Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.860 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar men mediaplayer wil en op my music klik, geeft hij de boodschap 'Currently Unavailable' , maar als ik de MS eruithaal en weer insteek geeft hij men playlist,
Nog iemand met dit probleem?

Ook als ik via de volumeknoppen naar het volgende nr wil, doet ie het maar 1x op de 5 , hij gaat gewoon harder, minder hard, naargelang de knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
The Legend schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:02:
Ik weet niet of dit enigzins nuttig is om te weten magoed. Ik heb de laatste update van de W800i en heb nergens last van, geen geheugenkaart problemen, bestandsoverdracht gaat prima en ik kan alles afspelen aan mp3 / fotobestanden..

De update veroorzaakt bij mij dus niet de problemen die ik hier lees, waaruit geconcludeerd kan worden dat het niet per definitie aan een "brakke" firmware hoeft te liggen :?
Dat dacht ik dus ook. ;) Drie weken nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
[b]
Heb er hier wat over gevonden.

http://www.esato.com/boar...hp?topic=92737&start=2550

R1NA005
- Released on SEUS for the W800 on 15/10/05.
- O2 specific firmware?
- Improved battery life over R1N035
- Audio improvements

Dre
Schijnt een foutje in R1N035 te zitten dat hij 20% meer batterij vreet... Hopelijk is die snel uit voor mijn (nu buggie) K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
stormfly schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:10:
[...]

Schijnt een foutje in R1N035 te zitten dat hij 20% meer batterij vreet... Hopelijk is die snel uit voor mijn (nu buggie) K750i
@drobie
Ik heb vanwege alle problemen nog niet durven updaten. Aangezien jij nu al een "buggie" 750 hebt. Kan je proberen nogmaals te updaten en kijken of de "nieuwe" update er ook is voor de 750 ?

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:04:

Als ik naar men mediaplayer wil en op my music klik, geeft hij de boodschap 'Currently Unavailable' , maar als ik de MS eruithaal en weer insteek geeft hij men playlist,
Nog iemand met dit probleem?

Ook als ik via de volumeknoppen naar het volgende nr wil, doet ie het maar 1x op de 5 , hij gaat gewoon harder, minder hard, naargelang de knop...
Ik denk dat je je MemoryStick een keer moet formatteren met de bestandsbrowser op je telefoon om je eerste probleem op te lossen. (Zit onder het 'meer' menu.)

En als je je volumeknop als volgende/vorige wil gebruiken moet je em een paar seconden ingedrukt houden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
[b]
@drobie
Ik heb vanwege alle problemen nog niet durven updaten. Aangezien jij nu al een "buggie" 750 hebt. Kan je proberen nogmaals te updaten en kijken of de "nieuwe" update er ook is voor de 750 ?

Dre
Haha schijtluis :) Maar ik heb het zojuist gedaan en toen las ik je post pas, hadden dezelfde gedachten.

Hier: C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\software-data kun je zien welke files hij binnen heeft gehaald:
-HL1_125953-EU3-MR2-B_000000_0000_R1N035
-HL1_125952-EU1-MR2_000000_0000_R1N035

Dit kan je gewoon doen zonder te updaten want voordat je de telefoon uit moet zetten met C indrukken etc dan heeft hij deze flash files gedownload en kan je ze bekijken. Ook geeft hij van te voren aan "Uw telefoon is al bijgewerkt"

Dus je kan het zelf testen mocht je dat willen, maar voor de K750i is er op 17-10 nog geen nieuwe update helaas.

PS mijn K750i is beetje buggie ik heb soms ineens een deel van mijn bestanden niet meer op me MS...leuke bug :'(

[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 17-10-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Nu online
stormfly schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:29:
[...]

Haha schijtluis :) Maar ik heb het zojuist gedaan en toen las ik je post pas, hadden dezelfde gedachten.

Hier: C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\software-data kun je zien welke files hij binnen heeft gehaald:

Dit kan je gewoon doen zonder te updaten want voordat je de telefoon uit moet zetten met C indrukken etc dan heeft hij deze flash files gedownload en kan je ze bekijken. Ook geeft hij van te voren aan "Uw telefoon is al bijgewerkt"

Dus je kan het zelf testen mocht je dat willen, maar voor de K750i is er op 17-10 nog geen nieuwe update helaas.

PS mijn K750i is beetje buggie ik heb soms ineens een deel van mijn bestanden niet meer op me MS...leuke bug :'(
Hihi, dank je wel.

Hier nog meer info over de "foute software"

R1N035
- Released on SEUS for the K750 on 12/9/05.
- Released on SEUS for the W800 on 7/10/05.
- Video bitrate improvements over R1L (as good as R1A044)
- Improvements to photo quality (less noise in dark photos, improved viewfinder refresh rate).
- Bluetooth stability improvements.
- Bluetooth security fixes - no longer asks for file confirmations with paired devices.
- Contrast / Gamma modifications have been made to the display for a better overall picture.
- Improved reception (the signal strength indicator tends to be higher than in previous firmwares).
- Increased MP3 volume.
- Backlight doesn't come on again to show time after phone locks.
- Popup menu icon in the WAP browser has been modified.
- Fixed "More" menu when adding addresses to an email message.
- Problem: Battery usage increased by around 20% following the improvements made to reception.
- BUG: (Fixed in the current revision B?) With some phones Java applications can no longer turn on Bluetooth (i.e. the message "Failed to complete this enquiry" appears rather than the question "Allow application to create server bluetooth connection?")
- BUG: Some phones experience MS Duo corruption with this firmware. Symptoms include erratic behaviour of the Media Player and problems with the file system.
- JBenchmark 3D LQ - approx 204
- JBenchmark 3D HQ - approx 123
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
stormfly schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Weet iemand waar die -B voor staat? (Hehe laat maar. :> )

[ Voor 5% gewijzigd door Victorio op 17-10-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Victorio schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:34:
[...]

Weet iemand waar die -B voor staat? (Hehe laat maar. :> )
Nee maar ik denk dat dit de fout is van SE want die EU codes dat zijn je taalpakketen en ik weet bijna 99% zeker dat mijn telefoon EU 5 was toen ik hem kocht en nu EU 3...

Wat ik denk dat er met name fout gaat met updaten is dat op basis van je IMEI een verkeerd taal pakket of een deel van een taalpakket wordt gedownload.

Als je zoekt dan kom je ook taalpakketen met China ASIA enzo tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 15:37
Heb net mn K750i naar Service Point gebracht. Perfecte service, tel werd eerst niet eens herkend als telefoon, maar na wat kloten staat er de allernieuwste software op. Vriendelijke gasten, perfecte service.
Wel handig om te weten. Service point in Spijkernisse bestaat niet meer, want ze zijn verhuist naar Hoogvliet (dichterbij voor de mensen uit Rdam like me. metro Tussenwater, naast de stadsgevangenis. btw ook Service Point voor nokia en binnenkort ook voor Samsung

Adres:
http://www.hqc.nl/

HQC-Business Center
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet

Algemeen telefoonnummer: (0)10-4160065
Algemeen faxnummer: (0)10-4384079
E-mail: Info@HQC.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_ Sony Ericsson heeft vandaag weer een paar leuke accesoires gepresenteerd! _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.s-i-e.nl/sesp/MDS-70_MMR-60.jpg

Bekijk Press Release van de MDS-70 Home Audio System
Bekijk Press Release van de MMR-60 FM Music Transmitter

Bekijk Photo Library van de MDS-70 Home Audio System
Bekijk Photo Library van de MMR-60 FM Music Transmitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:00:
_/-\o_ _/-\o_ Sony Ericsson heeft vandaag weer een paar leuke accesoires gepresenteerd! _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]

doet me denken aan de ipod allebei die dingen. word er niet echt warm of koud van. Alleen die fm radio dinges is nog wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

legolas82 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:22:
Heb net mn K750i naar Service Point gebracht. Perfecte service, tel werd eerst niet eens herkend als telefoon, maar na wat kloten staat er de allernieuwste software op. Vriendelijke gasten, perfecte service.
Wel handig om te weten. Service point in Spijkernisse bestaat niet meer, want ze zijn verhuist naar Hoogvliet (dichterbij voor de mensen uit Rdam like me. metro Tussenwater, naast de stadsgevangenis. btw ook Service Point voor nokia en binnenkort ook voor Samsung

Adres:

HQC-Business Center
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet

oh das idd fijn om te weten :)
nu kan ik er gewoon lopend heen :) binnekort maar es ff langs voor een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het nummer te laten zien in plaats van de tijd die je krijg te zien als screensaver.... :Y)

Dit vind ik namelijk wel jammer dat je dat niet in 1 oog opslag kan zien.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wel mooi die W900i erin.
Daar is nog geen topic voor of wel?
Kan niets vinden.....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

doet me denken aan de ipod allebei die dingen. word er niet echt warm of koud van. Alleen die fm radio dinges is nog wel geinig.
Die FM-radio is wel tof zeg! Zou dat ook in de auto werken? :)

hmm, uit de bron blijkt dat het wel kan, alleen is hij hier ws verboden?! :|

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:22:
Wel mooi die W900i erin.
Daar is nog geen topic voor of wel?
Kan niets vinden.....
Het SonyEricsson W900 Topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
Die mp3 speler functie vreet wel stroom zeg :X
Normaal in de schoolperiode gebruik ik hem een uurtje per dag en dan gaat mn tellie 3-4 dagen mee. Nu is het vakantie en gebruik ik die functie niet, en de batterij zit na 4 dagen nog altijd op 70% :D

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:00:

[afbeelding]

handig volgens mij zou je die fm transmitter ook als handsfreeset kunnen gebruiken. gewoon je geluid over je autoradio. moet je wel watharder praten want je gebuirkt nog wel geowon je ingebouwde telefoon microfoon
legolas82 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:22:

Adres:

HQC-Business Center
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet

ook handig om te weten, ga dus binnenkort maar ook eens een keer langs om te laten updaten.
maar even een vraag. bij mensen waar die update van de w800i wel gelukt is. (de laatste dus) hoe werkt de tel zijn er problemen met de software behalve het feit dan dat het mis gaat met updaten. dus zijn er mensen die een werkende update hebben voorelkaar gekregen en hoe werkt dfe telefoon nu?

[ Voor 30% gewijzigd door dangerpaki op 17-10-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Die van mij werkt prima, eigenlijk net zoals voor de update :) (maak geen gebruik van BT)

[ Voor 18% gewijzigd door schaduw op 17-10-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:48:
[...]

[...]

ook handig om te weten, ga dus binnenkort maar ook eens een keer langs om te laten updaten.
maar even een vraag. bij mensen waar die update van de w800i wel gelukt is. (de laatste dus) hoe werkt de tel zijn er problemen met de software behalve het feit dan dat het mis gaat met updaten. dus zijn er mensen die een werkende update hebben voorelkaar gekregen en hoe werkt dfe telefoon nu?
Ook hier ging het in 1 keer goed,verder werkt alles perfect hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat de PC ineens na verloop van tijd de memory stick ziet als leeg. :(

Hij verneukt daardoor de stick wanneer ik er iets op aant zetten ben. Heel lastig en kan nu ook mijn verloren data niet meer recoveren vanwege dit probleem..

Iemand ervaring/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:23:
Ik heb het probleem dat de PC ineens na verloop van tijd de memory stick ziet als leeg. :(

Hij verneukt daardoor de stick wanneer ik er iets op aant zetten ben. Heel lastig en kan nu ook mijn verloren data niet meer recoveren vanwege dit probleem..

Iemand ervaring/oplossing?
Yep, heb ik zo nu en dan ook last van. Op het moment dat je hem aan de kabel hangt staan alle mappen bestanden er nog op, maar wil je er dan doorheen browsen, dan kan het zomaar zijn dat alles ineens weg is. De E: is dan ineens leeg...ligt volgens mij aan de verbinding tussen kabel en telefoon. Op dan moment dat dat namelijk gebeurd, staat vaak op de telefoon "batterij wordt opgeladen" ofzoiets....hij verliest dus dan gewoon het contact en maakt snel opnieuw contact. Mijn oplossing is om de telefoon via de "veilig hardware verwijderen" en daarna opnieuw in te pluggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..." :z
Als mensen alle posts volledig lezen dan wisten zij deze info al. :)

Mijn K750i wacht nog steeds op "omruil" maar SE treuzelt. :O

Stoere accesoires! Vooral die FM transmitter! 8) Nu nog een verkooppunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Mijn K750i wacht nog steeds op "omruil" maar SE treuzelt. :O
Ik wacht ook met spanning...

Morgen krijgt T For Telecom z'n lading binnen....
Maarja donderdag ook.

Ik hoop dat hij er morgen al bij zit...

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het nummer te laten zien in plaats van de tijd die je krijg te zien als screensaver.... :Y)

Dit vind ik namelijk wel jammer dat je dat niet in 1 oog opslag kan zien.... :'(
Je hebt bij de W900i een koptelefoon met display....zou deze ook werken op de K750i?? Dat zou helemaal super zijn!! is het bovenstaande probleem ook opgelost >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, al die extra meuk en ipodnaäperij.

er worden alleen nieuwe behoeften gecreëerd, geen problemen opgelost.
ergo: geldaftroggelarij ipv betrouwbare producten afleveren.

maarja. welk bedrijf doet dat tegenwoordig niet, en iedereen weet wie er de dupe van is (met deze huidige economie waarin de bomen tot de hemel reiken... maak liever iets goeds ipv steeds het nieuwste vol bugs en daarna met halve updates/upgrades komen.) 1 woord. onzin!

vind je het gek dat er geen consumentenvertouwen is? Telefoons dezer dagen gaan zéker niet langer mee dan het abonnement wat erbij zit. en de hipheidshoudbaarheid is dan ook allang verstreken.
(meeloperij, statussymbolen, groepsgedrag, etc.)

en m'n zeikerdmodus moet ik nog aanzetten. kejjenagaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:10:
en m'n zeikerdmodus moet ik nog aanzetten. kejjenagaan.
Nou doe dat dan maar niet want je kraamt nu al genoeg onzin uit.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
Ik heb sinds vrijdag een w800i met een Hi 20 abo.
Ik weet alleen niet zeker of ie nou simlock vrij is of niet.

Wanneer ik in het service menu de simlock status opvraag staat er achter iedere regel een geopend slotje (beugeltje van het slotje loopt net niet helemaal door naar de andere kant) en het getal 5.
Heb ik nou een simlock of niet?

Ik kon dit helaas niet terugvinden in dit of een vorig topic, waarschijnlijk aangezien iedereen wijselijk zijn mondje dicht houdt over alles wat met simlocks te maken heeft...

En nu ik toch bezig ben...dat andere speciale menu "netwerk locks" wat kun je daarmee/wat doet het/wat geeft het aan?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

TheJoker schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:49:
Ik heb sinds vrijdag een w800i met een Hi 20 abo.
Ik weet alleen niet zeker of ie nou simlock vrij is of niet.

Wanneer ik in het service menu de simlock status opvraag staat er achter iedere regel een geopend slotje (beugeltje van het slotje loopt net niet helemaal door naar de andere kant) en het getal 5.
Heb ik nou een simlock of niet?

Ik kon dit helaas niet terugvinden in dit of een vorig topic, waarschijnlijk aangezien iedereen wijselijk zijn mondje dicht houdt over alles wat met simlocks te maken heeft...

En nu ik toch bezig ben...dat andere speciale menu "netwerk locks" wat kun je daarmee/wat doet het/wat geeft het aan?
Er is vast wel een bekende binnen een straal van een kilometer die ook een mobiele telfoon heeft en waar je 1 minuut de simkaart mag lenen, dan weet je het meteen.

Trouwens, heeft iemand enig idee wanneer de w900i uitkomt? Was eigenlijk van plan om donderdag de w800i te halen, maar die 900i ziet er zo super uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

maar de 900i heeft zo'n draaiding, en dat is zwaar irritant vind ik. Echt de slechste variant van 'het toetsenbord wegmoffelen'. Vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die de nieuwe Firmware heeft?

(dus de R1NA005)
Want als ik probeer de telefoon bij te werken zegt hij dat ik al de nieuwste heb terwijl ik R1N035 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:27:

(dus de R1NA005)
Want als ik probeer de telefoon bij te werken zegt hij dat ik al de nieuwste heb terwijl ik R1N035 heb
de vorige update is je vorige week ternauwernood gelukt (dacht ik? ik geloof met masterreset) en nu begin je alweer over een nieuwere... hold your horses!

ik ga zeker niets proberen tot ik zeker weet dat m'n telefoon geen last gaat krijgen van derdegraads schizofrenie na de komende update.

het lijkt mij verstandig om de kat nog even uit de boom te kijken en niet te overhaast te gaan pielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Misschien is het wel handi dat we het hier over de k750i/d750i en de w800i het hier over hebben en niet over de w900i want daar is een apart topic voor als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
gebruikt er iemand nero recode?

ik heb net de nero 7 ultra edition, waar nero recode bijzit, maar het encoden duurt héél lang. 11MB duurt zelfs 6 minuten...vroeger deed ik dat bij een file van 50MB.

is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn probleem met m'n K750i heb ik nieuwe gekregen van tell me. Deze werkt echt naar behoren _/-\o_ Dat geluid uit de oordopjes is echt van goede kwalitiet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:34:
[...]

de vorige update is je vorige week ternauwernood gelukt (dacht ik? ik geloof met masterreset) en nu begin je alweer over een nieuwere... hold your horses!

ik ga zeker niets proberen tot ik zeker weet dat m'n telefoon geen last gaat krijgen van derdegraads schizofrenie na de komende update.

het lijkt mij verstandig om de kat nog even uit de boom te kijken en niet te overhaast te gaan pielen.
ghehe ja dat klopt.
Maar de fimrware update is niet gelukt!
Je hebt wel gelijk maar zoals ik het op Esato lees verhelpt deze firmware de fouten van de vorige firmware. Dus ik dacht kan het wel ff uitprobern aangezien er nou toch verder nix kapot aan gaan kan.
alles is al kapot:
- Memory stick herkent ie niet meer
- Engelse firmware
- Sms'en gaat buggy
- Camera kapot
- Volume indicator is niet te zien (blanco scherm)wanneer je het volume verhoogt/verlaagd

Dus ja als alles kapot is behalve het bellen en smsen kan ik er dacht ik alleen maar op vooruit gaan.

Heb Btw vandaag me verzekering een mail gestuurd. Hopelijk krijg ik morgen een reactie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:59:
[...]

ghehe ja dat klopt. Je hebt wel gelijk maar zoals ik het op Esato lees verhelpt deze firmware de fouten van de vorige firmware. Dus ik dacht kan het wel ff uitprobern aangezien er nou toch verder nix kapot aan gaan kan.
alles is al kapot:
- Engelse firmware
- Sms'en gaat buggy
- Camera kapot
- Volume indicator is niet te zien (blanco scherm)wanneer je het volume verhoogt/verlaagd

Dus ja als alles kapot is behalve het bellen en smsen kan ik er dacht ik alleen maar op vooruit gaan.

Heb Btw vandaag me verzekering een mail gestuurd. Hopelijk krijg ik morgen een reactie :)
je hebt 'n punt ;)
vanuit het oogpunt 'het kan alleen nog maar beter worden'
ik begin ook 'n beetje van die kuren te krijgen... maar ik wacht nog even denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:41

Amiet01

Master_A

Weet iemand of die remote control van de w900 ook los te koop zal zijn voor de w800i (dus de hpm-80)? Ziet er erg strak uit dat ding en zou handig zijn voor de w800. En wanneer komt ie?
Hoe duur verw8en jullie trouwens dat fm-transmit ding en dat speakerdingetje?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Is het mogenlijk om 1 tel;nummer op "Still" te zetten. Dus als die gene belt je dan niks hoort of niet trilt en als een andere belt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:11:
Vraagje:

Is het mogenlijk om 1 tel;nummer op "Still" te zetten. Dus als die gene belt je dan niks hoort of niet trilt en als een andere belt wel.
Je kan voor dat ene nummertje een aparte groep aanmaken en die op stil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik had problemen met het updaten van de firmware voor de w800.
Na de eerste keer updaten had ik alleen nog maar de Engelse taal en de camera werkte niet meer.
De update had ik een keer of 4 over gedaan maar zonder succes. Vervolgens heb ik mijn telefoon een master reset (alles) gegeven. Dit hielp ook niet.
Vervolgens heb ik alle drivers opnieuw geinstalleerd en heb ik een andere USB poort gebruikt. Toen is de update gelukt. Nu kon ik alleen nog steeds de Engelse taal kiezen. Na nog een master reset starte de telefoon in het Nederlands op.

De USB poort die ik als eerste had geprobeerd was een USB 2.0 poort, daarna gebruikte ik een USB 1.0 poort. Misschien ging het daarom wel mis???

In ieder geval, als ik van te voren had geweten dat het zoveel moeite kost om de firmware te updaten, dan had ik het nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:23:
[...]

Je kan voor dat ene nummertje een aparte groep aanmaken en die op stil zetten.
Maak je zo'n map bij "Contacten" dan "Opties" dan naar groepen..daar kan je alleen een groep maken waar je meerdere mensen tegelijk een sms kan sturen. Toch? of moet je dit anders doen. In de handleiding kan ik het niet gauw vinden.

tankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Kheb mn w800i vandaag maar weggebracht hijs totaal dood reageert nergens op krijg niet meer aan ligt niet aan batterij e.d. dus hij word opgestuurd en binnen 3 week krijg ik wat te horen

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb gelezen hoe ik mijn w800i moet updaten maar het gaat niet goed bij

je moet op n gegeven moment je telefoon loskoppelen van je usb, uitzetten en 20 sec wachten
dan je c toets ingedrukt houden en weer aankoppelen op je usb
maar bij mij schakelt mijn tel weer aan dan..
hoe voorkom ik dat?
ik houdt de c toets gewoon ingedrukt

er word ook gezegd dat je de stekker van de oplader los moet halen.
maar als ik mijn tel aan me usb koppel gaat ie automatisch opladen, hoe voorkom ik dat dan?

please help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:18:
hallo
ik heb gelezen hoe ik mijn w800i moet updaten maar het gaat niet goed bij

je moet op n gegeven moment je telefoon loskoppelen van je usb, uitzetten en 20 sec wachten
dan je c toets ingedrukt houden en weer aankoppelen op je usb
maar bij mij schakelt mijn tel weer aan dan..
hoe voorkom ik dat?
ik houdt de c toets gewoon ingedrukt

er word ook gezegd dat je de stekker van de oplader los moet halen.
maar als ik mijn tel aan me usb koppel gaat ie automatisch opladen, hoe voorkom ik dat dan?

please help me!
Dan heb je waarschijnlijk de USB signed drivers nog niet geinstalleerd.
Als je ff de startpost doorleest kun je de drivers daar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
maar de tel gaat toch ook weer aan of heb ik het fout.. ?

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejager schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:34:
maar de tel gaat toch ook weer aan of heb ik het fout.. ?
Als je alle drivers hebt geinstalleerd dan gaat de telefoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:44:
[...]

Als je alle drivers hebt geinstalleerd dan gaat de telefoon niet aan.
Klopt... Ik denk gewoon dat hij een defecte tel heeft of iets over het hoofd heefte gezien. Maar snap niet dat hij er een apart topic op na houd dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:27:

(dus de R1NA005)
Bij mij precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
Hehe ok ik kan nu alleen dit maar es actief gaan volgens ik lees al mee sinds deeltje 2 ofzo maarja k kwam er net achter dat ik een account had :P dus ja.
Mn tel is nu opgestuurd en moet nu 3 weken w88 op wat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
risp schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:57:
[...]

Bij mij precies hetzelfde
Is dit voor de k of w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) :*) :*)

Ik heb nu ook weer een nieuwe firmware update poging gedaan.
En..... hij doet het weer!! op 2 minpuntjes na |:(
Ik heb nu :

R1N035
prgCXC1250092_EU_1_CA R1N035

Software Versies voor
LCD-Scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1E

Aanpassing
CDR102425/17 R2A
cxc1250093 R1N035
EUROPE_3

Content Versie
PA11

Hoe is het gelukt om de telefoon werkend te krijgen:
Na lezen van dit topic kreeg ik weer hoop. Dus gelijk uitgeprobeerd op de GLOBAL SUPPORT site van sony ericsson.
1e keer ging het fout omdat de driver door de pc geinstalled was (vraag me niet hoe het kan)
2e keer alles ging goed tot 42 %, daar bleef hij een tijdje op op staan en daarna ging hij plotsklaps verder. Uiteindelijk kreeg ik het schermpje updateproces completed.

Wat was er kapot:
- Engelse firmware
- Sms'en gaat buggy
- Camera kapot

Wat is gefixed:
- Camera doet het weer
- Volume indicator is nu te zien
- Sms'en gaat weer als vanouds.
- Na de master reset had ik weer de Nederlandse taal

Het enige wat nog niet werkt is de memory stick.Heeft iemand mischien een idee hoe ik dat kan fixen??
Plus dat de telefoon bij het opstarten supertraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen bij het updaten, zodra hij dus wil gaan updaten, staat er dat ik m'n k750i moet ontkoppelen van de pc, en daarna 20 sec uit moet zetten. Daarna moet ik m'n c knop indrukken en de telefoon weer aan de pc koppelen. Dan moet er na 15 sec een proces balk komen, maar die komt er helemaal niet. Moet ik eerst mijn pincode intypen, en dan pas de c in drukken, of hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:45:
Ik heb wat problemen bij het updaten, zodra hij dus wil gaan updaten, staat er dat ik m'n k750i moet ontkoppelen van de pc, en daarna 20 sec uit moet zetten. Daarna moet ik m'n c knop indrukken en de telefoon weer aan de pc koppelen. Dan moet er na 15 sec een proces balk komen, maar die komt er helemaal niet. Moet ik eerst mijn pincode intypen, en dan pas de c in drukken, of hoe zit dat precies?
:O

willy1986 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 17:25
Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Soms als ik een foto maak en daarna snel naar de map afbeeldingen ga (klik, klik klik, niet wachten tot menus zijn verschenen maar alvast de handelingen doen) dan gaat mijn scherm op wit en dan zwart en daarna wit.

Niets meer aan te doen totdat ik hem uit doe en weer aan.

Hebben meer mensen dat?

Nadat ie opnieuw aan is, is hij erg langzaam dat na 30sec gelukkig wel weer over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:45:
3 rondjes startpost en een B) is wat de dokter je aanraadt.
achterop23 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:50:
Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Soms als ik een foto maak en daarna snel naar de map afbeeldingen ga (klik, klik klik, niet wachten tot menus zijn verschenen maar alvast de handelingen doen) dan gaat mijn scherm op wit en dan zwart en daarna wit.

Niets meer aan te doen totdat ik hem uit doe en weer aan.

Hebben meer mensen dat?

Nadat ie opnieuw aan is, is hij erg langzaam dat na 30sec gelukkig wel weer over is.
ik ben blij dat de mens nog steeds sneller is dan de machine. ik zou gewoon ff geduld hebben (tot de update het weer doet)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Heeft iemand ervaring met een siliconen hoesje voor de W800?

Ik ben op zoek naar zo'n exemplaar:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/vanvelden/bart/se-w800-silicon-cover.jpg

Hier bij www.mobilestunter.com is er eentje te koop maar wellicht is het zo'n combiding voor zowel de K750 als de W800. En die voor de K750 heeft een groot gat aan de achterkant, en dat wil ik dus niet.

Weet iemand waar ik bovenstaande kan krijgen of heeft iemand (heel misschien) ervaring met de cover van bovenstaande winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brehloi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:11:
Heeft iemand ervaring met een siliconen hoesje voor de W800?

Ik ben op zoek naar zo'n exemplaar:
[afbeelding]

Hier bij www.mobilestunter.com is er eentje te koop maar wellicht is het zo'n combiding voor zowel de K750 als de W800. En die voor de K750 heeft een groot gat aan de achterkant, en dat wil ik dus niet.

Weet iemand waar ik bovenstaande kan krijgen of heeft iemand (heel misschien) ervaring met de cover van bovenstaande winkel?
Vergeet niet dat het scherm niet beschermd is he...alleen de cover zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haj, ik heb mijn w800i nu zo'n 2 weken geleden gekocht met een orange free 30 abbo.
Ik heb sinds een paar dagen een aantal problemen met de telefoon, zo zit het volume knopje aan de zijkant 'vast', dat wil zeggen, ik kan het knopje niet meer indrukken.
Als ik naar het menu ga en ik druk met het pookje naar rechts dan gaat ie opeens naar mijn gevoerde gesprekken lijst toe (ik druk m niet in maar echt voorzichtig naar rechts, en in bijv het instellingen menu gaat ie ook niet naar rechts)
Als ik het pookje naar boven druk dan gaat ie naar camera toe.. echt heel vreemd, ik kan gewoon het pookje niet meer naar rechts of naar boven gebruiken omdat ie dan gaat 'kuren'.
Ik heb verder geen verzekering op het toestel genomen, maar ik neem aan dat dit onder garantie gaat vallen, het ding mag gewoon niet binnen 2 weken kuren vertonen, althans dat vind ik.

Ik heb verder niks met de telefoon uitgespookt, geen firmware updates of niks en ik ga echt donders voorzichtig met het ding om, hij ziet er ook nog als nieuw uit.
Ik heb de instellingen en alles al wel gereset maar dat hielp niet.

Heeft iemand misschien dergelijke problemen ook gehad of heeft iemand een tip voor me wat ik zou moeten doen? (nee, ik ga niet de firmware zelf upgraden omdat ik geen problemen wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:21:
[...]

Vergeet niet dat het scherm niet beschermd is he...alleen de cover zelf....
Ik vind zo'n condoom er niet uit zien, vuil trekt er helemaal in volgens mij :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:32:
Haj, ik heb mijn w800i nu zo'n 2 weken geleden gekocht met een orange free 30 abbo.
Ik heb sinds een paar dagen een aantal problemen met de telefoon, zo zit het volume knopje aan de zijkant 'vast', dat wil zeggen, ik kan het knopje niet meer indrukken.
Als ik naar het menu ga en ik druk met het pookje naar rechts dan gaat ie opeens naar mijn gevoerde gesprekken lijst toe (ik druk m niet in maar echt voorzichtig naar rechts, en in bijv het instellingen menu gaat ie ook niet naar rechts)
Als ik het pookje naar boven druk dan gaat ie naar camera toe.. echt heel vreemd, ik kan gewoon het pookje niet meer naar rechts of naar boven gebruiken omdat ie dan gaat 'kuren'.
Ik heb verder geen verzekering op het toestel genomen, maar ik neem aan dat dit onder garantie gaat vallen, het ding mag gewoon niet binnen 2 weken kuren vertonen, althans dat vind ik.

Ik heb verder niks met de telefoon uitgespookt, geen firmware updates of niks en ik ga echt donders voorzichtig met het ding om, hij ziet er ook nog als nieuw uit.
Ik heb de instellingen en alles al wel gereset maar dat hielp niet.

Heeft iemand misschien dergelijke problemen ook gehad of heeft iemand een tip voor me wat ik zou moeten doen? (nee, ik ga niet de firmware zelf upgraden omdat ik geen problemen wil)
Sony Ericsson Service Point (dat heb ik lang niet voluit geschreven }) ) bellen en het ze voorleggen. Ze zullen je vragen langs te komen en het ding er voor onbepaalde tijd in reparatie nemen. Misschien is dynafix dichter bij je id buurt en/of sneller.
Ik had ook zulks problemen (ik heb n zwart geval) en dat kostte SESP 7 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:34:
[...]

Dat valt hard mee. Heb zelf zo'n condoom, maar 't is echt een perfecte bescherming en blijft mooi helder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:40:
[...]

Dat valt hard mee. Heb zelf zo'n condoom, maar 't is echt een perfecte bescherming en blijft mooi helder....
Maak eens een pic ervan en hoelang heb je hem erom zitten? :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Speedy-Andre schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:34:[...]
Ik wil ook niet zo'n condoom er helemaal omheen, maar zo'n siliconen ding als op het plaatje.

Had er ook één bij m'n vorige telefoon en die heef thet 2 jaar uitgehouden (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/vanvelden/bart/m55-silicon-klein.jpg

Ziet er op de foto van zo dichtbij met beetje smotzig uit maar dat zie je er niet aan normaal.
Foto is genomen met W800 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

brehloi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:59:
[...]

Ik wil ook niet zo'n condoom er helemaal omheen, maar zo'n siliconen ding als op het plaatje.

Had er ook één bij m'n vorige telefoon en die heef thet 2 jaar uitgehouden (klikbaar):
[afbeelding]

Ziet er op de foto van zo dichtbij met beetje smotzig uit maar dat zie je er niet aan normaal.
Foto is genomen met W800 btw.
Deze is wel anders uitgevoerd met bijv. het toetsenblok open, dat lijkt me op zich prettiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!

ik heb me telefoon (750i) geupdate nu wil het niet meer aan ik druk het aan maar zie een witte scherm en valt weer uit dan gaat het helemaal niet meer aan moet batt. los maken dan weer in doen dan gaat het weer aan dan geet tie weer een witte scherm an en valt weer uit heeft meer mensen last van na het updaten van telefoon?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Haal je memstick er even uit, start ie dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heelaas ook niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Was ie wel 100% klaar met updaten, anders recovery update proberen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het was klaar jah maar is goed ik ga ff recovery proberen kijken als tie het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee nog steeds niet ! ik word echt gek ga maar kijken als hij stootbestendig is

want ik heb ook geen zin om terug te gaan ben ik het 3 weken kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Suc6 dan maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al vanaf het begin. Ik moet zeggen dat dit nu beter het 'Ik heb geupdate en nu doettie het niemeer, helluuuup!!!!' topic kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:18:
Ik volg dit topic al vanaf het begin. Ik moet zeggen dat dit nu beter het 'Ik heb geupdate en nu doettie het niemeer, helluuuup!!!!' topic kan worden...
Even wat anders dan :)

Is het mogelijk om de W800i met Windows Media Player 10 te sync'en :?
Volgens mij niet standaard, maar misschien dat iemand hier een patch/plugin/utility voor heeft/weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden misschien wat mensen hun ervaringen kunnen posten over de batterijduur van de W800 (of K750, in principe hetzelfde). Die van mij houdt het bij normaal gebruik, laten we zeggen 1 uur muziek per dag luisteren, 15-30 min bellen per dag, misschien 3 foto's en wat bluetooth gebruik het 3 dagen uit. SE geeft als standby tijd 400 uur op, of bellen 300 min (dacht ik). 400 uur standby is ruim 16 dagen. Na een dag zit die indicator bij mij op 60%.

Grtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een hele werkdag (van half 9 tot half 5) de muziekspeler aanheb dan kan ik hier 2 volle dagen mee doen. Dan staat hij snachts ook nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
ik zit er over te denken om een USB telefoon te gaan kopen(voor skype), maar ik vroeg me af kan dit niet met mijn K750i. Als ik deze verbind via de USB kabel aan de computer?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn w800i binnengekregen, en alles werkt fantastisch. Alleen wil ik nu mijn firmware upgraden, maar er gebeurd niets.
Ik heb alle hulp posts hierover gelezen, en geen lijkt de oplossing voor mijn probleem te bevatten. Als ik de C-toets ingedrukt houdt, gaat de telefoon gewoon aan, terwijl dit volgens de posts hier niet zou moeten. Heeft iemand nog ideeën?

overigens, de mem-stick en telefoon kan ik gewoon via windows benaderen, zonder problemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:23:
als ik een hele werkdag (van half 9 tot half 5) de muziekspeler aanheb dan kan ik hier 2 volle dagen mee doen. Dan staat hij snachts ook nog aan.
Paar posts terug heb ik mijn ervaringen neergezet, en die komen overeen met de jouwe. Maar wat Mr.Sjon net post komt bij mij als extreem over. Want ik weet zeker dat er niks mis is met mijn accu...
Ik heb nu mijn telefoon sinds vrijdagochtend aan staan, elke dag tot 12 uur s'avonds en de batterij zit nog altijd op 65%. Dat vind ik gewoon goed.
Maar wanneer de school begint gebruik ik de mp3 functie een uurtje per dag en dan gaat de telefoon maar 3-4 dagen mee. Vind ik opzich ook wel erg raar hoor. Hij zou niet zoveel energie moeten kwijtraken aan die muziekfunctie...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE zeg idd dat wanneer je alleen de muziekfunctie gebruikt, je dan 30 uur kan luisteren. Das geen 2 dagen. Dus wat Mr. Sjon zegt vind ik idd ook wel heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

meestal zo'n 3 a 4 dagen.
Dat is altijd aanstaan, en meestal 1,5 uur bellen per dag, af en toe een foto maken, 5/6 smsjes per dag typen en hij dient als wekker elke dag. _/-\o_ Vind het ook tegen vallen, maarjah je raakt eraan gewent 8)7

edit: k heb een k750i :*)

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoKL op 18-10-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
Mja na een dag Bellen mp3speler veel gebruiken etc heb ik s'avonds rond de de 75% over maja kgebruik hem nu wel intensief omdat ie nieuw is etc.

Maar hijs in ieder geval beter als mn ouwe 3410 die na 1 dag leeg is.

Edit: Ik heb een W800i

[ Voor 28% gewijzigd door eJaY op 18-10-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 13:02
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:00:
Ik heb gisteren mijn w800i binnengekregen, en alles werkt fantastisch..........
waarom zou je dan in vredes naam een update willen uitvoeren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DryIce schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:41:
[...]

waarom zou je dan in vredes naam een update willen uitvoeren? :?
omdat de camera beter werkt na de update & het MP3-volume hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
borgdaville schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:48:
ik zit er over te denken om een USB telefoon te gaan kopen(voor skype), maar ik vroeg me af kan dit niet met mijn K750i. Als ik deze verbind via de USB kabel aan de computer?
Hier heb ik twee oplossingen voor kunnen vinden:
-met bluetooth
-met speciale kabel

Edit: kunnen een aantal mensen kappen met het verpesten van dit topic alstublieft?

[ Voor 10% gewijzigd door brehloi op 18-10-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij aub helpen hoe je 1 bep. tel;nr op still kan zetten en dat je de rest van je opgeslagen nummers wel gewoon hoort?? (zoja hoe?)

Ik zag al iemand zeggen dat je een nieuwe groep moet aanmaken maar hoe doe je dat?? zie alleen dat je een sms-groep kan maken waar je dan 1 sms naar meerdere kan sturen maar dat wil ik niet.

bedankt alvast voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:21:
Kan iemand mij aub helpen hoe je 1 bep. tel;nr op still kan zetten en dat je de rest van je opgeslagen nummers wel gewoon hoort?? (zoja hoe?)

Ik zag al iemand zeggen dat je een nieuwe groep moet aanmaken maar hoe doe je dat?? zie alleen dat je een sms-groep kan maken waar je dan 1 sms naar meerdere kan sturen maar dat wil ik niet.

bedankt alvast voor de moeite.
Je zou voor het bep. telnr een "lege" ringtone kunnen toewijzen :)

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_nowhereman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Andre
Is ook een optie ;) maar is het dan uberhaupt niet mogelijk dan?? als je een ringtone toewijs kom je niet bij "Still".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Is ook een optie ;) maar is het dan uberhaupt niet mogelijk dan?? als je een ringtone toewijs kom je niet bij "Still".
Stil = totaal geen geluid.

D.m.v. bovenstaand foefje kan je misschien wel bereiken wat je wilt.....

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Ik denk het niet, waarom zou je juist bij één iemand willen dat er niets te horen is? Is toch niet makkelijk? Als je een nummer toch niet wil opnemen kan je die beter laten blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
brehloi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 01:13:
Na mijn problemen met bestandsoverdracht na de firmware update van de w800 heb ik nu de drivers van de SE website geïnstalleerd en de problemen lijken opgelost... :D :D :D

Ik heb nu al verschillende keren muziek, filmpjes en applicaties over kunnen zetten naar het toestel zonder enig bestandsverlies of corrupte data. Yeeh!
Ik moet helaas terugkomen op dit verhaal, de problemen blijken minder te zijn geworden maar niet uit de wereld. Helaas heb ik een usb-kaart-lezer moeten aanschaffen om bestanden over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brehloi schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:45:
[...]

Ik denk het niet, waarom zou je juist bij één iemand willen dat er niets te horen is? Is toch niet makkelijk? Als je een nummer toch niet wil opnemen kan je die beter laten blokkeren.
tja, als de één niet mag weten dat de ander je zit te bellen maar dat de rest wel gewoon hoorbaar zijn...snappie ;) de telefoon uitzetten is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:18:
SE zeg idd dat wanneer je alleen de muziekfunctie gebruikt, je dan 30 uur kan luisteren. Das geen 2 dagen. Dus wat Mr. Sjon zegt vind ik idd ook wel heel veel.
die 2 werkdagen is dus maar 16 uur en dan gaat er ook nog een beetje pauze af. De rest van de tijd stond hij standby met af en toe een kort belgesprekje. Dus al met al valt het toch wel mee met dat extreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een mooie aanbieding met de W800i: http://www.telecomadvies....extraDienst_id=&ident_id=

Maar zit daar geen addertje onder het gras? :)

Want de telefoon is zelf super gaaf :9~ , maar overal nog redelijk prijzig (of een 2jaar abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_nowhereman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Andre
k'heb met de geluidsrecorder een stukje "niets" opgenomen deze omgezet van wav. naar mp3 en werkt inderdaad perfect. Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Voor degene die goedkoop een 1 Gb kaartje willen hebben... moet je naar de Mediamarkt gaan! ;)

Huh ja maar! dat is toch 129 euro? ja klopt! ;)
lees B) deze algemene verkoop voorwaarden van de Mediamarkt eens > Kopje 4.
Daarin staat dat je het verschil terug krijgt wanneer je ergens anders het product elders goedkoper ziet.
Dus je gaat naar de pricewatch van de Sandisk 1 Gb en je ziet dat Henk Booms Foto Electronicum ook een echte winkel heeft (dit is één van de voorwaarden van MM om teruggave van het prijsverschil te krijgen.
Bij de MM in Amsterdam koop je dus een Sandisk 1 Gb kaartje van 129 euro, dan loop je met kassabon naar de klantenservice en laat de advertentie zien van de site Henk Booms Foto Electronicum.
Volgens theorie heb je dan een kaartje van 77 euro... nu nog praktijk.

Kaartje is nog goedkoper dan wanneer je hem bij IA of SK zou bestellen.

[ Voor 9% gewijzigd door willy1986 op 18-10-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is dit een theorie? Of heb je `m in de werkelijkheid ook uitgevoerd?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:54:
Voor degene die goedkoop een 1 Gb kaartje willen hebben... moet je naar de Mediamarkt gaan! ;)

Huh ja maar! dat is toch 129 euro? ja klopt! ;)
lees B) deze algemene verkoop voorwaarden van de Mediamarkt eens > Kopje 4.
Daarin staat dat je het verschil terug krijgt wanneer je ergens anders het product elders goedkoper ziet.
Dus je gaat naar de pricewatch van de Sandisk 1 Gb en je ziet dat Henk Booms Foto Electronicum ook een echte winkel heeft (dit is één van de voorwaarden van MM om teruggave van het prijsverschil te krijgen.
Bij de MM in Amsterdam koop je dus een Sandisk 1 Gb kaartje van 129 euro, dan loop je met kassabon naar de klantenservice en laat de advertentie zien van de site Henk Booms Foto Electronicum.
Volgens theorie heb je dan een kaartje van 77 euro... nu nog praktijk.

Kaartje is nog goedkoper dan wanneer je hem bij IA of SK zou bestellen.
ik help het je hopen, maar ik het er een hard hoofd in.
ik wens je veel succes en overtuigingkracht toe.

is er niet iemand die bij Booms om de hoek woont, 'm voor mij wil kopen en in een bubbeltjesevenlop steken nadat ik hem/haar betaald heb ? sssst :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 14:32 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.