Brad schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
[...]
Persoonlijk zou ik voor Simyo kiezen. Ik ben een jaar geleden overgestapt van Vodafone naar Simyo, en mijn ervaring is dat het netwerk van KPN waar zij gebruik van maken een betere dekking en stabiliteit heeft.
Tevens is er de laatste tijd het een en ander aan kritiek jegens Hollandsnieuwe, onder andere vanwege de afronding per 100kb. Daardoor verbruik je volgens hun in veel gevallen meer data dan daadwerkelijk het geval is, waardoor je bundel sneller op is.
Bij Simyo heb ik
hier geen last van, en komt de hoeveelheid verbruikte data vrijwel altijd overeen met wat mijn telefoon aangeeft.
Dit kan ik bevestigingen. Had zelf VF, met internet op een of andere manier time-outs. Toen naar Simyo gegaan, top bereik.
Nu met 4G overstap gemaakt naar
Hi. Simyo vroeg 5 euro, daardoor 1 euro te duurder. Verder heeft Simyo nog 2 nadelen tegen over
Hi.
100 bel/sms @simyo
100 bel (netto dus)/onbeperkt sms @
hi
elke MB buiten je bundel is per mb betalen @simyo. Bij
Hi word je terug gezet als je buiten je bundel komt dat je nog wel een beetje kan internetten, geen extra kosten.
Is simyo slecht? Nee zeker niet, support en forum is echt top en geen hoge bel / internet wensen en kom je niet buiten je bundel kies simyo.
Hi is wat groter dit merk in support.