Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.859 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:36:
Ik had hier eerst een apart topic over geopend, maar misschien dat het beter werkt als ik mijn vraag gewoon hier stel:

Ik weet dat Sony Ericsson met zn nieuwste modellen waaronder de K750i en de W800i (die ik nu heb) wat issues heeft met de bluetoothstabiliteit. Dat merk ik echter alleen als ik het gebruik in combinatie met mijn Carkit van Parrot, de CK3000 (Evolution).
Pairen gaat prima, en dan het bellen ook, maar regelmatig tijdens het rijden verbreekt de verbinding en wordt deze weer opnieuw tot stand gebracht, met alle hinderlijke piepjes van dien.

Ik heb vandaag al de firmware van de W800i geüpdate, naar de versie van 7 oktober, maar dat mocht niet baten.

Iemand een oplossing, of de link naar een oplossing?
Dat heb ik al minimaal 2 keer uitgelegd in dit topic O-)
In het kort is er een probleem met scannen naar BT apparaten, probeer de 'stroom besparen' instelling eens, dan zoekt ie niet meer naar andere apparaten.
SE heeft inmiddels een oplossing voor dit probleem, maar in de laatste firmware is dat nog niet verwerkt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat er een bluetooth stabiliteits probleem is maar ik weet niet of dit probleem wel normaal is (nieuwste firmware geupdate voor de problemen met seus).

als ik via m'n telefoon (k750) bv. een foto wil verzenden naar mijn pc, loopt m'n mobiel 9 van de 10 keer vast bij "bezig met verbinden", als ik de foto via m'n pc binnenhaal geen probleem. heeft iemand anders dit ook of heb ik gewoon een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:52:
[...]

Dat "probleem" had ik zelf ook, totdat ik er via Speedy-Andre achter kwam dat wat ze bij een k750 mediaplayer noemen, bij de w800 de walkmanfunctie in het menu is (niet de toets, want deze is alleen voor muziek!)
Dit maakt het een en ander moeilijk te begrijpen :|
Vandaar mijn gedetailleerde verhaal. Fijn te horen dat het je heeft geholpen :)
Jawelhoor die walkmantoets is ook voor fullscreen video's mogelijk. Dus walkmantoets dan komen je mp3's en druk dat weg ( links) en je komt in video's en fullcreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan het kloppen dat de updateservice momenteel niet werkt?

Op de ene pc kan ik de client niet downloaden (pagina blijft hangen en er gebeurt niks). Heb de client handmatig gedownload (1.19) echter komt er geen installatiemenu, na het uitpakken gebeurt er namelijk niks :s

Op de andere pc heb ik seus 1.19 wel kunnen downloaden, aan de hand van de updatewizard op de website, en ook correct geinstalleerd. Je komt in die wizard dan bij een scherm waar je de licentieovereenkomst moet accepteren en daarna krijg ik: Er is een ondefinieerbare fout opgetreden.

Heb java geupdate en de pc's gereboot, echter zonder resultaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Gisteren een W800i gehaald. Prachtig toestel, werkt perfect!

Heb zojuist de firmware geupdate en loop nu tegen problemen aan met de bestandsoverdracht via de bijgeleverde usb-kabel onder windows xp. Heb gelezen dat andere mensen dit probleem ook hebben en als oplossing hebben een externe cardreader te gebruiken. Zijn er mensen die geen problemen hebben na de update?

En is het gebruik van een kaartlezer de enige oplossing? (Hoop het niet want wil toch wel graag gebruikmaken van de kabel.

De updateprocedure is trouwens inmiddels voorzien van de melding dat de c-toets ingedrukt dient te worden bij opnieuw aansluiten.

Edit: Heb zojuist onder Ubuntu Linux bestanden overgezet naar de telefooon (was automagisch detecteerd als externe schijf) en heb daar ook problemen met bestandsoverdracht: filmpjes zijn niet af te spelen... (wel goede formaat). Probleem zit dus echt in de telefoon.

[ Voor 21% gewijzigd door brehloi op 15-10-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

Jawelhoor die walkmantoets is ook voor fullscreen video's mogelijk. Dus walkmantoets dan komen je mp3's en druk dat weg ( links) en je komt in video's en fullcreen.
Ja, je hebt gelijk, krijg dan ook het keuzemenu te zien, nadat je pijl naar links kiest.
Thanks voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat echt bizar is :
knopjes + en - lang in gedrukt houden is nummer skippen, dat wist iedereen al, maar de + gaat terug naar het vorige nr, en de - gaat naar het volgende nummer. 8)7
totale waanzin !
+ is vooruitgang, meer en volgende enzo in mijn optiek en - is het omgekeerde.
iemand hier een logische verklaring voor ?

(het is niet alleen onlogisch, maar ook onhandig, mijn hersenen raken er behoorlijk vd kook van.)

ik heb 'n zwarte, willen mensen met 'n oranjewit ding dat ook ff checken ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:43:
wat echt bizar is :
knopjes + en - lang in gedrukt houden is nummer skippen, dat wist iedereen al, maar de + gaat terug naar het vorige nr, en de - gaat naar het volgende nummer. 8)7
totale waanzin !
+ is vooruitgang, meer en volgende enzo in mijn optiek en - is het omgekeerde.
iemand hier een logische verklaring voor ?

(het is niet alleen onlogisch, maar ook onhandig, mijn hersenen raken er behoorlijk vd kook van.)

ik heb 'n zwarte, willen mensen met 'n oranjewit ding dat ook ff checken ?
wel logisch toch, het is toch een lijst met nummers.

de + zit boven, en daarmee ga je dus naar het vorige nummer (naar boven in de lijst)
de - zit onder, en daarmee ga je dus naar het volgende nummer (naar beneden in de lijst)

(ik heb zo'n oranjewit ding :), ook wel w800 genoemd )

[ Voor 5% gewijzigd door brehloi op 15-10-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Aghanim schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:20:
Ik heb mijn k750i vanmorgen geupdate naar R1N035 zonder problemen...maar dat was vanmorgen...
brehloi schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:21:
..Heb zojuist de firmware geupdate en loop nu tegen problemen aan met de bestandsoverdracht via de bijgeleverde usb-kabel onder windows xp ..//.. Zijn er mensen die geen problemen hebben na de update? [/i]
Ik heb een paar foto's binnen gehaald met de usb kabel en geen problemen ondervonden.

[ Voor 46% gewijzigd door Mandrake466 op 15-10-2005 17:57 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mandrake schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

Ik heb mijn k750i vanmorgen geupdate naar R1N035 zonder problemen...maar dat was vanmorgen...

Ik heb een paar foto's binnen gehaald met de usb kabel en geen problemen ondervonden.
Heb je al eens eerder een update gedaan of was dit de 1e keer?
Het cache probleem heb je nl. alleen als je al eerder een update hebt gedaan waardoor ie denkt dat ie de nieuwste heeft.
Of het verminken van bestanden hiermee te maken heeft weet ik niet, maar het zou kunnen :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mandrake schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

[...]

hmm ok. Word er een beetje moedeloos van dat het op 3 verschillende pc's niet werkt.
Echt een baggerzooi die update service |:(
Bij Siemens werkte het altijd zonder problemen en een stuk minder omslachtig!

Je download een programma waarmee je kunt updaten en je kiest de gewenste update uit een lijst. Deze update download je en vervolgens kun je dmv het programma de update op je tel zetten.
Werkt imo veel handiger dan een brakke webbased update service, waarbij java een rol speelt |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Aghanim op 15-10-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Aghanim schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:20:

Op de ene pc kan ik de client niet downloaden (pagina blijft hangen en er gebeurt niks). Heb de client handmatig gedownload (1.19) echter komt er geen installatiemenu, na het uitpakken gebeurt er namelijk niks :s

Op de andere pc heb ik seus 1.19 wel kunnen downloaden, aan de hand van de updatewizard op de website, en ook correct geinstalleerd. Je komt in die wizard dan bij een scherm waar je de licentieovereenkomst moet accepteren en daarna krijg ik: Er is een ondefinieerbare fout opgetreden.

Heb java geupdate en de pc's gereboot, echter zonder resultaat....
Heb je wel de speciale update drivers geïnstalleerd en de telefoon aangekoppeld met [c] ingedrukt? Ik heb vandaag de update service ook gewoon kunnen gebruiken. En welke browser gebruik je? Ik heb Internet Explorer gebruikt maar dat zou niet uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:30:
[...]

Heb ik al gedaan, ik ben daarna alles wat in mijn telefoon stond verloren. Verder heeft het niet geholpen..
Ik wil nu toch eindelijk ook eens af van die brakke firmware waardoor de K750i wordt gezien als een W800. Wil daarom nu gaan updaten, maar ik wil niet al m'n telefoonnummers kwijt zijn. SMS'jes en instellingen zijn niet zo erg, maar telefoonnummers wel. Bedoel je dat in jou geval je ook al je telefoonnummers kwijt was? (oftewel: gewoon je tel. geheugen gereset werd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, die behoud je gewoon. Die gaan dus niet weg.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

hmm ok. Word er een beetje moedeloos van dat het op 3 verschillende pc's niet werkt.
Echt een baggerzooi die update service |:(
Bij Siemens werkte het altijd zonder problemen en een stuk minder omslachtig!

Je download een programma waarmee je kunt updaten en je kiest de gewenste update uit een lijst. Deze update download je en vervolgens kun je dmv het programma de update op je tel zetten.
Werkt imo veel handiger dan een brakke webbased update service, waarbij java een rol speelt |:(
Wees blij dat het er is, bij nokia ben je toegewezen aan een service point welke nooit bij je in de buurt zitten.

En de dienst is NIEUW, daarvan kan je niet verwachten dat hij gelijk vlekkeloos werkt :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:38:
[...]

Ja, je hebt gelijk, krijg dan ook het keuzemenu te zien, nadat je pijl naar links kiest.
Thanks voor de tip! :)
Geen dank, graag gedaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Speedy-Andre schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

Heb je al eens eerder een update gedaan of was dit de 1e keer?..
Dit is de 1e keer. Er zat eerst fw R1L002 op (toestel van week 35).

Ik moet wel zeggen dat ik pas een 'clean install' heb gedaan. Er zit dus geen troep op de pc..(behalve xp zelf :)
Heel mischien speelt dat ook wel mee?

[ Voor 25% gewijzigd door Mandrake466 op 15-10-2005 21:17 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
brehloi schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:02:
[...]

Heb je wel de speciale update drivers geïnstalleerd en de telefoon aangekoppeld met [c] ingedrukt? Ik heb vandaag de update service ook gewoon kunnen gebruiken. En welke browser gebruik je? Ik heb Internet Explorer gebruikt maar dat zou niet uit moeten maken.
Ik heb het exacte proces gevolgd zoals aangegeven. Heb de update geprobeerd met zowel Firefox als Internet Explorer. Met firefox lukt het al helemaal niet.
Zie hier de foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.kuijpers1/error.JPG

Deze krijg ik na het scherm waar normaliter de seus 1.19 gedownload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:11:
Nee, die behoud je gewoon. Die gaan dus niet weg.
Owja? Bij mij was op de smsjes na de hele telefoon leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Dan back je ze toch up (leuk nederlands) met een prog. wat in de startpost staat aangegeven?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Aghanim schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:13:
[...]

Ik heb het exacte proces gevolgd zoals aangegeven. Heb de update geprobeerd met zowel Firefox als Internet Explorer. Met firefox lukt het al helemaal niet.
Zie hier de foutmelding:

[afbeelding]

Deze krijg ik na het scherm waar normaliter de seus 1.19 gedownload wordt.
Exact alle stappen gevolgd? KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Yup, het gaat fout nadat ik de voorwaarden geaccepteerd heb en voordat het updateprogramma (zie plaatjes in walkthrough) start.
Daar tussenin krijg ik dus de foutmelding die hierboven weergegeven is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die behoud je gewoon. Die gaan dus niet weg
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:25:
[...]

Owja? Bij mij was op de smsjes na de hele telefoon leeg..
Ik had alles ook nog gewoon hoor na mijn update _/-\o_ (W800i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik kan alweer verlengen bij mn abonnement, en dus ook weer een nieuw mobieltje krijgen :) . Nou zit ik dus ontzettend te twijfelen tussen de K750i en de W800i. Heb eens op nieuwe mobiel.nl gekeken bij vergelijk en dan had de K750i alleen Remote Printing (wat dat is weet ik dus niet) meer en de W800i had alleen Flight mode meer (maar of ik daar gebruik van zal maken, ik vlieg nooit en kom ook niet vaak in een ziekenhuis).
De K750i is 96 euro bij verlenging, de W800i is 176 euro bij verlenging. Bijna 100 euro meer dus.

En ik had hier gelezen dat iemand 2 vrienden had met een W800i en 1 met een K750i en dat hij vond dat hun camera (W800i) meer blokkerig was, dan de K750i. Ik heb zelf ook van beide filmpjes gezien en ook ik vond de K750i ietsje beter.
En toch weet ik het nog steeds niet! :| :'(

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En wat is nu je vraag??

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Sterretje6 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:31:
Ik kan alweer verlengen bij mn abonnement, en dus ook weer een nieuw mobieltje krijgen :) . Nou zit ik dus ontzettend te twijfelen tussen de K750i en de W800i. Heb eens op nieuwe mobiel.nl gekeken bij vergelijk en dan had de K750i alleen Remote Printing (wat dat is weet ik dus niet) meer en de W800i had alleen Flight mode meer (maar of ik daar gebruik van zal maken, ik vlieg nooit en kom ook niet vaak in een ziekenhuis).
De K750i is 96 euro bij verlenging, de W800i is 176 euro bij verlenging. Bijna 100 euro meer dus.

En ik had hier gelezen dat iemand 2 vrienden had met een W800i en 1 met een K750i en dat hij vond dat hun camera (W800i) meer blokkerig was, dan de K750i. Ik heb zelf ook van beide filmpjes gezien en ook ik vond de K750i ietsje beter.
Persoonlijk vind ik de camera van beiden klote. Vooral wanneer je in het donker een foto wilt maken.
Verder denk ik dat je niet goed gezocht heb, anders had je de belangrijke verschillen wel opgesomd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

Persoonlijk vind ik de camera van beiden klote. Vooral wanneer je in het donker een foto wilt maken.
Verder denk ik dat je niet goed gezocht heb, anders had je de belangrijke verschillen wel opgesomd...
Vandaar dat ie wordt gezien als een van de beste telefoon camera's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:31:

Na de laatste firmware update is de videokwaliteit iets verbeterd. Die update was voor de k750i al langer beschikbaar maar voor de w800i pas sinds een week.
Dat verklaart meschien dat de iets blokkerigere videokwaliteit op dat moment.
Ik zou zeggen probeer eens in de telecomwinkel de dummies van beide modellen, hoe de knopjes voelen, het joystickje, lensafsluiting etc.
En inderdaad meer googelen :|

@XeNeRgY , welke cameratelefoon vind jij goed dan? (met name voor nachtopnamen) :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Niles schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:07:
[...]

K750i wordt gezien als een W800.
Ik heb ook dit probleem.. ook misgegaan na meerdere malen updaten??

wil der intussen wel eens vanaf, die hard reset werkt ook niet voor mij om me nederlands terug te krijgen.. zwaar vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

Die staan er toch?! Op nieuwemobiel.nl kun je vergelijken, naast elkaar zetten. En dan zie je dus dat de K750i alleen Remote control heeft en de W800i niet. En je ziet dat de W800i Fly mode heeft en de K750i niet.

En ik wil gewoon graag weten welke ik nou moet nemen, das toch wel duidelijk uit mijn stukkie?
Ik vind een goede camera belangrijk. Maak graag foto's en filmpjes.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:44:
[...]

Die staan er toch?! Op nieuwemobiel.nl kun je vergelijken, naast elkaar zetten. En dan zie je dus dat de K750i alleen Remote control heeft en de W800i niet. En je ziet dat de W800i Fly mode heeft en de K750i niet.

En ik wil gewoon graag weten welke ik nou moet nemen, das toch wel duidelijk uit mijn stukkie?
W800 heeft 512Mb (i.p.v. 64Mb) kaartje erbij en betere koptelefoontjes en software die speciaal op de walkman is gericht etc.
Camera is hetzelfde ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[...]

Anderen kunnen natuurlijk niet bepalen wat je 'moet' nemen 8)7
Als je de camera (en bediening) belangrijk vindt, dan zou ik voor de K750i gaan, die heeft het mooiste beschermschuifje voor de cameralens en deze gaat niet te makkelijk open 8)
Bij de W800i heb je wat meer accessoires zoals de HPM-70 headset (de K750i heeft een 'eenvoudige' headset) en een 512MB memstick (64MB bij K750i).
Maar goed, die dingen kun je ook los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sterretje6
Hier gaat het nergens anders over: http://www.zedge.no/phpbb...c.php?t=21832&highlight=&
De verschillen worden hier wat uitgediept: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=1&Id=1571

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Zoals iemand al eerder zei hierboven, de camera vind ik ook tegenvallen (K750i) Ik heb ook een 6230i, maar daarmee maak je makkelijker mooie foto's dan met de se.

Zo gauw je object dat je wil fotograferen maar iets beweegt, of je beweegt het toestel zelf, kun je de foto gelijk wegdumpen. Dat is bij de 6230i veel minder het geval.
Juist over de camera wordt zo vaak hoog opgegeven. Niet door mij dus. Ik denk dat de sluitertijd veel te lang is ofzo.
Heb niet veel kaas gegeten van camera's, maar dit moet veel beter kunnen lijkt mij.

Verder ben ik wel goed te spreken over het toestel. Geweldig beeldscherm en lekkere bediening, met veel mogelijkheden, die ik ook allemaal benut. Juist de camera maak ik bijna geen gebruik van, terwijl veel mensen dit toestel juist daarom nemen.
Ben bang dat dit voor veel mensen toch min of meer een teleurstelling zal zijn...

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik wilde m'n reactie eerst niet plaatsen, maar ik doe het toch maar :/
Met de SE camera moet je gewoon om leren gaan, bij de oude firmware komt het sluitergeluid voor de werkelijke fotoshot en dus moet je hem wat langer stil houden, bij nieuwere firmware is dit goed.
Ik heb foto's op een forum van een fotoclub geplaatst en mij werd gevraagd welke dslr ik had B)
Pas toen men met een exif-viewer beter keek werd duidelijk dat het een 'simpele' foon was :+
Met de externe flitser wordt het nog mooier en dan is (voor personen) ook duidelijk wanneer de foto wordt genomen.
De kleurpresentatie, geringe vertekening en detaillering zijn ongekend goed bij de SE 2MP camera's, terwijl de Nokia's een bloemige en vlekkige brei produceren, zie de testen met o.a. de N90.
Met m'n Canon digicam maak ik uiteraard nog mooiere foto's, maar ik denk dat er nog geen foon tegen de K750i/W800i op kan op foto gebied :7
Dat iemand een foon niet stil kan houden kun je SE niet verwijten, met een digitaal fototoestel zou het ook mis gaan bij die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de camera ook geweldig en meschien nogmaals ten overvloede: http://www.gsmarena.com/n...icsson_w800-review-46.php
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik heb begrepen dat je bij het updaten van de firmware mogelijk een hardware reset moet doen. Hierbij kan data verloren gaan, en die wil ik allemaal backuppen voordat ik verder ga.

Ik heb inmiddels de walkthrough voor de firmware-update gevonden. Ik zoek al een tijdje naar de juiste manier om de thema's, originele spelletjes en al het andere wat mogelijk gewist wordt na een volledige reset te backuppen.

Weet iemand een linkje naar een site waar staat wat je moet backuppen en hoe dat precies moet, of wil iemand het mij vertellen hier? Wellicht ook een goede toevoeging voor de openingspost.

Ik heb FMA, maar daar kan ik niet alles mee backuppen volgens mij. Alleen de contacten uit het telefoonboek heb ik als vCards op m'n pc staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:06:
[...]

Vandaar dat ie wordt gezien als een van de beste telefoon camera's 8)7
Maak jij dan maar eens een mooie foto in het donker als je op stap gaat.
Vergeleken bij een digitale camera zijn ze super brak. Vandaar mijn antwoord, beetje jammer dat je bekrompen geest dat niet had kunnen bedenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Laatst online: 27-01-2024
Nou ik wilde dus gisteren gaan updaten. Ik kreeg van SEUS een melding dat de update niet door kon gaan, en dat ik eerst de batterij uit de telefoon moest halen. Ik dat dus gaan doen, nu zit het batterij klepje echt MUURVAST. Echt niet normaal gewoon, hier hebben het er al 4 mensen geprobeerd, eerst voorzichtig en vervolgens gewoon met volle kracht. Er komt dan niet eens beweging in. Ik dacht dus: laat maar zitten die update, ik wacht nog wel ff en ga m'n telefoon weer aanzetten. Wat blijkt? Telefoon doet NIKS, hij is gewoon dood. Als ik hem aan de computer hang, of aan de oplader, gebeurd er niks. krijg er op geen enkele manier meer leven in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Aghanim schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:38:
[...]
Vergeleken bij een digitale camera zijn ze super brak. Vandaar mijn antwoord, beetje jammer dat je bekrompen geest dat niet had kunnen bedenken 8)7
Kan jij lezen? Appels met peren vergelijken blijft lastig he. Als je graag in het donker foto's wilt maken moet je een externe flitser aanschaffen. Dan blijft SE K750/W800 op dit moment de beste te-le-foon om foto's mee te maken. 8)7 |:(
Niles schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:59:
Nou ik wilde dus gisteren gaan updaten. Ik kreeg van SEUS een melding dat de update niet door kon gaan, en dat ik eerst de batterij uit de telefoon moest halen. Ik dat dus gaan doen, nu zit het batterij klepje echt MUURVAST. Echt niet normaal gewoon, hier hebben het er al 4 mensen geprobeerd, eerst voorzichtig en vervolgens gewoon met volle kracht. Er komt dan niet eens beweging in. Ik dacht dus: laat maar zitten die update, ik wacht nog wel ff en ga m'n telefoon weer aanzetten. Wat blijkt? Telefoon doet NIKS, hij is gewoon dood. Als ik hem aan de computer hang, of aan de oplader, gebeurd er niks. krijg er op geen enkele manier meer leven in :(
Dan moet die batterij er toch echt ff uit. :) Druk je het gedeelte van het klepje op het punt wat het meest dichtbij het middelpunt van de telefoon zit wel goed in? Daar zit namelijk dat randje. Daar dus op drukken met je linker duim, en dan met je rechter duim op dat randje het klepje eraf duwen. Werkt bij m'n K750 althans ok.

[ Voor 49% gewijzigd door Victorio op 16-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:49:
[...]

Ik heb ook dit probleem.. ook misgegaan na meerdere malen updaten??

wil der intussen wel eens vanaf, die hard reset werkt ook niet voor mij om me nederlands terug te krijgen.. zwaar vervelend..
Ik had het zelfde probleem, ik had hem geupdate en toen was het engels en ik wou hem terug dus deed ik een master reset. na de master reset stond er dat ik een w800i had en het was nog steeds engels, na een paar dagen dacht ik van ja komop ik wil hem Nederlands hebben. Dus ik deed weer een master reset en raad eens na de 2de keer werd die pas Nederlands.

ps. sla wel alle bestanden op je memory stick op want anders ben je dat allemaal kwijt, je sms'jes en instelleingen ben je kwijt maar de telefoonnummers die moet je eerst ff naar je sim kaart kopieren en na de reset weer naar je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
aaah, net geprobeerd te updaten, krijg ik op 99 % een communicatiefout.. Toestel (k750 i) doet niets meer. Recovery mode geprobeerd, blijft heel lang hangen en uiteindelijk zegt ie weer communicatiefout. Waar zat ook al weer de dichtsbijzijnde SESP bij Rotterdam? Spijkernisse toch? god wat baal ik hiervan :(

zit inderdaad in spike city, net het nummer geprobeerd te bellen: maar dat nummer is niet in gebruik? Telefoongids.nl geeft ook dit nummer aan. Weet iemand of dit bedrijf er toevallig mee gestopt is?
STA-Business Center BV
Bohrweg 1
Spijkernisse
0181618444

[ Voor 30% gewijzigd door legolas82 op 16-10-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:40
Wat ik gemerkt heb is dat het beter werkt als je een FULL reset geeft voor het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:02:
Wat ik gemerkt heb is dat het beter werkt als je een FULL reset geeft voor het updaten.
Dat zou kunnen In verband met cache wat vóór een reset in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ik ben nu bezig met het updaten van de firmware. Maar nu gaat m'n telefoon niet meer aan.. De aanknop reageert niet meer. Met of zonder USB kabel. Wat moet ik doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:58
batterij even loshalen en opnieuw erin plaatsen :?
als ik zo zie ga ik voorlopig ff niet updaten :) (mja eerst foon binnenhebben :P)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij er uit gehad, helpt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik bekrompen geest? Lol meneertje gaat even flamen :o

Kan jij een beetje lezen? Niet echt he, kut voor je. Ik zeg namelijk dat de K750i/W800 camera gezien wordt als een van de beste TELEFOON camera's. ( T - E - L - E - F - O - O - N )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Als je doelt op die afstandsbediening via BT die zit er gewoon op hoor :P ik doel op de "Remote Control" voor de w800i ...

[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 16-10-2005 13:45 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Victorio schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:28:
[...]

Kan jij lezen? Appels met peren vergelijken blijft lastig he. Als je graag in het donker foto's wilt maken moet je een externe flitser aanschaffen. Dan blijft SE K750/W800 op dit moment de beste te-le-foon om foto's mee te maken. 8)7 |:(
Als ik een telefoon met een camera wil vergelijken dan doe ik dat. Je weet zelf net zo goed als ik dat een groot % van de personen die een telefoon koopt voornamelijk kijkt naar de kwaliteit van de camera. Het lijkt zelfs of mensen eigenlijk een camera willen kopen en het tevens handig vinden dat je er mee kunt bellen. Bij de beslissing welke telefoon wordt er voornamelijk op het aantal megapixels gegeild en dan kun je bekrompen uitkomen (foto's in het donker).
Als je om die reden een telefoon koopt vind ik datj e beter een goedkope tel kunt nemen en tevens een digicam kunt kopen, zodat je optimale fotokwaliteit hebt.

De foto's in het donker zijn gewoon brak. Heb hiervoor een telefoon met 1 mp camera gehad en de kwaliteit van de foto's in het donker was niet veel slechter.
Het zal best zo zijn dat de k750/w800i de beste camera heeft maar mijn voorkeur gaat uit naar mijn digicam

[ Voor 30% gewijzigd door Aghanim op 16-10-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa!!!! Hij doet het weer!!!! Ik heb em helemaal opengeschroefd, het LCDtje losgehaald. Hij rook naar bier van binnen :X en ik zag dat een paar contact punten een beetje vies waren (roest ofzoiets). Heb het allemaal schoongekrabt met een klein schroevedraaiertje, alles schoongemaakt met gedemineraliseerd water en het een dag laten drogen. Net in mekaar gezet en hij doet weer perfect!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wat een onzin over die camera's, een gewoon digitaal fototoestel kent ook z'n beperkingen wat lichtgevoeligheid betreft en er zit niet voor niets een flitser op.
Geen enkele foon met camera heeft op dit moment een goede lichtgevoeligheid, dat kan ook niet als je ziet hoe groot de beeldchip en de lens zijn, dus wat is het probleem eigenlijk 8)7
SE heeft een flitser beschikbaar voor elke camerafoon, je mag pas klagen als je de flitser gebruikt en het dan nog niet goed is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:57:
[...]

Als ik een telefoon met een camera wil vergelijken dan doe ik dat. Je weet zelf net zo goed als ik dat een groot % van de personen die een telefoon koopt voornamelijk kijkt naar de kwaliteit van de camera. Het lijkt zelfs of mensen eigenlijk een camera willen kopen en het tevens handig vinden dat je er mee kunt bellen. Bij de beslissing welke telefoon wordt er voornamelijk op het aantal megapixels gegeild en dan kun je bekrompen uitkomen (foto's in het donker).
Als je om die reden een telefoon koopt vind ik datj e beter een goedkope tel kunt nemen en tevens een digicam kunt kopen, zodat je optimale fotokwaliteit hebt.

De foto's in het donker zijn gewoon brak. Heb hiervoor een telefoon met 1 mp camera gehad en de kwaliteit van de foto's in het donker was niet veel slechter.
Het zal best zo zijn dat de k750/w800i de beste camera heeft maar mijn voorkeur gaat uit naar mijn digicam
Ja ik heb ook liever een PSP dan die K750i games om maar een voorbeeld te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:10:
Jaaa!!!! Hij doet het weer!!!! Ik heb em helemaal opengeschroefd, het LCDtje losgehaald. Hij rook naar bier van binnen :X en ik zag dat een paar contact punten een beetje vies waren (roest ofzoiets). Heb het allemaal schoongekrabt met een klein schroevedraaiertje, alles schoongemaakt met gedemineraliseerd water en het een dag laten drogen. Net in mekaar gezet en hij doet weer perfect!! :*)
Gefeliciteerd, hopelijk blijft ie het goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Als ik de laatste reacties zo lees (buiten dat gezeur over de camera ;) ) dan denk ik dat ik nog even wacht met updaten, dat werkt nog verre van stabiel! Ik dacht dat de problemen wel opgelost zouden zijn nu. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik dus ook, maar helaas zit hier nog met een toestel die dood lijkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Is de SE File Manager bedoeld om alleen in het telefoongeheugen te spitten? Ik zie nl de mem stick niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Dan koop je toch gewoon een digicam ipv over de k750/w800i te zeuren?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mandrake schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:36:
Is de SE File Manager bedoeld om alleen in het telefoongeheugen te spitten? Ik zie nl de mem stick niet.
Ik zie hem wel, eerst staat er phone memory (open klikken) en daar achter Memory stick en Telefoongeheugen ;)
Als je de usbkabel erin hebt zitten dan ziet ie hem niet, maar je hebt dan wel een extra schijf en dat is je memory stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:35:
Dat dacht ik dus ook, maar helaas zit hier nog met een toestel die dood lijkt :'(
Ik heb ergens gelezen dat ie weer aan ging als je heel lang de power knop in drukt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:01:
[...]

Ik had het zelfde probleem, ik had hem geupdate en toen was het engels en ik wou hem terug dus deed ik een master reset. na de master reset stond er dat ik een w800i had en het was nog steeds engels, na een paar dagen dacht ik van ja komop ik wil hem Nederlands hebben. Dus ik deed weer een master reset en raad eens na de 2de keer werd die pas Nederlands.
THANKS MAN!! :*) hij doet et weer goed! had namelijk al 1 master reset gedaan en toen wassie nog steeds w800i en engels..nu na de 2e keer herkend hij hem weer als een k750i en zijn al mijn talen weer terug!! niet gedacht dat de oplossing zo simpel zou zijn.

voorlopig was dit dus mijn laatste update...maybe als er een mayor upgrade is voor de video camera dat ik het weer aandurf.

in iedergeval bedankt voor deze simpele maar nuttige tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
[...]
Het lijkt zelfs of mensen eigenlijk een camera willen kopen en het tevens handig vinden dat je er mee kunt bellen.
[...]
Wehehe. Wat een BS... sorry hoor. O-)
Doe mij idd ook maar een Xboxje voor het gamen, een setje walkie talkies voor het bellen (kost minder geld) en een spiegel reflex voor de foto's. 8)7
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:26:
Batterij er uit gehad, helpt niet :'(
Nadat je een tijdje de batterij eruit hebt gehaald en er weer in hebt gestopt... gaatie ook niet meer opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:08:

[...]

Nadat je een tijdje de batterij eruit hebt gehaald en er weer in hebt gestopt... gaatie ook niet meer opladen?
Nee, op USB en gewoon via netstroom niet. Het beeld gaat niet aan. De accu is wel opgeladen op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Hmmm da's wel vrij vreemd dan.

Ik heb op dit moment ook even een minor argument met m'n K750. Ik had wat fotos gemaakt die ik via de kabel op m'n PC wilde zetten. Zie ik in windows opeens helemaal niks meer op me MS staan. Ik weer afkoppelen. Is de MS helemaal niet beschikbaar op me foon. :s
Even uitgezet. Batterij eruit en erin. Aangezet. Werkte weer. Alleen sloot hem beetje te snel weer aan op PC waardoor hij nu flipt. Dus maar even rustig laten opstarten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Weet iemand of het mogelijk is om ervoor te zorgen dat de foto's gelijk andere bestandsnamen krijgen? In plaats van DSC000x.JPG gelijk de datum, dus 200510161557.JPG? Want als ik de fotos van mijn telefoon naar mijn PC zet, dan begint hij weer bij DSC0001.JPG en moet ik alle foto's weer een andere naam geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
schaduw schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:58:
Weet iemand of het mogelijk is om ervoor te zorgen dat de foto's gelijk andere bestandsnamen krijgen? In plaats van DSC000x.JPG gelijk de datum, dus 200510161557.JPG? Want als ik de fotos van mijn telefoon naar mijn PC zet, dan begint hij weer bij DSC0001.JPG en moet ik alle foto's weer een andere naam geven....
Je kan toch instellen dat hij dat niet doet en gewoon altijd doornummert?
(Zie je handleiding)

Mijn MS loopt te klooien zeg. In Windows kan ik niet meer een error check uitvoeren. Volgens mij is hier al eens voorbij gekomen dat formatten in een cardreeder helpt... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
zoals ik gister al schreef heb ik na het update van de w800 problemen met de bestandsoverdracht. Het is echt onmogelijk om bestanden op de telefoon te zetten omdat er willekeurig bestanden verdwijnen en corrupt raken na ontkoppeling. Nu hoor ik het één en ander over cache-problemen en master-resets. Zou een master-reset de problemen bij mij op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hacku schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:38:
[...]

Die heb ik ook dus ik snap je probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 10:21
Victorio schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:44:
Hmmm da's wel vrij vreemd dan.

Ik heb op dit moment ook even een minor argument met m'n K750. Ik had wat fotos gemaakt die ik via de kabel op m'n PC wilde zetten. Zie ik in windows opeens helemaal niks meer op me MS staan. Ik weer afkoppelen. Is de MS helemaal niet beschikbaar op me foon. :s
Even uitgezet. Batterij eruit en erin. Aangezet. Werkte weer. Alleen sloot hem beetje te snel weer aan op PC waardoor hij nu flipt. Dus maar even rustig laten opstarten nu...
Ik heb wel eens hetzelfde probleem. Batterij eruit is niet nodig, aan en uitzetten werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar men mediaplayer wil en op my music klik, geeft hij de boodschap 'Currently Unavailable' , maar als ik de MS eruithaal en weer insteek geeft hij men playlist,
Nog iemand met dit probleem?

Ook als ik via de volumeknoppen naar het volgende nr wil, doet ie het maar 1x op de 5 , hij gaat gewoon harder, minder hard, naargelang de knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 17:25
Hacku schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:38:
[...]

mee eens!

Beetje onzin om daarover te zeuren.

Het is een gadget met daarin een bepaalde camera, toevallig 2MP. Niets mis mee. Geen perfecte foto's maar voor een mobieltje alleen maar leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:43:
[...]

Die heb ik ook dus ik snap je probleem niet...
wij (althans ik) snap alleen jouw probleem niet helemaal
de camera zit er nu gewoon in als extra functionaliteit, daarvan mag je niet het neusje van de zalm verwachten. Zolang de primaire functie namelijk het bellen maar goed functioneert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
[...]

Niet miepen, ik heb er ook gewoon de externe fliter voor besteld,.....

Op ebay staan er genoeg nieuwe te koop, voor een erg schappelijke prijs!

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff. Ik begin een beetje beu te worden van m'n k750i.

Ten eerste is de taal nog steeds engels en nu kan ik ook al geen eens meer mp3's op me geheugenkaarjte zetten. Wanneer ik het erop zet en daarna op me mobiel kijk is het ineens verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 10:19
JaP.NeT schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:55:
[...]

Jep die werkt nog, heb dit dingetje een tijdje terug voor 9 euro vanuit Hongkong over laten komen (DOML.com). Echt perfect, kan mn eigen dopjes gebruiken en de radioontvangst is ook nog uitstekend. _/-\o_
Waarom zou je deze nemen? Is het enige verschil dat de kabel dan korter is of is het formaat van de plug ook verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

No problemos amigos....

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/9761/dsc008719tm.th.jpg

Je moet natuurlijk ook geen foto's gaan maken van iemand op 10 meter afstand want dat is ook domme onzin. Over het relatieve dichtbijwerk hoor je mij niet klagen hoor, is gewoon goed. Misschien is het ook nog een kwestie van "kunnen" ;)

btw, heb deze foto gewoon met 1 hand gemaakt, dus nog niet eens echt stil kunnen houden ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bendedit schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:28:
[...]

Waarom zou je deze nemen? Is het enige verschil dat de kabel dan korter is of is het formaat van de plug ook verschillend?
Hier kun je alleen muziek mee luisteren en geen gesprek aan nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brehloi schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:11:
zoals ik gister al schreef heb ik na het update van de w800 problemen met de bestandsoverdracht. Het is echt onmogelijk om bestanden op de telefoon te zetten omdat er willekeurig bestanden verdwijnen en corrupt raken na ontkoppeling. Nu hoor ik het één en ander over cache-problemen en master-resets. Zou een master-reset de problemen bij mij op kunnen lossen?
Ik heb, net zoals een aantal andere mensen hetzelfde probleem. Voor mij is de 'oplossing' :+ een externe cardreader gebruiken.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Skillz schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:36:
Ik wil graag mijn w800i sync'en met iTunes en heb de volgende software gevonden:

- Mass-Storage-Synchronizer 1.1
Hierbij krijg ik een foutmelding, kan bepaalde batches niet vinden? rmvlist.bat :?

- iTunes Agent 0.1 Beta
hierbij krijg ik een melding dat er een bepaald bestand in de root moet staan,
vervolgens probeerd te maken, maar gaat vervolgens niet verder...

- BadApple 1.0beta2
nog niet geprobeerd, iemand ervaringen hiermee?

Heeft iemand al een werkende oplossing :?

(Als dit hier niet besproken mag worden, hoor ik het wel :) )
Goed, ik ben inmiddels weer wat verder met testen en ik moet zeggen dat iTunes Agent 0.1 Beta mij tot nu toe het beste bevalt omdat dat dat eigenlijk het enige programma'tje is wat doet wat het moet doen, de w800i sync'en met iTunes.

Het programma zit nog maar op zijn eerste release en er zijn nog wat (schoonheids)fouten zoals je op het forum van sourceforge.net kunt lezen, maar de maker heeft alweer een update beloofd met verbeteringen :)

BadApple heb ik ook geprobeerd maar gebruikt erg veel geheugen en is NIET geschikt om je w800i met iTunes te sync'en.

[ Voor 6% gewijzigd door bitpixl op 16-10-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ook al problemen met die kut joystick? Ik heb een k750i vanaf de dag dat ie uitkwam (geen idee eigenlijk hoe lang) en nu loopt mn joystick te kutten.

Als ik kijk op de site van 2call, waar ik hem gekocht heb, zeggen ze dat ik em op moet sturen naar dynafix ofzo... en daar heb ik nou net geen interesse in. Kan ik hem niet naar een service point brengen? en waar zou ik die sp's eventueel kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KzmZ
SonyEricsson Service Points

Eerst de stofzuiger erop proberen :|

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
dit heb ik ook, alleen dan met mijn k750i. Dit is sinds ik mijn gsm met de nieuwste firmware heb geupdated. De taal stond daarna wel gewoon op nederlands.

waaraan ligt dit probleem met de bestandsoverdracht??? het is zeer irritant :X

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:16:
Pfff. Ik begin een beetje beu te worden van m'n k750i.

Ten eerste is de taal nog steeds engels en nu kan ik ook al geen eens meer mp3's op me geheugenkaarjte zetten. Wanneer ik het erop zet en daarna op me mobiel kijk is het ineens verdwenen :?
hmzzz je heb waarschijnlijk ook de update gedaan, ik had al eerder een post geplaats, als je van dat engelse menu af wil dan moet je een master-rest doen als het de 1ste keer niet lukt dan doe je hem nog een keer bij mij was het ook pas de 2de keer gelukt.

ps. sla wel alle bestanden op je memory stick op want anders ben je dat allemaal kwijt, je sms'jes en instelleingen ben je kwijt maar de telefoonnummers die moet je eerst ff naar je sim kaart kopieren en na de reset weer naar je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:56
ik heb een leuke linkje voor mensen die hun eigen doppen willen gebruiken en toch willen bellen
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=410&gid=5

kijk dan naar:
Musicadapter SonyEricsson D750i/K750i/W800i 2.5 MM
Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/images/ppw/7156.jpg
en naar:

Headset SonyEricsson HPM-70 K750i/W800i/Z520i Stereo
Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/images/ppw/7030.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Paul1987 op 16-10-2005 23:39 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:01:
Heeft iemand van jullie ook al problemen met die kut joystick? Ik heb een k750i vanaf de dag dat ie uitkwam (geen idee eigenlijk hoe lang) en nu loopt mn joystick te kutten.

Als ik kijk op de site van 2call, waar ik hem gekocht heb, zeggen ze dat ik em op moet sturen naar dynafix ofzo... en daar heb ik nou net geen interesse in. Kan ik hem niet naar een service point brengen? en waar zou ik die sp's eventueel kunnen vinden?
Echt precies hetzelfde hier. De laatste paar weken doet hij weer lang goed, maar had er eerst ook enorm veel last van. Ook op 2call gekocht, ook geen zin om op de sturen. Kan hem eigenlijk niet zo lang missen. De stofzuiger heeft bij mij al en keertje geholpen. Suc6 er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
weet iemand of het klopt dat je de W800i bij de mediamarkt kunt halen met een KPN Hi abo van 20,- waar je niets voor de telefoon hoeft te betalen? Maat van me zei dat namelijk..op alle sites die ik tot nu toe heb gezien moet je rond de 60,- voor de telefoon betalen. Dus als iemand weet of hij bij de mediamarkt gratis is, zou ik dat graag willen weten, want dan heb ik volgend weekend ook een W800i :D

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
Na mijn problemen met bestandsoverdracht na de firmware update van de w800 heb ik nu de drivers van de SE website geïnstalleerd en de problemen lijken opgelost... :D :D :D

Ik heb nu al verschillende keren muziek, filmpjes en applicaties over kunnen zetten naar het toestel zonder enig bestandsverlies of corrupte data. Yeeh!

Edit: Ik moet helaas terugkomen op dit verhaal, de problemen blijken minder te zijn geworden maar niet uit de wereld. Helaas heb ik een usb-kaart-lezer moeten aanschaffen om bestanden over te zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door brehloi op 18-10-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je zou voorzichtig kunnen concluderen dat de firmware-update drivers de bestaande usb drivers verneuken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
als anderen dit ook kunnen testen en opnieuw de usb drivers kunnen installeren kunnen we misschien gelijk een lastig voorkomend probleem uit de wereld helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ik heb hetzelfde ! Heb je eindelijk een leuk tal foto's zijn ze allemaal pleite als je de USB eruit haalt...ik heb er geen oplossing voor ik heb hem opnieuw geupdate en ook de drivers/pcsuite opnieuw geinstalleerd. (het is namelijk niet altijd...dus best irri)

Ik wacht dus met smart op de nieuwe update van SE want nu 2x leuke foto's en thema's kwijt dat is best f*ck.

[ Voor 4% gewijzigd door stormfly op 17-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
yonexfreak schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:15:
als anderen dit ook kunnen testen en opnieuw de usb drivers kunnen installeren kunnen we misschien gelijk een lastig voorkomend probleem uit de wereld helpen :)
Dat zou ik wel willen doen maar ik kan die drivers niet vinden ergens. Het zijn van die *sys en *inf bestanden...

Iemand een tip om mijn upgrade driver te verwijderen om te kijken of hier de verwijderende-bestand shit in zit... Baal er echt van want ik had echt leuke foto's. Maar ach het leven gaat door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
misschien ook domme opmerking maar maakt iedereen die tegen dit probleem aanloopt hier ook een melding van bij SE :?

lijkt me de enige manier om ze daar aan te sporen er snel wat aan te doen :)

ondertussen ben ik nog vrolijk op de goedkeuringsbrief van KPN aan het wachten dus kan nog niet zeggen dat ik problemen heb ermee haha...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
yonexfreak schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:49:
misschien ook domme opmerking maar maakt iedereen die tegen dit probleem aanloopt hier ook een melding van bij SE :?

lijkt me de enige manier om ze daar aan te sporen er snel wat aan te doen :)
SE heeft door de telefoon aan mij mede gedeeld dat het een brakke release is waar wat dingen vreemd zijn. Dus ik wacht op de volgende en dan ga ik bug's reporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
best apart dat als SE bekend is dat het een beetje brakke firmware is ze deze niet offline halen en een oudere stabiele versie ervoor terugzetten

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Speedy-Andre schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:53:
[...]

..Als je de usbkabel erin hebt zitten dan ziet ie hem niet, maar je hebt dan wel een extra schijf en dat is je memory stick.
Als jij de kabel gebruikt icm de File Manager, ziet hij dan de stick? Zonee, wat gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:45
Hoi,

Hebben al meer mensen van Firmware : R1NA005 gehoord?

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nee.
Vertel ons meer!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:45
Heb er hier wat over gevonden.

http://www.esato.com/boar...hp?topic=92737&start=2550

R1NA005
- Released on SEUS for the W800 on 15/10/05.
- O2 specific firmware?
- Improved battery life over R1N035
- Audio improvements

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Je kunt op die website van SE helemaal geen lijstje met firmwares zien zoals in de openingspost concludeer ik net. Kan dus niks checken vwb die nieuwe firmware.

Oh, je kunt trouwens die USB drivers in de openingspost vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik weet niet of dit enigzins nuttig is om te weten magoed. Ik heb de laatste update van de W800i en heb nergens last van, geen geheugenkaart problemen, bestandsoverdracht gaat prima en ik kan alles afspelen aan mp3 / fotobestanden..

De update veroorzaakt bij mij dus niet de problemen die ik hier lees, waaruit geconcludeerd kan worden dat het niet per definitie aan een "brakke" firmware hoeft te liggen :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.