(MMORPG) Dungeons and dragons online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 6.523 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56

ResuCigam

BOFH

Anoniem: 232786 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:13:
Ja, want ik ben er geweest. Gij roept ook maar wat terwijl je niet eens gekeken hebt. "Nee, da's anders, dus zal wel slecht zijn." Ik heb zowel de betaalde als de f2p versie gespeeld. Ik zie geen verschil in gedrag. Je bent gewoon vooringenomen. Of een beetje jaloers... ;)
Als er iemand vooringenomen is ben jij dat wel. Hoe kom je erbij dat ik er niet geweest ben? 8)7

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

ResuCigam schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:24:
[...]

Als er iemand vooringenomen is ben jij dat wel. Hoe kom je erbij dat ik er niet geweest ben? 8)7
Als je er geweest bent dan zou je die mening niet moeten hebben, ik herken totaal niets in jouw beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56

ResuCigam

BOFH

Anoniem: 232786 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:37:
[...]
Als je er geweest bent dan zou je die mening niet moeten hebben, ik herken totaal niets in jouw beeld.
Dat je het niet herkent of niet met me eens bent kan heel goed maar om meteen mijn observatie af te doen als 'onzin' 'vooringenomen' of 'jaloers' slaat natuurlijk nergens op. Net als bovenstaande bewering, waarom kan ik die mening niet hebben? Omdat jij hem niet hebt? |:(

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat je hem niet onderbouwt. Als ik je posts lees krijg ik de sterke indruk dat je je statement enkel maakt om daarmee te insinueren dat "jouw" server beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Genoeg gezeurd, over en weer met meningen gooien (en die maar slecht onderbouwen) is behoorlijk zinloos...

Gisteren "the Truth is in the Poison" op hard geprobeerd. Ik level 5 Favored Soul, party level 5-8. 2 warriors, een paladin, een sorcerer en een rogue. NIET NORMAAL!

Die wizards gooien een frost spell die 98 schade doet! In een level 5 instance. Nu heb ik abnormaal hoge hp omdat ik toughness heb en dan de racial toughness en Favored Soul tougness gemaxt. Dus 101 hp geloof ik. maar dat is toch niet te doen?

We moesten snel afhaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig, gisteren truth is in the poison weer geprobeerd, maar nu solo op normal. Wat een makkie! Duurde wel lang. Met night shield en resist energy: acid deden de mages nauwelijks schade. Door hoge armor raakte de melee lui me niet. Toch een heel andere belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleek om een bug te gaan. Schijnbaar was de scaling kapot, waardoor de damage verhoogd werd naarmate er meer spelers waren in de instance. Alleen ging dit exponentieel omhoog. Dus als je het solo deed kreeg je nauwelijks schade, terwijl met 6 man je ge instakilled werd. Is nu gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Ik ziet dat het alweer een tijdje geleden is dat er hier wat is gepost.
Ik heb het spel gedownload sinds het nu f2p is, ik heb het spel een jaar geleden officieel gekocht maar vond het niet echt waard om voor te betalen, en ik speelde ook WoW dus werd wel wat duur.
Nu ik weer ga spelen, heb wow verwijderd werd wat al tegek je moest maar blijven spelen om er plezier in te hebben.
Ik vraag mij af op welke server veel NL zitten voor ik een char aan maak:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Anoniem: 152255 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:48:
Ik ziet dat het alweer een tijdje geleden is dat er hier wat is gepost.
Ik heb het spel gedownload sinds het nu f2p is, ik heb het spel een jaar geleden officieel gekocht maar vond het niet echt waard om voor te betalen, en ik speelde ook WoW dus werd wel wat duur.
Nu ik weer ga spelen, heb wow verwijderd werd wat al tegek je moest maar blijven spelen om er plezier in te hebben.
Ik vraag mij af op welke server veel NL zitten voor ik een char aan maak:)
Je bedoelt toch de US versie? De EU-versie is betalend gebleven dacht ik. Als ik een ingame maatje heb, wil ik ook wel eens komen kijken. Client staat nog wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Hmm, had de beta 4 jaar geleden gespeeld, was toen nog vrij buggy, maar over het algemeen wel leuk om te spelen. Als de EU versie gratis is ga ik dit weer eens een keertje proberen denk ik.

/edit
Ok, alleen USA versie is gratis dus. Toch maar account aangemaakt, vanavond maar even spelen.

/edit2
Okay, even een uurtje gespeeld, niet mijn spel.

[ Voor 30% gewijzigd door pica op 15-12-2009 19:20 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Voor de geïnteresseerden misschien de ping naar de US-realm(s) vermelden. Eventueel ook wie waar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Ik heb een ping van 175 ms, dus het is prima te doen.
verder moet ik zeggen dat de game toch wel erg leuk is, zeker om dat solo play ook heel goed mogenlijk is( minder gezellig maar je kunt lekker doorspelen ) ;)
ik heb een cleric op cannith "kaleido" genaamd 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 152255 op 15-12-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-06 23:12

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Inderdaad een aardig spel. Het downloaden en beginnen is een fluitje van een cent, en de restrictie van twee characters per server is ook niet echt een probleem; er zijn voldoende servers om alle characters uit te proberen.
Het spel werkt intuïtief, als je MMO-ervaring hebt, gaat het vlot. Ben je nieuw, is het ook niet moeilijk, als je de tips maar leest. Ik moet zeggen dat ik, als fanatiek ADD 2nd ed. speler (pen and paper) nog niet zo'n ADD-gevoel heb, de regelset is behoorlijk afwijkend, maar dat had ik ook met NWN en dergelijke RPG's. Dat is ook niet belangrijk, als je maar plezier hebt.
Een goede stap van Turbine/Codemasters, ik denk ook dat ze er financieel niet op achteruit zullen gaan. Er zullen meer spelers komen, waarvan een flink deel er geen been in zal zien enkele euro's te spenderen aan in-game content. Dat levert netto vermoedelijk evenveel op als een veel kleinere groep maandelijkse betalers.
Ik ben benieuwd hoe lang het me zal blijven boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:11
Voor de mensen die het nog spelen dan wel willen spelen. Je kan de coupon code ddofreequests gebruiken tot 31 augustus om een hele lading quests te unlocken.
Pagina: 1 2 3 Laatste