Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:36:
[...]

Is mijn foon dan zo bijzonder, ik wil ook wel fullscreen posten hoor ;)

[afbeelding]

Hey grappig, dat intefereert met het fototoestel (blokjes die ik op de foon niet zie).
jeweettog ;) wat voor blokkop die videoman is ?
langere sluitertijd zal het wel oplossen als het fragement zo close-up blijft.

k750's met eerste firmware zie je niet veel meer, een rariteit.
óf ze zijn allemaal geüpdate, of liggen in stukken bij dynafix/SESP.

grappige drift van vrijwel iedereen die helemaal 'bij' de mode wil zijn. tegen beterweten in op sommige vlakken. prioriteitenkwestie misschien.

wat was je aan het kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:47:
[...]

jeweettog ;) wat voor blokkop die videoman is ?
langere sluitertijd zal het wel oplossen als het fragement zo close-up blijft.

k750's met eerste firmware zie je niet veel meer, een rariteit.
óf ze zijn allemaal geüpdate, of liggen in stukken bij dynafix/SESP.

grappige drift van vrijwel iedereen die helemaal 'bij' de mode wil zijn. tegen beterweten in op sommige vlakken. prioriteitenkwestie misschien.

wat was je aan het kijken?
Ik maakte ff snel een pic, met meer omgevingslicht zal het wel beter gaan, nu was de foon de enige lichtbron en nog heel dichtbij ook :)
Het filmpje staat in m'n sig ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
BarôZZa schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:53:
Een vraag die ik nog niet tegen was gekomen:

[afbeelding]

Als je zo'n verloopstekkertje gebruikt, werkt de radio dan nog (aangezien de radio alleen werkt in combinatie met de headset)?
Jep die werkt nog, heb dit dingetje een tijdje terug voor 9 euro vanuit Hongkong over laten komen (DOML.com). Echt perfect, kan mn eigen dopjes gebruiken en de radioontvangst is ook nog uitstekend. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:52:
[...]

Ik maakte ff snel een pic, met meer omgevingslicht zal het wel beter gaan, nu was de foon de enige lichtbron en nog heel dichtbij ook :)
Het filmpje staat in m'n sig ;)
nieuwste firmware + kelly watch the stars (fullscreen) kijken, dan harde return (back knop ingedrukt houden) = vastloper met knipperend scherm.

ik was bijna vergeten hoe het ook alweer moest, telefoon vast laten lopen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
hier een camera (foto en video) vergelijking tussen 2 toppers:
Nokia N90 vs. Sony Ericsson W800: Camera test

Zit leuk beeldmateriaal bij voor degene die hier wat meer van willen zien.

Conclusie?

We can't do anything but announce the winner - Sony Ericsson W800, respectively K750. Nokia N90 creates simply lower quality pictures which could be seen in the samples above. Nokia N90 however managed better with video recording. In short, we have to say that the two manufacturers had produced high quality photo mobiles which might convince some of the current fans of the dual equipment - a phone and a compact digital camera - to switch to a single device.

Ik ben in ieder geval overtuigd, morgenavond ga ik een W800i halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OM nog even op die filmpjes terug te komen, hoe zit het met ondertiteling ? is dat ook mee te comprimeren ? en zo ja is het dan ook nog te lezen ? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:53:
OM nog even op die filmpjes terug te komen, hoe zit het met ondertiteling ? is dat ook mee te comprimeren ? en zo ja is het dan ook nog te lezen ? alvast bedankt
tail & error modus aan ?
enfin, ik keek Kelly watch the stars van MTV (dank Andre) , en de artiest en naam vh nummer waren eigenlijk niet zichtbaar (=white blur). antwoord op je vraag ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brehloi schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:46:
hier een camera (foto en video) vergelijking tussen 2 toppers:
Nokia N90 vs. Sony Ericsson W800: Camera test

Zit leuk beeldmateriaal bij voor degene die hier wat meer van willen zien.

Conclusie?

We can't do anything but announce the winner - Sony Ericsson W800, respectively K750. Nokia N90 creates simply lower quality pictures which could be seen in the samples above. Nokia N90 however managed better with video recording. In short, we have to say that the two manufacturers had produced high quality photo mobiles which might convince some of the current fans of the dual equipment - a phone and a compact digital camera - to switch to a single device.

Ik ben in ieder geval overtuigd, morgenavond ga ik een W800i halen!
Nouja zeg, had toch echt verwacht dat de N90 beter zou presteren dan de K750i/W800i....zit er een Carl Zeiss lens in, zijn de foto's nog niet echt scherp...wil dan niet eens weten hoe de foto's van de N70 worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:51:
[...]

Nouja zeg, had toch echt verwacht dat de N90 beter zou presteren dan de K750i/W800i....zit er een Carl Zeiss lens in, zijn de foto's nog niet echt scherp...wil dan niet eens weten hoe de foto's van de N70 worden....
Carl Zeiss maakt zelf al een tijdje geen lenzen meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:42
Ik heb het probleem dat mn games standaard worden gelocked als ik ze upload via FMA. Ik kan ze dan niet meer uitwisselen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond is er vol bier over mijn K750i heen gegaan. Ik heb nu een bijna wit beeld, dat flikkert. Ziet er echt niet goed uit. Heb net al een föhn over mijn telefoon heen er weer laten gaan om de condens een beetje weg te werken. Het zit nu aan de randen van mijn schermpje. Wat kan ik hier aan doen, hoe krijg ik mijn telefoon weer goed? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
hoogstwaarschijnlijk niet...hopelijk heb je een verzekering op genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
nu de gsm zo'n 3 maanden uit is, en ik het ook van toen in bezit heb, moet ik toch zeggen dat ik enorm tevreden ben van dit toestel. In het begin klaagde ik nog over die playlist, dat je geen songs kunt verplaatsen in de lijst, maar daarmee heb ik leren leven. Ook de oordopjes ben ik gewoon geworden. Het enige lastige is, dat die halsband naar links-beneden schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:19:
[...]

tail & error modus aan ?
enfin, ik keek Kelly watch the stars van MTV (dank Andre) , en de artiest en naam vh nummer waren eigenlijk niet zichtbaar (=white blur). antwoord op je vraag ?
Deels, ik vroeg me dus af of het net zo goed overkwam als op smartphones

voorbeeld:Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/orange_c550/foto_154.jpg

Maar als ik jou antwoord lees is dat dus niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteren kreeg ik een MMS van mijn vriendin, en sindsdien krijg ik elke paar minuten hetzelfde MMSje nog een keer. Omdat ik nog wilde slapen heb ik mn telefoon uitgezet.
Nu ik hem weer aandoe komen alle MMSjes binnen. sta nu op op 87 ontvangen MMS'jes. en hij gaat nog door!!!!
Wat gaat er mis of hoe kom ik van die MMSjes af, mijn vriendin heeft er maar 1 gestuurd!!!!

Dit alles op een K750i

[ Voor 30% gewijzigd door Chickendorp op 14-10-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 04:32:
Vanavond is er vol bier over mijn K750i heen gegaan. Ik heb nu een bijna wit beeld, dat flikkert. Ziet er echt niet goed uit. Heb net al een föhn over mijn telefoon heen er weer laten gaan om de condens een beetje weg te werken. Het zit nu aan de randen van mijn schermpje. Wat kan ik hier aan doen, hoe krijg ik mijn telefoon weer goed? :'(
Maak voorzichtig je telefoon open (er zwerven wel handleidingen rond voor hoe je je behuizing kunt vervangen, misschien heb je daar iets aan). Dan de verschillende onderdelen laten drogen. Telefoon een week niet aanzetten (en accu eruit dus). MISSCHIEN doet 'ie dan weer iets.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Chickendorp schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:56:
Gisteren kreeg ik een MMS van mijn vriendin, en sindsdien krijg ik elke paar minuten hetzelfde MMSje nog een keer. Omdat ik nog wilde slapen heb ik mn telefoon uitgezet.
Nu ik hem weer aandoe komen alle MMSjes binnen. sta nu op op 87 ontvangen MMS'jes. en hij gaat nog door!!!!
Wat gaat er mis of hoe kom ik van die MMSjes af, mijn vriendin heeft er maar 1 gestuurd!!!!

Dit alles op een K750i
je vriendin is gewoon gek op je joh ;) :>

maar serieus> heb geen id..misschien een bug in je firmware :?
(eens kijken als je mms ontvangt van iemand anders of ie dan ook op hol slaat?)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 04:32:
Dekt je garantie niet want daar is vloeistof schade uitgesloten. Je verzekering dekt het weer wel als je die hebt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Chickendorp schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:56:

Dit alles op een K750i
Ligt aan je netwerk, niet aan je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil graag mijn w800i sync'en met iTunes en heb de volgende software gevonden:

- Mass-Storage-Synchronizer 1.1
Hierbij krijg ik een foutmelding, kan bepaalde batches niet vinden? rmvlist.bat :?

- iTunes Agent 0.1 Beta
hierbij krijg ik een melding dat er een bepaald bestand in de root moet staan,
vervolgens probeerd te maken, maar gaat vervolgens niet verder...

- BadApple 1.0beta2
nog niet geprobeerd, iemand ervaringen hiermee?

Heeft iemand al een werkende oplossing :?

(Als dit hier niet besproken mag worden, hoor ik het wel :) )

[ Voor 12% gewijzigd door bitpixl op 14-10-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Syncen in de zin van alle muziek uit iTunes naar je foon verplaatsen? Is dat niet veel te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:02
DaannO schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Dekt je garantie niet want daar is vloeistof schade uitgesloten. Je verzekering dekt het weer wel als je die hebt gekozen.
Wat betreft de 'dekking' van de verzekering zijn in de voorgaande topics al voldoende situaties aangewezen dat dit niet altijd hoeft te kloppen, zie ook mijn inbreng hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Rio schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:47:
Syncen in de zin van alle muziek uit iTunes naar je foon verplaatsen? Is dat niet veel te veel?
Nee, je eigen selectie uit iTunes. Er wordt door de programma's een aparte playlist gemaakt en daar zet je dan de nummers in die je wilt syn'en...dat is in ieder geval de theorie.

Als het nou ook nog eens werkte :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
[...]

[afbeelding]

Hey grappig, dat intefereert met het fototoestel (blokjes die ik op de foon niet zie).
ik vind dat fullscreen video's vrij blokkerig overkomen. Daarom dat ik dat niet veel gebruik. Ik heb al geprobeerd om het filmpje dan op een hxb te resizen en te converteren zoals op fullscreen, maar dat werkte vreemd genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:02:
[...]

Deels, ik vroeg me dus af of het net zo goed overkwam als op smartphones

voorbeeld:[afbeelding]

Maar als ik jou antwoord lees is dat dus niet mogelijk :(
het scherm is daarvoor veel te klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Skillz schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:03:
[...]

Nee, je eigen selectie uit iTunes. Er wordt door de programma's een aparte playlist gemaakt en daar zet je dan de nummers in die je wilt syn'en...dat is in ieder geval de theorie.

Als het nou ook nog eens werkte :|
Ik hou me aanbevolen als je iets werkends gevonden hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:41:
@Speedy-Andre,
Ik stel je reactie erg op prijs, vooral omdat je met een heel goede argumentatie komt.
Zoiets helpt dit forum vooruit.
Toen ik las dat jij de eerste fimware nog had en je dat zo beargumenteerde met, don't fix etc., vond ik dat gezien de context waarin de vraag gesteld werd (SE guru), eigenlijk wel een grappig antwoord!
Ik stoorde me wel aan het inderdaad klakkeloos overnemen daarvan! (en zijn voorgaande reactie van: "heb jij een bord voor je kop?")
Zulke reacties kunnen mijns inziens achterwege worden gelaten, vandaar. ;)
Mensen die het steeds over abonnementen hebben die het goedkoopst zijn en waar dan wel te koop en alles relaterend aan zulks onderwerp , hebben inderdaad een bord voor hun kop! Als je je registreerd bij welk forum dan ook, dan dien je je daarin eerst "in te lezen" , je gaat niet honderduizend keer dezelfde vragen stellen over onderwerpen die niet op prijs gesteld worden. Als iemand zoals ik dan uit z'n slof schiet ( omdat ik dit topic al maanden volg ) , in de hoop postjes te lezen zoals Speedy Andre ze hier post, en ik ben niet de enige, dan kom je met dat geouwehoer over abonnementen bedrogen uit ! Als alleen de serieuze postjes de boventoon zouden voeren dan was dit topic behoorlijk uitgedund , en dus ook veel overzichtelijker, daar is iedereen bij gebaat . Hetzelfde geldt voor het updaten.
En, Speedy Andre, ik neem duidelijk niets klakkeloos over, ik was er namelijk zelf allang achter gekomen dat een update voor mijn toestel voorlopig uit de boze is, gewoon om de eenvoudige reden dat alles ( voor mij dan) naar behoren werkt. Je opmerking was dan ook niet echt terecht. Het is idd niet leuk om af en toe mensen op hun strepen te zetten, maar zoals het een paar weken geleden er aan toe ging was ook niet om over naar huis te schrijven, dat zul je ook wel kunnen beamen, dus mensen laten we hopen dat ook dit bericht van mij . over wat wel en wat niet on of offtopic is, in de oren geknoopt word, duidelijk worden , dan kan het topic, uitgedund, hopenlijk wat interessanter worden., en dat is toch wat we willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:22:
[...]
Jep, is best leuk om al die problemen met updaten te lezen (ondanks alle waarschuwingen) en zelf nergens last van te hebben :Y)
Don't fix what ain't broken :7
Er zijn anders ook zat mensen die wel succesvol updaten en nergens last van hebben. Maar die hebben veel minder reden om hier te gaan posten hoe goed het wel niet ging. Ik blijf het onzin vinden om maar te zeggen dat mensen niet moeten updaten, helemaal als je er zelf geen ervaring mee hebt. Ik persoonlijk ben erg blij met de R1N035 die ik er al 3 weken op heb staan. Of ik nu geluk heb gehad bij het updaten of het aan iets anders ligt weet ik niet maar laat iedereen het lekker zelf weten.

* Eens met Dutchsoulboy1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Voor de mensen die het niet is gelukt om Shrek te downloaden, nieuwe link:
[url=dachtetniet]Shrek[/url] [160 Mb]

[ Voor 16% gewijzigd door Xandrios op 14-10-2005 14:41 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dus dat het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Heb geen verzekering.. hem em op internet besteld. Elke keer als ik gebeld word of een sms ontvang dan word me hele scherm wit en moet ik em uit- en aanzetten om dan op het (nog amper) leesbare scherm te zien wie me gebeld of gesmsed heeft. Waar kan ik dit laten repareren, en wat zal dit grapje me ongeveer gaan kosten? :( :( :( Was weer eens lam gister :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Alcohol maakte in jouw geval ZEKER meer kapot dan je lief is :P

* bitpixl is bang dat het een duur grapje voor je gaat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Rio schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
Ik hou me aanbevolen als je iets werkends gevonden hebt!
Of je helpt deze mede-tweaker uitzoeken hoe je 1 van deze programma's wel goed aan de praat krijgt ;)

Maar goed, mag ik het goed werkende krijgen, post ik hier (uiteraard) mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Heb geen verzekering.. hem em op internet besteld. Elke keer als ik gebeld word of een sms ontvang dan word me hele scherm wit en moet ik em uit- en aanzetten om dan op het (nog amper) leesbare scherm te zien wie me gebeld of gesmsed heeft. Waar kan ik dit laten repareren, en wat zal dit grapje me ongeveer gaan kosten? :( :( :( Was weer eens lam gister :/
Echt, het stomste wat je kunt doen nadat je dure electronica nat wordt is dat ding aanzetten/laten... Waarom begrijpen mensen dat niet? Open maken, twee weken NIET aanzetten.

Bier morsen op een telefoon is niet dom, wel onhandig.
Je telefoon daarna aan laten of kijken of hij het alweer normaal doet is WEL dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedyAndre, ik heb ook nog R1A firmware eropstaan, en vroeg me inderdaad af of de nieuwste R1N voordelen met zich meebracht?

Is de kwaliteit (foto/video) beter (of even goed) in R1N als in R1A ?

Als dit zo is, zou ik graag willen updaten, omdat in R1A het laden van foto's e.d. nog wel eens heel sloom kan gaan. Ook is het volume van MP3 wat zachtjes (zonder de Equalizer te verkrachten).

Weet jij hier toevallig antwoord op?

(ik stel deze vraag aan een specifiek persoon, aangezien ik eerder in dit topic las dat hij ook nog beschikt over de allereerste firmware, R1A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:00:
SpeedyAndre, ik heb ook nog R1A firmware eropstaan, en vroeg me inderdaad af of de nieuwste R1N voordelen met zich meebracht?

Is de kwaliteit (foto/video) beter (of even goed) in R1N als in R1A ?

Als dit zo is, zou ik graag willen updaten, omdat in R1A het laden van foto's e.d. nog wel eens heel sloom kan gaan. Ook is het volume van MP3 wat zachtjes (zonder de Equalizer te verkrachten).

Weet jij hier toevallig antwoord op?

(ik stel deze vraag aan een specifiek persoon, aangezien ik eerder in dit topic las dat hij ook nog beschikt over de allereerste firmware, R1A)
Omdat ik de oude firmware heb, weet ik niet uit eigen ervaring hoe de nieuwste firmware is.
Bij Esato wordt gezegd dat de video kwaliteit vergelijkbaar is (zelfde bitrate) en de foto kwaliteit iets beter zou zijn (minder ruis bij donkere opnames).
Verder is de contrastinstelling van het display aangepast, zodat het minder op een zaklamp lijkt en de kleuren beter tot hun recht komen, ik heb hem nog op de laagste helderheid staan.
Foto's en menu's browsen werkt sneller en ook het moment van foto maken klopt beter met het sluiter geluid.
Wat nog niet optimaal is in R1N en daar wacht ik dus op, is BT. Volgens SE hebben ze het probleem van wegvallende verbindingen bij carkits en headsets opgelost.
De problemen met dataverlies op de MS en de halve updates (Engels, K750i heet W800i en neemt geen foto's meer) vind ik ernstig genoeg om niet aan R1N te beginnen, hoe vaak heb ik dit hier al niet gelezen?
Volgens SE heeft dit o.a. te maken met een cache geheugen in de foon dat niet (goed) geleegd wordt alvorens de foon te updaten.
Ik wacht dus fijn tot SE het update proces onder controle heeft en BT werkt zoals het hoort.
Wat anderen doen moeten ze zelf weten, ik spreek geheel voor mezelf ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik had een vraagje of iemand het hier al geprobeerd heeft. Ik heb zelf een K750i en ik kan nu goedkoop aan een frontje voor de W800i komen. Past deze ook op de K750i??

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
BlackiE1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:16:
Voor de mensen die het niet is gelukt om Shrek te downloaden, nieuwe link:
[url=dachtetniet]Shrek[/url] [160 Mb]
Zie je email. Warez is Not done hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:37
omfg, de koerier staat net voor m'n deur met m'n 'nieuwe' telefoon... :*)

Is ie een andere kleur (grijs) en je mag het batterijklepje niet omruilen (wit), ik zo... kuut balen, dus ik weiger hem en bel T-mobile, eeeuh ja sorry meneer.. u kreeg een D750 aangeboden :X
(Dat had ik nog niet eens gezien)

Nu is het toestel niet op voorraad!!! :/

Maar ik krijg wel bioscoopkaartjes voor deze tegenslag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:56
Is het ook mogelijk om e-mail via bluetooth te ontvangen op je mobiel (K750i) ?
zoja hoe dan?

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Paul1987 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:11:
Is het ook mogelijk om e-mail via bluetooth te ontvangen op je mobiel (K750i) ?
zoja hoe dan?
Alleen met webmail (Opera minibrowser) denk ik :/
Ik heb het nog niet voor elkaar om een data-account te maken dat via BT werkt, want dan zou je de interne mail kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:56
Speedy-Andre schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

Alleen met webmail (Opera minibrowser) denk ik :/
Ik heb het nog niet voor elkaar om een data-account te maken dat via BT werkt, want dan zou je de interne mail kunnen gebruiken.
jah, dat zou ik ook graag willen, ik dacht aan de proxy waarvan opera gebruik maakt. maar hoe stel je die in...

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:03:
[...]

Maak voorzichtig je telefoon open (er zwerven wel handleidingen rond voor hoe je je behuizing kunt vervangen, misschien heb je daar iets aan). Dan de verschillende onderdelen laten drogen. Telefoon een week niet aanzetten (en accu eruit dus). MISSCHIEN doet 'ie dan weer iets.
Bedankt voor je hulp, ik heb geprobeerd te zoeken maar kan zon handleiding niet vinden. Zou je een linkje kunnen geven hoe ik em goed uit mekaar kan halen? (Kan wel vanalles los gaan schroeven maar lijkt me neit zo'n goed idee). Ik heb em uitgezet en de SIMkaart, batterij en memory card eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Heeft er iemand al ervaring (evt. met een ander toestel) met een Siliconen hoesje? Op ebay zijn er veel te vinden, maar sommigen bedekken ook de toetsen, anderen niet. Welke zijn beter, of is het allebei niet veel soeps?

Overigens zijn deze covers ook heel gaaf, zwart met oranje bijvoorbeeld. Alleen jammer dat je het originele, witte keypad alsnog te zien krijgt |:(

Afbeeldingslocatie: http://comobile.free.fr/sonyercisson/cover/w800/black+orange/1.1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:31:
[...]

Bedankt voor je hulp, ik heb geprobeerd te zoeken maar kan zon handleiding niet vinden. Zou je een linkje kunnen geven hoe ik em goed uit mekaar kan halen? (Kan wel vanalles los gaan schroeven maar lijkt me neit zo'n goed idee). Ik heb em uitgezet en de SIMkaart, batterij en memory card eruit gehaald.
Hm de handleiding die hier eerder voorbij kwam is er nog wel maar de plaatjes doen het niet meer...

Shiver23 in "Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel..."

Misschien even contact opnemen met de poster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 11:58
Weet er iemand een programma waarmee ik MP3`s harder kan zetten zodat ze harder klinken?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:31:
[...]

Je vind ze hier, veel succes: http://forums.se-nse.net/...hp?showtopic=870&hl=k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel ik ga het straks even proberen laat weten hoe het is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 17:25
patrickkoning schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:54:
Weet er iemand een programma waarmee ik MP3`s harder kan zetten zodat ze harder klinken?
sluit je w800i an op je stereoboxen

hoe hard wil je het hebben?
ik heb hem ook aangesloten op de autoradio boxen. Gaat hard genoeg hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem dan eindelijk.

Hij kost 29.97 bij Phone house. Blijkbaar de eenigste winkel die hem nu heeft. (op de webshops na)

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/8759/dsc000236xo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkoning schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:54:
ik gebruik daarvoor altijd MP3 Gain. Kan je het aantal decibel instellen dat je wil hebben. (vrijwel) Geen kwaliteitsverlies is mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik daar Audacity voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet verder bij de onderste 2 schroefjes, heb daar een torx 7 voor nodig geloof ik, kleinste wat ik heb is torx 8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
zo bij thuiskomt ligt van huidige provider (Debitel) nu een brief dat ze goedkeuring hebben gegeven voor nummerportering naar nieuwe provider KPN

dat is iig alvast erdoorheen..jammer genoeg kan ik met deze brief (nog) niet k750i ophalen..hopelijk heeft kpn hun brief vandaag naar me opgestuurt..(of ben ik weer teveel wishfull thinking aan doen..)

:) nja wie weet valt het dan toch nog mee....

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik gebruik daar niets voor, anders word ik doof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil ook even melden dat ik verlost ben van het vage "Mijn mp3tjes verdwijnen of ik heb onleesbare bestanden op mijn memory stick" Partitie probleem.

Heb ook een simpel kaartlezertje gekocht en nu werkt het bij mij ook perfect, is nog sneller dan de data kabel ook :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Ik heb begin dit jaar (ook lam, ging hard op mijn bek) het lcdscherm van mijn K700 gesloopt. Heb toen een nieuw exemplaar besteld via www.cnn.cn voor iets van 35 of 40 dollar en er zelf ingezet. Was een klusje van niks en stukken goedkoper dan het door iemand laten doen. Ik zie alleen dat cnn.cn nog geen schermpjes voor de W800 levert. Anders moet je ff een mailtje naar ze sturen ofzo, mijn ervaring met die shop is zeer positief.

edit: Oh, ik zie dat ze wel schermpjes voor de K750 verkopen, zijn wel een stukje duurder: $ 69,99
Ik neem aan dat dat hetzelfde scherm is?

[ Voor 8% gewijzigd door Rio op 14-10-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:55:
[...]

Ik heb begin dit jaar (ook lam, ging hard op mijn bek) het lcdscherm van mijn K700 gesloopt. Heb toen een nieuw exemplaar besteld via www.cnn.cn voor iets van 35 of 40 dollar en er zelf ingezet. Was een klusje van niks en stukken goedkoper dan het door iemand laten doen. Ik zie alleen dat cnn.cn nog geen schermpjes voor de W800 levert. Anders moet je ff een mailtje naar ze sturen ofzo, mijn ervaring met die shop is zeer positief.

edit: Oh, ik zie dat ze wel schermpjes voor de K750 verkopen, zijn wel een stukje duurder: $ 69,99
Ik neem aan dat dat hetzelfde scherm is?
Het scherm is nog wel helemaal heel, hij geeft alleen een vervormd en raar beeld. Zou een nieuw schermpje erin zetten het oplossen? Wie weet trouwens waar ik goedkoop een torx-schroeverdraaier setje (voor extreem kleine maten) kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

Het scherm is nog wel helemaal heel, hij geeft alleen een vervormd en raar beeld. Zou een nieuw schermpje erin zetten het oplossen? Wie weet trouwens waar ik goedkoop een torx-schroeverdraaier setje (voor extreem kleine maten) kan kopen?
In een telecomwinkeltje of ook bij cnn.cn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[...]

Hier zie ik een setje, maar de bouwmarkt heeft ze ook wel, of anders een bitsetje ;)
Ik denk dat je een eind komt als je het toestel van binnen reinigt met (gedemineraliseerd) lauw water, alle connectors los maken en dan goed en lang laten drogen (met een föhn op afstand).
Het bier (koolzuur) moet niet te lang de tijd krijgen om in te werken op de onderdelen, want dan wordt het niets meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
was er ook ergens een programma te vinden voor de w800i waarmee ik bestanden kan beveiligen?

dus dat ik een .txt op mijn gsm heb die alleen met een wachtwoord te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms zit het mee en vandaag zit het tegen. Ik stond vandaag op het punt om een k750i te kopen, kom ik bij de belcompany, wordt netjes geholpen, ik vertel dat ik een k750i icm telfort 200 abo wil. Krijg mooi te horen dat de k750i op voorraad is. Dus ik denk mooi !!

Maar toen kwam de maar. Ik kan alleen op dit moment geen abonnement voor je aanvragen omdat het systeem van Telfort plat ligt. Maar dat zou snel opgelost zijn volgens een medewerker van telfort, dus ben ik later nog een keer terug gegaan, maar nog steeds systeem plat :(.

Normaal gesproken is dat niet zo'n ramp, morgen weer een dag, maar ik zie nu net dat die kortings actie van Telfort alleen tot morgen geldig is :( en ik heb morgen geen tijd :(

Om een beetje in dit topic te blijven aangezien jullie die abonnement verhaaltjes niet zo graag zien !

Zijn er mensen die met hun k750i bluejacken ? zo ja kost dat veel accu ?
Want ik wil eigenelijk dit toestel om mp3 af te spelen, bellen + sms natuurlijk en bluejacken

ALvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Een lang verhaal:
Midden augustus kocht ik een nieuwe k750i bij een 2 jarig vodafone abonnement. Na twee weken meldde het toestel niet meer aan op het netwerk. Verder werkte het toestel perfect. Na opsturen via het vodafone service-center kreeg ik het 2 weken later terug, er bleek iets met de printplaat te zijn geweest, maar het was nu gerepareerd. Het toestel deed het een week perfect. Tijdens de tweede week ging de klok langzamer lopen. Aan het einde van die tweede week ging ik voor 10 dagen op vakantie naar Spanje. Bij de tweede dag vakantie, meldde het toestel zich weer niet aan op het netwerk. Alle verdere functies van het toestel deden het perfect. Mijn toestel heb ik maar terug in de tas gelegd in de hoop dat ie zich thuis weer zou aanmelden. Niet dus. Thuis het toestel opnieuw opgestuurd naar vodafone. Nu krijg ik na 1 week het antwoord, dat er vocht in zou zitten. Volgens de verkoper van het servicepoint kwam dit wel vaker voor, mensen gebruiken het toestel in de regen. Nu heeft het begin sept geen druppel geregend (althans niet op mijn toestel) en in Spanje al helemaal niet. Ik kan mijn toestel ongerepareerd terug krijgen, als ik 35 euro onderzoekskosten betaal. Notabene het toestel heeft mij bij het abonnement ongeveer 25 euro gekost. Kan dit allemaal? De rest van het toestel functioneerde wel. Heeft dit misschien niet meer te maken met de software van vodafone zelf? Willen ze dit soms niet toegeven? Of heb ik gewoon hersenspinsels. Ik weet in ieder geval wel dat mijn toestel nooit een druppel vocht heeft gezien, dus blijft het mijn woord tegenover de reparateur, die voor vodafone mijn toestel heeft bekeken. Wie kan mij adviseren hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trunksmd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:43:
Een lang verhaal:
Midden augustus kocht ik een nieuwe k750i bij een 2 jarig vodafone abonnement. Na twee weken meldde het toestel niet meer aan op het netwerk. Verder werkte het toestel perfect. Na opsturen via het vodafone service-center kreeg ik het 2 weken later terug, er bleek iets met de printplaat te zijn geweest, maar het was nu gerepareerd. Het toestel deed het een week perfect. Tijdens de tweede week ging de klok langzamer lopen. Aan het einde van die tweede week ging ik voor 10 dagen op vakantie naar Spanje. Bij de tweede dag vakantie, meldde het toestel zich weer niet aan op het netwerk. Alle verdere functies van het toestel deden het perfect. Mijn toestel heb ik maar terug in de tas gelegd in de hoop dat ie zich thuis weer zou aanmelden. Niet dus. Thuis het toestel opnieuw opgestuurd naar vodafone. Nu krijg ik na 1 week het antwoord, dat er vocht in zou zitten. Volgens de verkoper van het servicepoint kwam dit wel vaker voor, mensen gebruiken het toestel in de regen. Nu heeft het begin sept geen druppel geregend (althans niet op mijn toestel) en in Spanje al helemaal niet. Ik kan mijn toestel ongerepareerd terug krijgen, als ik 35 euro onderzoekskosten betaal. Notabene het toestel heeft mij bij het abonnement ongeveer 25 euro gekost. Kan dit allemaal? De rest van het toestel functioneerde wel. Heeft dit misschien niet meer te maken met de software van vodafone zelf? Willen ze dit soms niet toegeven? Of heb ik gewoon hersenspinsels. Ik weet in ieder geval wel dat mijn toestel nooit een druppel vocht heeft gezien, dus blijft het mijn woord tegenover de reparateur, die voor vodafone mijn toestel heeft bekeken. Wie kan mij adviseren hiermee?
mijn oude k750 had echt exact hetzelfde probleem. SESP utreg kon hem iei niet maken, dus stuurden ze 'm op ter reparatie.
(ik kreeg een nieuwe, maar omdat ik de situatie ken ben ik begaan met je lot. hier volgt:)

het kan zijn dat jij net 'n crappy werknemer hebt gehad. (het is hun werk, maar niet het meest interessante, en dus gaan sommigen het uit de weg)

wat je kan doen is je telefoon terugvragen, met volledig analyse van het onderzoek zwart op wit. (ohja, en betalen denk ik, want anders krijg je 'm vast niet)
dàn ga je naar een ander bedrijf dat telefoons fixt, liefst een zo groot mogelijke, en laat hen hetzelfde onderzoek doen, zonder dat jij zegt wat er mis is met je telefoon.
als daar uitkomt dat er vocht er inzit, tsjah.
als daar uitkomt dat er iets heel anders aan de hand is, ga je terug naar winkel 1 en ga je verhaal halen, en met managers babbelen.

(letwel, alle onderzoeken zwart op wit, dan krijg je dat gezeur van 'mijn woord tegen het jouwe' niet.)

ik wens je veel succes.

editje: en ohja, je vertelde dat je telefoon als een keer is gefixt door het vodafone-bedrijf. misschien heeft de fijne man wel in je telefoon geniest. (bij wijze van spreken)

of had je je tel. naast die van Rens gelegd })

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb nu een nieuw probleempje... :P
Bij de W800 wordt een memory stick adapter meegeleverd zoals jullie wellicht weten...
Echte als ik de memory stick hierin plaats en vervolgens die adapter in mijn PC stopt draait de pc helemaal door....Soms doet ie helemaal niks meer en kan ik niks doen....
Soms doet ie t normaal maar zodra ik Mijn Computer open loopt het ding vast en moet ik explorer.exe afsluiten en wee opnieuw opstarten...
om vervolgens dat ding eruit te halen(adapter) en de pc opnieuw op te starten...
De cardreader die ik gebruik hoort bij de Medion PC 8083 als ik het zo ff uit mn hoofd raad...
ik heb ook deze pc... Verder heb ik normaal geen problemen met die cardreader alleen soms leest hij de verschillende slots niet zodat ik stroom ervanf moet halen...
Iemand hier oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:05:
Hallo,
Ik heb nu een nieuw probleempje... :P
Bij de W800 wordt een memory stick adapter meegeleverd zoals jullie wellicht weten...
Echte als ik de memory stick hierin plaats en vervolgens die adapter in mijn PC stopt draait de pc helemaal door....Soms doet ie helemaal niks meer en kan ik niks doen....
Soms doet ie t normaal maar zodra ik Mijn Computer open loopt het ding vast en moet ik explorer.exe afsluiten en wee opnieuw opstarten...
om vervolgens dat ding eruit te halen(adapter) en de pc opnieuw op te starten...
De cardreader die ik gebruik hoort bij de Medion PC 8083 als ik het zo ff uit mn hoofd raad...
ik heb ook deze pc... Verder heb ik normaal geen problemen met die cardreader alleen soms leest hij de verschillende slots niet zodat ik stroom ervanf moet halen...
Iemand hier oplossing voor??
Een andere cardreader proberen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:52:
[...]

of had je je tel. naast die van Rens gelegd })
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:33:
Soms zit het mee en vandaag zit het tegen. Ik stond vandaag op het punt om een k750i te kopen, kom ik bij de belcompany, wordt netjes geholpen, ik vertel dat ik een k750i icm telfort 200 abo wil. Krijg mooi te horen dat de k750i op voorraad is. Dus ik denk mooi !!

Maar toen kwam de maar. Ik kan alleen op dit moment geen abonnement voor je aanvragen omdat het systeem van Telfort plat ligt. Maar dat zou snel opgelost zijn volgens een medewerker van telfort, dus ben ik later nog een keer terug gegaan, maar nog steeds systeem plat :(.

Normaal gesproken is dat niet zo'n ramp, morgen weer een dag, maar ik zie nu net dat die kortings actie van Telfort alleen tot morgen geldig is :( en ik heb morgen geen tijd :(

Om een beetje in dit topic te blijven aangezien jullie die abonnement verhaaltjes niet zo graag zien !

Want ik wil eigenelijk dit toestel om mp3 af te spelen, bellen + sms natuurlijk en bluejacken

ALvast bedankt
Bij t for telecom hadden ze dezelfde actie, en toen zeiden ze ook dat het de laatste dag was van die actie. Moesten ze voor de zekerheid nog goedkeuring vragen bij telfort, en dat kregen ze. Maar ik lees hier dat mensen nogsteeds van die actie gebruikmaken :X

Ik heb me K750i nu 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het geval het me allemaal niet lukt, wat zou een reparatie ongeveer kosten? En waar kan ik terecht voor een reparatie, ik heb de telefoon namelijk op internet besteld. Waar zit een Sony Ericsson Service Point in omgeving Amsterdam? Of een ander goed reparatiebedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:01:
Voor het geval het me allemaal niet lukt, wat zou een reparatie ongeveer kosten? En waar kan ik terecht voor een reparatie, ik heb de telefoon namelijk op internet besteld. Waar zit een Sony Ericsson Service Point in omgeving Amsterdam? Of een ander goed reparatiebedrijf?
eventjes googlen op SESP (of voluit) plus gewenste stad, geldt ook voor businesspoints.

en no hard feelings ? (nfi)

je kan altijd je webwinkel bellen, misschien hebben zij 'n vast adres

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Start post
Tevens is het misschien wel interessant om te gaan kijken naar een Bluetooth 2.0 USB dongle. De W800, K750 en D750 werken namelijk tegenwoordig ook alweer met Bluetooth 2.0, en daarbij heb je nog meer opties beschikbaar. Ook de doorvoersnelheid is een stuk hoger als in de oudere versies.
Is inderdaad interessant om naar een BT Class1 V2 te gaan kijken.
Dat heb ik dus ook gisteravond de hele avond gedaan.(Stad & Internet)

Ik kan niets vinden.

Ik heb het ook al aan andere gevraagd, maar het loopt altijd uit op BT Class1 V1.2 :'(

Mijn vraag:

Wie heeft wel een Class1 V2 BT stick & waar vandaan?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

[...]

Op de markt! Bij de gsm-unlockers krijg je wel een setje voor een euro of vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaduw schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:11:
[...]

Op de markt! Bij de gsm-unlockers krijg je wel een setje voor een euro of vijf.
Zouden ze het ook bij bijvoorbeeld Belcompany, Tell me, Phone House etc. verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zo, speedy heeft inmiddels een werkende Email-client die ook via BT werkt >:)
De software is shareware, na installatie en een succesvolle verbinding krijg je een license key.
Hoe lang deze geldig is weet ik niet, je kunt pop3 email instellen en gebruiken.
Andere email-clients konden alleen via gprs werken, deze vindt praten via BT ook best als je de midlet via Device explorer start :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
[...]

[afbeelding]

HUH? Hoe krijg jij dat bovenste tijdbalkje weg en die film zo mooi fullscreen?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Big-R schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:10:
[...]

Is inderdaad interessant om naar een BT Class1 V2 te gaan kijken.
Dat heb ik dus ook gisteravond de hele avond gedaan.(Stad & Internet)

Ik kan niets vinden.

Ik heb het ook al aan andere gevraagd, maar het loopt altijd uit op BT Class1 V1.2 :'(

Mijn vraag:

Wie heeft wel een Class1 V2 BT stick & waar vandaan?

Ik heb sinds 2 maanden een BT2.0 dongle (wie anders :Y) ) :7
Op dit moment heeft zo'n ding nog niet veel voordelen t.o.v. een BT1.2 versie.
De K750i en co gaan bijv. niet sneller dan zo'n 53KB/s, terwijl 200KB/s mogelijk is met een BT2.0 dongle.
Ik heb mijn BTA-6030 van Cellink via Ebay gekocht en MM heeft hem inmiddels ook (3 weken terug gesignaleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Evil M@V schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:09:
[...]

dat kan toch iedereen?
open een video in walkman en klik op fullscreen.

btw, nice ait- kelly watch the stars video :)

volgens mij heeft iedereen die er nu wel op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[...]

Da's heel simpel, ik speel hem af met mediaspeler, dan kies ik Meer en volledig scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:56:
De software is shareware, na installatie en een succesvolle verbinding krijg je een license key.
Hoe lang deze geldig is weet ik niet, je kunt pop3 email instellen en gebruiken.
Andere email-clients konden alleen via gprs werken, deze vindt praten via BT ook best als je de midlet via Device explorer start :9
Hm weer die irri Device Explorer. Hoop dat het binnenkort mogelijk zal zijn dat midlets op eigen houtje I'net kunnen gaan gebruiken via de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:25:
[...]

Hm weer die irri Device Explorer. Hoop dat het binnenkort mogelijk zal zijn dat midlets op eigen houtje I'net kunnen gaan gebruiken via de pc.
Met HID kun je zo'n midlet vanaf je foon starten :P
In feite gebeurt hetzelfde als met Device explorer, alleen geef je de opdracht op de foon aan je pc (zie handleiding, linkje staat in mijn sig) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

W800i ?, dat heeft ie mij al uitgelegd:
ga naar, MENU, kies, WALKMAN, kies, VIDEO'S, pijltje, selecteer je video, kies, AFSPELEN, (tijdens afspelen) kies, MEER, kies, VOLLEDIG SCHERM.
Je krijgt het beeld dan fullscreen, horizont. op je schermpje.
De users guide van de W800i is veel en veel te beknopt!, Nogmaals bedankt Speedy-Andre :)

(whoeps "2"dubbelpost, maar ik ben wel heel volledig voor de W800i gebruikers ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lol, ik heb niet eens een W800i :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:43:
[...]

W800i ?, dat heeft ie mij al uitgelegd:
ga naar, MENU, kies, WALKMAN, kies, VIDEO'S, pijltje, selecteer je video, kies, AFSPELEN, (tijdens afspelen) kies, MEER, kies, VOLLEDIG SCHERM.
Je krijgt het beeld dan fullscreen, horizont. op je schermpje.
De users guide van de W800i is veel en veel te beknopt!, Nogmaals bedankt Speedy-Andre :)

(whoeps "2"dubbelpost, maar ik ben wel heel volledig voor de W800i gebruikers ;) )
Bedankt! Ik speelde mn movies altijd af via bestandsbeheer.. en daar zit die functie niet .. :/

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:27:
[...]

Bedankt! Ik speelde mn movies altijd af via bestandsbeheer.. en daar zit die functie niet .. :/
Dat "probleem" had ik zelf ook, totdat ik er via Speedy-Andre achter kwam dat wat ze bij een k750 mediaplayer noemen, bij de w800 de walkmanfunctie in het menu is (niet de toets, want deze is alleen voor muziek!)
Dit maakt het een en ander moeilijk te begrijpen :|
Vandaar mijn gedetailleerde verhaal. Fijn te horen dat het je heeft geholpen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:33:

ALvast bedankt
Laten reserveren op datum voor eind datum van de actie... als jij het WILT kopen tijdens de actie maar wegens hun fout niet mogelijk is zijn ze volgens mij verplicht het als nog te leveren voor de actieprijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Ik heb mijn K750i nu zo ongeveer een maandje. Er zat een 64mb Memory Stick Pro Duo bij en dat leek me wel handig voor homebrew op m'n PSP te draaien. Bij mijn PSP zat een 32mb Memory Stick Pro Duo dus ik heb ze omgewisselt en beiden geformateerd. Dus ik heb een PSP met 64mb en een K750i met 32mb. Dit alles werkte perfect voor anderhalve week ofzo, tot gisteren. Gisterenavond haalde ik mijn K750i uit mijn broekzak en ik zag dat mijn schermpje helemaal wit was. Niets reageerde, ik kon hem ook niet uitzetten. Toen maar de batterij eruitgetrokken en toen deed hij het weer voor 20 seconden :'( Weer wit scherm dus met allemaal groene blokjes enzo. Gistermiddag deed hij het nog perfect en 's avonds dus niet meer. Haal ik de Memory Stick eruit dan flitst hij echter meteen terug naar zijn normale staat. Ik heb de Memory Stick al geformateerd (meerdere malen, via telefoon zelf) maar ik blijf het probleem houden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien is er iets met de memstick aan de hand, koop of leen een cardreader en formatteer hem daar eens mee, dan weet je of het de memstick is :)
Als je de foon hebt geupdate naar de nieuwste firmware dan kan dat het probleem zijn (staat al diverse keren in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Speedy-Andre schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:13:
Misschien is er iets met de memstick aan de hand, koop of leen een cardreader en formatteer hem daar eens mee, dan weet je of het de memstick is :)
Als je de foon hebt geupdate naar de nieuwste firmware dan kan dat het probleem zijn (staat al diverse keren in dit topic).
Ik heb de firmware die er oorspronkelijk opstond. Na het lezen van dit topic besloten niet te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In je mediaspeler/walkmanfunctie > meer> horizontaal mischien . :9

Okee dom an mij,crosspost. })

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:56:
:thumb: :lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

In je mediaspeler/walkmanfunctie > meer> horizontaal mischien . :9

Okee dom an mij,crosspost. })
blij dat je het zelf zo snel in de gaten had :P

Even een vraagje nog over die snelkoppeling van speedy andre dat je via een HID profiel device explorer kan opstarten. Bij mij start hij dan alleen de connection proxy op en niet device explorer. Doe ik nu iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

blij dat je het zelf zo snel in de gaten had :P

Even een vraagje nog over die snelkoppeling van speedy andre dat je via een HID profiel device explorer kan opstarten. Bij mij start hij dan alleen de connection proxy op en niet device explorer. Doe ik nu iets fout?
Nee, er start een ander programma op die hetzelfde doet als de Device explorer, deze kan ook nog een midlet op de foon starten door die getallen (zie mijn handleiding in sig) er achter te zetten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 15-10-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die z'n k750 verkloot heeft heeft met de nieuwste firmware hem alweer nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:10:
Heeft iemand die z'n k750 verkloot heeft heeft met de nieuwste firmware hem alweer nederlands?
Volgens mij moest je een masterreset doen?

Ik heb een Cellink Bluetooth BTA-6030 gevonden @ smartphoneshop.nl en ik krijg een mail alsie er weer is...(tijdelijk uitverkocht 8)7

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-R schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:27:
[...]

Volgens mij moest je een masterreset doen?

Ik heb een Cellink Bluetooth BTA-6030 gevonden @ smartphoneshop.nl en ik krijg een mail alsie er weer is...(tijdelijk uitverkocht 8)7
Heb ik al gedaan, ik ben daarna alles wat in mijn telefoon stond verloren. Verder heeft het niet geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Big-R schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:27:
[...]

Je gaat toch geen €45 (incl. verzenden) uitgeven als hij bij de MM €25 is ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Ik heb er ook 1! :D De K750I
Damn wat een fijn ding. Nu alleen nog ff wachten tot KPN mijn sim activeert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Speedy-Andre schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:35:
[...]

Je gaat toch geen €45 (incl. verzenden) uitgeven als hij bij de MM €25 is ? 8)7
Zit wat in, maar de MM?
Ken ik niet? |:(

Heb je misschien een linkje? _/-\o_

Edit: Denk dat het Media Markt is? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Big-R op 15-10-2005 13:21 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hier eerst een apart topic over geopend, maar misschien dat het beter werkt als ik mijn vraag gewoon hier stel:

Ik weet dat Sony Ericsson met zn nieuwste modellen waaronder de K750i en de W800i (die ik nu heb) wat issues heeft met de bluetoothstabiliteit. Dat merk ik echter alleen als ik het gebruik in combinatie met mijn Carkit van Parrot, de CK3000 (Evolution).
Pairen gaat prima, en dan het bellen ook, maar regelmatig tijdens het rijden verbreekt de verbinding en wordt deze weer opnieuw tot stand gebracht, met alle hinderlijke piepjes van dien.

Ik heb vandaag al de firmware van de W800i geüpdate, naar de versie van 7 oktober, maar dat mocht niet baten.

Iemand een oplossing, of de link naar een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Big-R schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Zit wat in, maar de MM?
Ken ik niet? |:(

Heb je misschien een linkje? _/-\o_

Edit: Denk dat het Media Markt is? :P
Jep, Media Markt ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.