[BBG November] High-end gamesysteem

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Arfman schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:13:
[...]

Hier een TwinMos met ASUS A8N-SLI gebruiker, geen problemen.
Mooi om te horen, veel mensen hebben wel problemen met deze combi vandaar dat ik vind dat het misschien beter is deze niet als best buy aan te geven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08

Arfman

Drome!

Maar ASUS raadt deze reepjes toch zelf ook aan ? Dat stond tenminste in de BBG, ik heb het niet gecheckt ... het zal toch niet :? :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik lees een stuk terug het volgende:
fennepa schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:53:
Daarnaast wil ik ook opmerken dat de samenwerking van het Twinmos geheugen en het moederbord niet door ASUS gegarandeert wordt. (was trouwens ook al een post in de reply's op de BBG, beetje raar dat dan de BBG niet gewijzigd wordt aangezien dat nu net het selectiecriterium was).

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 18-11-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen Raptor hdd?
Die 74gb versies zijn aardig stil.
En de meeste gamers willen als snelste in het nieuwe level zijn.
Nou dan moet je zon raptor hebben ;)
Uhmmm, laten we zeggen dat een Raptor HDD ongeveer 1/3 van de opslag capiciteit heeft, 2 keer zo duur is, en nog geneens 10% beter presteerd. Helemaal gametechnisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik het liefst zie is dat er een goede headset word gekozen. Namelijk de Sennheiser PC150 . Dat is echt de headset bij uitstek, mooi goed geluid. Ik ken genoeg mensen die ook een Plantronics hebben gehad(zelfde type) en die zijn allemaal kapot gegaan na 9 maand. Daarna hebben ze de Sennheiser en die doet het nog perfect. Verder word deze ook aangeraden door de meeste gamers :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:59:
Wat ik het liefst zie is dat er een goede headset word gekozen. Namelijk de Sennheiser PC150 . Dat is echt de headset bij uitstek, mooi goed geluid. Ik ken genoeg mensen die ook een Plantronics hebben gehad(zelfde type) en die zijn allemaal kapot gegaan na 9 maand. Daarna hebben ze de Sennheiser en die doet het nog perfect. Verder word deze ook aangeraden door de meeste gamers :) .
Echter de PC150 is sterk verouderd, misschien al 3 jaar oud. Ik had liever dat de nieuwe generatie headsets zou worden getest door de mensen hier op het forum. Zoals de:
-Sennheiser PC160
-Icemat Siberia (Welke ik zelf heb)
-Steelsound H5
-Plantronics Gamepro 1

Ik kan zelf de icemat siberia over de sennheiser pc150 aanbevelen, zeer erg goed draag comfort, uitstekende bass terwijl de hoge tonen helder blijven (niet het geval bij pc150). Enige nadeel is dat de microfoon een los stuk is, wat niet zo veel problemenen oplevered overigens. Hij is gewoon te klikken op je kabel naar je headset. Toch vind ik het wat minder slim bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zou persoonlijk alle randapparatuur zoals headset etc uit de BBG guide halen omdat ik dit niet echt bij het "systeem" vind horen. De ruimte die je dan krijgt kun je besteden aan betere hardware indien mogelijk. Bovendien zal lang niet elke gamer behoefte hebben aan een headset. Dat zijn vooral de FPS en MMORPG spelers.

Pagina: 1 2 Laatste