Mijn av500 wil niet goed connnecten aan mijn pcs!
ik heb em eerst op een win2000 pc geprobeerd, die was n hele tijd bezig met installen (sloom ding) en zag uiteindelijk wel de schijf maar kon er niet in komen. (de archos had ik bij de usb instelling op hard drive gezet)
Nu probeer ik em op deze pc te connecten (win xp pro sp2) en wordt de av500 ook herkend en weer hetzelfde probleem, hij wordt herkend, ik zie een schijfletter, maar zodra ik em wil openen krijg ik dat ik een geldige schijf in i moet plaatsen...
Ik heb zonet zowel de hard drive modus als de windows device modus geprobeerd, en hard drive modus geeft ie een schijf maar kan ik er niet in komen en met windows device modus zegt winxp dat het usb apparaat niet wordt herkend!!
Update: ik heb zonet mn comp gereboot en toen kon ik ineens wel in de schijf komen.. MAAR.. toen ik een mapje wou openen kreeg ik te zien: fout in overdracht fout in I/O apparaat en onder in mn taakbalk een geel driehoekje met uitroepteken: alle gegevens zijn verloren door fout in hardware.
Als ik in mn archos zelf browse, dan kan ik de muziekjes en filmpjes en fotos die er al opstonden van de fabriek wel gewoon bekijken en heb ik geen problemen.
Wat in vredesnaam is dit voor shit?
Weer update: ik heb m nu op een andere computer aangesloten: probleem opgetreden bij de installatie, apparaat werkt mogelijk niet goed!
[
Voor 40% gewijzigd door
blacknoise op 22-02-2006 00:57
]