Trunksmd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:43:
Een lang verhaal:
Midden augustus kocht ik een nieuwe k750i bij een 2 jarig vodafone abonnement. Na twee weken meldde het toestel niet meer aan op het netwerk. Verder werkte het toestel perfect. Na opsturen via het vodafone service-center kreeg ik het 2 weken later terug, er bleek iets met de printplaat te zijn geweest, maar het was nu gerepareerd. Het toestel deed het een week perfect. Tijdens de tweede week ging de klok langzamer lopen. Aan het einde van die tweede week ging ik voor 10 dagen op vakantie naar Spanje. Bij de tweede dag vakantie, meldde het toestel zich weer niet aan op het netwerk. Alle verdere functies van het toestel deden het perfect. Mijn toestel heb ik maar terug in de tas gelegd in de hoop dat ie zich thuis weer zou aanmelden. Niet dus. Thuis het toestel opnieuw opgestuurd naar vodafone. Nu krijg ik na 1 week het antwoord, dat er vocht in zou zitten. Volgens de verkoper van het servicepoint kwam dit wel vaker voor, mensen gebruiken het toestel in de regen. Nu heeft het begin sept geen druppel geregend (althans niet op mijn toestel) en in Spanje al helemaal niet. Ik kan mijn toestel ongerepareerd terug krijgen, als ik 35 euro onderzoekskosten betaal. Notabene het toestel heeft mij bij het abonnement ongeveer 25 euro gekost. Kan dit allemaal? De rest van het toestel functioneerde wel. Heeft dit misschien niet meer te maken met de software van vodafone zelf? Willen ze dit soms niet toegeven? Of heb ik gewoon hersenspinsels. Ik weet in ieder geval wel dat mijn toestel nooit een druppel vocht heeft gezien, dus blijft het mijn woord tegenover de reparateur, die voor vodafone mijn toestel heeft bekeken. Wie kan mij adviseren hiermee?
mijn oude k750 had echt exact hetzelfde probleem. SESP utreg kon hem iei niet maken, dus stuurden ze 'm op ter reparatie.
(ik kreeg een nieuwe, maar omdat ik de situatie ken ben ik begaan met je lot. hier volgt:)
het kan zijn dat jij net 'n crappy werknemer hebt gehad. (het is hun werk, maar niet het meest interessante, en dus gaan sommigen het uit de weg)
wat je kan doen is je telefoon terugvragen, met volledig analyse van het onderzoek zwart op wit. (ohja, en betalen denk ik, want anders krijg je 'm vast niet)
dàn ga je naar een ander bedrijf dat telefoons fixt, liefst een zo groot mogelijke, en laat hen hetzelfde onderzoek doen, zonder dat jij zegt wat er mis is met je telefoon.
als daar uitkomt dat er vocht er inzit, tsjah.
als daar uitkomt dat er iets heel anders aan de hand is, ga je terug naar winkel 1 en ga je verhaal halen, en met managers babbelen.
(letwel, alle onderzoeken zwart op wit, dan krijg je dat gezeur van 'mijn woord tegen het jouwe' niet.)
ik wens je veel succes.
editje: en ohja, je vertelde dat je telefoon als een keer is gefixt door het vodafone-bedrijf. misschien heeft de fijne man wel in je telefoon geniest. (bij wijze van spreken)
of had je je tel. naast die van Rens gelegd
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 14-10-2005 21:02
]