Indeling volgens die link klopt inderdaad niet. Zal wel ff overheen gaan voordat duidelijk wordt wat precies de nieuwe eisen zijn.Anoniem: 154231 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:49:
die indeling klopt dus niet Gunnery Sergeant is n vriend van me, met 8000 punten.
ik heb ongeveer 8600 punten en ben nu Gunnery Sergeant
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lekker bezig bij EA, moet 2,5 gb vij maken op c... di ik dus niet heb!!!
Anoniem: 23530
Hmmmm, zoals altijd loop ik in zeven sloten tegelijk dus heb ik alle TMP en TEMP verwijzingen veranderd, dus ook de machinevariabelen (onderaan de uservariabelen) en ook nog eens gereboot. Probeer het eens.Redje schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:57:
[...]
Dat had ik al veranderd naar D:\temp met 6GB vrij maar dan krijg ik nog die melding
Anoniem: 38536
Ben met iets meer dan 7100 punten nu Staff Sergeant. Grens zou wel eens op 7000 kunnen zitten.
Anoniem: 127429
Waarom wordt er geen duidelijk info hieromtrent verschaft ? Toch wel het minste wat men kon doen ... dit is nu al vier maanden dat we ronduit in het duister tasten rond de vereisten van de verschillende beloningen ...
Anoniem: 147126
Aan de reacties hier te lezen is de grens Gunnery Sergeant -> Staff Sergeant op 7500 punten...
Het zijn nu iets van 11 kills, ik heb hem gehad op de i3d.nl server, maar blijkbaar worden de stats niet verwerkt, want ik heb hem er nog steeds niet bij (Of het is wel een heel erg lange vertragingGunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:10:
[...]
nobody knows met de nieuwe patch zal dit ook wel aangepast zijn
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik had de temp al iets van 4x gewijzigd, onder User 2x en onder System 2x.Anoniem: 23530 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:01:
[...]
Hmmmm, zoals altijd loop ik in zeven sloten tegelijk dus heb ik alle TMP en TEMP verwijzingen veranderd, dus ook de machinevariabelen (onderaan de uservariabelen) en ook nog eens gereboot. Probeer het eens.
Na de reboot werkte het dus pas, waarschijnlijk werkt de System temp pas na deze reboot, de User temp werkte namelijk wel gelijk.
Aan de reacties te lezen is het weer een kutpatch 
Blij dat mijn pc weg is
Blij dat mijn pc weg is
Anoniem: 154231
Zou alleen de stappen na gunnery es willen weten. De eerste 5 unlocks zijn dus relatief snel te halen, dus voor de gemiddelde speler, op zich niet zo slecht van Dice/Ea.
Idd de rangen zijn veeeeeel te laag, als ik alle unlocks heb is er geen fun meer aanMr. Bondt schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:15:
Aan de reacties te lezen is het weer een kutpatch
Blij dat mijn pc weg is

Ligt het aan mij of zijn er nog meer framedrops dan eerst?
Het spel lijkt het hier juist veel beter te doen. Alles is gewoon net iets soepeler dan eerst. Ik ben de framedrops ook voor een groot deel kwijt.
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over die rangen. Wat maakt het uit? Ik speel toch niet zo vaak en nu kan ik ook eens een wapen unlocken.
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over die rangen. Wat maakt het uit? Ik speel toch niet zo vaak en nu kan ik ook eens een wapen unlocken.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
je went er vast wel aan
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat heb ik dus ook. Geen idee hoe het komt; ik heb BF2 gewoon legaal en heb nooit gecheat of iets dergelijks. Een oplossing heb ik ook nog niet gevonden. Inmiddels heb ik zoals hier staat EA een mail gestuurd met de aankoopbon en achterkant van de handleiding.Jerk184 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:49:
Maar zodra ik een server wil joinen krijg ik te zien dat mijn CD-KEY niet goed is. Wie heeft idee wat het kan zijn. Loop al de forums af van EA etc.. maar nog niks kunnen vinden.
Wat een humor weer. Die hele filter server optie lijkt fokt te zijn.
Filter ik bv. op DJ of i3d dan is het resultaat leeg.
Als ik dan vervolgens DJ weghaal en op update servers druk krijg ik niks te zien
Ik moet BF2 weer sluiten en weer opstarten en van het filter afblijven
Bij 1.02 had ik dit ook 1x maar nu heb ik het continu, dit komt toch wel naar boven als je iets beta test pfff.
Als ik dan vervolgens DJ weghaal en op update servers druk krijg ik niks te zien
Bij 1.02 had ik dit ook 1x maar nu heb ik het continu, dit komt toch wel naar boven als je iets beta test pfff.
Oke.. tnx.. Tis van de zotte he.. Heb 't spel uiteraard ook origineel, en cheat.. heu.. zou niet weten hoe dat moet. Zal die gasten van EA ook eens mailen. En anders.. flikker ik dat spel echt de hoek in, al zo vaak probs gehad met patch 1 en 2 en dus ook met 3.Joni schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:23:
[...]
Dat heb ik dus ook. Geen idee hoe het komt; ik heb BF2 gewoon legaal en heb nooit gecheat of iets dergelijks. Een oplossing heb ik ook nog niet gevonden. Inmiddels heb ik zoals hier staat EA een mail gestuurd met de aankoopbon en achterkant van de handleiding.
Btw, in de serverbrowser werkt het zoeken op naam nietmeer? Meer mensen dit probleem?
In je vorige post zeg je dat je het eens bent met de mensen die over het rank systeem lopen te zeurenBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:21:

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
idd is weer lekkerRedje schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:24:
Wat een humor weer. Die hele filter server optie lijkt fokt te zijn.
nu moet ik alle i3d server's en djmantri los gaan zoeken om in favo's te zetten lekker is dat
| Youtube |
Anoniem: 156645
Ik heb een Ati Radepm 9250 256MB, maar krijg BF 2 niet werkend... volgens mij wordt deze kaart wel ondersteunt (kan het mis hebben) maar wat zou ik dan kunnen proberen? Driver updates zijn al gedaan..
Anoniem: 142941
dat heb je mis vanaf ati radeon 9500 pas (heb het boekje voor mijn neus)Anoniem: 156645 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:35:
Ik heb een Ati Radepm 9250 256MB, maar krijg BF 2 niet werkend... volgens mij wordt deze kaart wel ondersteunt (kan het mis hebben) maar wat zou ik dan kunnen proberen? Driver updates zijn al gedaan..
BF2 is een beetje overkill voor die kaart
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 142941 op 04-10-2005 21:42 ]
Anoniem: 156645
okeej dan gaak nu maar even offline en ombouwen die zooi, back in minuutje of 10 thnx iig
Anoniem: 52352
wordt niet ondersteund:Anoniem: 156645 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:35:
*Battlefield 2 requires a 128MB video card with 1.4 Pixel Shader support. Battlefield 2 only supports the following video cards:
NVIDIA GeForceFX 5700/5900/5950 series,
GeForce 6800/6800 GT/6800 Ultra,
GeForce 5800 series (AGP),
GeForce PCX 5900 (PCIe),
GeForce 6600 ( PCIe);
ATI Radeon X300 series,
ATI Radeon 8500/9500/9700/9600/9800 series,
ATI Radeon 9550 (RV350LX),
ATI Radeon X800 PRO/X800 XT Platinum Edition,
ATI Radeon X600/X700 (PCIe).
te laat.....
Gewoon i3d intikken werkt prima, mits de servernaam met i3d begint.SV3NNER schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:32:
nu moet ik alle i3d server's en djmantri los gaan zoeken om in favo's te zetten lekker is dat
Klinkt gek, is gek, zou gefixed worden, is het niet

Anoniem: 147126
[flauw]*Battlefield 2 requires a 128MB video card with 1.4 Pixel Shader support. Battlefield 2 only supports the following video cards:
NVIDIA GeForceFX 5700/5900/5950 series,
GeForce 6800/6800 GT/6800 Ultra,
GeForce 5800 series (AGP),
GeForce PCX 5900 (PCIe),
GeForce 6600 ( PCIe);
ATI Radeon X300 series,
ATI Radeon 8500/9500/9700/9600/9800 series,
ATI Radeon 9550 (RV350LX),
ATI Radeon X800 PRO/X800 XT Platinum Edition,
ATI Radeon X600/X700 (PCIe).
Dus de Geforce 7800 wordt niet ondersteund?
[/flauw]
Ik wil het best uitleggen hoor, maar welke posts bedoel je nu precies?fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:32:
[...]
In je vorige post zeg je dat je het eens bent met de mensen die over het rank systeem lopen te zeurenWat bedoel je nou
Zijn er meer mensen waarbij de game echt een stuk soepeler loopt trouwens?
ja hierowBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:53:
[...]
Ik wil het best uitleggen hoor, maar welke posts bedoel je nu precies?
Dat werkt dus niet.DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:46:
[...]
Gewoon i3d intikken werkt prima, mits de servernaam met i3d begint.
Klinkt gek, is gek, zou gefixed worden, is het niet
Met 1.02 tikte ik i3d in en kreeg alle server te zien die begonnen met i3d.
Nu is het resultat leeg. Ook al weet ik zeker dat er een server is die met die naam begint.
Ik moet BF afsluiten om uberhaupt weer een serverlist te zien...
Buiten dat is die serverbrowser echt traag als dikke stront, na een paar x op refresh gedrukt lagde de hele server browser.
Buiten deze domme vaut zitten er wel goede dingen in, namen bij CP's. Nieuwe geluiden, ook is het handig dat je kan zien wie er met je tank mee rijdt, alleen blijft dit weer niet staan, en ik kon ook geen knop vinden die hiermee te maken had
Ach 1.04 zal al wel weer in de maak zijn
niet echt veel soepeler, maar toch is de hapering bij het beginnen bij mij wegBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:53:
[...]
Deze tweeBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:53:
[...]
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:48:
[Gunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:56:
Ik lees via de in-game chat alleen maar klagers over het nieuwe rank systeem?]
Wat zijn zoal de argumenten tegen dan?
Ik merk net dat je ook iets kan bedoelen van 'Wat zijn zoals de tegenargumenten van die klagers'.Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:21:
Als dat idd zo is, sorry, my bad
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Draait wel iets lekkerder. Wel vind ik de nieuwe geluiden erg goed. Overvliegende jets klinken bijv. veel echter lijkt wel . . .
Non taken
Dat is inderdaad wat ik bedoeldefsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:59:
[...]
Deze twee:
[...]
[...]
Ik merk net dat je ook iets kan bedoelen van 'Wat zijn zoals de tegenargumenten van die klagers'.
Als dat idd zo is, sorry, my bad
Hier staat het een en ander over de nieuwe ranking:
http://www.bf2tracker.com/bf2_gameinfo.php?action=ranks
Bij 25.000 punten zijn blijkbaar 3 ranks mogelijk
bij mij knalt ie er ineens tussenuit midden in een game!
gaatie gewoon rebooten
en das geen ati bug, want ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd
gaatie gewoon rebooten
en das geen ati bug, want ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
ja, awards zijn zeker makkelijker te halen. Of dat de speelduur ten goede komt is de vraag. Je krijgt alles gewoon bijna gratis
, plus dat iedereen nu alleen maar met unlockable wapens gaat spelen.
Die lijst klopt ook niet helemaal ik heb momenteel 13421 punten en ben al gunnery sergeant. Terwijl je dat pas zou moeten hebben bij 15K punten. (volgens die site) Ik ben wel benieuwd naar alle specifieke eisen nubiobak schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:03:
Right for all the wrong reasons.
ik heb 367 punten toch geen lance corperal
maar ff wat meer spelen dan of hij komt nog stats worden heel traag geupdate

Maar moeten alleen de mensen die veel tijd in BF-2 kunnen / willen stoppen worden beloont met een unlock?bertenernie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:07:
ja, awards zijn zeker makkelijker te halen. Of dat de speelduur ten goede komt is de vraag. Je krijgt alles gewoon bijna gratis, plus dat iedereen nu alleen maar met unlockable wapens gaat spelen.
Anoniem: 105909
erg traag ja, ik ben vanavond al 3x op verschillende servers 2x verandert in een hogere rangAnoniem: 142941 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:08:
ik heb 367 punten toch geen lance corperal![]()
Waarom kreeg ik net een paar keer een kill assist (voor elke meevliegende speler 1) toen ik piloot was en onze heli werd neergehaald door de tegenpartij? Dit gebeurde al een paar keer vanavond.
Anoniem: 89184
Best wel weer een klote patch. Als je opeens gaat zoeken op naam of je stelt wat anders in bij de filters dan werkt de server browser opeens niet meer. Alleen BF2 opnieuw opstarten en dan doet ie het weer.

ja ik ben ook al 2 keer bevorderd tot de zelfde rangAnoniem: 105909 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:12:
[...]
erg traag ja, ik ben vanavond al 3x op verschillende servers 2x verandert in een hogere rang

en je moet spelen tot een nieuwe map is geladen anders telt het niet eens mee daar kwam ik vanochtend dus achter

had ik ook al bij 1.02 dus dat komt niet alleen door patch 1.03 nouw maar hopen dat ze het in de volgende wel fiksenAnoniem: 89184 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:16:
Best wel weer een klote patch. Als je opeens gaat zoeken op naam of je stelt wat anders in bij de filters dan werkt de server browser opeens niet meer. Alleen BF2 opnieuw opstarten en dan doet ie het weer.
Nee daar heb je idd een punt. Wat imo eerlijker zou zijn is kijken naar ratio's, en dan vanaf 1000 punten dat je ratio zegmaar voor een bepaalde unlock staat. Als je n k/d ratio van 3.0 hebt ofzo dat je een wapen mag uitkiezen. Maarja dan krijg je levels met alleen maar snipers en aviatorsBor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:11:
[...]
Maar moeten alleen de mensen die veel tijd in BF-2 kunnen / willen stoppen worden beloont met een unlock?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Zelfde hier, ik had daar ook al last van in 1.02. Die ingame serverbrowser zuigt gewoon aan alle kanten. Is er overigens nu al echt support voor 3rd party serverbrowsers? Dat zou ook komen kondigde EA aan namelijk.Anoniem: 142941 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:18:
[...]
had ik ook al bij 1.02 dus dat komt niet alleen door patch 1.03 nouw maar hopen dat ze het in de volgende wel fiksen
Anoniem: 109640
Lolz ik ben heel erg blij emt die pas maar het is wel overdreven met dat ranking ik heb nu ineens 3 unlocked wapens er bij
en wake island is perfect trouwens...
balance vind ik goed ook kwa air
lekker heli's neer halen met me tankie
raar maar waar maar die server browser is juist beter geworden.

en wake island is perfect trouwens...
balance vind ik goed ook kwa air
raar maar waar maar die server browser is juist beter geworden.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-10-2005 22:22 ]
tja de patch kan er nu niet echt zo blij mee wezen, net ff gespeeld.
tenminste gamespy gaat niet omdat EA een werkelijkwaar schitterende popup heeft ingebouwd, you got a message from EA, nee ik wil gamen niet op die site kijken.(popup krijg je wel weg maar blijf je dus in het hoofdmenu hangen)
Weet ook niet wat ze met het geluid hebben gedaan, maar het brommer geluid van die buggy kan ik nu niet echt mooi noemen.
flinke tegenvaller voor mij
tenminste gamespy gaat niet omdat EA een werkelijkwaar schitterende popup heeft ingebouwd, you got a message from EA, nee ik wil gamen niet op die site kijken.(popup krijg je wel weg maar blijf je dus in het hoofdmenu hangen)
Weet ook niet wat ze met het geluid hebben gedaan, maar het brommer geluid van die buggy kan ik nu niet echt mooi noemen.

flinke tegenvaller voor mij

Net ff snel Wake gespeeld, halve scherm vol met promotieberichten van mij en van andere spelers 
Ook weer typisch BF2 dat de server waarop de website van die ingame melding is gehost overbelast is:
Ook weer typisch BF2 dat de server waarop de website van die ingame melding is gehost overbelast is:
http://eapusher.dice.se/image.asp?lang=EnglishHTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected
Het mag duidelijk zijn dat door de patch de ranks verbeterd zijn. Mijn rank bleef al een hele tijd steken, ik start een map, schiet iemand dood en hop! daar ging ik, een rang omhoog!
Dus toch goed dat ze dat verbeterd hebben!
Verder heb ik het nog niet genoeg gespeeld misschien, maar veel fouten in de patch ben ik nog niet tegengekomen... In ieder geval zijn nou niet meer alle wapens geunlocked bij mij, terwijl mijn rang mij maar 1 unlock toe laat! Nu heb ik ook netjes 2 wapens (2 dankzij mijn promotie net
)
Dus toch goed dat ze dat verbeterd hebben!
Verder heb ik het nog niet genoeg gespeeld misschien, maar veel fouten in de patch ben ik nog niet tegengekomen... In ieder geval zijn nou niet meer alle wapens geunlocked bij mij, terwijl mijn rang mij maar 1 unlock toe laat! Nu heb ik ook netjes 2 wapens (2 dankzij mijn promotie net
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Ah...dat staat er dus....bij mij is die popup dus leeg, op de knoppen na. Heb al op de 'open' knop gedrukt en krijg een 593 error dat de server overloaded is. Gaat weer lekker bij EA.harryvos schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:22:
tja de patch kan er nu niet echt zo blij mee wezen, net ff gespeeld.
[...]
Ik heb overigens nu een unlock erbij....maar kan niet kiezen (2e unlock). Heb de G36C al....speel redelijk veel sniper, maar paar keer dat ik een M95 van een dooie heb afgepakt raakte ik er totaal niks mee...maar andere classes speel ik ook niet echt vaak. Assault speel ik juist vanwege de grenadelauncher in CQB maps (Karkand etc). Hoe is de G3 vergeleken bij de M16A2? Is 't de moeite waard ondanks 't ontbreken van de M203?
Ik vind classes als support, medic en engineer 3x niks omdat daar teveel tijd in support gaat zitten ipv combat....dus die wapens vallen wmb sowieso af. Blijft AT over....maar een shotty is al helemaal ruk imho op langere afstanden...en de rocketlauncher wordt er niks krachtiger van.
Je blijft promoveren totdat je aan de max van je rank zit (nog steeds afhankelijk van je punten). Widowmaker geeft t een beetje verdraait weerAnoniem: 145161 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:35:
[...]
Lol jezus, wat is dit nou weerWaar is EA in godsnaam mee bezig. Straks is heel BF2-land gevuld met hoge pieten
Heeft iedereen dit nu ofzo?
Is dit gewoon de bedoeling of een grote fout in de patch? Lijkt mij onlogisch dat iedereen klakkeloos gepromoveerd wordt tot de hoogste ranks. Het is toch veel leuker om echte moeite te doen om wat hoger te komen
Verder..... vind ik het een kut patch. Onderscheid tussen noobs en gevorderde is nu al helemaal niet meer te maken. Iedereen zijn rank box is gevuld met minimaal vier streepjes.... Overzicht is nu totaal weg...En haalt de uitdaging om te spelen en nieuwe wapens te halen ook wel een beetje weg. Moet nu nog maar 1 unlock, eerst moest ik er nog 4

Voorderest Geluid van de tank m1a2 is wel beter vind ik, alleen de mec jeep klinkt als een 4 takt 50cc lol
[ Voor 29% gewijzigd door dikki dik op 04-10-2005 22:42 ]
ik vind het wel idioot dat je nu zoveel unlocks krijgt, voel me n beetje halve cheater/statpadder
ik bedoel ik krijg door 2 kills en een capture assist een g3, PKM en L85 kado. Niet dat dat zon ramp is want de PKM is echt een ubermonstergun op range tot 30m, g3 knalt ook lekker, en met die l85 speel ik meer medic, maar iedereen loopt opeens met unlocks rond. Zag net op een server niemand meer met een standaard wapen. Alleen maar kills in het lijstje met unlocks dus.
Hoop dat EA eens wat gaat doen met unlocks zoals weapon upgrades in de zin van een betere scope op je M95, of je M95 inruilen voor een M82 (.50 semi-auto sniper) een HK79 (g-launcher) bij je G3, een twisted barrel voor je PKM zodat kogels preciezer zijn, drie extra magazijnen bij je g36 of n pakje C4 meer zodat je 3 arty kanonnen in 1x kan opblazen. Allemaal van die dingen die zon class net ff fijner maken in plaats van een totaal ander wapen. Dan specialiseer je je echt in zon class in plaats van de ene dag met een m4 rondlopen en de andere dag met n g36.
.

Hoop dat EA eens wat gaat doen met unlocks zoals weapon upgrades in de zin van een betere scope op je M95, of je M95 inruilen voor een M82 (.50 semi-auto sniper) een HK79 (g-launcher) bij je G3, een twisted barrel voor je PKM zodat kogels preciezer zijn, drie extra magazijnen bij je g36 of n pakje C4 meer zodat je 3 arty kanonnen in 1x kan opblazen. Allemaal van die dingen die zon class net ff fijner maken in plaats van een totaal ander wapen. Dan specialiseer je je echt in zon class in plaats van de ene dag met een m4 rondlopen en de andere dag met n g36.
ja dat klopt idd, ik heb hierna geen promo's meer gehad maar kennelijk was ik dus eigenlijk voor de stats al een gunnery sarge, maar moest ik nog 3 punten halen om dat echt te worden ofzo, kennelijk moet je triggeren in game dat je gepromoveert word. Dus niet dat ik na 3 minuten spelen master sergeant king ownerer major corporal of the troops was (ofzo) met een rankicoon dat niet eens op mijn scherm pastte, maar hierna hield het dus opdikki dik schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:39:
[...]
Je blijft promoveren totdat je aan de max van je rank zit (nog steeds afhankelijk van je punten). Widowmaker geeft t een beetje verdraait weer
[ Voor 32% gewijzigd door Widow op 04-10-2005 22:45 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
In 'onzen' tijd had je daarvoor nog zo'n 10133 puntjes voor tekort ... ik zou het mekkeren dus maar voor de schapen latenAnoniem: 142941 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:08:
ik heb 367 punten toch geen lance corperal![]()
Hier 12,367 en 5 unlocks (Gunnery Sergeant)
Erg triest imho, eerst moest je nog kiezen.
Ik snap EA sowieso niet, eerst vel tegen de servers met alle unlocks en vervolgens krijgt iedereen zowat alle unlocks, tja...
ja maar ik speel ook nog andere spelletje's heAnoniem: 127429 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:44:
[...]
In 'onzen' tijd had je daarvoor nog zo'n 10133 puntjes voor tekort ... ik zou het mekkeren dus maar voor de schapen laten
en ik loop niet te mekkeren het ging alleen om die ene site waar opstond dat je er "maar" 250 hoeft te hebben
en "wij" zijn niet allemaal zo "goed" als jouw
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 142941 op 04-10-2005 22:49 ]
joepie! 8.35 kb/sec! nog 5 uur en ik kan ook spelen (10 mbit lijn hier)
toch maar ff kijken offie al op torrent staat ofso... stomme updates!
http://specs.tweak.to/12504
Bij hoeveel punten word je Master Sergeant? Ik zit nu rond de 12000 en ben Gunnery Sergeant.
Anoniem: 91868
http://www.rz-clan.nl/dow...ttlefield_2_patch_1_1.zipautodidact schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:47:
joepie! 8.35 kb/sec! nog 5 uur en ik kan ook spelen (10 mbit lijn hier)
Supersnel
Die is al van de server gehaald
Ik heb hetzelfde 'harddisk vol' probleem als hierboven. Alle tmp plekken heb ik al laten wijzen naar een schijf met meer dan genoeg ruimte. 3x herstart.
Uiteindelijk de patch handmatig gedaan (patch.exe draaien naar de installatiedirectory van battlefield) en nu start Battlefield niet meer op.....
Iemand tips?
Uiteindelijk de patch handmatig gedaan (patch.exe draaien naar de installatiedirectory van battlefield) en nu start Battlefield niet meer op.....
Iemand tips?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik heb het ook. Als ik een server join krijg ik dat mijn cd key not valid is.Joni schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:23:
[...]
Dat heb ik dus ook. Geen idee hoe het komt; ik heb BF2 gewoon legaal en heb nooit gecheat of iets dergelijks. Een oplossing heb ik ook nog niet gevonden. Inmiddels heb ik zoals hier staat EA een mail gestuurd met de aankoopbon en achterkant van de handleiding.
Was ironisch bedoeld ... moest m'n onvrede met de patch toch ergens ventilerenAnoniem: 142941 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:47:
[...]
ja maar ik speel ook nog andere spelletje's he![]()
en ik loop niet te mekkeren het ging alleen om die ene site waar opstond dat je er "maar" 250 hoeft te hebben
en "wij" zijn niet allemaal zo "goed" als jouw
You go man
OMFG
Net even gespeeld, om de kill promoveerde ik. Ben van Corporal naar Gunnery Sergeant gegaan en dat met maar 11377 punten...
Wel leuk voor de nieuwe spelers maar voor de wat langere spelers is het best lullig, ineens moeten ze hun rang met vele mensen delen....
Ik kreeg ook meteen mijn MOC lintje, waar die voor is geen idee.

Wel leuk voor de nieuwe spelers maar voor de wat langere spelers is het best lullig, ineens moeten ze hun rang met vele mensen delen....
Ik kreeg ook meteen mijn MOC lintje, waar die voor is geen idee.
Das ook lekker. Ben de afgelopen week keihard bezig geweest om eindelijk eens corperal te worden. heb ik net eindelijk die 10.500 punten gehad, stellen ze die rankings bij. Een beetje bijstellen mocht van mij wel. Maar t moet natuurlijk niet zo zijn dat iedereen nu een dikke uber sergant is. Wapens unlocken vind ik trouwens wel fijn. Nu speelt iedereen nog met die nieuwe wapens maar straks komen er vanzelf wel weer wat oude terug. Niet ieder nieuw wapens is namelijk chill. Ik zelf ben nog steeds opzoek naar een bepaald sniper wapen, zit nu op 50% met downen dus wellicht heb ik mAnoniem: 127429 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:44:
[...]
In 'onzen' tijd had je daarvoor nog zo'n 10133 puntjes voor tekort ... ik zou het mekkeren dus maar voor de schapen laten
PSN ID Binloading_nl
Anoniem: 16225
Patch geinstallleerd, krijg een map niet opgestart vanwege BF2 memory error? Nog meer mensen hier last van, vorige versies kon ik gewoon spelen geen enkel probleem
Krijg het spel wel opgestart menu etc, maar zodra er een level wordt geladen krijg ik bovenstaande error.
Krijg dan een melding try again, waarbij er totaal niets wordt geprobeert gaat gewoon terug naar XP. Lekker is dit
Krijg het spel wel opgestart menu etc, maar zodra er een level wordt geladen krijg ik bovenstaande error.
Krijg dan een melding try again, waarbij er totaal niets wordt geprobeert gaat gewoon terug naar XP. Lekker is dit

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 16225 op 04-10-2005 23:24 ]
Volges mij kloppen sommige ranks totaal niet
http://bf2tracker.com/bf2_gameinfo.php?action=ranks
Volgens die rank zou iemand met 15k punten gunnery Sergeant zijn maar maatje van me met 8000 is het al en die heeft ook dit staan Next Rank: -69%.....
ik heb zelf wel 15k punten en ben het ook...
http://bf2tracker.com/bf2_gameinfo.php?action=ranks
Volgens die rank zou iemand met 15k punten gunnery Sergeant zijn maar maatje van me met 8000 is het al en die heeft ook dit staan Next Rank: -69%.....
ik heb zelf wel 15k punten en ben het ook...
[ Voor 9% gewijzigd door LosGieros op 04-10-2005 23:34 ]
Rapapa...
Voor mensen die genoeg ruimte hebben op hun c: schijf en hij toch "patching failed zegt: check ook even of je wel genoeg schijfruimte over hebt op de partitie waar het spel op staat
Ik zag het pas toen ik al aan het uninstallen was

Ik zag het pas toen ik al aan het uninstallen was

Klik mee voor GoT!........
Anoniem: 22706
Gebruik ase \o/FnF schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:07:
Nou, ik erger me nu al dood aan die nieuwe serverbrowser, het werkt echt niet voor ene meterHopelijk komt hier snel een fix voor, want dit is echt helemaal niks
BTW, wat zijn de eisen voor de Good Conduct Medal?
Het geluid is er zeker op vooruit gegaan in deze patch!
Anoniem: 101517
Ik heb precies het zelfde gezeik als met de vorige patch. Installeer de patch en krijg een patching failed error. Vervolgens zegt wizzard dat alles goed gegaan is. Start ik BF2 op gebeurt er nog niks, maar dan kapt de game ermee net als de vorige keer als ik op multipplayer of singleplayer druk.
Even kijken of het truckje dat je met de vorige patch kon gebruiken ook werkt.
Even kijken of het truckje dat je met de vorige patch kon gebruiken ook werkt.
Welkom bij de 'Club' Had wat tips op dit forum gevonden: LINKCloudje schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:04:
[...]
Ik heb het ook. Als ik een server join krijg ik dat mijn cd key not valid is.
Nieuwe install, gelijk 1.03 erover.. Geen resultaat.
Werd er nu echt moedeloos van.
wat staat er bij jullie rechts boven in de hoek? bij mij 1.1.2484.0
dat lijkt dus niet op 1.3 ofso... prutsers bij EA. moet nou zeker weer in veilige modus de zip unzippen in de dir van bf en dan patchen in dos....
prutsers
dat lijkt dus niet op 1.3 ofso... prutsers bij EA. moet nou zeker weer in veilige modus de zip unzippen in de dir van bf en dan patchen in dos....
prutsers
http://specs.tweak.to/12504
Dat was imho het minst belangrijkeMistral schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:32:
Het geluid is er zeker op vooruit gegaan in deze patch!
De weapon accuracy is er iig niet beter op geworden, instant prone werkt ook nog steeds.
Ik las trouwens wel ergens mij bf2tracker dat het lijkt dat de M95 nu instant kill is... helaas heb ik bijna alles unlocked behalve de M95
werkt ook niet door die pop-up
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Meer dan genoeg ruimte vrij... helaas...Ikke! schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:30:
Voor mensen die genoeg ruimte hebben op hun c: schijf en hij toch "patching failed zegt: check ook even of je wel genoeg schijfruimte over hebt op de partitie waar het spel op staat![]()
Ik zag het pas toen ik al aan het uninstallen was![]()
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Net gewoon ff 3 wapens kunnen unlocken van corporal naar gunnery sergeant
. Moet nog maar 2 wapens unlocken, dus ik denk dat ik me maar moet gaan focussen op de badges etc
Helaas hapert het nog steeds bij mij aan het begin als de map geladen is, sowieso duurt het laden iets langer dan normaal (wat een vooruitgang
) Zit er aan te denken om er maar 512 mb ram bij te doen. En idd dat van die server browser, wat bagger zeg; wil je een server opzoeken, vertikt dat hele ding om nog iets te doen. Nou maar hopen of EA/Dice NOG een patch wil uitbrengen want ik zie de bui al hangen met de nieuwe uitbreiding in het vooruitzicht...
Helaas hapert het nog steeds bij mij aan het begin als de map geladen is, sowieso duurt het laden iets langer dan normaal (wat een vooruitgang

hehehe wie die popup bedacht heb mogen ze van mij ook wel de zak geven daarzo, hadden ze toch zo wel kunnen bedenken dat dat niet ging werken. echt niet te geloven dit.
Nog meer mensen die net op Mantri speelden? (oa Crusher777 en Hielko)
Blijkbaar heb ik heel wat teammembers om het leven gebracht (ik was die zot in het vliegtuig aan de Chinese kant) want na het rondje bleek dat ik 0 punten had... en toch 3 ranks erbij... rara, politiepet (ja, ik had idd -10 assist-punten... dus vandaar mijn vermoeden dat ik heel wat collega's om zeep moet hebben geholpen, hoewel ik daar dus GEEN bericht van gezien/gekregen heb
)
Mijn excuses aan mijn mede-chinezen iig
Ik heb twijfels bij deze patch... ook bij mij werkt de serverlijst erg idioot (aantal keren kon ik DJMantri's server niet eens terugvinden)
Blijkbaar heb ik heel wat teammembers om het leven gebracht (ik was die zot in het vliegtuig aan de Chinese kant) want na het rondje bleek dat ik 0 punten had... en toch 3 ranks erbij... rara, politiepet (ja, ik had idd -10 assist-punten... dus vandaar mijn vermoeden dat ik heel wat collega's om zeep moet hebben geholpen, hoewel ik daar dus GEEN bericht van gezien/gekregen heb

Ik heb twijfels bij deze patch... ook bij mij werkt de serverlijst erg idioot (aantal keren kon ik DJMantri's server niet eens terugvinden)
[ Voor 14% gewijzigd door MetalRush op 05-10-2005 00:05 ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Ja ik weet niet wat ik van die patch moet vinden. Dikke 170 MB en weinig echte verandering... Of licht dat aan mij
Of we worden gewoon zomaar van de server gepleurd wat ik voorheen nooit eerder heb gehad?
Nee dit beloofd wat
Nee dit beloofd wat
Rapapa...
Echt jammer dat van die rankings. Een beetje makkelijk is niet erg, maar nu is echt iedereen een topsergant. Met slecht drie kills drie keer promotie gehad. Had vanmiddag onwijs mijn best gedaan om eindelijk die 10.500 te halen en dat voelde echt lekker. Krijg je dit.
Enige voordeel is dat je nu wel snel andere wapens kan kiezen.
Voor de rest nog geen problemen trouwens
Enige voordeel is dat je nu wel snel andere wapens kan kiezen.
Voor de rest nog geen problemen trouwens
[ Voor 7% gewijzigd door steefje op 05-10-2005 00:15 ]
PSN ID Binloading_nl
Anoniem: 101517
Het is toch gelukt om te update naar 1.03, maar wel met behulp van het trukje van 1.02:
ik citeer:
Run the 1.02 patch installer again and select the language.
Click Next, and then stop on the 'Welcome to the InstallShield Wizard for Battlefield 2 Patch v1.02' screen.
Click on Start and then Run.
Type %temp% in the Run box and hit Enter.
Click on View at the top of the window and choose Arrange Icons By and then Modified.
Scroll to the end of the list. The last folder icon should have an alpha-numeric code for the name such as {3D3B4B03-9974-4B03-B7B2-FAB1919C8E3D}. This code name is randomly generated per system, but should be the last folder listed.
Open this folder.
There should be another alpha-numeric named folder inside. Open this folder.
Click on Edit at the top of the window and choose Select All.
Click on Edit again and choose Copy.
Close all open windows except for the installer.
Open My Computer and navigate to the game folder.
By default this is C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2.
Once in the Battlefield 2 folder, right-click on an empty space in the window and choose Paste. This should copy the patch files to the game folder.
Double-click on the Patch.exe file (the icon for this file looks like a window). This should be one of the files copied over.
This will prompt the files to update. When it completes patching, you may close the installer window.
You should now be patched to version 1.02.
Ik blij dat alles doet en wil met alle vreugd een server djoinen. Krijg ik een cdkeylog error. Hij is onjuist ofzo... Ja ik heb mijn exemplaar uit de winkel.
ik citeer:
Run the 1.02 patch installer again and select the language.
Click Next, and then stop on the 'Welcome to the InstallShield Wizard for Battlefield 2 Patch v1.02' screen.
Click on Start and then Run.
Type %temp% in the Run box and hit Enter.
Click on View at the top of the window and choose Arrange Icons By and then Modified.
Scroll to the end of the list. The last folder icon should have an alpha-numeric code for the name such as {3D3B4B03-9974-4B03-B7B2-FAB1919C8E3D}. This code name is randomly generated per system, but should be the last folder listed.
Open this folder.
There should be another alpha-numeric named folder inside. Open this folder.
Click on Edit at the top of the window and choose Select All.
Click on Edit again and choose Copy.
Close all open windows except for the installer.
Open My Computer and navigate to the game folder.
By default this is C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2.
Once in the Battlefield 2 folder, right-click on an empty space in the window and choose Paste. This should copy the patch files to the game folder.
Double-click on the Patch.exe file (the icon for this file looks like a window). This should be one of the files copied over.
This will prompt the files to update. When it completes patching, you may close the installer window.
You should now be patched to version 1.02.
Ik blij dat alles doet en wil met alle vreugd een server djoinen. Krijg ik een cdkeylog error. Hij is onjuist ofzo... Ja ik heb mijn exemplaar uit de winkel.
Ik ben nu First Sergeant met 26125 puntjes ... toch blijft mijn progress-balkje (naar mijn volgende promotie) leeg ... Klopt dit wel ?
Die MB's worden vast voor het meerendeel veroorzaakt door de nieuwe map.Crusher77 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:08:
Ja ik weet niet wat ik van die patch moet vinden. Dikke 170 MB en weinig echte verandering... Of licht dat aan mij
De linebacker klinkt nu eigenlijk ook best triest als je schiet. Dat ding klinkt nu ongeveer zoals /moi als ik op m'n sloffen loop...
Anoniem: 42791
Wake Island is tof inderdaad. Vliegen in een jager daar is echt leuk
Ik vind de patch ook iets teveel van het goede wat ranks betreft. Je merkt dat echt iedereen met een speciaal wapen rondloopt. Eerder had je van je rank meer voordeel. Ze kiezen daarmee wel voor het niet-die hard publiek dat niet zo vaak speelt.
<added>
De nieuwe geluiden vind ik wel tof trouwens. Die APC van de Chinezen maakt echt een evil geluid nu. Dat geluid voor het draaien van de koepel vind ik ook minder.
<added>
De nieuwe geluiden vind ik wel tof trouwens. Die APC van de Chinezen maakt echt een evil geluid nu. Dat geluid voor het draaien van de koepel vind ik ook minder.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 05-10-2005 00:39 ]
Mijn oplossing voor het niet kunnen updaten op systeem A: Battlefield op een systeem B installeren en updaten. Battlefield op het systeem A kopieren. Battlefield van het systeem B verplaatsen naar systeem A. Profiles weer terugzetten en gamen maar...-Rob- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:56:
Ik heb hetzelfde 'harddisk vol' probleem als hierboven. Alle tmp plekken heb ik al laten wijzen naar een schijf met meer dan genoeg ruimte. 3x herstart.
Iemand tips?
dit heb ik ok een aantal keren gehad. stond ineens in de min met mn assist punten toen ik aant vliegen was. kon me niet herrineren dat ik ok maar 1 teamkill of team damage had gemaakt..MetalRush schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:03:
Nog meer mensen die net op Mantri speelden? (oa Crusher777 en Hielko)
Blijkbaar heb ik heel wat teammembers om het leven gebracht (ik was die zot in het vliegtuig aan de Chinese kant) want na het rondje bleek dat ik 0 punten had... en toch 3 ranks erbij... rara, politiepet (ja, ik had idd -10 assist-punten... dus vandaar mijn vermoeden dat ik heel wat collega's om zeep moet hebben geholpen, hoewel ik daar dus GEEN bericht van gezien/gekregen heb)
Ook vaag is dat ik af en toe geen spawn point kan selecteren. kgeloof dat dat voor de patch ook al was bij sommige mensen ? ik had er toen iig geen last van..
Probleem is dat als je een TK maakt dat ook alleen maar linksboven in het rijtje met kills komt te staan, niet links midden in het scherm bij de andere kills. hierdoor mis je ze natuurlijk vrij snel.
Overiges mogen ze site's zoals ubar ook wel es gaan updaten, ik zie namelijk dat medals waar eerst nog gewoon 4500 uur voor stonden nu al in het bezit zijn van een groot aantal mensen...
Overiges mogen ze site's zoals ubar ook wel es gaan updaten, ik zie namelijk dat medals waar eerst nog gewoon 4500 uur voor stonden nu al in het bezit zijn van een groot aantal mensen...
Wat dus niet klopt, ben gunnery seargant, heb 13k puntjes, dus zou ik staff seargants worden.biobak schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:03:
"Is your mother proud of you ?"
Anoniem: 102880
Bij mij loopt ie veel rotter nu...ik kon in het begin niet eens normaal vliegen zo haperde hij. Na defragmentatie loopt t nu wel ok alleen heb ik wel heel veel "problems with your connection" en mn fps zijn een stuk lager.YozY schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:56:
[...]
niet echt veel soepeler, maar toch is de hapering bij het beginnen bij mij weg
Vreemd...
K vind het ook best jammer dat ze de rangen zo veel verlaagd hebben...t had van mij wel iets minder gemogen. Ik ben geloof ik 4x gepromoveerd in 20 sec. De unlocks zijn wel weer een leuk voordeel maar als iedereen zowat alle unlocked weapons heeft is het hele idee erachter naar mijn mening weg.
Oh en nog iets leuks met de prefix. Als je m een keer insteld kan je m niet meer weg halen..alleen maar veranderen. Lekker handig. Er was gezegd dat je deze bij het inloggen iedere keer moest instellen. Nu zit ik dus aan iets van een prefix vast
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-10-2005 02:08 ]
Jah, daar had ik vreemd genoeg ook last van. Kon eerst niet eens fatsoenlijk spelen omdat ik weer een problems with your connection" melding kreeg...
en tja, die rangen; ik vraag me echt af welke sjaak bij EA die bedacht heeft. Als de doelstelling is dat iedereen met een paar uurtje gamen alle unlocks heeft dan kunnen ze die net zo goed direct kado doen....
en tja, die rangen; ik vraag me echt af welke sjaak bij EA die bedacht heeft. Als de doelstelling is dat iedereen met een paar uurtje gamen alle unlocks heeft dan kunnen ze die net zo goed direct kado doen....
voeg mij ook maar toe aan de non valid cd key
..
bonnetje allang kwijt, sja, dacht niet dat ik m nog zou ruilen oid.. beetje naar dit
bonnetje allang kwijt, sja, dacht niet dat ik m nog zou ruilen oid.. beetje naar dit
traktor scratch!
Maar, het is goed dat sommigen hier zo'n goed contact met EA hebben. Dat heeft zeker geholpen nu alle bugs verholpen zijnHielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 02:08:
Dit topic is gesloten.