Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 17:25
gelocked goedkoper?

bij de orange had ik gewoon een vrije keuze. MAakte niets uit in prijs.

Komen gewoon van 2 verschillende leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Synchroniseren met Outlook Expres

wil dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik meen dat de W800i bij KPN voorlopig nog alleen maar simlocked is te verkrijgen. * pasta heeft namelijk ook een simlocked W800i. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
misschien dat deze hier niet mag.. maar weet niet waar hij anders moet. vandaag heb ik dus een kpn mobiel 25 abo afgesloten.. en nu vroeg ik mijn tegoed op en deze blijkt nu nog maar 9,34 te zijn en ik heb 0,33 euro verbruikt.. moet mijn tegoed dan niet 24,67 euro te zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Ik meende dat je tegoed in de eerste maand afhankelijk was van de datum dat je het afsloot. Op de 20e is al 2/3e van de maand verstreken, en dus ook 1/3e van je tegoed. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de onderkant van de verpakking staat dat mijn W800i made is in China, zijn er ook andere "made in" landen, of komen ze allemaal uit china? :|

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:18:
Op de onderkant van de verpakking staat dat mijn W800i made is in China, zijn er ook andere "made in" landen, of komen ze allemaal uit china? :|
hahahaha, komkommertijd ofzo ?
Made in the USA of Korea kom ik ook vaak tegen hoor. samsung, kia en aiwa komen allemaal niet uit china. 't kost gewoon geen cent om onderdelen in geïndustrialiseerde landen te maken, dáár kindertjes stukjes plastic in elkaar te laten puzzlen en dan naar hier te schepen. dat zou goedkoper zijn dan alles op 1 plek doen.
vandaar; 'in elkaar geprakt in China'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag is eigenlijk of alle W800i's in China worden gemaakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:26:
Mijn vraag is eigenlijk of alle W800i's in China worden gemaakt? :?
lijkt me wel logisch, maar t lijkt alsof je t haast erg vindt?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:53:
[...]

lijkt me wel logisch, maar t lijkt alsof je t haast erg vindt?! :)
Dank je voor je reactie, vroeg me gewoon af of er ook andere versies waren.
Zo komt mijn nokia uit Duitsland.
China is inderdaad niet mijn favoriet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:43:
Ik meen dat de W800i bij KPN voorlopig nog alleen maar simlocked is te verkrijgen. * pasta heeft namelijk ook een simlocked W800i. :)
ik heb een W800i met Hi (das toch ook KPN ?? )
maar die is niet gesimlocked
ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik de w800 wil met Hi zonder simlock, was geen enkel probleem zeiden ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:59
Ik wil even proberen of ik mijn 512 MMS ook kan uitbreiden naar 1 gig. Denk eigenlijk niet dat het gaat lukken dus daarom wil ik graag weten hoe ik de stick in de originele staat terug breng. Lees op Estado dat je de stick in de telefoon moet formateren en dat ie dan zelf weer de goede partitie aanmaakt...hoe wordt dit precies bedoeld? Ik zie geen format optie in de telefoon dus moet het gewoon via XP diskmanager? En hoe maakt ie dan automatisch de juiste partitie grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shengstah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:40
Polster schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:26:
Ik wil even proberen of ik mijn 512 MMS ook kan uitbreiden naar 1 gig. Denk eigenlijk niet dat het gaat lukken dus daarom wil ik graag weten hoe ik de stick in de originele staat terug breng. Lees op Estado dat je de stick in de telefoon moet formateren en dat ie dan zelf weer de goede partitie aanmaakt...hoe wordt dit precies bedoeld? Ik zie geen format optie in de telefoon dus moet het gewoon via XP diskmanager? En hoe maakt ie dan automatisch de juiste partitie grootte?
Simpel, je gaat naar bestandsbeheer en dan op dat meer knopje. Dan zie je de optie ext. geheugen formatteren. Je typt de code, standaard 0000. FF wachten en finito, je hebt weer 512 mb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Vanmiddag ff naar de Belcompany gegaan. Probleem bij mijn D750i is dat mensen mij bij elk gesprek ver weg horen, tenzij ik de headset inplug. Even gevraagd naar reparatie ed.:

Hoe lang duurt het voordat je telefoon weer gerepareerd is?
3 weken

Klopt het dat Dynafix je telefoon terugstuurd in een bubbeltjesenvelop?
(de verkoper keek alsof ie water zag branden) Nee, dit wordt altijd weer netjes en zorgvuldig teruggestuurd (standaard antwoord natuurlijk, maar wellicht heb je een eerlijke verkoper te pakken).

Verder zei ie dat je telefoon niet altijd naar Dynafix wordt opgestuurd maar dat hij ook naar andere reparatiebedrijven kan worden opgestuurd. Iemand die dit kan bevestigen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49
Vanmiddag telefoon geupdate, alles verliep vlekkeloos totdat ik net muziek er op wou gaan zetten
hij is een hele tijd bezig met overzetten maar als ik hem dan van de kabel verwijder en op telefoon kijk hoeveel er over zijn gezet zie ik dat er dan maar 6 mp3'tjes op staan.
Als ik hem dan weer op de usb kabel aansluit zie ik daar ook dat er maar 6 bestanden op de telefoon staan.
Erg raar allemaal, ook is de map met gemaakte foto's verdwenen en kan ik de foto's alleen maar zien via de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Ligt de update service eruit ofzo? Ik ben al een uur aan het proberen om mijn W800i te updaten maar ik kom niet verder dan het aanvinken van de 6 vakjes en daarna gebeurt er niets.. ik zie geen algemene voorwaarden verschijnen of iets derg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:56:
[...]

Dank je voor je reactie, vroeg me gewoon af of er ook andere versies waren.
Zo komt mijn nokia uit Duitsland.
China is inderdaad niet mijn favoriet ;)
np! Maar nu je het zegt, ik meen me te herinneren dat ik wel eens een productiefilmpje van de P900 (910?) heb gezien en die fabriek stond ook in de EU, meen frankrijk, maar kan me vergissen...

enne...ik heb t ook niet zo op die chinezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
/edit

[ Voor 129% gewijzigd door MarkW800i op 21-10-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:14:
[...]

ik heb een W800i met Hi (das toch ook KPN ?? )
maar die is niet gesimlocked
ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik de w800 wil met Hi zonder simlock, was geen enkel probleem zeiden ze. :)
Heb je toevallig een directe link naar iMode in het menu van de telefoon ?
Grote kans dat de telefoon een aangepaste firmware van HI gebruikt waarbij de update niet mogelijk is.
Ik heb de K750i bij een KPN Mobile abonnement en dus zonder aangepaste firmware en de update verloopt zonder problemen.

p.s. MarkW800i, als ik jouw was zou ik die link maar snel even weghalen, volgens mij is dat hier niet echt de bedoeling >:)

[ Voor 10% gewijzigd door AP3X op 20-10-2005 22:44 . Reden: + p.s. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schraagen schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:47:
Vanmiddag ff naar de Belcompany gegaan. Probleem bij mijn D750i is dat mensen mij bij elk gesprek ver weg horen, tenzij ik de headset inplug. Even gevraagd naar reparatie ed.:

3 weken

(de verkoper keek alsof ie water zag branden) Nee, dit wordt altijd weer netjes en zorgvuldig teruggestuurd (standaard antwoord natuurlijk, maar wellicht heb je een eerlijke verkoper te pakken).

Verder zei ie dat je telefoon niet altijd naar Dynafix wordt opgestuurd maar dat hij ook naar andere reparatiebedrijven kan worden opgestuurd. Iemand die dit kan bevestigen???
Indien je zeker weet dat Belcompany een overeenkomst heeft met Dynafix, stuur hem dan zelf naar hen op. De persoon hier die zijn telefoon terug kreeg in een bubbeltjesenvelop had alleen de telefoon (zoals het eigenlijk hoort) opgestuurd, netjes in een doosje. Ik heb twee maal mijn K750i ter reparatie bij Dynafix gehad en ben beide keren zo eigenwijs geweest om alles op te sturen, dus 't doosje inclusief alle accesoires. Dan is de kans dat ze je telefoon terug sturen in een bubbeltjesenvelop uitgesloten omdat ze heus dat hele doosje niet in zo'n envelopje proppen....

En oja, stuur het wel aangetekend op. Kost welliswaar wat meer, maar zo krijg je het ook terug en je hebt toch een stukje zekerheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:43:
[...]

Heb je toevallig een directe link naar iMode in het menu van de telefoon ?
Grote kans dat de telefoon een aangepaste firmware van HI gebruikt waarbij de update niet mogelijk is.
Ik heb de K750i bij een KPN Mobile abonnement en dus zonder aangepaste firmware en de update verloopt zonder problemen.

p.s. MarkW800i, als ik jouw was zou ik die link maar snel even weghalen, volgens mij is dat hier niet echt de bedoeling >:)
Nee ik heb geen I-mode.
ik heb al een update gedaan eerste 15 x ging mis daarna tijdje nix gedaan met de phone en nu weer geprobeerd en de update is gelukt. maar de telefoon ziet de memorystick niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 09-09 20:56
schraagen schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:47:

3 weken

Op het moment dat je telefoon naar dynafix wordt op gestuurd krijg je een RMA nummer (reparatie nummer) dit werkt in princiepe het zelfde als de TrackTrace Functie van TPG.

Het lijkt mij logisch dat op het moment dat BellCompany zegt jou telefoon naar dynafix opgestuurd te hebben dat ze dan een RMA nummer hebben ontvangen. ga voordat je telefoon opgestuurd wordt met deze voorkennis naar bellcompany, kaart aan dat je graag dit nummer wilt, en ze moeten wel vertellen of ze em naar dynafix op sturen ofniet. maar aangezien dynafix de grootste SE reparateur is lijkt het me logisch dat hij daar heen gaat.

Mijn reparatie tijd was trouwens net iets meer dan een week en toen had ik hem weer terug
(vrijdag 7 oktober ontvangen bij dynafix, maandag 17 weer terug bij mij)

en hij werd keurig afgeleverd in een kartonnen doos met de reparatie bon en alles bij gevoegd.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Ik heb de truuk met de stick geprobeerd maar bij mij is het niet gelukt. Stappen die ik heb ondernomen:

- Telefoon uitzetten
- usb kabel aansluiten
- de stappen op Mobile-review gevolgd.
- Quick format in FAT gedaan met verder alle standaard instellingen.

Windows herkent het nu als een 1 gig schijf maar HDTune 2.50 geeft na 468MB alleen maar damaged blocks weer. Na het kopieeren van een groot bestand kreeg ik na een tijdje een foutmelding dat het kopieeren was mislukt.

Misschien had ik een uitgebreidde format moeten doen maar ik denk niet dat dat er iets me te maken heeft.

Edit: De boel restoren lijkt zonder problemen gelukt te zijn dankzij de tip van Shengstah.

Edit 2: Ik heb de W800 met originele firmware R1L002

[ Voor 11% gewijzigd door Polster op 20-10-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Laatst online: 25-03 22:21
Bedankt Pindan en Erwinh, ga dit komende week eens proberen. Weekend namelijk weg.
Ik zal laten weten hoe het is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Shengstah schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:50:
[...]

Hmm russische site, volgens mij is het illegaal ;). Er staan ook spellen op zoals ancient empires 2 waar je eigenlijk voor moet betalen.
Zou het niet weten. als het niet mag moet iemand het zeggen, dan edit ik me post :)
maar ze werken wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkW800i schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:28:
[...]

Zou het niet weten. als het niet mag moet iemand het zeggen, dan edit ik me post :)
maar ze werken wel ;)
edit hem maar hoor,het mag echt niet
:X
Ringtones zijn niet toegestaan, ongeacht het bestandsformaat, de lengte of de kwaliteit. Een uitzondering hierop geldt als de gebruiker aantoont dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de ringtone. De gebruiker dient dit gelijktijdig met het posten van de ringtone in de post zelf aan te geven.

MP4-video's en video's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de video.

Java-midlets, Symbian-applicaties en programma's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de applicatie.

Verder geldt: neem in geval van twijfel altijd vooraf contact op met een I&T-moderator

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fout, hoor je wel te weten. Daarmee heb je ingestemd tijdens het registeren.
Als het niet mag moet iemand het zeggen.
Nee, dat hoeft niemand te zeggen, er staat bovenaan als sticky dit topic. Lees die maar eens:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
dan edit ik me post :)
Doe dat dan gewoon gelijk.... Anders krijg je een Officiele Waarschuwing....
Shengstah schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:50:
[...]

Hmm russische site, volgens mij is het illegaal ;). Er staan ook spellen op zoals ancient empires 2 waar je eigenlijk voor moet betalen.
Quote die links dan ook niet :>

[ Voor 22% gewijzigd door Ginz op 21-10-2005 00:45 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
done :) sorry guys! wil niet graag gebanned worden, want ik zal jullie nog wel nodig hebben in de toekomst met mijn w800i als ik de topic zo lees ;).

Als shengstah ook even zijn post edit die hij van mij qoute dan zijn wel klaar :>

Modbreak:Ik heb die post maar even weggehaald. Let ajb in het vervolg even op de policy vóór je zoiets post :)

[ Voor 63% gewijzigd door Korakal op 21-10-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De games Ancient Empires I & II en Fantasy warrior II: Good, en FW II: Evil zijn wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

stavast schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:42:
als ik wil udaten krijg ik deze melding:

Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service

De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.

heb mijn w8001 vandaag gekocht met een kpn mobiel abo

doe ik iets fout, of kan ik niet updaten?
heb je wel de W800i geselecteerd? Als je de link naar de updateservice uit de openingspost gebruikt staat de K750 geselecteerd en krijg je ook die melding.

[ Voor 1% gewijzigd door Rio op 21-10-2005 10:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
Of hij heeft een gelockt/branded (provider fimware/logo's) toestel en daar is misschien nog geen update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Ik wou ook mijn kaartje uitbreiden van 512 naar 1024, maar het lukt niet meer. Ik kan geen partitie verwijderen. Ik zie wel die verborgen partitie. Het is 1 keer gelukt en toen heb ik gekeken of ik met mijn k750i weer het orginele formaat kreeg. Dat lukte, maar niet meer groter.. |:(

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

He is hier ook iemand die problemen had om via de pc een verbinding met zn w800 te maken?

Ik heb echt vaag probleem ermee. Als ik de usbstekker in de w800 stop, dan herkent de pc hem maar af en toe. Op dit moment zelfs helemaal niet. Maar als ie hem een keer herkent, dan werkt ie wel. Het rare is ook als ik de stekker er weer uit haal, en hem later er weer in stop, hij hem weer niet herkent :S
Ik moet dan de hele pc restarten zodat ie (misschien) weer contact maakt.

Erg vreemd allemaal dus, en ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en een oplossing weet!

thnx alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

stormfly schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:57:
Of hij heeft een gelockt/branded (provider fimware/logo's) toestel en daar is misschien nog geen update voor.
Dat kan, maar de verschillen tussen branded en unbranded zijn wel erg duidelijk in mijn ogen. En volgens mij lockt HI geen toestellen, maar daar wil ik van af wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Be nieuwe software voor de w800i stopt bij mij nu op 50 procent. Geeft een comminucatie fout aan. Jammer volgende week probeer ik t wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Zijn de problemen met de R1N035 firmware al op gelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
BlackiE1982 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:02:
Ik wou ook mijn kaartje uitbreiden van 512 naar 1024, maar het lukt niet meer. Ik kan geen partitie verwijderen. Ik zie wel die verborgen partitie. Het is 1 keer gelukt en toen heb ik gekeken of ik met mijn k750i weer het orginele formaat kreeg. Dat lukte, maar niet meer groter.. |:(
Ik kan hem niet verwijderen en ik kan die 2e partitie ook niet formateren.. is vaag iemand enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

kornboy112 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:50:
[...]

Ik kan hem niet verwijderen en ik kan die 2e partitie ook niet formateren.. is vaag iemand enig idee
Mijn idee: niet aan beginnen. Als hij goed zou functioneren zouden ze die kaart echt wel als dubbele capaciteit-kaart verkocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Update, reperatie van mijn K750i.

Vandaag werd ik opgebeld door Business Point met de mededeling dat ik mijn nieuwe K750i kon ophalen. Telefoon is door Dynafix omgeruild voor een nieuw exemplaar.
MIjn nieuwe K750i is geleverd met de FW R1N035. Tot nu toe geen problemen gehad. :)
Wel merk ik dat mijn vorige K750i anders aanvoelde, die knopjes/joystick gingen soepeler.
Ook heeft deze dat leuke camerageluidje :+
Een pluspunt is wel: ik heb "Mijn vrienden" in Berichten staan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

willy1986 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:15:
Update, reperatie van mijn K750i.

Vandaag werd ik opgebeld door Business Point met de mededeling dat ik mijn nieuwe K750i kon ophalen. Telefoon is door Dynafix omgeruild voor een nieuw exemplaar.
MIjn nieuwe K750i is geleverd met de FW R1N035. Tot nu toe geen problemen gehad. :)
Wel merk ik dat mijn vorige K750i anders aanvoelde, die knopjes/joystick gingen soepeler.
Ook heeft deze dat leuke camerageluidje :+
Een pluspunt is wel: ik heb "Mijn vrienden" in Berichten staan! _/-\o_
Relaxed man... Ik wil vanavond even contact met jou opnemen....

Misschien kan ik dan de GDFS (als dat bij de K750i ook zo is) wel van je kopieren....

MSN/ICQ op je K750i _/-\o_

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
Ik heb mijn phone geprobeerd te flashen maar tijdens het flashen is de kabel een beetje bewogen en toen gaf ie een communcatie fout aan *** usb kabel, iemand enig idee wat te doen de recovery modes doet ook niet meer... ik heb de recovery modes toch aan de praat gekegen beetje bewogen met de usb kabel, maar hoe komt het eigelijk dat ie altijd zo slecht contact maakt, is dat normaal?
Yes hij werkt weer er staat nu R1N035NL op effe kijken of het goed werkt.
Mijn fotos zijn corrupt, maar ik had toch al een backup gemaakt.
Iemand enig idee hoe ik een master reset kan doen?
Effe format op het kaartje gedaan alles werkt goed nu

[ Voor 82% gewijzigd door KoRnboy112 op 21-10-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zonet de nieuwe firmware op mijn W800 gezet, voorlopig nog nix nieuws ontdekt, maar vanaf ik iets ontdek laat ik het weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb gisteren ook mijn W800 geupdate. Ging allemaal zoals het hoort natuurlijk, maar eveneens nog geen verschillen ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
kornboy112 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:50:
[...]

Je moet ingelogged zijn onder admin account om dit te kunnen doen.
Ik heb het gedaan vanuit WinXP diskmanagement console met de kaart in de telefoon. Partition Magic zag de hele MMS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 09-09 20:56
Polster schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:10:
[...]

Je moet ingelogged zijn onder admin account om dit te kunnen doen.
Ik heb het gedaan vanuit WinXP diskmanagement console met de kaart in de telefoon. Partition Magic zag de hele MMS niet.
Mijn idee is dat de verschijning van die tweede partietie, gewoon een giga bug is, het feit dat ik zelfs onder de administrator account niets met de ms kan doen betekend dat het niet is wat het lijkt.
lang leve windows xp, ahum.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeheinen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik heb per vandaag versie R1NA005 op mijn W800i! Gewoon via de upgradesite van SE.

Nog niks nieuws ontdekt, behalve dat de upgrade vlekkeloos verliep! _/-\o_

Ik heb wel de indruk dat het overzetten van mediafiles nu probleemloos verloopt... :)

[ Voor 11% gewijzigd door eeheinen op 21-10-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 11-09 14:21
[Nog niks nieuws ontdekt
Wat ik irritant vind, is dat je als je je toetsblock aan hebt, je niet meer je walkman aan kunt zetten (zonder koptelefoon). In de vorige versie kon je 2 keer klikken en stond ie aan.

Verder is mijn ringtone, Nokiaglobber, een stuk zachter geworden.

Positief: fotos maken loopt nu gelijk met het geluidje en het menu is sneller.

[ Voor 3% gewijzigd door Wesnam op 21-10-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-09 12:24
heb net geupdate naar de nieuwste software.
voor het eerst gedaan ging helemaal goed.

eerst alle standaard software vanaf de se website geinstaleerd (gewone usb driver, pc suite etc etc)

daarna tel uitgedaan. 20 sec gewacht. c ingedrukt gehouden en kabel aangesloten werd netjes nieuwe flash drive gevonden , toen de speciale update drivers geinstalleerd (handmatig volgens de walkthrough hier in de topic)

toen tel helemaal aangezet en verder via de website geupdate.

enige verschil is, ik heb zelf voor de update mn tel een master reset gedaan, en mn memorystick eruit gehaald voor ik ging updaten. lekker veilig alles op standaard en geen memory stick erin.

edit: heb vanaf de standaard firmware geupdate dus merk n dat vooral door foto's bladeren een stuk sneller gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:21:
heb net geupdate naar de nieuwste software.

edit: heb vanaf de standaard firmware geupdate dus merk n dat vooral door foto's bladeren een stuk sneller gaat.
Ik heb dit ook gemerkt ja, het bladeren in de foto map gaat een stukje sneller....
Weet iemand verder ook nog wat verbeterd is met de nieuwe Firmware (R1NA005) ten op zichte van de oude firmware(R1N035)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Mmm, heel leuk om hier te lezen dat firmware problemen opgelost zijn. Zijn de software problemen van de telefoon daarmee ook voorgoed van de baan.

Normaal mag ik morgen (na 2 weken van ongeduldig wachten) hopelijk achter mijn telefoon. Ze gingen bellen als hij er was maar ga waarschijnlijk toch voor alle zekerheid eens kijken of hij al binnen is en eventueel weet ik dan hoe lang het wachten nog gaat duren. Is net een iPod Mini bestellen. Duurde ook zo lang.

En is hij er nog niet dan vraag ik meteen ook eventjes hoe veel hij nu wel kost want bij het bestellen wisten ze dit nog niet in de winkel. Rond de 400 dat was het enige.

De reden waarom ze hem nog niet hebben was omwille van het feit dat er dus problemen met de software zijn en deze eerst van de baan moeten zijn vooraleer het toestel verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij update ging ook helemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 10-08 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:05:
[...]

ik heb alleen maar 'n 64 mb, dus tjekken kan ik het niet. benieuwd ben ik wel, zal wellicht m'n aankooppatroon beïnvloeden
Mijn 64 mb kaartje kan anders toch echt een stuk groter worden, ik zit nu rond de 15 gb ofzo:
Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/3808/mob0cn.th.png

[vraag me niet hoe ik het heb gedaan, ineens crashte die, en nu heb ik dit :( zometeen maar even formatteren]

Voor de minder slimmere mensen: ik heb dus niet echt zoveel ruimte.. is gewoon op hol geslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Laatst online: 21-07 16:39
Eventjes nog over dat wazige verhaal van die verdubbeling van de memorystick opslagcapaciteit.

In de handleiding die hierboven is genoemd ( http://mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37571 ) staat dat je de huidige partitie moet verwijderen. Ik kan echter op geen enkele manier die partitie eraf gooien. De enige optie die ik heb ik formatteren maar dan kan ik de 2e 500 mb er niet bij betrekken.

Ik heb de partitie proberen te verwijderen in schijfbeheer via de telefoon, via de printer dmv duo adapter en in een cardreader, ook met de duo adapter. De reden dat ie niet weg kan is dat de partitie als actief staat aangegeven. Actieve partities kan je niet verwijderen en ik kan de partitie niet van actief afhalen.

Hoe verwijder ik nu die partitie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb lekker gespeeld met de extra ruimte op m'n 1GB memstick, maar het is me toch iets te onbetrouwbaar.
Mijn K750i herkent de memstick af en toe niet en heel grote bestanden erbij kopiëren als je al over de 1GB vol zit gaat fout (disk full melding).
Overigens heb ik de bestaande fat partitie in XP verwijderd en toen een nieuwe aangemaakt die bijna 2GB groot was, quick format en klaar was ie.
Ik raak geen data kwijt, maar de memstick wordt nogal willekeurig wel of niet herkend in de foon.
Ook ik heb hem nu weer met de foon geformatteerd en m'n backup staat er weer keurig op ;)
Hij wordt nu weer goed herkend.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vriendin overweegt 'n w800 te kopen. het enige nadeel: de achterkant wordt er snel smerig/vaal/dof/besmeurd/ranzig. in elke winkel waar hij lag, waren ze idd goor.
hoe staat het daarmee irl ?
of hebben jullie hoesjes, en zijn jullie geen vrouwen, of poetsen jullie 'm steeds (...)
enfin: wordt hij ranzig in dagelijks gebruik ?

edit: 't zou wel 'n leuke familie worden, kruisen van zwart en oranje.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 20:17 . Reden: Sony-Ericsson; één grote familie! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:16:
mijn vriendin overweegt 'n w800 te kopen. het enige nadeel: de achterkant wordt er snel smerig/vaal/dof/besmeurd/ranzig. in elke winkel waar hij lag, waren ze idd goor.
hoe staat het daarmee irl ?
of hebben jullie hoesjes, en zijn jullie geen vrouwen, of poetsen jullie 'm steeds (...)
Uh...neuh....eigelijk niet. Tenminste niet bij mij. Heb de 800 nu al een paar maanden, en niks op te zien :)
En als ie vies zou worden, ff zakdoekje of tissue er over en het is weer schoon lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Laatst online: 07-09 18:10
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:16:
Zie deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon dit zo snel niet op het forum vinden..
excuses als het er al staat.. graag hoor ik het dan ;)

Heeft de infrarood op de W800i nog andere functies dan data overzetten van bv laptop naar telefoon?
bijvoorbeeld als afstandsbediening voor je TV?
het leek me wel vet als dat zou kunnen..

wie o wie?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Kan iemand mij vertellen of ik mijn 'Orange Branded W800i' ook online kan updaten? :'(

Want ik krijg nadat ik die 6 hokjes heb aangevinkt (toestel aangesloten, volledig opgeladen etc.. etc) krijg ik gewoon een nieuwe pagina te zien met bovenaan 'Welkom bij Sony Ericsson Update service' en voor de rest niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met een abbo opzeggen. Ik bedoel dus eigenlijk wanneer de/het(?) abbo (Orange) is afgelopen.
De mijne is nml officieel 10 januari 2006 afgelopen. Dan loopt ie toch niet meer door of ben ik nou gek? (Ooit eens zo'n stom verhaaltje gehoord. En zo ja, waarom staat er dan 2 jarig bij als ie daarna toch doorloopt?)

Modbreak:dit staat gewoon in je contract en Algemene Voorwaarden; dat had je dus prima zelf op kunnen zoeken

Misschien wacht ik tot dan en neem dan ander abbo met k750i OF w800i hihi ;) . Ben er echt nog steeds niet uit. Vandaag ff gekeken in winkels.

Ik weet nml niet of ik nog bij Orange wil blijven. Ben er verder wel tevreden over hoor, heb nog never nooit last gehad van slecht bereik (hmm waar halen ze dat vandaan dan?), en je kunt tenminste onbeperkt meenemen. Dat laatste heeft geen enkele andere provider. Ja vodafone, 2 maandjes en daarna maar het dubbele van je abbobedrag.

[ Voor 7% gewijzigd door Korakal op 23-10-2005 11:48 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
jawel loopt gewoon door :)
Schriftelijk opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Sterretje6 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:59:
Hoe zit het trouwens met een abbo opzeggen. Ik bedoel dus eigenlijk wanneer de/het(?) abbo (Orange) is afgelopen.
De mijne is nml officieel 10 januari 2006 afgelopen. Dan loopt ie toch niet meer door of ben ik nou gek? (Ooit eens zo'n stom verhaaltje gehoord. En zo ja, waarom staat er dan 2 jarig bij als ie daarna toch doorloopt?)

Misschien wacht ik tot dan en neem dan ander abbo met k750i OF w800i hihi ;) . Ben er echt nog steeds niet uit. Vandaag ff gekeken in winkels.

Ik weet nml niet of ik nog bij Orange wil blijven. Ben er verder wel tevreden over hoor, heb nog never nooit last gehad van slecht bereik (hmm waar halen ze dat vandaan dan?), en je kunt tenminste onbeperkt meenemen. Dat laatste heeft geen enkele andere provider. Ja vodafone, 2 maandjes en daarna maar het dubbele van je abbobedrag.
Voor abonnementen is vast wel ergens een apart topic. Dit topic niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:45:
Kan iemand mij vertellen of ik mijn 'Orange Branded W800i' ook online kan updaten? :'(

Want ik krijg nadat ik die 6 hokjes heb aangevinkt (toestel aangesloten, volledig opgeladen etc.. etc) krijg ik gewoon een nieuwe pagina te zien met bovenaan 'Welkom bij Sony Ericsson Update service' en voor de rest niets...
Niemand???
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
heb je al dingen uit de ts gedownload? ander contact opnemen met orange. ook wel logisch omdat ze hun eigen software dr in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Zo hey.
Beetje minder streng kan ook wel hoor! Is IMO niet echt nodig, niet goed voor je hart. :+ :)
(En er staan toch duidelijk de woorden k750i en w800i in.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Sterretje6 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:06:
Zo hey.
Beetje minder streng kan ook wel hoor! Is IMO niet echt nodig, niet goed voor je hart. :+ :)
(En er staan toch duidelijk de woorden k750i en w800i in.)
Dit topic gaat over de telefoons zelf, niet de abonnementen die erbij afgesloten wordt. Ik denk dat je wel in de voorwaarden (/contract) van je provider kunt vinden. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je java op je pc staan,je hoort namelijk een popup venster te krijgen die dan zegt wat je verder moet doen ;)Dus popupkiller uitzetten he ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
brehloi schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:11:
zoals ik gister al schreef heb ik na het update van de w800 problemen met de bestandsoverdracht. Het is echt onmogelijk om bestanden op de telefoon te zetten omdat er willekeurig bestanden verdwijnen en corrupt raken na ontkoppeling. Nu hoor ik het één en ander over cache-problemen en master-resets. Zou een master-reset de problemen bij mij op kunnen lossen?
Ik heb dit probleem dus ook. Ik kreeg te horen dat het zou liggen aan de firmware (R1N035), maar nu ik weer ge-update heb, is er nog steeds niks verandert. Ik kopieer 20 MP3's, trek daarna de kabel eruit en dan staan er maar 8 ofzo op. Ontzettend vervelend. Is al meer bekend over de mogelijke oplossing hiervoor? Kan er via google iig niet veel over vinden.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
maar wat voor echte verbeteringen zitten er dan in zo'n update???
En zijn ze nodig??
Want als ik zo kijk is er alleen maar gezeik mee :S

[ Voor 3% gewijzigd door MarkW800i op 22-10-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
MarkW800i schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:54:
maar wat voor echte verbeteringen zitten er dan in zo'n update???
En zijn ze nodig??
Want als ik zo kijk is er alleen maar gezeik mee :S
Staat allemaal in de startpost, voor mij was de BT stabiliteit een reden om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Vuilnisbak schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:30:
[...]

Ik heb dit probleem dus ook. Ik kreeg te horen dat het zou liggen aan de firmware (R1N035), maar nu ik weer ge-update heb, is er nog steeds niks verandert. Ik kopieer 20 MP3's, trek daarna de kabel eruit en dan staan er maar 8 ofzo op. Ontzettend vervelend. Is al meer bekend over de mogelijke oplossing hiervoor? Kan er via google iig niet veel over vinden.
Dit probleem heb ik dus ook. Heel vervelend. Ik hoop echt dat SE met een passende oplossing hiervoor komt, en heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sixkiller schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:48:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook. Heel vervelend. Ik hoop echt dat SE met een passende oplossing hiervoor komt, en heel snel.
kabel eruit getrokken MET 'veilig verwijderen' ?
dat helpt nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Hoe maak ik mappen aan in het Games gedeelte?
Ik wil namelijk wat games installeren en gesorteerd in bepaalde mappen. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:58:
[...]

kabel eruit getrokken MET 'veilig verwijderen' ?
dat helpt nl.
Ook dat hielp niet overigens. Nadat de files op de telefoon stonden kon ik ze netjes zien via Explorer, zodra ik veilig verwijderen deed waren er weer een hele reeks files verdwenen. Het lijkt er dus op dat er iets niet helemaal in orde is met de laatste nieuwe firmware. Met de originele firmware had ik hier nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Hoe kan ik eerst games testen op mijn pc?
ik heb de jdk dinges al geinstalleerd, alleen heb ik alleen .jar en niet de .jad. Wanneer ik met Jadmaker de jad maak dan doen ze het niet. Terwijl enkele games wel de .jad hebben en die het wel doen op mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
Sixkiller schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Ook dat hielp niet overigens. Nadat de files op de telefoon stonden kon ik ze netjes zien via Explorer, zodra ik veilig verwijderen deed waren er weer een hele reeks files verdwenen. Het lijkt er dus op dat er iets niet helemaal in orde is met de laatste nieuwe firmware. Met de originele firmware had ik hier nooit last van.
Precies. Helpt niet. Ik heb Sony gemaild over dit mankement. Als ik een reactie heb zal ik deze posten.

Ik heb trouwens nog een ander probleem. Als ik op straat bel en er rijdt bij mij een auto langs, dan hoort degene aan de andere kant van de lijn een enorme schelle heriie. Herkent iemand dit?

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeffert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik heb mijn w800i geflashed naar de R1NA005 firmware versie, maar ik ben er niet tevreden over. Ik heb het idee dat de geluidskwaliteit van de mp3speler sterk is verminderd. Ook heb ik het idee dat bepaalde lage tonen worden afgekapt op een bepaalde frequentie en dat sommige lage tonen niet meer weer worden gegeven. Erg jammer dus, want mijn w800i klonk zo mooi met de R1L002 firmware...

Weet iemand of je ook een rollback kan doen naar de oude firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Het is me al gelukt.. mijn Java applets waren niet up to date. Na het update van Java werkte het perfect. Echter heb ik firmware versie R1N035 en niet R1N005....

Waar hebben jullie R1N005 vandaag? SEUS geeft mij gewoon R1N035....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shengstah
Ik heb nu ook R1NA005 , 1 ding wat me wel opgevallen is dat de bas hoger is geworden. Nu vind ik de megabass instelling erg vervelend om naar te luisteren.

Ik heb op een ander forum gelezen dat het wel lukt als je 15 bestanden per keer verstuurd. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien is het wel waard om het te testen.

edit: ik heb een w800i.

[ Voor 4% gewijzigd door Shengstah op 22-10-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Waar heb je R1NA005 vandaan??

Ik probeerde net weer te updaten maar toen gaf SEUS aan dat mijn toestel al bijgewerkt was... (ja klopt ook maar met R1N035 :? )

[ Voor 3% gewijzigd door dkawa op 22-10-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben mensen die updaten naar 035 misschien een k750 en mensen die naar n 005 updaten n w800?
daar zou het aan kunnen liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh * 6 zou je zo vriendelijk willen zijn om je hihi abbogezeik ergens anders voort te zetten ? :O

Modbreak:zou jij dan zo vriendelijk willen zijn dit soort opmerkingen aan de crew over te laten en daarvoor topicreport te gebruiken.... :/

[ Voor 70% gewijzigd door Korakal op 23-10-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Dutchsoulboy1 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:01:
[...]

Nee dat kan helaas niet , is al zo vaak geprobeerd , blijkbaar is het zo dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken !
(nofi) Volgensmij heeft Pasta hier al vriendelijk doch dringend opgewezen... Dergelijke berichten zoals dit maken het forum er niet leesbaarder op. We moeten dergelijke berichten maar negeren of slechts één keer op de forumrichtlijnen c.q. regels wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:32:
[...]

Ik heb dit ook gemerkt ja, het bladeren in de foto map gaat een stukje sneller....
Weet iemand verder ook nog wat verbeterd is met de nieuwe Firmware (R1NA005) ten op zichte van de oude firmware(R1N035)?
vind alleen wel dat de qualiteit van foto's in de normale modus achteruit is gegaan. bij wat minder licht gaat het al de verkeerde kant op en lijkt het alsof je op een cheap webcam foto's maakt. terwijl dit eerst volgens mij neit zo was. nou wordt dat natuurlijk gelijk recht getrokkenmet de betere nachtmodus waarbij dat effect weer verdwijnt. maar dat heeft duidelijk een impact op de snelheid van de foto' je camera gaat gelijk laggen bij het bewegen dus dat is wel weer minder.

edit: nou weet ik niet of ik dit zelf per ongeluk heb gedaan of door de firmware is gebeurd. maa rik was opeens mn video's kwijt :| had ze gelukkig nog op mn comp staan dus weer erop gedonderd, ijken of het weer gebeurt zou zonde zijn. snap neit dat die gasten bij se niet gelijk effe een goede update kunnen maken. waarom uberhaupt dingen veranderen die gewoon goed zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 22-10-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
heeft iemand al zo'n silicone case voor de w800i? en zou diegene wat foto's kunnen plaatsen? lijkt me sterk dat niemand er hier een heeft aangezien ze allemaal uitverkocht waren :*)

weet niet of dit is langsgekomen, maar wanneer ik mijn telefoon in de stille modus zet (via #) dan hoor ik geen geluidje meer als ik een foto maak.

[ Voor 32% gewijzigd door stavast op 22-10-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend wat betreft de mogelijkheden voor navigatie op de w800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:59:
Is er al iets bekend wat betreft de mogelijkheden voor navigatie op de w800i?
http://www.mobilefun.co.uk/product/7912.htm
http://developer.sonyeric...ps_receiver_bluetooth.jsp

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Modbreak:spammen doen we hier niet

[ Voor 96% gewijzigd door Korakal op 23-10-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:18:
Waar heb je R1NA005 vandaan??

Ik probeerde net weer te updaten maar toen gaf SEUS aan dat mijn toestel al bijgewerkt was... (ja klopt ook maar met R1N035 :? )
Kan iemand mij aub vertellen waar ik de R1NA005 FW kan krijgen? Want die R1N035 is echt 10000x niets.. Niets werkt meer goed... had ik maar nooit mijn toestel geupdate :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
stavast schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:35:
heeft iemand al zo'n silicone case voor de w800i? en zou diegene wat foto's kunnen plaatsen? lijkt me sterk dat niemand er hier een heeft aangezien ze allemaal uitverkocht waren :*)

weet niet of dit is langsgekomen, maar wanneer ik mijn telefoon in de stille modus zet (via #) dan hoor ik geen geluidje meer als ik een foto maak.
Ik heb er net eentje besteld bij gsmhut.nl
hij heeft ze voor 8 euro.

Ik vind het wel handig, want een kras op mijn scherm vind ik toch wel heel erg zonde...

[ Voor 3% gewijzigd door achterop23 op 22-10-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23

achterop23 schreef:

Hoe maak ik mappen aan in het Games gedeelte?
Ik wil namelijk wat games installeren en gesorteerd in bepaalde mappen. Is dit mogelijk?

achterop23 schreef:

Hoe kan ik eerst games testen op mijn pc?
ik heb de jdk dinges al geinstalleerd, alleen heb ik alleen .jar en niet de .jad. Wanneer ik met Jadmaker de jad maak dan doen ze het niet. Terwijl enkele games wel de .jad hebben en die het wel doen op mijn pc
Niemand hier al achter gekomen? Die mappen in Games sectie. Dat staat dan op de telefooninternegeheugen. Kan die via de usbkabel ook bekeken worden en eventueel aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:15:
[...]

Ik heb er net eentje besteld bij gsmhut.nl
hij heeft ze voor 8 euro.

Ik vind het wel handig, want een kras op mijn scherm vind ik toch wel heel erg zonde...
Deze beschermen de display niet, raad je aan er een screenprotector bij te kopen.
De display is namelijk gewoon open :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dkawa schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:00:
[...]

Kan iemand mij aub vertellen waar ik de R1NA005 FW kan krijgen? Want die R1N035 is echt 10000x niets.. Niets werkt meer goed... had ik maar nooit mijn toestel geupdate :'(
Kan je beter niet doen hoor dani,heb juist ook spijt dat ik deR1NA005 nu heb,geluid is minder,het beltoon volume is minder,hou maar R1N035 hoor,misschien is de 005 wel weer van de site afgehaald vanwege problemen ofzo :?Ik heb hem gewoon hier geupdate

(edit)ff opnieuw gedaan maar gewoon R1NA005 hoor |:(

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
Heb eindelijk m'n K750i terug!

Gloednieuw welteverstaan ^^

Nou de remote van Speedy-Andre werkt goed, mijn dank daarvoor...

Heb wel al een fout ontdekt...

Na een tijd zie ik geen Gesprek meer maar een paar cijfers...

Na een reboot is dit opgelost, maar dan ben ik m'n joystick snelkoppeling kwijt...

Iemand advies?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat ik geen voorkeursnetwerken meer in mijn K750i kan toevoegen? Heb de nieuwste firmware R1n0035. Sindsdiend werkt het niet meer. Lastig om als je veel in het buitenland bent dit niet meer te kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Big-R schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:46:
Heb eindelijk m'n K750i terug!

Gloednieuw welteverstaan ^^

Nou de remote van Speedy-Andre werkt goed, mijn dank daarvoor...

Heb wel al een fout ontdekt...

Na een tijd zie ik geen Gesprek meer maar een paar cijfers...

Na een reboot is dit opgelost, maar dan ben ik m'n joystick snelkoppeling kwijt...

Iemand advies?
Het is de 1e keer dat ik lees dat er iets met een menu verkeerd gaat (i.c.m. de remote functie?) :/
Je hebt HID eigenlijk alleen nodig om de boel op afstand te starten, daarna kun je HID op de foon uitschakelen.
Bij mij werd de BT communicatie verstoord als ik tegelijk HID en Opera (of een ander programma) gebruik, de proxy verbreekt dan de verbinding en HID blijft goed werken.
Zonder HID blijft de proxy urenlang verbinding houden en is hij vergelijkbaar met Device explorer, die ook de proxy gebruikt.
Met een nieuwe foon heb je een nieuwere firmware, zou daar het verschil in zitten :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
Is niet i.c.m. HID ;)

Staat er onduidelijk, mijn fout.

Nee als ik wat zit te klooien dan na een tijd zie ik cijfers, maar net ook (pwK-23kn (ongeveer) staan...

Heb niet weer zin om m'n tel 4 weken kwijt te zijn...

Fw=R1n0035

//Edit: Ben trouwens nog ergens achter...

Als je via opera browst dan krijg ik dit ip:
193.69.116.49

Ik hoop dat het goed is omdat anders mijn GPRS kosten aardig hoog liggen nu :P

[ Voor 30% gewijzigd door Big-R op 23-10-2005 03:37 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
trouwens ben ik de enige die na een update naar R1N005 (vanaf het orginele software) vindt dat de mega bass functie zo ver@#$%^ is.
ik hoor gewon het verschil niet meer tussen de drums en andere bassen. heel irritant. het klinkt voor geen meter de bassen worden veel te veel versterkt in vergelijking met de gewone drums etc. terwijl die naar mijn mening juist meer versterkt zouden moeten worden. in R1N035 klonk de megabass echt als muziek in de oren (letterlijk). nu klinkt het gewoon niet meer.
hopen dat ze het fixen in de volgende release.
snap sowieso niet waarom die se gasten knoeien aan dingen die het gewoon eerst goed deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
Achterop23 >> Om games te installeren kan je het volgende doen:
De game (.jar bestand) via de usb kabel overzetten naar map OVERIG op je mem stick. Telefoon loskoppelen en navigeren naar map OVERIG. Als je op het bestand klikt vraagt ie om het te installeren EN naar welke map (Games of Applicaties)...

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Mandrake schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 06:54:
Achterop23 >> Om games te installeren kan je het volgende doen:
De game (.jar bestand) via de usb kabel overzetten naar map OVERIG op je mem stick. Telefoon loskoppelen en navigeren naar map OVERIG. Als je op het bestand klikt vraagt ie om het te installeren EN naar welke map (Games of Applicaties)...
dat weet ik, maar ik vroeg me af of ik handmatig andere mappen kan aanmaken in de map games of applicaties. Om het overzicht te bewaren
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.