Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:55
Vraagje: ik heb een 6230i en in mijn voiture een Nokia CK-7W (sinds een week of 3). Deze combinatie werk perfect als ik de telefoon in de houder heb. De 1e twee weken werkte de BlueTooth-verbinding prima, sinds een kleine week echter niet meer.

De 6230i ziet de carkit wel, maar de koppeling mislukt. Ik heb de Carkit al gereset en ook de BT-verbinding gewist en opnieuw proberen op te bouwen, maar dan kan ik dus geen koppeling meer maken.

Iemand een idee wat er foutgaat??? Of wat ik foutdoe uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

mikekiwi schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:53:
Vraagje: ik heb een 6230i en in mijn voiture een Nokia CK-7W (sinds een week of 3). Deze combinatie werk perfect als ik de telefoon in de houder heb. De 1e twee weken werkte de BlueTooth-verbinding prima, sinds een kleine week echter niet meer.

De 6230i ziet de carkit wel, maar de koppeling mislukt. Ik heb de Carkit al gereset en ook de BT-verbinding gewist en opnieuw proberen op te bouwen, maar dan kan ik dus geen koppeling meer maken.

Iemand een idee wat er foutgaat??? Of wat ik foutdoe uiteraard....
Welke firmware versie heb je in je telefoon? (Voer in je toestel *#0000# in)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
Ginz schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:37:
[...]

Welke firmware versie heb je in je telefoon? (Voer in je toestel *#0000# in)
V 03.70 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tussen 3.70 en 3.88 zijn nog een paar Bluetooth schoonheidsfoutjes weg gewerkt... Bijvoorbeeld bij 3.80 komt `t vaak voor dat je de Bluetooth helemaal niet kan inschakelen. Update naar 3.81 (of 3.88) en probleem is verholpen.

Oftewel: Als je denk dat je alles gedaan hebt, wat je zelf kan doen. Bezoek dan eens is een NSP.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 21-11-2006 23:32 . Reden: Ja, Bluetooth ipv firmware ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:06
De firmware inschakelen? Je bedoeld BT ? Hmmm voel een update aankomen voor mijn toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
Ginz schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:40:
[...]

Tussen 3.70 en 3.88 zijn nog een paar Bluetooth schoonheidsfoutjes weg gewerkt... Bijvoorbeeld bij 3.80 komt `t vaak voor dat je de Bluetooth helemaal niet kan inschakelen. Update naar 3.81 (of 3.88) en probleem is verholpen.

Oftewel: Als je denk dat je alles gedaan hebt, wat je zelf kan doen. Bezoek dan eens is een NSP.
Dank voor je antwoord! Maar het heeft dus wel gewerkt...en nu van het een op andere moment niet meer...

Het lijkt idd toch wel aan de telefoon te liggen; via BT verbinding maken met mijn PDA werkt ook al niet...(ook hier ziet de pda de telefoon wel, maar het pairen mislukt).

Vreemd trouwens dat die NSP's niet in elke plaats zijn, moet nu toch wel weer wat km'tjes maken om bij zo's NSP te komen, niet echt praktisch. Maar dat zal ongetwijfeld al een keer eerder aan bod zijn gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149864

Creationzz,

Ik heb precies hetzelfde probleem, zelfs met mijn nieuwe MMC Kaart.
Zou het misschien een mechanisme in nokia 6230i zijn dat stuk is?
De rest werkt namelijk wel prima.

Heeft iemand een idee wat het probleem is? Waarom we die melding krijgen.
Waarom we zien dat de bewerking mislukt is bij formateren...
en waarom die mmc kaart niet wilt formateren.

Met m'n vorige mmc kaart waar officieel 500 mb aan data hoort op te staan staat nu 0,0 kb.
Dat is ook het geval bij de nieuwe mmc kaart, maar dan klopt dat ook wel.

You Wrote:...
Heb vandaag een Apacer MMC Plus 256 Mb gekocht bij MyCom. Deze

Ik dat ding in mn 6230i gedaan en hoppa naar de Gallerij, het openen van de Gallerij duurt veel langer dan normaar. Oke, nieuwe MMC kaart, zal we moeten zo. Dan wil ik de nieuwe MMC kaart formateren en vraagt ie: Geheugenkaart formateren? Ja! Dan vraagt ie: Alle gegevens verwijderen van geheugenkaart? Ja! Dan begint ie met formateren en na ± 10 sec zegt ie: Bewerking mislukt.

Wat moet ik hier nou mee, het leek mij meer een Plug en Play ding.
End message:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149864

Als iemand dit weet, kun je mij dan mailen op irishpubguy@hotmail.com

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Weet iemand of er navigatie software bestaad voor de 6230i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-06 16:21

allure

Titaan fase 2/3

Ik heb voor een collega van mij geheugen besteld, hij worstelde nog met 32mb.
Volgens de site van kingston moet er een mmc+ kaartje in de nokia passen.

maar is dat ook zo? is mmc alleen een type of zijn daar nog meer smaken in?

Dit is de mmc variant die ik inmiddels hier heb liggen.
Afbeeldingslocatie: http://www.sallandautomatisering.nl/files/12995.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Heb een Nokia 6230i v3.70 firmware. De equalizer heeft helemaal geen effect. Heeft iemand dit probleem ook. Komt dit alleen voor bij v3.70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb hier een v3.62 en daar hoor je ook amper effect als je met de equalizer aan de gang gaat. Je moet echt een scherp gehoor hebben en de juiste muziek op lage volumes om verschil te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Ben ik gelukkig niet de enige. De SE W800i heeft wel een fatsoenlijke equalizer met duidelijk effect. Kan Nokia een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
allure schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:49:
Ik heb voor een collega van mij geheugen besteld, hij worstelde nog met 32mb.
Volgens de site van kingston moet er een mmc+ kaartje in de nokia passen.

maar is dat ook zo? is mmc alleen een type of zijn daar nog meer smaken in?

Dit is de mmc variant die ik inmiddels hier heb liggen.
[afbeelding]
Heb in mijn 6230i (v3.70) een 2GB Transcend MMC Plus kaartje draaien. Perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Iemand al eens een 4GB MMC plus kaartje in deze phone geprobeerd? Zo ja, met welke firmware?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Zie net dat firmware v4.22 uit is (04-12-2006).

Bron: http://discussions.europe...=swupdate&message.id=6880

Toch maar eens naar een service point gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een dual sim oplossing voor mn 6230i. Je weet wel: prive-sim en werk-sim in 1 toestel. Ik wil de sim kaarten niet verknippen. Wie weet een goede dual sim, of gaat dat gewoon niet passen in de behuizing?

Ik zie dat ik firmware v3.62 heb. Misschien ook eens naar een NSP gaan..

[ Voor 17% gewijzigd door jurk738 op 04-01-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

jurk738 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:53:
Ik ben op zoek naar een dual sim oplossing voor mn 6230i.
Heb via eBay maar liefst een drietal oplossingen aangeschaft (niet met knippen) voor dual-sim-oplossingen. Paste nauwelijks waardoor achterkantje erg knel zat.

Maar geen van de diverse uitvoeringen deed het. Of geen sim geplaatst; of hij zag alleen 1 van de 2 simmetjes. En die dikke zwarte plastic cover (lijkt op die van 6210) vond ik geen gezicht en niet praktisch. Misschien dat de uitvoering het doet die 1 sim in het MMC-hokje stopt, en beter past. Maar wat euri's armer laat ik het maar, en draag ik 'n 6060 bij me voor dat andere nummer.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Gisteren Transcend 4GB MMCPlus kaartje binnengekomen voor mijn 6230i (v3.70). Sitecom card reader gaf netjes 4 GB aan, FAT32. Daarna kaartje in phone geduwd, en draaien maar. Phone herkent keert netjes en heb er 2.5 GB aan mp3-tjes opgemieterd, zonder problemen. Nu lekker lang luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 11:21
Wat moet dat een ellende zijn met je muziek speler opstarten :P duurt 5 minuten dan ofzo? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Kaart gisteren helemaal volgestampt. Kost 3 minuten voor inlezen tracklist (800 mp3tjes). Maar dat hoeft alleen maar als je de telefoon uitzet. Doe ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn telefoon (firmware versie 03.62) 'vergeet' zo'n 3 keer in de week het geheugenkaartje wel aanwezig is, dan moet ik dus m'n telefoon uitzetten en weer aanzetten, en met een 1GB kaartje met zo'n 200 nummers/800MB muziek doet de muziekspeler er dan 10 minuten over om te starten. :| Ik heb al verschillende soorten kaartjes geprobeerd met uiteenlopende groottes, maar zelfs met het standaard 32MB Nokia kaartje duurt het al 2,5 minuten voor de muziekspeler start. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:09
ZUIVERE311 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:24:
Weet iemand of er navigatie software bestaad voor de 6230i.
Jazeker ik navigeer nu al een tijdje met Nav4all www.nav4all.nl
je moet dan wel een bleutooth GPS muis aanschaffen en nav4all haalt zijn routes vanaf het internet dus een GPRS bundel is ook wel makkelijk...aangezien ik toch een web and walk abootje heb van t-mobile is dat voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
AtleX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:59:
Mijn telefoon (firmware versie 03.62) 'vergeet' zo'n 3 keer in de week het geheugenkaartje wel aanwezig is, dan moet ik dus m'n telefoon uitzetten en weer aanzetten, en met een 1GB kaartje met zo'n 200 nummers/800MB muziek doet de muziekspeler er dan 10 minuten over om te starten. :| Ik heb al verschillende soorten kaartjes geprobeerd met uiteenlopende groottes, maar zelfs met het standaard 32MB Nokia kaartje duurt het al 2,5 minuten voor de muziekspeler start. :X
Zoals gezegd met v3.70 (inmiddels is v4.22 firmware uit, 04-12-2006) en een Transcend 4GB MMC-Plus kaartje en bijna 4GB aan mp3tjes (800 stuks) een minuut of 3 tot 4. Nooit last gehad dat kaartje niet herkend wordt. Dus ik zou zeggen, bezoek een Nokia sevice point en koop een Transcend kaartje. Heb er zelf van 512MB, 1 GB, 2GB en nu 4 GB. Nooit gezeik mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nokia service point zit hier niet bepaald om de hoek, dus ik meld 'm wel aan voor RMA. :) En er zit nu een Transcend kaartje in, dus dat lijkt me het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Aangezien er niemand in mijn topic reageerd en er hier veel nokia gebruikers zitten:

Sinds eind december heb ik een Nokia 6021.
Prachtige telefoon, in veel opzichten prettiger dan mijn SDA (niet in alle)
Ik heb nu twee problemen waar ik niet uit kom.

1. Als ik een sms'je wil versturen, dan type ik het sms'je, kies ik het nummer en druk ik op verzenden. Op het moment dat het smsje verzonden is, verschijnt het getypte smsje weer in beeld. Deze moet ik dan hele verwijderen, of in het menu 'editor sluiten' kiezen.
Is het mogelijk om de telefoon zodanig in te stellen dat je na het sms'en terugkeert naar de inbox ofzo?

2 De achtergrond in het menu (elk menu) is lelijk, een paar lichte cirkels op een grijze achtergrond. Het liefst heb ik dit gewoon wit. Kan dit?

Uiteraard heb ik de handleiding doorgelezen. Ook google verschaft mij bijzonder weinig informatie hierover.

(dit komt dus uit: [Nokia 6021]twee problemen)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Laatst online: 21-06 11:47

LegacyCode

De crack van de division

bartvl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:36:
...
2 De achtergrond in het menu (elk menu) is lelijk, een paar lichte cirkels op een grijze achtergrond. Het liefst heb ik dit gewoon wit. Kan dit?
...
De achtergrond in het menu wordt ingesteld door het geselecteerde thema.
Dus ofwel een ander thema gebruiken ofwel zelf een thema bouwen met de S40 Theme Studio 1.2

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
bartvl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:36:
1. Als ik een sms'je wil versturen, dan type ik het sms'je, kies ik het nummer en druk ik op verzenden. Op het moment dat het smsje verzonden is, verschijnt het getypte smsje weer in beeld. Deze moet ik dan hele verwijderen, of in het menu 'editor sluiten' kiezen.
Is het mogelijk om de telefoon zodanig in te stellen dat je na het sms'en terugkeert naar de inbox ofzo?
1x drukken op het rode knopje (gesprek beëindigen) is toch ook voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:22
Heeft iemand een goede site voor themes? Kan niet echt goede/mooie vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Een kennis van me wilt dit toestel aanschaffen via internet, 'nieuw' in doos. Echter, nu is het zo dat het imeinummer in het toestel geplakt niet overeenkomst met de imei die tevoorschijn komt bij *#06#. Wie weet hoe dit komt, en is het dan wel verstandig om dit toestel dan aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163684

Even een feedback check: hebben jullie ook gemerkt dat als je je muziek als aac opslaat, je playlist veel sneller opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, maar veel scheelt het bij mij niet. Kan er ook aan liggen dat het indexeren echt ontzettend traag is bij mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:57:
Een kennis van me wilt dit toestel aanschaffen via internet, 'nieuw' in doos. Echter, nu is het zo dat het imeinummer in het toestel geplakt niet overeenkomst met de imei die tevoorschijn komt bij *#06#. Wie weet hoe dit komt, en is het dan wel verstandig om dit toestel dan aan te schaffen?
Neem gewoon even contact me mij op, dan kan ik je precies vertellen wat er met welk IMEI nummer is gebeurd en wat mogelijk mis is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200400

Beste Tweakers,

Ik heb een Nokia6230i, en vandaag een Kingston 512mb MMC kaartje gehaald.
Telefoon herkent de kaart, kan hem ook formatteren e.d.
Maar zodra ik de camera gebruik en een foto maak, krijg ik de melding "Bestandsformaat niet ondersteund"

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik heb gelezen dat het kaartje compatibel zou zijn met de 6230i, ook in de winkel vertelde ze me dit.

:)

edit:
Firmware: 3.88

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 200400 op 31-01-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52902

Weet iemand ook of het mogelijk is via je blootooth-verbinding en computer te internetten op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:13
Heeft iemand ervaring met de ombouw van een cark-91 naar één voor de 6230i. Dus ca-55 kabel en een nieuwe houder? Wil het wel proberen, maar lees nergens ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173103

Sorry voor de domme vraag, maar de telefoon is toch ook competabel met MMCPlus of MMC RS? Ik zit een beetje te twijfelen, ik wil een 512MB kaartje aanschaffen dus ik wil het toch wel zeker weten. Het lijkt mij logisch, maar je weet maar nooit.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb een 1GB MMCplus kaartje (is te koop trouwens) gebruikt in mijn 6230i, en dat werkte prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208346

Ik heb sinds vandaag een Transcend 1GB MMCplus in mijn 6230i, werkt als een speer en kost weinig bij geheugen.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Vinden jullie niet ook dat de telefoon traag is? Is daar een oplossing voor? Ik ben mijn 6310i gewend, waar iets METEEN gebeurt als je op (een snelle opeenvolging van) knoppen drukt.

Bij de 6230i ijlt alles nogal na ten opzichte van de knoppen die ik indruk.

Ik heb nu firmware 3.88, volgens mij is er geen recentere?

[ Voor 13% gewijzigd door Ro-Maniak2 op 11-02-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ro-Maniak2 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:55:
Vinden jullie niet ook dat de telefoon traag is? Is daar een oplossing voor? Ik ben mijn 6310i gewend, waar iets METEEN gebeurt als je op (een snelle opeenvolging van) knoppen drukt.

Jeps nieuwe telefoons kunnen meer en zijn ook wat trager. Accepteren is de enige oplossing je firmware is up to date.

Een achtergrond foto vertraagd het toestel ook enorm (test maar eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
OoooOooo. Dan ga ik mijn übergeile achtergrondfoto eens even wegdoen en dat testen...

(momentje...)

Tjesis ja, dat scheelt zowat alles. Eigenlijk ook wel logies nu ik er over nadenk... is toch een 1mb plaatjes dat telkens op het scherm moet worden getoverd.

Ik ga even testen wat er gebeurt als ik het zelf naar de native 208x208 verklein, dat zou toch wel anders moeten zijn... dan hoeft het telefoontje dat niet te doen en veel minder data te verwerken.

(ff testen....)

Juist ja. Dat werkt dus wel. TIP dus voor iedereen: als je een met de camera gemaakte foto als achtergrond wilt, dan moet je hem even op je PC verkleinen naar de native resolutie van de telefoon, anders wordt je telefoon namelijk BAGGERtraaaaaaaaaag.......

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
@hierboven: omg :X

Wie neemt er dan ook een 1 mb foto als achtergrond voor z'n telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Noueh, ik onbewust, want die 1mb rolt er gewoon uit als je met de cam een foto maakt. Als je die dan via die handige optie meteen als achtergrond instelt... dan heb je dus een 1mb foto als achtergrond! :p

Ik denk dat heel wat meer mensen op deze manier ook zo een grote foto en dus ook een trage telefoon hebben (in ieder geval al een bekende van mij).

[ Voor 27% gewijzigd door Ro-Maniak2 op 11-02-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Ro-Maniak2 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:55:

Jawel, sinds 4 december 2006 is v4.22 uit. Zit te wachten totdat deze 6230i door de Online Nokia Software Updater ondersteund wordt. Tot op heden niet. (Vraag is uberhaupt of dit gaat gebeuren, hoewel steeds meer telefoons in de lijst komen. Wel alleen S40 3rd edition (QVGA) en S60 platform)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Pe Nis schreef op maandag 12 februari 2007 @ 07:35:
[...]

Jawel, sinds 4 december 2006 is v4.22 uit. Zit te wachten totdat deze 6230i door de Online Nokia Software Updater ondersteund wordt. Tot op heden niet. (Vraag is uberhaupt of dit gaat gebeuren, hoewel steeds meer telefoons in de lijst komen. Wel alleen S40 3rd edition (QVGA) en S60 platform)
Nee zal nooit gaan gebeuren omdat de 6230i geen BB5 telefoon is maar een ander type wat niet/nooit zelf geflashed kan worden zonder een speciale box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Iemand de release notes van versie 4.22 tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Firmware versie 4.22 is nog niet uit en komt mogelijk ook helemaal niet.

De foto die jij gezien hebt, is mogelijk gewoon een developers firmware, een fotoshop (waarschijnlijk niet), of van een testfirmware. Momenteel is 3.88 dus nog de meest recente.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Hier http://discussions.europe...=swupdate&message.id=6880 loopt een gast te boasten dat 4.22 er al wel is en dat de 6230i principiëel (en dus wellicht in de toekomst) wel via de NSU zou zijn te updaten.

Hier http://discussions.europe...d=phones&message.id=11604 zegt men het ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Ro-Maniak2 op 12-02-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ro-Maniak2 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:00:
Hier http://discussions.europe...=swupdate&message.id=6880 loopt een gast te boasten dat 4.22 er al wel is en dat de 6230i principiëel (en dus wellicht in de toekomst) wel via de NSU zou zijn te updaten.

We wachten het gewoon af ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ro-Maniak2 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:00:

We wachten het gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Saaaaaaaaaiiiii....... :p

Later we er liever uitgebreid over speculaazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
stormfly schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:14:
[...]

Nee zal nooit gaan gebeuren omdat de 6230i geen BB5 telefoon is maar een ander type wat niet/nooit zelf geflashed kan worden zonder een speciale box.
Damn, daar heb je verrekte gelijk in. Vrees dat je gelijk hebt en 6230i niet via NSU support wordt. Dan maar langs een NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Gisteren bevestiging gekregen van gerenomeerd Nokia Service Point. Laatste officieel door Nokia gedistribueerde softwareversie voor 6230i is 3.88. Versie 4.22 is een development-only versie en niet bedoeld om te releasen. Ook zal 6230i niet door Nokia Software Updater ondersteund worden, omdat dit alleen Phoenix USB (BB5) toestellen zijn. De 6230i moet m.b.v. een adapter geflashed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Hmm jammer, maar als er een developmentversie is, dan developen ze dus nog aan de firmware van de 6230i en in de kans levensgroot aanwezig dat er nog een update aankomt! :p

Da's mooi, want volgens mij kan de software van deze telefoon nog wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ro-Maniak2 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:27:
Hmm jammer, maar als er een developmentversie is, dan developen ze dus nog aan de firmware van de 6230i en in de kans levensgroot aanwezig dat er nog een update aankomt! :p

Da's mooi, want volgens mij kan de software van deze telefoon nog wel wat beter.
Heb je problemen met je firmware dan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Ginz schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:04:
[...]

Ik wel (v3.70). Telefoon reset als ik uit de music player ga door op de rode knop te drukken, of als ik naar een bepaald nummer wil gaan d.m.v. mp3-nummer in te toetsen. Dat is onafhankelijk van grootte MMC-kaartje (512MB, 2GB, 4GB, 512 MB wordt officieel ondersteund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Ginz schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:04:
[...]

Neuh, maar ik weet van mijn 6310i dat het nog een stuk beter wordt (sneller, stabieler, etc.) als de firmware door- en uitontwikkeld raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tja, maar er is ook al jaren geen update meer gemaakt voor de 6310i. Ik zeg niet dat de firmware van de 6230i nu al uit ontwikkeld is, maar ooit zijn er geen problemen meer. Dan is het voor Nokia niet nodig om nog een update vrij te geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Misschien een idee om wat foto's aan de TS te adden. Dan kan je als newb meteen zien hoe het ding eruit ziet :Y)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Ginz schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:29:
Tja, maar er is ook al jaren geen update meer gemaakt voor de 6310i. Ik zeg niet dat de firmware van de 6230i nu al uit ontwikkeld is, maar ooit zijn er geen problemen meer. Dan is het voor Nokia niet nodig om nog een update vrij te geven.
Nee precies, maar de 6310i heeft een 3xx branch gehad, een 5.xx en in gestopt bij 7.00. Vanaf 5.xx waren er relatief weinig problemen meer (niet: geen), 7.00 heb ik zelf nog steeds niet (misschien maar eens gaan halen).

Ik denk niet dat er met de 6230i al "geen" problemen meer zijn zodat het voor Nokia niet meer nodig zou zijn om met updates te komen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Kan iemand mij vertellen hoe de agenda functie van de 6230i werkt? Op mijn Samsung had ik dit:

- ik zette agenda punten in outlook of in mn telefoon
- via bluetooth kon ik beide updaten met 1 druk op de knop
- als het tijdstip van een agenda punt was aangebroken, ging het alarm en werd ik daar op gewezen
- Hij moet in het agenda- maand-overzicht per dag dmv een indicatie aangeven of ik een afspraak heb op die dag, bijv door de datum vet te drukken

kan dit met de 6230i ook? want dit heb ik echt nodig... heb wel gelezen dat ie bluetooth heeft en een agenda, maar of ie ook een melding maakt als een agenda punt is aangebroken..?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
FireFoz schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:42:
Kan iemand mij vertellen hoe de agenda functie van de 6230i werkt? Op mijn Samsung had ik dit:

- ik zette agenda punten in outlook of in mn telefoon
- via bluetooth kon ik beide updaten met 1 druk op de knop
- als het tijdstip van een agenda punt was aangebroken, ging het alarm en werd ik daar op gewezen
- Hij moet in het agenda- maand-overzicht per dag dmv een indicatie aangeven of ik een afspraak heb op die dag, bijv door de datum vet te drukken

kan dit met de 6230i ook? want dit heb ik echt nodig... heb wel gelezen dat ie bluetooth heeft en een agenda, maar of ie ook een melding maakt als een agenda punt is aangebroken..?
Kan je gewoon aangeven of je alarm wilt bij een agenda punt. De toon is vast en niet in te stellen en begint zacht waar sommige mensen moeite mee hebben. Ik zelf waardeer het juist want dan kan je hem accepteren voordat hij kneiter hard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ok, en als je hem op trillen hebt staan? En kun je wel per dag zien of je een afspraak hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Is er hier iemand die mij dit zou kunnen vertellen? Want dan kan ik die telefoon bestellen :) (of juist niet of course ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
FireFoz schreef op zondag 18 februari 2007 @ 02:56:
Is er hier iemand die mij dit zou kunnen vertellen? Want dan kan ik die telefoon bestellen :) (of juist niet of course ;))
Ja je kan dan IN de dag gaan en dan zie je dat je een afspraak hebt, standaard zie je de maand met vette datums als er op die maand een afspraak is.

Waarom loop je niet even een winkel binnen en test je wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ok Thanks :) Nou dat heb ik wel gedaan maar in de meeste winkels staan ze uit, dus dan kan dat niet... en ik heb m'n keuze een beetje online gemaakt en ik kom normaal niet echt in de stad dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210205

Sinds een week heb ik problemen met het opladen via de AC-oplader. Ik krijg dan de melding "Laadt niet op" met een knipperend STOP-symbol. Het kost me soms meer dan 10 pogingen (tussentijds gsm uit-en-aan-zetten), over een periode van een half uur, om 'm aan het opladen te krijgen.
Zowel accu als oplader zijn out-of-the-box Nokia.

Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Of je DC-jacket is kapot, of een fout in het voedingscircuit.

Oplossing: Naar je leverancier of een NSP

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik krijg zo'n melding wanneer ik een USB oplaadkabel gebruik die ik ook bij mijn Nokia 8210 gebruikte. In mijn geval komen denk ik de voltages e.d. niet overeen waar door ie niet oplaad.

Misschien dat jouw adapter defect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210205

Ginz schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:25:
Of je DC-jacket is kapot, of een fout in het voedingscircuit.

Oplossing: Naar je leverancier of een NSP
Dat ben ik van plan, maar het probleem is helaas niet op afroep te reproduceren. Zul je net zien dat als het thuis niet lukt, een kwartier later het bij de leverancier wel goed gaat. Weet je nog niet waar het aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Ik heb sinds een paar dagen een Nokia N73, en zoals gebruikelijk geef ik mijn oude mobiel dan aan mijn vriendin. Dat is dus een Nokia 6320i. Alleen als ik haar sim-kaart erin doe (vodafone) moet ik een opheffingscode invullen. Waar kan ik die krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 8888 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:12:
Ik heb sinds een paar dagen een Nokia N73, en zoals gebruikelijk geef ik mijn oude mobiel dan aan mijn vriendin. Dat is dus een Nokia 6320i. Alleen als ik haar sim-kaart erin doe (vodafone) moet ik een opheffingscode invullen. Waar kan ik die krijgen?
Bijde provider waar jij hem gekregen hebt, Orange of KPN ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit bij t-mobile, staat ook op de telefoon.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 8888 op 07-03-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12318

En waar kan ik die firmware downloaden, heb nu versie 3.40

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12318 op 07-03-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Die firmware kan je ergens op het net verkrijgen, maar je hebt er niets aan, want je kunt nu zelf (nog) niet updaten. Ondanks eerdere berichten heb ik van de Nokia software engineers begrepen dat toch ook DCT-4 platforms via NSU geupdate kunnen worden en dat v4.22 de release is waarmee dit gebeuren zal. Wat de waarheid ook is, zullen we op termijn uitvonden. Tot nu toe kan je alleen een upgrade laten doen bij een NSP en krijgt dan release 3.88. Aangezien jouw firmware 3.40 is zal je daarvoor 20 euries moeten dokken bij een NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Pe Nis schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 07:33:
Die firmware kan je ergens op het net verkrijgen, maar je hebt er niets aan, want je kunt nu zelf (nog) niet updaten. Ondanks eerdere berichten heb ik van de Nokia software engineers begrepen dat toch ook DCT-4 platforms via NSU geupdate kunnen worden en dat v4.22 de release is waarmee dit gebeuren zal. Wat de waarheid ook is, zullen we op termijn uitvonden. Tot nu toe kan je alleen een upgrade laten doen bij een NSP en krijgt dan release 3.88. Aangezien jouw firmware 3.40 is zal je daarvoor 20 euries moeten dokken bij een NSP.
Hoe ben jij in contact gekomen met software engineers?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 21:39

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ginz schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:15:
Uiteraard weet ik het niet, maar de informatie is gewoon in een topic op een publiek Nokia forum te lezen. De betrouwbaarheid acht ik overigens niet erg hoog, maar wie weet wordt ik verrast (wat ik niet heel erg zou vinden met mijn v 3.23) :)

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

CyberSnooP schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:57:
[...]

Uiteraard weet ik het niet, maar de informatie is gewoon in een topic op een publiek Nokia forum te lezen. De betrouwbaarheid acht ik overigens niet erg hoog, maar wie weet wordt ik verrast (wat ik niet heel erg zou vinden met mijn v 3.23) :)
Tja, iedereen kan zijn mening wel posten op een Nokia forum en zeggen dat contact heeft met 2 hooggeplaatste Nokia Software Engineers.

Ik kan wel zeggen dat mijn vader Manager van die Engineers is, maar dat zegt nog niets over de kwaliteit van mijn post.

Ik weet pas zeker dat er DCT-4 toestellen ondersteund gaan worden door NSU als het zover is.

De betrouwbaarheid van informatie op het internet bij (anonieme) forums (ook een forum zoals deze) is niet echt per definitie hoog. Een site zoals mobile-review heeft zich in de loop der tijd bewezen dat de informatie die daar door sommige personen gepost is, redelijk betrouwbaar is. Volgens mij is degene die het post op het Nokia forum nou niet echt een bekende om zijn betrouwbare inside info.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
CyberSnooP schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:57:
[...]

Mag je wel op gaan passen met de tijd want je hebt dan (misschien) net wel of niet 2 jaar garantie. Zou hem even naar versie 3.88 tillen en dan eventueel 4.22 afwachten...het gerucht gaat dat die 4.22 een hoax is want je kan er echt nagenoeg niets van terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMY
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06-2012

RMY

Heb het probleem al gevonden...berichtprofielen..

Ik heb een probleem met m'n 6230i.

als je een SMS-bericht hebt ingetypt en wilt versturen, dan komt er standaard al een telefoonnummer te staan...dus die moet je elke keer eerst wissen, om dan pas bij je telefoonboek te komen...hoe krijg ik dat nummer daar permanent weg?

[ Voor 9% gewijzigd door RMY op 08-03-2007 12:49 . Reden: probleem al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Nu online
Is een optie in je standaardverzendprofiel. "Standaardnummer" ofzo, kweenie hoe die optie in het nederlands heet. Maar het zit in je berichtopties ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 21:39

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

stormfly schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:32:
Zou hem even naar versie 3.88 tillen en dan eventueel 4.22 afwachten...
Mwoah. Het is nu gewoon te veel gedoe om mijn telefoon te upgraden aangezien ik niet echt in de buurt van een service point woon. Ookal heeft ie wat kleine vaagheden, ik denk dat ik het mooi maar laat bij wat nu werkt.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Ginz schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:15:
[...]

Heb 5 jaar gewerkt in R&D gewerkt voor mobieltjes. Vaak in Finland geweest bij Nokia waar ik inmiddels een netwerk heb. Werk nu inmiddels ergens anders maar heb de contacten wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Pe Nis schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:49:
[...]

Heb 5 jaar gewerkt in R&D gewerkt voor mobieltjes. Vaak in Finland geweest bij Nokia waar ik inmiddels een netwerk heb. Werk nu inmiddels ergens anders maar heb de contacten wel nog.
Voor Philips of Ericsson? (dat zijn volgens mij de enigste die in Nederland zo'n afdeling hebben/hadden.)

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 12-03-2007 09:24 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:12:
Niemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Die had ik je toch al gegeven? Bij de provider waar het toestel gekocht is een brief sturen en dan heb je binnne 6 weken die code in huis. Of langs een unlock boer gaan en voor 10e op laten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Ginz schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:23:
[...]

Voor Philips of Ericsson? (dat zijn volgens mij de enigste die in Nederland zo'n afdeling hebben/hadden.)
Die eerste. Anyweej....de tijd zal het leren wat de waarheid is. In Helsinki waait de wind ook iedere dag vanuit een andere kant. Ik hoop alleen dat 6230i wordt toegevoegd aan NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 29-05 08:46
Trouwens nog een tip voor alle 6230i bezitters: ik had het probleem dat het laden van het beginscherm (na het drukken van bijv. de rode knop terwijl ik in het menu of adresboek zat) dat dit gewoon heel erg lang duurde. Ik heb de achtergrond foto via bluetooth gedownload en met Photoshop naar 208x208 met JPG kwaliteit 12 (max) en hoffman optimalisatie aangevinkt. Deze achtergrond gebruikt en hij laadt nu als een speer. Ik gebruik trouwens firmware 3.70

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63058

Hoi,

dit topic is wel erg lang geworden en ik vind niet direct iemand met mijn probleem terug.

Het zit dus zo, ik heb een nokia 6230i en ik heb me een MMC kaartje gekocht van 512MB maar hij vindt dat kaartje niet?!

Het kaartje dat er inzat (32MB) vond hij ook al niet..

Is dit een bug of moet ik hem terugbrengen voor garantie? :-/

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Mr.CeeJay schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:24:
Trouwens nog een tip voor alle 6230i bezitters: ik had het probleem dat het laden van het beginscherm (na het drukken van bijv. de rode knop terwijl ik in het menu of adresboek zat) dat dit gewoon heel erg lang duurde. Ik heb de achtergrond foto via bluetooth gedownload en met Photoshop naar 208x208 met JPG kwaliteit 12 (max) en hoffman optimalisatie aangevinkt. Deze achtergrond gebruikt en hij laadt nu als een speer. Ik gebruik trouwens firmware 3.70
Dit klopt idd, komt omdat de afbeelding gewoon te zwaar is om elke keer te laden. Resizen naar idd iets schappelijkers is een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 20-06 09:20

megaleo

Special member

Geen idee of iemand dit probleem al heeft gehad. Ik kon het in ieder geval niet vinden hier.

Het probleem is als volgt.
Ik heb een mp3 bestand van iemand ontvangen, die exact dezelfde telefoon heeft als mij, een 6230i.
Maar hij ondersteund stom genoeg het bestandsformaat niet?? Hoe kan dat? Het bestand was overgens niet auteursrechtelijk beschermd.

Ik heb hetzelfde mp3 bestand vervolgens weer verstuurd naar een andere 6230i met de nieuwste firmware 3.88, ik dacht dat het daar misschien aan lag, maar helaas. Op die telefoon hetzelfde probleem.

Heeft iemand dit vaker meegemaakt? En wat er aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 20-06 09:20

megaleo

Special member

megaleo schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:33:
Geen idee of iemand dit probleem al heeft gehad. Ik kon het in ieder geval niet vinden hier.

Het probleem is als volgt.
Ik heb een mp3 bestand van iemand ontvangen, die exact dezelfde telefoon heeft als mij, een 6230i.
Maar hij ondersteund stom genoeg het bestandsformaat niet?? Hoe kan dat? Het bestand was overgens niet auteursrechtelijk beschermd.

Ik heb hetzelfde mp3 bestand vervolgens weer verstuurd naar een andere 6230i met de nieuwste firmware 3.88, ik dacht dat het daar misschien aan lag, maar helaas. Op die telefoon hetzelfde probleem.

Heeft iemand dit vaker meegemaakt? En wat er aan kunnen doen?
Ja nu mag ik hem wel eens kicken :D.
Is er dan niemand die het weet?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215603

Hallo allemaal,

Nou ik ben nieuw hier en heb direct een brandende vraag waar waarschijnlijk al duizenden antwoorden op zijn gegeven, maar ik kan ze nergens vinden. Ik heb dus een Nokia 6230I, mooi toestel werkt lekker etc. etc. alleen 1 probleem; te weinig geheugen. Dus wil ik het geheugen uitbreiden met het liefst 1GB, een kwestie van zoeken, niet dus! Er zijn echt zoveel verschillende soorten kaartjes dat ik de weg helemaal kwijt ben! Wie weet nu wat voor een soort kaartje ik moet kopen die lekker snel is (dus niet dat mijn mobiel vast loopt, als dat überhaupt kan, haha) en die redelijk goedkoop is (liefst onder de €50,-) kan iemand mij hierbij aub helpen? Zo hartstikke fijn zijn want ik weet niet meer wat ik moet doen met al die verschillende soorten, tnx alvast!

En jezus wat kunnen jullie ontzettend lang lullen over een Nokia 6230I zeg, 110 pagina's in totaal, maak er een boek van, haha.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 215603 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:39:
Hallo allemaal,

Nou ik ben nieuw hier en heb direct een brandende vraag waar waarschijnlijk al duizenden antwoorden op zijn gegeven, maar ik kan ze nergens vinden. Ik heb dus een Nokia 6230I, mooi toestel werkt lekker etc. etc. alleen 1 probleem; te weinig geheugen. Dus wil ik het geheugen uitbreiden met het liefst 1GB, een kwestie van zoeken, niet dus! Er zijn echt zoveel verschillende soorten kaartjes dat ik de weg helemaal kwijt ben! Wie weet nu wat voor een soort kaartje ik moet kopen die lekker snel is (dus niet dat mijn mobiel vast loopt, als dat überhaupt kan, haha) en die redelijk goedkoop is (liefst onder de €50,-) kan iemand mij hierbij aub helpen? Zo hartstikke fijn zijn want ik weet niet meer wat ik moet doen met al die verschillende soorten, tnx alvast!

En jezus wat kunnen jullie ontzettend lang lullen over een Nokia 6230I zeg, 110 pagina's in totaal, maak er een boek van, haha.

Groetjes
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Holleboomer,

Tnx voor de pagina, alleen welke moet ik nou precies nemen, ik wil dus graag 1 GB maar moet ik een Plus, RS, Micro of zelfs een Xtreme nemen? Ik snap er zo weinig van, sorry maar bedankt in ieder geval, I look forward to hear from you.

Laterr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand een idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Plus is prima, RS staat voor Reduced Size (maar hier zit adapter bij zodat ie full size is, en dus te gebruiken in de nokia), micro weet ik niet maar klinkt eng :P, Xtreme is denk ik een normale kaart alleen dan wat sneller.

Alles werkt behalve de micro denk ik.

Ik heb zelf ervaring met een sandisk RS kaartje van 512 MB en dat werkt prima. Zijn geen ubersnelle kaartjes maar werken gewoon goed :) en een gig moet ook wel werken. Plus kaartjes zijn geloof ik ook goeie ervaringen mee. Xtreme zou ik zo niet weten, ik denk niet dat je het snelheidsverschil echt gaat merken..

Suc6 met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is gelukt, heb een Xtreme genomen, tnx voor de hulp...Als iemand dit leest; weet iemand nog een plek waar je spelletjes (geen oude snake spellen ofzo...) kan downloaden voor de Nokia 6230I?

Groetjes en bedankt!
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste