Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

Weet iemand waar een theme creator te downloaden is voor de 6230i? Wil mijn vrouwtje graag blij maken met een paar leuke thema's.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt de 'opties' toets niet meer, zo kan ik alles niet ff opschonen dmv verwijderen. Mobiel is van me broer geweest, dus wil al die troep er wel ff afgooien. Als ik het kapje erafhaal en op de toets druk dan gebeurt er ook niets. Zou de druk sensor kappot zijn? Heb atm geen zin om naar de stad te gaan, net geweest dus....... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort ga ik maar een softwareupdate doen in de hoop dat problemen m.b.t. de accuduur worden opgelost.

Inmiddels heb ik bij Tmobiel Pocket Internet Totaal aangevraagd. Via de PDA kan ik dus onbeperkt internetten. Echter, ook op het toestel zelf. Kent iemand een goede P2P client? Bijvoorbeeld Limewire voor de 6230i? Bestaat zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ff tussendoor. Weet iemand toevallig uit welke luidspreker de beltonen komen van de Nokia 6230i ?

Je heb namelijk 2 luidsprekers:
Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/img/prd/std/6417.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/img/prd/std/5668.jpg

Het probleem is dat de beltonen niet te horen zijn. Maar via de bijgeleverde headset wel.
Daarnaast kan ik wel met iemand bellen. Mijn conclusie is dat 1 van deze 2 luidsprekers stuk zijn.

PS: Alle multimedia geluiden zijn ook niet te horen.

Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:14

MBV

die bovenste, die aan de achterkant zit. Moet je maar eens bij een werkende telefoon die speaker afdekken. Lijkt me toch logisch dat degene die midden-voor zit degene is waarmee je belt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 00:08
gforcegti schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:30:
Weet iemand waar een theme creator te downloaden is voor de 6230i? Wil mijn vrouwtje graag blij maken met een paar leuke thema's.
Als je "theme editor 6230i" in google gooit heb je m zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:02:
Hey ff tussendoor. Weet iemand toevallig uit welke luidspreker de beltonen komen van de Nokia 6230i ?

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Het probleem is dat de beltonen niet te horen zijn. Maar via de bijgeleverde headset wel.
Daarnaast kan ik wel met iemand bellen. Mijn conclusie is dat 1 van deze 2 luidsprekers stuk zijn.

De onderste.

De bovenste heet "earpiece" en is voor als je `m tegen je oor plaats. De onderste is een "Speaker" en is gebruikt voor de ringtone, luidspreker en alle andere mediageluiden.

Maar, als je een probleem hebt, dan kan je beter gewoon langs een Nokia Service Point gaan. Die kunnen het in het geval van een Nokia 6230i meestal gratis voor jou repararen. Daarvoor is zelfs geen kassabon nodig. Tevens zullen ze als nodig een softwareupdate geven zodat er allerlei problemen uit je toestel gehaald worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 21-08-2006 01:28 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:02:

[afbeelding]

en

[afbeelding]

dit heb ik ook vaak (v 3.23), dan moet ik vaak even hard op de achterkant drukken en dan doet hij het weer. heel raar. :?

maar ik heb ook een vraagje:
ik heb over dat "bleutooth remote control" en "puppetmaster" gelezen. ik heb dit allemaal geïnstalleerd. nou moet ik een .jar file naar mijn telefoon verzenden. dit heb ik nou gedaan, maar mijn telefoon ondersteund dit niet :| ik heb geprobeerd er een .jad file van te maken maar die ondersteund hij ook niet :? terwijl er duidelijk staat dat hij het bij anderen wel doet in het vorig forum.
licht dit misschien aan mijn firmware? ik heb namelijk v 3.23 dat is al rederlijk oud dacht ik?

groetjes,

klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

996

Via de Nokia PC Suite kun je het jar of jad (ik weet even niet welke van de twee) bestand installeren met behulp van de optie "Toepassingen installeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:00
Ik heb zaterdag mijn 6230i binnen gekregen met sw versie 3.80, alleen heb ik een vreemd probleem. Wanneer ik mijn mp3 beltoon van child in time afspeel vanaf de kingston 1gb mmc card doet hij het soms niet.

Je kan wel zien dat iemand belt alleen komt er geen geluid en tril uit wanneer hij op normaal profiel staat, na het herselecteren van de beltoon werkt hij wel.

Ik heb hem nu op het gsm geheugen gezet en het lijkt nu wel goed te werken. heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Zelfde 'probleem' hier. Gewoon de sms en beltoon die je op dat moment gebruikt ff in telefoongeheugen zetten :) is niet echt een defect ofzo, denk dat het te maken heeft dat ie niet snel genoeg het mp3'tje te pakken kan krijgen oid en dan dus automatisch overschakeld op de standaard beltoon, of op niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bij Tele2, een 6230i besteld met een abo.
Ik zie dat jullie het hebben over MMC geheugens van meer dan 512 MBs. Dit komt misschien over als imbeciel, maar is dat mogelijk ? Want op de site van Nokia staat "512 MB"...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:31:
Ik heb net bij Tele2, een 6230i besteld met een abo.
Ik zie dat jullie het hebben over MMC geheugens van meer dan 512 MBs. Dit komt misschien over als imbeciel, maar is dat mogelijk ? Want op de site van Nokia staat "512 MB"...

Alvast bedankt.
ik heb er hier in 1 zitten ;)
nl deze
http://www.geheugen.com/m...C4/1GB-High-Speed-MMC.htm
en dat voor 22.61 euro ;) terwijl ik emhad voor 26 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik zit der over te denken om na een gare *** nec telefoon weer terug naar nokia te gaan. De nokia 6230i lijkt me wel wat maar nu wat ik zo heb gelezen met die firmwares en die geheugenkaartjes over updates en grotere geheugenkaartjes dan nokia zelf zecht.
Hoe zit dat nu als ik een nieuwe nokia 6230i koop, heb ik dan de laatste nieuwe firmware er op zonder al die bugs en rare dingen of niet? En kan ik bij dixons hier gewoon een geheugen kaartje kopen van 512mb of 1gig die dan ook goed werkt ofzo? Zou dan dit geheugenkaartje dan kunnen en dan ook die van 1gig:
http://www.dixons.nl/De_o...aart.7071713/default.aspx
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Joopieboy op 27-08-2006 20:19 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:45:
Ik zit der over te denken om na een gare *** nec telefoon weer terug naar nokia te gaan. De nokia 6230i lijkt me wel wat maar nu wat ik zo heb gelezen met die firmwares en die geheugenkaartjes over updates en grotere geheugenkaartjes dan nokia zelf zecht.
Hoe zit dat nu als ik een nieuwe nokia 6230i koop, heb ik dan de laatste nieuwe firmware er op zonder al die bugs en rare dingen of niet? En kan ik bij dixons hier gewoon een geheugen kaartje kopen van 512mb of 1gig die dan ook goed werkt ofzo? Zou dan dit geheugenkaartje dan kunnen en dan ook die van 1gig:
http://www.dixons.nl/De_o...aart.7071713/default.aspx
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt! :)
firmware ben ik niet zeker van of je de laatste krijgt , maar kan je laten updaten bij een service nokia point.

De sd kaarten op page 1 staat een overzicht van welke type wel en niet werken, daar even een kijkje nemen lijkt me ;) want die bij dixons kost 21.99 en als je mijn link hierboven klik heb je 1 giga voor de zelfde prijs. en die werkt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Naja, het blijkt dat de vorige versie al goed genoeg is en dat er weinig bugs inziten dus waarschijnlijk hoeft dat upgraden niet echt. En dan over die geheugen kaartjes.
Het is wel raar dat nokia maar 512mb zecht terwijl mensen gewoon 2 gig gebruiken. Kan iemand dat uitleggen?

Edit: Ik heb hier bij vobis een mmc kaartje gezien die me wel wat lijkt: http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=96962
Alleen nu is mijn vraag:
zal ie et doen? hij staat niet in de supported lijst op pagina 1 dus iemand een idee, suggestie?

Edit2: Dan toch maar voor safe gaan? Toch maar 512mb kopen?

[ Voor 59% gewijzigd door Joopieboy op 27-08-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:14:
Naja, het blijkt dat de vorige versie al goed genoeg is en dat er weinig bugs inziten dus waarschijnlijk hoeft dat upgraden niet echt. En dan over die geheugen kaartjes.
Het is wel raar dat nokia maar 512mb zecht terwijl mensen gewoon 2 gig gebruiken. Kan iemand dat uitleggen?

Edit: Ik heb hier bij vobis een mmc kaartje gezien die me wel wat lijkt: http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=96962
Alleen nu is mijn vraag:
zal ie et doen? hij staat niet in de supported lijst op pagina 1 dus iemand een idee, suggestie?
ik denk dat nokia zo doet we garanderen tot max 512 mb
en daar boven weten we niet zeker, het kan wel maar het is niet gegarandeerd
die # APACER 1giga staat er niet bij maar wel # APACER 128, 256, 512
ik ga er bijna van uit van wel . maar da weet je pas als je em hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Ik heb een Kingston MMC+ kaartje van 1GB in mn 6230i zitten. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ok, dus als ik die nokia zou kopen dan kan het zijn dat ik een wat oudere firmware heb. Dat boeit me verder niet echt. En dan koop ik me maar voor de zekerheid een geheugenkaartje van maar 512mb, dan zit ik zeker veilig. Thanks iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie 6230i's ook zo vrééééselijk traag?!

Als ik hem vergelijk met een normale 6230 dan is het echt verschrikkelijk.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Ik merk dat door de mappen, en dan met name de mappen waar foto's in staan echt retetraag is. maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6230 is ook 12 keer sneller dan mijn 6230i, daar lacht hij me altijd mee uit hahaha

maar dat is maar gein... hebben ze verschillende processoren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nope, volges mij heeft de i versie een andere snellere chip met meer mogelijkheden er in zitten dan de standaard versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gforcegti schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:30:
Thema's:

Download Firefox. Download de 'wmlbrowser' extensie. Ga naar bv. http://gallery.mobile9.com en surf gewoon naar de WAP link in firefox :P gratisch, en simpel! :D

ik haalde mijn thema's altijd van een paar duitse sites, maar die zijn down... Kan wel een zipje maken? Interesse? Het zijn er 72 (wtf :) )

Dickje.

-edit- in deel 2 van het 6230i topic vond ik deze link nog met meer dan 1000 thema's:

http://nokiathemes.no.funpic.de/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
Volgens mij heeft mijn 6230i het zojuist opgegeven..

Hij lag op mijn bureau, en toen ik keek, stond de 'druk op vrijgeven en *' melding op het scherm.
De melding ging weg, en kwam binnen een paar seconden weer..

Ik kon op knoppen drukken wat ik wou, er gebeurde niks.. Frontje eraf gehaald, batterij eruit gehaald.. batterij er weer in, hoera hij start weer op..

Wil ik de pincode indrukken, komt er niks op het scherm en na een paar seconden komt het afsluitscherm er voor.. :( en hij start ook vanzelf weer op..

Aan de lader gegooid, toen deedtie het weer normaal.. Echter, even later kon ik weer geen knoppen indrukken.. :(

Dit alles nog geen maand na de garantie (03-08-06).. :(

Zal ik hier nog wat mee kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Hmm.. Hij lijkt het nu weer een complete dag vol te houden zonder problemen, hopen dat het zo doorgaat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

For fuck sake! Mijn telefoon denkt dat er een headset inzit, terwijl die er niet inzit of ooit gezeten heeft. Ik heb dit al gehad 2 weken terug ofzo, maar toen was ie op een gegeven moment weer normaal. En nu denkt ie het dus WEER, en aangezien je niet kunt bellen als er een headset 'inzit', kan ik er nu dus weinig mee. Iemand een oplossing?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien de contactjes onder op je foon even goed schoonmaken? misschien maken 2 van deze onbedoeld contact met elkaar ofzo.

Of stop er een koptelefoon in, en haal deze er vervolgens weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Kan ik met een grote geheugenkaart méér contactpersonen & hun gegevens (dus uitgebreide info als adressen en zo) opslaan? Of kan dit enkel op het interne geheugen bewaard worden?

En indien ja, zou Kingston 1 GB MultiMediaCard RS Mobile moeten werken?

Ik las hierboven iemand die een Kingston 1GB MMC-kaart gebruikt, is dat deze?

Afbeeldingslocatie: http://213.207.103.226/img_rez2.asp?size=130&img=68708

[ Voor 11% gewijzigd door Yoeri op 05-09-2006 09:32 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan enkel op het interne geheugen, helaas..

Mijn telefoon continued:
- spontaan uitvallen bij muziekspeler, waarna ik hem overnieuw op moet starten, wat 2 minuten duurt omdat hij alle mp3tjes in moet lezen ofzo (1gb)
- traag... héél traag

Miskoop van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:09:
misschien de contactjes onder op je foon even goed schoonmaken? misschien maken 2 van deze onbedoeld contact met elkaar ofzo.

Of stop er een koptelefoon in, en haal deze er vervolgens weer uit.
Been there, done that. Zelfs fabrieksinstellingen terug zetten helpt niet!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:52:
[...]

Batterij er al even uit gehad?is meestal de oplossing bij veel nokia's. Anders is die echt stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zit me af te vragen wat de handigste manier is om de telefoon echt _compleet_ leeg te maken.

Reset to factory defaults al gedaan, maar dan blijven afspraken, contactpersonen en internet-instellingen bewaard.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:52:
[...]

'k wil je frontje wel kopen :9

nee geintje, maar kl*te man!
nog garantie? anders opsturen naar Nokia... Als jij zweert dat je d'r niks raars mee hebt gedaan :)

mocht je 'em opsturen: nooooooit je geheugenkaartje en simkaart laten zitten. raken ze daaro wel es kwijt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij misschien helpen met het vervelende voorval dat ik mms's kan versturen maar niemand ze kan ontvangen. ik heb geprobeerd de kwaliteit van plaatjes die ik schiet te verkleinen, de grootte te verkleinen, niks werkt. ik heb heel even zitten bladeren in deze en vorige topics over de 6230i, maar ik kan afdoende antwoord geven. ik denk ook niet dat iemand een kant en klare antwoord heeft hierover, of ben ik nu heel erg negatief gestemd?

• weekend warrior
  • Laatst online: 22:00
ik krijg het niet voor elkaar om de nokia pc suite te laten samen werken met mijn sitecom cn-512 adapter. heeft iemand een soortgelijk probleem wel kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort maar simpel vraagje...

Kun je het sms signaal veranderen in een geluidje/opnamen die ik heb ontvangen van iemand anders?

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Ligt er aan wat voor soort bestand dat is.. als het een mp3tje is. ja :) (volgens mij zijn er nog een aantal andere ondersteunde formaten)

menu -> instellingen -> tonen ->berichten-signaaltoon -> beltoon

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 10:27
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een Nokia 6230i met firmware 3.80, net als mijn vriendin.

Nu wil ik deze phone ook als mp3-speler gaan gebruiken en dus een mooie MMC 1GB kaart kopen. Ik heb mijn oog al laten vallen op een Traxdata 1GB kaart. Nu kwam mijn vriendin met het verhaal dat een 1GB kaart de telefoon langzamer maakt dan met bijvoorbeeld een 512mb kaart, dit kreeg ze te horen bij T for Telecom :? . Is dit een broodje aap verhaal of waarheid?

Daarnaast, zijn er nog mooiere MMC kaartjes dan degene die ik noem, en dan doel ik vooral in de lees- en schrijfsnelheid. Qua prijs zit deze best scherp dunkt mij.

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• fingers
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07-2024
Hoi,

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een Nokia 6230i, nu ben ik vrachtwagenchauffeur dus heb ik er een draadloze headset bij gekocht van Jabra de Jabra BT250, alleen nu kan mijn telefoon de headset niet vinden. Ik heb het als volgend gedaan menu – instellingen –connectiviteit – bleutooth geactiveerd – bij bleutooth instellingen waarneembaar aangezet plus naam telefoon op nokia 6230i laten staan. Daarna naar gekoppelde apparaten gegaan en hem daar laten zoeken naar de headset maar dan vindt hij niks, doe ik iets fout?

ooit komt er een einde aan het eind

Verwijderd

Hoi Fingers,

Je maakt de fout door de handleiding van je Jabra niet te lezen. Daar staat in, dat je je knopje langer moet indrukken. Dan accepteert het oortje 'nieuwe' verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingers
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:45:
Hoi Fingers,

Je maakt de fout door de handleiding van je Jabra niet te lezen. Daar staat in, dat je je knopje langer moet indrukken. Dan accepteert het oortje 'nieuwe' verbindingen.
Bedankt, daar had ik in mijn vlugheid overheen gelezen. Hij doet het nu gelukkig.

ooit komt er een einde aan het eind

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Na een hoop gewissewas heb ik toch besloten om toch voor de nokia 6230i te kiezen.
Ik heb hem hier bij de office center in de aanbieding besteld voor 169 euro excl.
Daarbij heb ik gelijk een Sandisk 512MB MMC Moblile geheugenkaartje gekocht voor 15,99 excl.

Waarom ik toch voor de nokia heb gekozen en niet voor een SE Z550i of de K750i die eigenlijk mijn voorkeur hadden?
Wel, ik heb vroeger een hoop nokia`s gehad en het waren de beste telefoons die ik ooit heb gehad. Dus vandaar weer back to the rootz. I *; Nokia!

Alleen ik heb nog 3 vraagjes:

1. Bij het MMC Mobile geheugenkaartje zit nog een ijzer opzetstukje voor de geheugenkaart. Mijn cardreader heeft geen ingang voor MMC maar hoe zit dat met dat opzetstukje? Welke aansluiting heb je dan? Zo als deze afbeelding hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://l8shop.net/dbimgs/mmcm_512mb_large.jpg

2. Zijn er ook themes voor deze nokia?

3. Werkt MMC Mobile ook, ik lees hier alleen van MMC gewoon...

Alvast bedankt allemaal! :)

offtopic: Wat is joopie nu blij... *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Joopieboy op 30-09-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:09:
Na een hoop gewissewas heb ik toch besloten om toch voor de nokia 6230i te kiezen.
Ik heb hem hier bij de office center in de aanbieding besteld voor 169 euro excl.
Daarbij heb ik gelijk een Sandisk 512MB MMC Moblile geheugenkaartje gekocht voor 15,99 excl.

Waarom ik toch voor de nokia heb gekozen en niet voor een SE Z550i of de K750i die eigenlijk mijn voorkeur hadden?
Wel, ik heb vroeger een hoop nokia`s gehad en het waren de beste telefoons die ik ooit heb gehad. Dus vandaar weer back to the rootz. I *; Nokia!

Alleen ik heb nog 3 vraagjes:

1. Bij het MMC Mobile geheugenkaartje zit nog een ijzer opzetstukje voor de geheugenkaart. Mijn cardreader heeft geen ingang voor MMC maar hoe zit dat met dat opzetstukje? Welke aansluiting heb je dan? Zo als deze afbeelding hieronder:

[afbeelding]

2. Zijn er ook themes voor deze nokia?

3. Werkt MMC Mobile ook, ik lees hier alleen van MMC gewoon...

Alvast bedankt allemaal! :)

offtopic: Wat is joopie nu blij... *O*
Ik heb precies hetzelfde kaartje (met opzetstukje) van 1gb prima werkend in m'n 6230i. De afmetingen van het kaartje zijn de helft kleiner door nieuwe ontwikkelingen etc, met het opzetstukje heeft hij normaal formaat en kan hij in je telefoon. Met opzetstukje is hij even groot als een SD-kaartje, en bij mij kan hij dan gewoon in de cardreader als SD-kaart (moet hem wel, zelfs in xp, even "veilig verwijderen", anders is hij onleesbaar in de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:49:
[...]

Ik heb precies hetzelfde kaartje (met opzetstukje) van 1gb prima werkend in m'n 6230i. De afmetingen van het kaartje zijn de helft kleiner door nieuwe ontwikkelingen etc, met het opzetstukje heeft hij normaal formaat en kan hij in je telefoon. Met opzetstukje is hij even groot als een SD-kaartje, en bij mij kan hij dan gewoon in de cardreader als SD-kaart (moet hem wel, zelfs in xp, even "veilig verwijderen", anders is hij onleesbaar in de telefoon).
1gb werkend??? Wow, dat is intressant...

[ Voor 8% gewijzigd door Joopieboy op 01-10-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Volgens nokia kan je alleen tot 512 mb gebruiken en u zecht dat u die 1 gb gebruikt zonder problemen. In de startpost staat van Sandisk maar tot 256mb. Hoe zit dat?
En werkt het allemaal nog snel en verder zonder problemen?
Als het verder goed werkt zou ik graag ipv die 512mb de 1gb versie pakken...

Lijstje met mogelijke geheugenkaartjes. Wie weet welke werken en snel werken in de telefoon?

Bij Vobis:

Apacer
MMC Mobile 1GB
MMC Mobile 512MB

MMC Plus 1GB
MMC Plus 512MB

Bij Office Centre:

Sandisk
MMC Mobile 1GB
MMC Mobile 512MB

MMC Plus 1GB
MMC Plus 512MB

De MMC Mobile kaartjes zijn met 3mbps langzaam en die van MMC Plus zijn snel met 11mbps leessnelheid. Maar dan mijn vragen. Welke ondersteunt de telefoon met zekerheid. Waarschijnlijk alle 512MB versies. Maar kwa snelheid en grootte zou ik zelf voor de Apacer MMC Plus gaan van 1GB of de Sandisk MMC Plus 1GB .
Maar ik betwijfel sterk of dit ook echt zal werken. En is dat met snelheid nou echt zo`n groot verschil?
En wat kan de telefoon aan enw at werkt snel?

[ Voor 255% gewijzigd door Joopieboy op 01-10-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia garandeerd dat je tot 512 MB je telefoon het nog naar behoren doet maar ga je daar boven dan kunnen ze niet garanderen dat je telefoon niet langzamer word ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:42:
nokia garandeerd dat je tot 512 MB je telefoon het nog naar behoren doet maar ga je daar boven dan kunnen ze niet garanderen dat je telefoon niet langzamer word ed
Dus die 1GB werkt naar alle waarschijnlijkheid wel goed van een goed merk maar zal wat langzamer reageren. Is het probleem dan opgelost als ik voor de snellere Plus versie ga van 1GB.
Is dan de telefoon wel snel met het aanspreken van de geheugenkaart?
En zijn er dan verder ook geen problemen?
Wat kunnen btw die problemen dan zijn?

Dus kortom:
Welk merk? Apacer of Sandisk?

Welk model? MMC Plus (snel) of MMC Mobile (langzaam)

Welke grootte? 512MB (redelijk weinig) of 1GB (genoeg)

[ Voor 18% gewijzigd door Joopieboy op 01-10-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die plus kaartjes ook gezien maar toen zag ik dat de ene dual volage had en bij de scandisk kaarten stond "special voor nokia telefoons" dus gister deze besteld: http://www.smartphoneshop...-512-mb-dual-voltage.html bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:03:
ik heb die plus kaartjes ook gezien maar toen zag ik dat de ene dual volage had en bij de scandisk kaarten stond "special voor nokia telefoons" dus gister deze besteld: http://www.smartphoneshop...-512-mb-dual-voltage.html bij.
Die van apacer die ik oorspronkelijk had besteld was ook een dual voltage gebeuren special voor nokia`s maar ik had em besteld voor safety maar ik heb liever 1GB :P .
En dit geheugenkaartje is wat langzaam ivm die Plus versie.

Maar dan mijn vraag weer als iemand me hier kan helpen.

Welk merk? Apacer of Sandisk?

Welk model? MMC Plus (snel) of MMC Mobile (langzaam)

Welke grootte? 512MB (redelijk weinig) of 1GB (genoeg)

Wat werkt erin, wat werkt goed en snel etc...

Geef es wat advies...

[ Voor 19% gewijzigd door Joopieboy op 01-10-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merk: scandisk heeft de voorkeur
model: mobile werkt zeker, voor plus moet je een risicotje nemen
groote: wat wil er erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:19:
merk: scandisk heeft de voorkeur
model: mobile werkt zeker, voor plus moet je een risicotje nemen
groote: wat wil er erop zetten?
sandisk ok
model mobile dan maar, neem ik de langere wachttijd wel voor lief
wat moet er op? ik ben muziek liefhebber en wil toch wel zo`n 20 albums er op zetten en ik denk dat ik met 1 gig dan wel moet uitkomen, niet de hoogste kwaliteit en niet alle numers maar wel toch het meeste

ff een bijvraagje. Als ik geheugenkaartje heb ingestoken is er een mogelijkheid dat ik via media speler muziek kopieer naar kaartje van hdd op 320kbps of hoger naar 128kbps op geheugenkaartje?

[ Voor 15% gewijzigd door Joopieboy op 01-10-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je ze eerst ff moet converten, zeker weet ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:26:
ik denk dat je ze eerst ff moet converten, zeker weet ik dat niet.
Ik ben er in ieder geval uit dat ik van Scandisk het MMC Mobile geheugen pak. 512MB werkt zeker maar ik wil liever 1GB. Werkt dat zeker of moet ik een risicootje nemen? En hoe grooot is dat risicootje dan?

En hoe moet je muziek converteren? Weet iemand hoe je dat doet via windows media player 10 of moet ik een ander programma gebruiken?

[ Voor 43% gewijzigd door Joopieboy op 02-10-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stom vraagje, maar waar kan ik mijn firmware versie zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:58

Sick Nick

Drop the top!

Joopieboy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:22:
[...]

toch wel zo`n 20 albums er op zetten en ik denk dat ik met 1 gig dan wel moet uitkomen, niet de hoogste kwaliteit en niet alle numers maar wel toch het meeste
Een album is gemiddeld toch wel 100MB als het bij elkaar zo 70 a 80 minuten is. Wil je er dan 20 op gooien heb je toch een 2 GB kaartje nodig.
Het is behoorlijk lastig om elke keer als je een album erop wilt zetten dat je dan moet gaan kiezen welke liedjes wel of niet. Dan beter wat meer ruimte en gewoon de hele map erop slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sick Nick schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:52:
[...]

Een album is gemiddeld toch wel 100MB als het bij elkaar zo 70 a 80 minuten is. Wil je er dan 20 op gooien heb je toch een 2 GB kaartje nodig.
Het is behoorlijk lastig om elke keer als je een album erop wilt zetten dat je dan moet gaan kiezen welke liedjes wel of niet. Dan beter wat meer ruimte en gewoon de hele map erop slepen.
Keej, ma 2 gig betwijfel ik ten zeerste of het werkt, dan maar gewoon 1 gig pakken en proberen de albums kleiner te maken.... En dan maar niet zoveel albums er op zetten. Ochja.. Alleen ff proberen uit te vogelen hoe dat converteren lukt...

[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 03-10-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:47:
misschien een stom vraagje, maar waar kan ik mijn firmware versie zien?
Uit de start post
Mijn telefoon doet raar, ligt het aan de software?
Het kan goed zijn dat jou telefoon nog oudere firmware heeft. Tik eens *#0000# in en kijk eens wat er bij firmware version staat. Staat daar 3.23 of ouder dan kan je je telefoon kosteloos laten upgraden naar versie 3.50 bij een van de Nokia servicepunten. Een linkje naar de site kun je hierboven vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om de kleur van de teksten (Favorieten, Menu, Camera) en de klok te veranderen in het standaardscherm zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Mijn "oude" 6230 had het bijna begeven (krakende verbindingen) en mijn abbo ook. Dus verlengt bij Telfort en een 6230i laten komen. Wat blijkt: veel spelfouten in de menuteksten (irritant) maar veel belangrijker: ik kan mijn verbindingen niet bewerken of aanmaken. Mijn 6230 gebruikte ik om mijn mail te checken bij Planet, maar de opties zoals vermeld in de gebruiksaanwijzingen én op de site van Telfort zijn niet aanwezig. Terug naar Telfort of is dit met een simpele *#* code aan te passen?? :?

V 03.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
gewoon via www.nokia.nl of www.bel.nl naar je toe laten sturen. Ze hebben er voor gekozen om handmatig alleen zeer omslachtig te doen dus nu gewoon per provider na je toe laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Na, ik ben weer harstikke blij.
Vanmiddag wezen shoppen.

Ik heb gekoct:
De nokia 6230i
Scandisk 1GB MMC Mobile geheugen, werkt perfect
Sitecom Bluetooth adapter
Hoesje voor de phone

De telefoon werkt perfect en het geheugenkaartje ook, een echte aanrader! Lekker snel en kan lekker veel op!

Ik ben blij! *O*

Btw, van dane elec 1GB MMC Mobile geheugen werkt ook perfect!

[ Voor 9% gewijzigd door Joopieboy op 10-10-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Laatst online: 14-09 09:18

w0w

Is het mogelijk om een andere video speler erop te zetten? ik vind het zo jammer namelijk dat als je een videootje wilt kijken, er heel wat rijen pixels niet te gebruiken zijn omdat bovenaan de titel in beeld blijft en onderaan opties/pauze/stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Weet iemand of, en zo ja: hoe, je het geluidje bij het maken van een foto uit kan zetten?

En als ik doormiddel van *#000# probeer te kijken welke firmware ik heb, krijg ik de melding: "resultaat onbekend"

[ Voor 39% gewijzigd door _superboer_ op 16-10-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 13:42
Gewoon uitzetten 8)7
Edit: en beter lezen 8)7 *#0000# !!

[ Voor 47% gewijzigd door ff_tweake op 16-10-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:03:
[...]

Uit de start post
Mijn telefoon doet raar, ligt het aan de software?
Het kan goed zijn dat jou telefoon nog oudere firmware heeft. Tik eens *#0000# in en kijk eens wat er bij firmware version staat. Staat daar 3.23 of ouder dan kan je je telefoon kosteloos laten upgraden naar versie 3.50 bij een van de Nokia servicepunten. Een linkje naar de site kun je hierboven vinden.
Alleen is 3.50 tegenwoordig niet de nieuwste, maar 3.88

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke nieuwe features biedt 3.88 t.o.v. 3.81?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen nieuwe features, maar weer een paar foutjes opgelost

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zoals?
Ginz schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:15:
Geen nieuwe features, maar weer een paar foutjes opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het met de spelfouten zit in de nieuwere versies van de firmware voor de 6230i?
In de ouwere versies zaten nogal wat foutjes, als afbeeldingn en appaten worden gezocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:26:
Weet iemand hoe het met de spelfouten zit in de nieuwere versies van de firmware voor de 6230i?
In de ouwere versies zaten nogal wat foutjes, als afbeeldingn en appaten worden gezocht....
Die gaan er nooit meer uit, zal wel met ruimte in de flash te maken hebben. Als je goed oplet zijn alle woorden nog goed leesbaar, er zullen bewust letters weggehaald zijn. Meen dat dit de 7e update is maar vanaf versie 1 is de spelling hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:05:
Welke nieuwe features biedt 3.88 t.o.v. 3.81?
Iemand een link naar de release notes? Kon ze zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:47:
[...]

Die gaan er nooit meer uit, zal wel met ruimte in de flash te maken hebben. Als je goed oplet zijn alle woorden nog goed leesbaar, er zullen bewust letters weggehaald zijn. Meen dat dit de 7e update is maar vanaf versie 1 is de spelling hetzelfde.
Daar was ik al bang voor
Maar of de woorden echt afgekort zijn want appaten, lijkt mij nergens een afkorting van ;)
Maar goed, je kan niet alles hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Ik heb nu een half jaartje de 6230i en gisteren is er tijdens het uitgaan een biertje of iets over me heen gegaan, over de zak waar m'n telefoon in zat... Die vond dat niet echt heel leuk en heb ik dus maar meteen uitgezet en thuis direct uit elkaar gehaald en een dag te drogen gelegd. Nu werkte ie opzich wel weer helemaal goed alleen had ik 1 probleempje, ik kon niet meer naar links en rechts drukken. Het ligt niet aan 'toetsen padje' want die heb ik er al af gehaald en gewoon direct drukken maar ook dat werkte niet... Heeft iemand nog suggesties? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Changes/improvements made from MCU SW version 3.80 to version 3.88:

-Messaging
-Recognising JPEG files sent by the Samsung D500 improved
-Playing SMS notification tone improved
-Editing of mailbox and voice mailbox numbers improved
-Storing Bookmarks containing a port address received via SMS improved
-Functioning of DTMF tones improved
-Displaying Calendar (week view) in Hebrew improved
-Displaying icons for preloaded video clips improved
-Functionality with Axalto SIM card improved
-Ringing tone volume optimized when using Bluetooth carkit
-Requesting OBEX Authentication, when connected to PC suite via
Bluetooth improved
-Ascending volume of rining tone optimized
-Displaying caller name when using HS-6 improved
-Operator name list updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:44:
Changes/improvements made from MCU SW version 3.80 to version 3.88:

-Messaging
-Recognising JPEG files sent by the Samsung D500 improved
-Playing SMS notification tone improved
-Editing of mailbox and voice mailbox numbers improved
-Storing Bookmarks containing a port address received via SMS improved
-Functioning of DTMF tones improved
-Displaying Calendar (week view) in Hebrew improved
-Displaying icons for preloaded video clips improved
-Functionality with Axalto SIM card improved
-Ringing tone volume optimized when using Bluetooth carkit
-Requesting OBEX Authentication, when connected to PC suite via
Bluetooth improved
-Ascending volume of rining tone optimized
-Displaying caller name when using HS-6 improved
-Operator name list updated
en hoe kan je aan deze Firmware komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Nokia Service Point :)

Ze zouden het zo moeten maken dat je zelf ook de firmware kan updaten. Bij sommige Nokia versies is dat ook al.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Inderdaad, ik heb hem nu langer als een jaar en kan dus geen (gratis) updates meer krijgen..

de telefoons van SE kunnen wel gewoon standaard zelf worden geupdate, en nog zo goed als foolproof ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je je contacts kopieren van telefoon naar simkaart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:06:
Hoe kun je je contacts kopieren van telefoon naar simkaart? :)
Tja zit een beetje lomp verborgen, even naar EEN naam gaan en dan op opties drukken en dan krijg je kopieren, en in het kopieer menu kan je dan weer alles kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

tijntjethf schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:01:
Inderdaad, ik heb hem nu langer als een jaar en kan dus geen (gratis) updates meer krijgen..

de telefoons van SE kunnen wel gewoon standaard zelf worden geupdate, en nog zo goed als foolproof ook..
Bijna elke Nokia 6230i heeft nog garantie. Tegenwoordig heb je namelijk 2 jaar garantie.

Ga naar, of bel een Nokia Service Point en vraag of ze even voor je willen nakijken of je nog binnen de garantie val...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Ik zou graag willen weten hoe ik één smsje naar verschillende personen stuur in één handeling.
Op mijn eerdere telefoon een nokia 6610i, had ik zoiets als een distributielijst. Die gaf je een naam en dan voegde je daar een aantal personen aan toe.
En met 1 druk op de knop stuurde je de sms naar de distributielijst en kreeg iedereen het berichtje.

Nu met deze telefoon heb ik me helemaal suf gezocht, en kom wel op iets dat 'groepen' heet, maar dat is toch wat anders. Weet iemand hoe ik het toch voor mekaar krijg? (en nee ik weet dat je met 'meerdere kopieën', één berichtje telkens weer kunt sturen, maar dat wil ik dus niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Miek schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:56:
Ik zou graag willen weten hoe ik één smsje naar verschillende personen stuur in één handeling.
Op mijn eerdere telefoon een nokia 6610i, had ik zoiets als een distributielijst. Die gaf je een naam en dan voegde je daar een aantal personen aan toe.
En met 1 druk op de knop stuurde je de sms naar de distributielijst en kreeg iedereen het berichtje.

Nu met deze telefoon heb ik me helemaal suf gezocht, en kom wel op iets dat 'groepen' heet, maar dat is toch wat anders. Weet iemand hoe ik het toch voor mekaar krijg? (en nee ik weet dat je met 'meerdere kopieën', één berichtje telkens weer kunt sturen, maar dat wil ik dus niet).
Kan niet, de meerdere kopien heb je al uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Haha, kan niet? Wat belachelijk dat ze die feature eruit gesloopt hebben.
Naja, hoef ik iig niet verder te zoeken. Dank. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Weet iemand btw hoe ik toe kan staan dat java programma's internet op mogen. Ik sta het toe als er om gevraagd wordt maar toch geeft alles dat ik probeer een fout melding.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
rajackar schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:23:
Weet iemand btw hoe ik toe kan staan dat java programma's internet op mogen. Ik sta het toe als er om gevraagd wordt maar toch geeft alles dat ik probeer een fout melding.
Kan je uberhaupt wel op internet (nul ingedrukt houden) en zo niet www.bel.nl even je instellingen laten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transcend 1GB HighSpeed Multimediacard MMCPlus past die ook in de nokia 6230i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:33:
Transcend 1GB HighSpeed Multimediacard MMCPlus past die ook in de nokia 6230i ?
ja, en waarschijnlijk werkt hij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

stormfly schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:35:
[...]

Kan je uberhaupt wel op internet (nul ingedrukt houden) en zo niet www.bel.nl even je instellingen laten versturen.
Yep. dat is geen probleem.
Ik krijg alleen java progs dus niet online om een vage reden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
In de applicatie kan je bij opties meestal de GPRS instellingen ingeven. Misschien moet je dit nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

stormfly schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:57:
In de applicatie kan je bij opties meestal de GPRS instellingen ingeven. Misschien moet je dit nog doen?
Nou hij vraagt netjes of netwerk toegang toegestaan moet worden. Ik beantwoord met ja en daarna is het toch afgelopen. De applicaties die ik geprobeerd heb hadden iig geen eigen instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
vreemde vraag, maar je weet het nooit:
Is er ook een optie dat ie automatisch op 'Luidspreker' staat als je belt?
Door waterschade is de normale 'speaker' overleden maar via de luidspreker kan ik dus wel gewoon bellen, als ik dan het volume op z'n zacht zet is dit ook heel goed te doen. Alleen kan ie dus ook automatisch over de luidspreker gaan? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
FabianNL schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:07:
vreemde vraag, maar je weet het nooit:
Is er ook een optie dat ie automatisch op 'Luidspreker' staat als je belt?
Door waterschade is de normale 'speaker' overleden maar via de luidspreker kan ik dus wel gewoon bellen, als ik dan het volume op z'n zacht zet is dit ook heel goed te doen. Alleen kan ie dus ook automatisch over de luidspreker gaan? Alvast bedankt!
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:28
Even een vraag waar ik niet uitkom,

Volgens de TS maakt de 6230i gebruik van GPRS class 10. Dit zou betekenen dat je de phone kunt instellen op 4 slots down en 1 up, of op 3 slots down en 2 up. Ik kan echter nergens terugvinden waar je dit kunt instellen?

Iemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
FiREFaRT schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:42:
Even een vraag waar ik niet uitkom,

Volgens de TS maakt de 6230i gebruik van GPRS class 10. Dit zou betekenen dat je de phone kunt instellen op 4 slots down en 1 up, of op 3 slots down en 2 up. Ik kan echter nergens terugvinden waar je dit kunt instellen?

Iemand een idee? :?
Kan je niet instellen, is een feit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:28
stormfly schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:45:
[...]

Kan je niet instellen, is een feit ;-)
Thanx voor de response, maar kun je me dan uitleggen hoe dat dan precies werkt? Wanneer maakt de phone gebruik van welke slots? Of ligt dat gewoon eraan welke data je op dat moment verstuurt en/of ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
FiREFaRT schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:19:
[...]

Thanx voor de response, maar kun je me dan uitleggen hoe dat dan precies werkt? Wanneer maakt de phone gebruik van welke slots? Of ligt dat gewoon eraan welke data je op dat moment verstuurt en/of ontvangt?
Dat je het niet in kan stellen heeft gelijk als resultaat dat het netwerk bepaald wat er gebruikt wordt. Ik denk persoonlijk dat de snelste variant het eerste wordt geprobeerd om te verbinding.

Gewoon GPRS gebruiken ;-) Het is toch traag vergeleken bij EDGE of UMTS/HSDPA dus tja of het nu traag of extra traag is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
rajackar schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:23:
Ergens in dit topic/reeks staat een bericht van mij hoe je een combinatie van HI/Opera mini aan de praat kun krijgen.. als je die stappen volgt, zullen andere applicaties ook wel werken :)

[ Voor 8% gewijzigd door tijntjethf op 10-11-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Als ik het dus goed begrijp is er niet zo iets als een uber handige distributielijst?

En, heb het volgende probleem, als ik mijn 512mb mmc (net geformatteerd) er in pleur, vraagt het toestel om een wachtwoord als ik de mmc wil openen... en dat terwijl ik dat nog noooit heb ingesteld... iemand een idee om dat te kraken? Heb al geprobeerd in een ander nokia 6230i en daar werkt de mmc wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
tijntjethf schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:44:
[...]

Ergens in dit topic/reeks staat een bericht van mij hoe je een combinatie van HI/Opera mini aan de praat kun krijgen.. als je die stappen volgt, zullen andere applicaties ook wel werken :)

iemand opera al aan de praat met t-mobile????
en emsn?????

mij lukt het niet de juiste instellingen te vinden.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste