Vandaag een 300ZX gezien. Een grijze. Niet eens metallic grijs. Met standaard velgen. En die hoorntjes onder de koplampen van de wiswas. En een tafelblad-size japstyle spoiler achterop.
Jammer. Erg jammer.
Jammer. Erg jammer.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Zie ondertitel
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
¯\_(ツ)_/¯
Het is niet ''cool'' maar in ieder geval wel goed gedaan...MetalRush schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:24:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH !!!
[afbeelding]
Dit WAS een Omega
Knuffelgehalte +2
Nee, dat is een mod. Het orginele knipperlicht heeft plaats gemaakt voor een design-luchthapper en de eigenaar steekt voortaan zijn hand uit het raam als ie af wil slaan of van rijbaan wil wisselen.MBV schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:21:
zie ik nou goed dat z'n knipperlicht kapot is?
Nee hoor bij auto's boven een bepaald gewicht of prijsklasse zijn richting aanwijzers optioneelBarracuda_82 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:50:
[...]
Nee, dat is een mod. Het orginele knipperlicht heeft plaats gemaakt voor een design-luchthapper en de eigenaar steekt voortaan zijn hand uit het raam als ie af wil slaan of van rijbaan wil wisselen.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Vooral de duurdere Bmw's en Audi's hebben dit als optie?ToolkiT schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:10:
[...]
Nee hoor bij auto's boven een bepaald gewicht of prijsklasse zijn richting aanwijzers optioneel
Ja maar na de alle cruciale opties (DVD, leer, satnav etc) is er vaak geen geld meer over voor die dingenAcIDeR schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:38:
[...]
Vooral de duurdere Bmw's en Audi's hebben dit als optie?
LOLToolkiT schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:13:
Deze gaat de foute tuning award 2006 winnen!
http://cgi.ebay.com/ebaym...Z6254QQrdZ1QQcmdZViewItem
Fixed itThe last owner banged up the front of the car and he fixed it.
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 22:29 ]
Mwah, als je d'r knappe velgen onder hangt en een andere bumper mag je 'm zo voor m'n deur zetten hoorToolkiT schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:13:
Deze gaat de foute tuning award 2006 winnen!
http://cgi.ebay.com/ebaym...Z6254QQrdZ1QQcmdZViewItem
Zie ondertitel
bedoel je nietDentheman schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:22:
[...]
Mwah, als je d'r knappe velgen onder hangt en een andere bumper mag je 'm zo voor m'n deur zetten hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 21-01-2006 17:29 . Reden: Inderdaad is dit gewoon de Oltre ]
Dat is geen Grande Punto hoor, dit is een Grande Punto:Roamor schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:18:
De Oltre-Fiat, oftewel Grande Punto.
[afbeelding]
Hail Fiat
Iveco heeft een hummer gebouwdMBV schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:21:
Een Hummer zou toch onverwoestbaar en betrouwbaar moeten zijn? Lijkt me niet handig als fiat dan zoiets voor het EU leger gaat bouwen
Verwijderd
Emile Rattelband heeft er al een total loss geredenMBV schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:21:
Een Hummer zou toch onverwoestbaar en betrouwbaar moeten zijn? Lijkt me niet handig als fiat dan zoiets voor het EU leger gaat bouwen
King_Louie schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:25:
[...]
Dat is geen Grande Punto hoor, dit is een Grande Punto:
[afbeelding]
Wat jij laat zien is een concept van Fiat die iets weg moet hebben van de Hummer H2
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Iets gesoepter ookAngelDust schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:40:
[...]
[afbeelding]
iets leukere uitvoering
* AngelDust de 1.6 Turbo (180pk) hebben wil
Denk het niet: een hummer had de boom, het huis, of alles wat niet van gewapend beton is total loss gereden. En je haalt 2 dingen door elkaar: de Porche die total loss was, en de coupé van Emile, die iig nog in 1 stuk was, en in niets op de Hummer leekVerwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:38:
[...]
Emile Rattelband heeft er al een total loss gereden
[ Voor 4% gewijzigd door MBV op 21-01-2006 20:15 ]
Verwijderd
sterker nog het is een panda 4x4 alleen dan van recht plaatstaal gemaaktDupje schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:12:
Lachwekkend zou ik het niet noemen. Het is nog altijd geen Hummer met Panda afmetingen
Ford Focus ST velgen ?, of hoe heet dat lelijke oranje ding.AngelDust schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:40:
[...]
[afbeelding]
iets leukere uitvoering
* AngelDust de 1.6 Turbo (180pk) hebben wil
[ Voor 53% gewijzigd door GoldenSample op 23-01-2006 20:06 ]
das niet lief!
Een Golf II VR6? Correct me if i'm wrong, maar volgens mij bestaat die nietGoldenSample schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:02:
dont FoK! whit lada! klik
wow op die site staat ook nog foute andere tuning btw
[afbeelding]
dit moet dus een Golf VR-6 zijn geweest volgens de site?
Lol, mooie bling bling randjes toch? heb mijn spinners al besteld
vind het een mooie auto alleen jammer dat saab het model nog niet heeft vervangen maar een facelift heeft toegepast.ToolkiT schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:06:
[...]
is het ook (is de mijne), alleen zijn de meningen er nogal heftig over.. zie show je auto topic..
Wel een heel uitgebreide 'facelift' trouwens, onder het plaatstaal schijnt vrij veel veranderd te zijn..m3gA schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:14:
[...]
vind het een mooie auto alleen jammer dat saab het model nog niet heeft vervangen maar een facelift heeft toegepast.
Diesel is een JTD en afkomstig van Alfa/Fiat.. in de autoweek zijn ze er altijd heel tevreden over.ToolkiT schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:18:
[...]
Wel een heel uitgebreide 'facelift' trouwens, onder het plaatstaal schijnt vrij veel veranderd te zijn..
Nieuwe diesel is iig een goede verbetering (ook al is het een GM generic motor)
My thoughts exactly_-SToFFeL-_ schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:24:
[...]
Een Golf II VR6? Correct me if i'm wrong, maar volgens mij bestaat die niet
1
2
3
| US$ 725.00 Rolls-Royce style front end US$ 675.00 Bentley style front end US$ 350.00 Rolls-Royce/Bentley rear end |
[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 26-01-2006 18:20 ]
Bwaaaahahahahahahahahaha!Homedisc schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:12:
Naja dit is pure wansmaak:
http://www.retro-designs.com/
[afbeelding]
Ik vind dit serieus een fscking mooie auto...
There is no replacement for displacement!
ik vind hem ook mooi, binnenkort zal ik wat betere foto's maken..eXistenZ_NL schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:10:
[...]
Ik vind dit serieus een fscking mooie auto...
Mag ik m hebben ToolKit
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
ik vind hem ook mooi hoor ToolkiTToolkiT schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:25:
[...]
ik vind hem ook mooi, binnenkort zal ik wat betere foto's maken..
nee
Neh.. dat zijn echte lampen... bij Opel maken ze geen gebruik van clip-on'spaQ schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:35:
zijn dat echte lampen? of clip-ons?
en nu kap ik met slowchatten
Vind het best leukMetalRush schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:49:
Ik zal die patserige taxichauffeur even een stapje voor zijn... en mijn eigen feauteaux ff crossposten... dan ontneem ik hem dat pleziertje iig
Vandaag spoilerke laten monteren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Faut he ?!?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dat is helemaal waarAcIDeR schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:51:
Mooi Irmscher/Steinmetz grill op die Opel....blijft uniek kwa style
[ Voor 7% gewijzigd door MetalRush op 28-01-2006 00:15 ]
[ Voor 24% gewijzigd door ToolkiT op 28-01-2006 14:39 ]
dacht ik ook al maar dat stond op die site_-SToFFeL-_ schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:24:
[...]
Een Golf II VR6? Correct me if i'm wrong, maar volgens mij bestaat die niet
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 20:25 ]
Sick Nick schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:47:
Die groene polo Punto heeft gewoon 2 stukken steigerpijp met tie-rips aan z'n dorpels gehangen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
ZondeJT schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:05:
De sneuheid[afbeelding] :
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw ! Zonneband op je zijruiten ! [afbeelding][afbeelding]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
¯\_(ツ)_/¯
Gesignaleerd bij ons op het dorp gisteravond. Het was donker dus heb m niet goed kunnen bekijken, zag er wel apart uit zeg maar
Whoop!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq