Ik had al aangegeven in mijn reactie met oplossing of dit in de startpost verwerkt kon worden maar is misschien niet gelezen. Dit topic telt inderdaad 16 pagina's maar de dataloss was al ter sprake in het vorige deel.Jesse schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:40:
[...]
Bij mij zijn het er maar 16, maar het feit dat het al zolang over hetzelfde gaat is voor mij juist de reden dat ik dit topic niet continu meelees. (dwz een eerder voorval in een eerder deel waarbij allerhande K750 bezitters alle dagen vroegen of er al een werkende update voor hun telefoon was, en nog wat van zulke interessante onderwerpen.)
offtopic:
Imho zou een goed beleid zijn dat het stellen van een vraag die al eerder beantwoord is niet fout is maar gewoon kort beantwoord word met een reactie waarin verwezen word naar het goede antwoord. (of standaardantwoorden (een echte FAQ, en niet een kunstmatige) in de startpost opnemen en de zinloze info daarruit kicken)
Je moet je telefoon direct na het uploaden van data en na het ontkoppelen uitzetten en na 10 seconde weer aanzetten. De telefoon herkent dan de memorystick weer juist.