Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
AA is zeker niet verbeterd, ik durf zelfs bijna te zeggen slechter geworden. Maar dat kan dan weer aan mij liggen want ik heb het al een tijdje niet gespeeld. Ik ben overigens ook een flink aantal rangen gestegenThe Widow Maker schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:53:
Wow wake island is echt super man. Lekkere map, ik vloog ongeveer ook op de bf42 manier, maar er was weinig te merken van AA. Volgens mij is dat helemaal niet verbetert. Ik ben geen één keer uit de lucht geschoten met AA vandaag terwijl ik toch zeker 10 minuten heb gevlogen.
Wel leuk om al die duuds gepromoveert te zien worden, soms stond het hele scherm ermee vol.
De map wake 2007 roeleert echt de pan uit overigens
Right for all the wrong reasons.
Ik heb dat ook soms, maar meestal is een paar maal op enter raggen al wel weer voldoende om de servers te voorschijn te krijgen. Weet uiteraard niet hoe het zit in 1.1Fokkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:51:
Dit is dus niet relaxed, ik heb nu alweer het probleem dat je na het aanpassen van de filters (bij het zoeken naar een server) niks meer kunt vinden. Dan kan je dus weer uit en inloggen om de servers weer te kunnen vinden....
ik vind het knap dat je 4 ranks bent gestegen doe je aan stats padding ofzo
meuktracker: Battlefield 2 1.03
Doe ik, hij zei dat hij al klaar was, dus lezen kerel
Same here, in BF2 krijg ik wel te zien wat voor rank ik heb, maar in BFHQ ben ik alleen maar van Corporal naar Sergeant gegaan, en niet nog 2 ranks verderfsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:20:
Lol 3 kills, 3 ranks omhoog![]()
Account servers zijn nog niet geupdatehopelijk komt dadt snel
Heb daar inmiddels mijn PKM voor gekozen, en heb daar al 3x Rainmaker.BBQ4U mee gekilled, die de hele tijd zat te vloeken en te tieren op een server, dus alleen daar voor zou ik het al doen
Ben ook alweer tegen de eerste bug aangelopen, ik heb nu regelmatig dat de Update Servers niet meer werkt, en ook refresh werkt niet
Komt hopelijk wel, alhoewel ik wel de gelukkige ben die 1 rank in BFHQ omhoog mocht gaanMarcoZ20 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:43:
Heeft iemand ook al unlocks gekregen??? Ik ben wel 3rangen gepromoveerd, maar krijg nog niks van unlock te zien als ik opnieuw inlog.....
Jep, het was minstens 90% NLAnoniem: 127429 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:48:
Wel grappig ... op de servers druppelde de eerste gepatchten binnen ... bleken het 90% nederlanders en belgen te zijnZijn we er weer es snel bij
![]()
Vet prettig spelen ... bij de eerste drie knulletjes die ik omlegde kreeg ik er telkens een rang bij ... tot slot nog een lintje voor 'goed gedrag' (indeed, moet 'm dringend in het engels installeren, zeker nu met de mapnamen erbij) en een gouden medaille ...
Geluid van de APC is toch wel veranderd ? Veel doffer ! Nice
En ik zag dat het goed was ...

Same here, probeer nog eens op Apply Filters te drukken, bij mij werkte het iig 1xFokkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:51:
Dit is dus niet relaxed, ik heb nu alweer het probleem dat je na het aanpassen van de filters (bij het zoeken naar een server) niks meer kunt vinden. Dan kan je dus weer uit en inloggen om de servers weer te kunnen vinden....
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De eisen voor bepaalde rangen zijn gewijzigd, daardoor komt dat.Little_captain schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:00:
best goede download ik down nu met 109 kb per seconde nog 17 minuten
ik vind het knap dat je 4 ranks bent gestegen doe je aan stats padding ofzo
meuktracker: Battlefield 2 1.03
Anoniem: 135756
64 map is wat te heftig voor mijn ram....DukeN schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:42:
[...]
Yo len, heb je nou al een werkende MSN voor vanavond? OP deze site http://filemirror.i3d.nl/ staan leuke bf2 servers. Misschien daarop vanaaf?
deze nemen => |NDC| New Dutch Coalition (84.244.130.141:16567) ?
MSN heb ik nu op lennart@renderstream.nl
(en ja beste admins, wij zullen deze discussie daar verder voeren...)
en wat zijn die eisen dan? ik ben nog steeds corporal met 18k puntenwhyz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:01:
[...]
De eisen voor bepaalde rangen zijn gewijzigd, daardoor komt dat.

Elect a clown, expect a circus.
Hmm ik kreeg de good conduct ribbon maar in m'n stats stat de mid east service ribbon, niets van gemerkt

[ Voor 38% gewijzigd door fsfikke op 04-10-2005 19:14 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ojah, sorry, zat per ongeluk van i3d te downloaden (160 kbps), maakt niet uitStronkie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:07:
die van mij is een exe

edit: wat zijn die eisen nouhouhou? en kom ik in aanmerking met 4k punten?
[ Voor 15% gewijzigd door Technicality op 04-10-2005 19:11 ]
Na anderhalf uur downloaden nog geen goeie versie
Download nu van Stonkie.. gaat redelijk snel (60kb/s)
hopen dat dat wel goed gaat.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Ik had 4 unlocks. Op de jackhammer na heb ik nu alle unlocks. Een beetje flauw is het wel. Ik hoop dat ze er in de volgende patch weer wat unlocks bij doen.fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:10:
Ik heb 16.000 punten, ben drie ranks omhoog gegaan en mag nu 3 wapens unlockenDamn nice
Nog een mirror voor patch 1.1 of 1.03.
Haal hem nu binnen aan 350 kb/s
Zo, hebben we weer wat discussievoer voor een paar topicsbiobak schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:13:
[...]
Ik had 4 unlocks. Op de jackhammer na heb ik nu alle unlocks. Een beetje flauw is het wel. Ik hoop dat ze er in de volgende patch weer wat unlocks bij doen.

En waar kunnen we die eisen vinden??The Widow Maker schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:06:
[...]
en wat zijn die eisen dan? ik ben nog steeds corporal met 18k punten
Rapapa...
The page cannot be displayed:S
[ Voor 17% gewijzigd door bekok op 04-10-2005 19:16 ]
20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
Klopt. Ben Nederlander he. Het is ook noooooit goedMr. Bondt schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:15:
[...]
Zo, hebben we weer wat discussievoer voor een paar topics
dat vraag ik dus ook
Anoniem: 135756
stronkie heeft meer bandbreedte over op zijn tiscali account lolz

yup ik heb net 4 wapens geunlockedGunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:53:
4 ranks omhoog??

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Goede keuzeAnoniem: 135756 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:04:
[...]
64 map is wat te heftig voor mijn ram....
deze nemen => |NDC| New Dutch Coalition (84.244.130.141:16567) ?
MSN heb ik nu op lennart@renderstream.nl
(en ja beste admins, wij zullen deze discussie daar verder voeren...)
Patch aan het downloaden, maar zijn er al veel servers die overgestapt zijn?? Wij nog niet namelijk.
geduld.. is erg als je erop wacht.. heb het zelf ook.. 1e keer drukte ik hem weg toen ie klaar wasAnoniem: 64858 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:23:
Hoelang duurt dat 'Bezig met patchen' schermpje wel niet?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Anoniem: 104748
Kheb battlefield in de laatste maand hooguit een halfuur gespeeld, en ik hoop dat deze patch de lol terug gaat brengen die ik had met deze game (als de fouten de game niet voorgoed hebben verziekt voor mij).
En eerst ga ik nog ff de reacties volgen over deze patch, kheb geleerd van de laatste patch...
En ik kan me voorstellen dat de wat hogere spelers nu niet veel lol meer hebben met het unlocken aangezien ze zo'n beetje alles hebben. Ik moet na deze patch er nog maar twee, dus ja das ook niet echt veel meer
met de laatste patch hadden ze de servernaam zoekheid verpest normaal kon je zoeken naar iets en dan werd er zogenaamd een * voor geplaatst zodat je alle servers met dat stukje naam vond.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:26:
De link van fragland is lkkr snel :-)
Kheb battlefield in de laatste maand hooguit een halfuur gespeeld, en ik hoop dat deze patch de lol terug gaat brengen die ik had met deze game (als de fouten de game niet voorgoed hebben verziekt voor mij).
En eerst ga ik nog ff de reacties volgen over deze patch, kheb geleerd van de laatste patch...
maarja
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-10-2005 19:41 ]
20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
Anoniem: 151407
als je goed oplet heb je bij de unlockabel wapens ook nog een pijltje staan die niet klikbaar is (trouwens al bij release) wat ik denk dat ze nog veel meer unlocks in petto hebben dan 1 wapen per class..TrippleSix schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:28:
Leuk dat ze rang omhoog doen, maar k zit even te spelen en werkelijk het regent promoties, echt niet normaal. Dit is toch een beetje onrealistisch he, zoveel generaals en shit. Bedoel er is geen gewone veldsoldaat meer over.
En ik kan me voorstellen dat de wat hogere spelers nu niet veel lol meer hebben met het unlocken aangezien ze zo'n beetje alles hebben. Ik moet na deze patch er nog maar twee, dus ja das ook niet echt veel meer.

Iemand enig idee what to do?
jepCyber Spy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:26:
Mijn eerste kill met de nieuwe patch... morpeus![]()
Dat is toch DaMorpheus van hier?![]()
[afbeelding]

Een beetje over mij heen rijden he? Durf je wel
Netjes, 3 wapens unlocken, daar zou ik dus ook recht op hebbenfsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:10:
Ik heb 16.000 punten, ben drie ranks omhoog gegaan en mag nu 3 wapens unlockenDamn nice
Hmm ik kreeg de good conduct ribbon maar in m'n stats stat de mid east service ribbon, niets van gemerkt![]()
Anoniem: 105909
ik log na een tijdje uit, 1 wapen er bij..
en wat zie ik bij bfhq? 4670 punten sergeant en op 1/4 v/d volgende rang?
qua gameplay veranderd er praktisch niks.
Nee dat klopt, maarja als je aan het begin zegt bij het spel dat het een realistisch oorlogspel wordt....MuSeLive schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:37:
ach wat boeit het nou dat er dan allemaal generaaltjes rondlopen...
qua gameplay veranderd er praktisch niks.

promoties bedoel je zeker? die gaan als een treinTrippleSix schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:40:
Maar waarom krijgt iedereen die ribbons nu ineens zo snel, zijn de eisen zo erg omlaag gegaan dan?
Elect a clown, expect a circus.
nee ribbons, of te wel lintjes.Slasher schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:42:
[...]
promoties bedoel je zeker? die gaan als een trein
[ Voor 3% gewijzigd door DukeN op 04-10-2005 19:45 ]
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Bedankt voor de mirrorfryskmantsje schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:14:
http://www.fragland.be/downloads.php?id=14997
Nog een mirror voor patch 1.1 of 1.03.
Haal hem nu binnen aan 350 kb/s
dit is tot nu toe de snelste server die ik ben tegengekomen. Begon met 400 kb/s maar is helaas nu wel gedaald tot 200 kb/s. Maar ik mag niet klagen, over een 13tal minuten patchen die hap
ik heb geen idee wat die rangen nu zijn, hangt een beetje af van die jongens van UBARThe Widow Maker schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:06:
[...]
en wat zijn die eisen dan? ik ben nog steeds corporal met 18k punten
ingame is er weinig veranderd qua graphics (ik merk er in ieder geval weinig van)....ook de fps is nagenoeg gelijk.....Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:47:
Al minpunten ontdekt van dze patch?
Prestaties van de game beter, slechter, same?
en het geheugengebruik is nog steeds 850mb - 1.1 gig bij mij (map-afhankelijk)
wel zie je meteen iedereen promoveren die één kill maakt...da's wel weer leuk
Anoniem: 147126
Ik de patch installen, alles gaat goed.
Wil spelen, werkt niet, elke server zegt dat ik moet updaten naar de versie met de officiele content ofzo ,ook de servers met de nieuwe map...)=
Dus ik bf2 uninstallen en weer opnieuw installeren, ben ik het boekje met de cd-key kwijt
(en geloof me ik heb het hele huis ovehoop gehaald
GVD net nu de nieuwe patch uit is.
Nee, dit topic gaat als een treinSlasher schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:42:
[...]
promoties bedoel je zeker? die gaan als een trein

Ik heb wel tijd zat om het te lezen, terwijl iedereen loopt te Battlefielden
BTW, wat zijn de eisen voor de Good Conduct Medal?
nobody knows met de nieuwe patch zal dit ook wel aangepast zijn
Anoniem: 62696
Het was op Wake island, toeval of niet?
Anoniem: 151407
ik had het zelfde als jou widow maker! aleen je moet alle badges hebben om master gunnery te worden ofzo.
3 gun unlocks en 2 ribbons! middle east en far east service ribbon.. thnx EA
btw wake island heerst!!! en de game engine loopt veel beter
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 04-10-2005 20:16 ]
Hij stopt er zo'n beetje halverwege mee, iemand tips?
Ik kan BF2 gewoon starten, hij doet dan net alsof ie goed is gepatched. Wake island is ook niet erbij gezet en andere maps kan ik niet joinen. Krijg dan een of andere melding over mijn CD-key...
Nee, dat is kapot.djmantri schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:02:
wat ik me afvraag... ben ik de enigste met een server die zich niet houd aan autoteambalance?
En ongeveer alles wat ze serverside zouden fixen hebben ze ook weer NIET gedaan
Alleen switchen naar desktop zat ie vreemd te doen, beeld bleef zwart en in het hoofdmenu bleef ik opeens vastzitten....
Rapapa...
Op welke schijf staat ie geïnstalleerd? wat hij wilt m namelijk automatisch op de C schijf patchenFloep schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:17:
Hmm... krijg de melding patching failed...
Hij stopt er zo'n beetje halverwege mee, iemand tips?
Ik kan BF2 gewoon starten, hij doet dan net alsof ie goed is gepatched. Wake island is ook niet erbij gezet en andere maps kan ik niet joinen. Krijg dan een of andere melding over mijn CD-key...
Bedoel je daarmee ook dat een 64 player server er zo nu en dan nog steeds kan uitknallen ?DaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:18:
[...]
En ongeveer alles wat ze serverside zouden fixen hebben ze ook weer NIET gedaan![]()
[ Voor 24% gewijzigd door Sideshowbobbie op 04-10-2005 20:22 ]
Slordig to say the leastDaMorpheus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:18:
Nee, dat is kapot.
En ongeveer alles wat ze serverside zouden fixen hebben ze ook weer NIET gedaan![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 04-10-2005 20:25 ]
Op F:\
...
ik heb Bf2 op mn D: schijf staan, betekent dit dat ik weer via een omweg moet patchen ofzow?Sideshowbobbie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:21:
[...]
Op welke schijf staat ie geïnstalleerd? wat hij wilt m namelijk automatisch op de C schijf patchen
[...]
Pfff, laten we hopen dat ze dat wél hebben gefixedSideshowbobbie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:21:
[...]
Op welke schijf staat ie geïnstalleerd? wat hij wilt m namelijk automatisch op de C schijf patchen
[...]
Bedoel je daarmee ook dat een 64 player server er zo nu en dan nog steeds kan uitknallen ?
Wat ik heb gedaan (staat bij mij ook op een andere schijf) is de patch in de bf2 map zetten en daarvan uit patchen, dus niet vanaf je bureaublad ofzo. Werkte zonet ook weer bij mij. Suc6Floep schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:25:
Op F:\
...
Onzin. Hier staat BF2 op D en de patch vindt hem automatisch.Sideshowbobbie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:21:
[...]
?
Afijn, 3 wapens unlocked
Duidelijkheid over de nieuwe rangen zou wel prettig zijn.
http://www.koekwaus.net/bf2patch_v_103.exe
Hier 2 keer een mirror, beter laat dan nooit
Ik ben alweer opnieuw de patch aan het leechen, maar ik ga het meteen proberen, thnx!Wat ik heb gedaan (staat bij mij ook op een andere schijf) is de patch in de bf2 map zetten en daarvan uit patchen, dus niet vanaf je bureaublad ofzo. Werkte zonet ook weer bij mij. Suc6
Anoniem: 145161
Lol jezus, wat is dit nou weerThe Widow Maker schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:06:
omfg ik loop 25 meter op wake island:
[afbeelding]
10 meter verderop:
[afbeelding]
1 kill assist verder:
[afbeelding]

Is dit gewoon de bedoeling of een grote fout in de patch? Lijkt mij onlogisch dat iedereen klakkeloos gepromoveerd wordt tot de hoogste ranks. Het is toch veel leuker om echte moeite te doen om wat hoger te komen
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 145161 op 04-10-2005 20:39 ]
iemand een idee hoe dit prpbleem te tackelen ? ... ( heb hem al handmatig aan zonealarm toegevoegd en alles permits aan ... )
Ad Astra Per Aspera
Anoniem: 154231
Anoniem: 139872
Voor de mensen met weinig ruimte op C zet de swap file op D: of zo
Control panel
Systeem
Advanced
Performance - Setting
Advanced
C: - No paging file - set
D - Mamanged by system - set
OK
Reboot
Wake Island 2007
Map valt erg tegen. HIj is niet in balans omdat de luchtmacht VEEL te sterk is en je echt nergens kan schuilen. Voor 64 players veel te klein.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 04-10-2005 20:50 ]
Anoniem: 131133
http://www.utforce.info/First_Sergeant.JPG
http://www.utforce.info/fs.JPG
http://www.utforce.info/Wake.JPG
Op BF2 Tracker staan nu nieuwe ranking punten:
Klik
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 131133 op 04-10-2005 20:47 ]
Was juist zo benieuwd naar Wake.
[ Voor 9% gewijzigd door MissingDog op 04-10-2005 20:48 ]
Wat zijn zoal de argumenten tegen dan?Gunner schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:56:
Ik lees via de in-game chat alleen maar klagers over het nieuwe rank systeem?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kan na het patchen BF2 gewoon opstarten, krijg dan een melding dat ik naar de BF2 website kan gaan. Kan dus ook inloggen op mijn account van BF2 (spel).
Maar zodra ik een server wil joinen krijg ik te zien dat mijn CD-KEY niet goed is. Wie heeft idee wat het kan zijn. Loop al de forums af van EA etc.. maar nog niks kunnen vinden.
Anoniem: 128821
Stom, het gaat zohard dat je bijna de hele tijd moet refreshen, wat ik dus niet deed.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 128821 op 04-10-2005 20:52 ]
Wake vond ik altijd een fantastische map, maar nu hebben de helis en straaljagers veelste veel overmacht, te weinig anti aircraft, balen
Krijg ik de melding dat m'n diskruimte vol is, en dat hij 1600mb nodig heeft.
Als dat ding nou gewoon een andere drive dan C pakt is er niks aan de hand, maar nee

Mijn temp had ik verschoven naar D maar dat hielp niet... naja ff wachten dan maar.
/edit
Ben niet de enige dus... ik zou ook niet weten wat ikP5ycho schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:51:
minpunten? dat je &*@! 1600MB freespace op je C schijf nodig hebt... ik heb maar een 3GB Cschijf dus krijg die patch echt onmogelijk geinstalleerd, bedankt EA...
A. Met 1 partitie moet van 200GB
B. Wat ik met een C schijf moet groter dan 8GB
EA is weer lekker bezig iig
[ Voor 44% gewijzigd door Redje op 04-10-2005 20:55 ]
Anoniem: 145161

Anoniem: 23530
De installshield wizard pakt de EXE uit naar je TMP directory in je profiel. Wijzig de TMP verwijzing in je omgevingsvariabelen. De Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > knop Omgevingsvariabelen. Verander hier TMP naar een map met voldoende ruimteRedje schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:53:
pfffffff lekkere installer van patch 1.03.
Krijg ik de melding dat m'n diskruimte vol is, en dat hij 1600mb nodig heeft.
Als dat ding nou gewoon een andere drive dan C pakt is er niks aan de hand, maar nee![]()
Mijn temp had ik verschoven naar D maar dat hielp niet... naja ff wachten dan maar.
Anoniem: 64858
Dat is alleen op het beginAnoniem: 145161 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:53:
Hmm blijkbaar is die ranking dus officieel. Ik vind het maar waardeloos zo. Vroeger moest je nog echt moeite doen om in het begin wat hoger in rank te komen. Nu schiet je een paar keer, verricht je een beetje teamwork en je bent al korporaal
Als je na 5 kills 5 rangen omhoog bent gegaan is het weer een week doorwerken
Anoniem: 154998

Maar ik vind het wel leuk dat je nu al wel sneller nieuwe wapens hebt. want ik kwam maar niet hoger. speel het daar ook te weinig voor. maar ik hoop dat het wel weer gelukt is door ea
Dat had ik al veranderd naar D:\temp met 6GB vrij maar dan krijg ik nog die meldingAnoniem: 23530 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:56:
[...]
De installshield wizard pakt de EXE uit naar je TMP directory in je profiel. Wijzig de TMP verwijzing in je omgevingsvariabelen. De Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > knop Omgevingsvariabelen. Verander hier TMP naar een map met voldoende ruimte
/edit
Het rare is dat er wel een map wordt aangemaakt in D:\temp als ik de installer start.
[ Voor 15% gewijzigd door Redje op 04-10-2005 21:03 ]
Dit topic is gesloten.