Spelletjes diversen w.o. een of andere versie van worms:
(op aanraden van DaannO maar verwijdered)
(op aanraden van DaannO maar verwijdered)
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 18:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 18:32 ]
Holy shit dit zocht ikVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:49:
Spelletjes diversen w.o. een of andere versie van worms:
[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 19-10-2005 19:22 ]
Verwijderd
Kijk even voordat je telefoon aan gaat of er nog onbekende hardware zit in je hardware overzicht. Want je bent namelijk een driver vergeten te installeren.jurjenarnold schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:50:
[...]
Tja, als ik C inhoud en hem aansluit, dan kan het wel 5/10 seconden duren voordat hij aangaat, maar uiteindelijk gaat hij onvermijdelijk aan. Windows herkent ook gewoon het USB-apparaat voor massaopslag. Maar hij gaat altijd aan.
Verwijderd
sign me up, scotty!brehloi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:29:
Heb zojuist een tooltje geschreven om snel mp3-nummers op de telefoon te gooien, File2Phone:
[afbeelding]
Het maakt dus automatisch de mappen op de telefoon aan en gooit daar het nummer in.
Anyone interested?
hahaha, hoe kan dat nou wèl ontopic zijn ?DaannO schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:35:
Of zullen we met zn allen weer ontopic gaan?! Want deze hele pagina is echt alleen maar complete onzin geluld ongeveer
En nu ontopic: De w550i heeft worms en andere vette spellen er standaard op zitten. Btje jammer dat de k en w dat niet hebben. Ik ga ze ff blauwtanden
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 18:35 ]
Ja, doe voor mij ook maar.brehloi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:29:
Heb zojuist een tooltje geschreven om snel mp3-nummers op de telefoon te gooien, File2Phone:
[afbeelding]
Het maakt dus automatisch de mappen op de telefoon aan en gooit daar het nummer in.
Anyone interested?
Ik zal nog even een paar bugs fixen, daarna komt ie online.arjan bregman2 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:57:
Ja, doe voor mij ook maar.
P.S. Is het niet handiger om online zetten?
TOP!!!brehloi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:00:
[...]
Ik zal nog even een paar bugs fixen, daarna komt ie online.
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:31:
[...]
hahaha, hoe kan dat nou wèl ontopic zijn ?![]()
(ik weet, opvolger enzo. maar om nou te zeggen dat de looks erop vooruit gaan...)
Als ik de toepassing wil installeren krijg ik deze melding:brehloi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:49:
File2Phone versie 001
En ja er zullen nog wel een aantal bugs in zitten
Ik ga er nu nog even voor zorgen dat via rechtermuis-klik in explorer meteen een bestand geladen wordt. Dat was namelijk eigenlijk de bedoeling.
Ik heb alles geïnstalleerd wat moest en kon, er wordt me niks meer gevraagd te installen, er is geen onbekende hardware, het lijkt gewoon te kloppen. En fyi heb ik gewoon alles volgens de normale weg geïnstalleerd, gewoon de stappen gevolgd.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:07:
[...]
Kijk even voordat je telefoon aan gaat of er nog onbekende hardware zit in je hardware overzicht. Want je bent namelijk een driver vergeten te installeren.
Met een beetje zoekwerk en gewoon de handleiding van SE volgen had je dit kunnen weten.
[ Voor 6% gewijzigd door Rossi op 19-10-2005 21:26 ]
Er hoeft helemaal niets te worden geïnstalleerd.arjan bregman2 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:57:
Als ik de toepassing wil installeren krijg ik deze melding:
"Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beeindigen."
Dat deed ik ook. (ik had uitvoeren moeten typen in plaats van installeren)Ajax power schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:42:
[...]
Er hoeft helemaal niets te worden geïnstalleerd.
.exe aanklikken en starten maar.
Da kan volgens mij door een waarde ergens toe te voegen aant register. Iets met shell-extensie (/me heeft iets van een klok horen luiden maar weet verder niet waar de klepel isbrehloi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:49:
File2Phone versie 001
Ik ga er nu nog even voor zorgen dat via rechtermuis-klik in explorer meteen een bestand geladen wordt. Dat was namelijk eigenlijk de bedoeling.
[ Voor 74% gewijzigd door Arie-Kanarie op 19-10-2005 20:54 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
I don't drive fast, I only fly low!
Is al wel voorbij gekomen, volgens mij was de oplossing iets met formateren en partitie opnieuw aanmaken (of was dat voor een ander probleemShengstah schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:54:
Ik weet niet of het eerder is langs geweest, maar als ik met schijfbeheer mijn 512 mb kaartje bekijk, staat er dat er 465 mb niet toegewezen is. Is dat normaal? Ik heb gewoon de 1e firmware van de w800i.
[afbeelding]
[ Voor 1% gewijzigd door Arie-Kanarie op 19-10-2005 21:00 . Reden: typo'tje ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Verwijderd
oh ja?Shengstah schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:18:
ik heb op een andere forum gelezen dat het gelukt is om er een 1gb van te maken![]()
[ Voor 22% gewijzigd door arjan bregman2 op 19-10-2005 21:44 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 21:54 ]
http://mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37571Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:38:
[...]
oh ja?
kun je die link van dat forum dan eens hier posten?
ik ben hier wel benieuwd naar...
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
maar de qualia, normen&waarden, ervaring en verwachting zijn toch per persoon verschillend ?Sterretje6 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:01:
Hallo allemaal.
Heb aantal dagen geleden ook al hier gereageerd. Ik moet nog steeds kiezen tussen de k750i en w800i.
Nou is mijn vraag aan jullie:
1- Welke mobiel heb je?
2- Welke firmware heb je (geupdate of niet?)?
3- Wat vind je van de foto's? (Beetje kritisch zijn graag.)
4- Wat vind je van de filmpjes? (Ook weer beetje kritisch zijn.)
(Ik hoop dat deze vraag hier mag, anders excuses.)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 22:11 ]
Als al die vragen dienen om je keuze tussen een k750i en een w800i te vermakkelijken, succesSterretje6 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:01:
Hallo allemaal.
Heb aantal dagen geleden ook al hier gereageerd. Ik moet nog steeds kiezen tussen de k750i en w800i.
Nou is mijn vraag aan jullie:
1- Welke mobiel heb je?
2- Welke firmware heb je (geupdate of niet?)?
3- Wat vind je van de foto's? (Beetje kritisch zijn graag.)
4- Wat vind je van de filmpjes? (Ook weer beetje kritisch zijn.)
(Ik hoop dat deze vraag hier mag, anders excuses.)
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
De driver die er voor zorgt dat je telefoon niet aan gaat als je hem aansluit met c ingedrukt.jurjenarnold schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:36:
[...]
Ik heb alles geïnstalleerd wat moest en kon, er wordt me niks meer gevraagd te installen, er is geen onbekende hardware, het lijkt gewoon te kloppen. En fyi heb ik gewoon alles volgens de normale weg geïnstalleerd, gewoon de stappen gevolgd.
Welke driver zou er dan nog geïnstalleerd moeten worden volgens jou?
Verwijderd
net .Net 1.1 geïnstalleerd... maar mp3s van m'n netwerk gaatie nog niet snappenbrehloi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:49:
File2Phone versie 001
Ja maar dan moet Windows wel eerst nieuwe hardware vinden ZODAT ik deze driver kan installeren. Dat doe je door 'C' in te houden als je de telefoon aansluit. En dat lukt bij mij dus niet. Hij vind geen nieuwe hardware, waardoor ik die driver niet kan installeren.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:41:
[...]
De driver die er voor zorgt dat je telefoon niet aan gaat als je hem aansluit met c ingedrukt.
Driver
Ik voer dus alles correct uit tot stap 5, maar de phone blijft gewoon aan gaan, en er komt niks over 'nieuwe hardware gevonden'.1. Download het zip-bestand naar je computer. Onthoud de locatie waar je dit opslaat.
2. Pak het bestand uit en sla dit op in een tijdelijke map.
3. Schakel je telefoon uit.
4. Sluit de USB-kabel aan op de pc maar niet op de telefoon.
5. Houd de C-toets ingedrukt en sluit de telefoon aan op de USB-kabel.
6. Vervolgens wordt de Windows-wizard Nieuwe hardware gevonden gestart die tijdens de installatie wordt gebruikt.
7. Volg de instructies in de wizard, kies Ik wil zelf kiezen (geavanceerd) en klik op Volgende.
8. Blader naar de tijdelijke map die is gemaakt in stap 2, selecteer het stuurprogramma dat je wilt installeren en klik op Volgende.
9. Wanneer het stuurprogramma is geïnstalleerd, klik je op Voltooien.
[ Voor 49% gewijzigd door Rossi op 20-10-2005 00:06 ]
Verwijderd
Probeer het nog een keer in een andere usbpoort,dan vraagt hij waarschijnlijk wel gewoon om die driverjurjenarnold schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:01:
[...]
Ja maar dan moet Windows wel eerst nieuwe hardware vinden ZODAT ik deze driver kan installeren. Dat doe je door 'C' in te houden als je de telefoon aansluit. En dat lukt bij mij dus niet. Hij vind geen nieuwe hardware, waardoor ik die driver niet kan installeren.
Dit zijn de instructies regelrecht gekopiëerd van de SE-supportsite:
[...]
Ik voer dus alles correct uit tot stap 5, maar de phone blijft gewoon aan gaan, en er komt niks over 'nieuwe hardware gevonden'.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd op 6 verschillende USB-poorten, zowel USB1.1 als USB2.0 (wat natuurlijk geen verschil zou moeten maken, maar toch even het verschil melden) en geen verbetering.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:08:
[...]
Probeer het nog een keer in een andere usbpoort,dan vraagt hij waarschijnlijk wel gewoon om die driver
Jep, heb het net met m'n Sony 1GB duo pro gedaan, ik kopieer nu alles weer terug op de stick maar dat duurt wel ff
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Geweldig ditSpeedy-Andre schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:39:
[...]
Jep, heb het net met m'n Sony 1GB duo pro gedaan, ik kopieer nu alles weer terug op de stick maar dat duurt wel ff
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 01:16 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Occy74 op 20-10-2005 02:05 ]
Verwijderd
Heb ik ook gehad toen ik te snel handelde en niet goed had gelezen. Tijdens het updaten kwam er een melding voorbij dat hij nieuwe hardware had gevonden. Dit vond ik vreemd en tevens ging de GSM gewoon aan terwijl ik 'c' ingedrukt had. Dit 3 keer gedaan en toen op de melding "nieuwe hardware gevonden" op cancel gedrukt, dat hij mij daar niet meer mee moest lastig vallen.jurjenarnold schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:32:
[...]
Ik heb het geprobeerd op 6 verschillende USB-poorten, zowel USB1.1 als USB2.0 (wat natuurlijk geen verschil zou moeten maken, maar toch even het verschil melden) en geen verbetering.
De telefoon blijft gewoon aan gaan. Windows2k zegt ook niks over het vinden van nieuwe hardware. Hoe hard ik ook 'C' inhoudt bij het inpluggen van de connector, hij blijft aan gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Prutsky op 20-10-2005 08:14 ]
[ Voor 30% gewijzigd door BounceMeister op 20-10-2005 09:42 ]
Kijken of je er meer dan 2 gig op kan zettenBounceMeister schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:13:
Ik heb zo'n neon-gele Sandisk Memorystick Pro Duo Gaming van 1Gb. Ik zie in disk management inderdaad een tweede ongebruikte partitie. Dat zou betekenen dat de MS twee keer zo groot is? (Whoa 2 Gb!!!) Of gaat het hier om een bug in de K750i?
De 64Mb en een andere 16Mb stick hebben deze tweede partitie niet.
Ik heb een K750i met firmware 002 en gebruik de meegeleverde USB kabel om hem aan te sluiten.
Helaas wil m'n Sweex cardreader deze memorystick helemaal niet lezen, waarschijnlijk te oud.
Ik vraag me wel af hoe je alles weer goed moet krijgen als het niet werkt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
55 pond is ongeveer 80 euro. Ligt niet ver van de Nederlandse prijzen, aldus de Pricewatch.bob.ross schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:35:
hey,
ik heb nu geen tijd om 't hele topic door te lezen, dus weet niet of deze al gepost is, maar heb net deze gekocht:
http://www.emartbuy.com/u...462&itemId=462&itemId=462
1GB kaartje voor 55 pond incl verzending
wellicht interessant voor jullie!
Verwijderd
Open je apparaat beheer en sluit je telefoon aan met c ingedrukt en hou deze ingedrukt. Als het goed is verschijnt er een onbekent apparaat. (ondertussen zal je telefoon aan gaan maar hou gewoon c ingedrukt) Ga naar dat onbekende apparaat en installeer de drivers van de link die ik eerder gaf. Als het goed is moet nu echt alles werken. Werkt dit nog niet laat hem dan naar hardware zoeken via het configuratie scherm als je de c nogsteeds heb ingedrukt.jurjenarnold schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:32:
[...]
Ik heb het geprobeerd op 6 verschillende USB-poorten, zowel USB1.1 als USB2.0 (wat natuurlijk geen verschil zou moeten maken, maar toch even het verschil melden) en geen verbetering.
De telefoon blijft gewoon aan gaan. Windows2k zegt ook niks over het vinden van nieuwe hardware. Hoe hard ik ook 'C' inhoudt bij het inpluggen van de connector, hij blijft aan gaan.
Verwijderd
I have just done this for a Sony Mem Stick Pro Duo 512mb. I deleted the partition and create a new one in Disk Manager. The mem stick now shows as 933mb. Am just sending a 700mb file to phone to see if it has really worked.Occy74 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 01:49:
HAHAHAHA, laatst mijn Sony 1GB omgeruild voor een 512mb Sandisk (ik kreeg geld toe uiteraard) omdat ik daar achteraf wel genoeg aan had...
Heb ik dmv deze "truuk" toch weer een 1GB kaartje.. loooooool
Te vroeg gejuicht, kaart wordt nu wel als 1gb gezien in Disk Manager maar zodra je er meer dan 512mb aan data op wilt zetten krijg je i/o errors..
"it was too good to be true"
ps: of zou het toch wel werken en die errors aan de firmware liggen? zit daar net aan te denken want ik heb die R1N35 oid erop.. (de laatste)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 11:02 ]
Ik heb ergens gezien tot hoeveel gig ze max uit te breiden zijn. Effe zoeken, moment.Shengstah schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:46:
Mij is het ook niet gelukt, toen ik meer dan 468 MB op ging zetten, gaf hij een error en stond er niks meer op het kaartje. Dus heb ik het maar via de telefoon geformatteerd. Was een leuke poging, en heeft me geholpen om wat tijd te doden.
ps. Is het eigenlijk wel zeker dat de 2GB kaartjes werken op de k750i/w800i? En als de 4GB kaartjes komen dat die dan ook werken. Anders zit ik straks opgescheept met 4GB waaraan ik niks heb
Max 1 gig dus.Naast het interne geheugen van de telefoon kun je tot 1 GB uitbreidingsgeheugen toevoegen.
[ Voor 18% gewijzigd door Rio op 20-10-2005 12:37 ]
[ Voor 16% gewijzigd door BounceMeister op 20-10-2005 12:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
bevestigd dat het verhaal van de 'kapotte' kaartjes die een segment lager worden geprijsd ? of is dat een brakke beveiliging (het schaalvergroting verhaal) ?risp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:00:
Heb net even gekeken met de diskmanager naar 512 kaartje. Wat me opviel is dat als ik de memorystick via mijn cardreader bekijk ik geen extra partitie zie. Bekijk ik hem echter via de usbkabel en telefoon dan is pas de extra partitie zichtbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 14:14 ]
Dat is juist de glitch; zonder SE toestel had je daar nooit achter kunnen komen.risp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:00:
Heb net even gekeken met de diskmanager naar 512 kaartje. Wat me opviel is dat als ik de memorystick via mijn cardreader bekijk ik geen extra partitie zie. Bekijk ik hem echter via de usbkabel en telefoon dan is pas de extra partitie zichtbaar.
Verwijderd
Huh...is dit weer een nieuwe...of is dat de enige die al een tijd verkrijgbaar is voor de w800i?risp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:30:
Net mijn w800i geupdate naar R1NA005. Weet eerlijk gezegd niet wat de veranderingen zijn maar ik hoop dat het batterijgebruik weer wat beter is. Tevens blijf de extra partitie in de diskmanager zichtbaar dus ik ga straks maar eens proberen of ik er 1gb van kan maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 14:43 ]
Verwijderd
Mijn update loopt ookrisp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:30:
Net mijn w800i geupdate naar R1NA005. Weet eerlijk gezegd niet wat de veranderingen zijn maar ik hoop dat het batterijgebruik weer wat beter is. Tevens blijf de extra partitie in de diskmanager zichtbaar dus ik ga straks maar eens proberen of ik er 1gb van kan maken.
Verwijderd
Verwijderd
heb ik ook...ik zie doodgewoon alleen de 48x Mb ruimte...schaduw schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:53:
Ik wil ook de 512mb->1gb truuk gaan proberen, maar ik kan de bestaande partitie op de MS Duo niet verwijderen. Als ik rechtsklik op de partitie, is de optie 'partitie verwijderen' lichtgrijs, dus niet aanklikbaar. Van de lege ruimte kan ik ook nog geen partitie maken...
Pff don't worry, het heeft toch geen nut. Je kaartje eindigt toch alleen maar als een ding dat alleen maar write errors geeft. Heb het zowel bij mijn 1gb en 0.5gb stick geprobeerd en bij beiden kan er niet meer op dan oorspronkelijk kon. Hij geeft dan namelijk write errors...Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:04:
[...]
heb ik ook...ik zie doodgewoon alleen de 48x Mb ruimte...
gewoon van een ander forum, ESATO. Hoeft niet te kloppen.R1NA005
- Released on SEUS for the W800 on 15/10/05.
- Improved battery life over R1N035
- Fixes for low-tonal audio issues
- Fixes for Bluetooth audio issues
[ Voor 61% gewijzigd door B-Bandit op 20-10-2005 16:00 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Verwijderd
lees ff goed startpost door. daar staat alles in (incl usbdrivers updaten, nieuwere dan die op je cd staan)Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:49:
Mijn lukt het niet om mijn mobiel te uploaden, alles gaat goed totdat ik mijn mobeil moet uitzetten en dan de c ingedrukt houden en de usb data kabel weer erin moet doen. Hierna gaat het upload proces niet verder. Wie kan me hier bij helpen?
Verwijderd
Verwijderd
dus de firmware staat erop en je krijgt 'm niet aan ?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:03:
Ja ik heb alles gelezen en alle installatie voltooid alleen het proces na het uit en dan weer aanzetten wil blijkbaar niet lukken?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 16:06 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 16:09 ]
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Arie-Kanarie op 20-10-2005 16:21 ]
Mij is het wel gelukt om van mijn 512 Mb kaartje een 933 MB kaartje te maken.Shengstah schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:57:
[...]
http://mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37571
mij lukt het in ieder geval niet
Verwijderd
SEUS1.19 (uit het blote h00f) geïnstalleerd ? Je moet sowieso de nieuwste usbdriver installeren wil je kunnen updaten. ik geloof dat je dat nog niet gedaan hebt ?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:12:
Ja ik heb gewacht en echt heletijd de C ingedrukt gehouden. maarja ik zal het nog eens proberen dan!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 16:29 . Reden: niet zomaar 'n driver......DE NIEUWSTE *tadaaaaa* ]
Niemand?nlboy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:20:
Ik heb een vraagjes over de W800i:
1. Hoe krijg ik de speaker van de telefoon zelf harder?
Ik kan mensen vrij lastig verstaan ook al staat het volume op maximaal.
2. Klopt het dat de linksboven knopjes een beetje losjes zitten. Ik kan er licht op drukken en dan gebeurd er niks. Bij rechts zitten de knopjes wel goed. (dus geen 'tussen' knop) Winkel zegt dat als het gewoon doet dat het niet erg is (jaar garantie)...ik erger mij een beetje aan zeker omdat ie nog geen week oud is.
Ik heb de nieuwste firmware erop staan.
Verwijderd
de hele paradox ging toch om het feit dat de mms alleen ìn je mobiel die extra ruimte weergaf ? kaartlezers geven het toch niet aan ? en als je je mms in je mobiel die extra ruimte beschikbaar laat maken, dan werkte het toch ?Arie-Kanarie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:03:
Heel leuk, maar dat vergroten van je stick werkt niet helemaal perfect. Heb um in windows netjes vergroot, alles terug gezet. ging perfect. Had nog zon 15Mb over voordat ik aan de 512Mb (eigenlijke grote) Geprobeerd een filmpje van 24Meg te kopieren maar die gaat op 3/4 de mist in. kan dus niet voorbij 512Mb schrijven.
Windows herkent het goed, telefoon herkent um goed, maar schrijven voorbij 512Mb (of daar ergens in de buurt, 491Mb ongeveer volgens HDTune) lukt dus niet.
Scannen met HDTune geeft na de 491Mb ook allemaal rode blokken (met kaartje in de telefoon) als ik um in mn kaartlezer doe en dan ga scannen vind HDTune maar een partitie van 491Mb en die is wel helemaal correct. Windows verkenner geeft wel 9xxMb aan maar HDTune ziet dat dus anders. Helaas, was ook bijna te mooi om waar te zijn
Ach ja houd je een tijdje van de straat.
Verwijderd
Mee eens.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:10:
maareeuh, die memorystick gedoe. Kan je niet met Partition magic een bepaalde hoeveelheid allocated ruimte gaan toewijzen ofzo, tot de plaats waar dat die errors geeft?
moet niet per se 1gieg zijn dat je wint hoor, als je 100 of 200 mb kunt winnen is dat toch perfect te doen toch?
Greetz Big-R
Verwijderd
We zitten tegenwoordig al op SEUS 1.49Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:28:
[...]
SEUS1.19 (uit het blote h00f) geïnstalleerd ? Je moet sowieso de nieuwste usbdriver installeren wil je kunnen updaten. ik geloof dat je dat nog niet gedaan hebt ?
Verwijderd
Klopt ik zag dat ook staan tijdens de update,maar dat seus gaat vanzelf hoor,heb hem niet speciaal hoeven downloaden ofzoVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:07:
[...]
We zitten tegenwoordig al op SEUS 1.49
[ Voor 99% gewijzigd door Pendulum op 20-10-2005 18:12 . Reden: is al beantwoordt:P ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:07:
[...]
We zitten tegenwoordig al op SEUS 1.49
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq