[PC] Day of Defeat: Source

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 5.664 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-07 12:16

Rival24

I'll Be Back

Echt precies op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 20:10
jah, it has arrived!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hahaha ech gewoon zitten wachten tot we kunnen :P

Ok dan! nou laten we het eens testen :D

[ Voor 31% gewijzigd door WeAreLegion op 27-09-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
woei hij unlocked

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Jeuj!! Er kan begonnen worden met DoD Source :P

edit: steam servers currently unavailable :/

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 27-09-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:08

Rexomnium

Vincam aut moriar

Zo, Steam even geherstart en hij is nu al 3 minuten bezig met inloggen. Het lijkt wel alsof er iets gereleased is :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 05-07 12:16

Rival24

I'll Be Back

Your purchase is still being processed - Steam will notify you when the transaction has been completed. Until then, this game is not available to play.

Eikels, en dan wel 'adverteren' dat je meteen kunt spelen als het uitkomt... right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:08

Rexomnium

Vincam aut moriar

Rival24 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:03:
Your purchase is still being processed - Steam will notify you when the transaction has been completed. Until then, this game is not available to play.

Eikels, en dan wel 'adverteren' dat je meteen kunt spelen als het uitkomt... right...
Steam herstarten... aap! ;)

Misschien dat je het trouwens meerdere keren moet doen... bij mij werkte het ook niet direct.

[ Voor 16% gewijzigd door Rexomnium op 27-09-2005 00:07 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Did the trick for me too :)
edit: niet dus, wth
Direct play me reet, moet ik eerst gaan zitten wachten todat ze me credit card goedkeuren.
Als ze dat nou meteen bij bestellen hadden gadaan :(

[ Voor 33% gewijzigd door messi op 27-09-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-06 12:22
amost done.. decrypting...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:47

mace

Sapere Aude

hij doet het, ff kijken of het wat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
messi schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:04:
[...]

Did the trick for me too :)
edit: niet dus, wth
Direct play me reet, moet ik eerst gaan zitten wachten todat ze me credit card goedkeuren.
Als ze dat nou meteen bij bestellen hadden gadaan :(
lol ik heb precies zelfde probleem, en steam herstarten helpt geen mallemoer maar goed nog ff geduld hebben :D spel loopt niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crap, purchase pending foutmelding - schijnbaar gaat de CC transactie alleen door als de game daadwerkelijk gereleased is. 12 uur geleden heb ik de game aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
WeAreLegion schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:06:
[...]

lol ik heb precies zelfde probleem, en steam herstarten helpt geen mallemoer maar goed nog ff geduld hebben :D spel loopt niet weg
Nee, maar ik moet morgen wel om 6:50 op :P
dus nog maar 6 uurtjes speeltijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
wth dod:s staat niet in de lijst van geïnstalleerde games, zie wel dat steam aan het updaten is....

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:06:
Crap, purchase pending foutmelding - schijnbaar gaat de CC transactie alleen door als de game daadwerkelijk gereleased is. 12 uur geleden heb ik de game aangeschaft...
Ik op 15/09, krijg dezelfde melding als een paar mensen hierboven :'(.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe bij mij staat hij er vrolijk tussen maar daar heb je het wel mee gehad, krijg nog steeds dat purchase gedoe, dat is imho wel beetje raar geregeled bedoel voor zo bedrag mogen ze dat van mij best gelijk doen (al verifieren ze de kaart alleen ook goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

euhm, de mijne doet het toch niet, hij is aan het updaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
ze kunnen zelf toch ook bedenken dat als een paar duizend man met credit card gaat betalen dat ze dat niet in een paar minuten kunnen checken. Ik bedoel ze hadden het best meteen af kunnen schrijven oid.

edit:

oe hij doet het :P
lalalalala booting steam

edit2:

yep zit in de game, nu nog een servertje opzoekken.

Waar zit men hier tegenwoordig?

[ Voor 30% gewijzigd door messi op 27-09-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

De servers zitten dus vol. Het is druk !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
en nu connection reset error bij herstarten steam lekker dan

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Gezien de rust hier, neem ik aan dat iedereen al bezig is ;)

Woei me eerste kill :P

[ Voor 18% gewijzigd door messi op 27-09-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er wordt iets geupdate, hopen dat ik erdoor komt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm ok als ik nou er ook nog ff achter kom hoe ik fps op me beeld kan toveren zonder moeilijk te doen ben ik ook tevreden :) tis leuk om te doen :D leuker dan ik dacht

holy moses zorg dat je in je server blijft want een neiuwe zoeken is onmogelijk lol

[ Voor 21% gewijzigd door WeAreLegion op 27-09-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik was aan het proberen een eigen hlds op te zetten op m'n servertje, maar ik krijg een 'cache needs decryption' foutmelding :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anthor op 27-09-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

nou, hij doet het, nu ga ik slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Woei! HDR werkt! en dat zonder een driver update........
Ziet er mooi uit, maps zijn zeker herkenbaar. Alleen die crosshair van die duitse sniper is meer een crossbalk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
eindelijk een server gevonden om te joinen: crash to desktop :(

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-07 23:23

Hu9o

Schokkend

WeAreLegion schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:25:
Hmmm ok als ik nou er ook nog ff achter kom hoe ik fps op me beeld kan toveren zonder moeilijk te doen ben ik ook tevreden :) tis leuk om te doen :D leuker dan ik dacht

holy moses zorg dat je in je server blijft want een neiuwe zoeken is onmogelijk lol
net_graph 1

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155974

Hoi allemaal :)

Ben nieuw hier opt forum , maar weet zker dat ik het wel naar mn zin zal krijgen hiero.

Nou om meteen met de deur int huis te vallen :P

Ik heb dus ook DOD : Source maar hij loopt voor de klote niet...
Wat ik dus niet verwacht had.
Zelfs onder 1024x768 met niks van AA of HDR aan, haal ik met pijn en moeite een geringe 30fps soms hoger soms lager.

Nou hier mn specs :

- Intel P4 3,2Ghz S775
- CPU cooler Thermaltake Silent 775 ( with Heatpipe Cooling Tech )
- Asus P5ND2-SLI DELUXE
- 4x 512MB DDR2 553 Infineon ( Dual Channel )
- Asus G-Force E7800GTX 256mb
- Soundblaster Audigy ZS 2
- 520watt Be Quiet

Denk dat hier wel het meeste mee gezegd is qua specs.

Ik had dus wel verwacht met dit systeem toch nog wel op 1024 te kunnen spelen ...
Maar dit zit er dus niet in.

Iemand een idee waarom niet ?
Of iemand een fix ofzo dr voor ?

Alvast bedankt allemaal op jullie reactie's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, net even 2 maps gespeeld, weet niet welke (voor het eerst dod gespeeld), maar het was zeer leuk

classic vandaag ook geprobeerd, maar die is stuk onduidelijker, deze was fijn om mee te beginnen iig, map werkt leuk, teamplay werkt af en toe ook wel =)

leuk om verschillende ventjes te zijn naar wie/wat er nodig is =), nou ja, morgen weer spelen, nu slapen ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Niet zeuren met je 30fps, heb net een uurtje gespeeld @ 12fpx :x
Toch maar eens wat settings gaan tweaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 155974 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:14:
Hoi allemaal :)

Ben nieuw hier opt forum , maar weet zker dat ik het wel naar mn zin zal krijgen hiero.

Nou om meteen met de deur int huis te vallen :P

Ik heb dus ook DOD : Source maar hij loopt voor de klote niet...
Wat ik dus niet verwacht had.
Zelfs onder 1024x768 met niks van AA of HDR aan, haal ik met pijn en moeite een geringe 30fps soms hoger soms lager.

Nou hier mn specs :

- Intel P4 3,2Ghz S775
- CPU cooler Thermaltake Silent 775 ( with Heatpipe Cooling Tech )
- Asus P5ND2-SLI DELUXE
- 4x 512MB DDR2 553 Infineon ( Dual Channel )
- Asus G-Force E7800GTX 256mb
- Soundblaster Audigy ZS 2
- 520watt Be Quiet

Denk dat hier wel het meeste mee gezegd is qua specs.

Ik had dus wel verwacht met dit systeem toch nog wel op 1024 te kunnen spelen ...
Maar dit zit er dus niet in.

Iemand een idee waarom niet ?
Of iemand een fix ofzo dr voor ?

Alvast bedankt allemaal op jullie reactie's !
Hmmm nou ja 30fps is soepel maar je zou veel meer moeten halen als dat, ik heb met mijn geforce 6800GT@Ultra, 60fps of meer, en dan staat alles op ze hoogst, FSAA 2x, en AA4x en hdra ook nog eens aan. Dus bedoel die 30fps van jou kklopt niet, heb je drivers goed geinstalleerd? als het een nieuw evideokaart is doe ik meestal windows installeren maar goed we zijn niet allemaal zo dom om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Ik weet nog niet wat ik van die HDR moet gaan denken, soms lijkt het alsof je een flashbang om je oren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Mijn eerse indruk :

Graphics zijn geweldig. Op mijn notebook, met een Ati X700 256Mb en een 2Ghz Pentium mobile loopt het uitermate soepel. Ik heb alles op max, 2x AA, 4x FA en HDR op full !!

Het geluid is super. Erg overdonderende effecten.

De gameplay heeft niet helemaal het oude DoD gevoel. De spelers lopen te snel, een beetje op de Counter Strike snelheid. Dit vind ik storend omdat het spel hierdoor een teveel arcade gehalte krijgt.
Ook de precisie is niet optimaal. Bij de oude DoD heb je meer controle over het richten en je voelt haast wanneer je goed mikt.

Verder als eerste test was het erg leuk om te spelen. Ik hoop dat de community veel druk op Valve legt om de snelheid van het spel en met name dus de bewegingen van de spelers wat langzamer te laten verlopen. Ik zag tegenstanders bewegingen maken die niet echt realistisch zijn wat zoals in DoD 1.

Maar er zal de komende weken wel flink gesleuteld worden om deze nieuwe DoD meer te stroomlijnen.

Al met al een waardige opvolger. Nu alleen mijn favoriete maps Caen, Jagd en Falaise nog !!!

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeAreLegion schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:33:
[...]

Hmmm nou ja 30fps is soepel maar je zou veel meer moeten halen als dat, ik heb met mijn geforce 6800GT@Ultra, 60fps of meer, en dan staat alles op ze hoogst, FSAA 2x, en AA4x en hdra ook nog eens aan. Dus bedoel die 30fps van jou kklopt niet, heb je drivers goed geinstalleerd? als het een nieuw evideokaart is doe ik meestal windows installeren maar goed we zijn niet allemaal zo dom om dat te doen.
Net gedaan, ent heeft niks opgeleverd.
Ik heb zelfs de 78.05 drivers geïnstalleerd aangezien deze "speciaal" dus voor DOD : S zouden zijn.
Het heeft 0,0 geholpen.

Ik vind dit gewoon triest deze performance.

Ik heb dus helemaal niks aan ook geen HDR.
Geen shadows enz.

En nog zo'n waardeloze fps .

Wtf is dit ?

Koop ik daarom een nieuwe PC :S
Zelfs met mn oude fx5900xt haalde ik dit nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139170

euhm nieuwe pc oude hardeschijf ergewoon ingezet 8)7 zonder te formatten?

voltages gechekt? snelheden nagelopen in bios dubbel gekeken in windows?

ontopic die screens zien er zeker mooi uit denk dat ik tog maaar hl2 aan ga schaffen voor deze game

maakt het dan nog uit welke box?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 139170 op 27-09-2005 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja post boven je staat dat ik geformateerd heb :)

En hoe check ik dan voltages ?
En hoe kan het daaraan liggen ?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Gisteren met maajte Xenn0X zaten we vol spanning m 23:55 al klaar om 00:02 connecten we naar de eerste server en GVD wat ziet deze game er stoer uit man. HDR, AA, AF alles hoog en knallen maar. Dit is echt super mooi gedaan, HDR is subtiel aangebracht zodat het niet de aandacht afleid van de game zelf.

Gameplay is zeker tof, maar zoals eerder aangegeven vaak net even te snel. Men rent langelkaar alsof ze een maraton aan het doen zijn.

MG rockt gewoon te gruwelijk en Anzio is de mooiste map die ik tot nu toe gezien heb. Zoveel detail echt niet normaal. Ik kan me geen map herrineren die er zo mooi uit ziet, heb alleen op het strand al 5 min met me bek open gestaan.

Garrand is trouwens ook een top gun, lekker nades schieten en als je langs je loop schiet heb je een dodelijke sniper rifle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

LoL, vanmorgen om 8 uur als eerste DOD Donner gespeeld,
gameplay is best wel lekker, weer even wennen aan de terugslag van de Thompson, maar ik had in de eerste ronde gelijk 6 kills!
zal vandaag de andere maps nog ff testen.
en wat de eyecandy betreft: :9

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Gister heerlijk met de mg42 liggen killen op anzio.
Hoewel ik de meeste mappen uit mijn hoofd ken, is het toch wel even wennen als je net spawned, maar als je weer doorhebt hoe de map werkt is het geweldig!
je heb meer plaatsen om te schuilen en dat vind ik een groot voordeel, zeker met mijn favo wapen de MG.

Ook mij 2e wapen (staff sergant in oude DoD) samen met de bazooka is heel erg leuk om te spelen.
Wat ik dan wel weer minder vind zijn die grantaten op de normale rifle. Je krijgt zo wel erg veel explosies. Ook het geluid is erg mooi (de mg42 als ie overhit is hoor je hem tikken).
En het is weer ouderwets chaos rond de middelste vlaggen, kortom DoD maar dan beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Wat vinden jullie van het nieuwe damage systeem ?

Het unieke aan DoD 1 (even voor het gemak zo noemen) is de precisie van de shots. Dit in tegenstelling met andere games zoals Call of Duty, MoH etc waar je veel lood in iemand moet pompen voordat deze naar de eeuwige jachtvelden gaat.

In DoD:Source is het nu moeilijker om zelfs als je gericht schiet deze om te leggen. Je hebt meer lood nodig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Mowah ik heb nog regelmatig dat ik loop en *KLOENK* sniper :(
verder gebruik ik vooral de MG dus mja ik gebruik zoiezo veel lood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

WTF :? Wilde zo juist DOD-source activeren met mn Collectors-edition Key, zegt het dat ik mn key al heb gebruikt voor andere games. 8)7 Wtf, Ik meen toch dat bij het Collectors-edition pakket dod-source ook zit inbegrepen. 8)7

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Xymox schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:28:
Wat vinden jullie van het nieuwe damage systeem ?

Het unieke aan DoD 1 (even voor het gemak zo noemen) is de precisie van de shots. Dit in tegenstelling met andere games zoals Call of Duty, MoH etc waar je veel lood in iemand moet pompen voordat deze naar de eeuwige jachtvelden gaat.

In DoD:Source is het nu moeilijker om zelfs als je gericht schiet deze om te leggen. Je hebt meer lood nodig !
:)

I feel ya.. In al je posts.. Ik ben ook het gevoel kwijt.. Het gevoel van jij bent nu dood. Het sproeien lijkt op het 1e gezicht nu veel meer te werken.. Ik zelf speel in 1.3 voornamelijk met de KAR98 en de Support Infantry.. Alleen mis ik nu mijn handwapen.. Het snelle pistol switchen zeg maar. Bij de SI
mis ik de accuraatheid .. voor zover je die kan hebben met de BAR..
Ik vind het strafen nu ook niet fijn.. Je kan als je van links naar rechts strafed niet meer je ren knop indrukken om sneller te strafen.. Beetje jammer. Granaten gooien kan ook niet meer zo fijn zoals in 1.3 .. Ze lijken minder ver te gaan.. Wat ik er wel aan goed vind? De graphics :P

Ik mis zoveel :(

Ff wennen? Time will tell..

[ Voor 26% gewijzigd door plapz0r op 27-09-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Denk dat het een kwestie van wennen is.
En mochten veel mensen er over klagen dan zullen ze het allicht patchen.
Het duurde ook ff voordat de oude DoD zo goed was als het is.
Waar het mij vooral om ging was de chaos die je niet in veel spellen ziet, die is er gelukkig nog steeds.

En ik wil Caen!

[ Voor 4% gewijzigd door messi op 27-09-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Even een vraag; zijn hier mensen ook in het bezit van de Collectors-edition pakket? Zo ja, hoeveel keys heb je??

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

damn wat is de game wicked.. had verwacht dat de performance drop hoger zou zijn met HDR aan maar valt echt mee. speel op 1600/1200 met 2x asf en hdr aan. 50 - 90 fps. soms in extreme gevallen drops naar 30.
zie trouwens geen verschil als ik fsaa aanzet. het is standaard al karteloos. _/-\o_

specs zie siggie onderaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 27-09-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-06 10:03
Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:52:
Even een vraag; zijn hier mensen ook in het bezit van de Collectors-edition pakket? Zo ja, hoeveel keys heb je??
je hebt maar 1 hl2 key.
Hiermee kan je HL2, cs source, hl source etc. spelen maar niet dod source.
Deze is niet mee geleverd met de collectors editie.
Deze zou je moeten aanschaffen via steam. (20 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Even wat nieuwe onderdelen besteld :)
pc trok het niet meer
  • Antec P160 Zilver, Geen Voeding, 2 X 120mm
  • Tagan TG-530-U22 530 Watt
  • TwinMos Dual Channel 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 2,5, Kit Of 2
  • Hitachi Deskstar T7K250 250 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA II/300
  • Asus A8n-SLI Premium
  • AMD Athlon 64 X2 4400+ Dual Core 2.2 GHz, 2000 MHz, Boxed
  • Zalman CNPS9500 Led Koper
  • Asus Geforce 7800GTX TOP/2DHTV 256 MB
1700 euri maar dod source zal vast wel goed draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

aha weird; dus
  • collector's edition: cs-source, hl2/dm, hl-source - prijs: 80 euro (destijds)
  • hl2 retail: cs-source, hl2/dm prijs: 50 euro (destijds)
Vreemd dat je dan 30 euro extra betaald voor 1 game :?

edit: Hm nog 1 vraag; is Dod source alleen via steam verkrijgbaar?

[ Voor 18% gewijzigd door Xadeon op 27-09-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:23:
edit: Hm nog 1 vraag; is Dod source alleen via steam verkrijgbaar?
nee hij komt ook als retail in de winkel.
Maar wanneer ??? over paar weken maanden ? geen id

DoD:Source krijg je wel als je CS:Source retail koopt
Dus een boxed versie in de winkel

En anders zou je je ouders lief moeten aankijken als je de CC mag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Huh met de CS:source retail krijg je Dod:source wel??! Dat zou wel heel erg vreemd zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Wat zijn die maps ontzettend mooi zeg. Ongelofelijk !

Ik had niet gedacht dat ze DoD:Source zo gedetailleerd zouden maken. Ik moet zeggen dat de DoD maps mooier zijn dan welke ander source maps dan ook, incl HL2 !!

Mooie achtergronden, verre landschappen en erg veel detail tot in de puntjes. Wow
Gewoon al een genot om alleen maar door die omgevingen te lopen...

Als ik nu denk aan al die maps die nog moeten komen....tissue !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Xymox, heb jij Dod-source via steam aangeschaft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
moet ik hier voor betalen?!!?! ik vond halflife2 en met name (!!!) counterstrike source ontzettend dikke afknappers en ga hier dus geen rooie cent meer aan uitgeven.!!! tis open source software dus gewoon wachten tot iemand een gratis counterstrike-like game uitgeeft ofso... battlefield2 it is! geldkloppers! dat zijn het bij valve!

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 10:05
Heb het gisteren een half uurtje gespeeld, maar ben behalve over de graphics nog niet echt onder de indruk. Als vaste light/sniper is er voor mij wel heel veel veranderd.

Ik zal de komende tijd mn config maar eens flink tweaken om een beetje fps uit mn 9800pro te knijpen. Ik denk niet dat dod:s de komende tijd door clans omarmd wordt. Clanbase heeft al wel de eerste ladders opgezet (2on2 en 6on6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Ik bind het een geweldige overgang van dod naar dod:s maar daar zijn een heleboel mensen in de "clanwereldjes" het niet mee eens. Maar ja, doordat er weer veel meer mensen dod:s gaan spelen maakt dat ook niet uit :P
Vooral op het 'hogere' niveau zijn de spelers nogal sceptisch, waarschijnlijk omdat ze denken dat ze slechter worden in dod:s.
Gelukkig is de 'cumunity' te klein om dee splitsing als in cs / cs:s te krijgen dus iedereen zal uitijndelijk wel over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:55:
Xymox, heb jij Dod-source via steam aangeschaft??
Ja, met 10% korting !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

autodidact schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:58:
moet ik hier voor betalen?!!?! ik vond halflife2 en met name (!!!) counterstrike source ontzettend dikke afknappers en ga hier dus geen rooie cent meer aan uitgeven.!!! tis open source software dus gewoon wachten tot iemand een gratis counterstrike-like game uitgeeft ofso... battlefield2 it is! geldkloppers! dat zijn het bij valve!
:? Hoe kom je erbij dat dit Open Source software is ?

De broncode is helemaal niet vrijgegeven. Wachten op een gratis look-alike zal dus nog wel eens lang kunnen duren.

De originele Day of Defeat was een MOD van Half-Life, en die was gratis. Hee, verrek, die is, als je Half-Life hebt, nog steeds gratis. Day of Defeat:Source is gewoon een commercieel ontwikkeld spel waar je gewoon voor moet betalen. Als je via Steam het Half-Life 2 Silver of Gold pakket gekocht hebt, dan heb je er meteen recht op, zo niet, dan zal je het aan moeten schaffen via Steam, of moeten wachten tot je het los als Retail pakket kan kopen.

Als jij het het geld niet waard vind, nou, dan koop je het niet. Sim-pel.

Overigens blijkt de gameplay van DoD:S als twee druppels water te lijken op z'n op de Half-Life 1 engine gebaseerde voorganger, dus je kan volledig legaal DoD 1 uitproberen, en een oordeel vellen over de gameplay.

Oh, en nee hoor, Bij EA zijn het helemaal geen geldkloppers, BF/BF2 is gratis, toch?? [/sarcasme]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

goldcard schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:00:
Heb het gisteren een half uurtje gespeeld, maar ben behalve over de graphics nog niet echt onder de indruk. Als vaste light/sniper is er voor mij wel heel veel veranderd.

Ik zal de komende tijd mn config maar eens flink tweaken om een beetje fps uit mn 9800pro te knijpen. Ik denk niet dat dod:s de komende tijd door clans omarmd wordt. Clanbase heeft al wel de eerste ladders opgezet (2on2 en 6on6)
Lol goldcard, niet gelijk cfg hxen eej :)
Wat doet Solarstorm, gaat iedereen sourcen of blijft het bij het ouwe?
Ben wht btw, als je me nog kent :)

Heb vanmorgen even snel gespeeld, eerste indruk was wel cool :) Vooral de sound vond ik erg hip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Even nog over het bestellen. Als ik dit topic lees, kun je dus Dod alleen kopen via steam, of de CC source retail kopen. Dod zit dus bij geen enkel HL2 pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
ik denk niet dat er nog wat over blijft van de dod 1.3 community.
Het is nu al niet echt super. je kan de nederlandse clans op 2 handen tellen.
bij solar zal het wel anders liggen omdat ze vrij hoog niveau spelen en verschillenden sponsoren hebben.
Het enige wat je kan doen is afwachten :)
ik zeg iig dag dag tegen 1.3 en welcome source :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Voel me eigenlijk wel genaaid door valve/steam, heb in januari het collector's edition aangeschaft voor maar liefst 80 euro(met in de achterhoofd dat ik dan dod-source er later wel bij krijg). Het steam/valve-goldpakket is nagenoeg even duur, waar alleen dus wel Dod-source bij zit en bij het CE-pakket helaas niet. :?

edit:
Anoniem: 61779 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:21:
Even nog over het bestellen. Als ik dit topic lees, kun je dus Dod alleen kopen via steam, of de CC source retail kopen. Dod zit dus bij geen enkel HL2 pakket?
nope helaas niet :(

[ Voor 34% gewijzigd door Xadeon op 27-09-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Anoniem: 61779 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:21:
jawel de silver en gold versie van hl2.
dus niet bij bronze en collectors edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:36
Is er eigenlijk ergens een overzicht bij welke versies DOD:S standaard erbij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Dod-source is alleen verkrijgbaar via steam; in retail en met silver/goldpakket.

[ Voor 31% gewijzigd door Xadeon op 27-09-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Schaamteloze copy/paste vertaling van het Steampowered Forum:

Source: hier
Hoe koop ik Day of Defeat: Source?

Er zijn twee manieren: Koop online via Steam of koop een retail versie in de bekende winkels

Option #1: Buying DOD:S through Steam
Buying over steam is currently only possible with a credit card. Several credit cards are supported right now, like Visa or MasterCard. You also have to add the normal sales tax for your country to the price. Using a creditcard with steam is secure and fast. You will also get an electronic printable receipt.

Steam Option #1 - DoD:S standalone: You can buy only DoD:S. You pay the price, your steam account will extended and you can download DoD:S and play it, once it is released. The price has been announced as $20.

Steam Option #2 - DoD:S in a package: DoD:S is included in the Steam silver and gold package. Both packages give you access to DoD:S. The price for the silver package is $59.95, for gold $84.95.

Option #2: Buying DOD:S from a Retail/Online Store:
Buying in the store means, you will get a cd/dvd with an installer, maybe an instruction manual and real box. The prices and the release dates are not official. All offers are ready for pre-ordering.

Retail Option #1 - CS:S Multiplayerpackage: With this package, you will get CS:S, HL2DM and DoD:S. The final price isnt announced yet. Some onlinestores, like EBGames.com or Amazon.com has it listed for $39.95. A final release date isnt announced yet as well, both stores saying mid-september.

Retail Option #2 - HL2: Platinum Edition: The second retail package with DoD:S included is the Halflife2 Platinum Edition. This package is similar to Steam silver, but it includes also the upcoming HL2-addon Aftermath. Listed price currently is $59.99 and can be pre-ordered. Release date according to the online store is November, 1st.

Other Stuff:
There is no standalone DoD:S retail version announced or listed at any online store at the moment. If you have planned to buy DoD:S in a store, you have to buy one of those 2 retail options. Also both retail packages are not officialy announced, yet.

Retail version (store bought) version of HL2 does NOT include DoD:S
If you bought a copy of HL2 in a store, you do not automatically get DoD:S once it is released. This goes for all versions, including the collectors edition.

DoD:S is only available for free on release to those who bought the Silver or Gold packages via Steam.

What! This is an outrage! I paid $XXX for HL2! I demand DoD:S!
The store versions of HL2 were duplicated, packaged and distributed by Vivendi who had the publication rights for HL2 and CS:S only. These rights did non include DoD:S which is why it is not availble with the retail version.

How do I get DoD:S when its released then with a retail/store version?
Non Steam Silver Package owners will be able to purchase DoD:S via Steam for $19.95 or in stores by purchasing the Counter-Strike: Source retail package for the same price.

But DoD:S is a mod! It should be free!
DoD:S is not a mod, in fact DoD hasn't been a mod since beta 3.1. The mod was bought by Valve and as of 1.0 (when it was available in stores), it became a commerical, stand-alone product. It is now a game in its own right and not an add-on.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

kaas-schaaf schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:01:
Ik bind het een geweldige overgang van dod naar dod:s maar daar zijn een heleboel mensen in de "clanwereldjes" het niet mee eens. Maar ja, doordat er weer veel meer mensen dod:s gaan spelen maakt dat ook niet uit :P
Vooral op het 'hogere' niveau zijn de spelers nogal sceptisch, waarschijnlijk omdat ze denken dat ze slechter worden in dod:s.
Gelukkig is de 'cumunity' te klein om dee splitsing als in cs / cs:s te krijgen dus iedereen zal uitijndelijk wel over gaan.
ja, er zijn nogal wat redenen om op DoD:Source af te geven:
duur! (niet meer gratis!)
je moet je Geforce 2 gaan upgraden :*)
wennen aan gameplay
Je moet een Credit card hebben
etc..

voorlopig heb ik wel weer een hele morgen Dod gespeeld, sinds Steam heb ik 1 x Dod(1) gespeeld, maar toen ik die graphics weer zag.... :r

[ Voor 15% gewijzigd door BadMotha op 27-09-2005 11:38 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Jeezz Jumpstart, is een link tegenwoordig onvoldoende ?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109718

Ik heb HL2 gratis gekregen bij mijn Radeon 9600xt........

Ik kon hem voor nog geen 10 € upgraden naar silver DUS DOD:S :P

Nu heb ik zo'n beetje alles van Valve voor nog geen 10 € :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109718 op 27-09-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Huh?! Hoe upgraden?? Ik zie bij steampowered geen upgrade-pakketten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Hmm kan geen enkele server vinden :(

Edit: laat maar, had secure aan :P

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 13284 op 27-09-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:45:
Huh?! Hoe upgraden?? Ik zie bij steampowered geen upgrade-pakketten. :?
Gewoon vanuit de Steam client, "browse games", game naar keuze aanklikken, enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

@sneeuwbal: changefilter, firewall ??

edit: @Jumpstart: Lol ik weet ook wel hoe je een bronse/silver/goldpakket kunt aanschaffen bij valve/steam. Maar ik kan me niet herinneren dat steam/valve ooit een upgrade-pakket hebben aangeboden, en al zeker niet voor maar 10 euro.

[ Voor 87% gewijzigd door Xadeon op 27-09-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
Het zal vooral wennen worden. Mensen die de oudere dod versies nooit gespeeld hebben, en fan zijn van WWII shooters zullen hun vingers aflikken.

Wat mijn eerste impressie is, in vergelijkinge met versies 1.0 - 1.3 is:

- Snellere gameplay / respawn
- het geluid van spelers minder duidelijk, ambience wel heel mooi
- accuracy van de light wapens verminderd
- anzio is behoorlijk aangepast/veranderd

Moet het nog echt goed spelen om alles goed te kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109718

Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:48:

edit: @Jumpstart: Maar ik kan me niet herinneren dat steam/valve ooit een upgrade-pakket hebben aangeboden, en al zeker niet voor maar 10 euro.
Nee klopt idd...... ;)

Het was 10 Dollar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:48:

edit: @Jumpstart: Maar ik kan me niet herinneren dat steam/valve ooit een upgrade-pakket hebben aangeboden, en al zeker niet voor maar 10 euro.
Dat was, voor zover ik weet, ook alleen maar voor de speciale ATi vouchers, als goedmakertje omdat HL2 zo lang op zich liet wachten. Mensen die gewoon via Steam een Bronze pakket hebben gekocht, of via de winkel een HL2 retail versie, die hebben dus geen upgrade voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Aha blijft toch erg krom, maar ja het zal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
Anoniem: 32089 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:16:
[...]

Lol goldcard, niet gelijk cfg hxen eej :)
Wat doet Solarstorm, gaat iedereen sourcen of blijft het bij het ouwe?
Ben wht btw, als je me nog kent :)

Heb vanmorgen even snel gespeeld, eerste indruk was wel cool :) Vooral de sound vond ik erg hip
wht?? Dat zegt me niet zo heel veel eerlijk gezegd :)

Het is voorlopig even afwachten. Wat ik er nu over kan zeggen is dat solar iig CAL en CDoDL in 1.3 zal spelen, en daarnaast zullen de spelers met source aankijken of ze het wat vinden. Als de grotere cups/leagues source omarmen, zullen de meeste clans overstappen. Solar zal dit zeer waarschijnlijk ook doen, het is alleen nog de vraag met welke lineup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Mja ik zelf zit in Sixpack en wij twijfelen ook nog . Ik denk dat we voorlopig alleen warren met 1.3..
Denk na verloop van tijd dat we wel overstappen op Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Heb eventjes kunnen spelen, maar hij bevalt wel. Geluiden zijn mooi en ook de daarbij behoorde effecten. Iron sight is ook wel aardig maar of daar veel gebruik van gaat maken. Er is wel een stuk minder nade rape, of hoe je het ook wilt noemen, maar dat mis ik niet.

Ook leuk zijn die nades die vlakbij ontploffen, maar niets aan health eraf halen, geeft een leuk effect.

Mijn 9700 heeft het wel erg zwaar, tussen de 15 en 60 fps met echt alles het laagste. CS:S loopt een stuk beter, maar dod:s ziet er volgens mij iets mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Xadeon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:22:
Voel me eigenlijk wel genaaid door valve/steam, heb in januari het collector's edition aangeschaft voor maar liefst 80 euro(met in de achterhoofd dat ik dan dod-source er later wel bij krijg).
Tsja, als je niet goed leest en je er slechts maar van uit gaat dan heb je IMHO jezelf genaaid.
Ik heb ook de HL2 retail editie gekocht in de winkel, maar heb van te voren goed nagekeken in welk pakket DoD:Source (en andere source games) nu wel en niet zit. Dus een bewuste keuze om DoD:Source later te kopen via Steam heb ik toen al gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

goldcard schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:57:
[...]

wht?? Dat zegt me niet zo heel veel eerlijk gezegd :)

Het is voorlopig even afwachten. Wat ik er nu over kan zeggen is dat solar iig CAL en CDoDL in 1.3 zal spelen, en daarnaast zullen de spelers met source aankijken of ze het wat vinden. Als de grotere cups/leagues source omarmen, zullen de meeste clans overstappen. Solar zal dit zeer waarschijnlijk ook doen, het is alleen nog de vraag met welke lineup!
Flapdrol, ik heb als het goed is nog met je gespeeld.
wht, wh][te. white- hmmmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

"this game is currently unavailable" geeft Steam aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-07 23:23

Hu9o

Schokkend

BadMotha schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:23:
"this game is currently unavailable" geeft Steam aan???
ja ook al bij css :/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Kan iemand een paar leuke screens posten? :9

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:25
ik heb geen geluid en ik zie ook nergens op de verschillende fora anderen met dit probleem. Heel DoD:s geeft geen geluid bij mij, ook niet in de menu's

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Rudios schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:08:
Dat kunnen we wel doen, maar op erg veel websites staan reeds ontelbare screenshots en video's die vrijwel alles van de maps laat zien.

Voor een aardige verzameling kijk eens op http://www.dayofdefeat.de/
(in bericht op 26.09.2005 um 16:29, een review met links daar mooie screenshots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
Anoniem: 32089 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:51:
[...]

Flapdrol, ik heb als het goed is nog met je gespeeld.
wht, wh][te. white- hmmmm :)
Don't mind me, ik heb af en toe echt een geheugen als een zeef. Heb ik de loop der tijd met zoveel mensen gespeeld, ik hou het af en toe echt niet meer bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
http://www.bit-tech.net/g...dod_source_screens/2.html

tevens het verschil tussen hl1 en source :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:58
Omdat je het zo lieft vraag vers van het F5 knopje ;)

http://www.sdvb-b6.nl/dods/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Ben ik de enige die last heeft van zeer lage FPS?

ik heb een ATI 9800 PRO
1 GIG DDR 3200 Geheugen (2x 512 Dual channel)
AMD XP 2400+
Aopen barebone mobo

Ik haal max 20 fps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

messi schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:19:
Ben ik de enige die last heeft van zeer lage FPS?

ik heb een ATI 9800 PRO
1 GIG DDR 3200 Geheugen (2x 512 Dual channel)
AMD XP 2400+
Aopen barebone mobo

Ik haal max 20 fps :(
Op welke instellingen? Als je HDR, FSAA en de hele reutemeteut aan/op high zet, dan heeft een 9800 Prro het zwaar. Vergeet trouwens ook even niet dat er hier veel meer polygonen verwerkt moeten worden door de processor, dus dat ook je processor nu meer een bottleneck kan vormen dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
Model: high
Texture: hight
Shader: low
Water: simple
Shadow: low
AA: none
Filterin: Trilinear
Vsync: disabled
HDR: none

Veel lager kan het dus niet, speel op 1024 * 768 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

En welke ATi Catalyst drivers gebruik je momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Nu online
De laatste Catalyst 5.9 Windows 2000, gister vlak voor de release gedownload en geïnstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
mischien is dit wat voor je ?
http://www.enemydown.co.uk/article.php?id=104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:45

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb nu dan eindelijk een creditcard van mijn pa kunnen bemachtigen. Was net bezig met gegevens in te voeren, zo ook je straat, plaats en postcode. Heb nog niet op purchase geklikt.

Nu is mijn vraag: wordt het verzonden naar jouw thuis? Of kan je het straks gewoon via steam binnenhalen? Dit ontgaat mij ff. En hoe lang duurt het?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste