MPmad schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:32:
Dat ook, en dat je op geen enkele manier laat blijken aan de douane dat je je iPod daar hebt gekocht anders kun je bijlappen. Stuur de handleiding, garantiepapieren etc. met de post naar Nederland en probeer je iPod er als gebruikt uit te laten zien. Wat muziek er op zetten en misschien wat gebruikerssporen maken. Maar die krijg je sowieso als je van plan bent hem ook daar in de VS te gebruiken.
Daar heb ik allemaal aan gedacht, en dat komt allemaal wel goed, hoop ik! Ik bedoel meer dingen waar ik bij het aanschaffen rekening mee moet hebben.
Verder zal de AC-adapter die je er daar bij krijgt anders zijn dan de Europese. En ik weet ook niet of Apple een wereldwijde garantie geeft, anders kun je je iPod lekker op jouw kosten naar de VS sturen als hij kapot gaat.
Misschien moet je nog eens nagaan of het het allemaal wel waard is.
Ik heb over de garantie Apple Care gebeld en daar kreeg ik te horen dat het totaal geen probleem was omdat de garantie zeker weten wereldwijd is. Ook heb ik al nagechecked hoe het met de accu zit(een ander topic hier op GOT) en dat bleek ook wel op te lossen, ik kreeg te horen dat de accu uit de VS gewoon hier op het stroomnetwerk past, omdat de accu variabel van 50 tot 240v is.