Dat heb ik al minimaal 2 keer uitgelegd in dit topicVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:36:
Ik had hier eerst een apart topic over geopend, maar misschien dat het beter werkt als ik mijn vraag gewoon hier stel:
Ik weet dat Sony Ericsson met zn nieuwste modellen waaronder de K750i en de W800i (die ik nu heb) wat issues heeft met de bluetoothstabiliteit. Dat merk ik echter alleen als ik het gebruik in combinatie met mijn Carkit van Parrot, de CK3000 (Evolution).
Pairen gaat prima, en dan het bellen ook, maar regelmatig tijdens het rijden verbreekt de verbinding en wordt deze weer opnieuw tot stand gebracht, met alle hinderlijke piepjes van dien.
Ik heb vandaag al de firmware van de W800i geüpdate, naar de versie van 7 oktober, maar dat mocht niet baten.
Iemand een oplossing, of de link naar een oplossing?

In het kort is er een probleem met scannen naar BT apparaten, probeer de 'stroom besparen' instelling eens, dan zoekt ie niet meer naar andere apparaten.
SE heeft inmiddels een oplossing voor dit probleem, maar in de laatste firmware is dat nog niet verwerkt.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW