Toon posts:

Gratis Webbased MMO uit Nederland: Quest to Glory

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeie tip idd Aad!! :) Mooi dat je naar de steentijd gaat...dan begint het pas echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 12:09

Erikie

www.erikie.nl

zeg jongens, ik vind het spel in principe erg traag gaan, maar daarvoor is het zeker ontworpen? Op 1 of andere manier verlies ik best snel m'n interesse, want die markt zit voor mijn gevoel ook rot in elkaar. Als je dat vergelijkt met de eve-online markt, dan is dit echt een lachertje. maargoed, het blijft web based, en hoop dat dit soort concepten verder worden uitgebreidt. ik denk alleen dat het zo veel meer kan dan alleen naar je geld lopen te staren, en af en toe wat bouwen om meer geld te verdienen, waar je in principe toch geen lol mee hebt.

dus :)

ik blijf t wel ff spelen, maar meer dan 2 minuten aandacht per dag krijgt t niet :)

(oja, en het lijkt wel alsof die markt kompleet verzadigd is )

(2, oja :), ben nu 500 ijzererts aan het opgraven, maar, .. wat dan? zo te zien staat er sowieso niks te koop dus moet ik er iets mee doen ofzo? smelten?? maar dat gaat zeker niet in de stenen tijd perk :) )

[ Voor 20% gewijzigd door Erikie op 22-10-2005 07:10 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 07:02:
zeg jongens, ik vind het spel in principe erg traag gaan, maar daarvoor is het zeker ontworpen? Op 1 of andere manier verlies ik best snel m'n interesse, want die markt zit voor mijn gevoel ook rot in elkaar. Als je dat vergelijkt met de eve-online markt, dan is dit echt een lachertje. maargoed, het blijft web based, en hoop dat dit soort concepten verder worden uitgebreidt. ik denk alleen dat het zo veel meer kan dan alleen naar je geld lopen te staren, en af en toe wat bouwen om meer geld te verdienen, waar je in principe toch geen lol mee hebt.

dus :)

ik blijf t wel ff spelen, maar meer dan 2 minuten aandacht per dag krijgt t niet :)

(oja, en het lijkt wel alsof die markt kompleet verzadigd is )

(2, oja :), ben nu 500 ijzererts aan het opgraven, maar, .. wat dan? zo te zien staat er sowieso niks te koop dus moet ik er iets mee doen ofzo? smelten?? maar dat gaat zeker niet in de stenen tijd perk :) )
Als je bij de markt kijkt, bij aanbod moet je eerst een product kiezen, en dan op verzenden. Dan pas krijg je een lijsje van mensen die dingen verkopen.

En meer dan 2 minuten heb je niet nodig eigenlijk per dag :)

Oei, mijn land staat al propvol, het wordt eens tijd om mijn huisjes te veranderen in dorpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 12:09

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:49:
[...]

Als je bij de markt kijkt, bij aanbod moet je eerst een product kiezen, en dan op verzenden. Dan pas krijg je een lijsje van mensen die dingen verkopen.

En meer dan 2 minuten heb je niet nodig eigenlijk per dag :)

Oei, mijn land staat al propvol, het wordt eens tijd om mijn huisjes te veranderen in dorpjes!
jaa daar was ik al achter gekomen :) maar niemand verkoopt ijzererts, dus vraag ik me af of ik het dan ook wel kan verkopen :)..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan het verkopen. Alleen verwerken de meeste mensen die ijzer delven het zelf verder. Om meer winst te maken. Maar waarschijnlijk kan je het nog niet zelf verder verwerken. Dus dan kan je het priam verkopen. Dat is zeer goed voor onze economie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:51:
Je kan het verkopen. Alleen verwerken de meeste mensen die ijzer delven het zelf verder. Om meer winst te maken. Maar waarschijnlijk kan je het nog niet zelf verder verwerken. Dus dan kan je het priam verkopen. Dat is zeer goed voor onze economie...
Frankrijk maakt gehakt van jullie economie >:) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:18
Idd goede tip aad... Maar zoals altijd lees ik weer niet goed :P

Dus ik koop met mn stomme harses gewoon 30000 van die visjes en die raak ik nu dus voor geen goud meer kwijt }:O
Hopelijk kan ik de aankomende 2 dagen ook nog vis verkopen aan de WTO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10 21:22
Aplo schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:55:
Idd goede tip aad... Maar zoals altijd lees ik weer niet goed :P

Dus ik koop met mn stomme harses gewoon 30000 van die visjes en die raak ik nu dus voor geen goud meer kwijt }:O
Hopelijk kan ik de aankomende 2 dagen ook nog vis verkopen aan de WTO :)
I did the same.. :Z ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 23:17
Kan altijd naar mijn weten(niet dat ik al bakken met ervaring heb, maar ik heb het al regelmatig gedaan), dus geen zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de cash nodig hebt, dan zet je het overschot toch gewoon weer voor dezelfde of een ietwat lagere prijs weer te koop op de binnenlandse markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:03
Nou... ik ben ook maar begonnen met dit spel! :) Ziet er wel leuk uit. Ben ChrisM in het spel... :) Zit maar in Italië te klooien. :)

Oh... Als iemand nog wat vis voor me heeft... tegen goedkoop prijsje... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door ChrisM op 23-10-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wrom zit je in Frankrijk, Deillon..? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:32:
Wrom zit je in Frankrijk, Deillon..? :(
Wist ik veel dat jullie allemaal in een ander land zaten, ik pakte gewoon een land :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt met nog een leuk spel, vanavond toch eens registreren. Ik hoop dat het verder niet te verslavend is, heb nog stapels werk en ben ook begonnen met de Baldur's Gate trilogie te spelen vanaf 0 met alle addons :)

Welk land raden jullie aan?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Italië/Kroatië, daar zitten de meeste gotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20
Doe ik een keer mee, douwen ze me gelijk op een eiland :X

Maar zal eens even bekijken of het leuk is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
harry64 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:28:
Doe ik een keer mee, douwen ze me gelijk op een eiland :X

Maar zal eens even bekijken of het leuk is om te doen.
haha, ik ook al :P zit op sicilië...
ik ga alweer redelijk.. ik verwacht morgen wel richting het stenentijdperk te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 22:21
Ik zit nu ook in Italië/Kroatië, mooi stukje land aan de zee. Ik heb bos, koper, zand en koeien, weet niet of dit zo bijzonder is. Mn eerste huisje is net af, kheb een goeie eerste indruk van dit spelletje. Gebruikersnaam = Phage :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een uurtje of 2 en ik kom jullie vergezellen, hopelijk in Kroatië of Italië :) Als ik het goed begrijp is er contact mogelijk tussen de verschillende spelers? Een soort ruilhandel van de verschillende spullen die je hebt ofzo?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
dat klopt... en het onderling verkopen in je eigen land is velen malen goedkoper dan naar iemand in een ander land.

En in Italië is iedereen erg behulpzaam... :) en gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geregistreerd, mijn gebruikersnaam is meow en ik zit in Italië/Kroatië. Ik heb nu al 2 huizen, een houtkapperij en ook een OC. Wat ik wel niet goed begrijp is waar ik mijn boomstammen kan zien die aan het verwerken zijn/ontvangen heb.

/edit :: al gevonden

Nu vraag ik me wel af hoe ik mijn werkloze peepz kan kicken uit mijn huizen, zodat ze dakloos zijn :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sounds like fun :D

Ik heb nu net geregistreed (als Razr). En ga even een beetje expirimenteren. Lijkt me wel wat om de saaie project uurtjes op school weg te slijten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
@meow
simpelweg het aantal inwoners van je houten huisje verkleinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aplo schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:20:
@meow
simpelweg het aantal inwoners van je houten huisje verkleinen :)
Dank u, het vlot toch al een beetje nu. Ik heb nu 2 huizen, een houtkapperij, een houtzagerij en een OC houttijd. Ik ben nu wat boomstammen aan het maken, wie weet brengt het wat op en kan ik er later wat anders mee bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08 12:26
Ik heb net ook even geregistreerd maar Ik kom geen italie/kroatie meer kiezen, zit nu dus ook maar in Polen. Doet me weer een beetje denken aan Utopia van jaren geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
ik ben ook maar begonnen gistermiddag zit in italie/kroatie ik heb runderen cement ijzer en bomen

ik heb nu 2 huisjes een onderzoekscentrum een houtkapperij en een zagerij en ik ben een veehouderij
aan het onderzoeken.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic_Mirage schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:57:
ik ben ook maar begonnen gistermiddag zit in italie/kroatie ik heb runderen cement ijzer en bomen

ik heb nu 2 huisjes een onderzoekscentrum een houtkapperij en een zagerij en ik ben een veehouderij
aan het onderzoeken.
Leuk ! Ik denk dat ik ongeveer evenver zit als jij en ik ben ook iets aan het onderzoeken ivm vee. Als grondstoffen heb ik kolen, vee, bos en klei ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ook geregd, zit in polen. Gelijk maar 2 huisjes houtkapperij, zagerij en onderzoekscentrum gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er binnenkort oorlog op komst of is dat niet de bedoeling van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:54:
Wat ik ervan heb begrepen komt dat in v2, die over een week of 2 wordt gereleased. Dus hebben we nog ff tijd om optebouwen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:54:
Ja, en Polen schijnt het meest op oorlog te doelen. Daarom hebben ze al een paar vijanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nog enkele weken tijd om ons voor te bereiden, mja ik heb nog een lange weg te gaan is het niet? :) Wat ik ook vreemd vind is dat iedereen zich dus in een andere tijd bevindt. Ik zie de mensen van de Renaissance al vechten tegen die uit de houttijd. Realistisch bekeken vind ik het niet correct.

Ook grafish vind ik het heel erg basic, maar misschien verandert dat wel als ik wat grotere steden kan bouwen. Ik heb nu slechts twee houten huisjes hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
kheb een channel op quakenet gemaakt -> #qtg . alle landen zijn welkom O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:46:
kheb een channel op quakenet gemaakt -> #qtg . alle landen zijn welkom O-)
Goed, dan zie ik jullie daar. Heb wel nog plaats in Miranda IM voor een extra IRC servertje (want in mijn IRC komen jullie niet, geen zaken mee hehe })). Ik zie jullie daar dan (morgen ergens, vanavond te druk met het vrouwtje :9).

Hopelijk zal bij versie 2 de grafische vormgeving sterk verbeteren, zodat we niet zo'n anno 1995 design hebben. En wat grafische animatie van ons stukje grond mag ook wel vind ik. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:56:
Hopelijk zal bij versie 2 de grafische vormgeving sterk verbeteren, zodat we niet zo'n anno 1995 design hebben. En wat grafische animatie van ons stukje grond mag ook wel vind ik. }:O
Wat is er mis met het grafische gedeelte? Het is een webbased spel, geen echt spel waar 3 jaar over gedaan is? En het is niet gemaakt door een bedrijf wat zat geld heeft zoals Blizzard bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:25

Q-bone

Dusss...

waarom kan ik niet bij italie? staat niet bij mijn lijstje...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-bone schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:03:
waarom kan ik niet bij italie? staat niet bij mijn lijstje...
vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:18
Hoeveel huisjes planten jullie op je grond? :+

edit: Kan je nog meer grond krijgen dan wat je zegmaar hebt als je het spel net hebt opgestart. Dus een vierkant van 4x5?

[ Voor 58% gewijzigd door chrislakenvelt op 25-10-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

ik heb 3 huisjes voor 500 man, dus 450 hebben onderdak, maar let wel op dat je genoeg werk hebt, daklozen kosten minder dan werklozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-10 12:24
Ben het nu ook een paar dagen aan het spelen (nick = RikTW, in Italië en Kroatië) en ik moet zeggen dat ik het echt verslavend vind.
Ik ga alleen de hele tijd de mist in met mn plenning (waardoor nieuwe bedrijven of techs steeds midden in de nacht af zijn :X ), zal wel beter worden hoop ik.
Alleen het forum is brak (imho) waardoor het lastig is om relevante informatie te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vergeet niet de tutorial "Nieuw? LEES DIT EERST (tutorial)" in het vragen forum van Italië te lezen!
Daar heb je als beginner erg veel aan.

@chrislakenvelt: In de oorlog die binnenkort zal uitbreken (als de militaire update er is) kan je land veroveren op andere landen en dus meer vakjes krijgen.

En Italie was idd even vol, maar dat is nu weer opgelost. (inactieve spelers zijn verwijderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het nu binnenkort betalend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik hoop het toch niet voor hun want dan verliezen ze alle spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wat ik heb begrepen blijft het spel gratis. Er zal echter wel de mogelijkheid komen om te betalen voor extra functies. Functies die voor meer fun moeten zorgen maar geen voordeel ten op zichte van niet betaalende spelers opleveren. Een beetje zoals bij Hattrick, het aanschaffen van een supporter.

Komt allen naar IRC dat praat een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Laatst online: 19:18
Weet iemand misschien wat je met vlees kan? Voordat ik straks ruimte en geld uit ga geven voor niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
ik heb mij aangesloten bij italie en kroatie jullie kennen mj niewt ik speel de spellen travian en diablo2 en nu ook quest of glory

mijn ascc is dar ook idifix :D

edit:

ik heb ijzer koeien cement en een bos ff koekeloeren op dat forum

[ Voor 20% gewijzigd door Idifix op 27-10-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 12:56

FlashBang

Hoi.

ik zit ook bij italie nu :)

ik heb iig al de grondstoffen Wilde paarden(3), klei(4), koper(2) en bos(2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Laatst online: 30-08 12:26
Ik ben het nu ook 2 dagen aan het spelen maar het doel van het spel ontgaat me een beetje. ik ben wel leuk dingen aan het bouwen en aan het handelen maar met welk doel? heeft iemand hier nog een verhelderende kijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
Met als doel verder komen in de tijd :)
Je begint in de houttijd, en je kan steeds verder... naar de steentijd, ijzertijd, lage middeleeuwen, hoge middeleeuwen enz.

En de mogelijkheden worden steeds uitgebreider. En over een paar dagen komt er een militaire update, en is het ook mogelijk land te veroveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:24:
ik zit ook bij italie nu :)

ik heb iig al de grondstoffen Wilde paarden(3), klei(4), koper(2) en bos(2)
Oh jee, je hebt Wilde Paarden _/-\o_ Die brengen veel op heb ik zo horen waaien, je moet ze temmen en dan ergens verkopen. Meer van die tips, kom gewoon naar het IRC chatkanaal. Ik heb zo toch al enkele tienduizenden verdiend door de handige tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
chrislakenvelt schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:47:
Weet iemand misschien wat je met vlees kan? Voordat ik straks ruimte en geld uit ga geven voor niks. ;)
Ja, ik heb ook koeien op mijn land maar mij ontbreek voorlopig nog wat resources.

Is het verstandig 2 hout research centers te hebben?

Hoe kun je je hout productie faciliteit zo inrichten dat je niet elke dag moet opgeven nieuw hout te produceren? Of is dat niet mogelijk? Gisteravond had ik 100000 boomstammen opgegeven om te laten produceren maar dat wordt pas afgeleverd op 4 januari, dat schoot niet op. Gelukkig wilde de PM me helpen. Hoe richten jullie je houthakkers in, zodat de zaagmolens ook efficient draaien?

Volgens mij ga ik ook het eerste gebied worden dat veroverd gaat worden door polen (als polen tenminste die vieze groene kleur is. Mijn gebied grenst daar namelijk aan.

Verder heb ik zand, koeien en koper. Alleen moet je allerlei belangrijke zaken hebben. Nu eerst maar eens een drinkput onderzoeken en daarna gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zal niet veroverd worden hoor. De vergevorderde spelers uit Italië zullen je verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:23:
Je zal niet veroverd worden hoor. De vergevorderde spelers uit Italië zullen je verdedigen.
Ik hoop het dan maar!!

Verder nog een raar iets.

Tree-chopping Business
Production:
Maximum number of production workers: 100
Product of this unit: Tree-trunks
Maximum amount of production per production-time: 100
Production-time: 00:00:30:00
Square needed containing: Forest

stel dat ik nu net 300 bomen bestel dan zouden die toch over anderhalf uur (3*30 min = 90) moeten worden geleverd. Maar dat is dus niet zo.

Ze zijn vanavond pas klaar!
Produce:
This unit is producing: 300 Tree-trunks
The unit will be done at:20:59:14 27-10-2005

Hoe kan dat?? Volgens mij zijn er toch echt 100 man aan het werk... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
die productie tijd geldt bij een level van 9 (dacht ik); je hebt slechts level 2 of 3 (misschien 4) bos, het gaat dus een stuk langzamer; ergens op het forum staat een berekening maar ik dacht dat het gewoon zoiets was; echt aantal per tijdseenheid = [opgegeven aantal * (level+1) / 10]:
level 2 is dus 30% van de capaciteit, level 3 = 40% enz, tot level 9 = 100% (maar dat kun je niet halen geloof ik)

Heb je trouwens gemerkt dat je 2 keer moet bevestigen voordat de productie in gang gezet wordt? ;) Je kunt dus nog even controleren of de eind-tijd klopt met wat je in je hoofd had.

[ Voor 38% gewijzigd door RikTW op 27-10-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
RikTW schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:17:
die productie tijd geldt bij een level van 9 (dacht ik); je hebt slechts level 2 of 3 (misschien 4) bos, het gaat dus een stuk langzamer; ergens op het forum staat een berekening maar ik dacht dat het gewoon zoiets was; echt aantal per tijdseenheid = [opgegeven aantal * (level+1) / 10]:
level 2 is dus 30% van de capaciteit, level 3 = 40% enz, tot level 9 = 100% (maar dat kun je niet halen geloof ik)

Heb je trouwens gemerkt dat je 2 keer moet bevestigen voordat de productie in gang gezet wordt? ;) Je kunt dus nog even controleren of de eind-tijd klopt met wat je in je hoofd had.
Ja, dat had ik gezien ja... Ook raar dat het zo gaat. Dat had wel even aan gegeven kunnen worden. Maar bij mijn zaagmolens heb ik er dan weer geen last van... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Dat is toch juist handig? Daarmee voorkom je dat je een opdracht verstuurt die tot januari duurt :)
Je zaagerijen zijn ook niet afhankelijk van een grondstof, maar alleen maar van de beschikbare hoeveelheid boomstammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook maar even geregistreerd,

Nog iemand van Got die zich verkiesbaar heeft gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het lijkt mij het best als we voorlopig even de huidige regering van Italie steunen. Het ziet er naar uit dat ze een doordachte visie hebben, ze hebben veel ervaring, en juist nu het spel net nieuw is kunnen we geen onderlinge strijd permiteren. Sowieso zijn er nog weinig echte grote beslissingen te nemen. Als de tijd rijp is kunnen wij met onze kandidaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10 20:11
Is dat rode gebiedje in de kaart bij Italie nou jouw gebied of is dat vijandig gebied?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jouw gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Laatst online: 17-10 09:41
Sinds een paar dagen speel ik dit. Ik zit in Polen. Het begin vond ik wat lastig omdat ik niet precies wist wat ik moest gaan doen. Nu kan ik bijna de stenen tijd bouwen en ik krijg hulp van landgenoten waaronder de huidige nummer 1 (paulpaul).
Tot nu toe bevalt het spelletje wel maar ik moet ervoor zorgen dat ik belangrijkste dingen als eerst bouw want glories en grondstoffen zijn schaars bij mij

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 11:25
* consolefreak @ croatie. Username: Consolefreak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welkom in ons land.. :)

Ik heb een avatar voor mezelf gemaakt...hebben jullie nog suggesties voor verbetering?
Afbeeldingslocatie: http://www.questtoglory.com/avatars/divanhoeavatarklein.jpg

Verwijderd

Waarom zie ik niemand op GoT met een avatar eigenlijk? Kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Hey alle GoT-ters, jullie stemmen straks toch wel op mij voor minister van Financiën van Groot Italië!??! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloa,

Ik ben ook net met het spel begonnen maar ik heb een vraag:

Weten jullie ook welke dingen je kan verkopen bij de WTO?

verder erg vet spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
aan de WTO kan je alleen vis verkopen. verder kan je wel meerdere dingen kopen van de WTO.

en gevangen vis kan je max 5 keer 10.000 per dag verkopen volgens mij. dus 50.000 in 5 dagen als je iedere dag de max 10.000 verkoopt

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:37:
Waarom zie ik niemand op GoT met een avatar eigenlijk? Kan dat niet?
MyReact > Voorkeuren > Instellingen Berichtenoverzicht > "Toon Usericons" aanvinken :)

Edit : Sorry, niet op de datum gelet, denk dat zijn "probleem" nu al is opgelost :p

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer plaats voor een hoop nieuwe spelers in Italië, mensen. :)
Zou mooi zijn als jullie ons komen versterken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:32:
Er is weer plaats voor een hoop nieuwe spelers in Italië, mensen. :)
Zou mooi zijn als jullie ons komen versterken! :D
Heb me daar geregistreerd onder de Nick: Efilon!

moet alleen nog beetje doorkrijgen wat ik wel en niet moet doen :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:34
* Sassie heeft zich ook maar aangemeld :)
Ben wel eigenwijs in Frankrijk gaan zitten (nick: meteosas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vive la france! ;)
(heb me ook aangemeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:27

CXNeXo

This behavior is by design.

heb me ook aangemeld, zit in Italië (cxnexo)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welkom allemaal!! Frankrijk is ook goed, dat zijn onze bondgenoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Is de Music gast iemand van GoT? Die leider is van Italie gebied?
Anders moeten we daar misschien eens iets aan doen :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MusicMaster is een goeie president hoor... :)
Hijs niet van GoT...maar ik betwijfel of er al got'ers zijn die het spel al goed genoeg doorgronden om president te worden. Dus stel die staatsgreep nog ff uit plz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Laatst online: 06-03 09:57
en ik zit dus in noordspanje 8)7

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:11:
MusicMaster is een goeie president hoor... :)
Hijs niet van GoT...maar ik betwijfel of er al got'ers zijn die het spel al goed genoeg doorgronden om president te worden. Dus stel die staatsgreep nog ff uit plz. ;)
misschien leuk om na de reset met heel GoT in een eigen land te gaan zitten...

• Lord_T
Is er een mogelijkheid om snel je bevoling te laten groeien? Kan nu ongeveer 900 mensen laten werken maar kreeg er vanacht maar 25 bij ofzo en begon bij 500 ;)

Dus zit nu in totaal op 537 mensen.

Comfort heb ik wel iets gegeven. Heb ze al hun water gegeven wat ik kon (heb er veel van).
Tevens heb ik ze wat boomstammen gegeven maar niet enorm veel ivm gebruik boomstammen voor bouwhout.
Groente moet nog komen, gebouw is net af en vissen heb ik niet!

Structuur momenteel:
Hoe kan ik het beste de mensen verdelen? heb nu tussen haken er de bezetting achter gezet!

Heb de volgende gebouwen:
- 4x huisje
- 1x houtkapperij (100)
- 1x houtzagerij (100)
- 1x grasland (50)
- 1x groente (50)
- 1x kopererts (32)
- 1x paarden ding (50)
- 1x manege (50)
- 2x onderzoeks centrum (50 + 50)
- 1x waterput (5)

Daar kan nog bij komen:

- slachterij

• ph4ge
Je moet zorgen dat je een klein dorp kan bouwen, dit doe je door naar de steentijd te gaan. Dit is je belangrijkste doel.

Boomstammen zijn veelste waardevol om aan comfort te besteden, en in de meeste landen zijn ook paarden erg waardevol. Je moet zoveel mogelijk van die spullen produceren en verkopen, en voor dat geld naar de steentijd gaan en een kleindorp bouwen, dan gaat het gelijk een stuk sneller. Bouwhout kun je veel beter inkopen, dat is gunstiger voor je land.

Er staat vast wel een beginners guide op je landenforum...

• Lord_T
ph4ge schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:58:
Je moet zorgen dat je een klein dorp kan bouwen, dit doe je door naar de steentijd te gaan. Dit is je belangrijkste doel.

Boomstammen zijn veelste waardevol om aan comfort te besteden, en in de meeste landen zijn ook paarden erg waardevol. Je moet zoveel mogelijk van die spullen produceren en verkopen, en voor dat geld naar de steentijd gaan en een kleindorp bouwen, dan gaat het gelijk een stuk sneller. Bouwhout kun je veel beter inkopen, dat is gunstiger voor je land.

Er staat vast wel een beginners guide op je landenforum...
Ho, ik snap je niet denk ik...

ff quote van onderzoeks ding:
Onderzoek:
Onderzoekskosten: 50000
Onderzoek man-uren: 1000

Productie:
Research Level: 2
Maximaal aantal personeel: 400

Bouwkosten:
Kosten: 25000
Producten Hoeveelheid
kleiblokken: 500
bouwhout: 10000
Dat betekent toch dat ik niets heb aan boomstammen maar juist bouwhout nodig heb?
En das voor het bouwen, want voor het onderzoek zelf heb ik 50000 glories ofzo nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Je moet het onderzoeken, het is niet handig om die ozh te bouwen. klein dorp is je doel, die kan je onderzoeken als je klaar bent met dit onderzoek.

Boomstammen verkopen voor maximale prijs en bouwhout inkopen via WTO is veel efficienter dan zelf bouwhout produceren met een "Houtzagerij". Laat het produceren van bouwhout over aan de mensen met een "Grote Houtzagerij"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

Weer eens iets van hollandse bodem :) Ik heb me ook maar even geregistreerd, eens zien of het iets is.

gewooniets.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Lord_T: Er staat een uitgebreide tutorial voor beginners op het 'Vragen' forum van Italië. (Waar jij nu dus ook deel van uitmaakt.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
http://index.php/?lng=NL Dat krijg je als je inlogt...
problemen?

Verder heb ik net mijn eerste dorp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Lord_T schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:41:
Verder heb ik net mijn eerste dorp ;)
Ik ook :)
Nu maar ff kijken waar ik me verder op moet richten qua bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
zo, ook net begonnen met het spel. Ik zit in Italië en Kroatië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:30:
[...]

MyReact > Voorkeuren > Instellingen Berichtenoverzicht > "Toon Usericons" aanvinken :)

Edit : Sorry, niet op de datum gelet, denk dat zijn "probleem" nu al is opgelost :p
Hoe bedoel je?

ff kijken waar ik 'myreact' kan vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
flappie27 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:55:
zo, ook net begonnen met het spel. Ik zit in Italië en Kroatië.
Welkom en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er kunnen weer een heleboel spelers bij in Italië. (inactieve spelers zijn gewist)
De oorlog gaat binnenkort uitbreken, kom ons alsjeblieft versterken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Lord_T schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:17:
Is de Music gast iemand van GoT? Die leider is van Italie gebied?
Anders moeten we daar misschien eens iets aan doen :P
:) De president is geen GoT-ter, maar de Minister van Financiën wel (ikzelf dus). :) En ja, ik ben ook diegene die de PMmetjes typt van de financiële nieuwsbrieven. :)

Maar goed, zoals Divanhoe al zei, we hebben weer ruimte in ons land en zijn op zoek naar meer slimme spelers, en dan moet je toch hier zijn, denk ik? :) We hebben ook een forum in het spel (wel niet zo goed als dit forum, maar toch), waar ook best meer gekletst en vragen gesteld mogen worden. Misschien krijg je daar zelfs nog wel sneller antwoord dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Tijd voor een schopje:
Er zijn de laatste dagen wat nieuwe gebouwen en grondstoffen geimplementeerd als voorlopers van de binnenkort geplande militaire update.
In de tussentijd ben ik ook flink doorgegroeid, maar er zijn altijd nog uitdagingen in het vooruitzicht.

En meer spelers zijn natuurlijk altijd welkom. :) Beginners worden over het algemeen ook goed op weg geholpen en na een tijdje spelen wijst het zich wel vanzelf. :)

In Frankrijk bijvoorbeeld zijn nieuwe landgenoten altijd welkom. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sassie op 09-03-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Voor de wat meer geavanceerde tweakers (:P), heeft Italië een zeer uitgebreide database ontwikkeld (nou ja, eigenlijk mijn broer en ik. :P In Quest to Glory bekend als FamM :P).

Maar goed, erg leuk dus, we hebben bookmarklets, real-time gegenereerde prijs-statistieken, voorraden, alles... en het wordt altijd verder ontwikkeld! Dus, wil je wat meer uit het spel halen, kom in Italië! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Even weer een updateje.

Afgelopen weekend is er een reset geweest. Iedereen begint dus weer overnieuw! Wil je ook meedoen met dit spel, dan kan dit een goed moment zijn!

Ik zit ondertussen in Griekenland, waar we een democratisch land hebben opgestart en altijd op zoek zijn naar wat "volwassenere" spelers.. maar alle landen zijn natuurlijk leuk! :) Als het goed is, heeft elk land wel een introductie tekstje gemaakt, dus dan kan je zelf een goede keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
ChrisM83 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:28:
Even weer een updateje.

Afgelopen weekend is er een reset geweest. Iedereen begint dus weer overnieuw! Wil je ook meedoen met dit spel, dan kan dit een goed moment zijn!
Inderdaad en omdat er dingen tov voor de reset veranderd zijn is het spel ook voor gevorderde speler weer een beetje 'nieuw'.

Nu ja ben zelf maar in Frankrijk blijven plakken, ondanks de verhuizing vna veel actieve Fransen naar andere landen. Ach we zien gewoon wel wat het wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Even een schopje tegen dit topic, kwam een link tegen uit een ander topic.

Als ik thuis ben zal ik me even reggen en kijken of het spel wat is. Maar zijn er nog tweakers die dit spel spelen of is iedereen onderhand gestopt?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Ik speel het nog, maar ik zit in een verkeerd land (Frankrijk). Tenminste het land is niet bijster gevuld en kent weinig actieve spelers. Op zich kun je wel wisselen van land (moet je aanvragen en dan kun je vanaf scratch beginnen in een ander land), maar goed ik ben blijven plakken en zit nu toch al redelijk ver gevorderd in de tijd (en dan begint het zonde te worden om dat allemaal weer op te geven). Daarnaast zit ik in de regering van het land en om nou vanuit die positie weg te lopen is ook wel een beetje lame.

Oh ja wat tegenwoordig wel zo is dat er een beroep op je gedaan wordt om op een aantal rankingsites te stemmen, als een bepaald (totaal) aantal stemmen per dag gehaald wordt wordt er een nieuwe ontwikkeling (gebouw of grondstof bijv) aan het spel toegevoegd.

[ Voor 14% gewijzigd door Sassie op 18-12-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 19:42
Al komt hier verandering zodra het betaal systeem er is,
al is idd wel vervelend dat de nieuwe gebouwen samen hangen aan het stem gedrag.

Ik speel zelf in Italie.
En begin net met onderzoek na de bronstijd. dus verlopig kan ik wel even gaan,
maar denk als je al verder bent en moet wachten totdat je weer wat nieuws kan doen best vervelend is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideaal is inderdaad anders, zelf heb ik weinig moeite om ff een paar keer te klikken, maar helaas is dat niet voor iedereen het geval...Wel zijn we ondertussen in de ijzertijd gekomen

Zelf zit ik in de Baltische Staten (nieuw land) en we gaan best lekker :9

Hier een linkje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Ik zit nog in Frankrijk en inmiddels gaat het daar ook een stuk beter. :)
Pagina: 1 2 Laatste