Is het eigenlijk mogelijk om iets te doen aan de lag die de muis zo nu en dan eventjes heeft?
Die lag heb ik ook en dan op de momenten waar je het juist niet verwacht: rustig muizen.
Bij intensief gebruik heb ik weer geen lag (game testen, veel scrollen etc).. apart..
Overigens maakte het iets verschil bij mij tussen USB en PS2....op PS2 werkt ie iets fijner. Misschien een bandbreedte-kwestie? PS2 is niet erg snel, en USB is gedeeld met andere poorten...
Ohja, die Lasersensor geeft idd geen licht. Ergens diep in de lens kun je een klein rood puntje zien, net als bij een cd-speler. Meer niet
Bij intensief gebruik heb ik weer geen lag (game testen, veel scrollen etc).. apart..
Overigens maakte het iets verschil bij mij tussen USB en PS2....op PS2 werkt ie iets fijner. Misschien een bandbreedte-kwestie? PS2 is niet erg snel, en USB is gedeeld met andere poorten...
Ohja, die Lasersensor geeft idd geen licht. Ergens diep in de lens kun je een klein rood puntje zien, net als bij een cd-speler. Meer niet
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
@MK: ok, duidelijk. 
Ik heb overigens helemaal geen last van lag op de usb-poort, maar ik heb verder ook helemaal geen andere apparaten aangesloten op mijn laptop.
Ik heb overigens helemaal geen last van lag op de usb-poort, maar ik heb verder ook helemaal geen andere apparaten aangesloten op mijn laptop.
[ Voor 77% gewijzigd door Marco op 14-10-2005 08:31 ]
oeh, das een goeie.... de aansluiting is een oud usb-1.0 bracket dat op mijn 2.0 aansluiting zit op het mobo, zal zo ff een geintegreerde 2.0 aanlsuiting proberen op mijn mobo.
Hoe lang gaan de batterijen mee?
Kun je in de specs van de muis vinden, beetje searchen he
[/wannabe_admin]
zo`n 6 maanden gaan je batterijen mee, je kunt er ook 1 gebruiken, maar hoe lang ze het dan doen weet ik niet
zo`n 6 maanden gaan je batterijen mee, je kunt er ook 1 gebruiken, maar hoe lang ze het dan doen weet ik niet
Ik zit ook een beetje te zoeken naar een nieuwe muis voor mijn laptop.
Zit te twijfelen tussen de MX610, MX1000, en de G5.
Wat ik me nou afvraag is: de MX610 en de MX1000 zijn draadloos. Nou heb ik gelezen dat dit in games niet zo heel veel meer uitmaakt, maar wat ik me meer afvraag is dat mijn draadloze netwerkje hier in huis ook op 2,4 GHz werkt en toevallig deze 2 muizen ook. Gaat dit problemen geven? En op de rare momenten dat ik bij iemand anders zit met mijn laptop en ook een draadloze muis of dit dan ook geen problemen geeft?
Op een LAN die we gehouden hebben waren 3 microsoft draadloze muizen wat niet zo heel erg goed samen ging... vandaar mijn bedenkingen. En ja ik weet dat die muizen op 27MHz werken ofzo maar mocht het zo zijn dat er opeens mensen het in hun hoofd halen om ook 2,4 GHz muizen te gaan halen wil ik het vast zeker weten.
het alternatief wat is nu in mijn hoofd heb voor de MX610 en de MX1000 is de G5.
Zit te twijfelen tussen de MX610, MX1000, en de G5.
Wat ik me nou afvraag is: de MX610 en de MX1000 zijn draadloos. Nou heb ik gelezen dat dit in games niet zo heel veel meer uitmaakt, maar wat ik me meer afvraag is dat mijn draadloze netwerkje hier in huis ook op 2,4 GHz werkt en toevallig deze 2 muizen ook. Gaat dit problemen geven? En op de rare momenten dat ik bij iemand anders zit met mijn laptop en ook een draadloze muis of dit dan ook geen problemen geeft?
Op een LAN die we gehouden hebben waren 3 microsoft draadloze muizen wat niet zo heel erg goed samen ging... vandaar mijn bedenkingen. En ja ik weet dat die muizen op 27MHz werken ofzo maar mocht het zo zijn dat er opeens mensen het in hun hoofd halen om ook 2,4 GHz muizen te gaan halen wil ik het vast zeker weten.
het alternatief wat is nu in mijn hoofd heb voor de MX610 en de MX1000 is de G5.
#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices
Verwijderd
Voor zover ik weet kunnen de Logitech muizen die op 2,4Ghz werken hun frequentie aanpassen indien dit nodig is. Dit gaat automatisch. Ze zullen elkaar dus niet in de weg zitten. Correct me if i'm wrong maar dit heb ik ergens gelezen in een recentie.
Die frequentie is weer onderverdeeld in kanalen, en indien nodig schakelen ze gewoon over naar een ander kanaal.
Ik heb helemaal geen storing tussen de muis en mijn draadloze netwerk.
Ik heb helemaal geen storing tussen de muis en mijn draadloze netwerk.
Zodra er storing is, schakelt de muis over naar een ander kanaal.
Overigens merk ik met het gamen toch een soort van vertraging (minimaal, maar aanwezig), dus game ik met mijn oude muis (met draadje) voor het gewone werk is deze muis iig een verademing...
Overigens merk ik met het gamen toch een soort van vertraging (minimaal, maar aanwezig), dus game ik met mijn oude muis (met draadje) voor het gewone werk is deze muis iig een verademing...
En zijn er nog ingrijpende veranderingen?4POX schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:42:
http://www.logitech.com/i...,CRID=322,CONTENTID=11014
Jaja, de nieuwe setpoint drivers zijn uit.
Het eerste wat mij opviel is dat er 4 profielen zijn bijgekomen voor office pakket programma's
Is wel handig . Kun je de muis bij een powerpoint presentatie in je handen houden. Voor de rest moet ik het nog even afwachten. Ik denk ook puur dat er een nieuwe setpoint is uitgekomen voor de ondersteuning van de nieuwe producten die de afgelopen weken zijn uitgekomen.
Is wel handig . Kun je de muis bij een powerpoint presentatie in je handen houden. Voor de rest moet ik het nog even afwachten. Ik denk ook puur dat er een nieuwe setpoint is uitgekomen voor de ondersteuning van de nieuwe producten die de afgelopen weken zijn uitgekomen.
Conclusie: Toch maar gamen met een draadje? G5 of MX518
Gamen zeer zeker met een draadje. Ik zou met die muizen zeggen: probeer ze eens beiden uit in een pc zaak. Sommigen hebben ze liggen om te proberen 
Overigens heb ik iets HEEL aparts opgemerkt....de lag komt alleen voor op een bepaald gedeelte van mijn bureau...zou bijna zeggen dat ie het oppervlak niet zou kunnen "lezen" met z`n laser. Kwalijke zaak dan..
Overigens heb ik iets HEEL aparts opgemerkt....de lag komt alleen voor op een bepaald gedeelte van mijn bureau...zou bijna zeggen dat ie het oppervlak niet zou kunnen "lezen" met z`n laser. Kwalijke zaak dan..
Verwijderd
Het zou inderdaad wel 'ns zo kunnen zijn dat de laser ietwat aan de zwakke kant staat afgesteld. Hoewel het op m'n schooltafel beter gaat dan thuis...
Ik zal eens een dag muizen op een ander oppervlak
Desnoods een vervanging van logitech. Tis een prijzig dingetje namelijk en wil geen half-werkende meuk hebben.
Heeft iemand hem al werkend gekregen met Mozilla Thunderbird, of kan het daar uberhaupt niet mee. Ik krijg de e-mail en msn functie nog voor geen meter werkend. Ik heb hem ook pas sinds gister, maar verder werkt hij toch wel heel relaxt. Op mijn bijna gladde bureau werkt hij vlekkeloss, terwijl elke optische muis er problemen mee had...
Aanschaf datum : 24 september 2005
vandaag : critical battery
Krijg braaf een venster in windows. En er knippert nu een rood lampje om aan te geven dat ik de batterij moet vervangen. Had er nu nog niet op gerekend. DUs ik hoop dat ik ergens nog volle batterijen heb liggen
[edit]
En de muis piept (jaja, laat maar komen). Ik weet niet of dat OK. Misschien probeert de elektronica het laatste stukje energie uit de batterij te trekken
[edit2[
Oproep. Willen de andere MX610 de muis even tegen hun oor houden.. Piept jullie muis ook heel licht ?
vandaag : critical battery
Krijg braaf een venster in windows. En er knippert nu een rood lampje om aan te geven dat ik de batterij moet vervangen. Had er nu nog niet op gerekend. DUs ik hoop dat ik ergens nog volle batterijen heb liggen
[edit]
En de muis piept (jaja, laat maar komen). Ik weet niet of dat OK. Misschien probeert de elektronica het laatste stukje energie uit de batterij te trekken
[edit2[
Oproep. Willen de andere MX610 de muis even tegen hun oor houden.. Piept jullie muis ook heel licht ?
[ Voor 36% gewijzigd door 4POX op 08-11-2005 22:50 ]
Ik ben professioneel nerd.. Mijn muizen gaan drie keer de wereld rond voordat ze vervangen wordensuspect schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:49:
Vreemd, ik dacht dat die batterijen wel 6 maanden mee moesten gaan?
LOL, mijn muis piept idd ook als ik em tegen mijn oor aan druk 
Misschien dat de gebruiksduur geen 6 maanden is door veel geknipper van lampjes en halfvolle meegeleverde batterijen.
Btw 4POX, heb jij 1 batterij gebruikt of gewoon twee tegelijk?
EDIT: ik heb em enkele dagen na jou gekocht, dat zou betekenen dat die van mij moet gaan knipperen een deze dagen, ben benieuwd
Misschien dat de gebruiksduur geen 6 maanden is door veel geknipper van lampjes en halfvolle meegeleverde batterijen.
Btw 4POX, heb jij 1 batterij gebruikt of gewoon twee tegelijk?
EDIT: ik heb em enkele dagen na jou gekocht, dat zou betekenen dat die van mij moet gaan knipperen een deze dagen, ben benieuwd
[ Voor 22% gewijzigd door Michael Knight op 08-11-2005 23:52 ]
Ik heb er twee gebruikt. En ik heb in Setpoint ingesteld dat het lampje een uur moet branden na het ontvangen van een mail/ msn bericht. En ik ben op school bezig met een project dat ik gemiddeld 10 - 20 mailtjes per dag ontvang..
Mijn muis is gewoon de hele dag saturday night fever.
Ik heb de meegeleverde batterijen in mijn batterij tester gedaan. beide staan ze in de schaal weak. Denk dat ik ze vanavond weer even terug stop in de muis.. Ik wil ze helemaal leeg hebben
Mijn muis is gewoon de hele dag saturday night fever.
Ik heb de meegeleverde batterijen in mijn batterij tester gedaan. beide staan ze in de schaal weak. Denk dat ik ze vanavond weer even terug stop in de muis.. Ik wil ze helemaal leeg hebben
Verwijderd
Heb de MX610 op 7 october gekocht en inderdaad zit ik sinds 3 dagen ook met een 'piepende muis' hier. Vreemde is dat ik qua performance niets mis maar dat icoontje naast mijn klok staat als een idioot te knipperen nu.
Kijken hoe lang die stockbatterijen het uithouden...
Kijken hoe lang die stockbatterijen het uithouden...
Ik gebruik Outlook met een Exchange profile. Elke keer als ik Outlook open in disconnected of offline mode (en dat gebeurt bijna dagelijks) krijg ik van SetPoint de foutmelding: "Could not open information store". Blijkbaar bedoelt 'ie daarmee dat Exchange niet bereikbaar is.
Na enige mailtjes heen en weer naar Logitech heb ik het opgegeven om ze uit te leggen dat Outlook ook wel eens niet verbonden kan zijn met zijn mailserver. Ze blijven maar antwoorden dat ik een 'clean installation' moet doen of het op een ander systeem moet proberen.
(Natuurlijk heb ik het wel een kans gegeven en een clean installation uitgeprobeerd, echter zonder resultaat)

Na enige mailtjes heen en weer naar Logitech heb ik het opgegeven om ze uit te leggen dat Outlook ook wel eens niet verbonden kan zijn met zijn mailserver. Ze blijven maar antwoorden dat ik een 'clean installation' moet doen of het op een ander systeem moet proberen.

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.
Weet jij toevallig of hij ook met Thunderbird werktkauffmann schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:12:
Ik gebruik Outlook met een Exchange profile. Elke keer als ik Outlook open in disconnected of offline mode (en dat gebeurt bijna dagelijks) krijg ik van SetPoint de foutmelding: "Could not open information store". Blijkbaar bedoelt 'ie daarmee dat Exchange niet bereikbaar is.![]()
Na enige mailtjes heen en weer naar Logitech heb ik het opgegeven om ze uit te leggen dat Outlook ook wel eens niet verbonden kan zijn met zijn mailserver. Ze blijven maar antwoorden dat ik een 'clean installation' moet doen of het op een ander systeem moet proberen.(Natuurlijk heb ik het wel een kans gegeven en een clean installation uitgeprobeerd, echter zonder resultaat)
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar (ook Msn niet trouwens).
-edit- Mijne piept ook trouwens...
[ Voor 4% gewijzigd door Bravebart op 17-11-2005 22:36 ]
Ik ben bang dat 'ie niet met Thunderbird werkt. Het lijkt er op als of 'ie met Outlook getrouwd is. Zelfs als ik het vinkje bij E-mail notification weghaal, blijft de foutmelding komen als Outlook geopend wordt.

Er valt me nog iets op aan deze muis. Als je de computer uitzet moet de muis zichzelf uitschakelen. Het ledje op de onderkant gaat idd uit. Maar als je goed kijkt kun je zien dat de laser blijft branden. Dus de muis gaat niet helemaal uit 
Niet dat het in mijn situatie veel uitmaakt. De computer waar de muis aan verbonden zit staat in principe 24/7 aan.
Niet dat het in mijn situatie veel uitmaakt. De computer waar de muis aan verbonden zit staat in principe 24/7 aan.
Mmh zou jammer zijn, ik ben nogal getrouwd met Thunderbirdkauffmann schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:43:
Ik ben bang dat 'ie niet met Thunderbird werkt. Het lijkt er op als of 'ie met Outlook getrouwd is. Zelfs als ik het vinkje bij E-mail notification weghaal, blijft de foutmelding komen als Outlook geopend wordt.
Huh, hoe zie jij in hemelsnaam dat de laser blijft branden4POX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:56:
Er valt me nog iets op aan deze muis. Als je de computer uitzet moet de muis zichzelf uitschakelen. Het ledje op de onderkant gaat idd uit. Maar als je goed kijkt kun je zien dat de laser blijft branden. Dus de muis gaat niet helemaal uit
Dat zie je aan een klein rood puntje in het glaasje aan de onderkant....net zoals bij een cd-speler
Jawel, er zit wel een echte laser in de muis, alleen deze schakelt zichzelf uit zodra je hem optilt. Vandaar ook die lag in bijvoorbeeld games als je hem hebt opgetild.4POX schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:43:
Weet je wat ik mis op de muis. Een sticker met een waarschuwing dat het eventueel kijken in de laser schade kan opleveren. Of zit er geen echte laser in deze muis ?
Tenminste zo heb ik het altijd begrepen
Ik zie ook een klein rood puntje in het glaasje aan de onderkant... gaat tegelijk aan en uit met het batterij waarschuwingslampje op de bovenkantMichael Knight schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:21:
Dat zie je aan een klein rood puntje in het glaasje aan de onderkant....net zoals bij een cd-speler
Ik weet niet of dit bij iedereen is, maar hier kun je de muis gewoon optillen. En het lasertje blijft gewoon branden.Bravebart schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:48:
[...]
Jawel, er zit wel een echte laser in de muis, alleen deze schakelt zichzelf uit zodra je hem optilt. Vandaar ook die lag in bijvoorbeeld games als je hem hebt opgetild.
Tenminste zo heb ik het altijd begrepen
Lag ondervind ik alleen bij slechte oppervlakken.
Als het goed is kan je de muis inderdaad iets optillen, maar veel meer dan een halve centimeter is het bij mij niet. Als ik hem 2 cm boven mijn bureau houdt doet hij niks meer. Maarja het rode puntje is bij mij ook niet tezien, dus misschien hebbik een apart gevalMichael Knight schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:23:
[...]
Ik weet niet of dit bij iedereen is, maar hier kun je de muis gewoon optillen. En het lasertje blijft gewoon branden.
Lag ondervind ik alleen bij slechte oppervlakken.
Dat is idd het geval, maar de lag wordt in dat geval door jezelf veroorzaakt..niet door het feit dat de muis draadloos is 
anyway; daarnet de msn-achtige popup "Your batteries are critical" te zien gekregen.
Komt erop neer dat ik em een kleine twee maanden heb kunnen gebruiken op de meegeleverde batterijen. Ook bij mij dagelijks een disco te zien op de muis aan geknipper... Ik vermoed dat ie het op verse batterijen langer gaat doen, zo`n 4 maanden dan
anyway; daarnet de msn-achtige popup "Your batteries are critical" te zien gekregen.
Komt erop neer dat ik em een kleine twee maanden heb kunnen gebruiken op de meegeleverde batterijen. Ook bij mij dagelijks een disco te zien op de muis aan geknipper... Ik vermoed dat ie het op verse batterijen langer gaat doen, zo`n 4 maanden dan
Hebben jullie trouwens allemaal al de MSN en E-mail functie aan de praat ? Bij mij doet zelfs de MSN functie het niet, zelfs niet met een contactpersonenlijst
Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer zo tevreden met duracel... lijken het steeds korter te doen 
Bij mij werken alle lampjes op de muis gewoon, heel af en toe (1 keer per week) niet....heel apart.
MSN6.2 + plugins voor meuk enzo...
Bij mij werken alle lampjes op de muis gewoon, heel af en toe (1 keer per week) niet....heel apart.
Ligt het er misschien aan dat ik een nieuwere versie van msn heb, dat hij het daarom niet doet ? Ik heb 7.5.0311 en Msn Plus! 3.61.145 en daarmee wil hij echt nietMichael Knight schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:59:
Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer zo tevreden met duracel... lijken het steeds korter te doen

Bij mij gaan duracell baterijen ook niet lang mee. Ik gebruik mooi oplaadbare batterijen van de Hema
Al mensen een vergelijk kunnen maken tussen de MX610 en de G7 muis.
Heb op mijn verlanglijst een G7 muis gezet maar ik twijfel nog.
Met mijn lange vingers (Oke, ik ben 2.04m) vind i het vervelend dat de knoppen niet doorlopen tot aan het einde van de muis.
Dat is wel het geval met de MX610.
Echter iedereen is zo ontzettend enthousiast over de G7 dat ik niet meer weet welke ik nou het beste kan nemen.
Zullen de knoppen wennen omdat ik wanneer ik in de winkel probeer met de rechtermuisknop op de rand van de knop duw? Heb nu nog een oude logitech muis waarbij ik met mijn duim, dubbelklik kan uitvoeren. Jammer dat die functie er niet meer in zit.
Heb op mijn verlanglijst een G7 muis gezet maar ik twijfel nog.
Met mijn lange vingers (Oke, ik ben 2.04m) vind i het vervelend dat de knoppen niet doorlopen tot aan het einde van de muis.
Dat is wel het geval met de MX610.
Echter iedereen is zo ontzettend enthousiast over de G7 dat ik niet meer weet welke ik nou het beste kan nemen.
Zullen de knoppen wennen omdat ik wanneer ik in de winkel probeer met de rechtermuisknop op de rand van de knop duw? Heb nu nog een oude logitech muis waarbij ik met mijn duim, dubbelklik kan uitvoeren. Jammer dat die functie er niet meer in zit.
Ik heb ook een MX610 gekocht. Is de DPI met Setpoint bij deze muis niet in te stellen? Ik zie geen instellingsmenu Geavanceerde game opties??
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Nee DPI is niet in te stellen bij de MX610flopdoc schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:37:
Ik heb ook een MX610 gekocht. Is de DPI met Setpoint bij deze muis niet in te stellen? Ik zie geen instellingsmenu Geavanceerde game opties??
Ik doe nog steeds met mijn eerste setje4POX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:
Ziezo. Mijn tweede batterij waarschuwing is een feit.
Ding lust wel wat aan energie. Ik laat dit keer de batterijen erin zitten. Ben benieuwd hoe lang de muis blijft werken na de eerste waarschuwing
Zonet was het dan ook echt gedaan. Ik begon al immuum te worden voor de critical error melding. De muis hield er van het ene op het andere moment er helemaal mee op. En het batterij lampje begon snel te knipperen (Ook de pieptoon was hoorbaar. Misschien is het niet zo fijn voor de elektronica om de batterijen helemaal leeg te trekken)4POX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:
Ziezo. Mijn tweede batterij waarschuwing is een feit.
Ding lust wel wat aan energie. Ik laat dit keer de batterijen erin zitten. Ben benieuwd hoe lang de muis blijft werken na de eerste waarschuwing
Maar je kunt zeggen dat na de eerste melding je zeker nog 15 dagen kunt doorwerken.
Ik heb hem ook sinds de HCC, maar toch is mijn MX518 zichtbaar sneller in FPS games. Gelukkig doe ik die niet zo vaak meer, dus maakt het niet veel uit 
Het bereik valt me wel wat tegen, misschien net 3/4 meter openfield, had ik meer van verwacht.
Het bereik valt me wel wat tegen, misschien net 3/4 meter openfield, had ik meer van verwacht.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik kan veel verder weg gaan staanThund3r schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:35:
Ik heb hem ook sinds de HCC, maar toch is mijn MX518 zichtbaar sneller in FPS games. Gelukkig doe ik die niet zo vaak meer, dus maakt het niet veel uit

Hé vreemd, wat voor Batterijen gebruik jij Bravebart?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Eerst de bijgeleverde batterijen en nu 2 Hema LR6 1,5 volt oplaadbare batterijen. Niet echt spectaculair dusThund3r schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:34:
Hé vreemd, wat voor Batterijen gebruik jij Bravebart?
Ff omhoog kickenBravebart schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:46:
[...]
Eerst de bijgeleverde batterijen en nu 2 Hema LR6 1,5 volt oplaadbare batterijen. Niet echt spectaculair dus
Bij mij is het bereik met gewone batterijen ook 7+ meter, handig voor presentaties (achterin de klas staan en notebook voor in de klas laten..)
Maarrr..
Vervelende ontdekking;
Mijn scrollwieltje scrolt niet meer lekker naar rechts van de ene op de andere dag.
Ik moet gewoon iets meer druk zetten.. Ze gaan me toch niet vertellen dattie lam is he? Hij klikt nog wel netjes als ik `m naar rechts duw.
Hoe is dat bij jullie?
Ik heb er iig geen last van, maar ik heb hem ook nog niet zo gek langMichael Knight schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 02:25:
[...]
Ff omhoog kicken
Bij mij is het bereik met gewone batterijen ook 7+ meter, handig voor presentaties (achterin de klas staan en notebook voor in de klas laten..)
Maarrr..
Vervelende ontdekking;
Mijn scrollwieltje scrolt niet meer lekker naar rechts van de ene op de andere dag.
Ik moet gewoon iets meer druk zetten.. Ze gaan me toch niet vertellen dattie lam is he? Hij klikt nog wel netjes als ik `m naar rechts duw.
Hoe is dat bij jullie?
Kleine update 
Na even heen en weer gemaild te hebben met de Logitech Support bleek de muis defect te zijn.
Vanmiddag omgeruild bij de winkel. Nieuwe mee naar huis gekregen...nou komt het;
De nieuwe muis is kwa laser VEEL preciezer dan de vorige MX610 en lijkt ook niet te laggen.
Stomme is dan ook, dat het mechanische deel totaal niet in orde is. De rechtermuisknop zat 'vast' em kraakt niet normaal. Het tuimel-scrollwieltje klinkt als een versleten spiraalbodem.
Heel jammer, maar deze gaat dus ook terug naar de winkel dinsdag
Ik denk dat ik toch maar weer voor een muis met een staartje ga, want mijn comeback in de draadloze wereld is nou niet bepaald "top" te noemen.
Hoe gaat het met jullie muizen?
Na even heen en weer gemaild te hebben met de Logitech Support bleek de muis defect te zijn.
Vanmiddag omgeruild bij de winkel. Nieuwe mee naar huis gekregen...nou komt het;
De nieuwe muis is kwa laser VEEL preciezer dan de vorige MX610 en lijkt ook niet te laggen.
Stomme is dan ook, dat het mechanische deel totaal niet in orde is. De rechtermuisknop zat 'vast' em kraakt niet normaal. Het tuimel-scrollwieltje klinkt als een versleten spiraalbodem.
Heel jammer, maar deze gaat dus ook terug naar de winkel dinsdag
Ik denk dat ik toch maar weer voor een muis met een staartje ga, want mijn comeback in de draadloze wereld is nou niet bepaald "top" te noemen.
Hoe gaat het met jullie muizen?
Ik hoor hem soms piepen.. Verder ben ik er elke dag erg blij mee.. Waar ik wel mee zit is dat hij niet uit gaat als je de computer uit zet. Je blijft de rode laser zien branden. Daarom heb ik ook standaard een pakje batterijen op voorraad liggen.
Iemand als de nieuwe setpoint 2.6 geprobeerd ?
Ik heb de nieuwe setpoint al wel, maar nog niet geinstalleerd. Heb je daar ook eindelijk support voor Thunderbrid etc. ? Dat zou wel heel relaxt zijn4POX schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:53:
Ik hoor hem soms piepen.. Verder ben ik er elke dag erg blij mee.. Waar ik wel mee zit is dat hij niet uit gaat als je de computer uit zet. Je blijft de rode laser zien branden. Daarom heb ik ook standaard een pakje batterijen op voorraad liggen.
-edit- Ik heb hem net ff geinstalleerd en het lijkt erop dat hij Thunderbird nu ook als emailclient slikt
Het email/IM deel is niet meer zo in te stellen als in vorige versies, maar is bij de 'muiskennisgevingen' gezet en hij leest daar automatisch de gebruikte emailclient uit, het messengerprogramma is nog wel zelf in te stellen...
[ Voor 28% gewijzigd door Bravebart op 15-04-2006 21:41 ]
Op zich lijkt deze muis me wel wat; maar zo gaar dat ie geen Thunderbird ondersteunt.Bravebart schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:18:
[...]
Ik heb de nieuwe setpoint al wel, maar nog niet geinstalleerd. Heb je daar ook eindelijk support voor Thunderbrid etc. ? Dat zou wel heel relaxt zijn
-edit- Ik heb hem net ff geinstalleerd en het lijkt erop dat hij Thunderbird nu ook als emailclient sliktNiet dus
![]()
Het email/IM deel is niet meer zo in te stellen als in vorige versies, maar is bij de 'muiskennisgevingen' gezet en hij leest daar automatisch de gebruikte emailclient uit, het messengerprogramma is nog wel zelf in te stellen...
Yo.
Klopt, daar baal ik ook nogal van. Ik had gehoopt dat bij een driverupdate ze hem wel toe zouden voegen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurdVonFoX schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:43:
[...]
Op zich lijkt deze muis me wel wat; maar zo gaar dat ie geen Thunderbird ondersteunt.
Maarja, de msn knop doet het tenminste (ongeveer...)
Ik neem aan dat iedereen Logitech al gemaild heeft over TB support, wat was hun antwoord?Bravebart schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:28:
[...]
Klopt, daar baal ik ook nogal van. Ik had gehoopt dat bij een driverupdate ze hem wel toe zouden voegen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd![]()
Maarja, de msn knop doet het tenminste (ongeveer...)
Yo.
Je krijgt dan zo'n standaard antwoord dat het er niet inzit en dat ze niet weten of het er in de teokomst nog in komt...VonFoX schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:34:
[...]
Ik neem aan dat iedereen Logitech al gemaild heeft over TB support, wat was hun antwoord?
Vanmiddag mijn muis voor de tweede keer omgeruild.
Deze lijkt helemaal goed te zijn. De knopjes drukken goed in, scrollwieltje werkt goed en deze muis lijkt helemaal niet te laggen.
Mooi, want een ander model zag ik niet zo ziten, aangezien de mx610 echt heerlijk in de hand ligt.
Deze lijkt helemaal goed te zijn. De knopjes drukken goed in, scrollwieltje werkt goed en deze muis lijkt helemaal niet te laggen.
Mooi, want een ander model zag ik niet zo ziten, aangezien de mx610 echt heerlijk in de hand ligt.
Ik heb afgelopen week de MX610 aangeschaft voor gebruik op mijn laptop. Tot nu toe bevalt het ding heel goed. Hij glijdt heel soepel over elk oppervlak, de laser doet zijn werk perfect, en hij ligt lekker in de hand. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om weer terug te gaan naar mijn oude MX510 draadmuis.
Halleluja!
Het ding is er in een linkshandige uitvoering
http://www.logitech.com/i...CRID=2135,CONTENTID=11532
Voor zover ik weet is dit de eerste 'echte' linkshandige muis. Heb de afgelopen jaren nooit aan rechts muizen willen wennen, dus was altijd aan een symmetrisch model overgeleverd (met z'n functionele beperkingen)
Super dat Logitech -eindelijk- op die behoefte inspeelt (ze geven 't zelf ook toe
).
Het ding is er in een linkshandige uitvoering
http://www.logitech.com/i...CRID=2135,CONTENTID=11532
Voor zover ik weet is dit de eerste 'echte' linkshandige muis. Heb de afgelopen jaren nooit aan rechts muizen willen wennen, dus was altijd aan een symmetrisch model overgeleverd (met z'n functionele beperkingen)
Super dat Logitech -eindelijk- op die behoefte inspeelt (ze geven 't zelf ook toe
[ Voor 14% gewijzigd door Maestro op 24-04-2006 23:22 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Goede keuze van ze....dat ding ligt echt heerlijk in de hand (ook bij linkshandigen nu dus
)
Rechtshandig:

Linkshandig:

Nu nog de software verbeteren (voor msn etc...)
Rechtshandig:

Linkshandig:

Heb ik uitgezetMichael Knight schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:02:
Opeens hoef ik niet elke maand mijn batterijen meer te verversen.
ik heb nu 3 dagen de mx610 in bezit
ben in ieder geval al overgestapt op 1 batterij dat scheelt een hoop qua gewicht
maar ik heb dan ook op mijn desktop een Razer, dus ben heel licht gewend
verder moest ik op de laptop gewoon een draadloze muis met forward en back knoppen hebben,
en dan leek de mx610 me de beste keus
heb alleen nog nooit het mail of msn knopje zien oplichten
terwijl msn altijd aanstaat......misschien de nieuwe setpoint drivers eens proberen??? er staat nu 2.4 op (van de cd)
ben in ieder geval al overgestapt op 1 batterij dat scheelt een hoop qua gewicht
verder moest ik op de laptop gewoon een draadloze muis met forward en back knoppen hebben,
heb alleen nog nooit het mail of msn knopje zien oplichten
PIII 800@804 Mhz
Naja, voor email werkt alleen Outlook en bij msn licht het knopje alleen op als iemand je 'aanspreekt', daarna doet hij dat niet meer (bij mij tenminste).ViperGTS schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 19:25:
ik heb nu 3 dagen de mx610 in bezit
heb alleen nog nooit het mail of msn knopje zien oplichtenterwijl msn altijd aanstaat......misschien de nieuwe setpoint drivers eens proberen??? er staat nu 2.4 op (van de cd)
De ontvanger heeft idd erg veel last van spullen die eromheen opgesteld staan (monitor, pc kast etc..); ik heb `m zelf met een tesa-sticker aan de zijkant van m`n bureau geplakt, zodat ik zelfs in de kamer hiernaast op de tv kan muizen.
Let ook op andere dingen als wifi en bt...die storen enorm.
Edit nog ffes: Leg vooral NIET je mobiel bij de muis, want dan flipt ie finaal... als ik gebeld wordt gaan alle lampjesop die muis als een gek knipperen. Kan me voorstellen dat de elektronica dat niet fijn vindt
Let ook op andere dingen als wifi en bt...die storen enorm.
Edit nog ffes: Leg vooral NIET je mobiel bij de muis, want dan flipt ie finaal... als ik gebeld wordt gaan alle lampjesop die muis als een gek knipperen. Kan me voorstellen dat de elektronica dat niet fijn vindt
[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 11-06-2006 23:38 ]
Bij mij stoort ie alleen als een gek als mijn 54g usbadapter te dicht in de buurt ligt, 15 cm afstand is geen enkel probleem meer.
Verder heb ik hem aan een usb verlengkabeltje boven op mijn computermeubel liggen, met nog wat spullen ervoor en dat werkt gewoon goed op ruim een meter afstand, wel vind ik dat ie heel snel leeg is. Maar standaard een setje opgeladen batterijen ernaast houden lost dat ook op.
Ook mag de ondersteuning voor Mozilla Thunderbird mail wel eens gaan werken.
edit: mobiele telefoon uitgetest, werkt niet bij mij
blijft gewoon donker.
Verder heb ik hem aan een usb verlengkabeltje boven op mijn computermeubel liggen, met nog wat spullen ervoor en dat werkt gewoon goed op ruim een meter afstand, wel vind ik dat ie heel snel leeg is. Maar standaard een setje opgeladen batterijen ernaast houden lost dat ook op.
Ook mag de ondersteuning voor Mozilla Thunderbird mail wel eens gaan werken.
edit: mobiele telefoon uitgetest, werkt niet bij mij
[ Voor 8% gewijzigd door Yorick87 op 11-06-2006 23:59 ]
Daar heb ik zelf geen problemen mee. Ik heb de MX610 nu 2 maanden in mijn bezit, en ik draai nog steeds op het meegeleverde setje batterijen. Vooralsnog geen tekenen dat de batterijen (bijna) op zijn. Dit alles bij dagelijks gebruik voor m'n opleiding, ongeveer 6-8 uur per dag. Ik denk dat er nog wel verschil zit tussen Duracell batterijen en bijv. een el-cheapo setje, maar zelfs dan vind ik 2 maanden nog erg netjes.Yorick87 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:58:
[...] wel vind ik dat ie heel snel leeg is. Maar standaard een setje opgeladen batterijen ernaast houden lost dat ook op.
even mijn vorige post bekeken, 29 april, toen had ik de muis net
ben meteen overgestapt op 1 batterij, en die is vorige week leeg gegaan voor de 1e keer
zit nu dus op de 2e batterij. ik blijf lekker met 1 batterij werken.... 1,5 maand op 1 batterij vind ik vrij netjes
ben meteen overgestapt op 1 batterij, en die is vorige week leeg gegaan voor de 1e keer
zit nu dus op de 2e batterij. ik blijf lekker met 1 batterij werken.... 1,5 maand op 1 batterij vind ik vrij netjes
PIII 800@804 Mhz
Dat red ik dus nooit, ik heb ook 1 batterij, een 2100 mAh oplaadbare, en 3 weken is echt veel.
Ook is ie in 1x echt leeg dan, met twee batterijen geeft ie vrij lang van tevoren aan dat het bijna over is.
(Erg irritante melding trouwens, die grote popup die vrijwel constant omhoog komt.)
Gewoon dagelijks gebruik bij mij, ongeveer 8 uur per dag gok ik.
Ook is ie in 1x echt leeg dan, met twee batterijen geeft ie vrij lang van tevoren aan dat het bijna over is.
(Erg irritante melding trouwens, die grote popup die vrijwel constant omhoog komt.)
Die popup is inderdaad zwaar kloteYorick87 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:34:
Dat red ik dus nooit, ik heb ook 1 batterij, een 2100 mAh oplaadbare, en 3 weken is echt veel.

Hij komt echt om de 3 seconde ofso, terwijl je dan nog best een aantal uur kan doormuizen
Zit hier ook met de Logitech MX610 sinds gister, maar ik ben nou niet zo tevreden. De muis zit dicht bij de ontvanger (aangesloten via ps/2 poort achter de computer), maar hij verspringt regelmatig. Net of hij het signaal even verliest. (dit staat los van het feit dat ie weer ff verbinding moet maken als ie 1-2minuten niet gebruikt is) Ook kan ik er in tegenstelling tot mijn oude logitech optical muis totaal niet snel mee werken, maar misschien is dit ff wennen.
En volgens mij is het een pro-rsi veroorzaker. Werkt zeer ehm.. stijf... en omdat ie naar een hand is gevormd is het ook niet optimaal om te gaan wisselen.
En volgens mij is het een pro-rsi veroorzaker. Werkt zeer ehm.. stijf... en omdat ie naar een hand is gevormd is het ook niet optimaal om te gaan wisselen.
Komt dat verspringen niet gewoon omdat je de muis ietsjes optilt ?Raven- schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 09:07:
Zit hier ook met de Logitech MX610 sinds gister, maar ik ben nou niet zo tevreden. De muis zit dicht bij de ontvanger (aangesloten via ps/2 poort achter de computer), maar hij verspringt regelmatig. Net of hij het signaal even verliest. (dit staat los van het feit dat ie weer ff verbinding moet maken als ie 1-2minuten niet gebruikt is) Ook kan ik er in tegenstelling tot mijn oude logitech optical muis totaal niet snel mee werken, maar misschien is dit ff wennen.
Het feit dat hij na een paar minuten niet gebruikt te zijn eerst ff niet reageert komt niet omdat hij verbinding moet maken, maar doordat hij in sleepstand staat en zichzelf dus weer ff 'aan' moet zetten
Zet de muis eens op je USB poort... het is eigenlijk een laser usb 2.0 muis. Mijn muis versprong ook als ie op de ps2 poort was aangesloten.
Ik vermoed, dat de ps2 poort niet genoeg data kan verwerken op bepaalde momenten.
Ik vermoed, dat de ps2 poort niet genoeg data kan verwerken op bepaalde momenten.
Ik heb de muis na mijn post op de usb poort aangesloten. Echter, hij versprong nog steeds.
Daarna maar een usb hub gekocht, zodat de ontvanger nu op mijn bureau staat. Sindsdien geen problemen meer...
Daarna maar een usb hub gekocht, zodat de ontvanger nu op mijn bureau staat. Sindsdien geen problemen meer...
Nu je het zegt, dat had ik ook toen ik hem rechtstreeks achterin de pc deed, nu een verlengkabeltje van 15 cm eraan ofzo, omhoog, en ook nergens last meer van. Hoop dat ie het straks op m'n laptop wel normaal doet, maar die zal wel minder storing aan de directe buitenkant hebben, dus dan moet het goed gaan neem ik aan.
Bij mijn notebook werkt de muis super. Zelfs door een heel klaslokaal...zolang maar niks de zender/ontvanger blokkeert... gek, zo lijkt het net een infrarood-muis uit de 90`s
*kickje*
Ik ben ook van plan deze muis te bestellen... zo'n beetje de eerste muis met knopjes die ik niet met het kootje van mijn ringvinger hoef in te drukken (lees: linkshandig!).
Maar dan lees ik deze review:
http://cyberwizardpit.net/reviewslmx610a.htm
Dat klinkt toch niet best. Als ik zo het topic doorlees ben ik ook niet echt veel wijzer. Beweegt hij nu lekker tov reguliere muizen? Werken de knoppen goed tijdens gamen? Ik wilde het vooral voor World of Warcraft gebruiken. Scheelt een hoop keyboard shortcuts.
Ik ben ook van plan deze muis te bestellen... zo'n beetje de eerste muis met knopjes die ik niet met het kootje van mijn ringvinger hoef in te drukken (lees: linkshandig!).
Maar dan lees ik deze review:
http://cyberwizardpit.net/reviewslmx610a.htm
Dat klinkt toch niet best. Als ik zo het topic doorlees ben ik ook niet echt veel wijzer. Beweegt hij nu lekker tov reguliere muizen? Werken de knoppen goed tijdens gamen? Ik wilde het vooral voor World of Warcraft gebruiken. Scheelt een hoop keyboard shortcuts.
Dit dus.
vraagje: is dit een beetje relaxte muis om te gamen of kan ik dan ebter voor een andere muis gaan? heb tot nu toe een bedrade ouwe logitech muis gebruikt echt met een balletje erin nog enzo.
Deze muis is perfect om te gamen (vraag ook of je de muis ff mag tesen in de winkel met een game die je kent).
Mocht je van stilletjes campen houden, kan de muis na enkele minuten naar een soort 'slaapstand' springen. Hierdoor lijkt het alsof de muis lag heeft, terwijl dit niet zo is
Wel merk ik een verschil tussen een bedrade muis en deze draadloze mx610. Deze reactietijd (lees:verschil van enkele ms) ben je binnen enkele dagen aan gewend. Vervolgens speel je net zo goed of beter (doordat je geen beperking van draad hebt
)
Mocht je van stilletjes campen houden, kan de muis na enkele minuten naar een soort 'slaapstand' springen. Hierdoor lijkt het alsof de muis lag heeft, terwijl dit niet zo is
Wel merk ik een verschil tussen een bedrade muis en deze draadloze mx610. Deze reactietijd (lees:verschil van enkele ms) ben je binnen enkele dagen aan gewend. Vervolgens speel je net zo goed of beter (doordat je geen beperking van draad hebt
Heb hem nu inmiddels een tijd in gebruik. Werkt prima, ook in COD2 bijvoorbeeld, en heb er 1 batterij in waardoor ie wat lichter is..
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
ik heb deze muis sinds vandaag omdat mijn andere muis niet meer leeft. ik ben benieuwd of er al mensen zijn die de software zo hebben aangepast dat het lampje van de IM altijd brandt als er in een inactief MSN venster een chat bericht wordt verstuurd. Nu werkt die alleen als het venster afgesloten is. Daarnaast wil ik ook het mail lampje graag op mijn msn inbox afstemmen. zijn er al mensen die iets dergelijks hebben?
ik wil toch even weten of er iets te doen is aan die zogenaamde lag. hij mag absoluut niet in slaapstand gaan, waarom zit er anders een aan-uit knop op de onderkant. in BF2 e.a. heb ik gewoon soms een paar halve seconden geen muis.
Volgens mij is er niks aan die IM te doenjeehaa schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:42:
ik heb deze muis sinds vandaag omdat mijn andere muis niet meer leeft. ik ben benieuwd of er al mensen zijn die de software zo hebben aangepast dat het lampje van de IM altijd brandt als er in een inactief MSN venster een chat bericht wordt verstuurd. Nu werkt die alleen als het venster afgesloten is. Daarnaast wil ik ook het mail lampje graag op mijn msn inbox afstemmen. zijn er al mensen die iets dergelijks hebben?

Het is wachten totdat iemand zelf custom software schrijft voor de lampjes op de muis. Logitech kennende krijgen we (voorlopig) niet meer...
Die lag is erg afhankelijk van de plek/afstand/overige apparaten bij de usb-stick. Achterin de pc prikken raad ik sowieso af.
Ik werk nu al enkele maanden met een 'nieuwe' mx610. Die daarvoor had veel meer last van lag.
Als het onacceptabel is; ga terug naar de winkel en probeer daar gewoon een ander.
Toen ik de derde keer terug kwam, heb ik de muis een kwartier staan testen in de winkel.
Verwijs anders even naar dit topic op tweakers
Die lag is erg afhankelijk van de plek/afstand/overige apparaten bij de usb-stick. Achterin de pc prikken raad ik sowieso af.
Ik werk nu al enkele maanden met een 'nieuwe' mx610. Die daarvoor had veel meer last van lag.
Als het onacceptabel is; ga terug naar de winkel en probeer daar gewoon een ander.
Toen ik de derde keer terug kwam, heb ik de muis een kwartier staan testen in de winkel.
Verwijs anders even naar dit topic op tweakers
er is een 'open' verbinding tussen muis en ontvanger. en toch slaapt hij binnen een minuut al en is fatsoenlijk rondlopen (ingame) of muis gebruik onmogelijk geworden.ik ga MM bellen, misschien dat ik alsnog naar de G7 ga
Ik heb hem ook in gebruik onder Mac OS X, maar dan zonder Logitech drivers. Met USB Overdrive kun je gewoon alle knoppen instellen, en werken de volume knoppen ook gewoon.
Klopt, als je ongeveer een minuut je muis niet gebruikt, dan verspringt deze naar een soort van 'standby' mode.jeehaa schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:15:
er is een 'open' verbinding tussen muis en ontvanger. en toch slaapt hij binnen een minuut al en is fatsoenlijk rondlopen (ingame) of muis gebruik onmogelijk geworden.ik ga MM bellen, misschien dat ik alsnog naar de G7 ga
Normaal gesproken zou je hier geen last van moeten hebben in games.... of ben je een camper? (die dus stil blijft zitten)
Heb je al eens geprobeerd van frequentie te veranderen?
Nu lijkt het alsof andere apparatuur in de omgeving je muis stoort. (was hier ook; stuk of 5 wifi netwerken en bluetooth meuk.. )
het is echt een lekkere muis, alleen ik heb hem ook op een laptop toshiba a110 geplaatst, nu kan ik de laptop bijna wel weggooien, de gehele windows xp installatie is door de muis corrupt geraakt. de software heb ik zelfs nog niet kunnen installeren. een nieuwe setup lukt tot nu toe nog niet.
Hoe kan een OS-installatie corrupt raken zonder zelfs de software geïnstalleerd te hebben?!lourens_h schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:10:
het is echt een lekkere muis, alleen ik heb hem ook op een laptop toshiba a110 geplaatst, nu kan ik de laptop bijna wel weggooien, de gehele windows xp installatie is door de muis corrupt geraakt. de software heb ik zelfs nog niet kunnen installeren. een nieuwe setup lukt tot nu toe nog niet.
Gevalletje system restore dan maar?
Btw; Setpoint 2.60 schijnt de beste versie te zijn voor kwaaltjes met de IM/e-mail lampjes. Bij mij werkt het al een week perfect
Edit: ik zie net dat je ook een apart topic hebt geopend voor je probleem. Vervelende situatie voor je
Probeer ook eens de muis-drivers van microsoft windows zelf ipv de tshiba-drivers. Deze zorgden in het verleden ook voor problemen..
[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 12-01-2007 00:59 ]
Hoe kan een OS-installatie corrupt raken zonder zelfs de software geïnstalleerd te hebben?!
het leuke is dat ik de daags na de carsh de setup wel weer kon draaien, dus ik de hele morgen lekker gedraaid, tot ik hem afsloot om in een andere ruimte de draadloze verbinding met het modem wilde testen. twee verdiepingen hoger, 10 minuten gedraaid en poef, weer een systeemcrash. toshiba maar opgebeld, deze komen hem ophalen, gaven aan mogelijk bad sectors, of problemen met het geheugen. tbc.
Lourens
het leuke is dat ik de daags na de carsh de setup wel weer kon draaien, dus ik de hele morgen lekker gedraaid, tot ik hem afsloot om in een andere ruimte de draadloze verbinding met het modem wilde testen. twee verdiepingen hoger, 10 minuten gedraaid en poef, weer een systeemcrash. toshiba maar opgebeld, deze komen hem ophalen, gaven aan mogelijk bad sectors, of problemen met het geheugen. tbc.
Lourens
Verwijderd
wow, deze muis is inmiddels al een oudje! Is er geen betere opvolger voor de Lefties? Desnoods van een ander merk?