Mogelijke Introductie iPod Video op 12 oktober*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134660

Ik heb dat met de Mini van mn zusje meegemaakt. Die verdween toen de Nano uitkwam en *pats*.. stuk. Maar toen kreeg ze een week later toch weer gewoon een mini. Maar misschien heb je geluk, de Mini verdween, en de iPod is gewoon opgevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
johnneman schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:49:
een beetje offtopic:
vandaag is mijn iPod G4 20gig kapot gegaan (hij werd superheet, ging raar piepen en het schermpje sloeg op tilt, sindsdien doet ie t niet meer), echt toeval hoor dat er nu een nieuwe iPod is.

Nu komt er dus vandaag of morgen een koerier om m'n iPod op te halen, zodat ik over een week of wat een vervangend model krijg. Ahum, maar nu is de iPod dus nét vernieuwd!

Zou ik dan een nieuwe iPod G5 krijgen?? Of trekken ze nog een G4 ergens uit de oude doos?
Je krijgt echt geen nieuwe iPod. Je hebt hier volgens mij nog een topic over lopen... Het is voor Apple namelijk niet echt interessant om hier aan te beginnen. Dan gaan namelijk spontaan alle oude iPods kapot en verkoopt Apple geen nieuwe meer. Dit is dus niet alleen goedkoper (4G met 4G vervangen), maar ook commercieel interessanter... Maar hopen kan geen kwaad :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Er is duidelijk iets aan de hand.
Ik heb gisteravond een Powerbook besteld en krijg net een mailtje :

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 20 oktober 2005 plaatsvinden.

Ik ben benieuwd... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kijk is aan:
PowerBook, Power Mac Updates To Come

With the iMac G5 now sporting DDR2 memory and PCI Express functionality, rumored updates to the PowerBook and Power Mac lines will likely roll out in the very near future, probably within a week. Stay tuned...
Bron: Thinksecret (http://www.thinksecret.com/news/0510oct12final.html)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

dit topic gaat over de ipod video, en niet over de powerbooks en die andere zooi

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:29

RnB

Sorry als ik hiermee iemand kwets :P , maar ik vind die nieuwe iPod echt, maar dan ook echt heeeeel lelijk.......... Ik vind de 4G veel mooier, en ik denk dat dat komt omdat ik de verhouding van het clickwheel en het scherm niet vind kloppen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95016

Hoedje schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:42:
[...]

//offtopic Ik doelde niet zozeer op de functies van Frontend, maar gewoon het vergelijken van een simpele afstandsbediening voor simpele taken met een "ingewikkelde" afstandbediening voor veel taken (terwijl wat je ermee moet doen, niet meegenomen wordt...). Het vergelijken van de functies en het nut van het één t.o.v. het ander is weer een heel andere discussie! //offtopic
okay daar heb je gelijk in. Het is trouwens wel een mooie discussie :*)
Wat mij betreft heeft Apple een stuk beter nagedacht over de functies die ze met hun afstandsbediening vervullen, veel van wat je met windows media center edition kan doen zou ik toch niet op mn tv en met de afstandsbediening willen doen en ik denk dat dat voor vrij veel mensen geldt.

Ik hoop dat er binnenkort eens écht nuttige media center 'pc's' komen, waarmee je dus wel gewoon je normale computertaken uitvoert maar die ook geschikt is om de media zaken via de tv (en evt geluidsinstallatie) te regelen met een simpele afstandsbediening ala deze van Apple. Dus eigk hoop ik gewoon op een iMac oid maar dan met tv out, 5.1 geluid en uiteraard een tv in functie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:35
Misschien willen mensen wel zo'n ipod. Tenslotte zitten deze mensen hier die ipod fan zijn. Maar ik zal daar ook wel een berichtje neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Zijn er al reviews ergens te vinden van de iPod? Ik heb al rondgekeken maar ik kon nergens iets vinden...

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23891

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

shameblaster schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:48:
dit topic gaat over de ipod video, en niet over de powerbooks en die andere zooi
Zeg houd je gemak eens even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95016

Reef_91 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:50:
Sorry als ik hiermee iemand kwets :P , maar ik vind die nieuwe iPod echt, maar dan ook echt heeeeel lelijk.......... Ik vind de 4G veel mooier, en ik denk dat dat komt omdat ik de verhouding van het clickwheel en het scherm niet vind kloppen.... :/
Ik vind de vorm van de 4G ook mooier, ik mis de afroindingen aan de voorkant, de hoeken zijn veel scherper (zoals bij de nano) en bij de nano vond ik al dat ze dat beter ronder hadden kunnen doen.
op dit plaatje zie je de scherpere hoek aan de voorkant vrij goed:
http://images.apple.com/ipod/images/specstop20051013.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 95016 op 13-10-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:14
Reef_91 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:50:
Ik ben het helemaal met je eens. Doordat de nieuwe iPod scherpere hoeken heeft oogt deze een stuk groter. Ookal zet je de 4G naast de nieuwe iPod.
Verder vind ik ook dat het er maar een beetje raar uit ziet met dat kleine clickwheeltje...zoals je al zei: de verhoudingen kloppen gewoon niet. Echter moet ik wel zeggen dat ik de Nano wel weer erg leuk vind, maarja daar kloppen de verhoudingen nagenoeg wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Goed, het event is geweest, dus we kunnen hier verder: [rml][ iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie[/rml]...

[ Voor 49% gewijzigd door Hoedje op 13-10-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Wat hij zegt ^^

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.