Ik heb momenteel een Olympus C-350Z. Opzich best tevreden maar hij raakt wat gedateerd en na een aantal strandvakanties kraakt er nogal wat bij het openen van de lens
Verder ga ik in de zomer naar Thailand en wil die ervaringen graag mooi vastleggen 
Ik zoek dus een nieuwe digicam. Heb er te weinig verstand van om er zo één uit te zoeken dus vandaar hier een post
De Eisen:
• Aantal Megapixels: 3+ Geen speciale eisen wat dit betreft.
• Doel van de camera: Hoofdzakelijk Point-and-Shoot.
• Formaat camera: Compact.
• Opslagmedium: Ik heb nu al 2 xD kaartjes (512+128) dus dat zou een logische keuze zijn, ik sta echter open voor andere opties.
• Budget: In totaal met acc. maximaal €400,-
• Merkvoorkeur: M'n Olympus cam is me goed bevallen dus..
• Uitbreidingsmogelijkheden: Niet nodig.
• Materiaal camera: Stevig, dus metaal?
• Soort stroomvoorziening: Ik ben allergisch voor lithium batt's omdat je zonder stopcontact niets kan. NiMh AA's kan ik bij wijze van spreke in voorraden meenemen.
Ik zoek dus een nieuwe digicam. Heb er te weinig verstand van om er zo één uit te zoeken dus vandaar hier een post
De Eisen:
• Aantal Megapixels: 3+ Geen speciale eisen wat dit betreft.
• Doel van de camera: Hoofdzakelijk Point-and-Shoot.
• Formaat camera: Compact.
• Opslagmedium: Ik heb nu al 2 xD kaartjes (512+128) dus dat zou een logische keuze zijn, ik sta echter open voor andere opties.
• Budget: In totaal met acc. maximaal €400,-
• Merkvoorkeur: M'n Olympus cam is me goed bevallen dus..
• Uitbreidingsmogelijkheden: Niet nodig.
• Materiaal camera: Stevig, dus metaal?
• Soort stroomvoorziening: Ik ben allergisch voor lithium batt's omdat je zonder stopcontact niets kan. NiMh AA's kan ik bij wijze van spreke in voorraden meenemen.
Ik ben toch malle pietje niet!