Toon posts:

welke printer gebruiken tweakers en waarom?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 635 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
nog steeds geen :( :( :( :( :'(

.

Verwijderd

hp laserjet 2100.... 10ppm, 4mb edo.... 200 pages in lade.... 1200 dpi wat wil je nog meer? :)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
hp laserjet 2100.... 10ppm, 4mb edo.... 200 pages in lade.... 1200 dpi wat wil je nog meer?
:9 QMS MC 330EX...16ppm, 192MB edo, harde schijf van 2 gig...1250 pages in lades t/m A3 oversized.... 1200X1200 dpi color laser :9

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 13:47
Ik gebruik een 2de hands Laserjet IIIP voor mijn tekstpagina's (50 piek op PCdumpdag 2 jaar geleden en drukt nog steeds af met de oorspronkelijk tonercartridge),
en gebruik een Epson Stylus 640 voor plaatjes (300 gulden 1 jaar geleden ook pcdumpdag) en werk ook nog met de oorspronkelijke inktcartridge (wordt dan ook alleen voor plaatjes gebruikt)

Verwijderd

Brother 730plus, laserprinter.
6 ppm, 600 dpi, geen kleur, das waar.
Wel spotgoedkoop in tonerverbruik omdat de tonercassette apart van de drum kan worden vervangen. Tonercassette kost 62 piek en prin ruim 5000 paginas = 1,2 cent per pagina.

Verwijderd

thuis: HP720c of Canon BJC600c
werk: HP Laserjet IV

Verwijderd

HP laserjet IIIp op straat gevonden met "service 50 error" nieuwe fuser van F125,- erin en klaar. Onverwoestbaar en kleur gebruik ik niet.

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 12:26
Kep nu staan

HP 930C
HP Laserjet III
Oliveti JP 390

Die laatste gaat over 1 uur het raam uit (1 hoog) tenzij iemand um gratis wil ophalen.

De tweede is niet 100% maar zolang de toner nog niet op is goed voor textjes.

De eerste is :)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
- Canon BJC-4200
- Hewlett Packard 4 + jetdirect
- Hewlett Packard 710c
- Star LC20 ;)

Verwijderd

HP 840C

Waarom?

* goedkoop
* goede kwaliteit
* ik moet gewoon printen

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

HP Officejet G55

Lekker alles in 1 :)

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Een hele mooie HP DJ970CXI... Was er trouwens al gezegd dat hij snel is? Ohja ;)

En nog een Canon MultiPass C70, die eigenlijk alleen dienst doet als fax apparaat.

Verwijderd

Apollo 2200 >> Van de Aldi - is een hp 610c in een ander jasje.
Canon BJC-210 >> ook van de Aldi - is een kut printer die inkt zuipt, heb ik aan de pc van m'n ouders gehangen.
HP Deskjet Plus >> 2e hands (f 50,-) als reserve printer.
Star LC-10 >> Matrix printer - lekker goedkoop, voor handleidingen uit te printen enz.
Citizen 120D >> zelfde als star lc-10

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Epson Stylus Colour 600. was destijds nog 800 pieken.

En een Canon BJC-2000. Die was cheap.

Ik heb ook nog een Epson FX-1050 matrix printer staan =)

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Brother HL760 (laser)
Waarom wel:
* Goedkoop in gebruik (ook aanschaf valt mee)
* Scherpe kwaliteit
* Vlekt niet als het nat wordt
* Redelijk snel (voor mij snel genoeg; 6 ppm)

Waarom niet:
* Geen kleur

HP 930c
Waarom wel:
* Om foto's van m'n digitale camera af te drukken... puur om de kleur en fotokwaliteit dus
* goedkoopste HP met fotoretIII; voldoet volledig aan mijn eisen... foto's printen

Waarom niet:
* Veel duurder dan een laserprinter in gebruik
* Vlekt dus wel bij natworden van papier

Verwijderd

HP laserjet 5 serie (omdat de baas betaalt)
HP deskjet 710 (omdet m'n vriendin die betaalt -> koopje trouwens, 180 piek nieuw + garantie bij QXL veiling)

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 17:40
Canon 6000 met 4 aparte tankjes.
Waarom
Redelijke kwaliteit & makkelijk navullen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
2 printers hier

HP Laserjet 6MP, Postscript, momenteel 19Mb ram, had nog wat oude sims liggen :)

Waarom wel?
Snel en goeie afdrukken
Ideaal voor ouders/broertjes die veel printen, goedkoop in toner :)

Waarom niet?
geen kleur :(

Verder een Epson 440... kleureninktjetje
just for kleurenwerk...

en beide hangen ze via een intel printerservertje (netportexpress) in mn netwerk :)

Verwijderd

gewoon een Z11 waarom ??
lekker goedkoop goede kwaliteit ( zelfs foto's mogelijk ) en ik heb geen haast dus kan wel even wachten.

enigste nadeel is dat er alleen zwart of kleur in kan ( foto kan natuurlijk ook )

• bwt
  • Laatst online: 05-03-2025

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Ik heb em er nog niet tussen zien staan.
Ik gebruik een Olivetti JP350WS.
Tenminste - ik heb em - maar gebruik hem nooit. Op dit moment is de inkt cartridge 1x gebrukt voor een half jaar terug en is nu verstopt, dus als ik hem wil gebruiken moet er een andere in. Was een dure cartridge - Fl 25,- per pagina.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

HP 710C

Waarom: omdat mijn pa voor de zaak een nieuwe laserjet 2100 aanschafte :)

Verwijderd

Epson 760, omdat de inkt goedkoop is 15 piek voor zwart en 25 piek voor kleur.

Verwijderd

HP 970CXi. Snel, elke keer nieuwe koppen met kopen van nieuwe cartridges, mooie fotokwaliteit, mooie fotokwaliteit en mooie fotokwaliteit.

Oh en had ik ook al gezegd dat ie snel is en mooi foto's print????

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

dikke vette HP deskjet 520 >:) ...werkt al zo'n acht jaar probleemloos (echt probleemloos!!!)

• Dexter
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

HP1220c

Echt een superprinter. Snel, stil en ongelooflijk mooie prints tot A3 grootte.

Waarom??? Omdat ik mijn Canon A3 printer zat was en meer kwaliteit wilde.

Dex

PS. die Canon, een BJC5000 is te koop...mocht iemand interesse hebben...let me know

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

Epson750... voor perfekte kleuren afdrukken ;)

HP1100 laser voor perfekte zwarte druk ;)

Verwijderd

een pas gerepareerde Epson 440 (doet het weer perfekt, en vooral met foto's e.d.)
en een HP 1218 photosmart ( supersnel, niet veel geluiden, perfekte foto's, en er zit ook nog eens reteveel op en aan deze printer, maar relatief wel wat duurder)*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D

• Alkaline
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Een Epson Stylus Photo EX.

Ik gebruik hem, omdat ik zelf geen printer heb. Verder is het een goede printer. Helaas is hij verbonden met m,n vaders Cyrix bak :r.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• Smarron
  • Laatst online: 22-08 22:32

Smarron

The bend

HP 970 CXI

Superkwaliteit en erg zuinig !!
Vet snel ook !

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
*Voor kleuren/photoprints: Epson Stylus Photo 1270 USB A3: Zeer goed in foto's/kleurenillustraties, vooral op photo paper, matig in tekst, relatief snel en A3-formaat.

*Voor tekst: m'n oude HP Deskjet 870CXI. Goede scherpe en snelle A4-printer voor tekst. Kwaliteit in kleurenprints is goed, maar de resolutie/scherpte is verouderd/achterhaald en ontoereikend voor mijn doeleinden (presentatiemateriaal).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Een HP Laserjet 5L. Mijn kleurendeskjet heb ik verkocht omdat ik voornamelijk verslagen, papers voor mijn studie en brieven print. Dan staat een laserprinter net iets strakker dan een inktjet. En bovendien print ik haast nooit in kleur. Als ik dat al doe, dan print ik het op de uni uit met een Tektronix Phaser 750 kleurenlaserprinter :P

Verwijderd

allereerst: HP 2200CXI (jaja, die nieuwe :))
-> gescheiden spullen

een hp870cxi
-> linux ondersteuning en topkwaliteit

een epson stylus color 740
-> apple ondersteuning

een HP 5MP
-> heerlijke printer gewoon

een HP 6L
-> voor de verslagen van mijn zusjes thuis

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Epson Stylus Photo 750. Vanwege zijn sublieme afdrukkwaliteit.

• slacksoff
  • Nu online
epson stylus color 740
perfecte afdrukkwaliteit. lekker goedkoop en USB

aleen de inkt gaat wat snel op *D

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Een oude HP laserjet II met 2 tonerdingen erbij. Gebruik ik alleen om text mee te printen. (Zeer goedkoop, want ik betaal alleen het papier:))

Een HP deskjet 840C voor hoesjes voor mijn 'backup'>:) cd's. Natuurlijk met navulsetjes voor kleuren patroon en zwart.

Pak je rust!

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 02:23
HP Deskjet 970Cxi voor de fotootjes
HP Laserjet 5L voor de snelle text

Verwijderd

HP 990cxi; zeer goede fotokwaliteit en supersnel.
Mijn oude deskjet 520 werkt trouwens ook nog steeds goed (7 a 8 jaar oud)

Verwijderd

Een HP880C, HP laserjet 5L en een Color-laserjet 4500DN.

Zijn best leuke speeltjes.

• Dexter
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

In dit verband ben ik eik ook wel benieuwd wat voor scanner men heeft en waarom.

Ik twijfel namelijk tussen een Agfa (welk type weet ik nog niet) en een HP5370...

Misschien ook maar een topic over openen??

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• biobak
  • Laatst online: 07:46
Laserprinter op het werk (Apple 16/600 ps, QMS kleurenlaser) en die op school (HP 4000 oid.). Reden: Kost nix :)

• zeef
  • Laatst online: 13-08 07:28
HP LJ 1100 (18mb) via printerserver in 't netwerk en op de main bak een HP DJ 970 Cxi.

De laserjet voor de vele zwart/wit afdrukken (duh) en de 970 voor de enkele keer dat ik kleur nodig heb. Ik heb wel profeit van de 16mb geheugen uitbreiding, hij is nu supersnel.

Verwijderd

Ik heb gister m'n Deskjet 695C vervangen, omdat ie na twee jaar trouwe dienst kuren begon te geven. ik ben toen overgestapt op een Xerox DocuPrint M750. Hadden ze alleen bij dynabyte en was erg goedkoop (329). Kan ook op USB en da's een voordeel. Een ander voordeel is dat ie supersnel is en separatet kleurentanks heeft!!

Wat betreft de scanner heb ik een Canon FB320P, destijds erg duur, maar wel redelijk goed, het is zo'n kleine met scanledjes.

Verwijderd

heb ook een Xerox M750. Mn moeder werkt er en heeft er 3 stuks a fl 165 gehaald.
Lekker snel, aparte inktcassettes (3*kleur+1*zwart).

Verder is ie usb, wel zo handig voor mn laptop.
parallelle aansluiting staat aangesloten op een andere computer...
Verder komt het papier er horizontaal uit, ipv verticaal, zodat je gewoon zonder tussenkomst een compleet handboek kunt uitprinten zonder dat het papier terug in de printer valt :(

Ideaal ding voor fl 165 ipv fl 330
(ding was nu goedkoper als 1* aparte inktcassettes kopen...)

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-02 12:08
hp 970cxi

-hp is het beste met covers printen en geeft de beste kleuren en spuit inkt zo dik op het papier dat je soms het relief op je cover kunt zien !!
-als je realtime foto's wilt printen kun je beter een epson photo stylus kopen, die print donkerder dan een hp maar is op dat gebied beter dan een hp !!

:):):):)

• heuveltje
  • Laatst online: 21-08 22:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

een super oude 9 ( 9 count em and wheep )matrix printer

waarom ?
waarom niet, hijs snel ultra goedkoop
en hij werkt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Twilight Burn
  • Laatst online: 21-08 22:41
Printer: Epson Stylus Photo 870
Reden: Foto's printen, en ik had een nieuwe nodig omdat men Epson Stylus Color 300 niet ondersteund wordt onder windows 2000

Verwijderd

Ben ooit begonnen met een Star NX10, een printer met een typemachine inktlint en waarom, omdat het prima werkte op mijn Sinclair ZX Spectrum.
Later een Star NX1000 Color gekocht en waarom, omdat mijn Sinclair en later mijn Atari er prima mee werkte en hij ook erg goedkoop was.
Nu heb ik een Epson Photo Stylus 700 en waarom, omdat ik mijn digitale foto's wil uitprinten....

En ik heb ergens in een hoekje nog een oud Citizen notebookprintertje, gekregen....

Verwijderd

Ik ben begonnen met:

Star LC200 (kleuren matrix)
Epson Stylus 800
Brother HL720
HP 420C

En nu:
Canon BJC-3000
Brother HL-1040

Verwijderd

el cheapo epson------------->omdat ik zelden print

Verwijderd

Eeb kleuren matrix, is dat niet heel erg bijzonder, het enige wat ik heb staan zijn zwartwit matrixen. Hoe werkt zo'n kleurenmatrix eigenlijk??

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 22:23 schreef Bendertino het volgende:
Eeb kleuren matrix, is dat niet heel erg bijzonder, het enige wat ik heb staan zijn zwartwit matrixen. Hoe werkt zo'n kleurenmatrix eigenlijk??
Heel breed lint met 4 kleuren boven elkaar. De printkop beweegt dat lint op en neer zodat achtereenvolgens de verschillende kleuren tegen het papier getimmerd worden.

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
een superoude canon bj200 (7 jaar oud)
een canon bj200ex (iets minder oud, gekregen)
en een xerox docuprint c6 (kloteding, zuipt zwarte inkt)
oja, er zit nergens inkt in, dus printen gaat niet
we hadden ooit een canon bjc6000, bijna nix mee geprint, toen wassie kapot, hebben we hem onder garantie teruggestuurd, en na een maand of 2/3 kregen we hem terug met reperatiekosten van 200,- :r en er moest een nieuwe cartridge in van 100,- :r canon-service = :r

edit:
we hebben dat ding gewoon niet meegenomen & nix betaald

Verwijderd

Epson Photo 700 voor de foto's. Aanschaf viel wel mee, inkt en papier stervensduur. Daarnaast voor z/w een HP Laserjet IIP van 12(!) jaar oud, transport ooit een keer gereviseerd, spotgoedkope afdrukken met cartridge die nooit opraakt en papier van mijn werk!

• wcduck
  • Niet online
Op maandag 22 mei 2000 01:21 schreef Mr. B. het volgende:
Ik gebruik een "good old" Epson Stylus Color II... al 4.5 jaar [afbeelding] Heeft af en toe wel wat kuren met de papierinvoer, is niet al te snel, maar print nog steeds erg mooi (ook zwart en kleur in gescheiden cartridges). En ach, zoveel hoef ik toch niet te printen... [afbeelding]
ff een vraagje over deze printer: heb jij hier win2k drivers van. Ik namelijk niet en ik kan ze ook nergens vinden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Destruction
  • Laatst online: 09:37

Destruction

(ex-)Automonteur

Printer : Star LC-10 :r
Reden : omdat ik geen andere heb :) :P :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Yucko
  • Laatst online: 10:07

Yucko

One clown to rule them all !

1) Star NX1000 (vergelijkbaar met LC-10)

waarom?

gekregen van mijn oom :)
is perfect voor listings

2) HP 540 (gooi ik binnenkort uit het raam) :(

waarom?

ik wilde destijds een kleurenprinter maar dat ding heeft maar plaats voor 1 iktpatroon, dus je moet de hele tijd wisselen en kleuren-printen met veel zwart = zwaar klote.
Nu heb ik maar heel weinig geprint, maar als ik nu bv 12 pagina's wil printen begint ie al halverwege pagina 2 met alle2 de lampjes te knipperen en moet ik dat ding uitgooien en de printjob verwijderen ... KANKERDING :r

[edit]: typo's

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• jep
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

ik doe aan HP Officejet T45+:)

• Destruction
  • Laatst online: 09:37

Destruction

(ex-)Automonteur

en nog een PHILLIPS N-4032 :? , vaag ding was dat

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Chrasher
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb hier een Epson Photo 870 staan, en voor het grove werk een HP Deskjet 610C.

Die Epson gebruik ik vooral voor het afdrukken van foto's op A4 formaat van mijn digitale camera (Fuji Finepix 4900). De resultaten zijn trouwens verbluffend! 8-)*D
Die Deskjet is vooral voor het grove zwart/wit werk, dat vind ik anders zonde van m'n Epson.

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Lekker oud topic zeg.

Epson Stylus 300 Color. Redelijk tevreden over alleen de cartridge is color EN black en dus is de printer duur in gebruik.

EN EPSON VERDOMT 'T OM W2K DRIVERS TE MAKEN. :( Waardoor ie 't dus niet goed doet in W2K. I.e. z/w prints krijgen een beetje kleur en in kleur zijn de kleuren FOUT.

Voor mij dus nooit meer een Epson met brakke ondersteuning. Als deze cartridge leeg is is 't dág Epson.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op maandag 22 mei 2000 12:52 schreef Kaj. het volgende:
Ik denk dat ik de oudste heb: een 24-naalds matrixprinter uit het jaar nul [afbeelding]<BR>Een seikosha SL-92, vermomd als een highscreen [afbeelding]<BR>Kaj.
Ik denk dat ik een van de oudsten heb:
Epson LX-400.
Vriend van mij heeft een oudere van een comodore: 20 mpp (ja, das snel). Maar hij is geen tweaker, dus telt ie niet mee :)

• easydisk
  • Laatst online: 21-08 21:01
Heeft er nu niemand een 3 (of 4) in 1 apparaat ?

Ik heb een HP Officejet 1150C, de papier invoer is nu helemaal brak, maar heel handig, zeker de kopieer functie en nog in kleur ook.!

En via het netwerk een HP Laserjet 4MP, lekker snel en werkt prima met Linux en acrobat bestanden en zo :)

• 8-Track
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

HP LaserJet 2100 en
HP OfficeJet G55

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Epson Stylus 600, was toen een goeie bak voor weinig...

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

HP 840c goede voornamelijk vanwege de goede(driver)ondersteuning.
en een Lexmark die door mijn moeder gebruikt wordt voor testprints.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

HP LaserJet III-D.
Het gemak van twee papierlades, eent papierbak vol met recyclepapier (echt stapels dozen gratis gekregen omdat het niet mooi gebleekt is dus, ze moeten het er maar mee doen op school }>) en een lade met gewoon papier.
Afdrukken kosten echt helemaal niks en duplexen is een grote papierbesparing :). Verder is een afdruk veel goedkoper. Printer heb ik gratis met 'n Series II gratis gekregen van 'n bedrijf omdat beide printers niet goed werkten. Ik toonde interesse en voor ik het wist stond het in de achterbak (was toevallig op bezoek daar). De II had 'n ontregelde papierinvoer, de III-D een brakke fuser. Laten die fusers nou compatible zijn qua aansluitingen. Twee schroefjes en klik-klak overzetten :).
Hij staat boven, aan de server. Heerlijk :).

P.S. Reden uitgebreid genoeg? ;)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Pjotrik schreef het volgende:
Een Kyocera FS1550 laserprinter? Dat spijt me voor je. Ik hoop dat die gratis was. Kyocera :r
Wat is er mis met Kyocera, ik heb een FS1500 met 4 Mb intern, ok, hij is maar 300 DPI, maar ik gebruik 'm ook vrijwel alleen voor tekst. :)
En hij was niet gratis, maar wel vrij goedkoop.

• Pastinakel
  • Laatst online: 22-08 21:35

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Twee keer Epson Stylus 800...

Twee keer? Ja twee keer dezelfde: kon twee 'kapotte' printers gratis krijgen met 6 cartridges erbij (3x ZW/ 3x kleur). Dat heb ik aangepakt met in mijn achterhoofd "anders flikker ik ze zelf wel weg".

Twee dagen met handen in alle kleuren van de regenboog rondgelopen (maar voornamelijk zwart) en ik weet nu al niet eens meer wat er nu precies mis mee was. ;)

De ene staat op de tafel, de andere eronder en als ik wil printen sta ik altijd voor een keuze waarvan ik zeker weet dat heeeeel weinig mensen voor dezelfde keuze staan: "boven of onder de tafel printen?". 8-)

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Tomba
  • Laatst online: 02:27

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb voor mijn PC een HP Deskjet 820CXI. Best leuk printertje alleen zijn de drivers te lang brak geweest (1,5 jaar slechte prints onder win98...:( )
en verder heb ik nog een stokoude Commodore MPS-803 van mijn commodore 64 ;) Beat that ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Canon bjc 250. Goedkoop voor die 4 pagina's per maand :)

• Dreamer
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

hp 540

waarom omdat ik geen zin heb om geld uit te geven voor wat ik bijna nie gebruik

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
Epson stylus photo EX
HP laserjet 6P

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
HP LaserJet 5 MP
HP DeskJet 895 Cxi

Tja, als ze toch in het netwerk hangen... :)

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:50
HP Deskjet 510, is nog steeds goed genoeg (als je tenminste geen kleur wilt printen ;)

En mijn huidige printer: Een HP Deskjet 690C... van het milieupark :)
Hehe... Mijn pa was tuinafval en nog wat troep aan het wegbrengen toen ie zag dat die printer daar stond, zag er nog goed uit.. normaal gesproken zijn die dingen niet kapot te krijgen.. dus heeft ie hem meegenomen..
Eenmaal thuis heb ik dat ding getest en deed ie het niet....
Maar ik weet van mijn HP510 dat ie er ook totaal me kapt als de inktpatroon niet in orde is...
Dussu ik eff wat inktpatronen geregeld, getest en voilà !!! B-)
Print er nu ongeveer 3/4 jaar mee, perfect ! >:)

• The Source
  • Laatst online: 10:48
Op dinsdag 23 mei 2000 17:21 schreef Roy het volgende:
Hp Color Laserjet 4500
Ben ik ook van plan om aan te schaffen. Maar is het zijn geld waard? En dan bedoel ik mbt de kwaliteit?

• BusMastah
  • Laatst online: 08-04 20:43
HP 970Cxi, omdat: laat ik maar nix zeggen over snel en mooi ;)

En binnenkort een 930 ofzo, voor beneden.

Workstation

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
HP 720C
was opvolger voor mijn Canon BJC 4200 die ik op een gegeven moment uit pure ergernis bijna het raam uit heb gedonderd.

Ik had ook de stokoude Tandy daisywheel die we op zolder hebben staan nog aan kunnen sluiten, maar ik vrees dat daar geen windows ondersteuning voor is ;)

Dexter: als scanner gebruik ik een Artec AM12E plus, maar ik denk dat je beter naar een HP kunt kijken, leveren toch wat betere kwaliteit.

• The Collector
  • Laatst online: 21-08 22:35
Nog een relatief oude Epson Stylus Color 800, 't ding vreet cardridges... maar voor de rest kan i nog lekker goed concurreren met de rest.
Volgens mij was dit ook een van de eerste printers die 1440x720 aankonden, was ook een rede om hem toen te kopen :)

Verwijderd

XEROX M750 VET!!

EN GOEDKOOP IN INKT

• 8-Track
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

ok, hij is maar 300 DPI, maar ik gebruik 'm ook vrijwel alleen voor tekst.
Dat is nou juist waar je een hogere resolutie voor nodig hebt! Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net2/yellow.gif

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 13:18 schreef scsi-freak het volgende:
XEROX M750 VET!!

EN GOEDKOOP IN INKT
Met het eerste ben ik het eens, maar met het tweede heb ik geen ervaring, ik heb um pas twee dagen. :9

Verwijderd

HP 690C: goeie printer, gebruik hem al 3 jaar, nooit problemen mee gehad.

HP 930C: perfecte fotoprints, snel, stil en niet te duur.

Verwijderd

Update, nu heb ik niet alleen een HP 5L laserjet maar OOK een HP 6L laserjet.
hm beetje overkill, ik doe de 5L weg, zie vraag en aanbod. Verschil tot nu toe tussen de 5L en de 6L? De letter 5 in een 6 want beide hebben RET en 600 dpi en 6 ppm en zelfs dezelfde behuizing en maken gebruik van dezelfde toner :?

Verwijderd

Een Epson Stylus Color 460 :) leuk dingetje voor foto printen (ok er zijn betere maar daar gaat het nu niet om ;)).

Verwijderd

epson stylus photo 750.

Het was 2 jaar geleden de beste foto printer uit tests. wel langszaam maar wel top kwaliteit!

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
Epson 440. Heb ik al een paar jaar en was toen een redelijke/goede printer. Was ook niet al te duur.

• Excrusiator
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

HP DeskJet 690C+: altijd goed gewerkt, op een paar kuurtjes nu en dan na. Kon hem toen ik hem kocht goedkoper krijgen omdat het mijn stage adres was.

Star LC24-200: Heerlijke matric printer, de eerste printer die ik had. Is nu al meer dan 6 jaar oud en doet het nog steeds zonder kuren. :) En zeer goede kwaliteit voor een matrix printer.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Hazzz-E
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

HP 840 c

Reden: Ruud wou die en zijn 5110 ruilen tegen mijn 3210 8-)8-)

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
HP Laserjet III

Waarom:
Zo lang hij het nog doet geen nieuwe kopen!!

• The Dolf
  • Niet online
Epson stylus color 960

Waarom:

- 2880 dpi
- goedkope cardridges
- komt zeer vaak als beste uit de test
- mooiste afdrukken

Waarom niet:

- duur in aanschaf
- relatief langzamer op hoge resolutie dan ander merken printers

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

HP 670C...zwart-wit goed, kleur bagger (maar dat doe ik toch zelden want de inkt is op)

Groot nadeel:

Het is een HP dus de inkt is te duur

Verwijderd

HP 710
Fijn printertje goede afdrukkwaliteit
maar vooral..... Hij is zo stil :Z

Verwijderd

Een HP520.
Echt een stabiel oud top model!

Het ziet er naar uit dat hij nu na 6 jaar nog lang zal mee gaan.
Ik heb zelf ook geen kleuren printer nodig dus deze hou ik gewoon.

• debeer
  • Laatst online: 07-07 14:32
epson photo 720/720 dpi

waarom, goeie kwaliteit
goedkope inktcartridge

waarom niet, langzaam

debeerzietzevliegen.nl

Verwijderd

lexmark Z51
en als de patronen leeg zijn koop ik een nieuwe kost namelijk 250,- kleur en zwart..

• wouterve
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Een HP Deskjet 694C. Omdat-ie nog steeds niet versleten is, en behalve dat, tekst ook nog steeds errug goed print!

Waarom niet: maakt verdomde veel herrie en is niet meer zo snel (5 pag/minuut). De printer van mn Opa is nog sneller (hp 930c):(.

• Evil-B
  • Laatst online: 09-04-2023
Epson Stylus 640

Goedkope ink (wecare) en mooie afdrukken , zowel tekst als foto. ook redelijk snel

Hp doe ik niet meer aan sinds mijn halve kamer zwart van de inkt is van die 8*^&%-klotee deskjet 660 die ik had...geen Hp aan mijn lijf meer!! :r

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HP 970 CXI

perfecte kwaliteit en lekker snel, 150 grams fotopapier erin en je heb een schiteren foto :)

enige nadeel vind ik dat de kleurenin 1 cartridge zitten

eigenlijk wil ik een printer waarin alle kleuren in een aparte cartridge zitten, of een HP 4500C :) met carousel :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Drogo
  • Laatst online: 21-08 16:33
Een Deskjet 930.
Daarvoor een 600, maar zo'n ding kan effectief al het bloed onder je nagels wegkrijgen.

Verwijderd

1: Star SG-10. 9 naalds matrixprinter uit (ik geloof) 1983. Doet het nog steeds en gebruikt gewone typemachinelinten. Supergoedkoop.

2: HP LJ-5L. Goedkoop 2dehands kunnen kopen inclusief 2 tonercartridges. Voor al die gevallen dat de Star niet voldoet ;)
Pagina: 1 2 Laatste