Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.855 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:12:
[...]

Deze werkt bij mij niet op mijn gsm wel op mijn pc :(

Updaten is bij mij zonder problemen gegaan maar heb nu al een paar raare situaties meegemaakt:

*Een keer stopte hij ineens halverwege met het afspelen van een MP3, kon wel weer hervatten. Dit was geen pauze, hoorde namelijk een vaag gekraak ofzo.
*Vandaag kon ik ineens bijna geen enkel nummer meer draaien, kreeg telkens "Dit nummer is niet in gebruik" dit bij meerdere nummers. Pas als ik "31" voor het nummer weghaal werkt het weer. Dit werkte eerst wel met 31 voor het nummer
*Ik ben ineens al mijn gegevens op mijn memorystick kwijt.

Iemand een van deze problemen ook al tegengekomen?

.
Ja. Zet je telefoon eens uit en dan weer aan.
Works for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wwwillem schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:39:
Ik heb altijd problemen met het afspelen van filmpjes. Als de filmpjes boven de 15 mb ofzo komen gaat het schokken :| Ook bij filmpjes die bij anderen hier wel werken (bv dat filmpje kelly watch the stars uit Speedy Andre's sig). Iemand een idee hoe dat kan komen?
Trage memorystick of telefoongeheugen te vol :?
Hier een 1GB Sony duo pro :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praetorian schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:57:
Update over mijn camera probleem icm de w800i!

Ben dus vanmiddag in Den Haag bij dat SP geweest, die man probeerde eerst de zelfde firmware als mij op hun manier... helaas, geen soelaas!, toen ging ie de 035 generic FW er overheen zetten (die haalt echt alles eraf volgens hem) en ja hoor! :D de camera deed het weer!!!!

Dus ik helemaal blij, alleen m'n simkaart er nog in en opstarten, BAM... configuratiefout! :'(

Hij nog een keer flashen, maar helaas (bij zijn generic FW update klapte hij er bij 99% er steeds uit)

Dus ik moest hem achterlaten, morgen ging ie naar ... het reparatiecentrum en neemt hem gelijk mee, dus met een beetje geluk kan ik hem donderdag al gerepareerd ophalen.. stay tuned..

Volgens hem was het idd waarschijnlijk een hardware-probleem
Kun je mij eens vertellen hoe lang je hem kwijt bent als je hem bij het Service Point in Den Haag laat "repareren"?
En of het dus gefixed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
Levi schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:21:
Even een vraagje, snap even iets niet.

Ik wilde dus net wat mp3's op mijn nieuwe w800i zetten, hoe kan ik dat nou het beste doen ?
Als ik de mp3's in de aangegeven map zet: J:\MSSEMC\Media files\audio dan komen ze in de map geluiden te staan bij bestandsbeheer, maar niet meteen in de walkman.

Als ik mijn mp3 in de 'walkman' wil krijgen moet ik eerst via de telefoon een playlist maken en daar de liedjes uit de map geluiden inzetten.

Kan het ook sneller, bv dat ik de liedjes naar de telefoon sleep en ze daarna meteen bij tracks staan?

Er was trouwens nog iets wat ik irritant vond, in de map geluiden (bestandbeheer) staan ook een aantal ringtones. Die wilde ik dus verplaatsen naar de map ringtones, maar 2 ervan kunnen niet verplaatst worden (greeting en sony ericsson). Waarom staan niet gewoon alle ringtones in de map ringtones?
Er staat ook een MP3 map op je MS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers 2 gig kaartje

http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=318

Vraag me alleen af of je gsm niet héél erg traag wordt zo,iemand een idee of er al ervaring mee?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:25:
Voor de liefhebbers 2 gig kaartje

http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=318

Vraag me alleen af of je gsm niet héél erg traag wordt zo,iemand een idee of er al ervaring mee?
Ik heb m'n 1GB stick daar gehaald, snelheid geen probleem, ook niet met tig dvd's erop :)
Foto's bladeren is eigenlijk het enige wat traag is met de 1e firmware :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het schijnt wel dat sony traager is dan sandisk met mem sticks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:49:
[...]

Je bent niet de eerste waarmee het niet gelijk lukt :/
Wat werkt er wel, wat heb je voor BT drivers :?
Bij de Sony SW zit volgens mij ook e.e.a. voor HID, ik heb bijv. een Toshiba HID port tussen de Human Interface Devices staan in Device manager (driver zat bij de BT dongle).
Nou, eigenlijk werkt alles wel, alleen voordat je het aan het lopen hebt, nou, dan ben je wel ff verder....het enige dat dus nog niet lukte was die verbinding met het bureablad. Die doet op wonderbare wijze dus nu ineens wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een filmje (kellywatchthestars) afspeel zie ik het ter grootte van een flinke postzegel.
Hoe kan ik dit groter krijgen zodat het mijn hele beeldschermpje vult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:53:
Als ik een filmje (kellywatchthestars) afspeel zie ik het ter grootte van een flinke postzegel.
Hoe kan ik dit groter krijgen zodat het mijn hele beeldschermpje vult?
In mediaspeler afspelen en dan bij 'meer' volledig scherm kiezen.
Het formaat heb ik zo gekozen om de beeldverhouding in stand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

DaannO schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:35:
Het schijnt wel dat sony traager is dan sandisk met mem sticks..
Tja schijnt, ik kopieer een dvd van 80MB in 10 sec naar m'n pc met een cardreader, probeer dat eens met dat snelle Sandisk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:58:
[...]

In mediaspeler afspelen en dan bij 'meer' volledig scherm kiezen.
Het formaat heb ik zo gekozen om de beeldverhouding in stand te houden.
Als ik het bestandje open en bekijk, druk ik op "meer". krijg ik horizontaal, verzenden, verwijderen, informatie.
Wat doe ik verkeerd? :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:10:
[...]

Als ik het bestandje open en bekijk, druk ik op "meer". krijg ik horizontaal, verzenden, verwijderen, informatie.
Wat doe ik verkeerd? :?
Eerst afspelen en dan pas het 'meer' menu kiezen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-10-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-Andre,
Als ik op afspelen druk verdwijnt de optie "meer" en kan ik alleen nog maar voor stoppen kiezen,
heb een w800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:22:
@Speedy-Andre,
Als ik op afspelen druk verdwijnt de optie "meer" en kan ik alleen nog maar voor stoppen kiezen,
heb een w800i
Was er niet iets met 'walkman mode' waarmee je de mediaspeler kunt gebruiken zoals bij de K750i?
En hoe ziet het eruit als je 'horizontaal' speelt, bij de K750i is dat 'full screen' :)

[ Voor 15% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-10-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Hoe doen jullie dat nou met die remote afstandsbediening? Krijg het niet echt werkend.
De msi-driver van mijn usbdongle ondersteund kennelijk geen HID. Dus nu windows sp2 driver geprobeerd en gedaan zoals op die howto site staat. Maar zodra ik de "Stuurprogramma's voor toetsenborden" wil installeren krijg ik een popup met de melding ""Fout in bluetooth-service: toegang geweigerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:50:
[...]

Was er niet iets met 'walkman mode' waarmee je de mediaspeler kunt gebruiken zoals bij de K750i?
En hoe ziet het eruit als je 'horizontaal' speelt, bij de K750i is dat 'full screen' :)
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, vanaf het walkman menu kan ik kiezen voor video's.
Speel ik hem nu af kan ik kiezen voor meer, en kan ik volledig beeld kiezen (= horizont.)
Houd wel boven en onder een zwarte rand zoals bij breedbeeldtelevisie (dat hoort zo denk ik?)
Heel erg bedankt voor de hulp. (De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is heel beperkt!)
_/-\o_
(Geluid hapert soms en dat doet ie op de pc niet, dat is wel storend)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

robbertb schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:52:
Hoe doen jullie dat nou met die remote afstandsbediening? Krijg het niet echt werkend.
De msi-driver van mijn usbdongle ondersteund kennelijk geen HID. Dus nu windows sp2 driver geprobeerd en gedaan zoals op die howto site staat. Maar zodra ik de "Stuurprogramma's voor toetsenborden" wil installeren krijg ik een popup met de melding ""Fout in bluetooth-service: toegang geweigerd"
Die melding doet me denken aan een 'service' die er al op staat en nog eens wordt geïnstalleerd :/
Zou deze dongle met Widcomm drivers (4.0.1.700) werken, dan ben je van al het gedonder af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:57:
[...]

Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, vanaf het walkman menu kan ik kiezen voor video's.
Speel ik hem nu af kan ik kiezen voor meer, en kan ik volledig beeld kiezen (= horizont.)
Houd wel boven en onder een zwarte rand zoals bij breedbeeldtelevisie (dat hoort zo denk ik?)
Heel erg bedankt voor de hulp. (De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is heel beperkt!)
_/-\o_
(Geluid hapert soms en dat doet ie op de pc niet, dat is wel storend)
Da's het nadeel van met full screen spelen, je belast de foon er meer mee omdat hij het beeld moet uitrekken en dan lijdt het geluid er kennelijk onder (is bij mijn foon ook zo).
De zwarte balken horen trouwens bij dit filmpje.
Overigens heb ik dit filmpje nogal stevig tegen de grenzen van de foon gemaakt, 25fps, 198Kb/s video en 16bits 44,1khz stereo audio (127kb/s) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-Andre
Hartelijk dank voor de hulp weer, ik ben er blij mee! Heb net nog eventjes wat eigen filmpjes full screen bekeken, echt veel leuker zo!
Ook fijn om te horen van dat beeld en dat haperen, weet ik teminste zeker dat er niks aan de hand is met mijn telefoon. :) ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 01:02:
[...]

Die melding doet me denken aan een 'service' die er al op staat en nog eens wordt geïnstalleerd :/
Zou deze dongle met Widcomm drivers (4.0.1.700) werken, dan ben je van al het gedonder af 8)
Waar kan ik deze Widcomm drivers vinden dan? Ik heb een MSI BToes ( http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=449 )

Ik heb de msi driver http://www.msi.com.tw/htm...cation/cmu_htm/6970-2.htm geprobeerd, werkte wel maar geen HID
Nu dus http://www.msi.com.tw/htm...cation/cmu_htm/6970-5.htm en krijg dus deze problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vreemd, er staat duidelijk bij dat HID ondersteund wordt :/
Mijn idee is dat HID op de een of andere manier al op de pc staat (door SE software?) en dat je het nu nog een keer erop zet.
Ik heb helaas geen ervaring met de MSI BT-dongles, maar wel een link naar de Widcomm drivers die ik bedoel: linkje
Als dit ook niet werkt, dan kun je evt. met systeemherstel je pc naar voor de install brengen, zodat je niet weer met drivers hoeft te knoeien :P

Ow sorry, de link in die post is dood, maar de uitleg is prima.
Hier een andere post met een werkende link :)

[ Voor 15% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-10-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 01:47:
Vreemd, er staat duidelijk bij dat HID ondersteund wordt :/
Mijn idee is dat HID op de een of andere manier al op de pc staat (door SE software?) en dat je het nu nog een keer erop zet.
Ik heb helaas geen ervaring met de MSI BT-dongles, maar wel een link naar de Widcomm drivers die ik bedoel: linkje
Als dit ook niet werkt, dan kun je evt. met systeemherstel je pc naar voor de install brengen, zodat je niet weer met drivers hoeft te knoeien :P

Ow sorry, de link in die post is dood, maar de uitleg is prima.
Hier een andere post met een werkende link :)
Hoezo? Ik zie nergens staan dat HID ondersteund wordt :S alleen bij de microsoft link, niet bij de msi link :)
Bedankt voor de link :)
Dat die link dood was had ik al door en had al een alternatief gevonden (onderin die pagina stond een link naar werkende site)
Maar krijg het niet voor elkaar om dat te installeren. Heb het precies zo gedaan als daar stond. Ik blijf de microsoft drivers houden :( En ik kan alleen voor het aparaat zelf handmatig verwijzen naar die drivers. Niet de enumerator. Voor aparaat zelf dus wel en aparaatbeheer geeft dan aan dat hij goed zou moeten werken. Maar dat bluetoothicoontje is rood en geeft aan geen bluetooth devices gevonden te hebben :(

[ Voor 5% gewijzigd door robbertb op 13-10-2005 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
BlackiE1982 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:47:
Voor de mensen die Shrek nog een keer willen zien. Ik heb deze naar mp4 geconverteerd met nero recode. Ik moet zeggen, goede kwaliteit alleen in verticale stand. Horizontaal minder. Geluid ook goed.

Shrek (160 Mb)
hmmm wat heb je gebruikt om te converteren naar mp4?

trouwens is het iemand al overkomen dat als je een nummer kiest in media player om af te spelen dat ie zegt dat het nummer niet beschikbaar is.. en als je dan vervolgens zeg maar een ander nummer speelt doet ie dat wel , en wijzig dan je tijdens het spelen naar een ander nummer dan kan je dezelfde numer wel afspelen terwijl hij net niet beschikbaar was. heel raar ik heb het vermoedend at het te maken heeft met de partitie fout. hoe staat het daar rouwens mee. hoor opeens niemand meer daarover.

[ Voor 37% gewijzigd door dangerpaki op 13-10-2005 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:02
BlackiE1982 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:47:
Voor de mensen die Shrek nog een keer willen zien. Ik heb deze naar mp4 geconverteerd met nero recode. Ik moet zeggen, goede kwaliteit alleen in verticale stand. Horizontaal minder. Geluid ook goed.
Als dit MP4-formaat nu wordt omgezet naar .3GP, wordt de grootte van het bestand dan iets verkleind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:11

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@BlackiE1982: ik krijg een 404 error... :'( Heb je het bestand weggehaald?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik heb een vraagje leek me wel zo handig om het hier te stellen en er niet een apart topic voor te gaan openen.

Ik zoek een stukje software voor mijn SE K750i wat mij mogelijk gaat maken mijn agenda v/d telefoon te beheren/wijzigen op de pc. Ik ben niet echt bekend met al dat synchronisatie werk met outlook or whatever.

Ik zoek een simpel programma voor op de pc die samenwerkt met mijn agenda in mijn telefoon of desnoods via een "gratis" java agenda applicatie wat zowel op me pc als me telie word geïnstalleerd.

thanks

[edit]
ow ik zie al wat staan :$
Float's Mobile Agent

Kan ik dat gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:37
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:06:
[...]

Kun je mij eens vertellen hoe lang je hem kwijt bent als je hem bij het Service Point in Den Haag laat "repareren"?
En of het dus gefixed is?
Ik ben zojuist gebeld en te horen gekregen dat ik over 20 mins terug moet bellen, stay tuned :P

Okay, hij wordt dus morgen omgeruild met de koerier :)

[ Voor 9% gewijzigd door Praetorian op 13-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
*zucht* bel ik net wederom KPN om stand van zaken te vragen blijkt dat huidige provider nummerbehoud verzoek afgewezen heeft en maand later wel voor akkoord geeft..

nu wacht kpn weer 5dagen alvorens die goedkeuring schriftelijk doorkomt bij hun en dan pas word er een akkoord gegeven en brief verzonden naar mij...

dat word dus nog weer vrolijk eeen week wachten alvorens ik het toestel kan ophalen $%# :'( |:(
(ben je zowat 3weken verder tussen aanvraag abbo en goedkeuring abbo..)

[ Voor 9% gewijzigd door yonexfreak op 13-10-2005 12:33 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:20
yonexfreak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:21:
*zucht* bel ik net wederom KPN om stand van zaken te vragen blijkt dat huidige provider nummerbehoud verzoek afgewezen heeft en maand later wel voor akkoord geeft..

nu wacht kpn weer 5dagen alvorens die goedkeuring schriftelijk doorkomt bij hun en dan pas word er een akkoord gegeven en brief verzonden naar mij...

dat word dus nog weer vrolijk eeen week wachten alvorens ik het toestel kan ophalen $%# :'( |:(
(ben je zowat 3weken verder tussen aanvraag abbo en goedkeuring abbo..)
pff bij mij ging dat gelukkig een stuk makkelijker....
Van Telfort naar KPN 23-09 aangevraagd. 07-10 omgezet..... zonder problemen

Suc6...

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:40:
[...]

edit:
Laat maar, 't werkt al :)
Nou misschien wil jij het dan wel uitleggen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 08:48
Weet iemand een spel voor de k750i die multiplayer kan via bluetooth? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je leuke filmpjes voor je mobiel kunt krijgen, of waar je filmpjes mee kunt omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jewie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:59:
[...]

Kleiner

Als dit MP4-formaat nu wordt omgezet naar .3GP, wordt de grootte van het bestand dan iets verkleind?
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:54:
weet iemand waar je leuke filmpjes voor je mobiel kunt krijgen, of waar je filmpjes mee kunt omzetten?
Imtoo MPEG encoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 16:20
robski05 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:51:
biplanes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:15:
@BlackiE1982: ik krijg een 404 error... :'( Heb je het bestand weggehaald?
Sorry, mensen. Kreeg net een mailtje dat mijn datalimiet overschreden is 8)7
Shrek is nu niet meer te downloaden.... |:(
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:54:
Ik heb Shrek met Nero Recode meegedaan. Kan je downloaden van de site van nero.

Ps weet iemand een goede media player voor de k750i? Deze moet dan een functie hebben dat je een film kijkt en deze op een later tijdstip verder kijkt, de stand onthoudt waar je gebleven bent.

[ Voor 53% gewijzigd door BlackiE1982 op 13-10-2005 14:31 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
Vraagje.

Heb een K750i met Kpn Mobiel abb.
Bij sms instellingen heb ik ingesteld dat ik graag wil weten of de ontvanger het sms-je heeft ontvangen.
Dit staat aan maar......krijg als ik m'n berichtstatus bekijk het bericht dat ie niet is ontvangen...
Ligt dit aan KPN / K750i ?????

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:23:
[...]

Sorry, mensen. Kreeg net een mailtje dat mijn datalimiet overschreden is 8)7
Shrek is nu niet meer te downloaden.... |:(

[...]

Ik heb Shrek met Nero Recode meegedaan. Kan je downloaden van de site van nero.

Ps weet iemand een goede media player voor de k750i? Deze moet dan een functie hebben dat je een film kijkt en deze op een later tijdstip verder kijkt, de stand onthoudt waar je gebleven bent.
ok dankje ik ga eens kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Nog over Shrek;
Mijn w800i zegt 'Kan deze video niet afspelen.' Ik kan hem op mijn PC overigens ook al niet afspelen. Heb ik hem incompleet? 160 MB (168.006.646 bytes) Werkt hij sowieso niet op de PC of is mijn w800i weer raar aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:23
the_nowhereman schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:31:
Vraagje.

Heb een K750i met Kpn Mobiel abb.
Bij sms instellingen heb ik ingesteld dat ik graag wil weten of de ontvanger het sms-je heeft ontvangen.
Dit staat aan maar......krijg als ik m'n berichtstatus bekijk het bericht dat ie niet is ontvangen...
Ligt dit aan KPN / K750i ?????

Dre
Naar mijn weten ondersteunt KPN dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
rellehenk schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

Naar mijn weten ondersteunt KPN dit niet
Vreemd...
Had voorheen tijdelijk een telfort kaartje in de telefoon en daar kon ik de optie niet aanzetten, maar met m'n kpn simmetje kan ik wel de optie aanzetten maar doet ie 't dus niet....
Me telfort in m'n oude telefoon N-6100 werkte 't wel...

Dre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb nu ruim een maand een Orange branded K750i, maar zojuist merkte ik dat mijn joypad slecht reageerd wanneer ik deze naar rechts beweeg.
Heb zojuist contact gehad met de altijd slecht te bereiken doch behulpzame Orange klantenservice, en dit valt gewoon onder de garantie. Maaarrr dan ben je natuurlijk wel een paar dagen je toestel kwijt.

Is het een bekend probleem dat de joystick in een bepaalde richting slecht kan gaan functioneren, en is hier ook zelf iets aan te doen zonder je garantie te verpesten (dus zonder het ding open te schroeven ed). Kan het een stofje oid zijn wat er onder zit, of is hem laten repareren echt de enige verstandige methode?

Kon uit de search niets bruikbaars vissen met termen als "joypad" of "stick".. hoe noemt het gros dat knuppeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:57:
Ik heb nu ruim een maand een Orange branded K750i, maar zojuist merkte ik dat mijn joypad slecht reageerd wanneer ik deze naar rechts beweeg.
Heb zojuist contact gehad met de altijd slecht te bereiken doch behulpzame Orange klantenservice, en dit valt gewoon onder de garantie. Maaarrr dan ben je natuurlijk wel een paar dagen je toestel kwijt.

Is het een bekend probleem dat de joystick in een bepaalde richting slecht kan gaan functioneren, en is hier ook zelf iets aan te doen zonder je garantie te verpesten (dus zonder het ding open te schroeven ed). Kan het een stofje oid zijn wat er onder zit, of is hem laten repareren echt de enige verstandige methode?

Kon uit de search niets bruikbaars vissen met termen als "joypad" of "stick".. hoe noemt het gros dat knuppeltje?
je ken proberen hem schoon te "zuigen"
dus niet blazen maar zuigen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49
robski05 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:51:
BT Biplanes is een spel die je in multiplayer kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
schaduw schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:39:
Nog over Shrek;
Mijn w800i zegt 'Kan deze video niet afspelen.' Ik kan hem op mijn PC overigens ook al niet afspelen. Heb ik hem incompleet? 160 MB (168.006.646 bytes) Werkt hij sowieso niet op de PC of is mijn w800i weer raar aan het doen?
Ik heb net gekeken; de grootte klopt. Misschien mis je op je pc een codec?? :?
En waarom die niet op je telefoon het doet: geen idee :? misschien iets fout gegaan met het kopieren

Heeft iemand nog bandbreedte en ruimte over voor Shrek? Het schijnt dat het erg gewild is; mijn 5 GB bandbreedte is in 1 dag op.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:30:
[...]

Ik heb m'n 1GB stick daar gehaald, snelheid geen probleem, ook niet met tig dvd's erop :)
Hey andre, zou je een foto kunnen posten van het scherm als je een filmpje aan het kijken bent.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:57:
[...]
je ken proberen hem schoon te "zuigen"
dus niet blazen maar zuigen :Y)
Idd. Stofzuiger erop zetten.
Wat betreft stof ophoping in kieren en gaten valt er nog veel te verbeteren aan de toestellen.
Speedy-Andre schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:30:
[...]
Heeft Speedy-Andre aka SE-guru nog de 1ste firmware? ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Victorio op 13-10-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:15:
[...]

Idd. Stofzuiger erop zetten.
Wat betreft stof ophoping in kieren en gaten valt er nog veel te verbeteren aan de toestellen.
Precies helplt goed, zopas nog even gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit deel, maar vooral in de vorige delen lees ik erg veel problemen met de K750i/W800i, aangezien ik over een week (dankje telfort voor die week bedenktijd, heb ik heus niet nodig) krijg ik een W800i. Vanwege al die problemen maak ik me een beetje zorgen ;) ...zijn er ook nog mensen die de W800i probleemloos gebruiken? :9

Dan nog even over dat stof wat een probleem zou zijn. Ik hoopte hier juist vanaf te zijn aangezien mn siemens CX65 hier ook erg last van heeft (stof achter frontje) Als oplossing werd hier het gebruik van een stofzuiger gesuggereerd, maar is er ook een mogelijkheid om makkelijk de frontjes te verwijderen en schoon te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

BlackiE1982 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:10:
[...]
Ik heb net gekeken; de grootte klopt. Misschien mis je op je pc een codec?? :?
En waarom die niet op je telefoon het doet: geen idee :? misschien iets fout gegaan met het kopieren
Idd, de standaardfilmpjes doen het ook niet op mijn PC. Heb Shrek nogmaals gekopieerd en nu werkt het wel! Leuk om zo'n hele film op mn telefoon te hebben! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien zijdelings ontopic: hoe (the hell) krijg ik die snelkopp van myphoneexplorer en filemanager van mijn bureaublad ?

(yeash, n00bvragen >:) , uiteraard weet ik dat het ergens is langsgekomen, maar zoeken levert of 3329 hits of géén op)

ik vind joypad maar een vreemd woord. joystick = vrolijkheidsknuppel ? enfin, vul maar in. ik heb nog maar weinig stof geoogst. wat zijn zoal jullie stoffige bezigheden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met tweakUI krijg je die icons wel weg

@BlackiE1982

je mag me altijd mailen hint hint :Y) mailadres staat in mijn profiel

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja inderdaad. Is ook wel eerder langs gekomen. Gewoon beter zoeken :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:48:
[...]

Nou misschien wil jij het dan wel uitleggen ? ;)
Nou, heb het programma gewoon via de Device Explorer opgestart, want dat moet ook wanneer je geen gebruik wilt maken van gprs. De eerste keer deed'ie niet, de tweede keer ook niet. Toen heb ik m'n bericht gepost waarna ik de Device Explorer wederom opstartte om het vergeefs nog maar 's te proberen en toen deed'ie ineens wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandisk of sony
Klopt het dat de sony kaartjes trager zijn voor b.v de W800i

In wat voor opzicht dan,naar de kaart schrijven of via je gsm bladeren in je bestanden,is het raadzaam de 2 gig van sony voor me w800i te nemen,of beter 1 van sandisk

Wil ik graag antwoord op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:51:
In dit deel, maar vooral in de vorige delen lees ik erg veel problemen met de K750i/W800i, aangezien ik over een week (dankje telfort voor die week bedenktijd, heb ik heus niet nodig) krijg ik een W800i. Vanwege al die problemen maak ik me een beetje zorgen ;) ...zijn er ook nog mensen die de W800i probleemloos gebruiken? :9

Dan nog even over dat stof wat een probleem zou zijn. Ik hoopte hier juist vanaf te zijn aangezien mn siemens CX65 hier ook erg last van heeft (stof achter frontje) Als oplossing werd hier het gebruik van een stofzuiger gesuggereerd, maar is er ook een mogelijkheid om makkelijk de frontjes te verwijderen en schoon te maken??
Ik heb nog helemaal geen problemen met de w800i gehad.
Alles werkt als een tiet hier, ik heb echter nog geen firmware update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel geupdate maar ook hier werkt alles perfect hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:08:
Sandisk of sony
Klopt het dat de sony kaartjes trager zijn voor b.v de W800i

In wat voor opzicht dan,naar de kaart schrijven of via je gsm bladeren in je bestanden,is het raadzaam de 2 gig van sony voor me w800i te nemen,of beter 1 van sandisk

Wil ik graag antwoord op:)
Sony kaartjes zijn idd trager:

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/7186/speedtests1fe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
In dit deel, maar vooral in de vorige delen lees ik erg veel problemen met de K750i/W800i, aangezien ik over een week (dankje telfort voor die week bedenktijd, heb ik heus niet nodig) krijg ik een W800i. Vanwege al die problemen maak ik me een beetje zorgen ;)
...
Dit topic groeit al als de neten, als we ook nog eens alles wat GOED werkt moeten gaan bespreken op GoT hebben we een probleem lijkt me. :) Het foontje werkt over het algemeen perfect maar problemen zijn er altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx :)Skiver

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:21:
[...]

Nope, dat had ik al vele malen geprobeerd voordat ik postte :/ :| :'(

Waarschuwing: haalt nooit de usb kabel tijdens het updaten weg!!! Anders start hij nooit meer op. Lijkt me handig als dit in de topictitel staat.
Ik had juist hetzelfde voor, had ook de usb kabel eruit gehaald. Maar na de 3de keer opnieuw proberen ging het weer. (ik had de batterij een paar minuten eruit gelaten, erin gestoken, een tiental minuten gewacht en alles traag uitgevoerd en toen ging de recovery mode wel).

3de keer goede keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 09:58
Eerder ook al deze vraag gepost en er is geen reaktie opgekomen, dus maar gebeld en gemaild naar sony ericsson:
Ik probeer mijn w800i gsm te updaten middels de site, dit lukt echter niet. Ik heb alle procedures correct doorlopen, maar mijn browser en java geven de melding: "java.lang.nullpointerexception". De site blijft vervolgens hangen. Heeft u een oplossing?
Ik krijg dus zelfs geen popup dat ik de telefoon moet loskoppelen/uitzetten...helemaal niets.

Het antwoord:
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Controleert u aub de volgende settings:
1. U bent NIET verbonden via een proxy server
2. U heeft de Internet beveiliging op zeer laag staan
3. U heeft de firewall en virusscan tijdelijk uitgeschakeld
4. Uw telefoon is helemaal opgeladen
5. Uw pop-up blocker moet gedeactiveerd zijn.
6.De bijgeleverde cd + usb kabel volledig geinstalleerd.
7.U heeft de recentste Java virtual machine geinstalleerd.
8. De Update driver geinstalleerd!!
Indien aan bovenstaande is voldaan kunt u gaan beginnen met de Sony Ericsson Update Service.
Zouden zich de problemen nog steeds voordoen kunt u uw telefoon ter controle of ter software aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.

Tja, dit heb ik allemaal al gedaan. Het lijkt mij een java probleem. Heeft iemand een oplossing? Ik weet niet wat nu nog te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ik weet da tik hier in de topic had gezien dat je iets meer batterij gebruikte als je je muziek player op pauze zette in plaats van stop. nou heb ik gemerkt dat het neit uitmaakt, want elke keer als ik hem op pauze zet en dan naar de volgende nummer skip (zodat ie op pauze staat. en ik start daarna weer de media player op door de walkman knop of ik start een nummer door de play knop dan begint ie dus gewoon weer het nummer af te spelen waar ie ergens tussen in gepauzeerd was. iemand een idee hoe je ene nummer echt op stop zet?

heeft iemand trouwens de partitie probleem al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Even een typo in de HID

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de BlueTooth verbinding omdat het draadloos is, snel is en omdat als je in de toekomst ooit weer een andere BlueTooth telefoon koopT, je niet weer een nieuwe datakabel moet kopen.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
austin_77 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:49:
Eerder ook al deze vraag gepost en er is geen reaktie opgekomen, dus maar gebeld en gemaild naar sony ericsson:
Ik probeer mijn w800i gsm te updaten middels de site, dit lukt echter niet. Ik heb alle procedures correct doorlopen, maar mijn browser en java geven de melding: "java.lang.nullpointerexception". De site blijft vervolgens hangen. Heeft u een oplossing?
Ik krijg dus zelfs geen popup dat ik de telefoon moet loskoppelen/uitzetten...helemaal niets.

Het antwoord:
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Controleert u aub de volgende settings:
1. U bent NIET verbonden via een proxy server
2. U heeft de Internet beveiliging op zeer laag staan
3. U heeft de firewall en virusscan tijdelijk uitgeschakeld
4. Uw telefoon is helemaal opgeladen
5. Uw pop-up blocker moet gedeactiveerd zijn.
6.De bijgeleverde cd + usb kabel volledig geinstalleerd.
7.U heeft de recentste Java virtual machine geinstalleerd.
8. De Update driver geinstalleerd!!
Indien aan bovenstaande is voldaan kunt u gaan beginnen met de Sony Ericsson Update Service.
Zouden zich de problemen nog steeds voordoen kunt u uw telefoon ter controle of ter software aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.

Tja, dit heb ik allemaal al gedaan. Het lijkt mij een java probleem. Heeft iemand een oplossing? Ik weet niet wat nu nog te doen :(
Heb je niet je telefoon al eens bij iemand anders aan de computer gehangen? Wellicht is het een probleem wat zich voordoet op je eigen computer.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat in MB/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 09:58
Inderdaad nog niet gedaan...wilde het eerst proberen op eigen pc. Maar zal het proberen. Ik ben nog steeds nieuwsgierig waar het probleem dan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:23
Ik ben een beetje aan het pielen met Bluetooth en Hid profiles maar loop tegen veel problemen aan.

Ik heb de winamp hid uit de startpost gedownload en in het mapje telefoongeheugen --> overige geplaatst. Maar wat nu? Ik heb geen optie om ze te installeren zoals ik wel bijv. krijg bij de Opera mini files.

Verder gaat het gebruik van de hid profiles behoorlijk omslachtig. Ik moet eerst in mijn telefoon de hid starten, daarna naar mijn bluetooth locaties, Human interface is niet verbonden en ik moet eerst deze service stoppen en weer opnieuw starten voordat de hid werkt.

Verdere problemen: soms werkt de connectie gewoon niet meer. Dan moet ik eerst mijn telefoon rebooten voordat alles weer werkt. Vraag me af of dit probleem bij mijn telefoon of computer ligt.

Verder is het bereik dramatisch slecht. Als ik 2m verwijderd ben van de dongle (met vrije zichtlijn) heb ik nog maar 1 of 2 verbindings streepjes over (verbinding zwak).

W800i met eerste firmware
Belkin class I dongle
Widcomm 3.0.1.912

[ Voor 12% gewijzigd door Polster op 13-10-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:00:
ik weet da tik hier in de topic had gezien dat je iets meer batterij gebruikte als je je muziek player op pauze zette in plaats van stop. nou heb ik gemerkt dat het neit uitmaakt, want elke keer als ik hem op pauze zet en dan naar de volgende nummer skip (zodat ie op pauze staat. en ik start daarna weer de media player op door de walkman knop of ik start een nummer door de play knop dan begint ie dus gewoon weer het nummer af te spelen waar ie ergens tussen in gepauzeerd was. iemand een idee hoe je ene nummer echt op stop zet?
(knipje)
wauw. wat 1 duidelijke vraag.
Als je mediaplayer pauzeert, met het mediaplayer-scherm gemaximaliseerd, verbruikt hij (k750/w800) wel degelijk meer stroom.
Echter, als je op de play/pauze knop drukt om te spelen en daarna om te pauzeren/stoppen, stopt de mediaplayer in z'n geheel. (ook als je naar volgend nummer klikt en dàn stopt)

Vraag beantwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:34:
[...]

Sony kaartjes zijn idd trager:
Wat heb ik dan voor gek 1GB Sony pro duo kaartje, die schrijft met 8MB/s, bijna 2x sneller dan de Sandisk in die test ;)
Verschil is waarschijnlijk de cardreader, de meesten zijn niet compatible met MS pro duo en missen het voordeel daarvan :/
Ik hecht dus weinig waarde aan deze test :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Polster schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:13:
Ik ben een beetje aan het pielen met Bluetooth en Hid profiles maar loop tegen veel problemen aan.

Ik heb de winamp hid uit de startpost gedownload en in het mapje telefoongeheugen --> overige geplaatst. Maar wat nu? Ik heb geen optie om ze te installeren zoals ik wel bijv. krijg bij de Opera mini files.

Verder gaat het gebruik van de hid profiles behoorlijk omslachtig. Ik moet eerst in mijn telefoon de hid starten, daarna naar mijn bluetooth locaties, Human interface is niet verbonden en ik moet eerst deze service stoppen en weer opnieuw starten voordat de hid werkt.

Verdere problemen: soms werkt de connectie gewoon niet meer. Dan moet ik eerst mijn telefoon rebooten voordat alles weer werkt. Vraag me af of dit probleem bij mijn telefoon of computer ligt.

Verder is het bereik dramatisch slecht. Als ik 2m verwijderd ben van de dongle (met vrije zichtlijn) heb ik nog maar 1 of 2 verbindings streepjes over (verbinding zwak).

W800i met eerste firmware
Belkin class I dongle
Widcomm 3.0.1.912
Als je HID gebruikt om Opera te starten, dan kun je HID daarna beter weer stoppen op je foon, omdat hij constant BT gebruikt en dat vindt Opera niet leuk :)
Het zwakke bereik zal wel een hardware probleem zijn, waarschijnlijk is je dongle niet al te best.
HID installeren gaat makkelijker als je de HID domweg via BT naar de foon stuurt, dan komt automagisch op de goede plek te staan.
Het installatie menu op de foon werkt alleen .jad en . jar bestanden :/
Je BT driver is aardig verouderd, de 4.0.1.700 werkt denk ik beter, maar let wel op de licentie anders werkt het niet (drivers zijn gekoppeld met fabrikant BT dongle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:33:
[...]

Als je HID gebruikt om Opera te starten, dan kun je HID daarna beter weer stoppen op je foon, omdat hij constant BT gebruikt en dat vindt Opera niet leuk :)
Het zwakke bereik zal wel een hardware probleem zijn, waarschijnlijk is je dongle niet al te best.
HID installeren gaat makkelijker als je de HID domweg via BT naar de foon stuurt, dan komt automagisch op de goede plek te staan.
Het installatie menu op de foon werkt alleen .jad en . jar bestanden :/
Je BT driver is aardig verouderd, de 4.0.1.700 werkt denk ik beter, maar let wel op de licentie anders werkt het niet (drivers zijn gekoppeld met fabrikant BT dongle).
Bedankt! Hid gewoon naar telefoon versturen is de oplossing. Mischien even aanpassen in de Startpost want daar staat dat je het in je map overig moet plaatsen.

Denk niet dat ik de drivers kan updaten. Op de Belkin website is dit nl. de meest recente. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaduw schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:55:
[...]

Idd, de standaardfilmpjes doen het ook niet op mijn PC. Heb Shrek nogmaals gekopieerd en nu werkt het wel! Leuk om zo'n hele film op mn telefoon te hebben! _/-\o_
ik wil m ook wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

* meldt zich met nul problemen. Ook update gedaan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Victorio schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:15:

Heeft Speedy-Andre aka SE-guru nog de 1ste firmware? ;)
Jep, is best leuk om al die problemen met updaten te lezen (ondanks alle waarschuwingen) en zelf nergens last van te hebben :Y)
Don't fix what ain't broken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Loopt er op het moment trouwens een leuke actie voor de W800i of niet ?? Ben namelijk op zoek naar een abbotje en vind deze telefoon wel lekker..... Zoek natuurlijk zo goedkoop mogelijk en 0 euro foon kosten :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Firecow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:26:
Loopt er op het moment trouwens een leuke actie voor de W800i of niet ?? Ben namelijk op zoek naar een abbotje en vind deze telefoon wel lekker..... Zoek natuurlijk zo goedkoop mogelijk en 0 euro foon kosten :)
Bij Belcompany:

1 jaar Telfort 200 (€26 per maand)
Toestel €39
10 maanden €10 korting op je abonnement.

Toestel wel niet gratis maar toch echt de goedkoopste totale kosten wat ik heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 10-08 08:48
Heeft iemand bluetooth biplanes voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:22:
[...]

Jep, is best leuk om al die problemen met updaten te lezen (ondanks alle waarschuwingen) en zelf nergens last van te hebben :Y)
dat bedoel ik :)
bij mij werkt ook alles perfect en updaten doe ik niet zolang er geen problemen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polster schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:31:
[...]

Bij Belcompany:

Toestel €39

Toestel wel niet gratis maar toch echt de goedkoopste totale kosten wat ik heb kunnen vinden.
Aggut, daar gaan ze weer ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Polster schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:31:
[...]

Bij Belcompany:

Toestel €39

Dus dan kom je uit op 39+ 2x26=52 + 100 = 191..... EN na dat jaar contract ben je dan vrij van lock etc ??? Is me eerste abbo namelijk :) ALtijd belkaartje gehad gewoon....

En aansluit kosten et zijn gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:22:
[...]

Hier sluit ik me helemaal bij aan . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:51:
[...]

Dus dan kom je uit op 39+ 2x26=52 + 100 = 191..... EN na dat jaar contract ben je dan vrij van lock etc ??? Is me eerste abbo namelijk :) ALtijd belkaartje gehad gewoon....

En aansluit kosten et zijn gratis ?
Heb jij een bord voor je kop ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

ja....

Laat maar ik ga wel naar de winkel :)

[ Voor 78% gewijzigd door Firecow op 13-10-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:42:
Maar eeh, werkt die remote desktop dan ook op de w800 via Bluetooth? >:)

Edit: Bedoel ik, werkt niet zomaar, kan toch alleen met smartphones?
Hier ben ik ook geinteresseerd in. Is er een programma waarmee ik via Bluetooth mijn desktop op mijn w800 kan zien? Dat zou een stuk relaxter zijn als ik op mijn bed lig en ik een bepaald nummer uit mijn playlist wil selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem,

Zoals ik eerder had gevraagt vroeg ik mij af of de telefoon die je bij een Vodafone abbonement krijgt was geblockeerd zodat je niet online kon updaten. Na Vodafone gebeld te hebben verwijzen zij mij door naar SE omdat het gewoon zou moeten werken. Se heb ik nog niet gesproken want die zijn op dit moment gesloten.

Als ik mijn telefoon wil updaten waar op dit moment versie R1L002 opstaat geeft het update programma aan dat mijn telefoon al up-to-date is dit lijkt mij dus van niet omdat de nieuwste versie voor mijn K750i versie R1N035 is.
Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:15:
[...]

wauw. wat 1 duidelijke vraag.
Als je mediaplayer pauzeert, met het mediaplayer-scherm gemaximaliseerd, verbruikt hij (k750/w800) wel degelijk meer stroom.
Echter, als je op de play/pauze knop drukt om te spelen en daarna om te pauzeren/stoppen, stopt de mediaplayer in z'n geheel. (ook als je naar volgend nummer klikt en dàn stopt)

Vraag beantwoord ?
sorry zie het al er stonden wat foutjes in hehhe maar ik begrijp het bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Firecow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:56:
ja....

Laat maar ik ga wel naar de winkel :)
Dat moet zowiezo als je het abbo'tje wil afsluiten. Maar je kan ook ff in topic deel 1 en 2 zoeken op belcompany, en dan vind je genoeg reactie's.
Maar ik ben gister nog geweest voor een 2e toestel. En je bent in totaal 252 kwijt voor 1 jaar. 40 voor toestel en 212 voor abbo. Niet meer en niet minder.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:03:
[...]

Hier ben ik ook geinteresseerd in. Is er een programma waarmee ik via Bluetooth mijn desktop op mijn w800 kan zien? Dat zou een stuk relaxter zijn als ik op mijn bed lig en ik een bepaald nummer uit mijn playlist wil selecteren :)
voor winamp? zijn ook andere pracht programma's voor :) Bijvoorbeeld Puppetmaster of Bemused ( deze is gratis, voor de j2me applet moet je even zoeken naar bemused j2me... )

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:45
Een vraag die ik nog niet tegen was gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/5006/k74vc.jpg

Als je zo'n verloopstekkertje gebruikt, werkt de radio dan nog (aangezien de radio alleen werkt in combinatie met de headset)?

[ Voor 33% gewijzigd door BarôZZa op 13-10-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:53:
Een vraag die ik nog niet tegen was gekomen:

[afbeelding]

Als je zo'n verloopstekkertje gebruikt, werkt de radio dan nog (aangezien de radio alleen werkt in combinatie met de headset)?
ik neem aan van wel, ik denk dat je wel wat mindere ontvangst voor lief moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:51:
[...]

Hier sluit ik me helemaal bij aan . ;)
Ik neem aan dat je je pc wel update, windows b.v. of virusscan, (media)player e.d.?
Vind het niet meer dan normaal, dat als je een update kunt doen voor betere software, dat je deze dan ook doet (video- en fotokwaliteit beter b.v.).
Dit heeft mijns inziens niks te maken met iets maken wat niet kapot is.
SE vertrouwende, neem je aan dat je er bij een update op vooruitgaat.
Ik vind het dan ook niet meer dan normaal, dat mensen proberen te updaten.
Bij mijn olympus fotocamera heb ik dit al diverse malen zonder problemen gedaan.
Helaas blijkt dat vertrouwen niet terecht en wordt er op dit forum (gelukkig) gewaarschuwd door mensen die dit (helaas te laat) hebben ondervonden.
Het vreemde zit hem erin dat de SE updates problemen kunnen geven en dat er voor gewaarschuwd moet worden op een forum.
Kun je je daar (ook) bij aansluiten? :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:14:
[...]

Hey andre, zou je een foto kunnen posten van het scherm als je een filmpje aan het kijken bent.
Alvast bedankt
Als ik fullscreen speel lijkt me dat je niet zo spannend.
Ik post wel ff iets wat niet fullscreen speelt ;)
Sorry voor de lamp links 8)7

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/Kelly.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:06:
[...]

Ik neem aan dat je je pc wel update, windows b.v. of virusscan, (media)player e.d.?
Vind het niet meer dan normaal, dat als je een update kunt doen voor betere software dat je deze dan ook doet (video- en fotokwaliteit beter b.v.).
Dit heeft mijns inziens niks te maken met iets maken wat niet kapot is.
SE vertrouwende, neem je aan dat je er bij een update op vooruitgaat.
Helaas blijkt dat vertrouwen niet terecht en wordt er op dit forum (gelukkig) gewaarschuwd door mensen die dit (helaas te laat) hebben ondervonden.
Ik vind het dan ook niet meer dan normaal, dat mensen proberen te updaten.
Bij mijn olympus fotocamera heb ik dit al diverse malen zonder problemen gedaan.
Het vreemde zit hem erin dat de SE updates problemen kunnen geven en dat er voor gewaarschuwd moet worden op een forum.
Kun je je daar (ook) bij aansluiten? :?
Eigenlijk moet je dat aan mij vragen i.p.v. aan iemand die mijn mening klakkeloos overneemt (no flame intended) |:(
Ik had het geluk dat de video kwaliteit e.d. bij mijn toestel de beste is tot nog toe omdat dit 'toevallig' bij de 1e firmware al optimaal was.
Een paar dingen kunnen nog beter zoals een nog stabielere BT, minder ruis in donkere foto's en de algemene snelheid, maar die dingen vind ik niet onoverkomelijk ;)
Bij elke nieuwe firmware zag ik problemen opduiken die ik niet wilde hebben, pas bij de laatste firmware is de video- en fotokwaliteit allebei beter dan bij oudere firmware.
Maar ja, dan werkt upgraden weer niet of half en heb je opeens een probleem met het uitlezen van je memstick 8)7
Er is op dit moment geen firmware die ik zou verkiezen boven de eerste, maar ik weet inmiddels dat bijv. BT nog sterk verbeterd wordt en dat SE dit al voor elkaar heeft.
De communicatie via de officiële kanalen over firmware is niet goed, al kan dat ook met een stukje imago te maken hebben, nl. liever niet openlijk zeggen dat je iets niet goed doet ....
Via andere kanalen kun je echter wel aan die info komen, dus wie zoekt zal vinden :9
Het is natuurlijk jammer als je een toestel hebt gekocht met een nieuwere firmware dan de mijne, in dat geval zou ik ook een upgrade overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:09:
[...]

Als ik fullscreen speel lijkt me dat je niet zo spannend.
Ik post wel ff iets wat niet fullscreen speelt ;)
Sorry voor de lamp links 8)7

[afbeelding]
hoezo niet spannend ? alsin: saai/stom/vervelend/onmogelijk/hype/gedoe ?
ik kan je niet volgen. ik voordelen van de dingen die ik fullscreen kan afspelen, behalve dat de ratio's (h*b) af en toe niet lekker lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:27:
[...]

hoezo niet spannend ? alsin: saai/stom/vervelend/onmogelijk/hype/gedoe ?
ik kan je niet volgen. ik voordelen van de dingen die ik fullscreen kan afspelen, behalve dat de ratio's (h*b) af en toe niet lekker lopen.
Is mijn foon dan zo bijzonder, ik wil ook wel fullscreen posten hoor ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/Kelly1.jpg

Hey grappig, dat intefereert met het fototoestel (blokjes die ik op de foon niet zie).

[ Voor 18% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-10-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-Andre,
Ik stel je reactie erg op prijs, vooral omdat je met een heel goede argumentatie komt.
Zoiets helpt dit forum vooruit.
Toen ik las dat jij de eerste fimware nog had en je dat zo beargumenteerde met, don't fix etc., vond ik dat gezien de context waarin de vraag gesteld werd (SE guru), eigenlijk wel een grappig antwoord!
Ik stoorde me wel aan het inderdaad klakkeloos overnemen daarvan! (en zijn voorgaande reactie van: "heb jij een bord voor je kop?")
Zulke reacties kunnen mijns inziens achterwege worden gelaten, vandaar. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:36:
[...]

Is mijn foon dan zo bijzonder, ik wil ook wel fullscreen posten hoor ;)

[afbeelding]

Hey grappig, dat intefereert met het fototoestel (blokjes die ik op de foon niet zie).
edit: Ik zie net dat je het aangepast hebt, nogmaals bedankt

Een algemene vraag, hoe zit het met de joystick, want wil morgen even langs de belcompany om de k750i te halen icm telfort200 abo en stop er dan een sim-only abo in van vodafone, heb alleen niet zo'n goede ervaringen met joystickjes (nokia 6600(ok SE is geen NOKIA)) maar toch :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ok, da's duidelijk Han ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-10-2005 22:44 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.