(MMORPG) Dungeons and dragons online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 6.517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-05 11:03
Afbeeldingslocatie: http://www.ddo.com/files/08/69/98/43/299.jpg

The bustling frontier city of Stormreach, a cauldron of ambition and secret plots, has grown safe and secure as the only gateway to the riches of Xen'drik. But now danger threatens! Few explorers who set out adventuring the lands ever return, and those that do bring back only tales of death and destruction. Are you a match for the fearsome monsters and the dungeons? Can you discover the secret mysteries that threaten Stormreach's very existence? Forge your destiny in Dungeons & Dragons® Online:Stormreach"!
Uniek: creëer een uniek personage uit miljoenen combinaties van uiterlijk, kwaliteiten, rassen en klassen.
Prachtig: Turbine's geavanceerde 3D game-engine brengt de stad Stormreach en zijn personages, kerkers en monsters tot leven!
Gevaarlijk: Gebruik je brein, je onzichtbaarheid en je durf om de kerkers vol monsters, vallen, puzzels en andere interactieve uitdagingen te kunnen overleven.
Snel: Bereik snel de lol met DDO's exclusieve Instaport feature die eindeloos gereis en gewacht in de kiem smoort.
Realistisch: Elementen zoals de d20 en DM tekst zorgen voor het authentieke D&D-gevoel, met liefde ontwikkeld voor de online wereld.
Slim: Verkrijg meesterlijke krachten en dominerende kwaliteiten zonder eindeloos gevecht met DDO's op quests gebaseerde ervaringssysteem.
Fun: Willekeurige avonturen voor jou en je team zorgen voor instances waarin je schittert als een held (of heldenteam) zonder bemoeienis van andere spelers. Publieke avonturen maken het mogelijk grotere groepen te gebruiken om nog grotere uitdagingen te verslaan.

Deze MMORPG is gemaakt door turbine, die ook de asheron's call 1 en 2 gemaakt heeft en op dit moment ook werkt aan de MMORPG middle earth online.
En in europa uitgebracht door codemasters.

Het spel zal gebruik maken van de dungeons and dragons 3.5 rules, met wat aanpassingen om het geschikt te maken voor online play.

Het verhaal speelt zich af in de wereld eberron en is speciaal voor het spel geschreven.
1 van de grootste vernieuwingen in het spel is dat je geen xp verdiend met combat, maar door te questen. Dit is express gedaan omdat je veel quest op verschillende manieren op kunt lossen (stealth, combat of via een diplomatieke weg)

Je kunt kiezen uit de volgende races:
humans, elves, dwarves, halflings, en warforged.

Deze kun je combineren met de volgende classes:
barbarian, bard, cleric, fighter, paladin, ranger, rogue, sorcerer, and wizard.
Meer races en classes zijn gepland voor updates.

De lvl limiet is lvl 10, dit lijkt erg laag maar elk lvl bestaat uit 4 rangen dus je hebt 40 keer de kans om je character up te graden.

Multiclassing (meerdere classes voor 1 character) en prestige classes (exclusieve classes voor hoge lvl characters) is mogenlijk.

Voor de rogues onder ons:
We are aware that roguish types have been on the short end of the stick in a lot of MMORPGs, and we aim to correct this. Just about anything and everything in a dungeon can (and often will) be trapped, so having a rogue around to protect you is a good idea. A rogue will also come in handy when dealing with locked chests and secret doors, which conceal valuable items and useful shortcuts. Finally, rogues can hide and move silently in order to sneak up on a foe to deliver a deadly sneak attack. Needless to say, they will be a welcome addition to almost any adventuring party.

combat:
We’re making a clean break from the “press auto-attack and wait” style of combat that has become so prevalent in today’s MMORPGs. Our real-time combat system is designed to be fast and responsive, while still requiring tactical, coordinated decisions from adventuring parties.

Magic
Spellcasters receive a number of spellpoints based on character class, ability scores, and other factors. Spellpoints are expended whenever a spell is cast, and are restored by resting.

Wizards and clerics must memorize a limited selection of their known spells; they can cast a memorized spell as many times as they want, as long as they have the spellpoints to do so. Sorcerers and bards can cast any spell they know until they run out of spellpoints.

death:
Character death will be something to be avoided – there will definitely be a penalty to pay when your character dies. However, your characters cannot be permanently killed in Dungeons & Dragons Online.

PvP:
Not at release. Cooperative gameplay has always been the main focus of Dungeons & Dragons, and it is the main focus of DDO as well.

Voor mensen die niet bekend zijn met dungeons and dragons en dan vooral de ruleset kan dit een moeilijk spel zijn, verwacht geen gameplay als world of warcraft of andere bekende MMORPG's.
Als je niet zeker weet of deze gameplay bij jou past lees dan eerst goed de reviews en andere artikelen over dit spel door.

Het spel kost ongeveer €13 per maand.
LET OP: je kunt op dit moment alleen nog maar betalen via credit card of paypal.
Ze zijn bezig met gamecards maar of dat lukt en waneer is nog niet duidelijk.
Je kunt zelfs je gratis 30 dagen niet gebruiken zonder betalings wijze :(

Officiele pagina:
http://www.ddo.com
http://www.ddo-europe.com/

Enkele videos:
http://download.turbine.com/ddo/video/ddo_pre_e3.wmv
http://download.turbine.com/ddo/video/ddo_e3.wmv
http://download.turbine.com/ddo/video/ddo_aug_2005_final.wmv

Screenshots:
http://www.ddo.com/index.php?page_id=71

offtopic:
* offtopic: Dit is mijn 1e start post, dus hou me heel :)

[ Voor 34% gewijzigd door wyll op 03-03-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nadat WoW me stierlijk begon te vervelen, lijkt dit mij een prima spel om de MMORPG draad weer op te pakken.

offtopic:
Als ie eenmaal uit is kom ik wel bij jouw kijken wat het is :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143130

ik ben ook wel fan geweest van het "bord/boek spel D&D. Misschien is dit wel het spelen waard
Ziet er iig goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Jah D&D online ziet er veel meer volwassen uit dan WoW..WoW heeft toch iets Comic in zich zitten...En D&D niet. De graphics zien er ook sexy uit...dus ben benieuwd hoe het wegspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Je hebt meerdere manieren om je character te vormen, dus je hebt niet elke keer dezelfde characters zoals in andere mmorpg's. Character build zal ongeveer hetzelfde gaan als in neverwinter nights, veel keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Net ingeschreven voor de beta, als dit uitkomt gaat de rest in de kast! Eindelijk een echte D&D game online. En als Wizzard zich er ook mee bemoeit moet het haast wel goedkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Niet veel D&D fans hier ;( , Mensen die het wel volgen, wat denken jullie van de manier waarop je xp verdiend? alleen dmv quest en niet door mobs afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Ik ben groot D&D fan en ik hoop dat ze alle rassen en classes van het basis spel + Eberron in de game zullen stoppen. Dit heeft voor mij meer prioriteit dan prestige classes. Ziet er goed uit verder. Als het niet te duur wordt om te spelen is het zeker een optie.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Het spel is vandaag in public beta gegaan via www.ign.com. de 1e 5000 subscribers van fileplanet krijgen een account, daarna is het open voor iedereen, ook weer via ign.
Public beta faq: www.ddo.com/forums/showthread.php?t=14288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118447

wyll schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:32:
Niet veel D&D fans hier ;( , Mensen die het wel volgen, wat denken jullie van de manier waarop je xp verdiend? alleen dmv quest en niet door mobs afmaken.
Hiero toch nog een ancient D&D fan, zelfs uit tijdperk waarin D&D enkel bestond uit pen, papier dobbelstenen en dikke duimen van players en DM.
Op zich lijkt de strategie van turbine een goede manier om zinloze slachtacties en/of bash partijen minder aantrekkelijk te maken om daarmee hopelijk juist iets meer van de pnp rpg sfeer te kunnen vangen in DDO. Het unieke aan PnP D&D is namelijk dat slechts de fantasie van de spelers en/of DM de enige beperkende factor in het spel is. Ik hoop dat turbine een formule heeft gevonden die het mogelijk maakt om deze unieke vrijheid in een spel ook online enigzins te kunnen benaderen. Het niet toekennen van Xp's voor het verslaan van monsters en/of vinden van treasure buiten quests om is naar mijn idee geen probleem zolang het wel voldoende aanwezig is binnen de quests waar xp's mee te scoren zijn. Een deel van de fun van het spel is zeker het zien groeien van je character.
Ik heb al tijden geen d&d meer gespeeld maar de verleiding om ddo een keer te gaan proberen is onzettend groot. Hoop dat ik de beta inkom....
Mazzel en wellicht tot in eberon.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 118447 op 09-11-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik ben erg benieuwd naar D&D. Zelf speel ik nog steeds Asheron's Call 1 en zeker de veranderde manier van XP verdienen lijkt me echt wel een stuk beter. Het werkt denk ik het cooperatieve erg in de hand en persoonlijk vind ik het veel leuker om met een groep mensen quests te doen, dan dat ik alleen in een dungeon achter elkaar monsters moet killen om in level te stijgen..

Ik ben erg benieuwd, sta al een tijdje voor de beta ingeschreven maar tot nu toe nog geen succes.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Oke even een schopje van dit topic.

dinsdag 13-12-2005 de 2e stress test is van start gegaan en heb eindelijk een key ervoor gekregen.
De (open) beta die nu draait is voor fileplanet subscribers, en een losse key is erg moeilijk te krijgen, dus moet ik het doen met de stress test die maar tot zaterdag duurt :'(.

Mijn eerste indruk van het spel is zeer goed, grafisch ziet het er best goed uit het zit een beetje tussen everquest2 en world of warcraft in en alles om een character te maken wijst vanzelf.
Er zijn best veel keuzes die je kunt maken met je character en dan niet alleen met classes, je kunt je eigen skill points verdelen zoals jij dat wil, dus als je een gnome wizard wil die zeer goed is in stealth en lockpicking dan kun je dat maken.
De mensen die niet veel verstand hebben van de skill points en feats kunnen de ai alles automatisch laten toewijzen en gelijk gaan spelen.

Je begint het spel in een haven stadje net buiten stormreach, daar kun je wat xp halen en gelijk de besturing leren kennen die niet moeilijk is.
Als je daar klaar bent ga je door naar de port van stormreach waar je een paar kleine quests moet doen om verder de stad in te mogen.
Als je dat eenmaal gedaan hebt kun je door naar de haven waar ook alle class traainers zijn zodat je wat punten kunt stoppen in nieuwe truckjes.
wat je daarna doet moet je zelf weten, er zijn nog wat beginners quests die je kunt doen of je gaat gelijk door met iets moeilijkers.
Het mooie van de solo quests is dat je ze in 3 moeilijkheids graden kunt spelen, voordat je een instance in gaat kun je kiezen uit normal, hard of elite moeilijkheid, ik weet nog niet of de party quests die keuze ook hebben aangezien ik nog geen party quests heb gedaan.

De ui vind ikzelf niet erg fijn, hij is me net iets te groot, terwijl de actionbars me weer net te klein zijn.
Voordeel van die actionbars is wel dat je er meerdere tegelijk op je scherm kunt halen die met de ctrl en shift <F1/8> te gebruiken zijn.
De ui schijn je te kunnen aanpassen, je kunt de knoppen slepen waar je ze wil hebben, maar de juiste plek zoeken waarmee je ze kunt slepen is wat lastiger.
Daarnaast heb ik even moeten zoeken naar de details van bv je wapens of armor, er is daar ook een klein knopje voor waarmee je dat te voorschijn kunt halen.

Tot nu toe ziet het er zeer goed uit, en ben zeker van plan om het spel te halen als het uit is.
Het spel is alleen niet aan te raden voor mensen die graag solo spelen, je word erg gedwongen om een party te nemen, de meeste quests zijn niet solo te spelen door de puzzels die er in zitten.
Ik ga weer online, als er mensen zijn die ook in de stress test zitten hoor ik het graag, mijn naam in game is Wyll

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 09:55

The End

!Beginning

Ik ben heel erg benieuwd naar dit spel. Als het goed is, gaat de Europese Beta binnenkort van start (voor kerst?). Sta al tijden ingeschreven en zou het toch wel even willen 'beta testen' voordat het spel uitkomt..

Anoniem: 114186

Ik heb vandaag en vannacht de stress test ook bekeken. Ik ben eigenlijk erg teleurgesteld.

Het ziet er erg goed uit en de character creation is goed, maar daar houdt het goede nieuws ook op. het voelt totaal niet als een RPG, maar gewoon als een MMOG zoals vele anderen. Hack 'n Slash voert de boventoon, wat ook uit de interface naar voren komt.
Je kunt het al snel zien als je potten en containers moet kapotmaken om te krijgen wat erin zit. Niks meer 'rustig erin kijken', maar break, kill & attack en hopen dat er loot in zit.
De quests zijn zoals die andere games erg gepushed en je kan er totaal geen RP mee doen. Ik ben nog geen quest tegengekomen die ik anders zou kunnen doen, als ik dat zou willen.
De combat heeft naar ik kan zien ook geen 'rondes' maar is een klik-festijn. Er wordt dan nog wel een dobbelsteen laten zien met wat je rolt, maar ja, dat is dan ook weer overdreven als je toch niet het hele systeem volgt.

Het lijkt meer op WoW dan op NWN, wat erg zonde is. WoW is IMO niet echt een RP game, maar een verijdelde Diablo (hack 'n slash dus).

Ik denk dat mensen die RPG's leuk vinden (de echte RPG's zoals BG, NWN, IWD, PS:T etc en niet Diablo) dit spel beter linnks kunnen laten liggen en NWN kunnen kopen. Daar hebben ze dan veel meer plezier van.
Als je zoekt naar een MMOG zoals WoW, maar het in een D&D environment wilt beleven, dan is het misschien wat voor je.
Jammer, maar dat is mijn conclusie.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Ik heb het ook even gespeelt,en vond het ook niet echt geweldig. Hoewel ik juist wel leuk vind dat het wat meer hack & slash is. Anders is het ook maar van "zet autoattack aan,ga een bakje koffie drinken en als je terug komt is het beest dood".
Wat ik mis in het spel is sfeer. Het voelt allemaal nogal dood en leeg aan,erg linear ook allemaal.
Ik kan me niet echt overgeven aan het spel,dus vind het ook niet echt leuk. Na een half uurtje spelen had ik het daarom ook wel weer gezien.
Nog een dingetje,vrijwel alles in het spel in instanced. Dat wil zeggen dat elke dungeon die je ingaat alleen voor jouw en je groep is. Alleen de steden zijn volgens mij plekken waar je met iedereen tegelijk inzit. Een beetje de guildwars aanpak zeg maar.

---edit
Ojee,helemaal vergeten dat er een grote dikke NDA zit op die stresstest. Moeten wij ons daar aan houden?

[ Voor 9% gewijzigd door pingkiller op 15-12-2005 16:16 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 18:58

scorpie

Supra Addict

Voor diegenen die de stresstest / amerikaanse beta hebben gespeeld, een vraag.

Kun je DDO vergelijken met een al bestaande MMORPG in een dungeons & dragons jasje of zitten er nog nieuwe elementen in buiten het feit dat het geheel op dungeons & dragons gebaseerd is?
Ik zag al iemand boven me roepen dat neverwinter nights meer dungeons & dragons is dan ddo, maar in hoeverre is dit gezegd vanuit een subjectief oogpunt? Oftewel, meeeeeeeer verhalen wil ik horen :)

BTW startpost mag ook worden aangepast denk ik, is inmiddels hoop nieuws bekend geworden, en de releasedate is naar mijn weten 28 feb (meerdere bronnen, ign, gamershell etc).

edit: bol.com zegt dat de (Nederlandse) release is op 24 maart, wellicht is 28feb alleen een us release

edit2: De NDA is vervallen, dus kom maar op met die ingame screenshots! >:)

bron:
code:
1
http://www.ddo.com/index.php?page_id=66&pagebuilder[module]=article&pagebuilder[display_item]=171

[ Voor 23% gewijzigd door scorpie op 10-01-2006 15:59 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Anoniem: 114186 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:55:
Het lijkt meer op WoW dan op NWN, wat erg zonde is. WoW is IMO niet echt een RP game, maar een verijdelde Diablo (hack 'n slash dus).
Hier was ik al zo bang voor toen ik dit stukje last:
7. Magic
Will I have to memorize my spells?
Dungeons & Dragons Online uses a modified version of the spellpoint system presented in the Unearthed Arcana rulebook. Spellcasters receive a number of spellpoints based on character class, ability scores, and other factors. Spellpoints are expended whenever a spell is cast, and are restored by resting.

Wizards and clerics must memorize a limited selection of their known spells; they can cast a memorized spell as many times as they want, as long as they have the spellpoints to do so. Sorcerers and bards can cast any spell they know until they run out of spellpoints.

http://www.ddo.com/index.php?page_id=63
Spellpoints lijkt me niks anders dan het standaard mana uit de hack n slash games :(

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat WoW voor degenen die ervan houden een prachtgame is. Het is in mijn ogen echter teveel 'knopje-indruk-en-casten-maar', waardoor het bij mij snel ging vervelen.
pingkiller schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:14:
Ik heb het ook even gespeelt,en vond het ook niet echt geweldig. Hoewel ik juist wel leuk vind dat het wat meer hack & slash is. Anders is het ook maar van "zet autoattack aan,ga een bakje koffie drinken en als je terug komt is het beest dood".
Met hack n slash doelt men juist op 'knopje-indruk-en-casten-maar' gevechtssysteem.

Het gevechtssysteem in NWN (wat veel dichter bij D&D lijkt te liggen), is er juist 1 waar je als caster van te voren maar een beperkt aantal spells kan memorizen. Hierdoor is het dus noodzkaleijk dat je al jouw spells goed kent, wat doen ze, wat voor resistance of savingthrow kan de tegenstander ertegen beschermen, etc. Voor elk gevecht moet je dus ook goed nadenken welke spells je memorized.

Jouw party heeft jou nodig ivm met de spells die je hebt, maar ook jij hebt jouw party ook nodig om bijvoorbeeld de vijand op grote afstand te houden. Zeker wanneer je moet vlucht naar een beschermde plek om te rusten, om even een voorbeeld te geven.
wyll schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:39:De lvl limiet is lvl 10, dit lijkt erg laag maar elk lvl bestaat uit 4 rangen dus je hebt 40 keer de kans om je character up te graden.
Nog een grote teleurstelling voor mij. Ik was al zeer benieuwd hoe ze een level 9 spell als Gate hadden geimplementeerd, en hoe Wail of the Banshee eruit zou zien wanneer je deze gebruikte.

[ Voor 7% gewijzigd door KreKkeR241 op 10-01-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat die level 10 cap er was om de beta-testers niet de kans te geven om serieus het spel uit te spelen, maar ook echt te gaan bughunten, wat eigenlijk de bedoeling is natuurlijk. Ik hoop idd niet dat het na lvl 10 ophoudt (en dat zou me wel verbazen ook zelfs).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Het is echt waar, je kan bij de release alleen tot level 10. Maar met ranks willen ze het eigenlijk tot '40' brengen (4 ranks per level).
Ze rekenen ook gewoon dat ze een aantal expansies willen uitgeven, en dat kan niet als ze gelijk de cap hoog doen. Ze willen toch dat je lang over levelen doet, dus 4 ranks. Je kan dan wel wat upgrades kopen tussendoor (ik weet niet precies meer wat ze waren)

Ze doen veel moeite om het spel sneller en makkelijker te laten spelen dan de normale RPG's (NWN e.d.) Het is dus echt voor een andere doelgroep.
Als voorbeeld was ik in de beta in een Tavern waar ongeveer 50 anderen waren ofzo, en de meesten waren gewoon aan het doen wat ze zelf wilden zonder het spel in de gaten te houden.

Ik denk dat bij definitie het erg moeilijk zal zijn om een echte D&D RPG online te maken, want je wilt net als bij paper D&D gewoon iemand die de boel in de gaten houdt, of dat de verhaallijn heel goed is (zoals in BG). Dat eerste kan in NWN op vrijwillige basis, maar op een server met duizenden kan je gewoon niet met iedere party een GM mee laten gaan. En het tweede is ook erg lastig, een goede verhaallijn kan heel makkelijk verziekt worden online als er veel mensen tegelijk hetzelfde doen. En als je het alleen met je party instanced wil doen, waarom dan niet toch NWN?

Als DDO gewoon geen RPG is, vind ik dat we de beschrijving moeten aanpassen en het voortaan allemaal MMOG's moeten noemen of MMOHnS :p.
Als je een goede online RPG wilt, kun je het beste wachten op NWN 2 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
No offence, maar dit lijkt me zo'n typische mmo die niks nieuws op de markt gaat brengen en maar leuk is voor een tijdje. Ik zelf kijk meer uit naar Age of Conan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
ehhh waar staat dat NWN voor ?

[ Voor 4% gewijzigd door Hom3r op 11-01-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Never Winter Night(S ?) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

jeeeeeeeeeeeeeeeeej nieuwe videos

http://hosted.filefront.com/NSwise

Damn, kan echt niet wachten tot ik dit kan spelen :D \o/

edit: YEAH! europese site is nu online!

www.ddo-europe.com vind em trouwens mooier dan die amerikaanse versie hehe :)

[ Voor 33% gewijzigd door scorpie op 13-01-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Ziet er goed uit, helaas geen PvP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Voor diegenen die zich hebben ingeschreven voor de beta, kunnen hier alvast de client downloaden, en hopen dat ze binnenkort een key van codemasters in hun mailboxje zullen ontvangen :D

http://www.fileplanet.com...-Client-%5BEurope-Only%5D
(zonder key kun je er toch niks mee, dus doe geen moeite als je je niet hebt ingeschreven voor de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Heb me ook maar even ingeschreven voor de beta, had nog nooit gehoord van dit spel maar het lijkt me wel erg leuk.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

DDO EU Beta Phase 2.0 - You're in

\o/

Kan ik weer een game in m'n betatest geschiedenis zetten. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Bleet op 23-01-2006 20:43 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

great, alweer niet gekozen... terwijl ik er al bugs uithaalde voordat eu beta phase 1 begon... nouja... dan maar niet he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:48

Vrijdag

De Zwarte

Ik neem aan dat het nu niet meer mogelijk is om er aan mee te doen tenzij je al eerder hebt ingeschreven? Vrienden van mij spelen (of beginnen net aan) D&D Eberron. Omdat ik soms best wel moe word van ze (een hele avond geblaat aanhoren over stats en monsters en bla gaat je na een keer of 100 best vervelen) dacht ik er aan om dit eens te proberen. Speel momenteel Guild Wars en heb verder nogal weinig ervaring met rpg's, behalve de hack&slash Sacred en Spellforce (nee, Diablo vind ik niks aan :P ) NWN nog nooit geprobeerd en WoW vind ik niks.
Indien het nog mogelijk is, is D&DO iets voor mij? Ik speel ook graag solo, misschien is dat belangrijk?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

solo wordt moeilijk, er wordt aangeraden om deze game in een groepje te spelen, met het liefst zo verschillend mogelijke characters omdat overal 1 bepaald ras wel een voordeel (of een nadeel minder) heeft ten opzichte van andere rassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-01 18:46
ik wil ook beta spelen!

ik zit te hopen, zo erg te hopen dat het nog een beetje lijkt qua gameplay op BG en ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11
Dear Vincent,

We are delighted to inform you that you have been selected to
participate in the next phase of the European Beta of Dungeons and
Dragons Online(tm): Stormreach(tm) (DDO), which starts on 1st February!

\o/
Ik zal later wel wat info typen hier :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:28

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb net de site ff zitten bekijken en dit ziet er veel belovend uit.
I think i give it try :D

Als ik zo lees, begrijp ik het dan goed dat er een internationale en europese versie is?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46

Bosmonster

*zucht*

Gisteravond een paar uurtjes gespeeld en tot nu toe moet ik zeggen dat het me nogal tegenviel, terwijl ik er zo naar uitkeek.

De sfeer is nogal saai en het 'dynamische combat systeem' werkte voor geen meter (wegduiken, 10 meter van een vijand afstaan en dan nog geraakt worden), zelfs met een 20-30ms ping.

Als cleric zat ik bovendien bij de eerste serieuzere quest al vast omdat ik het niet alleen kon en niemand blijkbaar wilde party'en.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 02-02-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nou, ik wacht nu al veel te lang op die beta key, ik wacht maar gewoon op de demo, dan zie ik wel of ik ooit mijn centjes aan dit spel ga spenderen of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

iemand een andere site voor die client? fileplanet zuigt :/

EDIT:

heb em al binnen, straks even proberen met mijn brand new key :D

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 02-02-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180

Ik had mijn beta key binnen 8 uur binnen !!! Heb hem nog niet kunnen spelen aangezien ik de client nog moet downen, en via fileplanet schiet dat niet op als je geen paid account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Fileplanet is reterap juist :?

Ja je moet eerst ff in de rij staan (bij mij ongeveer 45 min), maar vervolgens trok ik hem (zoals altijd met fileplanet) ook met 500K/s binnen. Uiteraard wel een Eastern US server nemen :P

Binnen 2 uur nadat ik mn mail met beta key had gelezen zat ik te spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 03-02-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat 45 minuten wachten vind ik kut, helemaal als mijn verbinding er dan uit vliegt (linksys wireless), en ik opnieuw kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11
Anoniem: 90180 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:24:
ja dat 45 minuten wachten vind ik kut, helemaal als mijn verbinding er dan uit vliegt (linksys wireless), en ik opnieuw kan wachten.
Een MMORPG spelen met zo'n verbinding is sowieso niet echt aan te raden.... :S

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Ik ben ook aan het spelen. ziet er goed uit, alleen een party vinden is lastig soms :)

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Ben hem ook aan het binnenhalen nu (840 kb/s :))
Zo eens even kijken of een cleric zo gaaf is als ik denk dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 136453 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:39:
Ben hem ook aan het binnenhalen nu (840 kb/s :))
Zo eens even kijken of een cleric zo gaaf is als ik denk dat het is.
Als je het niet erg vindt om de hele avond te wachten op een party om je quest op te lossen is het best gaaf.

Of als je zo gelukkig bent om samen met een vriend beta te kunnen spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 03-02-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 12:23

William/Ax3

We are Starstuff

Ok ik ben er ook in.

Totaal 0.0 ervaring met dungeons and dragons, wel met een andere MMORPG namelijk Rose Online.

Zal is kijken of dit net zo verslafend is als Rose.

IGN zal Ax3 worden voor diegene die er intresse in hebben ;). Mits dat kan natuurlijk :D.

Edit IGN Axe server: Aureon

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 04-02-2006 13:31 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 14:16
Bosmonster schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:12:
Gisteravond een paar uurtjes gespeeld en tot nu toe moet ik zeggen dat het me nogal tegenviel, terwijl ik er zo naar uitkeek.

De sfeer is nogal saai en het 'dynamische combat systeem' werkte voor geen meter (wegduiken, 10 meter van een vijand afstaan en dan nog geraakt worden), zelfs met een 20-30ms ping.

Als cleric zat ik bovendien bij de eerste serieuzere quest al vast omdat ik het niet alleen kon en niemand blijkbaar wilde party'en.
Ervaarde hetzelfde, alleen als rogue. Heb 50+ mensen gepmed en niemand wou wat doen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb dan toch mijn betakey mogen ontvangen, en ik ben nu het spelen met een wizard, vind ik altijd wel gaaf. Maar nu moet ik dus voor de 2e keer in die kelder in de tavern, 10 kobolds doden, en dan die grot uitrennen, maar ik ga aaaaaaltijd dood... dan is het weer omdat die kobolds me afslachten, dan is het weer die kerel die op het einde verschijnt... iemand een idee wat te doen?

edit: nvm, het is zowaar net gelukt :)

[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 04-02-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JeanLucPicard schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 04:12:
[...]

Ervaarde hetzelfde, alleen als rogue. Heb 50+ mensen gepmed en niemand wou wat doen.
Ik geef het wat dat betreft niet zo heel snel op, zeker MMORPG's hebben nogal eens een stijle curve...

Maar ik ben na een paar dagen spelen de laadtijden ook al spuugzat. Of als je na een half uur door een dungeon ergens een kistje opent en ineens dood bent door een trap of 38 spinnen die op je af komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 12:23

William/Ax3

We are Starstuff

Ok hierbij na een paar uurtjes even kort mijn evaringen:

Ik begon met een wizard. Maar al snel liep ik vast met een quest. Waarom?? Nou een paar hits van een paar enemies en bam je bent dood je kan gewoonweg niet genoeg afstand bewaren tussen jou en de enemies wanneer je soloed om je spells het werk te laten doen zeg maar. Daarna een fighter gemaakt (beide gewoon de standaard modellen dus geen custom chars) en daarmee kwam ik in 1 klap gewoon door de eerste missies solo heen. Ben nu met de fighter lvl 2 en door die gate van harbor naar volgende gedeelte van de stad zeg maar.

Speelwijze; nou dat rolllen enzo vind ik maar onzin je kan beter gewoon meppen en af en toe blokken dat heeft tot nu toe beter resultaat zeg maar.

Mis wel beetje het echte community gevoel tot nu toe. Als ik het met Rose bijvoorbeeld vergelijk. Daar zie je immers altijd andere mensen ongeacht wat je doet. Het idee om te splitsen met missies is wel goed (om drukte te verdelen) maar tot nu toe kan ik niet echt een party vinden. Wat ik ook nog niet gezien heb, of je items die je vind/krijgt kan sellen aan andere mensen. Op het moment zie ik dus alleen mensen wanneer ik in de stad/tavern ben enzo, thats all. En de meeste zeggen niks maar lopen gewoon hun eigen dingen te doen zeg maar.

Verder zijn de quest op zich wel leuk gedaan. Het minpunt is wel dat als je soloed en je dood gaat je weer hellemaal van voren af aan mag beginnen. Mede hierom veranderde ik ff van class/char om te kijken of dat hielp, ja dus. Wat ook vet irritant is, is dat opladen van hp/mp na missies/dood gaan in de tavern.

Grafisch ziet het er gewoon ok uit niet te fancy niet te simpel. Sounds ok niks op aan te merken.

Persoonlijk oordeel zeker leuk en verfrissend voor mij om te spelen maar als het uit de beta gaat ga ik er geen geld voor neerleggen dat niet, daarvoor mis ik gewoon iets. Dit zal zeker niet zo zijn voor iedereen kan me best voorstellen dat er genoeg zijn die van dit genre houden. Het aanpassen van je char op custom build geeft legio mogelijkheden voor mensen om dingen te proberen. Hellemaal als ze pvp nog gaan implementeren( (waar ze nog niet over uit zijn dacht ik).

Ik ga zeker nog wel door zolang beta duurt met me fighter IGN Axee Server: Aureon

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 05-02-2006 00:05 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay net ook maar ff een beta accountje aangemaakt.
Nu sta ik in de wachtrij bij fileplanet -.- iemand misschien een spiegeltje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net gespeeld, weet niet wat ik er van moet vinden. Dit is na rose en silk road een van mijn eerste mmorpg. Maar vind het tot nu toe zwaar tegenvallen. De karakters bouwen enzo, en de interface etc vind ik best goed, maar verder is het qua gameplay nogal ruk. Het vechten gaat niet echt lekker, soms raak ik zo'n vijand vol op zijn hoofd en dan heb ik hem alsnog gemissed. Ook word ik continue geraakt en met een sorceror is het niet te doen die solo quests.

Qua graphics vind ik hem best goed, maar nogal veel lag, terwijl dat niet niet aan mijn verbinding ligt en ook niet aan mijn pc (aangezien ik bv battlefield 2 wel perfect kan spelen). Tevens mis ik echt de sfeer van een mmorpg. Vind Silk Road dan leuker eigenlijk, ook al ziet die er simpeler uit.

PvP mis ik ook en vind het jammer dat dat er niet in zit. Nou ik denk dat ik er maar mee kap, zonde van mijn tijd verder als ik het toch niet zo boeiend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Ik vind het ook zo kut dat je geen exp per kill krijgt, dus als je een missie hebt die niet lukt zit je compleet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het vechten gaat niet echt lekker, soms raak ik zo'n vijand vol op zijn hoofd en dan heb ik hem alsnog gemissed.
Het is D&D/mmorpg. Of je raakt of niet is afhankelijk van je skills en een dobbelsteen, niet of je animatie toevallig raak slaat :) In ieder MMORPG is of je raakt en voor hoeveel afhankelijk van je skills en niet van de animatie.
Ik vind het ook zo kut dat je geen exp per kill krijgt, dus als je een missie hebt die niet lukt zit je compleet vast.
Das onzin, want zo rechtlijnig is het niet. Als je voorbij de starterarea bent heb je zo 20 quests lopen. Bovendien is DDO geen singleplayer MMORPG, alles is gebaseerd op parties en team achievements (quests). Farming is er inderdaad niet bij.

Bovenstaande vind ik nou juist een aantal van de sterkere punten (voor zover die er zijn).

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 06-02-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153961

ligt het nou aan mij of is het echt onmogelijk om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 153961 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:51:
ligt het nou aan mij of is het echt onmogelijk om in te loggen.
Misschien moet je iets meer info geven ;)

Log je in op een server die online is (groen vinkje), heb je een goede beta account, krijg je een foutmelding of blijft ie gewoon hangen bij inloggen, heeft ie het voorheen wel goed gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik kan ook niet inloggen (Time out), er staat onder wel een bericht van vandaag dat ze bezig zijn met stresstesten, dus ik houd het daar wel op, probeer vanavond / morgen wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121963

Ik kan ook niet inloggen. Meestal krijg ik een 503 error, soms kom ik verder en kan ik een server kiezen. Als ik dan een server kies die up is (groen vinkje) en op play klik, krijg ik nog eens de ToS oid te zien, ik klik op I agree en kom weer op het inlog scherm terecht. Geen foutmelding oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153961

Inloggen lukt nu. :Y) . Het spel heeft een leuk d&d sfeertje, maar combat is (nog) waardeloos. MIschien is het wennen, of moet er nog wat aan gesleuteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand hoe ik aan composites voor spells kom? Kun je die ergens kopen? Ik heb nu als cleric een composite nodig voor het summonen van een celestial. Zonder dit ben ik best hulpeloos,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
KreKkeR schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:46:
Weet iemand hoe ik aan composites voor spells kom? Kun je die ergens kopen? Ik heb nu als cleric een composite nodig voor het summonen van een celestial. Zonder dit ben ik best hulpeloos,
In de harbor waar je voor het eerst stormwind binnen komt zit een vrouwlijke merchant op een kist daar kun je composites kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zijn er al mensen die een guild hebben gemaakt op lyandar zodat we een beetje met elkaar kunnen spelen? (wat toch een key element is van dit spel, in je eentje lukt het niet)

Anoniem: 60437

Ik las op de site van D&D dat je sinds 10 februari in Europa ook de preorder kit kunt bestellen in de winkel. Iemand al een winkel in Nederland gevonden waar je zo'n pakket al kunt kopen?

Het volgende zit in dit pakket:
Preorder Bonus Pack Includes:
* Beta DVD (game client installer) and exclusive artwork
* Access to the DDO European beta test
* Early headstart at game launch (you get to play on the servers several days before they are opened up to everyone else!)
* Two rare in-game items, both to be reclaimed in the full version of the game:
**An amulet of armour +1
and, exclusive to EU pre-order customers, a
** Ring of Haggling which will give you a nice discount with NPC vendors!

Anoniem: 52038

helaas heb ik geen beta key. heb wel interesse in degame. heb al vrij veel MMORPG gespeeld en deze lijkt me ook wel wat. weer wat anders dan de meeste ben zeker wel benieuw alleen nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik heb pre-order bij pcmedia.nl geplaatst voor € 41,95, alleen deze zal waarschijnlijk pas op de releasedag uitkomen. Maar voor die extra items hoef je het niet te doen, die zijn weinig waard, en de Europese beta is vanaf vandaag afgelopen :). Ik was trouwens van plan van Aureon naar Boldrei te verhuizen, Aureon zat namelijk ramvol Fransozen wat niet altijd lekker wegspeelde omdat ze niet fatsoenlijk Engels konden verstaan.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah ik heb dus al een tijdje een beta key, en de game zelf vind ik echt gaaf, maar het is echt een probleem om leuke mensen online te vinden die samen met jou een missie willen doen. Dat is het grote nadeel van de game. Als je een groep mensen kent IRL, en je besluit met z'n allen die game te gaan playen, en iedereen is een andere class, dan is dit echt een top spel, maar anders moet je snel een guild vinden van mensen die regelmatig spelen, want als je steeds individuelen moet zoeken online dan wordt het echt niks.

Dus ik ga zelf ook maar even kijken of er mensen IRL een guild willen beginnen, en anders speel ik maar geen DDO, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23875

Scorperito schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:28:
Mjah ik heb dus al een tijdje een beta key, en de game zelf vind ik echt gaaf, maar het is echt een probleem om leuke mensen online te vinden die samen met jou een missie willen doen. Dat is het grote nadeel van de game. Als je een groep mensen kent IRL, en je besluit met z'n allen die game te gaan playen, en iedereen is een andere class, dan is dit echt een top spel, maar anders moet je snel een guild vinden van mensen die regelmatig spelen, want als je steeds individuelen moet zoeken online dan wordt het echt niks.

Dus ik ga zelf ook maar even kijken of er mensen IRL een guild willen beginnen, en anders speel ik maar geen DDO, helaas.
Ik loop tegen hetzelfde aan...niemand wil het spelen. De mensen die ik ken en van dit soort games houden die spelen al WOW en willen daar (logisch) niet van af stappen.
Ik vond het opzich niet zo moeilijk om een party te vinden in de beta maar leuk is anders.

Misschien kunnen we hier wat mensen verzamelen en een GOT guild beginnen? Ik zit er namelijk wel over te denken om dit spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

You just found your first volunteer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:48

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag op de site van Dynabyte dat ze het wel in pre-order hadden, geen idee of het de special edition is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorperito schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:37:
You just found your first volunteer :D
Kijk ;)

Al probeer ik IRL ook nog steeds mensen te werven...het begin is er :D

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 23875 op 27-02-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb ook de Beta gespeeld, vond het wel een tof spel
Had een lvl4 Cleric, ga het denk ik wel kopen en spelen tot Middle Earth Online komt(hopelijk einde van dit jaar)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cthulhu schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:51:
Heb ook de Beta gespeeld, vond het wel een tof spel
Had een lvl4 Cleric, ga het denk ik wel kopen en spelen tot Middle Earth Online komt(hopelijk einde van dit jaar)
Je meldt je ook aan als guildmember? ;)
Ik heb een collega ook eindelijk weten te overtuigen ;)

Wordt nog es wat :P

Ondertussen de game ook maar gepreordered. Als het goed is is ie begin volgende week binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23875 op 27-02-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik kom niet echt verder met een lvl1 wizard.. dat vind ik een toffe class, alleen heb je veel hulp nodig, want melee attacks kun je niet echt koppen, dan ben je zeg maar meteen dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorperito schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:36:
Ik kom niet echt verder met een lvl1 wizard.. dat vind ik een toffe class, alleen heb je veel hulp nodig, want melee attacks kun je niet echt koppen, dan ben je zeg maar meteen dood :P
Daarom is het belangrijk om een party te vormen met een paar fighters en een cleric of een bard. Dan red je het wel. Alleen die eerste quests die je alleen moet doen zijn dan ff moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

TroonStaal schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:59:
Ik zag op de site van Dynabyte dat ze het wel in pre-order hadden, geen idee of het de special edition is.
Kweet niet of je de pre-order kit bedoelt, maar die heb ik in NL nog niet kunnen vinden helaas...

Ik vond DDO op zich ook wel aardig na een tijdje, maar miste een guild en vaste mensen om mee te questen, waardoor je ik de helft van de tijd maar een beetje doelloos rondhobbelde.

Ik vond zelf de cleric wel leuk, maar das ook de enige class die ik serieus gespeeld heb :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:21:
[...]

Ik vond DDO op zich ook wel aardig na een tijdje, maar miste een guild en vaste mensen om mee te questen, waardoor je ik de helft van de tijd maar een beetje doelloos rondhobbelde.
Daarom proberen we hier wat mensen te verzamelen om te questen en een GOT Guild te starten.

Waar ik trouwens erg benieuwd naar ben is of ik mn karakter behoud...zou wel tof zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23875 op 28-02-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nee, je behoudt je char niet, uiteraard.

Ben wel benieuwd naar een eventuele guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:42:
Nee, je behoudt je char niet, uiteraard.

Ben wel benieuwd naar een eventuele guild.
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ga hem straks ook ff bestellen via DB, na mn werk
Is de eerste maand gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cthulhu schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:15:
Ga hem straks ook ff bestellen via DB, na mn werk
Is de eerste maand gratis?
Yup eerste maand is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit toch te kijken dat zo vlak voor de release er vrij weinig over gesproken wordt. Ben dus bang dat er vrij weinig mensen online zullen zijn.

ook omdat dit een ander type mmorpg zal worden dan de bekende wow, everquest enz enz.
nu ben ik benieuwd wat mensen hiervan denken. Ik wil het zelf ook gaan spelen, maar ben wel erg benieuwd of er genoeg mensen online zullen zijn om leuke quests mee te doen. weet dat GOT iets gaat doen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Ik heb hem al besteld en ga hem dus zeker spelen.
Al moet ik wel zeggen dat ik het spel de ene avond geweldig vond en de volgende avond het na 5 min al weer had afgesloten. Het ligt er helemaal aan met wat voor een groep je quest.
Nu maar hopen dat turbine veel nieuwe contend toevoegd na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem ook besteld
Ligt er idd aan wat voor groep je hebt, heb in de Beta wel een paar keer een goei groep gehad
Echt superveel questen mee gedaan
Weet alleen nog niet wat voor character ik maak, in de Beta was ik Cleric, vond het wel cool character, zag er ook best tof uit met full plate armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof dat hij nu uit is en te koop is bij de Dynabyte. Althans daar staat hij nu bij nieuwe software en normaal betekend dat dat hij uit is. denk na werk maar effe halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is idd verandert, gister stond die nog op 3 maart op de site, heb hem gister in de winkel besteld, volgens die verkoper kwam die ook pas op 3 maart uti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op de site van Dimplus id de datum ook verandert naar 1 maart

Dungeons & Dragons Online Stormreach

Publisher: Codemasters
Developer: Turbine
Platform: PC Windows
Genre: MMORPG
Website: http://www.ddo.com/
€ 42.99
Verwacht: 1 maart 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op www.play.com staat ie inmiddels ook op In stock
Net Dynabyte gebeld...ze hebben m daar nog niet. Pas vanaf 3 maart

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 23875 op 01-03-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand hem al ergens in de winkel gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:03:
iemand hem al ergens in de winkel gevonden?
Nope. Releasedate voor Nederland is 24 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kom je bij die release datum? overal zie ik staan dat het vandaag of de 3e is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59131

Ik wil deze game wel eens proberen,.
Jammer dat er nog geen demo beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:13:
hoe kom je bij die release datum? overal zie ik staan dat het vandaag of de 3e is.
We hebben aardig wat winkels gebeld (mediamarkt, dynabyte, dixons en wat gespecialiseerde winkels). Allemaal 24 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

bij Dimplus is die al leverbaar, eerst stond er 3 maart, toen 1 maart

Dungeons & Dragons Online Stormreach

Publisher: Codemasters
Developer: Turbine
Platform: PC Windows
Genre: MMORPG
Website: http://www.ddo.com/

Nieuw
€ 42.99

bestellen
Direct leverbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 02-03-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben gister even langs de dynabyte gereden en die krijgen hem vandaag of morgen binnen. waarschijnlijk zelfs vandaag. het spel was al op voorraad op het algemene magazijn. de releasedatum van 24 maart lijkt dus niet te kloppen (gelukkig) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehehe blijkbaar de verkeerde winkels gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of ik ben verkeerd voorgelicht, maar meestal klopt het wel van de dynabyte. heb er zelf gewerkt (3 jaar lang. helaas tot afgelopen december) en als het dan in leiden gezegt wordt komt het meestal wel goed.

edit: zat net effe te lezen dat er nu een level cap is van 10?? dus levellen gaat niet echt snel.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 52038 op 02-03-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:34:
edit: zat net effe te lezen dat er nu een level cap is van 10?? dus levellen gaat niet echt snel.
Er zijn maar 10 levels maar er zijn 85 ranks ;) dat gaat dus wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aha dan gaat het wel redelijk snel. kan ej in iedeer geval een beetje voorruit komen in het spel. nog niemand die het spel heeft? misschien al in winkels gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dynabyte Enschede heeft hem binnen, ben er net geweest
Had alleen geen geld bij me, ga hem vanavond ophalen, na mn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga hem denk ook halen. Hoop alleen dat je ook alleen wel wat kunt spelen, want er zijn niet altijd leuke mensen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:02:
ik ga hem denk ook halen. Hoop alleen dat je ook alleen wel wat kunt spelen, want er zijn niet altijd leuke mensen online
Hoe meer mensen zich aanmelden voor de GOT guild, des te groter de kans dat er leuke mensen online zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das natuurlijk waar. maar niet iedereen zal online zijn en ik ben bang dat de game alleen maar speelbaar is met party's en niet in solo mode. maar misschien kunnen de beta testers daar emer over vertellen
Pagina: 1 2 3 Laatste