(MMORPG) Dungeons and dragons online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 6.558 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:48:
das natuurlijk waar. maar niet iedereen zal online zijn en ik ben bang dat de game alleen maar speelbaar is met party's en niet in solo mode. maar misschien kunnen de beta testers daar emer over vertellen
Ik ben zelf betaspeler geweest. De game kan idd alleen met party's gespeeld worden. Er zit in de game een hele handige knop: LFG; Looking For Group. Hiermee krijg je een tekentje boven je karakter en zul je dus gevraagd worden voor quests. Ik heb het een paar keer gespeeld zonder bekenden online en ik moet zeggen dat ik vrij snel (als fighter nog wel) werd uitgenodigd bij een party.

Je kan, als er niemand online is, natuuurlijk ook wat dingen kopen/verkopen/traden. Maar mijn ervaring is dat je niet lang alleen hoeft te zijn in de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Solo kun je bijna wel vergeten, alleen de eerste quest kun je solo doen
Maar party's heb je super snel gevonden, was tenminste mijn ervaring in Beta, vooral als je in zon tavern gaat staan

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je moet ook wel in party's spelen, dus die heb je ook redelijk snel gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel namelijk wel geregeld, maar niet te vaak lang achter elkaar. ben dus bang dat je dan vaak een party moet verlaten en dat is ook niet echt leuk. ga dus wel echt twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:44:
ik speel namelijk wel geregeld, maar niet te vaak lang achter elkaar. ben dus bang dat je dan vaak een party moet verlaten en dat is ook niet echt leuk. ga dus wel echt twijfelen.
Je kan een party wel verlaten...das niet zo erg...je zal alleen wel de dungeon af moeten maken. Anders gaat die progress namelijk verloren en krijg je geen XP. Hou er rekening mee dat er long quests zijn en zelfs very long.
Ook is het niet aardig voor je party om ze op zo'n moment te verlaten. Maar langer dan een half uur ben ik nog niet bezig geweest (long quest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan wacht ik denk toch nog maar effe met het spel ahlen en kijk effe hoe het allemaal gaat. misschien toch maar een andere zoals WOW of everquest2 spelen. daar kan je meer alleen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zojuist gehaald bij de gameshop C-Square in Breda. Die had er nog enkele op voorraad. Ben even benieuwd waar de meeste GOTers nu op zitten. Dus welke sever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem ook, maar kan nog niet spelen

6) If you have already received a full retail key for Dungeons and Dragons
online, please note that you will not be able to use this key until Friday 3rd
March, when the initial head start period has ended. You will be able to
activate your key in your COG account then.

http://community.codemast...um/showthread.php?t=85070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
www.pcmedia.com heeft hem gewoon staan als leverbaar.

Ze hebben klein winkeltje in zeist, maar voor rond 3 euro verzendkosten, ga ik niet zelf meer rijden+parkeergeld betalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:43:
Heb hem ook, maar kan nog niet spelen

6) If you have already received a full retail key for Dungeons and Dragons
online, please note that you will not be able to use this key until Friday 3rd
March, when the initial head start period has ended. You will be able to
activate your key in your COG account then.

http://community.codemast...um/showthread.php?t=85070
Ja ik ben idd tegen hetzelfde aangelopen. kan pas echt op 3 maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaletyr
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

Whaletyr

Spliff

OK dan ik heb hem binnen

Nu hoop ik dat hij het doet (reg code slecht leesbaar :( )

Maar eh waar gaan alle GoT zitten welke server, komt er een guild?

Whaletyr

Met een aan WAANZIN grensend optimisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Welke server gaan we naartoe ?
Ik maak een Cleric, maar ben pas rond 19.00 thuis vanavond
Hopen dat het inloggen beetje goed gaat vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m zelf nog niet binnen. Zal morgen of begin volgende week komen. Ik zat tijdens de Beta op Aureon en dat was wel ok. Misschien kunnen we daar naartoe?
En nee er is nog geen guild. Maar die komt er wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet eerlijk zeggen dat ik het erg tegen vind vallen hoeveel mensen er reageren. Het spel is net uit en nog wordt er weinig gepost. ben erg bang dat het niet echt drukbevolkt zal zijn op de servers. Ben wel benieuw hoeveel mensen van GOT het gaan spelen en utieraard welke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Valt mij ook een beetje tegen, zal wel niet iedereen aanspreken iedereen zal dat WoW wel leuker vinden ofzo
Heb dat ook vanaf dag1 gespeeld, maar had het na een half jaar wel gezien.
Heb ook een tijd DAoC gespeeld, heb ik wel jarenlang volgehouden. DDO is voor mij ook alleen maar een overbrugging tot Lord of the Rings Online uitkomt, ook een spel van Turbine.
Hoewel ik niks met D&D heb, vond ik het wel een leuk spel toen ik de Beta speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat een gekut, krijg nog steeds de melding dat mn key invalid is 8)7
Weet toch echt wel zeker dat ik het goed invul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook problemen met registreren en helaas een Credit card is nodig :( Ik had gehoopt dat ik de 30 dagen gratis kon uitspelen en dan de pre-paid kaarten kan kopen.

Heb een mailtje gestuurd naar codemasters, dus helaas geen DDO voor mij nu ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Key werkt nu, heb ook dat CC gezeik
Kan het dus niet spelen :X
Kan wel paypal kiezen, maar moet je ook een cc invullen, dan maar geen DDO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 13:51
Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem lees het forum van codemasters maar eens door :(
Zonder CC/paypal geen game, codemasters/turbine heeft nu al een grote fout gemaakt, ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Heb mensen hier al verteld het spel vooral NIET te kopen, in ieder geval niet voordat ze een betere betaal mogelijkheid hebben. Keek erg uit naar het spel maar nu ook nog blijkt dat we mischien geen gamecards krijgen denk ik dat ddo niet groot gaat worden.

Het ergste is nog dat middle earth online ook door turbine gemaakt word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een mailtje terug van codemasters dat mijn account wordt geactiveerd, maar er word duidelijk gezegd dat ik een credit card nodig moet hebben voor een payment plan :r

Wat is dit nu voor gezeik, als ik een pre paid card koop dan ben ik toch klaar?

Edit bijgevoegd mailtjes:
Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Dungeons and Dragons Online.

i have activated your account, you will have access to the game in about an hour. however a valid credit/debit card will be needed to set up a payment scheme after your 30day trial. It does say on the box that a card is needed to play the game.
-------------------------------------------------------------------------------------
Unfortunately we only accept Visa, Mastercard and JCB credit cards through Worldpay and payments through Paypal at the moment.

It is not currently possible to pay using pre-paid game cards - although we are considering this option for the future.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Iedereen die problemen heeft met payment en daardoor gesloten accounts, stuur even een mailtje via customer support. ik had binnen 10 minuten antwoord en kan nu in ieder geval mijn 30 dagen opmaken :)
:Y) _/-\o_ voor de support daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wyll schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:14:
Iedereen die problemen heeft met payment en daardoor gesloten accounts, stuur even een mailtje via customer support. ik had binnen 10 minuten antwoord en kan nu in ieder geval mijn 30 dagen opmaken :)
:Y) _/-\o_ voor de support daar.
Ze zeiden een uurtje dan word mijn account geactiveerd, 2 uur later wacht ik nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:19:
[...]

Ze zeiden een uurtje dan word mijn account geactiveerd, 2 uur later wacht ik nog steeds.
Heb je al geprobeerd in te loggen?
ik had de bevestiging nog niet binnen toen zag ik op de account pagina dat mijn account gecanceld was en ik nog 30 dagen te spelen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wyll schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:43:
[...]

Heb je al geprobeerd in te loggen?
ik had de bevestiging nog niet binnen toen zag ik op de account pagina dat mijn account gecanceld was en ik nog 30 dagen te spelen had.
hier ook, gecanceled and still waiting :(

edit: ik kan inloggen!! hij staat nog steeds op cancelled maar ik kan gewoon met DDO inloggen.

woohoo

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zal zo ook ff proberen in te loggen.
Welke server spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:18:
heb een mailtje terug van codemasters dat mijn account wordt geactiveerd, maar er word duidelijk gezegd dat ik een credit card nodig moet hebben voor een payment plan :r

Wat is dit nu voor gezeik, als ik een pre paid card koop dan ben ik toch klaar?

Edit bijgevoegd mailtjes:

[...]

-------------------------------------------------------------------------------------

[...]
Een beetje research was geen slecht idee geweest... er zijn geen prepaid kaarten voor DDO.

Mensen zijn een beetje verwend door WoW heb ik het idee, prepaid kaarten zijn zo normaal niet. Misschien dat een mega mmorpg als WoW het kan betalen, anders zijn ze gewoon veel te duur om te produceren en distribueren.

Als DDO goed loopt zullen ze ook wel met prepaid kaarten komen, maar dat gaan ze toch echt eerst afwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zullen in de toekomst wel komen, ze adverteren er zelfs mee op de verpakking:

A valid credit card, debit card or game card is required to play this game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Status is nog steeds closed :X
Hoelang duurt het voordat je kunt inloggen, heb om iets voor tienen een mailtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zucht
Heb na een uur ook antwoord

You need to create a new subscription using your registration key, before we can
enable this subscription.

maar dat werkt dus niet, krijg de melding dat ik al een subscription heb.
Activeer gewoon mn 30day trail, is toch niet zo moeilijk 8)7
Heb weer een vermoeden dat dit de hele dag gaat duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
te laat, iemand anders was me voor :)

[ Voor 90% gewijzigd door bangkirai op 04-03-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:06:
[...]

Een beetje research was geen slecht idee geweest... er zijn geen prepaid kaarten voor DDO.

Mensen zijn een beetje verwend door WoW heb ik het idee, prepaid kaarten zijn zo normaal niet. Misschien dat een mega mmorpg als WoW het kan betalen, anders zijn ze gewoon veel te duur om te produceren en distribueren.

Als DDO goed loopt zullen ze ook wel met prepaid kaarten komen, maar dat gaan ze toch echt eerst afwachten.
Als je op de doos kijkt staat er "A VALID CREDIT CARD, DEBIT CARD OR GAME CARD IS REQUIRED..."

Dus waar zijn die game cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kost DaDO per maand? Ik heb de beta gespeelt en was best leuk. Vooral die voice over als je een quest speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

11 euro ofzo
Kan ook eindelijk inloggen :)
Demanto Naturan lvl1.1 cleric :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te horen is het erg rustig op de servers. Nog steeds weinig reacties terwijl het spel al uit is. ik hou het dnek nog even bij WOW. als dat midner wordt misschien nog naar ddo kijken, maar nu nog te weinig positieve dingen gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW en DDO zijn zeer verschillend, DDO alles is instanced en weinig travel. Als je van wat meer uitgedachte quests houd dan WoW dan is DDO iets voor je. Ik denk niet dat het een klapper word maar ik vind de quests zeker leuker dan WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ook zeggen dat wow veel is van "maak x aantal van die en die af" " loop naar die en die toe" maar dat is het meestal wel.
dat is bij ddo anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:50:
moet ook zeggen dat wow veel is van "maak x aantal van die en die af" " loop naar die en die toe" maar dat is het meestal wel.
dat is bij ddo anders?
Die heb je er ook bij.
Maar ook schakelaars, puzzels, items die je moet zoeken...sidequests. Van alles wat dus en dat maakt het afwisselend.

Op welke server zit iedereen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Speel op die eerste server, weet ff niet hoe die heet
Ben een lvl3 Cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk krijg ik m vandaag of morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is binnen :)

Account is aangemaakt op Aureon. Dus iedereen die zich wil voegen bij de GOT Guild kan zich daar melden. Mijn karakter heet Qntal Elend

Had eerste een account aangemaakt op Lyrandar maar dat had nu voor de zoveelste keer loginproblemen. Vandaar de keuze voor Aureon.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen ik wil me hier bij aanmelden bij de guild voor dungoens and dragons online .
Ben een lvl 1 elf ranger en zoek nl mensen om mee te spelen .
Yes kan niet wachten om weer verder te gaan server is down voor onderhoud dus nog maar even 2 uurtje wachten gok ik . Gaan we nog een site bouwen of iets in die richting ? irc channel aan maken om ff bij te kletsen voor de tussen tijden dat de server down is .
Het spel ziet er tot nu toe nog heel mooi en gelikt uit , na veel reviews te hebben gelezen heb ik toch voor dungeons and dragons gekozen 1 omdat het pen en papier spel me erg aan sprak en veel heb gespeeld en had dungeons and dragons op de xbox gespeeld. Toen was ik helemaal verslaafd . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke wereld heb je je aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op Aureon, nog een uur :P ik zoek je wel als game weer up is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Speel ook op Aureon, ben lvl3 Cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op dit moment aan het werk...kan pas vanavond weer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt wel mooi uit kan ik mooi nog ff oefenen . zit nu nog in die kelder en ben 1 keer dood gegaan dat was wel wat minder :( .
Misschien kunnen we vanavond met ze 3e spelen . Cthulhu doe jij ook mee met de GOT guild ? zou wel tof zijn ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega's van mij doen ook mee. 3 vanavond. Ik zal eens een guild aanmaken strax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De guild is inmiddels aangemaakt: The Twilight Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben vanavond wel online, gister was ik niet online
Demanto Naturan, nog steeds een lvl3 cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:14:
Ben vanavond wel online, gister was ik niet online
Demanto Naturan, nog steeds een lvl3 cleric
Vanavond wordt er idd door ons ook weer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb het spel sinds gisteren, eindelijk wat anders dan World of Warcraft (grinden is uiteindelijk toch saai). D&DO is behoorlijk leuk voor het kunnen tweaken van je characters, echt veel mogelijkheden, weinig restricties, zeer leuk. Alleen jammer dat het dan uren duurt voordat je (ik iig) tevreden bent met je char :P

Zodra ik een definitieve character heb, dan laat ik in-game nog ff van me horen voor een guildinvite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The guild-site is online: http://thetwilightorder.game-server.cc
Uiteraard zwaar onder constructie maar het forum is zo goed als klaar en staat open voor suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet eruit alsof ze er toch veel werk in gaan steken. ze hebben de eerste uitbreiding al aangekondigd voor in april. deze zal gratis zijn, maar eventuele opvolgers wordt van verwacht dat die betaald zullen zijn.

er staat ook in veel persberichten dat het een erg succesvol spel is. nu denk ik dat dat voor nederland misschien niet helemaal klopt, maar de mensen die wel spelen kunnen vast wat meer informatie geven over of het er echt druk is op de servers en dus zeker de moeite van een aanschaf waard zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Tja is het druk op de server, nou druk genoeg om een group te krijgen. de vraag is alleen wat voor groep je dan hebt. ik heb gemerkt dat er een helehoop mensen zijn niet niet willen luisteren naar wat de group wil (de rushers).

Ik ben zelf een guild begonnen en mensen waarmee ik goed kan spelen heb ik uitgenodigd.
Ondertussen dus wel een aardige guild geworden met een man of 25 waarvan het merendeel RP's zijn.

Tja ik vind het dus zowel een erg leuk spel met genoeg mensen.

Server: bolderei
Guild name: Vigilae Mysteriarum
Char name: Camee Slide (lvl 6 Pali)

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heeft iemand betere screenshots dan wat ze op die site laten zien? Ik wil gewoon in-game screenshots inclusief de in-game GUI enzo om een idee te krijgen hoe het er normaal uitziet.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick

Maferick

Trinsec schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:42:
Heeft iemand betere screenshots dan wat ze op die site laten zien? Ik wil gewoon in-game screenshots inclusief de in-game GUI enzo om een idee te krijgen hoe het er normaal uitziet.
zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://forum.vdlaken.nl/uploads/Waldgeist/2006-02-28_220744_ScreenShot00032.jpg

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Yeah, zoiets, inderdaad. Maar liefst van scenes in actie ipv een char closeup?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zoeken ook nog steeds mensen voor de Guild. Mensen kunnen zich aanmelden op Aureon en zich melden bij Qntal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Enkele reviews van dit spel zijn samengebracht op:

http://www.metacritic.com.../dungeonsanddragonsonline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wat een dooie boel hier. Wordt dat spel nog gespeeld of wat? Staat nochtans in de hitlijst van www.cd-wow.nl vrij bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
Ben er mee gestopt.
Het leek me een erg goed spel toen ik er voor het eerst van hoorde, maar na de beta en een aantal weken gespeeld te hebben bleek het toch niet zo goed te zijn als ik dacht.

Ben getopt met wow omdat het teveel van hetzelfde was, maar ddo vind ik nog erger.
Doe quest, heal, volgende quest en dat het hele spel door ;(. de quest zelf zien er leuk uit en zijn de 1e paar keer ook leuk maar daarna worden ze snel saai.
Het is een ramp om een leuke groep te krijgen die niet door de quests heen vliegt.
En als laatste dat je alleen kan betalen met credit card.

Als ze nu de character creation en de aanpak van quests (instanced met traps enz enz) van ddo, de wereld, crafting en quests (die niet instanced zijn) van wow en eq2 in een spel zouden stoppen zou ik tevreden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
De perfecte shooter is m.i. al gemaakt: Wolfenstein Enemy Territory.

Nu de MMORPG nog. Guild Wars vind ik al een erg verdienstelijke poging. WoW technisch gezien ook. Maar dat omschrijf ik graag als een haatliefdeverhouding. Ik leg het regelmatig aan de kant omdat ik het saai vind en kotsbeu ben, maar na 2 dagen later ben ik weer als een bezetene bezig. Leg dat maar eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
net de GRATIS 7 dagen spelen client gedownload, al 4 uur nonstop aan het knallen dus:

+++ punten :

* vet koele zwaar ingewikkelde character build! koste me 15 minuten om een character te maken
* ziet er erg mooi uit! sfeertje hoor!
* instances (gejat van wow?) want dat is gewoon relaxed: geen lag, geen killstealers, geen looters, gewoon lekker je quest doen!
* dude, die gamemaster, die stem, dát is gewoon koel.

---- punten :
* geen pvp??!! waarom dan mmorpg?? :? zowieso waarom dit nou precies mmorpg is snap ik nog niet helemaal... morpg had ook gekunt?
* misschien is mijn EN6600GT niet goed genoeg voor deze game, maar als er 20 poppetjes staan dat ik dan terug moet zakken naar 10 fps... beeld staat gewoon stil ... gelukkig is dit dus alleen in taverne en niet als ik aan het choppen ben :) of komt het omdat de poppetjes zoooo uniek gedetailleerd zijn met huidkleur littekens tatoos en god weet wat dat mn 10 mbit lijn verstopt raakt 8)7
* dit kost veulste veul, ikke (ouwe lul) denk nog in guldens (doe ik lekker toch) en meer dan 100 piek voor een game en dan nog es 30 gulden per maand (45 euro en 14 euro per maand) ik bedoel dat is dus ... naja heeel veel geld voor een half jaar gamen, en nou niet gaan beginnen van dat stappen ook duur is, want dat is ook zo.

verder ben ik dus nog een dikke n00b want pas een paar uur gespeeld :) mn mening zal dus nog cker veranderen, en waarschijnlijk anders zijn dan die van jullie :)

http://www.ddo.com/ voor de download, er staat bij dat het alleeeeen voor noord america is, maar daar heb ik 0 seconde last van gehad (ik had uit voorzorg mn windows ff verteld dat ik daar woon,,, weet niet of het nodig was)

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
heb het spel thuis liggen, maar nog niet geïnstalleerd. als ik het voorgaande lees, heb ik ferm goesting om het ook eens een keertje te proberen. sfeer in games is alles, daar ga ik plat voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk spelen, maar in de lower escape quest wil ik onderwater zwemmen om door het luik te gaan. Maar het lukt me niet om onderwater te zwemmen. Hoe pak ik dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
probeer het eens zonder dat je armor en wapens draagt, dat scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

* geen pvp??!! waarom dan mmorpg?? :? zowieso waarom dit nou precies mmorpg is snap ik nog niet helemaal... morpg had ook gekunt?
Sinds wanneer is PvP een vereiste voor een MMORPG. Van mij hoeft het niet hoor.
* misschien is mijn EN6600GT niet goed genoeg voor deze game, maar als er 20 poppetjes staan dat ik dan terug moet zakken naar 10 fps... beeld staat gewoon stil ... gelukkig is dit dus alleen in taverne en niet als ik aan het choppen ben :) of komt het omdat de poppetjes zoooo uniek gedetailleerd zijn met huidkleur littekens tatoos en god weet wat dat mn 10 mbit lijn verstopt raakt 8)7
FPS heeft 0,0 te maken met je internetverbinding. En ja, de engine is nogal zwaar :) Daar staat Turbine wel bekend om :P Gewoon je detail een flink stuk lager zetten. Vergeet ook niet dat je met je 6600GT een mid-end kaart hebt van de vorige generatie. Niet echt een snelheidsmonster dus :)
* dit kost veulste veul, ikke (ouwe lul) denk nog in guldens (doe ik lekker toch) en meer dan 100 piek voor een game en dan nog es 30 gulden per maand (45 euro en 14 euro per maand) ik bedoel dat is dus ... naja heeel veel geld voor een half jaar gamen, en nou niet gaan beginnen van dat stappen ook duur is, want dat is ook zo.
Das met ieder mmorpg. Een ontwikkelteam, support, serverruimte/bandbreedte, etc komt nu eenmaal niet uit de lucht vallen. En die kosten blijven nu eenmaal wel doortikken iedere maand.

Ik heb de beta gespeeld, maar vond het allemaal maar te saai. Als je je met een gloednieuw mmorpg na een paar dagen al de pleuris verveelt is er iets goed mis :P Dus ik ben maar weer lekker gaan raiden in WoW na een breakje aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick

Maferick

Ik ben benieuwd of er nogsteeds mensen deze game spelen en wat ze er nu van vinden. aangezien er met de content update toch een stel erg leuke quests bij zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
ik vind het een erg strakke game. parties maken is een fluitje van een cent. mensen zijn over het algemeen vriendelijk, af en toe rushen ze iets te snel dungeons door. zodat het een haastig boeltje wordt. ik houd van sfeer opsnuiven en elke barrel te doorzoeken naar fijne loot.

de quests zijn erg leuk en afwisselend. het spel is veel uitdagender dan pakweg wow. de combat is wel wat wennen en veel minder statisch dan wow. hier moet je blokken, welrollen en strafen.

sfeer, sfeer, sfeer. een erg leuk spel, maar voelt door de diepgang en de echte rpg-elementen meer singleplayer aan dan een mmorpg. en dan te weten dat je maandelijks moet betalen, komt een beetje vreemd en onrechtvaardig over.

ik vind het overigens raar dat dit forum zo weinig activiteit kent... dit spel verdient meer aandacht en spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick

Maferick

Hurtebise schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:09:
ik vind het een erg strakke game. parties maken is een fluitje van een cent. mensen zijn over het algemeen vriendelijk, af en toe rushen ze iets te snel dungeons door. zodat het een haastig boeltje wordt. ik houd van sfeer opsnuiven en elke barrel te doorzoeken naar fijne loot.

de quests zijn erg leuk en afwisselend. het spel is veel uitdagender dan pakweg wow. de combat is wel wat wennen en veel minder statisch dan wow. hier moet je blokken, welrollen en strafen.

sfeer, sfeer, sfeer. een erg leuk spel, maar voelt door de diepgang en de echte rpg-elementen meer singleplayer aan dan een mmorpg. en dan te weten dat je maandelijks moet betalen, komt een beetje vreemd en onrechtvaardig over.

ik vind het overigens raar dat dit forum zo weinig activiteit kent... dit spel verdient meer aandacht en spelers.
Toch nog iemand die het speeld, en idd jammer dat er zo weinig aandacht voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
ben er achter gekomen dat je nu niet meer met credit card hoeft te betalen maar dit nu via de bank kan doen, dus heb het even geprobeerd.
Mijn conclusie is dat ik mijn account gelijk weer gestopt heb, het spel begint leeg te bloeden er zijn te weinig mensen online om iets te kunnen doen.
de eerste paar quest gaan solo prima, maar als je zoals ik waterworks moet doen heb je een party nodig, een mensen om een party mee te vormen zijn er bijna niet meer.
Best jammer, het kan een goed spel worden maar ik heb het niet zo met elke quest in een instance, ik wil lekker rondlopen en exploren in een wereld zoals bij bv wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japsai
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zit te denken om weer te beginnen dankzij die 10 dagen gratis waarmee ze me nu proberen te lijmen. Hoe staat het eigenlijk met de GoT-guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Bij wijze van bump deze reactie, en ook omdat ik op een site weer wat info over updates en uitbreidingen tegenkwam, heb ik enkel vraagjes voor de zielen die het spel nog spelen.

Zeg, wat hebben de laatste updates allemaal aan verandering gebracht? Heb het maanden geleden gespeeld en vond de sfeer fenomenaal, miste wel de buitenwereld alla GW en WoW. Het was me toen iets te veel dungeon na dungeon. Is daar verandering in gekomen? Ik vond het erg moeilijk ook om parties bijeen te krijgen om deftig te kunnen spelen, want solo was het erg moeilijk of eigenlijk niet te doen.

Speelt iemand dit spel nog? Want het lijkt dat ze er serieus aan getweakt en gewerkt hebben (nieuwe class enzo). Misschien dat ik de draad weer opneem. Heb me wel vermaakt met dit spel, allesbehalve grinden zoals de meeste MMORPG's. Dus als iemand zin heeft in een online speelkameraadje, mag me PM of dat hier effe laten weten. Heb er weer zin in, had een mage en een healer (exacte namen van de classes weet ik niet meer).

Verwijderd

Ik ga de trial is proberen
Het vechten ziet er wel leuk uit

Verwijderd

Trial gedownload...geinstalleerd en nu een mega hoeveelheid updates aan het binnentrekken...dan accountje activeren...en we zullen eens zien.. :) MMORPG's zijn leuk, speel LOTRO ook zeer fanatiek en D&D heb ik vroeger ook regelmatig op papier zitten spelen...dus ben toch wel benieuwd wat ze er van hebben gebakken...ik begreep in ieder geval dat er best veel was veranderd sinds het uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de hele mikmak geinstalleerd en ik ben inmiddels dus ook begonnen (na een update van een slordige 7500 files)

Tot nu toe erg leuk, ben nog niet heel lang bezig geweest en ben dus ook nog gewoon level 1 en rank 4 of 5..volgens mij 5, heb nog meerdere attribute points te besteden enzo. Hoe werkt dat trouwens met levellen enzo? Want dat heb ik nog niet echt ergens gevonden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:59:
Ik ga de trial is proberen
Het vechten ziet er wel leuk uit
Anders kick je even een topic van een jaar oud met een nutteloze mededeling? ;)

Ofwel: Let even op de datum voordat je post, en post iets waar anderen ook wat aan hebben als je dan toch kicked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik ook nog maar sinds kort de demo gaan spelen. Is dan toch niet zo vreemd om even het enige topic wat er over DDO is een kleine kick te geven? Ik ben in ieder geval wel benieuwd of er nog meer GoTters zijn die dit spel nog spelen. Vind het er nog steeds best goed uit zien enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:39:
Persoonlijk ben ik ook nog maar sinds kort de demo gaan spelen. Is dan toch niet zo vreemd om even het enige topic wat er over DDO is een kleine kick te geven? Ik ben in ieder geval wel benieuwd of er nog meer GoTters zijn die dit spel nog spelen. Vind het er nog steeds best goed uit zien enzo...
Heb het tijdens de beta gespeeld een paar weken, maar vond het allemaal erg snel saai en eentonig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:09:
[...]

Heb het tijdens de beta gespeeld een paar weken, maar vond het allemaal erg snel saai en eentonig worden.
Ik speel het nu dus pas sinds kort, maar ik vind het nog totaal niet eentonig...en dan zit ik nog maar in het beginstuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde het nu en dan. Als je goed zoekt zitten er in DDO namelijk groepjes roleplayers en dat maakt het spel er een stuk leuker op omdat die het rustig aan doen en je meer immersie geven. Inmiddels kan je naar level 16 geloof ik en is er aardig wat content. Maar het gaat in DDO echt om wie je vind om mee te spelen, want het stikt er van de ' leet kiddies' en de 'lol's en ' rofl's vliegen je om de oren. Dat vind ik jammer aan dat spel aangezien het hele spel eigenlijk draait om pugs. (in ieder geval totdat je de endgame gaat doen met je guild (wat ik nooit gehaald heb, ben ik te casual voor)).

Ook jammer vind ik dat ze voor Eberron gekozen hebben als setting. Hoewel het een interessante setting is had ik liever de Forgotten Realms setting gezien, of Dragonlance, voor het wat meer klassieke D&D gevoel. Ik vind technologie en D&D namelijk zelden goed samen gaan voor mijn gevoel. Ik wil draken zien, geen ornothopters. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je wel gelijk in Sharepoint Rob. Gisteren had ik toevallig de mazzel een geweldige lieve braziliaanse jongedame tegen te komen. Ik als, nog best zwakke level 2 wizard, was even aan het bijkomen van een behoorlijk zware quest (wat wil je met slechts 28 hitpoints) waar ik met 3 hitpoints over uit was gekomen, toen ze me aansprak na een opmerking van mij op general chat..iets in de trant van... "phew, that was close!"

We raakten wat aan de praat en voor ik het wist werd ik volgepompt met geld, items etc... De guild waar ze in zat heette iets als "Nice and slow" een goede naam, want zo zou je een dergelijk spel wat mij betreft altijd moeten spelen. Neem je tijd, explore...en geniet gewoon. Toch geef ik je gelijk wat betreft het gebied. Forgotten Realms zou beter zijn geweest qua setting, maar toch...voorlopig heb ik de volledige versie maar besteld.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een week of wat terug ook begonnen.
Bij bol vervolgens het spel voor 10 euro besteld en het bevalt prima.
Eberron vind ik overigens wel een aardige setting, al is het maar omdat er van Forgotten Realms al zoveel spelen zijn.

De meeste lol heb je wel met roleplaying groups, maar die vind je ook genoeg is mijn ervaring tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas zelf nog niet zoveel kans gehad om het te spelen, maar in ieder geval heb ik het volledige spel inmiddels ook binnen. Ik ben nog steeds slechts level 2, maar dat is ook eigenlijk helemaal niet erg...ik doe het lekker rustig aan. Probeer de quests op meerdere niveaus etc.

Laatste keer werd ik met mijn wizard meegenomen met een groep die me eigenlijk alleen echt nodig hadden voor een laatste encounter in een quest met meerdere chapters. Op het laatst was namelijk iemand nodig die Fire damage kon doen en dergelijke. Verder kon ik bitter weinig voor ze betekenen, ik was de laagste qua level en de beesten die ik tegenkwam waren veel sterker dan ik zelf was. Voor de ervaring was het wel goed uiteraard. Hobgoblins, Ogres en weet ik het wat voor gespuis ik allemaal ben tegengekomen in die quest chain. Het duurde alleen zo lang, dat de groep het einde niet haalde. We vielen uit elkaar doordat mensen andere dingen te doen hadden, ikzelf ook..ik had namelijk visite.

Welke server speel jij Kosmoss? Wie weet komen we elkaar nog eens tegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heb net de trial gedownload en zit het al enkele uurtjes te spelen op Keeper. Op zich lijkt me dit wel een aardige game voor casual, dus af en toe een tijdje. Elementen van het spel doen me een beetje aan NWN en Oblivion denken.

Waar Wow redelijk veel interactie heeft met andere spelers in de steden, vind ik het hier wel wat rustiger. Ik ben Stormreach nog lang niet uit, is het daarbuiten erg anders dan in de stad?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op Keeper, met twee personages:

- Tinybig the Magnificent (dwarf barbarian level 3)
- Arongarosa Rainmaker (human wizard level 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Waarom mis ik die promo DDO mailtjes steeds weer? Vorige keer was het 'welcome back' weekend, zag ik het aankondigingsmailtje pas zondagavond, nu weeral hetzelfde. Grrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
DDO Online wordt F2P

http://www.eurogamer.net/...-online-goes-free-to-play

Maar enkel in Amerika :( voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Ik speel dit spel nu alweer een paar weken met wat vrienden op de Keeper server en het bevalt prima! Zijn er hier nog anderen die een keertje mee willen dungeon crawlen? 8) Onze hoogste characters zijn level 6.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Niemand? Wij zijn (alweer) level 9 ondertussen maar hebben ook genoeg alts. De gratis trial is hier te vinden: http://www.ddo-europe.com/trialkey.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He wat leuk, was net thuis maar weer eens verder gegaan met Oblivion, de quests doen want de main quest is al lang klaar. Maar alleen is ook maar alleen en Diablo2 heb ik wel een beetje gezien. Weet niet of ik wel genoeg tijd heb maar zal eens een trial proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Wij spelen dus op de Keeper server, ik ben 's avonds regelmatig online te vinden, gooi de volgende nicknames in je friends list en stuur me een tell als ik online ben: Resuu, ResuCigam en ResuDrows. We hebben ook een teamspeak server voor easy chat en verschillende D&D experts voor al je vragen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
DDO heeft een update gekregen waardoor het nu volledig gratis te spelen is. Wel zijn er als free user enkele beperkingen, maar die kan je via de ddo store ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ook de gratis (amerikaanse) versie. Server zit meestal vol, dus lekker veel parties om uit te kiezen. Ik heb een paar dollar betaald voor de Favored Soul class en die bevalt uitstekend. Het hele speel maakt een revival door door de F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

Kan je die Amerikaanse versie wel spelen vanuit Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik blijf gewoon op de Europese server spelen. Het voordeel van een betaalde server is dat er minder kinderen rondlopen en de sfeer een stuk beter is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:46:
Ik blijf gewoon op de Europese server spelen. Het voordeel van een betaalde server is dat er minder kinderen rondlopen en de sfeer een stuk beter is. 8)
Wat een onzin. De sfeer is uitstekend op de Amerikaanse servers. Daar heeft wel of niet betalen tegenwoordig niets meer mee te maken. Vroeger mischien, maar tegenwoordig echt niet meer, vooral sinds de opkomst van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:34:
[...]

Wat een onzin. De sfeer is uitstekend op de Amerikaanse servers. Daar heeft wel of niet betalen tegenwoordig niets meer mee te maken. Vroeger mischien, maar tegenwoordig echt niet meer, vooral sinds de opkomst van WoW.
Gelukkig weet jij er alles van _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, want ik ben er geweest. Gij roept ook maar wat terwijl je niet eens gekeken hebt. "Nee, da's anders, dus zal wel slecht zijn." Ik heb zowel de betaalde als de f2p versie gespeeld. Ik zie geen verschil in gedrag. Je bent gewoon vooringenomen. Of een beetje jaloers... ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste