toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Tot nu toe bevalt het spelletje wel maar ik moet ervoor zorgen dat ik belangrijkste dingen als eerst bouw want glories en grondstoffen zijn schaars bij mij
www.hetbsg.nl
Ik heb een avatar voor mezelf gemaakt...hebben jullie nog suggesties voor verbetering?

Verwijderd
Ik ben ook net met het spel begonnen maar ik heb een vraag:
Weten jullie ook welke dingen je kan verkopen bij de WTO?
verder erg vet spel
en gevangen vis kan je max 5 keer 10.000 per dag verkopen volgens mij. dus 50.000 in 5 dagen als je iedere dag de max 10.000 verkoopt
Verwijderd
MyReact > Voorkeuren > Instellingen Berichtenoverzicht > "Toon Usericons" aanvinkenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:37:
Waarom zie ik niemand op GoT met een avatar eigenlijk? Kan dat niet?
Edit : Sorry, niet op de datum gelet, denk dat zijn "probleem" nu al is opgelost
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 17:31 ]
Zou mooi zijn als jullie ons komen versterken!
Heb me daar geregistreerd onder de Nick: Efilon!Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:32:
Er is weer plaats voor een hoop nieuwe spelers in Italië, mensen.
Zou mooi zijn als jullie ons komen versterken!
moet alleen nog beetje doorkrijgen wat ik wel en niet moet doen
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ben wel eigenwijs in Frankrijk gaan zitten (nick: meteosas).
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional
Anders moeten we daar misschien eens iets aan doen
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Hijs niet van GoT...maar ik betwijfel of er al got'ers zijn die het spel al goed genoeg doorgronden om president te worden. Dus stel die staatsgreep nog ff uit plz.

Merge wuurd 't beter
misschien leuk om na de reset met heel GoT in een eigen land te gaan zitten...Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:11:
MusicMaster is een goeie president hoor...
Hijs niet van GoT...maar ik betwijfel of er al got'ers zijn die het spel al goed genoeg doorgronden om president te worden. Dus stel die staatsgreep nog ff uit plz.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus zit nu in totaal op 537 mensen.
Comfort heb ik wel iets gegeven. Heb ze al hun water gegeven wat ik kon (heb er veel van).
Tevens heb ik ze wat boomstammen gegeven maar niet enorm veel ivm gebruik boomstammen voor bouwhout.
Groente moet nog komen, gebouw is net af en vissen heb ik niet!
Structuur momenteel:
Hoe kan ik het beste de mensen verdelen? heb nu tussen haken er de bezetting achter gezet!
Heb de volgende gebouwen:
- 4x huisje
- 1x houtkapperij (100)
- 1x houtzagerij (100)
- 1x grasland (50)
- 1x groente (50)
- 1x kopererts (32)
- 1x paarden ding (50)
- 1x manege (50)
- 2x onderzoeks centrum (50 + 50)
- 1x waterput (5)
Daar kan nog bij komen:
- slachterij
Boomstammen zijn veelste waardevol om aan comfort te besteden, en in de meeste landen zijn ook paarden erg waardevol. Je moet zoveel mogelijk van die spullen produceren en verkopen, en voor dat geld naar de steentijd gaan en een kleindorp bouwen, dan gaat het gelijk een stuk sneller. Bouwhout kun je veel beter inkopen, dat is gunstiger voor je land.
Er staat vast wel een beginners guide op je landenforum...
Ho, ik snap je niet denk ik...ph4ge schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:58:
Je moet zorgen dat je een klein dorp kan bouwen, dit doe je door naar de steentijd te gaan. Dit is je belangrijkste doel.
Boomstammen zijn veelste waardevol om aan comfort te besteden, en in de meeste landen zijn ook paarden erg waardevol. Je moet zoveel mogelijk van die spullen produceren en verkopen, en voor dat geld naar de steentijd gaan en een kleindorp bouwen, dan gaat het gelijk een stuk sneller. Bouwhout kun je veel beter inkopen, dat is gunstiger voor je land.
Er staat vast wel een beginners guide op je landenforum...
ff quote van onderzoeks ding:
Dat betekent toch dat ik niets heb aan boomstammen maar juist bouwhout nodig heb?Onderzoek:
Onderzoekskosten: 50000
Onderzoek man-uren: 1000
Productie:
Research Level: 2
Maximaal aantal personeel: 400
Bouwkosten:
Kosten: 25000
Producten Hoeveelheid
kleiblokken: 500
bouwhout: 10000
En das voor het bouwen, want voor het onderzoek zelf heb ik 50000 glories ofzo nodig
Boomstammen verkopen voor maximale prijs en bouwhout inkopen via WTO is veel efficienter dan zelf bouwhout produceren met een "Houtzagerij". Laat het produceren van bouwhout over aan de mensen met een "Grote Houtzagerij"
problemen?
Verder heb ik net mijn eerste dorp
Ik ook
Nu maar ff kijken waar ik me verder op moet richten qua bouwen.
Verwijderd
Hoe bedoel je?Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:30:
[...]
MyReact > Voorkeuren > Instellingen Berichtenoverzicht > "Toon Usericons" aanvinken
Edit : Sorry, niet op de datum gelet, denk dat zijn "probleem" nu al is opgelost
ff kijken waar ik 'myreact' kan vinden
Welkom en succes!flappie27 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:55:
zo, ook net begonnen met het spel. Ik zit in Italië en Kroatië.
De oorlog gaat binnenkort uitbreken, kom ons alsjeblieft versterken!
Lord_T schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:17:
Is de Music gast iemand van GoT? Die leider is van Italie gebied?
Anders moeten we daar misschien eens iets aan doen
Maar goed, zoals Divanhoe al zei, we hebben weer ruimte in ons land en zijn op zoek naar meer slimme spelers, en dan moet je toch hier zijn, denk ik?
Er zijn de laatste dagen wat nieuwe gebouwen en grondstoffen geimplementeerd als voorlopers van de binnenkort geplande militaire update.
In de tussentijd ben ik ook flink doorgegroeid, maar er zijn altijd nog uitdagingen in het vooruitzicht.
En meer spelers zijn natuurlijk altijd welkom.
In Frankrijk bijvoorbeeld zijn nieuwe landgenoten altijd welkom.
[ Voor 10% gewijzigd door Sassie op 09-03-2006 14:10 ]
Maar goed, erg leuk dus, we hebben bookmarklets, real-time gegenereerde prijs-statistieken, voorraden, alles... en het wordt altijd verder ontwikkeld! Dus, wil je wat meer uit het spel halen, kom in Italië!
Afgelopen weekend is er een reset geweest. Iedereen begint dus weer overnieuw! Wil je ook meedoen met dit spel, dan kan dit een goed moment zijn!
Ik zit ondertussen in Griekenland, waar we een democratisch land hebben opgestart en altijd op zoek zijn naar wat "volwassenere" spelers.. maar alle landen zijn natuurlijk leuk!
Inderdaad en omdat er dingen tov voor de reset veranderd zijn is het spel ook voor gevorderde speler weer een beetje 'nieuw'.ChrisM83 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:28:
Even weer een updateje.
Afgelopen weekend is er een reset geweest. Iedereen begint dus weer overnieuw! Wil je ook meedoen met dit spel, dan kan dit een goed moment zijn!
Nu ja ben zelf maar in Frankrijk blijven plakken, ondanks de verhuizing vna veel actieve Fransen naar andere landen. Ach we zien gewoon wel wat het wordt.
Als ik thuis ben zal ik me even reggen en kijken of het spel wat is. Maar zijn er nog tweakers die dit spel spelen of is iedereen onderhand gestopt?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Oh ja wat tegenwoordig wel zo is dat er een beroep op je gedaan wordt om op een aantal rankingsites te stemmen, als een bepaald (totaal) aantal stemmen per dag gehaald wordt wordt er een nieuwe ontwikkeling (gebouw of grondstof bijv) aan het spel toegevoegd.
[ Voor 14% gewijzigd door Sassie op 18-12-2006 13:12 ]
al is idd wel vervelend dat de nieuwe gebouwen samen hangen aan het stem gedrag.
Ik speel zelf in Italie.
En begin net met onderzoek na de bronstijd. dus verlopig kan ik wel even gaan,
maar denk als je al verder bent en moet wachten totdat je weer wat nieuws kan doen best vervelend is
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Zelf zit ik in de Baltische Staten (nieuw land) en we gaan best lekker
Hier een linkje