[Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 3

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.752 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:04
Anoniem: 128850 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:44:
[...]

Ook ik ben net overgestapt van "ADSL Special met Telefonie" naar "T6 met telefonie".
En ondanks het probleem met BF2 (als 1 pc inlogt bij BF2 zitten de andere 3 pc's 2 minuten zonder internet, laatste firmware toegepast), ben ik verder best wel tevreden.
Firewall uitzetten, die veroorzaakt het en ziet het als een attack de hoeveelheid connecties.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik heb mn contract ook maar vernieuwd, die 6 mbit lijkt me toch relaxter.. aangezien de centrale 1600 meter ver ligt.

Ik wil aan de slag met FTD maar dat heeft volgens mij weinig zin met tiscali?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
vanpeltje schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:11:
Ik heb mn contract ook maar vernieuwd, die 6 mbit lijkt me toch relaxter.. aangezien de centrale 1600 meter ver ligt.

Ik wil aan de slag met FTD maar dat heeft volgens mij weinig zin met tiscali?
FTD kan je wel gebruiken, maar je moet wel ergens toegang hebben tot een usenet server/dienst. Je kan daarvoor in NL terecht bij www.tweaknews.nl en www.eweka.nl onderandere. Dat zijn wel de twee grootste eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128850

Anoniem: 128850 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:44:
[...]

Ook ik ben net overgestapt van "ADSL Special met Telefonie" naar "T6 met telefonie".
En ondanks het probleem met BF2 (als 1 pc inlogt bij BF2 zitten de andere 3 pc's 2 minuten zonder internet, laatste firmware toegepast), ben ik verder best wel tevreden.
bjck schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:53:
[...]

Firewall uitzetten, die veroorzaakt het en ziet het als een attack de hoeveelheid connecties.
Bedoel je de firewall van mijn modem/router ZyXEL Prestige 2602, en hoe doe ik dit.
Nog een voorbeeld, mijn zoon zit net BF2 te spelen > ik zet Bitcomet aan en wil weer gaan internetten > niet dus, twee minuten wachten terwijl mijn zoon gewoon door kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 128850 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:52:
[...]

[...]

Bedoel je de firewall van mijn modem/router ZyXEL Prestige 2602, en hoe doe ik dit.
Nog een voorbeeld, mijn zoon zit net BF2 te spelen > ik zet Bitcomet aan en wil weer gaan internetten > niet dus, twee minuten wachten terwijl mijn zoon gewoon door kan gamen.
Hier spelen meerdere dingen tegelijk een rol. De fireweall kan je uitzetten in je modem in het menu firewall en dan het vinkje uitzetten in het eerste menu bij 'enable firewall'. Dat zou het probleem met BF2 moeten wegnemen.

Daarnaast heb je nog te maken met Bitcomet die je even moet vertellen dat hij niet oneindig veel connecties tegelijk moet opzetten. Limiteer hem tot bijvoorbeeld maximaal 500 connecties tegelijk.

Oudere firmwares staat ingesteld dat je per PC maximaal 1000 connecties tegelijk mag leggen van de totaal 2000. Hierdoor sluit je niet alle PC's af door alle connecties te gebruiken. Nieuwere staan ingesteld op maximaal per PC, limiteer dan de applicatie.

En zorg dat je een resente firmware hebt. Eerste versies van de firmware voor de 2602 hadden wat problemen met peer-to-peer toepassingen zoals bitcomet.

[ Voor 14% gewijzigd door bjck op 06-05-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128850

bjck schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:17:
[...]

En zorg dat je een resente firmware hebt. Eerste versies van de firmware voor de 2602 hadden wat problemen met peer-to-peer toepassingen zoals bitcomet.
bedankt voor de tips ga ze nu gelijk gebruiken, de nieuwste firmware had ik al geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Ik heb even de tijd kunnen vinden om een nieuwe te maken met gelijk de nieuwe prijzen en abonnementen: [rml][ Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 4[/rml]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.