Ik heb altijd mijn pc aan..
en als ik er achter zit ook DScaler
Alleen nu werkt dat hele HID gedoe niet ..
Dus ff proberen met de Standaard Windows BT drivers..
heb nu Widcomm
of kan ik beter bluesolei of zo nemen ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ik gebruik zelf ook de widcomm drivers met een stick van msi.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:19:
![]()
![]()
..
Ik heb altijd mijn pc aan..
en als ik er achter zit ook DScaler
Alleen nu werkt dat hele HID gedoe niet ..
Dus ff proberen met de Standaard Windows BT drivers..
heb nu Widcomm
of kan ik beter bluesolei of zo nemen ?
[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 11-10-2005 20:27 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Zal wel enige moeite kosten. Geen idee, nooit in verdiept aangezien ik er al eentje heb. Maar dit is niet iets dat hier besproken mag worden...Topicwarning is er hier nog, maar in de vorige stond er wel iets over illegale firmware (zelfs al is dit eigenlijk wel legale, maar voor een andere apparaat)paragon schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:00:
[...]
En dit kan je dan ook zonder problemen doen of moete je "rare acties" uithalen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
ja erg k*t, heb daarom voor de zekerheid een verzekering er bij genomen dus ook tegen diefstal verzekerd etc..! hopen dat ie nog terug komtVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:11:
Het ergste wat je kan overkomen is mij gebeurd, splinternieuwe w800 afgejat![]()
Balen balen..
zit nu met allerlei accesoires waar ik niks aan heb (lader, hoofdtelefoon etc), dus al iemand interesse heeft hoor ik het wel...
vet!bassjuh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:39:
Ik denk laat ik ook eens iets nuttigs toevoegen aan dit forum.
Ik heb ff een bluetooth hid in elkaar geflanst voor Dscaler ( prima (gratis) programma waar mee je tv kan kijken en het programma gelijk het signaal deinterlaced ( dus verbeterd ) )
Hier issie : ( klik op plaatje voor download )
[afbeelding]
Functies :
Joy-Links = Zoom uit
Joy-Rechts = Zoom in
Joy-Boven = Volgende Zender
Joy-Down = Vorige Zender
Joy Druk = Vorig Kanaal ( had je hem eerst op discovery en daarna op tmf springt tie weer netjes naar discovery)
1 - 0 = wat ze horen te doen
linker knop = toetsen blokkeren
rechter knop = volledig scherm
Vol knop + = vol up
Vol knop - = vol down
# = Pause ( Freeze Beeld )
* = Mute
camera button = Dscaler afsluiten ( wat overigens helaas niet werkt op een of andere rare manier maar goed, daar zit men vast niet om verlegen)
Njoy!
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 20:34 ]
Verwijderd
Whehe WOEIbassjuh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
ik gebruik zelf ook de widcomm drivers met een stick van msi.
Ik heb geen problemen, het kan wel zijn dat je eerst even vanuit je pc een paartje moet maken met de 2 en ff discover services moet doen. Dit heb ik gedaan en hierna werkte het eigenlijk vlekkeloos
Edit:
als het goed is staat dan mouse & keyboard er tussen zoals hier :
[afbeelding]
Heb hem even gauw iets veranderd, ik denk niet dat je de functie "Lock Keys" vaak gaat gebruiken dus die heb ik maar omgeruilt met de mogelijk tot afsluiten van DscalerVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:32:
[...]
Whehe WOEI![]()
![]()
Dank ..
ik had mijn extra formaat oordoppen van mijn net nieuwe Headset van deW800i al in me oren en zo gestopt..
maar ik had alles geprobeerd.. behalve dit !
nu behoord het bij iedereen te werken
Dank.. nu alleen nog ff kunnen afsluiten
Gewoon het bestandje in het mapje overig van je telefoon zetten. en vanuit je telefoon weer in het mapje overig het bestandje installerenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:29:
*text waar ik niet op wil reageren :P*
vet!
ja kan je misschien iets duidelijker zijn van hoe dat werkt, welke stappen je moet doorlopen bijv, en wat je nodig hebt? alvast bedankt!
Had ik in het begin ook, maar er zitten verschillende maten dopjes bij. kleinere dopjes gebruiken hielp bij mij primabendedit schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:44:
Ben ik de enige waarbij de oordopjes van de w800 niet blijven zitten?
[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 11-10-2005 20:47 ]
Verwijderd
Nogmaals Dank ..bassjuh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:39:
[...]
Heb hem even gauw iets veranderd, ik denk niet dat je de functie "Lock Keys" vaak gaat gebruiken dus die heb ik maar omgeruilt met de mogelijk tot afsluiten van Dscaler
Hij staat Hierrrr
Njoy
Ja, is ook geen probleem maar als je snel naar zender tien wilt en je drukt ff snel op de 1 en daarna snel op 0 ga je netjes naar zendertje 10Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:52:
[...]
Nogmaals Dank ..
Maar nu we toch bezig zijn en aangezien het toch heel makelijk is om de 0 te veranderen naar screenshot ?
Verwijderd
jah maar dan heb ik toch niet die achtergrond ?bassjuh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:54:
[...]
Ja, is ook geen probleem maar als je snel naar zender tien wilt en je drukt ff snel op de 1 en daarna snel op 0 ga je netjes naar zendertje 10
Das ook wel makkelijkMaar als je wil wil ik het eventueel wel ff aanpassen ? ( kan je overigens ook zelf doen met de software die in de startpost staat
)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 20:57 ]
Vooruit dan maar weerVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:57:
[...]
jah maar dan heb ik toch niet die achtergrond ?
die vind ik zo simpel zo mooi
en je kan ook op 9 doen ..
en dan hoger
Verwijderd
nou bij mij gaat m'n telefoon altijd aan. Of ik nou de C knop meteen weer los laat, hem de hele tijd ingedrukt hou of tot vlak na dat Windows toontje. Hij gaat altijd aan. Iemand tips?Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:48:
[...]
Wat ik volgens mij nog niet ben tegengekomen:
je moet het knopje 1 sec nadat je pc je mob. herkent de c knop LOSLATEN....
je mobiel hoort NNIET aan te gaan. Hierdoor gaat ie denk ik alleen in FLASH modus...
en als je niks ziet op je mobiel dan is het goed....
meestal maakt winxp een geluid bij het vastkoppelen van HW...
Zodra je het eerste toontje hoort meteen loslaten die c knop...
dan hoort ie goed te gaan.
dat deed mijne ook, heb hem na die tijd gewoon weer uitgezet, 20 ''a 30 seconden gewacht en hop daar ging dieVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:35:
[...]
nou bij mij gaat m'n telefoon altijd aan. Of ik nou de C knop meteen weer los laat, hem de hele tijd ingedrukt hou of tot vlak na dat Windows toontje. Hij gaat altijd aan. Iemand tips?
Kleine hardware en software, korte poten 5 in den haag, heb jij ook het camera probleem?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:15:
[...]
Wat voor SESP was dat? Hardware of software?
In mijn oor zitten ze prima (middelste formaat). Maar ben 1 dopje kwijt! (Het rubbertje dan hè). Iemand die het grote of kleine formaat gebruikt en het middelste formaat kan missen?bendedit schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:44:
Ben ik de enige waarbij de oordopjes van de w800 niet blijven zitten?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
Er is een programme genaamt puppetmaster wat dit kan... het werkte iig met de Nokia 6230 prima en het is een J2ME app dus het zou op de K700 ook moeten werken, de trail werkt 10 minuten per keer, voor de full versie moet je betalenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:18:
Hoi..
Volgens mij kon je met de K700 de desktop besturen ...
maar ook met beeld of zo ?
ik kan nu mijn muis enzo wel besturen ..
maar ik wil graag beeld zien ?
ik zag dat speedy andre met beeld bezig was..
Dus ik vroeg me af of dit mogelijk is/wordt ?
Verwijderd
http://www.users.on.net/~...tMaster/docs/PMQS-SE.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:44:
Woei ..
puppet master trail erop enzo ..
werkt niet zo goed
maar dat vraag ik wel aan iemand anders inplaats van hier het forum topic te verspammen met onzin omdat ik het niet goed snap..
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
In de winkel krijg je een bonnetje er bij, garantie dus en heb je een nieuwe.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:00:
[...]
volgens mij is dat ding €40 waard ofzo?
je mag em voor €35 hebben.
Ik bedoel iets anders met 'beeld'Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:18:
Hoi..
Volgens mij kon je met de K700 de desktop besturen ...
maar ook met beeld of zo ?
ik kan nu mijn muis enzo wel besturen ..
maar ik wil graag beeld zien ?
ik zag dat speedy andre met beeld bezig was..
Dus ik vroeg me af of dit mogelijk is/wordt ?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Dat kan je handmatig ook wel terugzetten.Sir_Killalot schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:21:
Begint de telling van de digitale foto's trouwens weer opnieuw als je de W800i update ?
Verwijderd
Die 30-kliks héCanaria schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:13:
Het programma Sailing Clicker is er nu ook voor Windows. Hiermee kan je met een grafische interface op je telefoon de pc via bluetooth bedienen.
Eerdere versies ondersteunden de K750i (en Windows) niet. De laatste versie dus wel.
De Sailing Clicker client op je telefoon is een Java toepassing en het werkt heel prettig vind ik.
Verwijderd
Ja, dat gebeurt dus.Sir_Killalot schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:35:
ik wil dus dat ie gewoon doorgaat waar ie was
Verwijderd
iig wel op de w800GeFke schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:12:
Weet er iemand of je het spel sudoku op de K750i kan spelen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 00:08 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-10-2005 02:50 ]
Verwijderd
Ik vraag het zo maar , zodat de mensen die kunnen zoeken het ook gelijk vinden...Mail me voor K750i/W800i screenprotectors :-)
Greetz Big-R
Verwijderd
Het is uiteindelijk geluktbassjuh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:48:
[...]
dat deed mijne ook, heb hem na die tijd gewoon weer uitgezet, 20 ''a 30 seconden gewacht en hop daar ging die
Verwijderd
Ja ik heb ook een Camera probleem + Engelse firmware + Bij walkman en dan als je volume hoger of lager doet dan krijg je een blanco scherm te zien.Praetorian schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:50:
[...]
Kleine hardware en software, korte poten 5 in den haag, heb jij ook het camera probleem?
Het is een doorzichtige sticker (op maat) die het hele display bedekt, er zit een harde en gladde laag op die beter tegen krassen bestand is dan het display glaasjeBig-R schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 07:39:
@ Speedy-Andre:
Ik vraag het zo maar , zodat de mensen die kunnen zoeken het ook gelijk vinden...
Hoe moet ik dat zien?
Een plastic laagje ofzo?
en die dingen verkoop jij of zijn ze ook te vinden op een webshop?Speedy-Andre schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:17:
[...]
Het is een doorzichtige sticker (op maat) die het hele display bedekt, er zit een harde en gladde laag op die beter tegen krassen bestand is dan het display glaasje
Waar kan ik die shortcut downloaden?Speedy-Andre schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:39:
M'n handleiding voor internetten via BT is weer bijgewerkt, de batchfile is vervallen en alles staat nu in de shortcut, die je in een keer kunt downloaden
Je hoeft alleen nog de getallen met list.bat op te vragen en in de shortcut te zetten
Als het niet werkt, dan lees ik het wel
Verwijderd
Ja het zou grappig zijn als dat gaat lukken. Toch lijkt me het een probleem via een tv kaart omdat de datastroom enorm groot is en in real time gecomprimeerd zal moeten worden. Overigens wanneer ik via internet op de foon een stream van bijv het journaal wil bekijken dan gaat dat helaas niet bij mij . Heb jij dezelfde ervaring ?Speedy-Andre schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:03:
[...]
Hij heeft alleen maar de bediening van dscaler op de foon gemaakt, niet dscaler zelf![]()
Ik ben nog bezig om een tv stream op de foon te krijgen via BT, probleem is dat ik een midlet nodig heb die dat kan
[ Voor 8% gewijzigd door BastiaanN op 12-10-2005 12:22 ]
Verwijderd
Het zou mooi zijn als het ook je tv beeld van je tv kaart naar je foon kan halen via BT. Ik lees alleen over gprs.Speedy-Andre schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:32:
[...]
Ik bedoel iets anders met 'beeld'![]()
Maar kijk hier eens, een werkende trial die je hele desktop afbeeldt op je foon, incl. vergrootglas![]()
Hij heeft op zich geen moeite met mijn desktop van 1600x1200, maar sneller wordt ie er niet van
Dat programma gebruiken lijkt me ook een duur grapje inderdaad, maar misschien is dat programma op de zelfde manier te starten als je met opera mini kan ( aka via de device explorer zodat je dan internet via je pc hebt ... ) proberen waardVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:34:
[...]
Het zou mooi zijn als het ook je tv beeld van je tv kaart naar je foon kan halen via BT. Ik lees alleen over gprs.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 12:42 ]
Ja probleem had ik eerder ook. Als de headset ingeplugd is en dus op profiel 'headset' staat dan gewoon ff de stille modus inschakelen (# lang indrukken). Als het goed is hoor je dan de bel-en sms tonen via de headsetBounceMeister schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:49:
Ik heb een K750i met de meegeleverde headset. Als ik gebeld wordt, hoor ik geen beltoon of geluidje in de headset zelf, dat was bij mijn oude Z600 wel het geval. Ik kan in het menu niets vinden om dit in te stellen.
Is dit wel mogelijk op de K750i?
preciesBig-R schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:38:
Kopieër 'm naar bv de map overige...
Dan via je tel de app. installeren, die dus in de map overige zit
Ik ga dit topic ook weer volgen, ik wacht al een tijdje op m'n K750I , ik krijg over 2 weken een gloed nieuwe
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die wil ik ook welVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:55:
nee, iedereen heeft datje kan de taalinstellingen veranderen door
verktøy --> instillinger --> språk --> english
Volgens mij heb ik het in het vorige topic ergens langs zien komen maar ik kan het niet meer vinden.
Ik zoek namelijk een emulator waarmee je gameboy/nes games kan spelen. Vroeger had ik er een voor mijn nokia telefoon maar ook die kan niet meer vinden
Nee, die krijgt iedereen.dangerpaki schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:46:
[...]
trouwens ben ik de enige die een noorse of een deense versie van opera mini op mn w800i krijg als ik die installeer?
Ik heb er wel 1 gevonden voor Nes games... alleen helaas geen freewareVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:55:
nee, iedereen heeft datje kan de taalinstellingen veranderen door
verktøy --> instillinger --> språk --> english
Volgens mij heb ik het in het vorige topic ergens langs zien komen maar ik kan het niet meer vinden.
Ik zoek namelijk een emulator waarmee je gameboy/nes games kan spelen. Vroeger had ik er een voor mijn nokia telefoon maar ook die kan niet meer vinden
Verwijderd
bron: HowardForums.comvNES runs pretty acceptably on the SonyEricsson k750i. It can play most games that are 256K and under, and the ones that work are playable.
I currently have Dragon Quest III, Super Mario Bros and Double Dragon II in my vNES and they're all very playable. I'm running them at full-screen, horizontal and scaled a little larger so that i can read the text.
Some wierd things:
Some earlier ROMs that you'd expect to work don't - games like Excitebike and Kung Fu were unplayable.
Downsides:
Sound is not emulated in the J2ME version (although I heard there's sound on the Symbian version). It's a bummer, but I don't miss the NES sounds too much. The cool thing about the k750i is that I can start up my media player with some MP3s, minimize the media player and run vNES at the same time
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 13:25 ]
Verwijderd
Thanks, hier was ik ook naar op zoek!eaalb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:44:
[...]
Ja probleem had ik eerder ook. Als de headset ingeplugd is en dus op profiel 'headset' staat dan gewoon ff de stille modus inschakelen (# lang indrukken). Als het goed is hoor je dan de bel-en sms tonen via de headset
Ik heb 2 dagen geleden geupdated en heb deze versie :Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:30:
Gisteren een update gedaan (w800i).
1e bug gevonden±<
Ik kan mijn wekker niet meer aanzetten. Instellen gaat wel maar hij staat dan niet aan. Je ziet ook geen wekkertje in je display![]()
Iemand dit ook?
Mijne werkt prima met deze software, ook de wekker heb hem toevallig vanmorgen nog gebruikt. Maar heb je wel een Master Reset gedaan? Dit wil namelijk nog wel eens werken ( natuurlijk wel even alles backuppen incl. de standaard games want die raak je dan kwijtR1N035
prgCXC1250092_EU_1_CA R1N035
Software Versies voor
LCD-Scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0
Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5
Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1E
Aanpassing
CDR102425/17 R2A
cxc1250093 R1N035
EUROPE_3
Content Versie
PA11
Op mijn 'K800i' met de laatste versie software (R1N) doet het alarm het gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:30:
Gisteren een update gedaan (w800i).
1e bug gevonden±<
Ik kan mijn wekker niet meer aanzetten. Instellen gaat wel maar hij staat dan niet aan. Je ziet ook geen wekkertje in je display![]()
Iemand dit ook?
[ Voor 7% gewijzigd door SambalBij op 12-10-2005 13:44 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Iemand??bassjuh schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:20:
Ik heb een vraagje, heb al lopen zoeken maar kan het helaas niet vinden.
Als je de walkman player gebruikt van de w800i met je headset, is er dan een mogelijkheid om te zorgen dat tie stopt zodra het stekkertje er uit gaat. ( als ik in de bus zit en het stekkertje valt er uit zit iedereen me nogal raar aan te kijken)
Maar ik ben bang dat dit niet mogelijk is ??
Ik kan me niet voorstellen dat dit kan aangezien ik nergens een instelling ben tegengekomen die met het wel of niet inpluggen van de headset te maken heeft. Misschien moet je dan echt de software induiken; hij gaat wel automatisch op profiel handsfree als je de headset inplugt. Je tel zou dus in essentie wel moeten kunnen reageren op het wegvallen van je hedset tijdens het muziek luisteren. Hoe? Kein Ahnung.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 19:40 ]
Verwijderd
Door dat hij in je broek zit en de stekker verrot is ?pina schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:48:
[...]
hoe kan de stekker er nu plots uitgaan als hij in de telefoon zit??
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 15:52 ]
[ Voor 21% gewijzigd door stormfly op 12-10-2005 16:04 ]
Wat dacht je van de startpost of handleiding?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:50:
Woei ..
Ik heb net wat bij toeval ondekt..
vond het al zoraar.. en nergens gelezen in de laatste 3/4 topics inclusief de paar laatste K750i..
je kan naar een volgend nummer gaan (zelfde bij radio maar dan ander station..)
door de volume knop een tijdje ingedrukt te houden tot ie verspringt.. ongeveer 3 sec..
Is dit niet al tich keer langs gekomen!?stormfly schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:01:
OPLETTEN MET UPDATEN
SonyEricsson K750i geupdate en alleen nog maar Engelse menu's ! SE geeft aan dat de flash file online niet goed is. Je kan hem alleen nog terug krijgen door naar een SP te gaan in de stad met aankoopbon.
Ik hoor iedereen over een master/harde reset maar hoe doe je die ? Gewoon via het menu of via een code.
Ik zou iedereen aanraden om te wachten met updaten want hij gooit je taalpakket alleen naar Engels.
EDIT: oplossing voor het probleem met de talen is een master reset te geven via het menu en dan is hij wel weer Nederlands. Wel stom dat SE dan zegt dat er geen oplossing is....
Nope. Voorlopig zit dat gewoon lekker ingebakken in je foon. Denk ook niet dat ze dat gaan veranderen.koos.d schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:56:
Is het mogelijk om die "Sony fun", "m-guide" etc links eruit te gooien? Want ik vind het irritant dat het overal staat, zoals bij de afbeeldingen, games etc.
Bij de een werkt het wel. Bij de ander niet. Een echte oplossing is er dus gewoon niet.stormfly schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:18:
Hmmm ik heb flink gezocht en het maar op één forum goed gelezen, misschien iets voor in de start post ?
[ Voor 38% gewijzigd door Victorio op 12-10-2005 16:42 ]
Ik weet niet, overkwam me gister in de bus toen ik gauw wou opstaan... Het stekkertje zit normaal ook wel goed vast... Maar goed het zal wel weer aan mij liggen danpina schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:48:
[...]
hoe kan de stekker er nu plots uitgaan als hij in de telefoon zit??
Verwijderd
Inderdaad ja, ik vind het echt jammer dat het op deze manier gaat.DaannO schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:09:
Is dit niet al tich keer langs gekomen!?
Jep, mail me maar voor meer info (voor email zie m'n profiel).dinow schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:28:
[...]
en die dingen verkoop jij of zijn ze ook te vinden op een webshop?
ben sinds een week de bezitter van een k750i, en ben der erg blij mee alleen dat scherm is vervelend, onmogelijk om het schoon te houde
Er staat een link naar de shortcut in mijn handleiding (en die vind je in m'n sig)
Overkomt mij ook vaak genoeg hoor. Maar dan wel tijdens het fietsenbassjuh schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:46:
[...]
Ik weet niet, overkwam me gister in de bus toen ik gauw wou opstaan... Het stekkertje zit normaal ook wel goed vast... Maar goed het zal wel weer aan mij liggen dan
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
[ Voor 20% gewijzigd door elmo13th op 12-10-2005 18:18 ]
random uninspiring quote
Levi (Utrecht)
Verwijderd
Verwijderd
Andre, zou je 's kunnen uitleggen hoe je in vredesnaam de verbinding legt tussen beide? Ben al een tijd aan het prutsen geweest, maar krijg 't niet voor elkaar...ben goed met computers en met netwerken, maar die bluetoothverbindingen krijg ik nauwelijks gerealiseerd....Speedy-Andre schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:32:
[...]
Ik bedoel iets anders met 'beeld'![]()
Maar kijk hier eens, een werkende trial die je hele desktop afbeeldt op je foon, incl. vergrootglas![]()
Hij heeft op zich geen moeite met mijn desktop van 1600x1200, maar sneller wordt ie er niet van
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 19:47 ]
Verwijderd
Woei..Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:33:
Ik heb een probleem, ik heb vandaag geprobeerd mijn SE D750i met W800 software te update via SEUS.
Echter is dit niet gelukt......... SEUS gaf aan dat er momenteel geen update beschikbaar is voor mijn toestel.
Dat snap ik ook wel want het is niet de orginele software van de W800, vermoedelijk de Davince-software.
Weet iemand of ik dan wel de update van de D750i kan gebruiken zonder dat er weer T-mobile logo's of een sim-lock terug komt in het toestel.
Of loop ik het gevaar dat het cracht en heb natuurlijk geen garantie omdat het geflasht is, dus ik wil zo min mogelijk risico lopen.
ik hoor graag van jullie...................
gr Bas
Voor die snelheid hoef ik niets in te stellenSir_Killalot schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 02:45:
Ik heb de snelheid van mijn Bluetooth verbinding trouwens kunnen verhogen met de nieuwste versie van MyPhoneExplorer, als ik bij options de OBEX packetsize van 2048 naar 4096 Bytes zet ga ik van 30 KB/s naar 43 KB/s
(dit met een Cellink BTA-6030 Class 1 BT 2.0 USB dongle)
Leeg
Je bent niet de eerste waarmee het niet gelijk luktVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:40:
[...]
Andre, zou je 's kunnen uitleggen hoe je in vredesnaam de verbinding legt tussen beide? Ben al een tijd aan het prutsen geweest, maar krijg 't niet voor elkaar...ben goed met computers en met netwerken, maar die bluetoothverbindingen krijg ik nauwelijks gerealiseerd....
Volgens mij hoort dit hier nietBlackiE1982 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:47:
Voor de mensen die Shrek nog een keer willen zien. Ik heb deze naar mp4 geconverteerd met nero recode. Ik moet zeggen, goede kwaliteit alleen in verticale stand. Horizontaal minder. Geluid ook goed.
*haalt braaf linkje weg*
[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 12-10-2005 20:03 ]
Uhmz als ik jou was zou ik die link snel weghalen want dit is gewoon illegaal downloadenBlackiE1982 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:47:
Voor de mensen die Shrek nog een keer willen zien. Ik heb deze naar mp4 geconverteerd met nero recode. Ik moet zeggen, goede kwaliteit alleen in verticale stand. Horizontaal minder. Geluid ook goed.
Deze werkt bij mij niet op mijn gsm wel op mijn pcBlackiE1982 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:47:
[ Voor 37% gewijzigd door robbertb op 12-10-2005 20:39 ]
Verwijderd
Alles in de map "overige" en dan sub mappen maken ..robbertb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:12:
[...]
[knip?]
Hoe doen jullie dat eigenlijk met bestanden op de memorystick zetten. Ik had namelijk een extra directory op de root van de stick gezet, maar daar kan ik op de gsm niet bijkomen? Om nou alles in de Mp3 directory te zetten vind ik ook niet zo netjes.
Verwijderd
Uhmm..Sir_Killalot schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:09:
Nero heeft trouwens een leuke site waar trailers opstaan die speciaal voor telefoons gemaakt zijn om Nero Digital te promoten: http://trailer.nerodigital.com/eng/index.html
Als je de filmpjes .3gp ipv .mp4 als extensie geeft kan je ze op je foon bekijken
.mp4 ziet ie als muziekVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:16:
[...]
Uhmm..
MP4 werkt ook op je mobieltje hoor..
want anders zou het niks uitmaken met de extensie wijzigen ..
dat verandert niks aan de codec..
zo kan je van Avi geen GP3 maken dan afspelen ..
Verwijderd
Uhmm ?
vaag, bij 1 van de filmpjes kreeg ik net alleen 'Afspelen' maar nu ik weer een .mp4 bestand in de videomap zet krijg ik wel 'Bekijken'Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:40:
[...]
Uhmm ?
Niet bij mij ..
ik had de Chatman Clip in MP4 gemaakt en hij gaf gewoon beeld.. + geluid
Bij mij speelt Shrek prima op m'n K750irobbertb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:12:
[...]
Deze werkt bij mij niet op mijn gsm wel op mijn pc
[ Voor 24% gewijzigd door Levi op 12-10-2005 22:24 ]
Levi (Utrecht)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq