Don't You stare there, Operate!
Als je hem naar hier wilt laten sturen ben je zelden goedkoper uit, verzendkosten en invoerrechten zijn flink.
Je kunt m.i. beter iemand zoeken die er een voor je mee wil nemen.
Je kunt m.i. beter iemand zoeken die er een voor je mee wil nemen.
Je betaalt sowieso nog 19% btw over het product.
verder;
Bestellen in de US van Apple iPod (Verstandig ??)
Ipod in Amerika kopen
[rml][ iPod] Bangkok, wat kost dat?[/rml]
Invoerrechten??
MP3 speler in Amerika kopen
verder;
Bestellen in de US van Apple iPod (Verstandig ??)
Ipod in Amerika kopen
[rml][ iPod] Bangkok, wat kost dat?[/rml]
Invoerrechten??
MP3 speler in Amerika kopen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Wat kosten de verzend kosten en invoerrechten ongeveer? Heb je daar een indicatie van?
en als je er zelf 1 gaat halen in New York?
Want ik ga volgend jaar naar New York waarscheinlijk.
kan ik er ook in een internet café wat nummers er op pleuren zo dat ik niet met een gebruikt uitziende maar lege iPod aan kom
Of lees even de topics hierboven, ipv de meest voor de hand liggende vragen te stellen.super-muffin schreef op 10 oktober 2004 @ 19:07:
en als je er zelf 1 gaat halen in New York?
Neem een cd/DVD'tje mee met MP3's, gooi ze daar ergens op je ipod, smijt de dozentroep weg. Koop een iSkin oid en schraap 'm 1x langs de muur en een potlood whatever. Geen haan die er naar kraait. Gewoon in je broekzak houden op het vliegveld en niet wegstoppen.super-muffin schreef op 10 oktober 2004 @ 19:31:
kan ik er ook in een internet café wat nummers er op pleuren zo dat ik niet met een gebruikt uitziende maar lege iPod aan kom
Nadeeltje; de garantie is officieel niet wereldwijd, dus je moet maar afwachten of je (viavia) recht hebt op garantie als er zich gebreken voordoen.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
De garantie is wel wereldwijd.Hydraulik-Phunk schreef op 10 oktober 2004 @ 20:08:
[...]
Neem een cd/DVD'tje mee met MP3's, gooi ze daar ergens op je ipod, smijt de dozentroep weg. Koop een iSkin oid en schraap 'm 1x langs de muur en een potlood whatever. Geen haan die er naar kraait. Gewoon in je broekzak houden op het vliegveld en niet wegstoppen.
Nadeeltje; de garantie is officieel niet wereldwijd, dus je moet maar afwachten of je (viavia) recht hebt op garantie als er zich gebreken voordoen.
Verder is het geven van tips voor het omzeilen van de douane niet gewenst.
Reken er maar op dat je je aankoopbon mag overhandigen als ze je zien.
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt daar op letten. Ik denk dat het gevaar van bommen/drugs etc nijpender is dan een student met een Ipod...
Maar goed, wat kosten die units in Belgie? Iemand een idee?
Idd, zoek anders zelf even.seppie schreef op 10 oktober 2004 @ 21:10:
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt daar op letten. Ik denk dat het gevaar van bommen/drugs etc nijpender is dan een student met een Ipod...
Hou de Apple site in de gaten, kijk eens op een algemene Apple pagina en check de acties en aanbiedingen van Apple(web)stores. Voor 300 heb je als student al een nieuwe iPod uit de Applestore thuisliggen, hoef je niks voor te doen.
apple.pagina.nl
@chem;
Als ik als gewone reiziger mijn iPod meeheb hoef ik toch imo niet m'n aankoopsbewijs bij me te hebben, net zo min als dat van m'n horloge, kleding, gsm, pda (...) toch ?
En als de info om de douane te omzeilen moet weghalen stuur je maar ff 'n PM
[ Voor 19% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 11-10-2004 01:15 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Aankoopbewijs hoef je inderdaad niet bij je te hebben maar als ze denken dat je het heb gehaald uit waarever je net van terugkomt dan houden ze dat product gewoon tot je je bonnetje kan laten zien. Voor de iPod niet het geval maar de meeste electronica heeft een serienummer op het apparaat zelf. En aan de hand van de serienummer alleen al kunnen ze zien waar het vandaan komt.Hydraulik-Phunk schreef op 11 oktober 2004 @ 01:13:
[...]
Idd, zoek anders zelf even.
Hou de Apple site in de gaten, kijk eens op een algemene Apple pagina en check de acties en aanbiedingen van Apple(web)stores. Voor 300 heb je als student al een nieuwe iPod uit de Applestore thuisliggen, hoef je niks voor te doen.
apple.pagina.nl
@chem;
Als ik als gewone reiziger mijn iPod meeheb hoef ik toch imo niet m'n aankoopsbewijs bij me te hebben, net zo min als dat van m'n horloge, kleding, gsm, pda (...) toch ?
En als de info om de douane te omzeilen moet weghalen stuur je maar ff 'n PM
Mijn collega die terug naar NL kwam vanuit de antillen vertelde me dat ze zelfs dachten dat hij z'n 10 jaar oude horloge daar had gekocht.
Assume there are no rules and it's one big free for all
stille hoop zullen we maar zeggen.Sage schreef op 10 oktober 2004 @ 21:35:
Heb je uberhaupt zelf al ergens naar gezocht? Verbaast me dat Chem dit nog toelaat.
maar ik heb het er nu wel mee gehad. Je vragen zijn echt te basaal voor woorden, zoek ipv vraag is het credo hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.