Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Weet iemand wellicht hier een antwoord op?
N73 contacts in Nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Firmware versie 3.89 is uit.

Enigste bij mij bekend verschil is dat het volume in de carkit aangepast is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76570

Excuses voor het niet compleet doorlezen van de 3 threads, maar ik vraag me af of het mogelijk is om sms'jes ergens in het telefoon/mcc geheugen op te slaan. Volgens mij slaat hij ze nu op op de SIM-kaart met een limiet van ~130 (128?) sms'jes, en elke X dagen al mn smsjes weggooien is ook zoiets. Suggesties erg welkom (alvast bedankt!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Hallo,

Ik heb op mijn telefoon nog versie 3.80 staan van 31 maart 2006.
Kan ik dan mijn telefoon gratis laten upgraden naar een nieuwere firmware?

En waar kan ik dat laten doen in sittard? Of gewoon bij de belcompany of iets dergelijks?

Maar het is trouwens wel een ontzettend fijne telefoon, beter als die nec en sony troep. :P

Oja, voor de TS, de Dane-Elec 1GB MMC-Mobile werkt ook zonder problemen. Iets langzamer maar doet het verder wel.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68731

.

[ Voor 172% gewijzigd door Anoniem: 68731 op 04-05-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En klopt t dat als je lid wordt van Nokia Club, dat t updaten van de Firmware dan gratis is (als je toestel ouder is dan 1 tot 2 jaar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Anoniem: 68731 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 02:24:
En klopt t dat als je lid wordt van Nokia Club, dat t updaten van de Firmware dan gratis is (als je toestel ouder is dan 1 tot 2 jaar)?
Nou je hoeft er niet speciaal lid van te zijn, binnen 2 jaar is het gratis bij een Nokia Service Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi mensen,

Zou onderstaande 1 GB kaart ook probleemloos werken met mijn Firmware 3.40? Of toch beter voor veilig spelen en voor de 512MB gaan?

http://www.geheugen.com/m...C4/1GB-High-Speed-MMC.htm

Alvast bedankt!!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 68731 op 05-05-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Hoe zit het met de batterijduur van de 6230i? Komt ie op het niveau van de beste Nokia? (6310i)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dus als mijn telefoon niet ouder is als 1 of 2 jaar(wat hij is) dan kan ik gratis laten upgraden naar een nieuwere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Klopt.

maak je wel eerste even een backup van je gegevens? Die worden namelijk allemaal verwijderd als ze je firmware gaan updaten. Het kan heel makkelijk via Bluetooth of een kabel met Nokia PC Suite.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Okeej, dat doe ik. :P
Van de week ff langs het service centrum in beek.
Even op de fiets vanuit sittard :S
Mja, ff mam lief aankijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van t weekend de 1GB Apacer MMC Plus bij Mycom aangeschaft.
Werkt perfect op mn Firmware 3.40!

Ik kan em kosteloos laten upgraden tot de nieuwste Firmware.

Vraag: doen of niet doen? Werkt ie dan ook sneller bv? Heb namelijk verder geen problemen ermee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 14:13
Gisteren deze telefoon gekocht, erg leuk ding. Ik wil alleen deze film http://mfile.akamai.com/9...muse/butterflies_w_hi.wmv afspelen op mijn telefoon, maar de 3gp converter in de ts doet het niet daarmee. Hoe kan ik dit het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik kwam vandaag achter iets mafs met mijn telefoon.

Het frontje op de achterkant maak je normaal los door het knopje onderaan in te drukken en dan het kapje er af te schuiven.
Nu is het probleem dat ik met 1 vinger zonder veel kracht zo het kapje er af kan schuiven.
De kapjes zitten sowieso niet helemaal 100%, ondanks dat het originele zijn.

En de telefoon is nog geen jaar oud :(

Valt dit ook onder garantie of wat? Of is dit zelf nog te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130034

Is er een of ander programma om mn inbox te beveiligen met een pincode of iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Volgens mij niet, je kan je hele telefoon tijdens opstarten met je pincode beveiligen maar niet je inbox zelf dacht ik.

Trouwens waar ik het van de week over had van dat ik mijn achterkant van de telefoon er zo vanaf kon schuiven. Dat heb ik verholpen door een schroevendraaier onder het ijzeren lipje te zetten en die een beetje op te wippen.

Alleen ik heb nu een tijdje een ander raar probleem.
Ik heb een geheugenkaart in mijn telefoon zitten en daar heb ik muziek en ringtones op.
De ringtone die ik nu heb ingesteld is een mp3 formaat die ook de nokia multimediaspeler en de normaler mediaspeler kan afspelen. Dus comptabel met de telefoon.
Deze mp3/ringtone die heb ik als ringtone ingesteld in het profiel normaal. De telefoon staat ook ingesteld als profiel normaal.

Maar, als ik gebeld word dan hoor ik de standaard nokia tune....

Wat is mis?

Ps. mijn telefoon heeft software versie V3.80 van 31 march 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Heb ik ook weleens gehad. Zet de mp3 in je telefoon zelf, dan heb je er geen last van. Volgens mij komt het omdat de telefoon dan de mp3 te lang moet laden oid.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

--Christiaan-- schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:56:
Gisteren deze telefoon gekocht, erg leuk ding. Ik wil alleen deze film http://mfile.akamai.com/9...muse/butterflies_w_hi.wmv afspelen op mijn telefoon, maar de 3gp converter in de ts doet het niet daarmee. Hoe kan ik dit het beste doen?
Het is een streaming WMV, dus een convertor zal er niet zomaar wat mee kunnen. Je zal met een streamripper oid eerst de hele WMV moeten binnenhalen voor je 'm kan omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ruzor schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:16:
Heb ik ook weleens gehad. Zet de mp3 in je telefoon zelf, dan heb je er geen last van. Volgens mij komt het omdat de telefoon dan de mp3 te lang moet laden oid.
Okeej, nja ik heb sowieso een "te grote" geheugenkaart erin van 1 gig, dus kan kloppen.
Ik heb het nummer nu naar het telefoon geheugen verplaatst en nu doet hij het wel gewoon.
Bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219784

Hallo ik heb een 6230i met firmware v3.40
Ik wil wat extra applicatie's (ongeveer 1mb) er bij zetten dan geeft hij door de het geheugen vol zit.
Kan ik dat geheugen niet anders verdelen ofzo, want ik heb nog 10 mb over in de telefoon.
De video's en foto's kunnen wel op het kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Het geheugen kan je waarschijnlijk niet verdelen.
Ik denk dat de telefoon die 10 mb nodig heeft voor zijn eigen data, denk aan telefoonboek, sms'jes, etc.

Maar ik heb een 1 gig geheugenkaartje erin zitten, en daar komen de foto`s van de telefoon camera op, daar staat een map met mp3`s op en ringtones etc. En op het telefoon geheugen zet ik programma`s erop.
Ik heb nog nooit problemen met te weinig geheugen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219784

Joopieboy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:44:
Het geheugen kan je waarschijnlijk niet verdelen.
Ik denk dat de telefoon die 10 mb nodig heeft voor zijn eigen data, denk aan telefoonboek, sms'jes, etc.

Maar ik heb een 1 gig geheugenkaartje erin zitten, en daar komen de foto`s van de telefoon camera op, daar staat een map met mp3`s op en ringtones etc. En op het telefoon geheugen zet ik programma`s erop.
Ik heb nog nooit problemen met te weinig geheugen gehad.
Ik heb ook een 1 gig Kaartje er zitten, en hij geeft op nog 12 mb vrij memory, ik wil bij de applicatie er iets bij zetten en dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Daar kan je dan weinig aandoen, dat word opruimen van andere spullen. :P

Maar vaak klopt dat 1 gig verhaal niet echt, de mijne heeft ook maar 979.7 MB, dus als ik er 960 mb er op heb staan en ik wil ene programma van 40 mb erop zitten opdat hij die ene gig heeft = 1024 MB, dan gaat das helaas niet.

Trouwens is dat 1 gig kaartje van jou ook vrij langzaam? Als ik foto`s bekijk vanaf het geheugenkaartje en ik ga naar de volgende duurt het iedere keer een paar seconde voordat die is geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Even een vraag, heeft iemand hier een tip voor het schoonmaken van het beeldscherm en wat achter het frontje zit enzo. Ik heb echt 1 bak stof erachter zitten, zie bijna niks meer, de klok is al verstoft en nog een aantal gedeeltes van het scherm. :P

En is het normaal dat het toestel "kraakt", dwz de behuizing kraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

pak een doek en veeg m schoon.. bekrassen enzo doe je heus niet, zolang je geen schuurspons gebruikt.. Ik doe er altijd beetje aceton op om het beetje extra schone wat je dan krijgt. Maar dat ben ik.. Je behuizing zou best kunnen kraken, is het een originele cover of zo een 5-euro ding van de markt?? Scheelt namelijk nogal.. En vergeet niet plastic met koud weer stugger is dan met warm weer. Dus in de zomer zal je van krakend cover het minste last hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb hem nu weer met een schone doek schoongemaakt, hij is iig weer fatsoenlijk bekijkbaar. :P

En ik heb een origineel frontje erop zitten van nokia, is inmiddels wel een goed jaar oud.
Maar goed, wel vervelend dat hij "kraakt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kick en meteen een vraagje :p

Ik heb nml weer mijn telefoon laten stuiteren en ik ben aan het kijken geweest voor een frontje.
Bij t for telecom zeiden ze dat ze die frontjes niet hadden en dat ik ze maar op rommelmarkten en braderieën moest bestellen. Op internet zijn ze ook nog te bestellen zag ik.

Nu 2 vraagjes:
- kan ik ook een frontje kopen van de 6230, dus geen I versie?
namelijk dit frontje:
http://www.gsmpunt.nl/det...539&merk=Nokia&model=6230
en dit toetsen matje:
http://www.gsmpunt.nl/det...547&merk=Nokia&model=6230
- welke webshop is een 'goede betrouwbare' shop? of is er een winkel waar ik ze wel kan kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 06-06-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183097

Waarom koop je ze niet gewoon daar? GSMpunt staat met verschillende recenties in de pricewatch, overwegend goed. Lijkt me wel betrouwbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Anoniem: 76570 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 00:24:
Excuses voor het niet compleet doorlezen van de 3 threads, maar ik vraag me af of het mogelijk is om sms'jes ergens in het telefoon/mcc geheugen op te slaan. Volgens mij slaat hij ze nu op op de SIM-kaart met een limiet van ~130 (128?) sms'jes, en elke X dagen al mn smsjes weggooien is ook zoiets. Suggesties erg welkom (alvast bedankt!).
even een qoute van een mede tweaker want dit vraag ik me ook af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Anoniem: 183097 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:25:
Waarom koop je ze niet gewoon daar? GSMpunt staat met verschillende recenties in de pricewatch, overwegend goed. Lijkt me wel betrouwbaar dus.
Kijk ff op www.telecomtelecom.nl

betrouwbare shit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Joopieboy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:25:

Ik heb nml weer mijn telefoon laten stuiteren en ik ben aan het kijken geweest voor een frontje.
Bij t for telecom zeiden ze dat ze die frontjes niet hadden en dat ik ze maar op rommelmarkten en braderieën moest bestellen. Op internet zijn ze ook nog te bestellen zag ik.

Nu 2 vraagjes:
namelijk dit frontje:
en dit toetsen matje:
- welke webshop is een 'goede betrouwbare' shop? of is er een winkel waar ik ze wel kan kopen?
ik bedoelde deze quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
wd200 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:32:
[...]

even een qoute van een mede tweaker want dit vraag ik me ook af..
Nope is gewoon het toestel geheugen, je zou je verzonden items niet op kunnen slaan dat scheelt in je inbox grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Joopieboy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:25:

Nu 2 vraagjes:
namelijk dit frontje:
en dit toetsen matje:
Nope een NONE-I heeft een veel kleiner scherm, dus als je die over een I heen zet dan mis je beeld. Je kastje is dan te klein voor je TV zegmaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

stormfly schreef op zondag 17 juni 2007 @ 08:34:
Nope een NONE-I heeft een veel kleiner scherm, dus als je die over een I heen zet dan mis je beeld. Je kastje is dan te klein voor je TV zegmaar 8)
hmm dat veel kleiner valt wel mee hoor, het scheelt 1 a 2 mm aan elke kant, dus een i hoesje kun je prima over een non-i heen zetten zonder dat het stoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nja, laat dat maar met een ander frontje...
Mijn software is sowieso begaaid nu en de frontjes zijn ook vrij umh, lelijk aan het worden.
Ik gebruik deze telefoon gewoond dat ie van ellende te lelijk en te slecht word.

Btw ik doe niks geks met die telefoon, alleen wat rommel in je zakken bij de telefoon vind ie niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

Ik ben hier vanaf nu niet meer te vinden.. Heb de nokia 6300 gekocht \o/ Afbeeldingslocatie: http://www.belgiquemobile.be/news/images/Nokia/6300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52902

Weet iemand hier misschien of je internet op je telefoon zo kan instellen, dat je via bluetooth gebruik maakt van een gedeelde verbinding op je computer?

Ik kan alleen maar info vinden over hoe je het omgekeerd werkend krijgt: internet op een computer via je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
Ik heb al een poos een 6230i. En ik erger me al heel lang aan de kleine tijdsnotatie.
De tijd staat bij mij alleen rechtsboven in.

Nu heb ik voor mijn vader ook een 6230i gekocht en deze laat, als keyboard lock erop zit, de tijd groter zien. Ook verspringt de tijd over het scherm.
Is dit een instelling of ligt dit aan de firmware?
Zijn telefoon kent ook geen nederlands, dus dat zal ook wel aan de firmware liggen?

Mijn telefoon:
Hardware: 5006
Firmware: 3.50

Zijn telefoon:
Hardware: 4005
Firmware: 3.62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 08:46
- Ik heb firmware 3.70 en heb ook een grotere klok in de keyboard lock modus, maar vermoed dat t aan de screensaver ligt...
- Zover ik weet is het niet mogelijk te internetten via je bluetooth verbinding naar je PC toe. Wel andersom idd.
- Het wissen van je inbox of sent items kan met een functie en als je meer dan 150 smsjes wil archiveren (waar een gsm in eerste instantie niet voor bedoeld is) dan kun je je smsjes via de PC suite naar je PC overhalen...
- Nog een laatste tip: als je een eigen achtergrond gebruikt maak hem dan met je PC 208x208 pixels want dan laadt de telefoon veel sneller van en naar menu toe.
- Ook je actieve ringtone kun je het beste in je telefoongeheugen zetten, dat voorkomt dat je plotseling de standaard tune hoort.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
Gevonden: de grote klok komt in beeld als je de spaarstand activeert.
Het heeft niks te maken met de screensaver.
Het is nog wel steeds jammer dat de klok alleen in de spaarstand zichtbaar is, omdat dan het scherm donker wordt en je de klok slecht kunt zien.

De taal moet geflasht worden, dat kan niet anders.
Tot mijn verbazing kun je daar dus gewoon (legaal!) online flashers voor kopen.
Saras software levert dat spul bijvoorbeeld.
Volgens mij mag ik dit nog net zeggen binnen de GoT-poliy..
Zijn wel prijzig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Halil Yüksel schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:17:
Ik ben hier vanaf nu niet meer te vinden.. Heb de nokia 6300 gekocht \o/ [afbeelding]
Ook naar gekeken, maar ik wacht nog even op de 6120 Classic als vervanger van mijn 6230i

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130034

M'n 6230i heeft al heel wat meegemaakt op t werk ( bouwvakker ) maar denk dat ie nu toch zn eerste mankement vertoont.

De normale luidspreker om met te bellen doet het nog maar heeeeel zachtjes, de tooot kan ik maar net horen als ik de telefoon tegen mn oor aan druk. Dus de laatste dagen ben ik aan het bellen met de telefoon op Luidspreker, en die zet ik dan weer wat zachter.

Heb alle volumens nagekeken, en die staan allemaal op z'n hardst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 19:45

boner

misantropisch altruïst

ik heb net een nieuwe 6230i via t-mobile gekocht. Werkt prima op een irritant ding na. T-mobile heeft aan de menu's gesleuteld. Als ik op omlaag druk verwacht ik de eerste naam uit het telefoonboek. Echter niet bij mijn phone. Daar kom ik eerst in een tussen menu terecht. Ook men omhoog werkt het niet zoals ik wil, en alle andere 6230's die ik ken werkt het wel zoals ik verwacht.

Hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Volgens mij kan dat niet... heb het nog nooit voor elkaar gekregen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Die knoppen kun je onder "Mijn snelkoppelingen" (menu instellingen) aanpassen. Weet alleen niet of die bij T-Mobile gelocked zijn. Anders moet je even bij een NSC die firmware laten updaten, is die T-Mobile troep eruit.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
boner schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:45:
ik heb net een nieuwe 6230i via t-mobile gekocht. Werkt prima op een irritant ding na. T-mobile heeft aan de menu's gesleuteld. Als ik op omlaag druk verwacht ik de eerste naam uit het telefoonboek. Echter niet bij mijn phone. Daar kom ik eerst in een tussen menu terecht. Ook men omhoog werkt het niet zoals ik wil, en alle andere 6230's die ik ken werkt het wel zoals ik verwacht.

Hoe moet ik dit oplossen?
Rechterblauwe pijltje geeft de 1e naam uit t boek, linker de laatst gebelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
IJzerboot schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:37:
Gevonden: de grote klok komt in beeld als je de spaarstand activeert.
Firmware, 3.80, kan geen grotere klok krijgen, ook niet in spaarstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 15:55
Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld, maar ik stel 'm toch maar gewoon :P

Ik heb iets van 2,5 jaar de nokia 6230i en ik wil m'n firmware is laten upgraden. Ik heb namelijk best wel vaak last van vastlopers als ik muziek zit te luisteren en ook bluetooth met mijn laptop werkt niet vlekkeloos. Bij het muziek luisteren schakelt hij soms spontaan uit en en weer opnieuw aan en dan moet ie heel de muzieklijst weer gaan maken :O

Ik heb momenteel versie 3.30 met als datum eronder 21-04-05

Moet ik hier dan bij een nokia service point voor betalen of wordt dat toch gratis uitgevoerd?

En wat is de laatste firmware versie? 3.88?

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Misschien bekend probleem?

Ik heb een deze Sandisk MMC gekocht. De kaart wordt door de telefoon gevonden en de grootte is goed (512MB), kan de kaart een naam geven en formatteren.

Wanneer er echter een foto wordt gemaakt en deze wordt direct op de kaart gezet, dan is deze foto niet meer te lezen. Er staat wel een bestand op met juiste naam en grootte maar bij het lezen geeft de telefoon een ‘ongeldig bestandsformaat’ fout. Ook wanneer een bestand van telefoon naar kaart wordt gekopieerd is deze niet meer te lezen. Bestanden zijn ook in een computer niet te lezen.

Schrijf ik via een computer iets op de kaart dan zijn deze bestanden wel gewoon te lezen via de telefoon.

Iemand een idee?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228849

Hoi mensen,

Een vraagje. Op m'n werk hebben we een aantal 6230i's aangekocht, met de bedoeling om de emailfunctionaliteit te kunnen gebruiken. Aangezien we gebruik maken van exchange zouden we graag de emails kunnen synchroniseren via outlook. Blijkt nu dat wanneer we de PC Suite bekijken dat de enige mogelijke synchroniseerbare opties de volgende zijn:
- Agenda/Takenlijst
- Contactpersonen
- Notities

Is het dan niet mogelijk om email te synchroniseren vanuit PC-Suite naar de telefoon? Of heb ik gewoon ergens iets gemist voor m'n instellingen?

Alvast bedankt, jongens!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 09:09
Gerwin89 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:41:Moet ik hier dan bij een nokia service point voor betalen of wordt dat toch gratis uitgevoerd?
Dit doen ze gratis voor je.
Welke firmware heb je?
Anoniem: 228849 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:42:Is het dan niet mogelijk om email te synchroniseren vanuit PC-Suite naar de telefoon? Of heb ik gewoon ergens iets gemist voor m'n instellingen?
Met de 6230i is het niet mogelijk om vanuit de Nokia PC-Suite email te synchroniseren. Er zijn hier wel programma's voor te vinden, maar heb er geen ervaring mee, en kan je er dus ook geen aanraden. Maar waarschijnlijk kan Google je hier wel bij helpen.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

• Icelus
  • Niet online
Firmware 3.40 van 25-05-2005.
Heb de kaart terug kunnen brengen dus kan het niet meer testen met kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 13:36

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb sinds kort een 6230i van T-mobile, daarvoor had ik een 6230, en ik loop toch tegen een paar onhebbelijkheden aan:
- ik kan geen klein lettertype selecteren voor smsjes, dus alleen grote letters
- mijn Bluetooth carkit ziet alleen de SIM contacten en niet de contacten van de telefoon, dit kon wel met de 6230
- Bij de contactlijst moet ik eerst op namen drukken ipv dat ik meteen bij de contactpersonen uitkom

Iemand oplossingen voor deze kleine probleempjes?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232846

als ik de spaarstand activeer valt na verlop van tijd mijn scherm weg.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Anoniem: 232846 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:44:
als ik de spaarstand activeer valt na verlop van tijd mijn scherm weg.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Hier krijg ik na verloop van tijd alleen nog een klok in het beeld. Achtergrond etc. zijn dan ook niet meer zichtbaar. Dat lijkt mij die spaarstand, omdat die dan minder pixels hoef op te lichten.

Anoniem: 232846

megatronics schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:18:
[...]

Hier krijg ik na verloop van tijd alleen nog een klok in het beeld. Achtergrond etc. zijn dan ook niet meer zichtbaar. Dat lijkt mij die spaarstand, omdat die dan minder pixels hoef op te lichten.
Nee bij mij loopt het hele scherm vast.
in het begin kreeg ik ook de screensaver te zien.
als het scherm vastloopt moet ik de telefoon uit en weer aan zetten.
als je de klok in je scherm hebt, kun je de telefoon weer activeren, ik niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225371

Een aantal probleempjes met de 6230i :

1. Als ik een filmpje convert naar .3gp en hem afspeel op mijn pc doet het filmpje het perfect ( beeld & geluid ).

Maar zodra ik het filmpje op me telefoon zet, krijg ik geen geluid.
Het beeld is wel gewoon goed, alleen geen geluid. Diverse filmpjes geprobeerd, maar dat mocht niet baten.

Enig idee waar die aan kan liggen?

* een filmpje dat ik van iemand anders heb gekregen via BlueTooth geeft wel gewoon geluid.

2. Hoe kan ik gebruik maken van het volledige geheugen van de telefoon? ( Voor JAVA )
Ik kan wel voor zo'n 20mb in de gallery zetten (muziek,videoclips,foto's etc.), maar in de Applicaties / Games kan ik maximaal maar 1mb plaatsen? dus kan bijna geen games erop zetten omdat het met een paar spelletjes al vol is...
En als ik een spel op de MMC zet start die niet op dus dat werkt niet...

Enig idee hoe ik gebruik kan maken van het volledige geheugen? ( Voor games en Applicaties ? )

Of kan het geheugen niet anders verdeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235460

Ik heb al een tijdje een Nokia 6230i

Ik heb softwareversie v3.40, is het de moeite voor een update te laten doen? Want heb gezien dat ze al een heel stuk verder staan ...
Veel veranderingen?

Ik heb eigenlijk nog geen echte problemen gehad

Alleen gaat mijn batterij max 2 dagen mee, altijd al zo geweest, met wat geluk 2,5
Is dit te verlengen door een software update?

Ik bel een half uur tot soms 2h per dag
Stuur een 10 tot 30tal smsjes per dag
Gebruik af en toe data (email, opera mini)
En mijn toestel staat altijd op, dag & nacht

Voor de rest heb ik een rs mmc 2gb van kingston, dus gallerij is aan de trage kant, maar dat vind ik zelf geen probleem
Verbruikt dit ook meer batterij?

Merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

iemand inmiddels ook ervaring dat alleen de sim contacten beschikbaar zijn via een bluetooth carkit? (wat vrij irritant is aangezien ik alle contacten in de telefoon heb staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vraag die al vaker is gesteld: weet iemand een goeie fullscreen video player voor de 6310i? Ik heb namelijk wat filmpjes omgezet in 3GP formaat (met FFmpeg), deze kan ik wel aardig afspelen met de ingebouwde player maar niet fullscreen (eventueel beeld 90 graden draaien), ook spoelen kan niet en loopt het beeld niet synchroon met het geluid.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nevermind..

[ Voor 96% gewijzigd door Executor16 op 22-10-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb hier nu 2 6230i's liggen, de mijne heeft firmware 3.88 en de andere heeft firmware 3.40. Ik heb uitgebreid alle instellingen vergeleken, maar toch zie ik met mijn telefoon op mijn carkit alleen de SIM contacten, en met de andere telefoon wel gewoon alle contacten.
Carkit werkt via Bluetooth. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Geen idee welke carkit je hebt, maar bij de carkit van mijn pa kan je instellen op de carkit zelf welke contacts hij moet gebruiken.
Dus of je SIM, Phone of beide wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24643

Is er ook een mogelijkheid om een voorkeursnetwerk in te vullen, als ik naar het buitenland ga.... Nu springt het toestel steeds op een provider die vreselijk slecht is en geen bereik heeft. Dit wil ik dus veranderen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 24643 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:58:
Is er ook een mogelijkheid om een voorkeursnetwerk in te vullen, als ik naar het buitenland ga.... Nu springt het toestel steeds op een provider die vreselijk slecht is en geen bereik heeft. Dit wil ik dus veranderen.......
Geen voorkeur maar wel van welke netwerk je gebruik wilt maken.
Instellingen > Telefoon > Operatorselectie > Handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-05 10:23
Ik wil een memory kaartje gaan aanschaffen voor mijn Nokia 6230i, maar na wat google'en zie ik dat de één zegt dat er max. 512MB in kan en de ander zegt dat er max. 1GB in kan...

Wat is het nou...?

Ik ben van plan de originele Nokia memory kaart te gaan kopen (geen ander merk), misschien maakt dat ook wat uit wat de telefoon aan kan qua grote...?

Nokia 512 MB MMCmobile MU-12
Nokia 1 GB MMCmobile MU-13

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

kan 1 gig in, heb er zelf ooit 1 in gehad, werkt wel traag, maar niet minder dan een 512 mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227936

Ik heb nog een nieuwe 6230i gekocht. Het kan nu nog. Ze worden nu nog nieuw aangeboden.
Heb de laatste tijd andere types geprobeerd maar de 6230i is op dit moment de beste telefoon.
De Nokia 6233/6300/E51 kunnen hier nog niet aan tippen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik vond mijn 6233 toch een hele verbetering tov mijn oude 6230i :? Sneller, betere Bluetooth power management, beter scherm, Active Standby, betere media speler, MicroSD ipv het retetrage MMC, betere camera, UMTS, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste AtleX, op dat gebied heb je gelijk maar ik gebruik de telefoon alleen voor bellen, sms'en en een klein beetje internet. Kijk een keer naar mijn mail en hou het nieuws een beetje in de gaten. Ook heb ik een carkit met houder in mijn auto zitten. Dus geen BT nodig. Telefoon in de houder en hij is gereed voor de carkit en wordt opgeladen. Zelfs nog een externe antenne er op.
Extra geheugen ben ik bijna niet nodig en een camera gebruik ik alleen in uiterste noodgevallen. Dan koop ik wel een digitalecamera.
Mijn probleem is ook dat ik nog al vaak in een omgeving loop met stof. Andere toestellen hebben allemaal vaste frontjes en bij de 6230i kun je deze nog een keer schoonmaken. Ja? ik weet het kan ook bij de andere toestellen maar dan moet je ze helemaal los schroeven.
Zo kun je zien dat iedereen weer zijn eigen wensen en eisen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168362

Vandaag een Apacer 1GB MMC+ in mijn 6230i gestopt (10 euro bij mycom), werkt zonder problemen ik hoefde hem niet eens te formateren.

Maar ik denk dat het MMC+ niet veel uitmaakt met de gewone MMC of MMC+ hi-speed omdat de snelheid van de telefoon zelf niet erg snel is.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 168362 op 19-03-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb de topics al beetje doorgenomen, maar ik gebruik voor het eerst een nokia en nu had ik de telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen. Alleen is nu de weergave van het menu steeds per menu item dus: berichten, toepassingen etc. Nu wil ik dit weer ingesteld hebben als rooster weergave, dat je dus alles tegelijk ziet.

Ik kom er niet uit met de thema's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

menu - linker knop (opties) - hoofdmenuweergave (middelste knop) en daar roosterweergave kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Laatst online: 04-09-2023
Bedankt voor de snelle reactie, wat stom zeg dat ik dat niet heb gezien. Ik liep maar te zoeken door de verschillende menu's. Sorry dat ik dit oude topic weer het wakker gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168362

Geeft niet het blijft een leuke telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag.

Want ik krijg mijn opgenomen bestanden niet naar mijn PC. Ik heb een bluetooth verbinding tot stand gebracht icm de Nokia PC suite maar ik kan dus geen opnames vinden. Die opnames zitten wel gewoon in de telefoon.

Mijn vraag is dus hoe breng ik de geluidsopnames over op mijn PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

Sherlock

No Shit

Ik denk dat je eerst even moet kijken waar de bestanden op je telefoon staan, op je geheugenkaart of op de telefoon zelf. Daarna moet je volgens mij gewoon naar die locatie kunnen bladeren als je een bluetooth verbinding hebt.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
hoe moet ik dan weten of ze op de geheugenkaart staan of niet.

Ik zie namelijk MMC staan en die is dan 14 mb en de rest wordt apart weergegeven en is groter dan 14 mb. De gegevens die staan onder MMC kan ik wel downloaden maar de andere niet.

Edit: ok gevonden. Je moet gewoon op de nokia 6230i logo klikken, vervolgens phone memory en de rest volgt vanzelf.

Ik kwam in de war met het menu van de pc suite want daar heb je ook een map met voice recordings maar die is dus leeg.

[ Voor 32% gewijzigd door The Mystic op 16-06-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151293

Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.
Dit is mijn probleem
Omdat Vodafone Ireland een leuke deal had( 99c voor een dag internet,alleen als je het gebruikt), heb ik een prepaid card gekocht voor mijn Nokia 6230i.
Maar nu wil ik mijn laptop aan die telefoon connecten via USB om te internetten maar dat werkt niet..
Dit is hoe ik het nu geprobeerd heb:
Nokia PC Suite->Connect to the internet->Settings->Selected Modem: 6230i->Configure manually->
Accesspoint: live.vodafone.com
No username/password.

Weet iemand toevallig wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Ik heb vandaag mijn telefoon eens opgeschoond, oude nummers eruit, foto's eraf en de instellingen weer eens aangepast.

Ik zou graag de firmware eens willen updaten maar nou werkt die link niet meer op de nokia site :'( , En Nokia service punten zijn ook allemaal in rook opgegaan.

Weet iemand waar ik die firmware updates nog kan downloaden...?

Ik heb nu versie 3.40 maar volgens mij zijn ze al bij versie 3.88 of nog verder.

Ik zag laatst iemand die met zn Nokia een TV kon bedienen als afstandsbediening, weet iemand hoe je dit doet met een Nokia 6230i, waar kan ik die functie downloaden...?, lijkt me geen Jamba speeltje i.i.g. ;)

Wat ik ook graag zou willen weten is waar je kan instellen dat de verlichting langer aan blijft.

In de tijd dat ik nog een Nokia 3310 had, had ik een lijst met allemaal codes: (een soort tips en tricks zeg maar ;) )

Zie:

*3370# This Nokia code activates Enhanced Full Rate Codec (EFR) - Your Nokia cell phone uses the best sound quality but talk time is reduced my approx. 5%
#3370# Deactivate Enhanced Full Rate Codec (EFR) .
*#4720# Activate Half Rate Codec - Your phone uses a lower quality sound but you should gain approx 30% more Talk Time.
*#4720# With this Nokia code you can deactivate the Half Rate Codec.
*#0000# Displays your phones software version, 1st Line : Software Version, 2nd Line : Software Release Date, 3rd Line : Compression Type .
*#9999# Phones software version if *#0000# does not work.
*#06# For checking the International Mobile Equipment Identity (IMEI Number) .
#pw+1234567890+1# Provider Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols).
#pw+1234567890+2# Network Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols) .
#pw+1234567890+3# Country Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols).
#pw+1234567890+4# SIM Card Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols) .
*#147# This lets you know who called you last (Only vodofone).
*#1471# Last call (Only vodofone) .
*#21# This phone code allows you to check the number that "All Calls" are diverted to.
*#2640# Displays phone security code in use .
*#30# Lets you see the private number.
*#43# Allows you to check the "Call Waiting" status of your cell phone.
*#61# Allows you to check the number that "On No Reply" calls are diverted to .
*#62# Allows you to check the number that "Divert If Unreachable (no service)" calls are diverted to .
*#67# Allows you to check the number that "On Busy Calls" are diverted to
*#67705646# Phone code that removes operator logo on 3310 & 3330
*#73# Reset phone timers and game scores.
*#746025625# Displays the SIM Clock status, if your phone supports this power saving feature "SIM Clock Stop Allowed", it means you will get the best standby time possible .
*#7760# Manufactures code.
*#7780# Restore factory settings.
*#8110# Software version for the nokia 8110.
*#92702689# Displays - 1.Serial Number, 2.Date Made, 3.Purchase Date, 4.Date of last repair (0000 for no repairs), 5.Transfer User Data. To exit this mode you need to switch your phone off then on again.
*#94870345123456789# Deactivate the PWM-Mem.
**21*number# Turn on "All Calls" diverting to the phone number entered.
**61*number# Turn on "No Reply" diverting to the phone number entered .
**67*number# Turn on "On Busy" diverting to the phone number entered .
12345 This is the default security code .
press and hold # Lets you switch between lines.

Is er ook zoiets voor de 6230i...?, vooral de 1e 4 codes lijken mij erg interesant maar ik kan nergens meer hierover vinden wat het nou exact doet...
En ik vind het iets te link om het zomaar uit te proberen.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

De 6230i kan je alleen (helaas) laten updaten bij een service point. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En als je net zoals ik pech hebt, ben je hem 3 maanden kwijt. Ondertussen is die overleden en ik wil nog niet mijn resterende 6230i weer 3 maanden kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
megatronics schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:07:
En als je net zoals ik pech hebt, ben je hem 3 maanden kwijt. Ondertussen is die overleden en ik wil nog niet mijn resterende 6230i weer 3 maanden kwijt zijn.
ik ging voor mijn n70 de eerste keer naar een NSP en stond binnen een half uur met een werkende telefoon weer buiten.

moet met een 6230(i) niet veel langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

In principe niet. In dit geval had de NSP geen flash mogelijkheden en stuurde de telefoon door naar Nokia. die vonden dat een goed werkende GSM gerepareerd moest worden en wilden betaald worden voor de onderzoekkosten. uiteindelijk duurde het 3 maanden voordat ik hem weer terug had. Hoe het tusen de NSP en Nokia is afgelopen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 12:32

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb mijn Nokia 6230i inmiddels alweer 2 jaar, geniet er nog iedere dag van!
Twijfel wel tussen een 6500classic of weer een nieuwe 6230i (als ze nog te krijgen zijn nieuw in doos).

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
AMDFreak schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:24:
(als ze nog te krijgen zijn nieuw in doos).
Iemand een idee of ze nog nieuw te krijgen zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 20-06 15:04
Ik heb sinds een dag een Sim-only abbo van Telfort. Maar elke keer als ik nu een sms'je heb getikt en hem wil verzenden, dan staat er standaard nr '221' in het beeld. Dus heb nu al een paar sms'jes loos naar 221 gestuurd omdat je automatisch op middelste knopje drukt ;)

Is er iemand die een idee heeft wat dit doet of betekent en hoe ik er vanaf kan komen? (zodat ik gewoon direct door m'n adressenlijst kan bladeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Berichten > Bericht instellingen > Tekstberichten > Verzendprofiel > Standaard profiel > Standaardnummer ontvanger misschien?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277276

crack_en_hack schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:44:
[...]

Iemand een idee of ze nog nieuw te krijgen zijn...?
ik heb zelf mijn mobieltje een jaar geleden gekocht ofzo, voor ik dacht rond de 165 euro.
als je op vergelijk.nl kijkt, zie ik twee adressen staan die hem verkopen, de goedkoopste is echter 190 euro..
hij is dus nog wel te krijgen.

Ik heb ook een vraag.
ik heb geprobeerd een toepassing te instaleren (www.navizon.com) Dit programma zou aan de hand van Celinformatie en een database op internet je locatie op de kaart kunnen bepalen.
maar ik heb de indruk dat mijn toepassingen geen toegang krijgen tot internet.
Ik heb een telfort abbonoment, met telfort spot (GPRS).
Iemand ervaring op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 20-06 15:04
jelmervos schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:59:
Berichten > Bericht instellingen > Tekstberichten > Verzendprofiel > Standaard profiel > Standaardnummer ontvanger misschien?
Jaaaaaa :D bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan mij iemand vertellen waarom ik altijd mijn 6230i terug pak?

Ik heb al een E66, E71 en 5800 gehad maar kom toch na een tijdje weer terug bij mijn 6230i.
Heb nu zelfs nog een nieuwe kunnen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 23:14
Anoniem: 227936 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:44:
Kan mij iemand vertellen waarom ik altijd mijn 6230i terug pak?

Ik heb al een E66, E71 en 5800 gehad maar kom toch na een tijdje weer terug bij mijn 6230i.
Omdat het gewoon een über fijn en degelijk toestel is? :)

Ik heb hem ook gehad, maar heb inmidddels een Nokia 6120 Classic, en die is ook prima! Overigens lijkt de Nokia 6300 mij ook wel een redelijk toestel (soort opvolger van de 6230i). Het enige nadeel van de 6230i dat ik me nog zo kan herinneren is dat er continu stof achter je schermpje komt. Gelukkig heb ik daar bij mijn 6120 Classic geen last meer van, die heeft namelijk geen frontjes meer.

Overigens is het wel een flinke kick die je doet. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 10:15

MBV

Ik doe dat omdat mijn andere toestel kapot is gegaan. Stof achter het scherm is idd irritant. Ook zegt hij af en toe 'plaats SIM', dus ben ik onbereikbaar zonder dat ik er iets van heb gemerkt. En is inmiddels dat antenneplaatje aan 1 kant losgebroken, dus de externe speaker werkt voor geen meter. MP3-speler is ook waardeloos, de lijst inladen duurt 10 minuten.

* MBV gaat een smartphone bestellen, en de 6230i gaat weer fijn als back-up liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Anoniem: 227936 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:44:
Waar heb je die nog nieuw kunnen kopen als ik vragen mag?, Ik wil de mijne ook wel vervangen door een nieuw exemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed zoeken op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Oeps, wat ik net aandroeg stond toch al in de codelijst. Ik kan deze post niet meer verwijderen, een modje misschien wel?

[ Voor 125% gewijzigd door GekkePrutser op 25-05-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Ja die advertentie's ken ik maar die zijn geloof ik niet nieuw, Hoe kunnen ze die dan nog leveren zolang nadat dit model eruit is gegaan.
Of je hebt een Chineese namaak of een goed opgelapt toestel.
Ik zoek hem echt nieuw, dus nooit aan en uit de doos geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door crack_en_hack op 25-05-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

crack_en_hack schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:15:
[...]

Waar heb je die nog nieuw kunnen kopen als ik vragen mag?, Ik wil de mijne ook wel vervangen door een nieuw exemplaar :)
Paar weken terug lagen ze nog gewoon voor minder als 100 euro bij de Office Centre!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 23:14
crack_en_hack schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:15:
[...]

Eerste hit op Google. Nieuw voor 119 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 25-05-2009 19:47 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste