Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.858 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Media markt heeft in de praktijk volgens mij ook nog een regel dat de andere winkel in een bepaalde straal moet zitten, maar heb het nooit gebruikt. Maar waarom moeilijk doen en niet gewoon online bestellen?

Ik hoop dat er weer snel een nieuwe firmware uitkomt voor de K750i, de laatste heb ik niet aangedurft ondanks de verbeteringen aan oa de camera....durf de bugs niet aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Walkman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:29:
Ik hoop dat er weer snel een nieuwe firmware uitkomt voor de K750i, de laatste heb ik niet
aangedurft ondanks de verbeteringen aan oa de camera....durf de bugs niet aan....
Jouw logica snap ik dus echt niet....

In de nieuwste firmware zitten juist minder bugs....

Upgraden dus.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:45
Ginz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:42:
[...]

Upgraden dus.....
@Ginz

Das niet helemaal waar.
Een heleboel mensen hebben last van een corrupte MS :(

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:02
Walkman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:29:
Media markt heeft in de praktijk volgens mij ook nog een regel dat de andere winkel in een bepaalde straal moet zitten, maar heb het nooit gebruikt. Maar waarom moeilijk doen en niet gewoon online bestellen?
Klopt. De 'concurrent' dient binnen een straal van 30 KM van de MM gevestigd te zijn waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Als we dit in de praktijk gaan bekijken kunnen we concluderen dat deze 'garantie' dus gewoon totaal onzinnig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:28
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:39:

Het enige wat nog niet werkt is de memory stick.Heeft iemand mischien een idee hoe ik dat kan fixen??
Plus dat de telefoon bij het opstarten supertraag is.
Ik heb gemerkt dat wanneer je je telefoon via de USB kabel aan de PC hebt hangen, dat hij de MS niet ziet. Bedoel je dit of heb je er ook last van als je de GSM losgekoppeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jewie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:50:
[...]

Klopt. De 'concurrent' dient binnen een straal van 30 KM van de MM gevestigd te zijn waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Als we dit in de praktijk gaan bekijken kunnen we concluderen dat deze 'garantie' dus gewoon totaal onzinnig is...
In dit geval zou dat dus niet het probleemmeoten zijn, die Booms zit in de van Woustraat in A'dam, de MM ligt dan binnen een straal van 30km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik denk dat hij, net zoals ik, afgeschrikt wordt van de verhalen dat er 9 van de 10 keer iets fout gaat met upgraden en dat mensen naar het SE servicecenter kunnen en hun telefoon dan een aantal maanden kwijt zijn om vervolgens een brak gerefurbished ding terug te krijgen.

Daarom zoek ik nog steeds naar een manier om alles te backuppen, dus o.a. ook de games die er standaard op staan (Vliegen en Tennis).

Mocht ik me dan toch niet in kunnen houden en dus m'n K750i gaan upgraden, dan heb ik in ieder geval een complete backup van een en ander.

De bugs zoals:
- verkeerd getimed shuttergeluid
- zacht volume mp3 tov radio
- slechte opnamekwaliteit video
- ruis en strepen bij donkere foto's
- licht dat aanspringt wanneer de tijd in beeld komt

wegen niet op tegen een telefoon die:
- geen camerafunctie meer heeft
- corrupte bestanden op de memorystick plaatst
- spontaan vastloopt
- veel meer stroom verbruikt
- helemaal niets meer doet

Dat is zo'n beetje de afweging die momenteel gemaakt dient te worden.

Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt en een betere, veiligere en stabielere manier om te upgraden.
Ginz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:42:
[...]

Upgraden dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Zojuist een mailtje gestuurd naar www.mobilestunter.com over hoe de silicon case die ze hebben eruit ziet. Meteen 2 foto's terug gekregen en ze hebben de foto op de site geupdate:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02879.jpg
Er zit dus een ook een nekkoort en polskoort bij.

Wil geen reclame maken maar voor het bedrag van € 7.50 wordt het ook nog thuisbezorgd. Ik heb meteen besteld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
brehloi schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:26:
Zojuist een mailtje gestuurd naar www.mobilestunter.com over hoe de silicon case die ze hebben eruit ziet. Meteen 2 foto's terug gekregen en ze hebben de foto op de site geupdate:
[afbeelding]
Er zit dus een ook een nekkoort en polskoort bij.

Wil geen reclame maken maar voor het bedrag van € 7.50 wordt het ook nog thuisbezorgd. Ik heb meteen besteld... :)
Hoe schuif je je camera open in dat condoompje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
the_nowhereman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:29:
[...]

Hoe schuif je je camera open in dat condoompje ;)
Hehe check die pic daar ze je waar de lens zit en het schuifje zit iig bij mijn w800 dat er stukje open is gelaten

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
Ejager schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Hehe check die pic daar ze je waar de lens zit en het schuifje zit iig bij mijn w800 dat er stukje open is gelaten
op de site hebben ze 't over een hoesje voor de K750i......

http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02882.jpg

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

the_nowhereman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:35:
[...]

op de site hebben ze 't over een hoesje voor de K750i......

http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02882.jpg

Andre
dat ziet er ook niet uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:28:
is er niet iemand die bij Booms om de hoek woont, 'm voor mij wil kopen en in een bubbeltjesevenlop steken nadat ik hem/haar betaald heb ? sssst :*)
Waarom bestel je niet gewoon zelf via de site 8)7
Ik zie het probleem niet hoor. Is een betrouwbare zaak, en als je vandaag bestelt hebbie hem donderdag binnen. Mooi toch.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:45:
[...]

Waarom bestel je niet gewoon zelf via de site 8)7
Ik zie het probleem niet hoor. Is een betrouwbare zaak, en als je vandaag bestelt hebbie hem donderdag binnen. Mooi toch.
6€ ipv 1.
ik twijfel niet ad betrouwbaarheid, het is een principekwestie dat 't waanzin is om iets van 4 gr voor 6 € te verzenden (jaja, verzekering enzo).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
Hehe mja ik wil alleen nog een screenprotector maar zon condoom kweet niet

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:40
Heb ff zo'n condoom besteld voor het stappen in het weekend, heb al een aantal klanten gehad waar bier over de K750i kwam en die was gelijk dood :) Gelukkig de meeste een verzekering dus zo erg is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
stormfly schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:12:
Heb ff zo'n condoom besteld voor het stappen in het weekend, heb al een aantal klanten gehad waar bier over de K750i kwam en die was gelijk dood :) Gelukkig de meeste een verzekering dus zo erg is het ook weer niet.
Hehe wss wel een goeie tip :p kzal het overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken geleden nog een 512MB kaartje gekocht bij Henk Boom in de van Woustraat voor 54€ :( prijzen zijn weer aardig gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejager schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

waar heb je die voor de W800 dan vandaan? Aangezien op die site er alleen voor de K750 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:45:[...]waar heb je die voor de W800 dan vandaan? Aangezien op die site er alleen voor de K750 staat
wel ff kijken jongens! (ff verder scrollen en....)
http://www.mobilestunter....h=30_173&products_id=1487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook maar ff een w800i-uitgaans-condoom besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met het oog op Qlimax ook maar ff condoompie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Gisteren een abonnement afgesloten bij KPN Hi, en daar kreeg ik gratis de W800i bij. :)

Ik heb er nu al wat enkele uren mee gespeeld (:P), en ik moet zeggen dat het een verrekte fijn ding is. De camera is echt subliem, daarover niks dan lof. De panorama functie is ook leuk (voorbeeldje) en kan leuke effecten opleveren. :) De mp3-speler heb ik redelijk wat gebruikt, voornamelijk omdat ik een vervanging nodig had voor m'n eigen mp3-speler. :P Het geluid is, met de equalizer op normaal + oordopjes in, een stuk beter dan ik had verwacht. :) Enige nadeel is dat je er puur een koptelefoon bij krijgt geleverd, en niet een speakertje voor een microfoon. Wat dus nogal onhandig is als je gebeld wordt. Daarbij kan ik nergens vinden wat die afstandsbediening bij de koptelefoon voor dient. :? Ik denk dat ie stuQ is ofzo, want geen van de mogelijkheden om het knopje in te drukken werkt niet.

De USB-kabel, en bijgeleverde software is, zoals ik al verwacht had van SE (had hiervoor een T610), weer netjes geregeld. Enige nadeel is dat Disc2Phone standaard de 'My Music' folder selecteert, waardoor ik dus zelf naar m'n eigen mp3-folder moet navigeren. Een optie waar je je eigen startup folder kunt kiezen (of gewoon de laatste folder waar je in was) zou wel handig zijn. Firmware-updates heb ik nog niet gedaan, dus ervaringen daarvoor laat ik nog even achterwege. :)

Het menu van de telefoon zelf is, als je SE gewend bent, weer ouderwets genieten. Alles zit op een duidelijke plek, en je bent waar je moet zijn. Wat wel raar is, is dat ik nergens kan vinden waar ik een playlist kan vullen. In de handleiding staat dat je folders/losse bestanden moet selecteren, maar hoe laat je dat onthouden? Met de terug toets (onder de linker selectie toets) ga je weer terug naar de playlist, en lijkt het alsof ie niets geselecteerd heeft? :? Ook de andere toetsen lijken geen effect te hebben, de rechterselectie toets (menu 'Meer') bevat niets wat lijkt op Playlist opslaan oid.

Al met al ben ik toch wel tevreden met m'n nieuwe telefoon. Er zitten wat rare dingen in, waar ik nog niet achter ben hoe of wat, maar dat vogel ik wel uit. ;) Zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe telefoon met mp3-speler + 2.0 MP camera. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
maar even tussendoor.
er zit toch wel een luidspreker op zodat je je mp3tjes kan horen of kan het alleen via het headset???

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkW800i schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:05:
maar even tussendoor.
er zit toch wel een luidspreker op zodat je je mp3tjes kan horen of kan het alleen via het headset???

groet
jep. aan de achterkant welteverstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
thanks want ik krijg hem zaterdag dus :)

Ik zal wel even posten hoe hij bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BounceMeister schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:20:
Ik denk dat hij, net zoals ik, afgeschrikt wordt van de verhalen dat er 9 van de 10 keer iets fout gaat met upgraden en dat mensen naar het SE servicecenter kunnen en hun telefoon dan een aantal maanden kwijt zijn om vervolgens een brak gerefurbished ding terug te krijgen.
Bron :?

En ga nou niet zeggen dat ik het topic moet lezen, want dat ik kul. Hier zijn een paar mensen met problemen. Maar die posten altijd. Ik, die perfect met zijn K750 overweg kan, die de nieuwste firmware heeft hoor je niet 10 keer posten dat hij nog steeds weg is.

Tevens. Als het fout gaat, dan ligt het aan de winkel/SESP waar jij `m ingeleverd heb als het lang duurt. Uit eigen ervaring, en dat zijn er onwijs veel (geloof me) is de reparatietijd van SE ongeveer het minste van allemaal.
Op het moment dat jouw toestel niet meer te repareren is, en jij een nieuwe moet krijgen. Tja, dan kan het iets langer duren omdat iedereen momenteel een leveringsprobleem met de K750 heeft.
Daarom zoek ik nog steeds naar een manier om alles te backuppen, dus o.a. ook de games die er standaard op staan (Vliegen en Tennis).

Mocht ik me dan toch niet in kunnen houden en dus m'n K750i gaan upgraden, dan heb ik in ieder geval een complete backup van een en ander.
Alles blijft behouden na een update. SEUS upload namelijk alleen maar de gewijzigde files. Bij een SESP halen ze gewoon je hele telefoon leeg, en plaatsen ze er een nieuwe firmware in. Als de SESP ze niet voor jou backupped, dan ben je alles kwijt ja.....

Maar zelf updaten met SEUS is dus geen probleem.
De bugs zoals:
- verkeerd getimed shuttergeluid
Geen last van
- zacht volume mp3 tov radio
Geen last van, is verbeterd bij de laatste versie
- slechte opnamekwaliteit video
- ruis en strepen bij donkere foto's
Hallo, het is geen dSLR
- licht dat aanspringt wanneer de tijd in beeld komt
Ben ik niet anders dan gewend van SE
wegen niet op tegen een telefoon die:
- geen camerafunctie meer heeft
- corrupte bestanden op de memorystick plaatst
- spontaan vastloopt
- veel meer stroom verbruikt
- helemaal niets meer doet
- Geen last van
- Geen last van
- Geen last van
- Geen last van
- Geen last van
Dat is zo'n beetje de afweging die momenteel gemaakt dient te worden.

Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt en een betere, veiligere en stabielere manier om te upgraden.
Is er dus al :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb mn telefoon (w800i) net 4 dagen, en ik dacht dus ook dat de laatste firmware wel beter zou zijn, maar sindsdien als ik bestanden wil overzetten met disc2phone, en ik mn telefoon loskoppel, is het altijd een verrassing welke bestanden nog op de telefoon staan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
pasta schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:58:
1Enige nadeel is dat je er puur een koptelefoon bij krijgt geleverd, en niet een speakertje voor een microfoon. Wat dus nogal onhandig is als je gebeld wordt.
2Daarbij kan ik nergens vinden wat die afstandsbediening bij de koptelefoon voor dient. :? Ik denk dat ie stuQ is ofzo, want geen van de mogelijkheden om het knopje in te drukken werkt niet.
Tis geen afstandsbediening dat ding, maar een headsetje :D :D :+
Als jij die knop indrukt komt er een pieptoon uit je oordopjes en kan je een naam inspreken, en die wordt vervolgens gebeld. Als je gewoon de headset aansluit op de telefoon is de bel modus automatisch handsfree. Dus als jij wordt gebeld kan je aannemen met dat knopje (of door "aannemen" te roepen, maar dat moet je eerst programmeren). En dan kan je dus praten en luisteren met dat gevalletje.
Maar staat allemaal ook in de handleiding hoor ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
BvK P4 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:47:
weet iemand of het klopt dat je de W800i bij de mediamarkt kunt halen met een KPN Hi abo van 20,- waar je niets voor de telefoon hoeft te betalen? Maat van me zei dat namelijk..op alle sites die ik tot nu toe heb gezien moet je rond de 60,- voor de telefoon betalen. Dus als iemand weet of hij bij de mediamarkt gratis is, zou ik dat graag willen weten, want dan heb ik volgend weekend ook een W800i :D
topic gaat knap snel :P maar weet iemand het antwoord? Want het weekend komt al dichterbij..

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:21:
[...]

Bron :?

En ga nou niet zeggen dat ik het topic moet lezen, want dat ik kul. Hier zijn een paar mensen met problemen. Maar die posten altijd. Ik, die perfect met zijn K750 overweg kan, die de nieuwste firmware heeft hoor je niet 10 keer posten dat hij nog steeds weg is.

knip

Maar zelf updaten met SEUS is dus geen probleem.

[...]

Geen last van

[...]

[...]

[...]

Hallo, het is geen dSLR

[...]

Ben ik niet anders dan gewend van SE

[...]

- Geen last van
- Geen last van
- Geen last van
- Geen last van
- Geen last van

[...]

Is er dus al :P
hèb je al die problemen gewoon niet, of stoor je je er gewoon niet aan ? (stoïcijn?)
hoe zit het met je joypad/pookje ? doet die het ook nog ?
mijne heeft z'n crappy momenten (maar is niet stoffig)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:37:
Nou, ik heb mn telefoon (w800i) net 4 dagen, en ik dacht dus ook dat de laatste firmware wel beter zou zijn, maar sindsdien als ik bestanden wil overzetten met disc2phone, en ik mn telefoon loskoppel, is het altijd een verrassing welke bestanden nog op de telefoon staan... ;(
met of zonder 'hardware verwijderen' ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:00:
[...]

met of zonder 'hardware verwijderen' ?
@timoalbers:

Verwijder je telefoon met veilig verwijderen en schakel daarna eerst de telefoon helemaal uit. Wacht 10 seconde en zet hem weer aan. Ik heb op deze manier geen last meer van dataloss/datacorruptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Over de joystick gesproken hebben veel meer meer mensen een "hanger naar rechts" dan duw je naar rechts en doet hij het niet. Collega heeft bij mij precies hetzelfde, mijn toestel is een week dus stof kan het niet zijn :)

Dat naar "rechts" zit ook in oudere firmware releases al (collega)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000049539.JPG?0.25446485562852017
Hopelijk kan je die remote ook loskopen en aan je K750i hangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:37:
[afbeelding]
Hopelijk kan je die remote ook loskopen en aan je K750i hangen :9
Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_w900_p04.jpg

ik herken dat plugje ergens van... k'heb er zo eentje aan m'n zwarte ding hangen. lijkt er verdacht veel op, maar ik wil nog niemand valse hoop geven })

óóhja, nu zie ik het pas, die nagellak maakt het zekerweten af :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 20:13 . Reden: lelijke nagellak die vermeld moet worden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
---rrr--- schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:11:

Verwijder je telefoon met veilig verwijderen en schakel daarna eerst de telefoon helemaal uit. Wacht 10 seconde en zet hem weer aan. Ik heb op deze manier geen last meer van dataloss/datacorruptie.
Werkt dit echt? Kunnen anderen dit bevestigen?
(Heb even geen zin om te testen, 't kaartje staat net vol.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brehloi schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:20:
[...]

Werkt dit echt? Kunnen anderen dit bevestigen?
(Heb even geen zin om te testen, 't kaartje staat net vol.)
ik heb het getest. het werkt. het is 'n omweg die ik ook liever niet zou bewandelen, maar het werkt, dus doe ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwinh schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:53:
[...]

Ik heb gemerkt dat wanneer je je telefoon via de USB kabel aan de PC hebt hangen, dat hij de MS niet ziet. Bedoel je dit of heb je er ook last van als je de GSM losgekoppeld hebt?
Ik zie de MS gewoon helemaal niet meer.
Op de computer ziet hij wel ene drive maar geen MS
en op de telefoon ziet hij hem helemaal niet.

Trouwens met opstarten moet ik de MS uit de telefoon halen anders start hij niet op :? :?
Vaag....

Weet iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Wanneer je de telefoon met de usb-kabel hebt aangesloten op de pc heeft de telefoon geen toegang meer tot de MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat klopt, maar een telefoon die hangt als je je MS er in hebt? Leuk ja.
Ik had hetzelfde na het updaten van de firmware... lekker muziek op je telefoon gooien! Ja prachtig. En er dan in de trein achter komen dat je halverwege een mix van 60 minuten ineens muziek hoort die je hiervoor op je MS had staan :?
Geformatteerd in telefoon, geformatteerd in cardreader etc., I/O errors bij het leven. Bad block scan gaf enorme hoeveelheden bad blocks aan het einde van de MS en op een gegeven moment was er zelfs sprake van een 'dead SCSI device' en werd ie helemaal niet meer als aanwezig gezien (linux console). Op het laatst bevroor de telefoon helemaal op het moment dat je de MS er in stak. Niks meer mee te beginnen totdat je het ding weer uit het toestel trok. Om een lang verhaal kort te maken: partitietabel van dat ding was helemaal gaar geraakt (ding claimde, met alle errors vandien, ~1,2GB te zijn.... terwijl ie toch echt maar ~1GB is).

Ik heb het uiteindelijk als volgt opgelost: MS in cardreader geduwd. FDISK gestart met 'lege' partitietabel, FAT partitie op de MS opnieuw aangemaakt en daarna geformatteerd (onder Linux gedaan, moet onder Windows ook wel kunnen allemaal, pas wel op met FDISK, een partitie op je HD is zo weg :P). Muziek er op geduwd - via cardreader. MS in toestel gepropt... en geen freeze. Geen I/O errors en muziek spelen deed ie als vanouds :)
Maar tot er een nieuwe update is die deze ellende verhelpt... zet ik er geen nieuwe dingen meer op. Niet via de USB kabel in elk geval.

Anyway, ik hoop dat je daar wat aan hebt :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brehloi schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:55:
Wanneer je de telefoon met de usb-kabel hebt aangesloten op de pc heeft de telefoon geen toegang meer tot de MS.
:O Dat wist ik al lang
Jotti schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:05:

Ik heb het uiteindelijk als volgt opgelost: MS in cardreader geduwd. FDISK gestart met 'lege' partitietabel, FAT partitie op de MS opnieuw aangemaakt en daarna geformatteerd (onder Linux gedaan, moet onder Windows ook wel kunnen allemaal, pas wel op met FDISK, een partitie op je HD is zo weg :P). Muziek er op geduwd - via cardreader. MS in toestel gepropt... en geen freeze. Geen I/O errors en muziek spelen deed ie als vanouds :)
Maar tot er een nieuwe update is die deze ellende verhelpt... zet ik er geen nieuwe dingen meer op. Niet via de USB kabel in elk geval.

Anyway, ik hoop dat je daar wat aan hebt :)
ik zal het morgen gelijk ff proberen
Het leuke is ook nog dat we een cardreader hebben die in de floppydrive is ingebouwt
zoiets als dit maar dan intern
Maar daar ziet de computer alleen de drive maar de memorystick niet :?
(als het lukt meld ik het wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
W800i

Zat net voor de zoveelste maal te sukkelen om synchronisatie te doen met Outlook voor mijn T610. Altijd problemen omdat te doen werken. Maar hij doet het weer. Never change a winning team. Maar ja had reset gedaan en tijdzone stond nog een uurtje verkeerd waardoor alle afspraken plots een uur later begonnen bij het kijken op PC. Op toestel stonden ze nog perfect. Stond zelf iets van wachten op ID. Maar soit, we geraken van het onderwerp af.

De vraag die ik dus heb is of dit bij de W800i ook zo moeizaam verloopt de eerste keer. De keren nadien heb ik namelijk geen problemen als ik niet aan de instelling pruts. De reden is dat ik mij goed wil voorbereiden hierop en dat ik weet waar ik weldra aan toe ben. Vindt het handig om altijd mijn agenda bij te hebben. Voor school kan ik nog OWA of Outlook opstarten onderweg maar privé staat enkel op Outlook thuis en mijn GSM.

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Shailesh schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:47:
[...]

Tis geen afstandsbediening dat ding, maar een headsetje :D :D :+
Als jij die knop indrukt komt er een pieptoon uit je oordopjes en kan je een naam inspreken, en die wordt vervolgens gebeld. Als je gewoon de headset aansluit op de telefoon is de bel modus automatisch handsfree. Dus als jij wordt gebeld kan je aannemen met dat knopje (of door "aannemen" te roepen, maar dat moet je eerst programmeren). En dan kan je dus praten en luisteren met dat gevalletje.
Maar staat allemaal ook in de handleiding hoor ;)
He, verrek 8)7 da's handig. :P

Alleen staat het dus niet in de handleiding. De hele headset wordt zelfs niet genoemd in de handleiding. :?

Dan resteert nu nog alleen het playlists maken op het ding, want daar lijkt ook dat de handleiding een puntje mist. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
co0lman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:03:
W800i

Zat net voor de zoveelste maal te sukkelen om synchronisatie te doen met Outlook voor mijn T610. Altijd problemen omdat te doen werken. Maar hij doet het weer. Never change a winning team. Maar ja had reset gedaan en tijdzone stond nog een uurtje verkeerd waardoor alle afspraken plots een uur later begonnen bij het kijken op PC. Op toestel stonden ze nog perfect. Stond zelf iets van wachten op ID. Maar soit, we geraken van het onderwerp af.

De vraag die ik dus heb is of dit bij de W800i ook zo moeizaam verloopt de eerste keer. De keren nadien heb ik namelijk geen problemen als ik niet aan de instelling pruts. De reden is dat ik mij goed wil voorbereiden hierop en dat ik weet waar ik weldra aan toe ben. Vindt het handig om altijd mijn agenda bij te hebben. Voor school kan ik nog OWA of Outlook opstarten onderweg maar privé staat enkel op Outlook thuis en mijn GSM.

Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb de eerste dag toen ik het foontje kreeg... de pc suite geinstalleerd, mn foontje met de datakabel in de pc gedrukt en op syn(moeilijk woord :P ) gedrukt, en met outlook 2003 ging het zonder problemen :) tevens wordt van te voren eerst netjes de klok gelijk gezet met de tijd van je pc. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
pasta schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:19:
[...]

He, verrek 8)7 da's handig. :P

Alleen staat het dus niet in de handleiding. De hele headset wordt zelfs niet genoemd in de handleiding. :?

Dan resteert nu nog alleen het playlists maken op het ding, want daar lijkt ook dat de handleiding een puntje mist. :)
Ik vond die handleiding ook al zo karig jah :P Die van de K750i is 2X zo uitgebreid. Maar of het daar ook in staat (link staat in de SP). En het maken van playlists is toch een eitje? Gewoon in het menu naar de walkman functie >afspeellijst> nieuwe afspeellijst. Easy does it :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

True, maar dan moet ik zooi toevoegen. Maar dat lukt dus niet. Om even uit m'n 'review' te quoten:
In de handleiding staat dat je folders/losse bestanden moet selecteren, maar hoe laat je dat onthouden? Met de terug toets (onder de linker selectie toets) ga je weer terug naar de playlist, en lijkt het alsof ie niets geselecteerd heeft? :? Ook de andere toetsen lijken geen effect te hebben, de rechterselectie toets (menu 'Meer') bevat niets wat lijkt op Playlist opslaan oid.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
pasta schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:35:
True, maar dan moet ik zooi toevoegen. Maar dat lukt dus niet. Om even uit m'n 'review' te quoten:
[...]
Op het moment dat je liedjes moet selecteren zie je dat er naast elk lied een checkbox staat. Die kan je aanvinken met de toets die staat voor de actie "selecteren" (linkerboven toets) of je drukt gewoon de joystick in. Vervolgens selecteer je dan de liedjes die je wil hebben en als je klaar bent klik je op "toevoegen" (rechterboven toets). En dan heb je een playlist.

Ik denk dat jij dat toevoegen bent vergeten/niet wist.

[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 18-10-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Helaas heb ook ik nu wéér problemen met de memorystick. Ik heb probleemloos een update gedaan. Ik stop altijd eerst de USB apparaten met veilig verwijderen. Ging ik vanmorgen weg, was heel mijn memorystick gewoon gewist :(
Maar heb wel vaker problemen ermee, dat als ik bezig ben ik ineens er niet meer op kan komen. Dan moet ik de kabel eruit trekken en weer opnieuw aansluiten.
Hopelijk komt er snel weer een nieuwe firmware uit, want hier zitten dus nog wat bugs in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:58
hehe eindelijk ook de k750i binnen.
zal in de loop van de avond er weleens mee gaan spelen en rustig documentatie en frontpage even te bekijken :)

ben heel benieuwd...foon voelt erg fijn aan iig :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:12:
[...]

[afbeelding]

ik herken dat plugje ergens van... k'heb er zo eentje aan m'n zwarte ding hangen. lijkt er verdacht veel op, maar ik wil nog niemand valse hoop geven })
Zou wel leuk wezen ja :*)
yonexfreak schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:51:
hehe eindelijk ook de k750i binnen.
zal in de loop van de avond er weleens mee gaan spelen en rustig documentatie en frontpage even te bekijken :)

ben heel benieuwd...foon voelt erg fijn aan iig :)
Welcome to the club :*)

Iemand enig idee hoe je een gesprek gelijk met luidspreker aan opneemt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
tnx :*)

irri dat ik moet werken en nog geen tijd heb om zooi over te zetten etc haha

nja ga ondertussen nog wel vrolijk meegluren in dit topic ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Pfff het wordt echt tijd voor een goede update.
Langzamerhand steeds meer problemen met R1N035.

Ik moet na het versturen van een mms of browsen via opera mini mijn telefoon opnieuw opstarten om weer een goede verbinding te krijgen. Dacht dat het misschien aan Orange zou liggen, maar dan snap ik de reboot niet.

Ook heb ik geregeld een zwart vak in het menu, als "cursor". In plaats van het doorzichtige vierkantje of rondje wat het normaal is.

Problemen met de mp3speler/radio. Meestal na het maken van een foto heb ik alleen nog maar muziek in mijn linkeroor. Na het opnieuw opstarten van de mp3speler/radio werkt het meestal wel weer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:45:
Ik moet na het versturen van een mms of browsen via opera mini mijn telefoon opnieuw opstarten om weer een goede verbinding te krijgen. Dacht dat het misschien aan Orange zou liggen, maar dan snap ik de reboot niet.
Als je reboot zoekt de telefoon weer opnieuw contact met het Orange netwerk dus ik denk dat het best bij orange kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Eindelijk is het gelukt m'n Orange-locked K750i te updaten naar R1N035!

Nog even over de kwaliteit:

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/3267/dsc003393ho.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/8615/dsc003489zk.th.jpg

:*)

[ Voor 23% gewijzigd door Laudit op 19-10-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax power schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:20:
Eindelijk is het gelukt m'n Orange-locked K750i te updaten naar R1N035!

Nog even over de kwaliteit:

[afbeelding]

[afbeelding]

:*)
De efteling... ook een plek.
misschien moet je nog wat met je witbalansen fiddlen, want die tweede foto ziet er een een beetje als een scheepswrak op de zeebodem, bedekt met algen.

Ik vind trouwens de filmpjes nog steeds een aaneenschakeling van beblokte bergen. Dat zelfs al als ik ze terugkijk op m'n zwarte geval. (laatste firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand deze al gezien? een videoclip geheel opgenomen met de K750i :D :D
http://www.film-headquart...m?PUSA_Some%20Postman.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 22:43
BvK P4 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:57:
[...]

topic gaat knap snel :P maar weet iemand het antwoord? Want het weekend komt al dichterbij..
Je kan zelf ook ff naar de MM gaan natuurlijk.

Maar idd, het klopt, bij een 2 jarig Hi20 abo, krijg je hem gratis.
Die actie hebben ze overigens al sinds de W800i uit is ;)

Ik weet niet of die actie van Telfort nog loopt, maar opzich is dat een betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik sowiezo nog ff wacht met memorystickie halen, ik ben nu al bang dat deze langzaamaan, maar grondig, verneukt wordt.

liever 'zekerheid' van een nieuwe update (hoe lang zou ik daar op mogen wachten ? de geruchten zijn er al 'n week of twee, en het is al 'n maand geleden dat ik mijne (via masterreset weliswaar) geüpdate heb.
het wordt weer eens tijd om een nieuwe episode aan deze telefoonsoap (wat 'n woord, spreek het maar 's uit) toe te voegen. })
ik ben beniewd. Qua batterijduur zou ik ook wat extra's willen hebben, ik moet 'm nu elke drie dagen opladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:47:
[...]

De efteling... ook een plek.
misschien moet je nog wat met je witbalansen fiddlen, want die tweede foto ziet er een een beetje als een scheepswrak op de zeebodem, bedekt met algen.

Ik vind trouwens de filmpjes nog steeds een aaneenschakeling van beblokte bergen. Dat zelfs al als ik ze terugkijk op m'n zwarte geval. (laatste firmware).
Daar hebben we photoshop toch voor ;) . Gewoon ff de levels wat aanpassen, en nog een paar aanpassingen hier en daar en je hebt een prachtige foto om af te drukken. Ik haal standaard al mn binnenfoto's door een noise plugin, en daarnaast ook nog ff kleuren verbeteren. Want het is natuurlijk geen echte camera. Dat zie je ook op de eerste foto, vogel is scherp, maar mensen des te vager.

En die video's blijf ik inderdaad ook crappy vinden. Zou wat meer verwachten van de "beste" telefoon van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke plugin gebruik jij hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol_1337
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02-2018
P.K. schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:23:
[...]

Je kan zelf ook ff naar de MM gaan natuurlijk.

Maar idd, het klopt, bij een 2 jarig Hi20 abo, krijg je hem gratis.
Die actie hebben ze overigens al sinds de W800i uit is ;)

Ik weet niet of die actie van Telfort nog loopt, maar opzich is dat een betere deal.
Ik geloof dat die aktie liep tot 16 oktober, iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik had even een vraagje over de USB-drivers. In de startpost staan er namelijk 2 verschillende:

http://www.sonyericsson.com/downloads/750_USB_Drivers.zip
en
http://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.zip

Welke gebruik je nou waarvoor? Wat is het verschil?
Alvast bedankt!

(heb de phone sinds vorige week en ben er zeer content mee :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:22:
welke plugin gebruik jij hiervoor?
Neat Image. Dat dingetje doet serieus wonderen :D Ik kwam hem pas tegen toen ik deze telefoon kocht, maar ik gebruik hem nu ook voor mn onderbelichte cam foto's.

Hier ff voorbeeldje snel gemaakt. Geopend in photoshop > neat image + auto levels. Paar seconden werk. En het ziet er stukken beter uit.
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/820/w800icampicsenginecomponent1mo1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/4200/w800icampicsenginecomponent1mo.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 19-10-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
offtopic > leuk motorblokkie is dat ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Shailesh schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

Neat Image. Dat dingetje doet serieus wonderen :D Ik kwam hem pas tegen toen ik deze telefoon kocht, maar ik gebruik hem nu ook voor mn onderbelichte cam foto's.

Hier ff voorbeeldje snel gemaakt. Geopend in photoshop > neat image + auto levels. Paar seconden werk. En het ziet er stukken beter uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Offtic 2: * bitpixl had vorig jaar ook nog een DOHC VTEC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Shailesh schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:16:
[...]...

En die video's blijf ik inderdaad ook crappy vinden. Zou wat meer verwachten van de "beste" telefoon van het moment.
tja, ik vind het ook wel beetje jammer die kwaliteit. Maar als je kijkt naar de resolutie van de filmpjes (176 x 144)... mn horloge heeft bijna een hogere resolutie 8)7
Misschien dat er via (optimalisatie)instellingen nog wat verbeterd kan worden, al zal niet veel zijn. ik denk dat een hogere resolutie meer zal helpen, maar dat zal de telefoon wel niet zo snel kunnen verwerken (kan je zoiets oc'en?? B) ;) )
Gewoon zorgen voor goed (dag)licht en dingen van dichtbij filmen, dan is er best nog wel iets van te maken....

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
de 2e is na de bewerking? Hier zie ik wel minder ruis, maar ik vind m ook onscherper :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

tja, ik vind het ook wel beetje jammer die kwaliteit. Maar als je kijkt naar de resolutie van de filmpjes (176 x 144)... mn horloge heeft bijna een hogere resolutie 8)7
Misschien dat er via (optimalisatie)instellingen nog wat verbeterd kan worden, al zal niet veel zijn. ik denk dat een hogere resolutie meer zal helpen, maar dat zal de telefoon wel niet zo snel kunnen verwerken (kan je zoiets oc'en?? B) ;) )
Gewoon zorgen voor goed (dag)licht en dingen van dichtbij filmen, dan is er best nog wel iets van te maken....
dat heb ik ook zeker gedaan, daglicht enzo. daarmee vond ik het juist übercrappy, ik durf het niet echt aan, om in het donker te filmen :/ wie weet wat dat wordt.
wat 'ie wel leuk doet is snel inspelen op de lichtsterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:51:
[...]

de 2e is na de bewerking? Hier zie ik wel minder ruis, maar ik vind m ook onscherper :?
Klopt..maar dan gebruik je nog ff unsharp mask :P Doe ik soms ook, afhankelijk van de foto. En dan ziet het er weer scherper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:01:
[...]

Klopt..maar dan gebruik je nog ff unsharp mask :P Doe ik soms ook, afhankelijk van de foto. En dan ziet het er weer scherper uit.
wat 'n gedoe. geef mij maar instellingen. op jouw manier kan je van 'n gedrocht een wallpaper maken (nfi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:16:
heeft iemand deze al gezien? een videoclip geheel opgenomen met de K750i :D :D
http://www.film-headquart...m?PUSA_Some%20Postman.mov
het geheel is niet opgenomen met de gsm. De kleine vakjes daarentegen wel, en daar vind ik er niets speciaals aan. Het wordt enorm gecamoufleerd dat de framerate en kwaliteit veel lager ligt. Je ziet het wel wanneer je de zanger vlak voor de lens zie staan voordat hij begint met zingen. En zelfs daar is het nog niet begonnen met opnemen, maar is het gewoon de zoeker dat je ziet.

Daarnaast is alles ook serieus bewerkt geweest door een programma. Dus niks om van achterover te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:19:
Ik zag een mooie aanbieding met de W800i: http://www.telecomadvies....extraDienst_id=&ident_id=

Maar zit daar geen addertje onder het gras? :)

Want de telefoon is zelf super gaaf :9~ , maar overal nog redelijk prijzig (of een 2jaar abo)
KICK, heeft iemand al ervaringen met dit abo? De shop reageerd zelf ook niet op mail :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:15:
[...]

KICK, heeft iemand al ervaringen met dit abo? De shop reageerd zelf ook niet op mail :?
abo's zijn voor n00bs, technische zaken, en problemen, en oplossingen. Die zie ik hier graag.

ohja. reageerT B)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Ja mensen, weer iemand die problemen heeft met het installeren/updaten van zijn K750i:

Ik wil graag de firmware van mijn telefoon updaten, dus moet eerst mijn telefoon installeren. Ik doe het dus volgens de volgende stappen:
-Ik doe de usbkabel in de PC
-De telefoon staat uit, en ik sluit de kabel aan op mijn telefoon, terwijl ik 'C' ingedrukt houd

Hier gaat het volgens mij al fout. Hij zegt wel meteen nieuwe hardware gevonden, maar ik weet niet welke drivers ik daarvoor nodig heb. Hier een lijstje met de nieuwe hardware die windows 2000 vind:
-Sony Ericsson USB WMC Modem
-Sony Ericsson USB WMC OBEX Interface
-Sony Ericsson USB WMC Device Managment
Als ik op annuleren druk bij de vraag om de apparaten te installeren staan zijn bij apparaatbeheer bij Overige Apparaten.
Ik weet dus gewoon niet welke drivers ik hier voor nodig zou hebben. Ik heb de volgende drivers voor de phone gedownload:
http://www.sonyericsson.com/downloads/750_USB_Drivers.zip
en
http://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.zip

Als ik probeer de Update Service USB Driver probeer te installeren, dan geeft windows aan dat het niet een goede driver is. En ik weet dus niet welke drivers ik dan wel zou moeten installeren.
Ik heb trouwens de stappen voor het updaten van de firmware gevolgd zoals ze stonden in 1 van de links in het topic:
http://www.rio.demon.nl/W...Service%20Walkthrough.pdf

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Als je meer info nodig heb, roep maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurjenarnold schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:34:
Ja mensen, weer iemand die problemen heeft met het installeren/updaten van zijn K750i:

Ik wil graag de firmware van mijn telefoon updaten, dus moet eerst mijn telefoon installeren. Ik doe het dus volgens de volgende stappen:
-De telefoon staat uit, en ik sluit de kabel aan op mijn telefoon, terwijl ik 'C' ingedrukt houd

(knipperdeknip)

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Als je meer info nodig heb, roep maar.
ik neem aan dat je 't topic 'n beetje hebt doorgelezen ?
ik neem aan dat je de startpost grondig hebt doorzocht ?

Als dat allebei het geval is, zou ik domweg een aantal keer je telefoon aanpluggen, en er weer afhalen. Bij mij (k750 en al 'n maand succesvol geüpdate) geeft hij zo nu en dan ook weer dat ik 'n modem aan m'n pc heb gehangen (of erger, d'r komen soms echt lachwekkende dingen uit die 'nieuwe hardware gevonden')
enfin. die kabels zijn af en toe 'n beetje brak, of de connectoren. dus wiebelen en een paar keer aanpluggen. misschien helpt 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb al aardig wat doorgelezen maar kan nog geen antwoord vinden op m'n vraag, is het mogelijk om een programma op je telefoon (W800i natuurlijk ;) )te zetten waarmee je de treintijden kan opzoeken, zoals je die ook voor verschillende palmtops hebt?

Alvast bedankt,
Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Laatst online: 25-07 21:09
Zijn er al mensen die een oplossing hebben gevonden, voor het volgende probleem:

Na het connecten van m'n W800i mbv de datakabel met de pc, je haalt hem er weer uit, en een tijdje later wil je weer connecten, de telefoon niet meer door Windows XP herkend wordt, tot je eerst je PC weer opnieuw hebt opgestart?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
TonyB schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:56:
Zijn er al mensen die een oplossing hebben gevonden, voor het volgende probleem:

Na het connecten van m'n W800i mbv de datakabel met de pc, je haalt hem er weer uit, en een tijdje later wil je weer connecten, de telefoon niet meer door Windows XP herkend wordt, tot je eerst je PC weer opnieuw hebt opgestart?
Gebruik 'hardware veilig verwijderen' dan treedt het probleem niet op. Normaal werkt gewoon eruit en erin trouwens wel bij usb-sticks. Ik weet niet waarom hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Laatst online: 25-07 21:09
Helpt niet bij mij...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:58
Nou ik heb de oplossing gevonden voor mijn java problemen. Wat bleek; ik had op de website van sun die java applet gedownd. Deze bleek de oorzaak van al mijn problemen. Gedeinstalleerd en vervolgens netjes zonder problemen de w800i geupdate. Zelfs geen problemen met data op de memorystick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

abo's zijn voor n00bs, technische zaken, en problemen, en oplossingen. Die zie ik hier graag.

ohja. reageerT B)
offtopic:
Dankje dat ik n00b ben :X Lekkere instelling kerel, reageer dan niet 8)7 .....maarja :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

wat 'n gedoe. geef mij maar instellingen. op jouw manier kan je van 'n gedrocht een wallpaper maken (nfi)
Dat is toch de bedoeling? Een foto die je met je telefoon gemaakt hebt zo goed mogelijk optimaliseren? Het zijn echt geen gekke handelingen hoor. Als jij met je normale digicam foto's hebt gemaakt bewerk je ze toch ook ff voordat je ze laat afdrukken? Ik wel, ik verbeter de kleuren hier en daar waar nodig ivm de kleurzweem die ook bij gewone camera's voorkomt, en daarnaast even verscherpen om het algeheel wat scherper te maken.

Ik bedenk me net dat jij met instellingen de witbalans ed bedoelt? Dat kan je wel instellen maar dat is voor elk geval apart, en dan kan je niet lekker foto's schieten met je telefoon. Moet je het elke keer weer handmatig aanpassen. Terwijl als je het op automatisch zet, hoef je het maar eens in de paar foto's aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
Als je je firmware update valt ie nog onder garantie of dan niet meer hoe zit dat precies want in heb boekje staat gewoon dat je updates mag doen maja kvroeg het me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ejager schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:35:
Als je je firmware update valt ie nog onder garantie of dan niet meer hoe zit dat precies want in heb boekje staat gewoon dat je updates mag doen maja kvroeg het me af
Ik geloof dat je het antwoord zelf al geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:34:
[...]

Dat is toch de bedoeling? Een foto die je met je telefoon gemaakt hebt zo goed mogelijk optimaliseren? Het zijn echt geen gekke handelingen hoor. Als jij met je normale digicam foto's hebt gemaakt bewerk je ze toch ook ff voordat je ze laat afdrukken? Ik wel, ik verbeter de kleuren hier en daar waar nodig ivm de kleurzweem die ook bij gewone camera's voorkomt, en daarnaast even verscherpen om het algeheel wat scherper te maken.

Ik bedenk me net dat jij met instellingen de witbalans ed bedoelt? Dat kan je wel instellen maar dat is voor elk geval apart, en dan kan je niet lekker foto's schieten met je telefoon. Moet je het elke keer weer handmatig aanpassen. Terwijl als je het op automatisch zet, hoef je het maar eens in de paar foto's aan te passen.
ik ben meer van het moment, ik schiet liever iets wat meteen al dichtbij het idee ligt wat ik wilde fotograferen. nabewerken doe ik (dus) zelden.
als ik het wel doe blijf ik echt te lang kutten en perfectioneren. ik schiet (trail en error) dan liever tien foto's en hou de beste.
ieder z'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:53:
[...]

ik neem aan dat je 't topic 'n beetje hebt doorgelezen ?
ik neem aan dat je de startpost grondig hebt doorzocht ?

Als dat allebei het geval is, zou ik domweg een aantal keer je telefoon aanpluggen, en er weer afhalen. Bij mij (k750 en al 'n maand succesvol geüpdate) geeft hij zo nu en dan ook weer dat ik 'n modem aan m'n pc heb gehangen (of erger, d'r komen soms echt lachwekkende dingen uit die 'nieuwe hardware gevonden')
enfin. die kabels zijn af en toe 'n beetje brak, of de connectoren. dus wiebelen en een paar keer aanpluggen. misschien helpt 't.
Ja ik heb het topic doorgelezen, vorige delen ook, en de startpost, maar daar staat niks wat mij helpt. De meeste mensen hebben problemen met het installeren van de firmware op hun phone, ik kom niet eens tot het installeren van de drivers op me PC

Ik heb inmiddels zo'n 30 keer die kabel erin en eruit gehaald, windows paar keer opnieuw opstarten (natuurlijk telkens de apparaten uit apparaatbeheer verwijderd) en geeft telkens hetzelfde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

jurjenarnold schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:34:

...

[knip]
Ik had niet verwacht dat ik nog duidelijker hoefde te worden, maar alla;

- Voor je ook nog maar aan updaten denkt, installeer je eerst alle software van de bijgeleverde cd-rom. Dat houdt dus in dat je vijf drivers te installeren krijgt, oa diegenen die jij noemde (Sony Ericsson USB WMC Modem, Sony Ericsson USB WMC OBEX Interface, Sony Ericsson USB WMC Device Managment etc).

Als je dat gedaan hebt kun je verder met mijn walkthrough.

[ Voor 40% gewijzigd door Rio op 19-10-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Rio schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:53:
[...]

Ik had niet verwacht dat ik nog duidelijker hoefde te worden, maar alla;

- Voor je ook nog maar aan updaten denkt, installeer je eerst alle software van de bijgeleverde cd-rom. Dat houdt dus in dat je vijf drivers te installeren krijgt, oa diegenen die jij noemde (Sony Ericsson USB WMC Modem, Sony Ericsson USB WMC OBEX Interface, Sony Ericsson USB WMC Device Managment etc).

Als je dat gedaan hebt kun je verder met mijn walkthrough.
Ik heb dus alles geïnstalleerd van de cd, al voordat ik hier überhaupt aan begon. Toch geeft hij constant aan dat hij de nieuwe hardware gevonden heeft, zoals inderdaad die Sony Ericsson USB WMC Modem, Sony Ericsson USB WMC OBEX Interface, Sony Ericsson USB WMC Device Managment...
Moet ik die soms appart installeren? Handmatig? Want ik heb de cd natuurlijk even bekeken, en daar is inderdaad een map met allemaal drivers, maar ik weet niet welke driver bij welk apparaat hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
jurjenarnold schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:59:
[...]

Ik heb dus alles geïnstalleerd van de cd, al voordat ik hier überhaupt aan begon. Toch geeft hij constant aan dat hij de nieuwe hardware gevonden heeft, zoals inderdaad die Sony Ericsson USB WMC Modem, Sony Ericsson USB WMC OBEX Interface, Sony Ericsson USB WMC Device Managment...
Moet ik die soms appart installeren? Handmatig? Want ik heb de cd natuurlijk even bekeken, en daar is inderdaad een map met allemaal drivers, maar ik weet niet welke driver bij welk apparaat hoort.
De werkelijke drivers installeert hij pas als je de telefoon voor 't eerst aansluit en ja inderdaad de vraag komt een keer of 4 a 5 (weet niet meer precies hoeveel) en daarna niet meer als je 'm aansluit.

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:02
Misschien interessant voor mensen die overwegen een nieuwe MemoryStick aan te schaffen.

Ik heb zojuist contact gehad met Interngeheugen.com en men gaf aan dat het mogelijk is om een MS enkel met postzegels te versturen. De verzendkosten bedragen dan slechts 1 euro.

Men biedt dit in eerste instantie niet aan, waardoor je EUR 5,75 betaalt voor een verzekerde zending. Vermeldt echter bij de bestelling dat het per briefpost moet gaan. Vervolgens wordt het factuurbedrag aangepast en kon je de betaling verrichten, bijvoorbeeld door middel van iDEAL.

Misschien interessante informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

offtopic:
Dankje dat ik n00b ben :X Lekkere instelling kerel, reageer dan niet 8)7 .....maarja :z
lees jij maar ff de SP ;) groetjes en succes in een ander topic :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
the_nowhereman schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

De werkelijke drivers installeert hij pas als je de telefoon voor 't eerst aansluit en ja inderdaad de vraag komt een keer of 4 a 5 (weet niet meer precies hoeveel) en daarna niet meer als je 'm aansluit.

Dre
Dat was hem inderdaad, hartstikke bedankt. Ik had gewoon dat punt even niet begrepen. Bedankt voor de hulp, ook de rest ;)

Zucht, maar nu mooi wel het volgende probleem.... Windows2k herkent als ik hem nu aansluit geen nieuwe hardware. Phone staat uit, 'C' ingedrukt, maar windows herkent niks nieuws. De phone gaat gewoon aan, Phone Monitor ziet de phone gewoon en vraagt om de SIM-code, maar kan niks installeren.

[ Voor 28% gewijzigd door Rossi op 19-10-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

mooi. medestanders. 8)
ze zijn al bijna volledig uitgebannen, abo-mensen.
't gaat de goeie kant op. en toch groeit dit topic explosief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

jurjenarnold schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Dat was hem inderdaad, hartstikke bedankt. Ik had gewoon dat punt even niet begrepen. Bedankt voor de hulp, ook de rest ;)

Zucht, maar nu mooi wel het volgende probleem.... Windows2k herkent als ik hem nu aansluit geen nieuwe hardware. Phone staat uit, 'C' ingedrukt, maar windows herkent niks nieuws. De phone gaat gewoon aan, Phone Monitor ziet de phone gewoon en vraagt om de SIM-code, maar kan niks installeren.
Dat is vreemd, want je foon hoort niet aan te gaan als je alleen de kabel er in prikt en je C indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

Zal ik eens zo vriendelijk zijn een stukje SP te quoten?

overige vragen
Waar kan ik het goedkoopst een losse W800 of K750 kopen of een abbonement i.c.m. een W800 of K750 afsluiten?

quote:
www.telecomvergelijker.nl/
mededelingen
Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonomenten hoort in dít forum dus niet thuis.
abonnementen is het juiste woord, maar daar kan ik niets aan doen.

Duidelijk? Dus.

Maw: zanniken over waar je het beste je toestel kunt halen doe je maar tegen je moeder :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Rio op 19-10-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Rio schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:28:
[...]

Dat is vreemd, want je foon hoort niet aan te gaan als je alleen de kabel er in prikt en je C indrukt.
Tja, als ik C inhoud en hem aansluit, dan kan het wel 5/10 seconden duren voordat hij aangaat, maar uiteindelijk gaat hij onvermijdelijk aan. Windows herkent ook gewoon het USB-apparaat voor massaopslag. Maar hij gaat altijd aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Rossi op 19-10-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:40:
[...]

Zal ik eens zo vriendelijk zijn een stukje SP te quoten?

overige vragen

[...]

mededelingen

[...]

abonnementen is het juiste woord, maar daar kan ik niets aan doen.

Duidelijk? Dus.

dat was geloof ik al duidelijk gemaakt, want ik heb geen tegenbericht gezien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses voor mijn vraag niet in de TS gelezen (ook zo lang 8)7 )!

het gaat alleen de manier waarop het gezegd wordt, maar dat speelt al langer op GoT! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:03:
Excuses voor mijn vraag niet in de TS gelezen (ook zo lang 8)7 )!

het gaat alleen de manier waarop het gezegd wordt, maar dat speelt al langer op GoT! ;)
je was ook niet de eerste met die vraag/opmerking, daar lag het ook 'n beetje aan.
(van mijn kant no hard feelings hoor :> )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Of zullen we met zn allen weer ontopic gaan?! Want deze hele pagina is echt alleen maar complete onzin geluld ongeveer :)

En nu ontopic: De w550i heeft worms en andere vette spellen er standaard op zitten. Btje jammer dat de k en w dat niet hebben. Ik ga ze ff blauwtanden :P

[ Voor 40% gewijzigd door DaannO op 19-10-2005 17:36 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.