net de GRATIS 7 dagen spelen client gedownload, al 4 uur nonstop aan het knallen dus:
+++ punten :
* vet koele zwaar ingewikkelde character build! koste me 15 minuten om een character te maken
* ziet er erg mooi uit! sfeertje hoor!
* instances (gejat van wow?) want dat is gewoon relaxed: geen lag, geen killstealers, geen looters, gewoon lekker je quest doen!
* dude, die gamemaster, die stem, dát is gewoon koel.
---- punten :
* geen pvp??!! waarom dan mmorpg??

zowieso waarom dit nou precies mmorpg is snap ik nog niet helemaal... morpg had ook gekunt?
* misschien is mijn EN6600GT niet goed genoeg voor deze game, maar als er 20 poppetjes staan dat ik dan terug moet zakken naar 10 fps... beeld staat gewoon stil ... gelukkig is dit dus alleen in taverne en niet als ik aan het choppen ben

of komt het omdat de poppetjes zoooo uniek gedetailleerd zijn met huidkleur littekens tatoos en god weet wat dat mn 10 mbit lijn verstopt raakt
* dit kost veulste veul, ikke (ouwe lul) denk nog in guldens (doe ik lekker toch) en meer dan 100 piek voor een game en dan nog es 30 gulden per maand (45 euro en 14 euro per maand) ik bedoel dat is dus ... naja heeel veel geld voor een half jaar gamen, en nou niet gaan beginnen van dat stappen ook duur is, want dat is ook zo.
verder ben ik dus nog een dikke n00b want pas een paar uur gespeeld

mn mening zal dus nog cker veranderen, en waarschijnlijk anders zijn dan die van jullie
http://www.ddo.com/ voor de download, er staat bij dat het alleeeeen voor noord america is, maar daar heb ik 0 seconde last van gehad (ik had uit voorzorg mn windows ff verteld dat ik daar woon,,, weet niet of het nodig was)