Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Jesse schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:40:
[...]

Bij mij zijn het er maar 16, maar het feit dat het al zolang over hetzelfde gaat is voor mij juist de reden dat ik dit topic niet continu meelees. (dwz een eerder voorval in een eerder deel waarbij allerhande K750 bezitters alle dagen vroegen of er al een werkende update voor hun telefoon was, en nog wat van zulke interessante onderwerpen.)

offtopic:
Imho zou een goed beleid zijn dat het stellen van een vraag die al eerder beantwoord is niet fout is maar gewoon kort beantwoord word met een reactie waarin verwezen word naar het goede antwoord. (of standaardantwoorden (een echte FAQ, en niet een kunstmatige) in de startpost opnemen en de zinloze info daarruit kicken)
Ik had al aangegeven in mijn reactie met oplossing of dit in de startpost verwerkt kon worden maar is misschien niet gelezen. Dit topic telt inderdaad 16 pagina's maar de dataloss was al ter sprake in het vorige deel. :)

Je moet je telefoon direct na het uploaden van data en na het ontkoppelen uitzetten en na 10 seconde weer aanzetten. De telefoon herkent dan de memorystick weer juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:09:
Ik heb een probleem met het updaten van de firmware bij mijn k750i. Het updaten gaat allemaal prima, alleen als ik dan kijk welke firmware ik heb dan staat er: R1N035.
Dat is dus niet de nieuwste, want deze is als ik het goed heb: R1NA005. (of is dat alleen bij de w800?)
Wie kan me helpen bij dit probleem?'
Alvast bedankt.
Alleen W800 voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtremeChicken schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:52:
Ik installeer net Disc2phone en als ik em opstart krijg ik deze foutmelding:
http://img278.imageshack.us/my.php?image=d2p8fw.jpg

En als je dan op annuleren drukt om em te laten debuggen geeft hij:
http://img278.imageshack.us/img278/7158/d2p29gy.jpg

Ik had eerst de NL versie geinstalleerd, daarna de Engelse (beide versie 1.1.0.44)

Iemand een oplossing ? Want nu kan ik geen mp3's overzenden naar mn W800i...
Je kan Windows Media Player 10 gebruiken. Helemaal niets mis mee (realiseerde ik later...). Ik kreeg dezelfde error als jij met Disc2Phone. Geloof me, ik had alles geprobeerd en niets hielp. Alternatieven zoals mass storage sync (met iTunes) en Winamp zijn minder gebruiksvriendelijk. Bovendien hoef je bij WMP geen playlists meer aan te maken in je W800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
---rrr--- schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:10:
[...]

Ik had al aangegeven in mijn reactie met oplossing of dit in de startpost verwerkt kon worden maar is misschien niet gelezen. Dit topic telt inderdaad 16 pagina's maar de dataloss was al ter sprake in het vorige deel. :)

Je moet je telefoon direct na het uploaden van data en na het ontkoppelen uitzetten en na 10 seconde weer aanzetten. De telefoon herkent dan de memorystick weer juist.
Er mag wat mij betreft een topicwarning geplaatst worden want het is echt herhaling tot daar aan toe. Ik heb nog nooit een topic gezien dat zo veel dezelfde vragen bevat. Elke dag is er wel 1 iemand bij wie het updaten niet lukt of met corrupte mp3's. Het topic heeft weinig nieuwswaarde op deze manier.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Heee,,

Gister een NIEUWE SE W800i gekocht!!:D Echt een super toestel! Was hartstikke blij. Alleen. De memorycard zat al in het toestel. Ook stonden er al muziekjes op de memory stick. Die waren op 24 septembre geplaatst. En waren er al MMS en WAP instellingen van KPN en Base te vinden. Staan deze er altijd al op?? En zit die stick er altijd al in???
Of is mijn telefoon toch al aan geweest??:(

Bedankt,,,

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Shailesh schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:47:
[...]

Er mag wat mij betreft een topicwarning geplaatst worden want het is echt herhaling tot daar aan toe. Ik heb nog nooit een topic gezien dat zo veel dezelfde vragen bevat. Elke dag is er wel 1 iemand bij wie het updaten niet lukt of met corrupte mp3's. Het topic heeft weinig nieuwswaarde op deze manier.
Volledig mee eens; ik kijk hier elke dag een paar keer, maar post de laatste tijd weinig om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh als ik mijn D750 op stil zet
dan maakt de camera ook geen geluid als ik foto opneem

haha ik weet dat het nie de bedoeling is maar ik ben wel blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
(jarig!)
Johantjuuh schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:10:
Heee,,

Gister een NIEUWE SE W800i gekocht!!:D Echt een super toestel! Was hartstikke blij. Alleen. De memorycard zat al in het toestel. Ook stonden er al muziekjes op de memory stick. Die waren op 24 septembre geplaatst. En waren er al MMS en WAP instellingen van KPN en Base te vinden. Staan deze er altijd al op?? En zit die stick er altijd al in???
Of is mijn telefoon toch al aan geweest??:(

Bedankt,,,
Dat is bij elke telefoon :-)

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Zit bij iedereen die stick er al in??:| Oja, over die muziekjes! Er stonden dus muziekjes op het telefoon geheugen. En die waren al op 19 mei ofso geplaatst. Dus van de fabriek!;) Maar er waren dus ook liedjes op me merorystick geplaatst. En die datum was, 24 september!! Is dat ook normaal?:| :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Johantjuuh schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:43:
Zit bij iedereen die stick er al in??:| Oja, over die muziekjes! Er stonden dus muziekjes op het telefoon geheugen. En die waren al op 19 mei ofso geplaatst. Dus van de fabriek!;) Maar er waren dus ook liedjes op me merorystick geplaatst. En die datum was, 24 september!! Is dat ook normaal?:| :p
Ja is normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
hmmm!:p Welke liedjes stonden er bij jullie allemaal op dan?? Bij geluiden???:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
Bij mij stonden er van de volgende artiesten 1 nummer op: Crossfade, Jem, Maroon 5, Omarion, Susie Suh, The Lashes.
Verder nog wat standaard ringtone zut en een stuk of 2 demo-filmpjes.

Ik neem aan dat dit bij iedere w800i zo is.

[ Voor 12% gewijzigd door TheJoker op 07-11-2005 16:23 . Reden: maandag, typodag ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

robg1984 schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:37:
[...]

ja had ik in het begin ook, tot ik telefoon eruit ging halen via 'Hardware veilig verwijderen' dan heb je dat probleem niet! ik niet althans!
Dat doe ik sowieso altijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
TheJoker schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:21:
Bij mij stonden er van de volgende artiesten 1 nummer op: Crossfade, Jem, Maroon 5, Omarion, Susie Suh, The Lashes.
Verder nog wat standaard ringtone zut en een stuk of 2 demo-filmpjes.

Ik neem aan dat dit bij iedere w800i zo is.
Okee!;) Dan is dat het zelfde!:D En nog 1 dingetje...:p Linksboven in het menu staat er soort van krantje + SE logo. Bij mij stond daarboven: KPN mobiel, toen ik heb voor het eerst aan deed! Terwijl mijn simkaart van Vodafone is. Hebben meer mensen dat?? of??:)

Dan heb ik meteen nog even een vraagje, over dat vodafone Live. Wat kan je daar allemaal doen? Want hij begint dan steeds met verbindding maken??..? Weet iemand misschien of je daarmee op MSN kan???:D

bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:32:
[...]

Okee!;) Dan is dat het zelfde!:D En nog 1 dingetje...:p Linksboven in het menu staat er soort van krantje + SE logo. Bij mij stond daarboven: KPN mobiel, toen ik heb voor het eerst aan deed! Terwijl mijn simkaart van Vodafone is. Hebben meer mensen dat?? of??:)

Dan heb ik meteen nog even een vraagje, over dat vodafone Live. Wat kan je daar allemaal doen? Want hij begint dan steeds met verbindding maken??..? Weet iemand misschien of je daarmee op MSN kan???:D

bedankt,
Probeer het, zou ik zeggen.
Dit is een w800i/k750i topic, niet een Vodafone Live topic :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:19:
[...]

Volledig mee eens; ik kijk hier elke dag een paar keer, maar post de laatste tijd weinig om die reden.
Hier nog een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:43
Zijn er al mensen die via een beveiligde verbinding kunnen bankieren op hun k750i? Ik bedoel dan via gprs (bv. imode)
Bij de rabobank imode site wordt bijvoorbeeld de k600 aangegeven om te bankieren, maar zodra ik met mijn k750i op de site kom, geeft de browser aan dat ik geen beveiligd toestel heb!
Ik heb bij de internet opties op de k750i ook al wat zitten stoeien met beveiliging aan enzo, maar dit wil niet helpen. Als ik bij de opties beveiliging aanzet kan ik niet eens verbinding maken.

Wie o wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

gelukkie schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:21:
Zijn er al mensen die via een beveiligde verbinding kunnen bankieren op hun k750i? Ik bedoel dan via gprs (bv. imode)
Bij de rabobank imode site wordt bijvoorbeeld de k600 aangegeven om te bankieren, maar zodra ik met mijn k750i op de site kom, geeft de browser aan dat ik geen beveiligd toestel heb!
Ik heb bij de internet opties op de k750i ook al wat zitten stoeien met beveiliging aan enzo, maar dit wil niet helpen. Als ik bij de opties beveiliging aanzet kan ik niet eens verbinding maken.

Wie o wie kan mij verder helpen?
Ander bel je je bank even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Aangezien het originele W800I Icoon in deze topic niet echt mooi geresized is heb ik besloten om een eigen versie te maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.thedigitalresource.com/files/W800I.JPG

Download: http://www.thedigitalresource.com/files/W800I.zip

Edit: Het kan zijn dat hij het oude icoon nog weergeeft nadat je het vervangen hebt met deze versie. Na een reboot laat hij wel de goede versie zien.

[ Voor 23% gewijzigd door coendeurloo op 07-11-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
coendeurloo schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:52:
Aangezien het originele W800I Icoon in deze topic niet echt mooi geresized is heb ik besloten om een eigen versie te maken.

[afbeelding]

Netjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Rio schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:49:
[...]

Ander bel je je bank even?
Ik betwijfel of die mij kunnen helpen, omdat de k750i niet officieel als mobiel bankieren toesten wordt aangegeven.
Maar zijn de technieken van beveiligen hetzelfde als bij de k600i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
coendeurloo schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:52:

[afbeelding]

Edit: Het kan zijn dat hij het oude icoon nog weergeeft nadat je het vervangen hebt met deze versie. Na een reboot laat hij wel de goede versie zien.
Ziet er mooi uit. _/-\o_
Kan je dat ook voor je K750i maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Dan maar ff hier:

Ik heb mijn SE W800i gister gekocht. Nieuw gekocht. Alleen vond ik een paar rare dingen. Links boven in het menu, bij het SE teken + schrijfblokje, stond bij mij: KPN Wap. Dit was de 1e keer dat ik deze nieuwe telefoon aan deed, terwijl er toch mijn vodafone simkaart in zat!! Hebben meer mensen dat?? Of betekent dit, dat iemand anders dit mobiel al een keer aangedaan heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
Shailesh schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:47:
[...]

Ik denk er precies hetzelfde over. Begin desnoods een nieuw topic over firmware problemen ofzo, maar dit schiet niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook een trotse eigenaar van de K750i

Ik heb laatst een update gedaan naar de R1N035
Ik heb verder geen problemen gehad, alles werkt goed.

Alleen heb ik na de update een master reset uitgevoerd en en zaten bepaalde geluiden (een daarvan was morning glow ofzoiets)
Maar na de update en de master reset zijn deze verdwenen

Graag wilde ik weten of er nog mensen zijn die deze bestanden nog op hun foon hebben
Als je ze heb kun je ze misschien naar dinesh_skr [at] hotmail.com sturen?
Graag alle files die standaard op de foon zitten.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

gelukkie schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:45:
[...]

Ik betwijfel of die mij kunnen helpen, omdat de k750i niet officieel als mobiel bankieren toesten wordt aangegeven.
Maar zijn de technieken van beveiligen hetzelfde als bij de k600i?
Welke browser gebruik je?
Ik kan met de Opera minibrowser bankieren bij Fortis (web based interface) en dan heb je een https website die goed werkt.
De standaard browser van de nieuwere K600i zou wel eens anders kunnen zijn dan die van de K750i ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Ik kwam er vandaag achter dat mijn W800i met firmware R1N035 geen shuttergeluid geeft als hij 'op stil' staat. Ben ik de enige die dit geluk heeft, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Speedy-Andre schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:44:
[...]

Welke browser gebruik je?
Ik kan met de Opera minibrowser bankieren bij Fortis (web based interface) en dan heb je een https website die goed werkt.
De standaard browser van de nieuwere K600i zou wel eens anders kunnen zijn dan die van de K750i ;)
Ik wil niet bankieren via bluetooth icm opera maar bankieren met de gprs browser, via imode.
Imode werkt alleen geeft de site dus aan dat ik geen beveiligd toestel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:37

Sabbi

je denkt aan mij.

gelukkie schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:47:
[...]

Ik wil niet bankieren via bluetooth icm opera maar bankieren met de gprs browser, via imode.
Opera Mini werkt ook gewoon over gprs, sterker nog, daar is het voor bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

gelukkie schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:47:
[...]

Je bent toch niet verplicht om BT te gebruiken, ik vraag het juist vanwege de browser, Opera werkt ook gewoon met gprs en kan beveiligde verbindingen aan ;)
De standaard browser van de foon kan dat wellicht niet ....

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden toen de nieuwste firmware beschikbaar was voor de w800i heb ik die er op gezet.
Firmware R1NA005.

Tot een paar dagen geleden geen enkele problemen mee gehad.
Nu zag ik in het weekend dat er toch het 1 en ander mis mee was.
Namelijk dit:

Als je naar bestandsbeheer gaat en dan Games dan zie je bovenaan 3 wereldbollen staan.
Normaal gesproken staat daar text naast. Nu heb ik alleen nog maar de wereldbol en als ik er op klik gebeurt er niets.
Dit is precies hetzelfde bij Afbeeldingen en Thema's

Volgende: GPRS bereik icoon gaat ineens aan staan, terwijl ik dit uitgeschakeld heb.
Voor zover ik me kan herrinneren heb ik daarvoor geen GPRS meer gebruikt.
Dit is tot nu toe 2 x voorgekomen.

Het laatste:
Ik heb de batterij soms gewoon de hele nacht aan de lader, maar wanneer ik 's ochtends op de telefoon kijk is hij nog steeds aan het opladen, weliswaar op 100% maar dan moet hij eigenlijk aangeven dat de batterij opgeladen is. (was dit ook al niet een probleem bij R1N035??)

Iemand anders ook dezelfde mankementen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:40
Johantjuuh schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:49:
Dan maar ff hier:

Ik heb mijn SE W800i gister gekocht. Nieuw gekocht. Alleen vond ik een paar rare dingen. Links boven in het menu, bij het SE teken + schrijfblokje, stond bij mij: KPN Wap. Dit was de 1e keer dat ik deze nieuwe telefoon aan deed, terwijl er toch mijn vodafone simkaart in zat!! Hebben meer mensen dat?? Of betekent dit, dat iemand anders dit mobiel al een keer aangedaan heeft??
Misschien bij een louse webshop gekocht (dubbeltje op de eerste rang :) (goedkoop is duurkoop) ik gok dat het misschien wel een geunlockte KPN versie is...

Moet je even in het service menu gaan > * <<*<* dan service info en dan Kaartblokkeren kijk eens of daar slotjes staan ? Kan me indenken dat bij het unlocken die slotjes gewoon dicht blijven staan terwijl de lock erafgehaald wordt.

Mocht je hem bij een grote keten hebben gehaald TforT Belcompany of PhoneHouse dan hoef je niet bang te zijn voor een unlocked toestel hooguit voor een exmplaar waar een demo mee gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:10:
Volgende: GPRS bereik icoon gaat ineens aan staan, terwijl ik dit uitgeschakeld heb.
Voor zover ik me kan herrinneren heb ik daarvoor geen GPRS meer gebruikt.
Dit is tot nu toe 2 x voorgekomen.

Het laatste:
Ik heb de batterij soms gewoon de hele nacht aan de lader, maar wanneer ik 's ochtends op de telefoon kijk is hij nog steeds aan het opladen, weliswaar op 100% maar dan moet hij eigenlijk aangeven dat de batterij opgeladen is. (was dit ook al niet een probleem bij R1N035??)

Dat van de batterij is volkomen normaal, heb de hele kast getest op de zaak en ze hebben het allemaal :)

Hoe zet jij dat GPRS uit ? Kan je dat aangeven, dan zie je alleen nog maar dat balkje (zonder) blauw e achtergrond toch ? Dat wil ik namelijk ook wel...

Kan je het uitleggen ?

edit: bij verbindingen-> datacom-> voorkeurs service -> alleen GSM selecteren Hierdoor is het bereik icoon beter te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door stormfly op 07-11-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
stormfly schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:24:
[...]

Misschien bij een louse webshop gekocht (dubbeltje op de eerste rang :) (goedkoop is duurkoop) ik gok dat het misschien wel een geunlockte KPN versie is...

Moet je even in het service menu gaan > * <<*<* dan service info en dan Kaartblokkeren kijk eens of daar slotjes staan ? Kan me indenken dat bij het unlocken die slotjes gewoon dicht blijven staan terwijl de lock erafgehaald wordt.

Mocht je hem bij een grote keten hebben gehaald TforT Belcompany of PhoneHouse dan hoef je niet bang te zijn voor een unlocked toestel hooguit voor een exmplaar waar een demo mee gegeven is.
Heb hem inderdaad bij zo'n interwinkeltje gekocht!;) Wat hebben alle andere mensen hier dan staan? Bij dat icoontje linksboven?????
En wat gebeurt er als ik op Kaartblokkeren druk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Haha,

Nee je moet even het even los zien van elkaar:

-Dat icoontje geeft aan of GPRS aan staat of niet, en dat gaf jij in je start post toch aan ? Als je alleen de balkjes ziet is GPRS uit en heb je buiten de balkjes ook een blauwe achtergrond staat GPRS aan. Dit is voor iedereen met elk toestel.

-Bij die locks heb ik allemaal open slotjes (slecht te zien maar ze zijn open) en er staat een 5 achter. Dit was maar een wilde gok maar ik weet het voor de rest niet..

Staat er niet iets op van KPN op je doos ? Nokia zet bij branded toestellen meestal "6230i T-Mobile NL"op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Hoe zorg je er eigenlijk voor dat Windows Media Player 10 je muziek naar de map MP3 kopieert? Ik heb maphiërarchie al aanstaan, maar zie verder nix hoe je het in de MP3 map kunt krijgen. Hoe werkt dat trouwens met playlists? Ik had net namelijk gelezen dat je dan via de telefoon zelf geen playlists meer hoeft te maken, maar goochelt ie dan met bestandsnamen ofzo (01, 02, 03 enz. ervoor)? En kan je de afspeellijsten wel veranderen dan via mediaplayer; dus andere nummers erbij doen en in andere volgorde? Zou wel tof zijn want dan hoef je niet meer te werken via die rot playlists via de telefoon die je niet meer kunt veranderen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Johantjuuh schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:39:
[...]

Heb hem inderdaad bij zo'n interwinkeltje gekocht!;) Wat hebben alle andere mensen hier dan staan? Bij dat icoontje linksboven?????
PlayNow, de snelkoppeling naar streaming media bestanden

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

stormfly schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:24:
[...]
Dat is dan wel een heel uitgebreide demo, een demo waarbij de standaard software versie wordt vervanagen door KPN branded software ;)

edit:

Na de post hieronder is het dus blijkbaar geen KPN branded software, maar gaat het om een open link, die de gegevens van de simkaart uitleest en aan de hand daarvan bepaalt welke tekst moet worden getoond.

[ Voor 20% gewijzigd door Canaria op 07-11-2005 22:38 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Maar hoort dat KPN daarzo te staan?? Of is dat bij iedereen zo? Want 1 minuut later, toen me Simkaart met vodafone erin zat. Veranderde hij naar vodafone!;)....hmm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:42:
Ik ben sinds kort ook een trotse eigenaar van de K750i

Ik heb laatst een update gedaan naar de R1N035
Ik heb verder geen problemen gehad, alles werkt goed.

Alleen heb ik na de update een master reset uitgevoerd en en zaten bepaalde geluiden (een daarvan was morning glow ofzoiets)
Maar na de update en de master reset zijn deze verdwenen

Graag wilde ik weten of er nog mensen zijn die deze bestanden nog op hun foon hebben
Als je ze heb kun je ze misschien naar dinesh_skr [at] hotmail.com sturen?
Graag alle files die standaard op de foon zitten.

Bedankt
Done ;)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:13:
Hoe zorg je er eigenlijk voor dat Windows Media Player 10 je muziek naar de map MP3 kopieert? Ik heb maphiërarchie al aanstaan, maar zie verder nix hoe je het in de MP3 map kunt krijgen. Hoe werkt dat trouwens met playlists? Ik had net namelijk gelezen dat je dan via de telefoon zelf geen playlists meer hoeft te maken, maar goochelt ie dan met bestandsnamen ofzo (01, 02, 03 enz. ervoor)? En kan je de afspeellijsten wel veranderen dan via mediaplayer; dus andere nummers erbij doen en in andere volgorde? Zou wel tof zijn want dan hoef je niet meer te werken via die rot playlists via de telefoon die je niet meer kunt veranderen.
Voor de goede orde, de tags van je mp3's moeten minimaal artiest en album bevatten. WMP zet alles netjes over naar de foon. Met de w800i hoef je dan inderdaad geen playlists aan te maken, omdat de media player op de w800i muziek naar artiest kan sorteren. Handig maar niet noodzakelijk is dat je mp3 tags tevens track-nummers hebben.

WMP maakt een aparte map "music" aan op je memstick en je zal toch zelf playlists moeten aanmaken indien je een andere volgorde wil, of ook andere muziek wil toevoegen (zonder naar een andere artiest te browsen in de mediaplayer van de foon) of bepaalde nummers niet wil horen. Je kan trouwens bestaande playlists wel editen, dus nummers/mappen toevoegen/verwijderen.

In WMP kun je aangeven welke folders WMP moet monitoren en of dat synchroniseren al dan niet automatisch (= upon connect) moet, etc. Ook hier is het belangrijk dat je mp3's getagged zijn met arties & album. Vanuit de Library view in WMP kun je de te synchroniseren muziek slepen naar de foon, of naar de memstick (indien je een cardreader gebruikt). Ik heb alles onder "all music" staan en sleep meerdere nummers tegelijk naar de memstick, maar WMP sorteert zelf ook naar artiest en album. Dus, je kan náást individuele tracks ook artiest en album naar je foon slepen.

Via Tools/Options/Devices kun je de gewenste instellingen opgeven. WMP wil standaard je mp3's en cd's omzetten naar WMA, maar dat moet je uiteraard uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:10:Knip omdat ik hier geen antwoord op weet...
Het laatste:

Als je je tel. uitzet en dan oplaad zie je wel "Volledig opgeladen" o.i.d.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Maar wat ik bedoelde met playlists was bijv. nummers in "mijn" volgorde afspelen op de telefoon en niet moeten browsen naar artiest enzo. Dus gewoon een playlist van bepaalde nummers.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je die standaard ook naar .......... sturen,ben ze ook kwijt |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:33:
[...]

Wil je die standaard ook naar sammiefreak(at)quicknet.nl sturen,ben ze ook kwijt |:(
Done 2 :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel |:(

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 07:26

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

yes heb ook de W800i wat een leuk apparaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik las over internet bankieren met Opera mini. Is dit net zo veilig als een normale brower? Want als ik de gmail web interface benader, krijg ik de melding dat het via gsm niet erg veilig inloggen is. (Verder doet ie t wel via pop :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb sinds zaterdag de W550,nu heb ik al 2 x gehad dat hij vast liep (foon) als ik een ringtone of plaatje overzet naar de foon met BT(nooit eerder last van gehad) ik moet dat de batt. eruit halen en hem weer opnieuw aanzetten.
Ik heb dit nooit gehad bij de S700,K700 T610 ??
Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:27
en naar spock85[at]skynet.be ben ze nml ook kwijt! Blijkbaar toch redelijk wat mensen hier die een master reset hebben moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

rooie60 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:47:
Ik heb sinds zaterdag de W550...
Wat doe je dan in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Waarom hoort de W550 hier niet??? en waarom de W800,K750,D750 wel????
Ik kan nergens een W550 forum vinden,iets aardiger mag wel hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoezo kan je nergens vinden? Je zit er zelf in! :P

Het SonyEricsson W550 en W600 topic

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
De W800 en de K/D750 hebben nagenoeg dezelfde firmware en hetzelfde uiterlijk. De W550 ziet er heel anders uit, ik vraag me dan ook af of de firmware van de W550 gelijk is. Daarom zal hij er niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat deze Topic speciaal is voor W800, K750 en D750. Omdat deze drie bijna dezelfde eigenschappen hebben qua soft- en hardware. De W550 heeft wat andere specificaties. Misschien kan je zelf een topic openen voor W550 en de w600(?), Zijn bijna identiek.

But thats what im guessing, dont blame me, mofo :)

On topic: is iemand al gelukt de telefoon (w800) helemaal vol te laden via USB? Want bij mij komt die niet verder dan +/- 98%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:26:
On topic: is iemand al gelukt de telefoon (w800) helemaal vol te laden via USB? Want bij mij komt die niet verder dan +/- 98%.
Via usb komt ie inderdaad niet verder........ (hoort zo)

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:51
---rrr--- schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:10:
[...]
*knip*
Het probleem dat lang niet alle files die ik (nu weer met D2P) erop gezet heb uiteindelijk (na correct afkoppelen en telefoon even uitzetten) daadwerkelijk op de telefoon verschijnen.
Zijn er andere oplossingen voor dit probleem?

Is het mogelijk om de oude firmware terug te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Klopt,maar die site ziet er heel raar uit op mijn pc! reageerd amper iemand,veel is geel gemerkt?
Maar goed ik ga wel verder op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Ik heb SE Customer Support gebelt met de vraag. (Over het niet verschijnen op de telefoon van naar de telefoon upgeloade soundtracks na het updaten naar de laatste firmware van de W800i.) Het probleem is bekent en ze zijn bezig met een nieuwe firmware versie. Deze zou nog enkele dagen tot een week op zich laten wachten.

Oude firmware terugzetten is volgens hen niet mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 08-11-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

rooie60 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:56:
[...]

Klopt,maar die site ziet er heel raar uit op mijn pc! reageerd amper iemand,veel is geel gemerkt?
Maar goed ik ga wel verder op zoek
Als daar niemand reageert dan zal wel bijna niemand het toestel hebben tot nu toe.
Ik zou het anders even op een ander forum proberen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de k750 eigenlijk ook het geluid via Bluetooth van je computer door je telefoon later weergeven? Dus het omgekeerde van de HS Voice Getaway? Lijkt me leuk om namelijk draadloos muziek enzo af te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_nowhereman schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:38:
[...]

Via usb komt ie inderdaad niet verder........ (hoort zo)

Dre
Hoort het echt zo of denk je eerder dat een bug is van de firmware?
Hopelijk wordt het dan gefixed bij de volgende release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:01:
[...]

Hoort het echt zo of denk je eerder dat een bug is van de firmware?
Hopelijk wordt het dan gefixed bij de volgende release.
Heb ergens gelezen dat 't zo hoort, heeft niets met de firmware te maken

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heej.. ik heb nog een vraagje over de w800i.. Als je een sms verstuurd hebt wordt deze ook opgeslagen bij "verzonden items" kan je deze functie ook uitschakelen?
Het staat in iederen geval niet ( zo ver ik zie ) in de instellingen menu van berichten

[ Voor 8% gewijzigd door BMW_M3 op 08-11-2005 13:28 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
BMW_M3 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:27:
Heej.. ik heb nog een vraagje over de w800i.. Als je een sms verstuurd hebt wordt deze ook opgeslagen bij "verzonden items" kan je deze functie ook uitschakelen?
Het staat in iederen geval niet ( zo ver ik zie ) in de instellingen menu van berichten
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
ik heb me nu toch iets raars, als ik via de datakabel liedjes op mijn telefoon zet (verwisselbare schijf -> MP3) dan ziet hij, na het unpluggen, maar een deel van deze liedjes, soms ziet hij de rest half, en met half bedoel ik dat ik op de pc rare tekens als bestandsnaam zie.

Dat is nog niet eens zo gek, van die paar liedjes zijn er een paar die raar doen, als ik die start, doet ihj het bijv. 10 seconden goed, vervolgens hoor ik een aantal seconden van een heel ander nummer en daarna gaat hij weer vrolijk verder. maar ook weer voor even, daarna kiest hij weer dat andere nummer :S waar ligt dit aan? de mp3's doen het op de pc wel goed?

Ik heb geprobeert het schijfje te formatteren maar deed het nog, ook na het aan en uitzetten van de telefoon doet hij dit nog! (w800i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@robgeerts: Jesse in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Ik had idd ook dat tracks de eerste seconden goed zijn en daarna iets anders afspelen.

De eerder aangedragen "oplossing" in de vorm van het 20 sec uitzetten van de telefoon werkt bij mij btw. niet.

[ Voor 63% gewijzigd door Jesse op 08-11-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:57:
Ik heb SE Customer Support gebelt met de vraag. (Over het niet verschijnen op de telefoon van naar de telefoon upgeloade soundtracks na het updaten naar de laatste firmware van de W800i.) Het probleem is bekent en ze zijn bezig met een nieuwe firmware versie. Deze zou nog enkele dagen tot een week op zich laten wachten.
@Robgeerts: Bijna iedereen (ik ook) die de laatste firmware w800 hebben, hebben deze self-delete-mp3-bug. Ook met die rare tekens en 20 seconden bug. Dus nog even geduld mensen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik had de update van 19 mei nog. Dus heb hem gister ook geupdate. Doet hij dan vanzelf de versie wie er na komt?? Of de nieuwste?:| Want nu heb ik hem van 7 oktober!!;) Maar dat is dus niet de niewste??! Klopt dit?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Johantjuuh schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:56:
Ik had de update van 19 mei nog. Dus heb hem gister ook geupdate. Doet hij dan vanzelf de versie wie er na komt?? Of de nieuwste?:| Want nu heb ik hem van 7 oktober!!;) Maar dat is dus niet de niewste??! Klopt dit?:p
Een logische updateservice update naar de laatste versie... en zo zal dat ook hierbij het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er al iets op gevonden om die smsjes te kunnen bewaren?
Die 219 heb ik allang vol, en nu moet ik steeds als ik een nieuwe krijg, een oude weggooien :{
Dat is wel erg irritant, vooral omdat ik nog ruim 25 MB overheb aan intern geheugen, en die smsjes maar een paar kb innemen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004

Fjeze

AllesPerfect!

is het ook bij iemand opgevallen dat nadat je de nieuwe firmware op je telefoon gezet hebt (W800i in mijn geval met firmware R1NA005) dat als je een SMS ontvangt je dit alleen nog maar boven in beeld ziet d.m.v. een klein envelopje en niet in het groot op je scherm? zelfde met ontvangstbevestiging van SMS deze zie je helemaal niet meer maar voel of hoor je alleen (afhankelijk of je telefoon op stil staat of niet).
ik vind het maar een rare en vervelende bug. zouden mensen met dezelfde firmware kunnen kijken of dit bij hun ook is?
heb er met de vorige firmware (R1N035) geen last van gehad.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:36:
[...]

@Robgeerts: Bijna iedereen (ik ook) die de laatste firmware w800 hebben, hebben deze self-delete-mp3-bug. Ook met die rare tekens en 20 seconden bug. Dus nog even geduld mensen.
mooi irritant, ik neem aan dat SE op de hoogte is van deze fout?
weet iemand wanneer we update kunnen verwachten?

FOUTJE VAN MIJ:
Jesse schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:57:

Oude firmware terugzetten is volgens hen niet mogelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door robg1984 op 08-11-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik had de firmware van 19 mei. Heb hem toen geupdate. Dan is het toch logischie dat je de nieuwste hebt? Dus die van 19 oktober????? Maar ik heb die van 7 oktober!!? Hoe kan dit?? Of moet ik hem nu WeeR updaten?? Voor de nieuwste???:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Et kan nooit dat jij je W800i op 19 mei geupdate hebt. :D

Ik raad btw iedereen aan om ff rustig te wachten met updaten totdat er weer een versie is die et wat beter doet.

(Ik heb afgelopen donderdagavond of zaterdagmiddag (kan et me al niet meer herinneren) geupdate en gewoon de laatste gekregen.)

[ Voor 86% gewijzigd door Jesse op 08-11-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Neee!;) Ik heb hem eergister geupdate!!;) Ik had nog de versie van 19 mei! dus ik denk dan krijg ik nu die nieuwe versie!;) maar nee..de 1e nieuwste??:S Dat is toch wel raar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
ik heb nu met pijn en moeite de liedjes erop gekregen die ik wilde....steeds per liedje, dan kabel verwijderen, kijken of hij het deed en vervolgens weer aangesloten en het volgende liedje erop gezet...maar goed, dat blijf ik natuurlijk niet doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 10:00
Weet iemand waar je de HPM-70 headset cheap kunt krijgen. Het liefst zelfs alleen het onderste gedeelte zonder de dopjes, is dat ook mogelijk??

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

N-E-R-D schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:24:
is het ook bij iemand opgevallen dat nadat je de nieuwe firmware op je telefoon gezet hebt (W800i in mijn geval met firmware R1NA005) dat als je een SMS ontvangt je dit alleen nog maar boven in beeld ziet d.m.v. een klein envelopje en niet in het groot op je scherm? zelfde met ontvangstbevestiging van SMS deze zie je helemaal niet meer maar voel of hoor je alleen (afhankelijk of je telefoon op stil staat of niet).
ik vind het maar een rare en vervelende bug. zouden mensen met dezelfde firmware kunnen kijken of dit bij hun ook is?
Nou kun je veel op die firmware R1NA005 aanmerken, maar dit is geen bekend probleem. Bij mij geeft hij dat nog gewoon groot in het scherm weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
@ Robbie : Phonehouse heeft hem voor 30 euro! Veel goedkoper dan op de nederlandse webshops.

Wanneer je een vastloper hebt, laat je toestel zich zelf "herstellen". Leg hem aan de kant en laat hem ff uitzieken :P In mijn ogen is het niet gezond telkens batterij eruit te sjorren en dan weer aan te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 10:00
willy1986 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:09:
@ Robbie : Phonehouse heeft hem voor 30 euro! Veel goedkoper dan op de nederlandse webshops.
Hoe zeker weet je dat van die 30 euri, want anders ga ik vandaag of morgen nog ff langs.. :)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
RobbieB schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:14:
[...]

Hoe zeker weet je dat van die 30 euri, want anders ga ik vandaag of morgen nog ff langs.. :)
Dat klopt gewoon heb het een paar weken terug gekocht, toen koste dat ding 25 euro.
Totdat ze merkten dat er veel vraag naar was hebben ze de prijs naar 30 euro verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
spockster schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:02:
[...]

en naar spock85[at]skynet.be ben ze nml ook kwijt! Blijkbaar toch redelijk wat mensen hier die een master reset hebben moeten doen!
Done 3 :7

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
willy1986 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:47:
[...]

Natuurlijk heb je die topic compleet doorgelezen en weet je dat er enkele probleempjes zijn bij sommige...

Werkt je telefoon naar wensen? Geen problemen? Laat hem dan zo... en update hem niet! :) Don't fix if it an't broken (yet ;))
Nu doet hij het perfect ja, maar ik las dat de nieuwe firmware sneller, beter enzo is.. Nu staat de allereerste er nog op, die van de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Ik heb begrepen dat je via opera mini en gprs een https pagina kan openen. Maar zoals al is gevraagt, is het banieren dan veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Gaat die firware update geheel automatisch, of kun je zelf firmware kiezen? Ik zit 2 jaar in duitsland, en wil er daar 1 kopen, maar ik wil wel bijvoorbeeld een nederlands T9 woordenboek hebben. zou je dat kunnen regelen door er een nederlandse firware versie in te flashen en zou dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Ik kon niet zelf de firmware kiezen bij het updaten via de website.
Op mijn W800i is duits gewoon beschikbaar als taal voor het menu en als T9-woordenboek, wat 'WB-Eingabehilfe' heet. Misschien is dat andersom ook wel zo?

[ Voor 20% gewijzigd door Jesse op 08-11-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
-Japser- schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:52:
[...]

Nu doet hij het perfect ja, maar ik las dat de nieuwe firmware sneller, beter enzo is.. Nu staat de allereerste er nog op, die van de winkel..
Jasper, wat wil je nou horen van mij? "Ok, ga maar updaten! Word je telefoon sneller en beter op! " :Y) (2 x het zelfde bericht posten gaat mij vervelen.) :O
Byte_Me schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:43:
Gaat die firware update geheel automatisch, of kun je zelf firmware kiezen? Ik zit 2 jaar in duitsland, en wil er daar 1 kopen, maar ik wil wel bijvoorbeeld een nederlands T9 woordenboek hebben. zou je dat kunnen regelen door er een nederlandse firware versie in te flashen en zou dat werken?
De firmware update gaat geheel automatisch. Ook al zit je in china, SEUS zal toch met je K750/W800 een babbeltje maken en zo erachter komen dat hij een bepaalde (Nederlandse)firmware moet flashen.
(Wil een tweaker die een "stille"(geen camera blieb in stille modus) - W800i/K750i heeft zijn toestel proberen te updaten en kunnen vertellen of die eigenschap blijft ? )

[ Voor 58% gewijzigd door willy1986 op 08-11-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand g-mail werkend gekregen op de k750?

Zoja help mij aub, want het lukt mij gewoon niet.
Heb exact de instellingen overgenomen die ook in me PC staan in outlook express :S

Instellingen via SE verzonden en dat aangepast naar g-mail.

Maar mijn toestel blijft maar zeggen, verzenden geannuleerd.

Gaat over t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
N-E-R-D schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:24:
Menu > Instellingen > nieuwe gebeurt. > pop-up.
Nu krijg je weer een grote envelop te zien bij een nieuw smsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
niket610 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:25:
[...]

Menu > Instellingen > nieuwe gebeurt. > pop-up.
Nu krijg je weer een grote envelop te zien bij een nieuw smsje!
Is dat bij eeen K750i ofso? bij de W800i, zie ik bij instellingen geen "NIEUW gebeurt en pop up hoor?? :| ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Johantjuuh schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:48:
[...]

Is dat bij eeen K750i ofso? bij de W800i, zie ik bij instellingen geen "NIEUW gebeurt en pop up hoor?? :| ??
ik heb idd een K750 maar ik dacht dat het instellingen menu toch wel hetzelfde zou zijn bij de w800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:22:
Heeft iemand g-mail werkend gekregen op de k750?

Zoja help mij aub, want het lukt mij gewoon niet.
Heb exact de instellingen overgenomen die ook in me PC staan in outlook express :S

Instellingen via SE verzonden en dat aangepast naar g-mail.

Maar mijn toestel blijft maar zeggen, verzenden geannuleerd.

Gaat over t-mobile.
Ja, ikke, maar wel op een W800 en via Vodafone. Waar loop je vast? Een aantal pagina's terug (ben te lui om te zoeken) heb ik mijn instellingen gezet. In mijn sig staat een certificaat dat je nodig hebt; die moet naar je telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 08-11-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Laatst online: 26-10-2023
Wie o Wie heeft ervaring met de Bluetrek G2 headsets op de k750i ?
Inmiddels een stuk wijzer dat het gewoon klote headsets zijn (of de bluetooth stack van de K750i = bagger :)) en er zijn diverse workarounds ( http://www.esato.com/archive/t.php/t-100434 & http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=96883 ).
Maar tot op heden werkt het niet lekker en niet betrouwbaar want bij mij komen er nog regelmatig gesprekken niet op de headset aan terwijl ik ze er wel op aanneem op de headset.

Afijn ziet er naar uit van retour afzender dat ding (media markt) maar dan ... welke kan ik wel nemen ? het liefst heb ik er 1 met multi pairing (ivm 2 gsm's) en anders tja dan maar geen multi pairing natuurlijk.

Tips anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Nota: externe mailserver is die van de GSM-aanbieder. Niet die van je internetprovider of die van Gmail zelf. Dit even ter zijde. Hieronder even hoe je het instelt. Niet getest.

Gegevens help Gmail:
Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')
Email Address: your full Gmail email address (username@gmail.com)
Password: your Gmail password

Ga naar berichten > e-mail instellingen
Kies nieuw account en nieuwe naam
Bij verbinden via kies je de gewenste verbinding. GPRS die je bijvoorbeeld eerder hebt ingesteld
Protocol is pop3
Inkomende server is pop.gmail.com
Inkomende poort is 995 (dit moet je aanpassen)
Codering kies je TLS/SSL (Ook te veranderen) Inkomende server altijd uitgaande enkel als je provider dit vereist
Loginnaam: uw Gmail-adres
Wachtwoord: uw wachtwoord van Gmail
Uitgaande server: die van de gsm aanbieder. geen flauw idee of je het ook met die van Gmail kan.
Uitgaande poort: hangt er van af.
e-mailadres: adres die als afzender getoond moet worden
Downloaden: kies zelf maar
afzender: zelfde als e-mailadres
Handtekening: uw handtekening indien gewenst
Uitg. kopiëren: uw kiest zelf
controle interval: ook zelf te kiezen.

Ik hoop u hierbij van dienst geweest te zijn. Heb je nog problemen vraag dan de instellingen aan op de SE-site en pas ze eventueel aan. inkomende server instellingen. De uitgaande zal dan meteen juist staan. Veel succes.

Laat even weten of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Over Gmail: ik heb mijn posts en de linkjes naar de sites waar ik het vanaf geplukt heb hier gepost: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

gelukkie schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:59:
Ik heb begrepen dat je via opera mini en gprs een https pagina kan openen. Maar zoals al is gevraagt, is het banieren dan veilig?
Ik denk dat het net zo (on)veilig is als via adsl of kabel.
De informatie wordt versleuteld en kan niet makkelijk door een andere gsm 'gevangen' worden, tenzij er al 'gprs-sniffers' bestaan ;)
Bovendien is het signaal plaatsgebonden, dus als iemand al iets zou willen doen met het gprs signaal, dan moet hij binnen een bepaalde straal van je gsm zijn.
Een wifi netwerk lijkt me onveiliger omdat dat signaal vrij makkelijk is te ontvangen/bewerken, maar ook dan geldt dat het zeer plaatselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:20:
Heeft iemand er al iets op gevonden om die smsjes te kunnen bewaren?
Die 219 heb ik allang vol, en nu moet ik steeds als ik een nieuwe krijg, een oude weggooien :{
Dat is wel erg irritant, vooral omdat ik nog ruim 25 MB overheb aan intern geheugen, en die smsjes maar een paar kb innemen.. :(
My Phone Explorer op de PC werkt fantastisch.
Je kan ze opslaan als *.HTML, *.sms en *.txt
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.