeheer > meer > 'ext. geh. formatt.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 155656 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:45:
[...]

Hoe bedoel je geformateerd in de telefoon?
Via de computer? Ja, maar dan krijg ik geen toegan tot de MS

Via de Telefoon? Nee, en ik weet ook niet hoe je dat moet doen. Uitleg please?

edit: ik heb de MS wel eens eerder geformateerd als je dat bedoeld?
In je telefoon naar bestandsverheer, vervolgens staat onder de rechterknop de optie meer>extern geheugen formatteren. Ben je wel al je foto's ed kwijt dus let daar op. Kopieer ze anders ff bij voorbaat naar je telefoongeheugen als het er niet te veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brehloi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:54:
MS in telefoon > menu > bestandsbeheer > meer > 'ext. geh. formatt.'
Ja ik zie het nou.
Maar...Bij mij is dus 'ext.geh. formatt' lichtgrijs. Oftewel niet beschikbaar
Als ik ook op info klik dan geeft de phone aan dat er geen MS is geplaatst.

Denk dat ik dan maar ff naar de winkel toe ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou jongens ik heb net een bezoekje gebracht aan Teleworld de Kinkerstraat. Er is inderdaad een SESP. De man wist dat er veel problemen waren met de firmware, maar de software die zij krijgen vanuit "de server in Zweden" (zoals die man dat noemde) bevat dezelfde fout. Hij had een tip gekregen over waar de fout zou kunnen zitten dus hij gaat het verbeteren (denk ik, anders snap ik niet helemaal waar die hint over zou gaan 8)7 ).
Het is dus voor iedereen nog even wachten tot dit vervelende bugje eruit is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SanderWit schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:37:
[...]

jawel doet ie wel. ik geloof dat als je eerst de jad (of jar weet ik niet meer effe proberen gewoon) file upload dat je dan een screen krijgt die zegt dat bij een jad file een jar hoort en dat ie je dan vraag om die ook te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Speedy-Andre schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:09:
[...]

probeer mpegable eens werkte voor mij wle erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
schroei schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:43:
probeer http://www.mobilestunter....639f0f5d86df67351d317af8d

deze heb ik, supergoedkoop gratis verzonden. maakt je telefoon neit gelijk op een koelkast lijken. alleen dekt neit je scherm af dus je meot wel nog een scren protector kopen. iemand ideen waar je een goede in nederland kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 14:28
ik heb net even bij eu-gsm gekeken en zag dat ze daar twee verschillende behuizingen voor de w800i hebben, de oranje en een blauwe :?

Zou die blauwe een "namaak" zijn, of bestaan er ook echte blauwe w800i's?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

TheJoker schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:44:
ik heb net even bij eu-gsm gekeken en zag dat ze daar twee verschillende behuizingen voor de w800i hebben, de oranje en een blauwe :?

Zou die blauwe een "namaak" zijn, of bestaan er ook echte blauwe w800i's?
Die blauwe is de T-Mobile versie, ook wel D750 genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157956

[quote][]Rio schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:13[/message]:
Thanks!
(Je pc zou nieuwe hardware moeten vinden zodra je je telefoon voor het eerst aansluit. Je krijgt dan normaliter zo'n 'nieuwe hardware gevonden'-installatiescherm waarin je oa kunt aangeven dat je de software zelf wilt kiezen (geavanceerd). Dat moet je dan vijf keer doen.
Vervolgens installeer je de SEUS software,
vervolgens de usb driver,
vervolgens ga je pas proberen te updaten.)

Okee ik snap het en er komt te staan dat ik geen nieuwere drivers geinstalleerd kunnen worden. En de mobiel gaat nog steeds aan wanneer ik mijn c ingedrukt hou.
Iemand een oplossing?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 157956 op 26-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852

Wat is een goed en simpel programma om .3gp bestanden om te zetten naar .wmv of .avi?

En dat Zwei-Stein programma werkt niet bij mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Rio schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Die blauwe is de T-Mobile versie, ook wel D750 genoemd.
De D750 is de T-Mobile versie van de K750, niet van de W800 ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
pasta schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

qua software de k750i (hoewel t-mobile branded)
qua hardware de w800i (kijk maar goed naar het toetsenblok & de lenscover)

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 26-10-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

pasta schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

Ik vond het al niet logisch toen ik het opschreef }:O

Anyway, die blauwe is de T-mobile uitvoering van de W800.
robert-630 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:53:
[...]

qua software de k750i (hoewel t-mobile branded)
qua hardware de w800i (kijk maar goed naar het toetsenblok & de lenscover)
die blauwe is de T-mobile uitvoering van de W800
Ofzoiets...

[ Voor 36% gewijzigd door Rio op 26-10-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:31
brehloi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

Na het updaten naar firmware versie R1N035 werkt de bestandsoverdracht met de pc via de usb kabel niet meer. Na het loskoppelen verdwijnen er bestanden van de memeorystick, andere bestanden raken corrupt. Uiteraard gebruik ik wel de functie 'Hardware veilig verwijderen'. Een groot deel van de functionaliteiten van dit toestel kan ik nu niet meer gebruiken. Kunt u mij zo spoedig mogelijk informeren over een oplossing van dit probleem.
Ik meen me te herinneren dat "Hardware veilig verwijderen" niet hoeft, wanneer je bij schijfpolicies hebt ingesteld dat je de verbinding met je telefoon wil optimaliseren voor snelle verwijdering. Het pictogram "VHW" verdwijnt dan ook uit je systray.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
[...]

<knip>
"memeorystick" is fout gespeld in het rode vak (<geknipt>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

[...]

Na het updaten naar firmware versie R1N035 werkt de bestandsoverdracht met de pc via de usb kabel niet meer. Na het loskoppelen verdwijnen er bestanden van de memeorystick, andere bestanden raken corrupt. Uiteraard gebruik ik wel de functie 'Hardware veilig verwijderen'. Een groot deel van de functionaliteiten van dit toestel kan ik nu niet meer gebruiken. Kunt u mij zo spoedig mogelijk informeren over een oplossing van dit probleem.
misschien ff vermelden welk model je hebt?
heb net gemailt.. ook MS probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk niet dat dat nodig is aangezien die firmware gemaakt is voor de w800:) ;)
tenzij je je k750i probeert te upgraden naar een w800 >:) (vraag me alleen af wie er dan nog support krijgt van de officiele SE helpdesk }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Rio schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:53:
[...]

Ik vond het al niet logisch toen ik het opschreef }:O

Anyway, die blauwe is de T-mobile uitvoering van de W800.
Uit de TS:
De SonyEricsson K750 is hardwarematig exact hetzelfde als de W800 of de D750. Het verschil tussen de K750 en de D750 is het uiterlijk en de software. De D750 heeft namelijk alleen de beschikking over software van T-mobile. De D750 is daarom ook altijd gelocked.
:)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:11
Hmmz... net ff Float's Mobile Agent geprobeerd, tijd lang 100% CPU Load.. K750i gaat op zijn bek, K750i reboot... MemoryStick niet gevonden..

Schrik me uiteraard een hoedje, FMA gekilled / deinstalled, usb kabel eruit, en daarna netjes uitgezet + aangezet, en toen deed ie het weer..

Jammer SE, het zijn allemaal geweldige toestellen.. (W800, K750i en D750), maar die firmware problemen zijn toch wel een huge nadeel.. Laten we hopen dat er binnenkort een firmware uitkomt die gewoon fatsoenlijk werkt.... Je zou toch verwachten dat het niet _zo_ veel werk kan zijn voor een gigant zoals SE om een firmware te ontwikkelen, die zijn werk braaf doet?! :) Lijkt wel of ze ze niet testen als ze weer een nieuwe af hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

Anoniem: 158463 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:07:
Denk niet dat dat nodig is aangezien die firmware gemaakt is voor de w800:) ;)
tenzij je je k750i probeert te upgraden naar een w800 >:) (vraag me alleen af wie er dan nog support krijgt van de officiele SE helpdesk }:O )
R1N035 is er ook voor de K750i hoor :?
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.