Toon posts:

nieuw bord voor amd fx 55

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
moet nieuw moederbord hebben, heb de amd 64 fx 55 gekocht, hier zoek ik dus geschikt bordje voor.
alleen heb ik wel een agp videokaart nog niet zo oud, een 6800 gt.
ik zoek dus een bord met wel pci express (gericht op de toekomst), maar ook nog agp..
heb zelf al lopen zoeken maar wat is een beetje goede keus, iemand tip?

alles is welkom ;)

grt. René

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:04:
moet nieuw moederbord hebben, heb de amd 64 fx 55 gekocht, hier zoek ik dus geschikt bordje voor.
alleen heb ik wel een agp videokaart nog niet zo oud, een 6800 gt.
ik zoek dus een bord met wel pci express (gericht op de toekomst), maar ook nog agp..
heb zelf al lopen zoeken maar wat is een beetje goede keus, iemand tip?

alles is welkom ;)

grt. René
Wat heb je zelf al gezocht? :)

Volgens mij is er een nForce 3 mobo die dit heeft, ben er alleen niet zeker van, zo ook niet welke socket hij gebruikt...

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49
Aangezien de FX-55 socket 939 is kun je gaan voor deze oplossing:
ULi Athlon64 Socket939 TGI chipset: AGP & PCI-express

Ik heb zelf ook een ASRock 939Dual-SATA2 besteld met een AMD64 3500+ Venice, ik heb het nog niet ontvangen maar ik hoor wel zeer goede verhalen over dit moederbord. Ik heb zelf nog een Club3D 9600Pro, maar had simpelweg het geld niet om alles in 1x te doen ;) Dan is dit dus een prima oplossing want dan kan ik als ik een nieuwe kaart koop meteen voor een PCI-E gaan.

Dit had je overigens ook kunnen zoeken op Google (zo ben ik ook op dit bord gekomen, en later ook op Tweakers.net) en ook nog eens in de search van GoT zelf ;)

Succes ermee!

EDIT:
Yes, eerste :p

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 16-10-2005 12:35 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:08

Iavak

no savegame

ULi Athlon64 Socket939 TGI chipset: AGP & PCI-express

Edit:
Oops net te laat. :P

[ Voor 42% gewijzigd door Iavak op 16-10-2005 12:16 ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 11:40
Zoiets?

http://www.alternate.nl/h...rue&artno=GHER01&#tecData

edit:

Spuit 11 enzo ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Banshee op 16-10-2005 12:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik dat pci express nog maar ff laat hangen, ik ga voor een Abit AV8 + Third Eye, goeie specs en prijs.. (of iemand nog andere ideëen)
tnx voor de tips..

grt Rene

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?

Daarin staat exact uitgelegd hoe je een mobo kunt uitzoeken :) Aangezien je nérgens in je topicstart aangeeft wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel voorlopig geconcludeerd mbt de vraagstelling, gaat dit topic dicht. Want dat wordt hier op GoT wel van je verwacht namelijk ;)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld vormen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.