Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Anoniem: 148223 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:35:
[...]

Deze beschermen de display niet, raad je aan er een screenprotector bij te kopen.
De display is namelijk gewoon open :/
weet je dat zeker?
hmm, dan moet ik even verder zoeken dus.

Wat raad je mij aan? Die screenprotector, is dat niet dat plasticje dat er in het begin ook al bij zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:53

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Big-R schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 03:26:
Is niet i.c.m. HID ;)

Als je via opera browst dan krijg ik dit ip:
193.69.116.49

Ik hoop dat het goed is omdat anders mijn GPRS kosten aardig hoog liggen nu :P
Als je via gprs browst dan zie je een wereldbolletje boven in de rode balk staan, als je het echt zeker wil weten dan maak je Opera ff klein, dan kun je de 'desktop' zien (en een wereldbolletje als je met gprs verbindt).
De shortcut regelt alles, de 2 getallen voor het te starten programma mag je wijzigen, de losse s achter de 2 getallen moet blijven staan omdat je anders geen internetverbinding met je pc opbouwt en dan probeert Opera via gprs te verbinden :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

achterop23 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

Wat raad je mij aan? Die screenprotector, is dat niet dat plasticje dat er in het begin ook al bij zat?
Het is zoiets ja, maar dan steviger en met een goede lijmlaag zodat ie niet gaat opkrullen e.d. ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
Ok bedankt. Ik zie geen wereldbolletje. :p

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155656

Ik ben er eergister achtergekomen dat mijn cardreader in de telefoon kapot is.
Ik heb een service test gedaan met de memorystick erin, maar toen gaf hij aan dat er geen memorystick in zit. dus mijn Conclusie is dat de reader kapot is.

Nou komt toevallig de verzekering mijn telefoon dinsdag ophalen ivm met korte batterijduur
zouden ze dan mij een nieuw toestel geven als hun ook concluderen dat de reader kapot is?
Of is dit makkelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39
Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 01:59:
[...]

Het is de 1e keer dat ik lees dat er iets met een menu verkeerd gaat (i.c.m. de remote functie?) :/
Dit heb ik ook een paar keer gehad. Na het starten van de snelkoppeling veranderde 'gesprek' in iets als '2022:12' en 'Menu' veranderde in een of ander vreemd woord. Na een herstart was alles weer normaal. Vreemd genoeg heb ik het nu al een tijdje niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-02-2024
Nou sorry dat ik ineens over een heel ander onderdeel begin maar ik wordt er echt helemaal gek van.

Allereerst.. JA ik zal wel een nub zijn.. Maar ik snap één ding niet van de Sony Ericcson W800i
En tis iets heel doms :+

Hoe zet ik in godsnaam mijn toestel op TOETSVERGRENDELING?? 8)7 8)7

Ik heb de handleiding al wel 10 x doorgelezen maar zie het nergens staan. Op het toestel zit linksonderin een knoppie waar een sleuteltje bij staat (en dat leek mij een logische knop om het toestel mee te vergrendelen.. maar uhm.. het lukt me niet O-)

kan iemand mij uit de brand helpen?? PLEASE!!!

alvast mega bedankt

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:36:
[...]

Het is zoiets ja, maar dan steviger en met een goede lijmlaag zodat ie niet gaat opkrullen e.d. ;)
hij kan er wel weer af? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
3nzym3 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:46:
Nou sorry dat ik ineens over een heel ander onderdeel begin maar ik wordt er echt helemaal gek van.

Allereerst.. JA ik zal wel een nub zijn.. Maar ik snap één ding niet van de Sony Ericcson W800i

Hehe Probeer es sterretje en daarna de knop rechtsbovenin :) hf

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23

Ik heb de handleiding al wel 10 x doorgelezen maar zie het nergens staan. Op het toestel zit linksonderin een knoppie waar een sleuteltje bij staat (en dat leek mij een logische knop om het toestel mee te vergrendelen.. maar uhm.. het lukt me niet O-)

alvast mega bedankt

Stephan
sterretje en dan de knop rechtsbovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 18:34

Nyana

Who?!

alvast mega bedankt

Stephan
* menu :+ Ik heb het ook nergens kunnen vinden heb het ook hier meoten vragen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-02-2024
OMG _/-\o_ _/-\o_

je bent mijn held.. alhoewel ik me nu wel uber dom voel.. hahaha 8)7 }:O

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Rofl en ik maar wachten tot mn foon weer trug van de reparatie is :( snik hehe ;)

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 18:34

Nyana

Who?!

Ejager schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:55:
Rofl en ik maar wachten tot mn foon weer trug van de reparatie is :( snik hehe ;)
Me 2. Bijna 2 weken nu. Al paar x gemailt over de status maar geen gehoor... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Jip, een screenprotector is meerdere keren te gebruiken (=handig, want je krijgt hem toch nooit in 1x recht :))

ps. ik heb er nog enkele liggen, mail (zie profiel) voor info. Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, niet bedoeld als spam oid!

[ Voor 22% gewijzigd door schaduw op 23-10-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tuurlijk en zonder sporen achter te laten (althans bij die ik heb is dat zo) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 155656 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:41:
Ik ben er eergister achtergekomen dat mijn cardreader in de telefoon kapot is.
Ik heb een service test gedaan met de memorystick erin, maar toen gaf hij aan dat er geen memorystick in zit. dus mijn Conclusie is dat de reader kapot is.

Nou komt toevallig de verzekering mijn telefoon dinsdag ophalen ivm met korte batterijduur
zouden ze dan mij een nieuw toestel geven als hun ook concluderen dat de reader kapot is?
Of is dit makkelijk te maken?
Het kan ook de memorystick zijn natuurlijk, kijk eens of hij in een cardreader, een psp of een andere foon nog leesbaar is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Even over omgezette filmpjes met ImToo mpeg encoder. Ik zet een aflevering van Top gear (*.avi bestand) om naar mp4 met de volgende instellingen:
128 kbps video
23 fps
64 kbps audio 44100 kHz
176x96 screensize (aspect ratio behouden, van daar 96)

Als ik nu bijv. de eerste 10 minuten omzet dan speelt hij vloeiend af op mijn telefoon. Als ik echter de hele aflevering van een uur omzet hapert ie als het ware op mijn telefoon. Hij is 80 MB. Wat ik ook heb geprobeerd is om de aflevering in stukjes van 10 minuten te delen, maar als ik bij Imtoo een andere waarde bij start time invul dan hapert ie als een gek (ook al op de pc als een soort foutje in Imtoo). Waar kan dit nou aan liggen. Ik heb altijd al pimp my ride en punk'd normaal kunnen bekijken op mijn w800 met 25 fps. En kent iemand van jullie bijv. een progje om een *.mp4 bestand op te delen in verschillende stukken? Ik heb er wel een paar gevonden, maar dan moet je het filmpje recoden naar een ander formaat.
Iemand die me kan helpen?

Btw ik heb de firmware R1NA001 (de allernieuwste) die klote is met de usb kabel, dus heb ik de hele aflevering gestuurd via bluetooth.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71876

Ik had 3 weken geleden grote problemen met mijn telefoon. Een groot gedeelte van het toetsenbord werkte niet meer (zoals de 4, 5 en 6 en de joystick). Heb geprobeerd of het soms stof was, dus de stofzuiger erop maar dit werkte helaas ook niet. Toen heb ik gem weg gebracht naar the phonehouse en daar zeiden ze dat ik hem maximaal 3 weken kwijt was. Ik ging toen gelijk van langer uit, want op hier staan elke keer verhalen over 6 weken e.d., maar binnen 2 weken was hij weer gemaakt. Dus soms valt de reparatie tijd wel mee, gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-06 10:46
Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Tuurlijk en zonder sporen achter te laten (althans bij die ik heb is dat zo) ;)
Welk merk heb je? Ik heb er eentje van 3M besteld gisterenavond in Luik. Benieuwd wanneer ik hem heb. Hopelijk dinsdag want dan komt ook mijn toestel binnen en dan kan ik hem er meteen opplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 17:30

greatgonzo

schit-te-rend!

Heeft een I-mode bundel eigenlijk zin als je binnenkort de w800 wil bestellen? Ik wil namelijk deze phone bestellen, ofwel met Hi, ofwel met KPN abbo. Bij de KPN zit i-mode in de bundel, bij Hi niet en betaal je extra.

Dus als je geen gebruik kan maken van i-mode bij de w800, bestel ik net zolief Hi, die zijn wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156901

Hoi Hoi jongens

ik heb net wat op het internet gevonden
het schijnt dat je de 512mb kaart kan omzetten naar 1 gig

of het werkt weet ik nog niet helemaal maar ik gaat het nu proberen om te kijken of het een beetje wil werken

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37571

hier staat hoe het moet maar ik hou jullie op de hoogte

Groet Aussi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

co0lman schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:31:
[...]

Welk merk heb je? Ik heb er eentje van 3M besteld gisterenavond in Luik. Benieuwd wanneer ik hem heb. Hopelijk dinsdag want dan komt ook mijn toestel binnen en dan kan ik hem er meteen opplakken.
Ik heb ook 3M, ben er achter dat er 2 versies zijn, was dat bij een shop of via Ebay ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:21
Anoniem: 156901 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:26:
Hoi Hoi jongens

of het werkt weet ik nog niet helemaal maar ik gaat het nu proberen om te kijken of het een beetje wil werken

Groet Aussi
:O waar gingen de afgelopen 7 pagina's nou over? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 156901 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:26:
Hoi Hoi jongens

Groet Aussi
Ben je altijd zo laat met die dingen of lees je het topic gewoon niet, een paar dagen terug stond dit topic er vol van 8)7
Het lijkt soms te werken, maar het is niet betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oepsie mijn excusies :o hehe

ik heb het geprobeerd en ben nou muziek aan het overzetten

even kijken of het werkt

groet Aussie

Edit:

ik kan melden dat het gewoon werkt , weliswaar niet via je eigen sony ericsson telefoon, want dan kan hij ze niet goed overzetten.

doe je het via een algemene cardreader en zet je ze dan over dan lukt het wel goed

ik vind dit dus niet erg want dit probleem had ik al sinds het update van mij w800 telefoon

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 156901 op 23-10-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158166

niket610 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:30:
[...]

:O waar gingen de afgelopen 7 pagina's nou over? 8)7
i.i.g geval is mijn vraag nog niet beantwoordWeet iemand hoe het komt dat ik geen voorkeursnetwerken meer in mijn K750i kan toevoegen? Heb de nieuwste firmware R1n0035. Sindsdiend werkt het niet meer. Lastig om als je veel in het buitenland bent dit niet meer te kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143066

Heb problemen met de walkman in mn W800i.
Soms stopt ie zomaar tijdens een liedje, en krijg ik foutmelding, en soms start ie t nummer niet!

Heb alles geprobeerd, zelfs de telefoon omgeruild + ms kaart!
MP3 gewoon in de map mp3 gedaan, ook in audio geprobeerd...

iemand idee?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:07
ok effe een update, dit zijn de problemen die ik tot nu toe ben tegengekomen na het updaten naar r1na005.
  • megabass werkt niet meer goed, geeft heel lelijk geluid
  • Foto's zijn bij wat minder licht al slechter, en ik ben sneller aangewezen op de nachtmodus, op zich geen probleem maar geeft wel een ernstige lag in het beeld weer terwijl dat neit nodig zou meoten zijn. foto's in het donker zijn daarintegen wel wat beter.
  • in de plaatjes mappen, in de submap camera pictures (waar standaard alle plaatjes opgeslagen worden.) zie ik de thumbnails van bepaalde foto's niet ze zijn gewoon zwart.
  • ik hoor een heel zacht vaag geluidje als ik mnmp3tjes op pauze zet lijkt alsof er ergens de wind door een klein gaatje blaast.
er zijn vast nog wat dignen maar ik kan er nuniet op komen. maar kan iemand dit bevestigen dat ze ditprobleem ok hebben

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 23-10-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:28:
[...]

Ik heb ook 3M, ben er achter dat er 2 versies zijn, was dat bij een shop of via Ebay ofzo? :)
Bestaan ze wel van 3m? Ik bedoel, op hun site kan ik er niks over vinden...

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-06 10:46
Waarom zou 3M dat niet hebben. Als er op eBay (waar ik dus gekocht heb) van 3M staan dan zal dat wellicht ook zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dangerpaki schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:17:
ok effe een update, dit zijn de problemen die ik tot nu toe ben tegengekomen na het updaten naar r1na005.
  • Foto's zijn bij wat minder licht al slechter, en ik ben sneller aangewezen op de nachtmodus, op zich geen probleem maar geeft wel een ernstige lag in het beeld weer terwijl dat neit nodig zou meoten zijn. foto's in het donker zijn daarintegen wel wat beter.
  • in de plaatjes mappen, in de submap camera pictures (waar standaard alle plaatjes opgeslagen worden.) zie ik de thumbnails van bepaalde foto's niet ze zijn gewoon zwart.
  • ik hoor een heel zacht vaag geluidje als ik mnmp3tjes op pauze zet lijkt alsof er ergens de wind door een klein gaatje blaast.
er zijn vast nog wat dignen maar ik kan er nuniet op komen. maar kan iemand dit bevestigen dat ze ditprobleem ok hebben
Kunnen ze nou echt niet bij S-E die firmwares beter testen? Wat brengen die toch veel bagger uit. Gratis, dat dan weer wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
co0lman schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:36:
Waarom zou 3M dat niet hebben. Als er op eBay (waar ik dus gekocht heb) van 3M staan dan zal dat wellicht ook zo zijn.
Ik zei niet dat 3M ze niet heeft. Ik vind het alleen vreemd dat er op de site van de fabrikant niets over te vinden is. Welke versie heb jij dan wel?

Heb jij toevallig kenissen in Duitsland wonen? Dat kan je voor ons allemaal een bestelling doen...

http://www.schutzfolien24...s-Sony-Ericsson-K750i.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Mandrake466 op 23-10-2005 20:02 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-05 20:54
Anoniem: 71876 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:15:
Ik had 3 weken geleden grote problemen met mijn telefoon. Een groot gedeelte van het toetsenbord werkte niet meer (zoals de 4, 5 en 6 en de joystick).......
Zoiets heb ik nu ook heb vrijdag nieuwe firmware eropgezet, ik denk niet dat het daaraan kan liggen..
Iemand enig idee wat ik kan doen.
Mijn Joystick wil nu alleen nog maar naar links en omhoog werken en de 12369# werken niet meer en het meest linkse menu knopje :'( . iemand enig idee wat ik er mee kan doen, ik heb hem gekocht bij belcomapy met verzekering van 5,50 per maand, weet niet of er een tijdelijk toestel bij zit.
Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Pff, hoe vaak krijgen we nog oud nieuws te zien hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Laatst online: 31-05 20:54
lees eerst effe zeker de berichten van de laatste pagina's voordat je iets begint te posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 23:20
Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:36:
[...]

Ik heb ook 2/3 maanden een screenprotector van 3m, besteld bij een bedrijf dat op speurders.nl stond. Maar bij mij krullt de screenprotector aan de bovenkant al een halve centimeter los, dat ziet er maar lelijk uit. Weet iemand soms wat je daar nog aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien was je display niet goed ontvet toen je hem erop deed of je hebt er een met een productiefoutje.
De lijmlaag is verdroogd, dus hechten doet ie niet meer waar hij los zit.
Ik denk dat je hier niets aan kunt doen, of je moet een lijmsoort weten die je display niet aantast en doorzichtig is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:16:
Pff, hoe vaak krijgen we nog oud nieuws te zien hier 8)7
Misschien is het toch wel iets wat je in de TS kan bij een nieuw topic? :) Het komt vaak genoeg voor, dus het lijkt me redelijk handig om het dan op te nemen in de FAQ :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

pasta schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:14:
[...]

Misschien is het toch wel iets wat je in de TS kan bij een nieuw topic? :) Het komt vaak genoeg voor, dus het lijkt me redelijk handig om het dan op te nemen in de FAQ :)
Dan moet je er wel met grote dikke letters 'voor eigen risico' bij vermelden, aangezien de kans op verdwenen of verminkte data aanwezig is.
Bovendien werkt het bij diverse foons niet, zo'n beste tweak vind ik het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

True, maar dat risico heb je ook bij het updaten van je firmware. Als ik zo de resultaten / ervaringen met updaten hier lees ben ik blij dat ik m'n telefoon-firmware nog niet heb ge-upgrade. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

pasta schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:33:
True, maar dat risico heb je ook bij het updaten van je firmware. Als ik zo de resultaten / ervaringen met updaten hier lees ben ik blij dat ik m'n telefoon-firmware nog niet heb ge-upgrade. :)
Ik denk dat de foon de MS blijft benaderen zoals ie was en dus zal hij nieuwe data naar 2 partities proberen te schrijven als dat van die reserve partitie klopt.
Daarom krijg je denk ik ook 'disk full' als je iets in het deel boven de standaard geheugengrootte opslaat, zoals een nieuwe foto of een filmpje.

Intussen heb ik met Pc inspector file recovery dit vermoeden bevestigd :Y)
In m'n cardreader zie ik 2 identieke drives met dezelfde directories en bestanden staan op m'n MS, die door de foon is geformatteerd.
Het gaat om drive #3 en drive L.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/recover.jpg

In XP zie je echter maar 1 drive, de andere is niet zomaar bereikbaar en alleen in disk management kun je hem zien als niet gepartitioneerde schijf.
Door de primaire partitie weg te gooien en een nieuwe dubbele aan te maken maak je wel gebruik van de schaduw schijf, maar als je foon een bestand wil opslaan, dan gaat het mis ;)
Mijn foon zag soms opeens de hele MS niet meer, terwijl alles er nog wel op stond.
Ik denk dat de foon is ingesteld op de aanwezigheid van een schaduw partitie en die optie is er niet als je de schijf verdubbelt.
Je MS voldoet dus niet meer aan de specificaties de de foon van de kaart verwacht.
Om dat verdubbelen betrouwbaar uit te voeren zul je dus moeten weten hoe de foon hem wil zien en in XP wijkt dat iets af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik heb het dus geprobeerd om hem groter te maken
dat heeft uit eindelijk weinig succes geboekt want hij ging toch echt niet verder dan 512mb met gegevens erop zetten.

nu heb ik hem weer terug geformatteerd naar 468 mb ( zoiets ) maar alleen vind hij hem niet meer via de telefoon.

Ik moet de kaart dus echt in een cardreader stoppen wil de computer hem vinden, dat is toch redelijk jammer.

Heeft iemand misschien een tip hiervoor hoe ik hem wel weer werkend krijg via de telefoon, zo niet dan heb ik pech want het is en blijft eigen risico

Groetjes Aussi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien toch weer ff (te) groot maken met een format, als de foon hem weer herkent, dan kun je hem door de foon laten formatteren op het normale formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeffert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 13:24
dangerpaki schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:17:
Ik ben het helemaal ermee mee eens dat de bassen in de nieuwe firmware totaal verneukt worden. Met de laagste equalizer schuif worden alleen de hogere bass frequenties versterkt. Klinkt in de bass stand erg lelijk en in de mega bass stand zelfs afschuwelijk :'(

Het lijkt er ook op dat de laagste bass frequenties niet meer weer worden gegeven. (Getest met een sony MDR-500 hoofdtelefoon.) Ze worden gewoon afgekapt :'( Heel erg jammer dus omdat de mp3 functie voor mij de belangrijkste is. Gebruik je dus vaak de mp3 functie, opdate dan NIET! Je krijgt er spijt van.

Weet er iemand hoe je misschien weer terug kunt naar de oude firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaah dat is het probleem opzich niet ik vertelde het verkeerd sorry

maar het probleem is dat Disc2Phone hem niet meer vind :(

hij vind het nog wel gewoon al verwijderbare schijf maar niet via Disc2Phone

en als ik dus mp3tjes wil over zetten mot ik hem steeds in de cardreader stoppen
klein beetje irritant maar er valt mee te leven

Groet Aussi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 00:09
Ik ben van een Siemens M55 over gestapt naar de SE K750i.

Nou vind ik dat de K750 een groot nadeel heeft tenopzichte van de M55.

Het adressen boek is ongelofelijk on overzichtelijk.
Nou heeft de K750 de optie om te sorteren op achternaam... maar om een of andere reden weigert het domme ding dat te doen... maargoed, dat was allemaal niet zo erg geweest als je net als bij de M55 groepen zou kunnen maken.

Nou kan de K750 ook groepen maken, maar deze staan ergens in een achteraf hoekje weg geplaatst.
Wat ik van de M55 zo makkelijk vond was dat je zodra je het adres boek opende je meteen 5 (of hoeveel je er ook maar ingesteld hebt) groepen kreeg te zien. Als je die dan opende kon je daar al weer door een beperktere groep contacten gaan zoeken, wat enorm veel tijd en ellende scheelt.

Weten jullie of dit ook mogelijk is bij de K750?
Want via de search functie van het forum werd ik niet echt veel wijzer.

Bovendien vraag ik me af of jullie weten waarom mijn telefoon niet op achternaam wilt sorteren?

Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sorteren op achternaam kan wel, kijk maar bij contacten\opties\geavanceerd\synchr. volgorde.
Tevens kun je de contactenlijst van de foon als 'bron' gebruiken, maar ook de sim.
Als je een contact bewerkt, dan zie je alle mogelijke info achter tabbladen zitten.
Bij het synchroniseren met Outlook kun je diverse voorkeuren instellen.
De handleiding vertelt trouwens genoeg hierover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157956

Hoe moet ik die installeren?? ik krijg een hele lijst in ,rar file maar dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 156901 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:52:
maar het probleem is dat Disc2Phone hem niet meer vind :(

hij vind het nog wel gewoon al verwijderbare schijf maar niet via Disc2Phone

en als ik dus mp3tjes wil over zetten mot ik hem steeds in de cardreader stoppen
klein beetje irritant maar er valt mee te leven
Je kan disc2phone ook opnieuw installeren, wellicht ziet ie hem dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157956

Anoniem: 95406 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:28:
[...]

SEUS1.19 (uit het blote h00f) geïnstalleerd ? Je moet sowieso de nieuwste usbdriver installeren wil je kunnen updaten. ik geloof dat je dat nog niet gedaan hebt ?
Sorry drank ook: :P :P

Hoe moet ik die installeren?? ik krijg een hele lijst in ,rar file maar dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
robert-630 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:53:
[ok effe een update, dit zijn de problemen die ik tot nu toe ben tegengekomen na het updaten naar r1na005.
- megabass werkt niet meer goed, geeft heel lelijk geluid
- Foto's zijn bij wat minder licht al slechter, en ik ben sneller aangewezen op de nachtmodus, op zich geen probleem maar geeft wel een ernstige lag in het beeld weer terwijl dat neit nodig zou meoten zijn. foto's in het donker zijn daarintegen wel wat beter.
- in de plaatjes mappen, in de submap camera pictures (waar standaard alle plaatjes opgeslagen worden.) zie ik de thumbnails van bepaalde foto's niet ze zijn gewoon zwart.
- ik hoor een heel zacht vaag geluidje als ik mnmp3tjes op pauze zet lijkt alsof er ergens de wind door een klein gaatje blaast.

er zijn vast nog wat dignen maar ik kan er nuniet op komen. maar kan iemand dit bevestigen dat ze ditprobleem ok hebben]

Kunnen ze nou echt niet bij S-E die firmwares beter testen? Wat brengen die toch veel bagger uit. Gratis, dat dan weer wel....
Als ik nou bijv morgen naar de winkel ga en zeg: ik wil graag de w800i, krijg ik er dan al eentje met de nieuwste firmware? :?
Is er de mogelijkheid om te vragen naar een bepaalde firmware? Ik denk het niet eigenlijk
Ik wil nml voor geen goud een w800i met die nieuwe firmware als ie zo slecht is! :r
(Denk dat het dus de w800i word. :)Ligt een beetje aan het antwoord op dit berichtje :+ )

EDIT: En als ik m dan zou kopen de w800i, kan ik m binnen bepaalde tijd dan nog ruilen naar de k750i? Met geld terug dus, want die is bij mijn verlenging gratis en de w800i 39,99.

[ Voor 7% gewijzigd door Sterretje6 op 24-10-2005 13:35 . Reden: Vraagje erbij ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie
Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:26:
Sorteren op achternaam kan wel, kijk maar bij contacten\opties\geavanceerd\synchr. volgorde.
Tevens kun je de contactenlijst van de foon als 'bron' gebruiken, maar ook de sim.
Als je een contact bewerkt, dan zie je alle mogelijke info achter tabbladen zitten.
Bij het synchroniseren met Outlook kun je diverse voorkeuren instellen.
De handleiding vertelt trouwens genoeg hierover ;)
Dat zeg ik dus hij KAN wel op achternaam sorteren... maar de mijne doet dat niet (LEZEN).

Bovendien begrijp je volgens mij niet wat ik met groepen bedoel...
Het heeft niks met tabbladen of met het contactenlijst / simgeheugen te maken.

Ik wil bijvoorbeel de nummers van mijn vrienden in de groep vrienden, en de nummers van mij collega's in de groep collega's etc, etc... Maar vanuit het adressenboek van de K750 is dat moeilijk toegankelijk.

Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Sterretje6 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:38:
[...]

Als ik nou bijv morgen naar de winkel ga en zeg: ik wil graag de w800i, krijg ik er dan al eentje met de nieuwste firmware? :?
Is er de mogelijkheid om te vragen naar een bepaalde firmware? Ik denk het niet eigenlijk
Ik wil nml voor geen goud een w800i met die nieuwe firmware als ie zo slecht is! :r
(Denk dat het dus de w800i word. :)Ligt een beetje aan het antwoord op dit berichtje :+ )
De laatste krijg je zowiezo niet :z . Het lijkt me eigenlijk ook sterk dat je er eentje krijgt met de eerste firmware update (er zijn er pas 2 uit, waarvan de slechte de 2e is). Winkels hebben vaak nog een stapeltje van die dingen liggen, en als er nieuwe komen gaan de oude toch eerst weg. Dus je kan nog wel een paar weken gerust een W800i kopen en niet de laatste firmware verwachten.

Overigens viel het me ook al op vorige week dat inderdaad de kwaliteit van de muziek slechter was geworden. Het klonk veel minder helder. Dus de bas was waarschijnlijk hoger zoals ook stond vermeld.
De batterij lijkt wel beter geworden te zijn. Mijn telefoon is een hele week meegegaan, en had nog 40% over...Maar vandaag heb ik ff een kwartiertje de mp3 speler gebruikt en vervolgens heb ik hem op pauze gezet, en het daarbij gelaten. En vanmiddag was opeens de batterij leeg 8)7 Erg dramatisch vond ik dat.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

emeffert schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

Ik ben het helemaal ermee mee eens dat de bassen in de nieuwe firmware totaal verneukt worden. Met de laagste equalizer schuif worden alleen de hogere bass frequenties versterkt. Klinkt in de bass stand erg lelijk en in de mega bass stand zelfs afschuwelijk :'(

Het lijkt er ook op dat de laagste bass frequenties niet meer weer worden gegeven. (Getest met een sony MDR-500 hoofdtelefoon.) Ze worden gewoon afgekapt :'( Heel erg jammer dus omdat de mp3 functie voor mij de belangrijkste is. Gebruik je dus vaak de mp3 functie, opdate dan NIET! Je krijgt er spijt van.

Weet er iemand hoe je misschien weer terug kunt naar de oude firmware?
Kan niet helaas,ik baal ook als een stekker dat ik geupdate heb,en het beltoonvolume is ook een stuk zachter geworden |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

eX-Grimreaper schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:46:
[...]

Dat zeg ik dus hij KAN wel op achternaam sorteren... maar de mijne doet dat niet (LEZEN).

Grim
[hier stond een antwoord]
Waarom ga ik er eigenlijk nog op in, wat een toon zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
Ik ben weer ergens achter...net toen ik bluetooth aanzette en desktop starte, kreeg ik weer 1222:29 (ofzo). toen ik deze weer uit zette kwam er weer Gesprek te staan.

Weet iemand hoe je de startpagina van Opera kan wijzigen?

//Edit: Ik heb nu Sirius V2.1 ook werkend via HID :9~

Heb er wel een vraagje over , ik kom er niet uit...
Kan je, net zoals in bv. Outlook instellen dat hij de e-mail op de server laat?

[ Voor 30% gewijzigd door Big-R op 24-10-2005 08:25 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

@Andre, nou, je hebt mij er wel weer mee op weg geholpen. Ik heb er net een beetje mee zitten spelen en ben er weer wat wijzer van geworden.
Had tot nog toe nog niet veel met contacten gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

eX-Grimreaper schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:46:
[...]

Bovendien begrijp je volgens mij niet wat ik met groepen bedoel...
Het heeft niks met tabbladen of met het contactenlijst / simgeheugen te maken.

Ik wil bijvoorbeel de nummers van mijn vrienden in de groep vrienden, en de nummers van mij collega's in de groep collega's etc, etc... Maar vanuit het adressenboek van de K750 is dat moeilijk toegankelijk.

Grim
contacten, opties, groepen, nieuwe groep, kies toevoegen, kun je zelf een nieuwe groep aanmaken, b.v. vrienden.
Als je die tenminste nog overhoud als je zo onvriendelijk bent. :o

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 24-10-2005 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34347

hmm, nog niet updaten dus, nog steeds eerste firmware :) btw, t'is iets raars dat me opgevallen is, nadat ik de batterij van me W800 heb opgeladen (laat ie wel meer dan 10u in de oplader) en dan in de usb steek dan zegt FMA dat me batterij maar 90% is, kan dit? of heeft FMA gewoon een speling met die soort dingen.

btw, niet alleen fma zegt het, maar de gsm zegt hetzelfde. begrijp niet, zo goed, heb hem toch wel elke keer zo lang in de oplader gelaten wanneer ie volledig opgeladen was

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 34347 op 24-10-2005 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Ik heb sinds de nieuwe update van mijn k750i iets vaags, als ik bestanden op mn memorystick wil zetten, dan stuurt hij ze allemaal daarheen, maar wanneer ik de telefoon van de kabel haal heeft ie vaak nog geen 10e van wat ik erop heb gezet. Dat ding formatteren, liedje voor liedje erop zetten heeft allemaal niet geholpen. Iemand nog ideeen? Of moet ik gewoon gaan wachten op de nieuwe firmware? ( :{ )

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

Euc- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:18:
Ik heb sinds de nieuwe update van mijn k750i iets vaags, als ik bestanden op mn memorystick wil zetten, dan stuurt hij ze allemaal daarheen, maar wanneer ik de telefoon van de kabel haal heeft ie vaak nog geen 10e van wat ik erop heb gezet. Dat ding formatteren, liedje voor liedje erop zetten heeft allemaal niet geholpen. Iemand nog ideeen? Of moet ik gewoon gaan wachten op de nieuwe firmware? ( :{ )
ja, in dit topic zijn er veel mensen met die problemen na een update. Wachten op een volgende update dus...t schijnt dat een cardreader wel eens wil helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158273

He allemaal, even het volgende, een paar bladzijde terug had iemand het over een siliconen hoesje nou wil ik die ook bestellen bij www.mobilestunter.nl

Het gaat om het volgende hoesje :
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02879.jpg

Is de levering snel bij hun ? Want ik heb wel eens gehad op internet dat ik wat besteld had maar met veel gezeur pas over enkele weken wat kreeg, ik ken mobilestunter niet. En wat mij opviel is dat ze geen bezorgkosten rekenden, dat scheelt maar ja dan moet ik het wel kunnen vertrouwen. Iemand meer ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik heb hetzelfde probleem maar als je de bestanden via bluetooth verzend komen ze er wel gewoon op te staan (ik heb geen cardreader dus niet geprobeerd daarmee) het duurt alleen ongelovelijk lang als je 400 mb aan liedjes wil verzenden.
Ik hoop iig dat er snel een nieuwe update komt die al die problemen oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Anoniem: 158273 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:29:
He allemaal, even het volgende, een paar bladzijde terug had iemand het over een siliconen hoesje nou wil ik die ook bestellen bij www.mobilestunter.nl

Is de levering snel bij hun ? Want ik heb wel eens gehad op internet dat ik wat besteld had maar met veel gezeur pas over enkele weken wat kreeg, ik ken mobilestunter niet. En wat mij opviel is dat ze geen bezorgkosten rekenden, dat scheelt maar ja dan moet ik het wel kunnen vertrouwen. Iemand meer ervaring ?
Jeps binnen een dag in huis na betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie
Anoniem: 148223 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 02:15:
[...]

contacten, opties, groepen, nieuwe groep, kies toevoegen, kun je zelf een nieuwe groep aanmaken, b.v. vrienden.
Als je die tenminste nog overhoud als je zo onvriendelijk bent. :o
Ik ben helemaal niet onvriendelijk... jullie lezen alleen allemaal niet goed...

Want ik heb al gezegd dat ik weet dat je groepen kan maken!

Ik vind alleen dat het onhandig werkt, en vroeg me af of er andere manieren voor waren om die groepen te doorzoeken als je een nummer moet hebben.

Maargoed ik zal het vriendelijk houden... willen jullie me alsjeblieft een antwoord geven waar ik iets mee kan? Dank jullie wel!!
(Zo goed ;))

Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Anoniem: 158273 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:29:

[afbeelding]

als je nu besteld dan is het een reservering.. ze komen pas de 28ste binnen, let daar wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158273

Ja dat klopt ze worden pas de 28 ste verzonden, dat is over een paar dagen dat heb ik gelezen maar ik meen dat sommigen hier besteld hadden daarom vroeg ik of iemand met hun ervaring had ?

Ik heb trouwens de verkeerde plaatje laten zien het moet voor de K750i zijn :
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02882.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:07
Anoniem: 19503 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:57:
[...]

Kan niet helaas,ik baal ook als een stekker dat ik geupdate heb,en het beltoonvolume is ook een stuk zachter geworden |:( |:( |:(
inderdaad dat ook nog, dat de belvolume gewoon echt heel zacht is geworden. inderdaad heel irritant.
ik begrjip gewoon nit waarom die gasten bij se dingen gaan veranderen die gewoon goed zijn, bijvoorbeeld waarom knoeien met de megabass of de ringtone volume en dat soort dingen., of waarom knoeien met de thumbnails in de 'camera pictures' map. ik zie gewoon een gedeelte van de thumbnails niet ze zijn gewoon zwart.

nou maar hopen dat ze snel effe een updat uitbrengen die het echt goed doet. want dit is echt 3 keer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:02:
Heeft een I-mode bundel eigenlijk zin als je binnenkort de w800 wil bestellen? Ik wil namelijk deze phone bestellen, ofwel met Hi, ofwel met KPN abbo. Bij de KPN zit i-mode in de bundel, bij Hi niet en betaal je extra.

Dus als je geen gebruik kan maken van i-mode bij de w800, bestel ik net zolief Hi, die zijn wat goedkoper.
iemand een idee?:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 07-06 17:20

Rio

Ik heb al een boek

Jawel; een idee uit de opmerkingen onder de openingspost:
Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

vragen of dit toestel geschikt is voor I-mode lijkt mij wel hier thuishoren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

greatgonzo schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:19:
vragen of dit toestel geschikt is voor I-mode lijkt mij wel hier thuishoren :?
Daar heb je gelijk in, ik interpreteerde het anders. Aangezien ik met mijn k700 al kon i-moden lijkt me de W800 niet minder geschikt hiervoor.

Vodafone heeft Vodafone Live, Orange heeft Orange World, Hi heeft i-mode, allemaal 1 pot nat als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

Anoniem: 158273 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:53:
Ja dat klopt ze worden pas de 28 ste verzonden, dat is over een paar dagen dat heb ik gelezen maar ik meen dat sommigen hier besteld hadden daarom vroeg ik of iemand met hun ervaring had ?

Ik heb trouwens de verkeerde plaatje laten zien het moet voor de K750i zijn :
[afbeelding]
ja, ik had m vorige week dinsdag besteld en donderdag lag hij de mat! Toen was het nog wachten op de tel zelf :) en die is er nu, meteen t hoesje eromheen gedaan en past perfect! Denk dat ik m er standaard omheen laat zitten

toestel bevalt tot nu toe erg goed. Heb alleen een vraag over de radio. Als ik de gsm zelf laat zoeken vind hij maar 1 zender. Als ik zelf langs de frequentieband zap vang ik er een stuk of 15 op, maar slechts die ene die de tel ook vind is echt helder...hoe ervaren jullie dit en mss is het buiten beter? Ik vind het een beetje jammer omdat ik graag naar de radio luister :)

edit: verhip, opnieuw gezocht en hij doet t beter 8) komt omdat ik AF heb ingeschakeld...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 112922 op 24-10-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Laatst online: 05-06 21:34
Het siliconen hoesje voor de W800 van mobilestunter.com had ik binnen een dag in huis. De prijs is inderdaad inclusief verzendkosten. Moet zeggen dat de bediening van de telefoon ermee beter is geworden. Ik kan de toetsjes nu veel beter voelen.

Haha, nadat ik een paar dagen geleden had gevraagd om een betere foto bij die toco en hier een linkje had gepost is "wegens een enorme run het produkt tijdelijk uitverkocht" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rio schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:35:
[...]

Daar heb je gelijk in, ik interpreteerde het anders. Aangezien ik met mijn k700 al kon i-moden lijkt me de W800 niet minder geschikt hiervoor.

Vodafone heeft Vodafone Live, Orange heeft Orange World, Hi heeft i-mode, allemaal 1 pot nat als je het mij vraagt.
Ik i-mode er wel is mee, is goed te doen. Alleen gaat het tot nu toe niet goed met de i-mode voordeelbundel, ik heb contact gezocht met KPN daarover. Misschien omdat het niet een echt i-mode device is.

p.s. 1) Controleer wel je rekening goed: i-mode/gprs= 0,01 p/kb en 0,005 p/kb bij meer dan 1Mb gebruik. (mits geen gebruik makend van i-mode voordeel) Bij mij werd dit laatst fout berekend, dus optellen en delen hé!
2) Voor de toestelinstellingen kan je dit topic raadplegen

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 24-10-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Zucht..

net mijn K750i binnen via gsmtrack.nl, wil ik hem flashen naar de laatste firmware... Firmware gedownload, java applicatie start... vervolgens moet ik de USB stekker uit mn 06 halen, 06 uit, 20 seconden wachten, c ingedrukt houden, usb stekker erin, en 15 seconden wachten totdat het voortgangsmetertje gaat lopen..

Echter, als ik C ingedrukt hou, dan krijg ik een lading windows geluidjes (usb ding gevonden enzo), maar de voortgangsmeter gaat _niet_ lopen.. :S.... Iemand een idee van wat ik fout doe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 04-06 11:40
SyS_ErroR schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:28:
Zucht..

net mijn K750i binnen via gsmtrack.nl, wil ik hem flashen naar de laatste firmware... Firmware gedownload, java applicatie start... vervolgens moet ik de USB stekker uit mn 06 halen, 06 uit, 20 seconden wachten, c ingedrukt houden, usb stekker erin, en 15 seconden wachten totdat het voortgangsmetertje gaat lopen..

Echter, als ik C ingedrukt hou, dan krijg ik een lading windows geluidjes (usb ding gevonden enzo), maar de voortgangsmeter gaat _niet_ lopen.. :S.... Iemand een idee van wat ik fout doe? :)
Driver voor de update functie installeren (in de startpost staat een linkje hier voor)

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

Is er al een oplossing voor de MS problemen?
Ik heb R1N035 op m'n w800i.

Die nieuwe update A005 ofzo kan wel, maar ik las hiervoor al dat hierdoor de MS problemen niet werden opgelost, en dat het geluid en de fotokwaliteit slechter werd.. :(
Daar heb ik ook geen zin in.

Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44226

Afgelopen zaterdag heb ik per ongeluk mijn id-kaart in dezelfde broekzak als mijn w800i gedaan. Nu zit het scherm voor met krassen.

Is dit op de een of andere manier nog op te lossen, met Displex ofzo? Vind het namelijk erg zonde en geen gezicht. Ga ook gelijk wel die hoes bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Onder het kopje "Verschillen tussen de W800, K750 en de D750" in de startpost staat dat de w800 in flightmode ook te gebruiken is als fotocamera. Ik heb dit zojuist geprobeerd maar volgens mij klopt dit niet. Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 12:41
Anoniem: 44226 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:27:
Afgelopen zaterdag heb ik per ongeluk mijn id-kaart in dezelfde broekzak als mijn w800i gedaan. Nu zit het scherm voor met krassen.

Is dit op de een of andere manier nog op te lossen, met Displex ofzo? Vind het namelijk erg zonde en geen gezicht. Ga ook gelijk wel die hoes bestellen :)
weet meer precies waar, maar als je het met er polijst grappen niet uit krijgt kan je losse glaasjes kopen voor op je scherm. (oude eruit halen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Heeft 1 van jullie al stof achter zn scherm. Of beter gezegd tussen het scherm en het "glas" dat er voor zit. Stofjes die dus niet te verwijderen zijn door over de mobiel te vegen.
Bij normaal gebruik zie je het niet maar als de verlichting uit is zie je het wel. Viel me vant weekend in ene op en was ik niet blij mee, omdat het bij mn Sony J7 in 3 jaar niet gelukt is en bij mn 2 keer zo dure w800 met 2 maanden lukt. Hij is trouwens wel gevallen op de houten vloer bij ons in de (oer)kroeg, maar dat leverde geen beschadigingen op. Alleen zag ik zaterdag dus stof achter het scherm :'(

Hebben meer mensen hier last van? En is uit elkaar halen eventueel een idee of vervalt dan mn garantie/is de kans op nieuw stof veel groter? (want los geweest en waarschijnlijk niet meer zo sluitend dicht te krijgen als uit de fabriek)
Ziet dr gewoon niet echt uit als je zo naar de telefoon kijkt :(

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
@arie kanarie

ik zou hem niet gaan losmaken oid. Kans op meer problemen is dan veel groter.

Probeer het naar 1 kant te kloppen als je begrijpt wat ik bedoel. Deed ik altijd met mijn nokia als ik geen zin had de boel schoon te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Paul1987 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Driver voor de update functie installeren (in de startpost staat een linkje hier voor)
Ik heb die startpost al 100x helemaal doorgekeken, en volgens mij doe ik gewoon alles goed.. Wat zou ik dan verder nog moeten installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
De "SonyEricsson HID Control Tool" waarnaar in de startpost gelinkt wordt is niet de laatste versie.

Bluetooth Remote Control 1.10 - Windows - (2,1 MB) Sept 22, 2005
Bluetooth Remote Control 1.10 - Mac OS - (3 MB) Sept 22, 2005

Edit: De link blijkt al naar een versie 1.20 te gaan...

[ Voor 9% gewijzigd door brehloi op 24-10-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:11
Ik ben nieuw hier op het forum, echter volg ik al een aardige tijd dit topic.
Waar ik graag duidelijkheid over wil is het volgende: Als ik nu een k750i koop, kan ik er dan vanuit gaan dat deze goed werkt? Want ik begrijp dat de laatste firmware versie weer fouten bevat, en dat er wat problemen zijn met k750i's die kapot gaan (bv. joystick).
Als er geen grote fouten in de k750i zitten als ik die nu koop, wat voor een kleine foutjes kan ik dan tegen komen? Ik heb namelijk begrepen dat de k750i nog niet "fout-vrij" is.
Of is het toch verstandiger om voor een nokia 6230i of iets dergelijks te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 23:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

gelukkie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:15:
Waar ik graag duidelijkheid over wil is het volgende: Als ik nu een k750i koop, kan ik er dan vanuit gaan dat deze goed werkt? Want ik begrijp dat de laatste firmware versie weer fouten bevat, en dat er wat problemen zijn met k750i's die kapot gaan (bv. joystick).
Als er geen grote fouten in de k750i zitten als ik die nu koop, wat voor een kleine foutjes kan ik dan tegen komen? Ik heb namelijk begrepen dat de k750i nog niet "fout-vrij" is.
Ja, ik zou echt een Nokia kopen...

Die zijn tenminste wel foutvrij |:(

Ontopic:

Even een reeël beeld:

SonyEricsson K750i is gewoon een goed toestel, niks mis mee.. Klacht hoor je over elk toestel. Als jij problemen krijg met je K750i, dan kan je zelf de firmware gaan updaten, naar een SonyEricsson Service Points (SESP) of het toestel door de winkel waar je `m gekocht heb laten opsturen.

Ikzelf heb al jáááren (Sony)Ericsson en heb zelden fout in mijn toestellen gehad (misschien mazzel) Maar de K750i is gewoon een goed toestel. En als je een toestel tref met een foutje, dan kan je 1 van de 3 bovenstaande opties kiezen.... En dat is ten alle tijden beter dan allen andere merken. Nokia en Samsung hebben zowel een garantie via de winkel als service points. Maar, Siemens heeft alleen maar de mogelijkheid om `m via de winkel op te laten sturen.. 1 mogelijkheid dus voor Siemens, 2 voor Nokia en Samsung en 3 mogelijkheden voor SonyEricsson.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Laat je niet afschrikken door alle spookverhalen over de firmware wat mij betreft. Ik heb al tweemaal zonder enig probleem geupdate. Mensen waarbij het goed gaat hebben minder de neiging dat in dit topic te zetten.
SyS_ErroR schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:28:
Zucht..

Ik weet precies wat je fout doet. Lees de startpost en mijn walkthrough er maar op na.

[ Voor 66% gewijzigd door Rio op 24-10-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Ja ik ben ook geinteresseerd in de k750i en wel met KPN webbundel small Sony Ericsson K750i KPN Pakket Ik vind de aanbieding zelf erg goed bv 5 maanden 50% abbokosten, enz.

Nou vroeg ik mij af ofdat iemand ervaring heeft met dit abbo van kpn, want ik kan er maar bar weinig van vinden. En het meest interessante vind ik of mms-kosten van je kpnbeltegoed afgaat of dat ik ernaast moet betalen (dus naast de 18,50 euro).

En misschien weet iemand ofdat kpn de laaste firmware op de k750i heeft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
gelukkie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:15:
Ik denk dat je niet echt bang hoeft te zijn voor de problemen, de telefoons werken op zich ok, maar er zijn problemen/mankementen te vinden. Een nokia 6230i zal ook niet volledig "fout-vrij" zijn. Mocht je echt een probleem hebben als een joystick die het niet meer doet dan kan je gewoon aanspraak maken op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Overigens heb ik wel iets positiefs te melden over de nieuwste firmware (R1NA005);

- fotogeluid valt nu samen met het daadwerkelijke moment dat de foto wordt gemaakt
- bladeren door je foto's gaat sneller en beter
- ik heb geen last van slecht(er) geluid (of het valt me niet op)

[ Voor 6% gewijzigd door Rio op 24-10-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 82299 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:27:
Ja ik ben ook geinteresseerd in de k750i en wel met KPN webbundel small Sony Ericsson K750i KPN Pakket Ik vind de aanbieding zelf erg goed bv 5 maanden 50% abbokosten, enz.

Nou vroeg ik mij af ofdat iemand ervaring heeft met dit abbo van kpn, want ik kan er maar bar weinig van vinden. En het meest interessante vind ik of mms-kosten van je kpnbeltegoed afgaat of dat ik ernaast moet betalen (dus naast de 18,50 euro).

En misschien weet iemand ofdat kpn de laaste firmware op de k750i heeft zitten?
antwoord staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Hallo allemaal,

Sinds een paar weken trotse bezitter van de k750i :*). Vanmiddag is alleen het schuifmechanisme van het klepje van de camera kapotgegaan.. Nu ik het achterfrontje eraf heb gehaald, zie ik niets dat missing of gebroken is...

Ik heb nu een metalen beugeltje en een veertje dat los zit. Nu is mijn vraag, hoe zit dit normaal vast? Ik heb al een half uur lopen puzzelen maar kom er niet uit. :P

Is er iemand die een foto van de BINNENKANT van het achterfrontje van de k750i wil maken om te laten zien hoe dat klepjesmechanisme in elkaar steekt??

Alvast bedankt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tiiim op 24-10-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06-2024
Ik heb een probleempje. Ik heb eerder zonder problemen geupdate, maar nu gaat opeens plotseling mijn telefoon aan als ik met de C ingedrukt de kabel er weer in stop. Dit probleem had ik eerst niet. Het gebeurt zowel wanneer ik de usb drivers opnieuw wil installeren als wanneer ik de update wil uitvoeren. weet iemand waar dit aan ligt / wat ik er aan kan doen?

PS: Mijn telefoon gaat sowieso aa de kabel automatisch aan. Als ik hem uit doe terwijl die aan de kabel zit start ie emteen weer p. Is dat normaal?

[ Voor 24% gewijzigd door elmo13th op 24-10-2005 17:16 ]

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:29

Polycom

Poes van goud

Net het toestel gehaald (w800i), echt een super ding.. ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon.
Thanks voor het aanraden van deze phone, het is echt helemaal mn ding.

Wie weet zo snel hoe je bluetooth moet aanzetten (ben nu bij een vriend kan niet bij de handleiding) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Weet iemand of er ook een GameBoy-emulator (die werkt) bestaat voor de D750i? Ik heb al eens MeBoy (of iets dergelijks) geprobeerd, maar die werkte niet op mijn phone.

Ik kon echt mijn geluk niet op toen ik eenmaal de vNes emulator had. Kan echt uren lang achter elkaar Mario spelen op mijn telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95406

Tiiim schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:00:
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken trotse bezitter van de k750i :*). Vanmiddag is alleen het schuifmechanisme van het klepje van de camera kapotgegaan.. Nu ik het achterfrontje eraf heb gehaald, zie ik niets dat missing of gebroken is...

Ik heb nu een metalen beugeltje en een veertje dat los zit. Nu is mijn vraag, hoe zit dit normaal vast? Ik heb al een half uur lopen puzzelen maar kom er niet uit. :P

Is er iemand die een foto van de BINNENKANT van het achterfrontje van de k750i wil maken om te laten zien hoe dat klepjesmechanisme in elkaar steekt??

Alvast bedankt :)
best handig dat je zelf ben gaan knoeien. 8)7 |:( :?
had 'm teruggebracht naar de winkel en je had linea recta een nieuwe gekregen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Rio schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:27:
Laat je niet afschrikken door alle spookverhalen over de firmware wat mij betreft. Ik heb al tweemaal zonder enig probleem geupdate. Mensen waarbij het goed gaat hebben minder de neiging dat in dit topic te zetten.

[...]

Ik weet precies wat je fout doet. Lees de startpost en mijn walkthrough er maar op na.
Ik had jouw walkthrough ookal geprobeerd.. maar nog steeds zonder succes... De telefoon gaat gewoon aan als ik met C ingedrukt de USB kabel erin stop..

edit:
wat elmo13th dus ook heeft....

[ Voor 4% gewijzigd door SyS_ErroR op 24-10-2005 18:10 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.