Waarom:
Kleur en zwartwit tegelijk, wordt ondersteund in alle OS - en. Makkelijk te onderhouden.
Waarom niet:
Duur.
Duur met inkt.
Ik heb toch al mijn tweede ondertussen, eerste versleten in 4 jaar.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
4 aparte printer koppen
4 aparte inkt resevoirs
Lost het probleem voor een groot deel op.
En de print kwaliteit... *drool*
Verwijderd
Mooie printer, snel, stil, en 1200dpi
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Een seikosha SL-92, vermomd als een highscreen
Kaj.
Like this yall...
Waarom? Omdat mijn broer die betaald, en hier neer plant
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
koopie
En lekker goedkoop ook...
verder hebben we ook nog een HP560C, HP510 en een of andere matrix...
If nothing is written below, I was the last to reply...
---
Neelon Rokk
Come visit me at http://come.to/neelonrokk
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
was hier in de aanbieding, samen met kanon FB 330P skanner voor mijn 225 piekjes. Daarvoor had ik de 1e HP Deskjet van me pa z'n werk gekregen samen met een Seiko 20 inch scherm.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
HP Laserjet 4plus (600 dpi)
HP Deskjet 660c (kleurenspuiter 600dpi)
De eerste is naar kantoor verbannen, de laatste naar zolder, incl twee volle cartridges. Staat nu niet actief te koop.
Waarom?
Enorm goed in foto's printen (niet voor niets foto-printer).
Waarom niet?
Duur.
een qms 330 gx
Omdat een printer zocht die sneller was dan mijn oude HP Deskjet 600 (zo traag als een slak) en deze jongen kan dubbelzijdig printen zonder ook maar één vinger uit te steken..
Daarbij geen geklooi met het wisselen van cartridges (van zw/w naar kleur, van kleur naar zw/w
Had ik al gezegd dat ie snel was....
Wil wel nog een hp 970cxi erbij, kwijl kwijl
HP Laserjet MV4 (A4 & A3, zwart/wit)
QMS MC2 of MC330 of MC6100 (allemaal color lasers)
Raad eens waar ik werk?
Verwijderd
HP Deskjet 500. Niks geen C ofzow. Nog gekocht bij m'n 386, 'nuff said.
Maar de mijne wil wel kapot
/me gaat toch maar eens een HP880 scoren ofzow ..
Enne, werk je bij de CopyShop ofsow?
Verwijderd
Daarnaast nog een antieke Philips NMS 1431 matrix printer. Deze staat alleen maar antiek te wezen.
Nope, bij QMS dus. Altijd handig hoor, een stuk of twintig splinternieuwe laserbakken tot je beschikking
Omdattiezolekkerfoto'sprintenredelijksnelis.
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Hp Laserjet 5
Hp Deskjet 890c
en ik heb hier nog een paar kleine canontjes staan.
Waarom deze printers ?? omdat deze gewoon een top kwaliteit hebben
Inderdaad...
1. Kyocera FS1550 laserprinter (oud beestje)
2. Deskjet 600
gewoon snel, photoret 3 etc ... perfect printertje, en goedkoop! zo'n goede prijs/kwaliteitsverhouding dat hp ernstige problemen heeft om 'em aan te slepen... er is een zwaar tekort aan die dingen
-I am Jack's wasted life.
HP Deskjet 710C
WAAROM:
Me PA heeft 'm gekocht
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Waarom ? Kon d'r 2derhands aankomen. Kwam inc. een 486 en monitor en een halfvolle en een compleet vole toner voor maar 100
Zo'n toner kost los alleen al F 175,- dus dat was een koopje
Werkt best snel alleen d'r zit te weinig geheugen in
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
een HP 520, helaas aan zwart
waarom:
HP heb erg goede support, printer stuk, jij belt, hun komen omruilen, werkt wel lekker
HP bevalt me wel, denk nu ernstig over een 950 en liefst ook dubbelzijdig
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Verwijderd
omdat...omdat...ik hem heeeeeeeeeel goedkoop kon krijgen en ik toch alleen maar cd-hoesjes uitprint....
heb ik ook al gezegd dat ie snel is?
( en ik regg hem voor een leuke prijs)
Pa : HP 1220C (A3+ ) Teering gaaf, is zoiets als een 970Cxi maar dan A3+
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Was toen de goedkoopste laserpinter (400,-) toen ik hem kocht. Wist helaas toen nog niet veel van computers en heb dus een 'Windows printer' gekocht, en die doet 't dus niet onder windows2000 of linux. Verder wel prima kwaliteit.
Is tevens te koop voor 200,- als je 'm wilt, mail maar!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
waarom ?
daarom
owja ik heb ook nog een HP Designjet 450c maar da's niet echt een "Tweakers" ding gezien de prijs maarja die had ik ook nodig weg een perfect ding trouwens kost : 8000,- ex BTW
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Mijn oude DJ 660c begon een beetje veel problemen geven, en ik hem toch vrijwel alleen voor grafisiche dingen gebruik, is snelheid snelheid niet van belang.
Als ik grote stapels tekst moet uitdraaien gebruik ik wel een van de 2 Xeroxjes op mijn werk:
(100 PPM, dubbelzijdig)
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Zat bij pc-prive plan.
Moet ooit nog een echte halen.
Met aparte vullingen voor 3kleuren en zwart.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Is er al gezegd dat die snel is?
ChUcKiE: Een Kyocera FS1550 laserprinter? Dat spijt me voor je. Ik hoop dat die gratis was. Kyocera
pro's:
-Uitstekende kwaliteit (1200x1200 dpi)
-USB
-snelheid
con's:
-brakke driverondersteuning
-fout afgestelde papieropvang
was vroeger in de mode
hp deskjet 690c
top of the bill
vroeger dan
hp deskjet 710c
voor mij erg goedkoop en veel beter dan die 690c
hp officejet 7**c
voor pa op z;n kantoor
'is zo lekker makkelijk'
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
verder geen uitleg nodig
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Echt een goeie printer voor thuisgebruik. Snel, mooi en nog es super stil ook!
Ben er erg tevreden mee.
kostte maar 100 piek, had al wel 200.000 pagina's geprint, maar doet het nog steeds prima... iets van 6ppm
Greetz
Victor
Stay safe
Verwijderd
hp laserjet 2100.... 10ppm, 4mb edo.... 200 pages in lade.... 1200 dpi wat wil je nog meer?
en gebruik een Epson Stylus 640 voor plaatjes (300 gulden 1 jaar geleden ook pcdumpdag) en werk ook nog met de oorspronkelijke inktcartridge (wordt dan ook alleen voor plaatjes gebruikt)
Verwijderd
6 ppm, 600 dpi, geen kleur, das waar.
Wel spotgoedkoop in tonerverbruik omdat de tonercassette apart van de drum kan worden vervangen. Tonercassette kost 62 piek en prin ruim 5000 paginas = 1,2 cent per pagina.
Verwijderd
HP 930C
HP Laserjet III
Oliveti JP 390
Die laatste gaat over 1 uur het raam uit (1 hoog) tenzij iemand um gratis wil ophalen.
De tweede is niet 100% maar zolang de toner nog niet op is goed voor textjes.
De eerste is
Lekker alles in 1
En nog een Canon MultiPass C70, die eigenlijk alleen dienst doet als fax apparaat.
Verwijderd
Canon BJC-210 >> ook van de Aldi - is een kut printer die inkt zuipt, heb ik aan de pc van m'n ouders gehangen.
HP Deskjet Plus >> 2e hands (f 50,-) als reserve printer.
Star LC-10 >> Matrix printer - lekker goedkoop, voor handleidingen uit te printen enz.
Citizen 120D >> zelfde als star lc-10
Waarom wel:
* Goedkoop in gebruik (ook aanschaf valt mee)
* Scherpe kwaliteit
* Vlekt niet als het nat wordt
* Redelijk snel (voor mij snel genoeg; 6 ppm)
Waarom niet:
* Geen kleur
HP 930c
Waarom wel:
* Om foto's van m'n digitale camera af te drukken... puur om de kleur en fotokwaliteit dus
* goedkoopste HP met fotoretIII; voldoet volledig aan mijn eisen... foto's printen
Waarom niet:
* Veel duurder dan een laserprinter in gebruik
* Vlekt dus wel bij natworden van papier
Verwijderd
HP deskjet 710 (omdet m'n vriendin die betaalt -> koopje trouwens, 180 piek nieuw + garantie bij QXL veiling)
Waarom
Redelijke kwaliteit & makkelijk navullen.
HP Laserjet 6MP, Postscript, momenteel 19Mb ram, had nog wat oude sims liggen
Waarom wel?
Snel en goeie afdrukken
Ideaal voor ouders/broertjes die veel printen, goedkoop in toner
Waarom niet?
geen kleur
Verder een Epson 440... kleureninktjetje
just for kleurenwerk...
en beide hangen ze via een intel printerservertje (netportexpress) in mn netwerk
Verwijderd
lekker goedkoop goede kwaliteit ( zelfs foto's mogelijk ) en ik heb geen haast dus kan wel even wachten.
enigste nadeel is dat er alleen zwart of kleur in kan ( foto kan natuurlijk ook )
Ik gebruik een Olivetti JP350WS.
Tenminste - ik heb em - maar gebruik hem nooit. Op dit moment is de inkt cartridge 1x gebrukt voor een half jaar terug en is nu verstopt, dus als ik hem wil gebruiken moet er een andere in. Was een dure cartridge - Fl 25,- per pagina.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Waarom: omdat mijn pa voor de zaak een nieuwe laserjet 2100 aanschafte
Verwijderd
Oh en had ik ook al gezegd dat ie snel is en mooi foto's print????
Echt een superprinter. Snel, stil en ongelooflijk mooie prints tot A3 grootte.
Waarom??? Omdat ik mijn Canon A3 printer zat was en meer kwaliteit wilde.
Dex
PS. die Canon, een BJC5000 is te koop...mocht iemand interesse hebben...let me know
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
en een HP 1218 photosmart ( supersnel, niet veel geluiden, perfekte foto's, en er zit ook nog eens reteveel op en aan deze printer, maar relatief wel wat duurder)*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D
Ik gebruik hem, omdat ik zelf geen printer heb. Verder is het een goede printer. Helaas is hij verbonden met m,n vaders Cyrix bak
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Superkwaliteit en erg zuinig !!
Vet snel ook !
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
*Voor tekst: m'n oude HP Deskjet 870CXI. Goede scherpe en snelle A4-printer voor tekst. Kwaliteit in kleurenprints is goed, maar de resolutie/scherpte is verouderd/achterhaald en ontoereikend voor mijn doeleinden (presentatiemateriaal).
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Verwijderd
-> gescheiden spullen
een hp870cxi
-> linux ondersteuning en topkwaliteit
een epson stylus color 740
-> apple ondersteuning
een HP 5MP
-> heerlijke printer gewoon
een HP 6L
-> voor de verslagen van mijn zusjes thuis
perfecte afdrukkwaliteit. lekker goedkoop en USB
aleen de inkt gaat wat snel op
Een HP deskjet 840C voor hoesjes voor mijn 'backup'>:) cd's. Natuurlijk met navulsetjes voor kleuren patroon en zwart.
Pak je rust!
Verwijderd
Mijn oude deskjet 520 werkt trouwens ook nog steeds goed (7 a 8 jaar oud)
Ik twijfel namelijk tussen een Agfa (welk type weet ik nog niet) en een HP5370...
Misschien ook maar een topic over openen??
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
De laserjet voor de vele zwart/wit afdrukken (duh) en de 970 voor de enkele keer dat ik kleur nodig heb. Ik heb wel profeit van de 16mb geheugen uitbreiding, hij is nu supersnel.