Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-05 00:53

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Mijn huidige dual optical logitech muis begint na vele jaren gebruik sterk af te takelen. Helaas, het was een fijne muis. Maar de verouderde technologie die er in zit vereist nog regelmatig nog een muismat. Mijn mx510 daartegen doet het wel fijn op alle ondergronden.

De dual optical zit op mijn laptop en de mx510 op mijn werkstation.

Nu lees ik op verschillende sites dat logitech met de mx610 cordless laser muis op de markt gaat komen. In de pricewatch is die al volop te vinden. Maar op heel got is er geen gebruikers reviews te vinden van de MX610

logitech link : http://www.logitech.com/i...CRID=2135,CONTENTID=10917
pricewatch link : pricewatch: Logitech MX610 Laser Cordless Mouse (USB)

ik game alleen op lanparties.. De Mail en IM notificatie lijkt me een zeer nuttige uitbreiding. Nu kun je dus zien zonder dat je monitor aanstaat of er een nieuw emailtje of berichtje aanwezig is. (Hopen dat die software van goede kwaliteit is)

De MX610 is vergelijken met de andere draadloze muizen van Logitech niet duur. Dus zeer interressant.

AKA Rinkel weblog

Anoniem: 128143

Ik heb ook intersse gekregen in deze muis toen ik hem vandaag bij ons zag (WebWinkel).

Hij ziet er mooi uit, is laser, geen kabels meer en schijnt 8 maanden met hetzefde battarijen te kunnen werken hoorde ik van mijn collega. Ik ga maandag eens onderzoeken wat voor iets dit nou precies is wat opladen, battarijen/accu en gewicht betreft dan koop ik er wel een als ik mijn MX1000 weg heb.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
De meeste vragen die ik over deze muis heb zijn wel beantwoord. Waar ik nog geen antwoord op heb is of deze muis dat focus probleem heeft wat de mx1000 ook heeft.

Je tilt de muis op en leg hem ergens anders weer neer, dat de muis een paar ogenblikken nodig heeft voordat die weer reageert.

AKA Rinkel weblog

4POX schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:49:
Je tilt de muis op en leg hem ergens anders weer neer, dat de muis een paar ogenblikken nodig heeft voordat die weer reageert.
Die probleem heb ik bij mijn mx1000 niet hoor.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb hem net gekocht. Idd, het optil probleem zit er niet in..

Morgen post ik een mini review.. Eerste indruk. Wow

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07
ik wacht met spanning op je mini-review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik ook :D

Ik probeer het in te plannen om het zo snel mogelijk te doen..

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82256

Ik heb de muis al enkele dagen en ik kan zeggen dat het een top ding is. Hij ligt lekker in de hand en de extra knopjes zijn ook wel makkelijk. Persoonlijk vindt ik dat email lampje en messenger lampje meer een verkoop gimmick dan iets nuttigs. Ik kan hem zeker aanraden en € 50.- is niks te duur voor een top muis als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82256 schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:31:
Ik heb de muis al enkele dagen en ik kan zeggen dat het een top ding is. Hij ligt lekker in de hand en de extra knopjes zijn ook wel makkelijk. Persoonlijk vindt ik dat email lampje en messenger lampje meer een verkoop gimmick dan iets nuttigs. Ik kan hem zeker aanraden en € 50.- is niks te duur voor een top muis als deze.
Dat klinkt interessant. Morgen eens pakje openen en kijken hoe die in mijn handen voelt en dan koop ik hem misschien wel hier.

En geen € 50,- maar € 44,95 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128143 op 26-09-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt die review nog ? :P

Ik ga hem morgen halen maar wie weet brengt jou review daar verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik ga eerst een pop in elkaar drukken voor school. Daarna ga ik meteen mijn bevindingen uitwerken. (tenzij het te laat is. Moet morgen weer om 5:45 op)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 08:59
Waarom maken ze geen topmuizen met draad! Ik heb al een jaar of 2 een draadloze MX700, en ik begin een beetje flauw te worden van dat gewicht. Het was wennen aan het begin, maar hoe meer ik met pc's van andere begin te werken, hoe zwaarder hij wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 12:40
Logitech maakt nog steeds topmuizen met draad hoor. Bijvoorbeeld de G5 laser muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

4POX schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:49:
De meeste vragen die ik over deze muis heb zijn wel beantwoord. Waar ik nog geen antwoord op heb is of deze muis dat focus probleem heeft wat de mx1000 ook heeft.

Ik heb ook een MX1000 en dat probleem heb ik niet hoor. Wel als je hem even niet geruikt, want dan gaat ie op standby mode. Ik heb ook een MX518 en ik vind mn MX1000 tot nu toe fijner bij gamen, maar het kan ook zijn dat ik die gewoon meer gewend ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die mini review van 4POx kunnen we vergeten ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 14:10

McGryphon

Veul vrouwkes!

* McGryphon wil een mini-review!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * McGryphon wil een mx-610 voor zijn celly 300@450 internet-pc nu zijn microsoft standard serial muis dood aan het gaan is.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geforce guy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:15:
* Anoniem: 128143 wil een mini-review!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * Anoniem: 128143 wil een mx-610 voor zijn celly 300@450 internet-pc nu zijn microsoft standard serial muis dood aan het gaan is.
Wat een overstap...van serieel naar laser >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Anoniem: 128143 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:33:

quote:
geforce guy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:15:
* McGryphon wil een mini-review!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * McGryphon wil een mx-610 voor zijn celly 300@450 internet-pc nu zijn microsoft standard serial muis dood aan het gaan is.

Wat een overstap...van serieel naar laser >:)
ik heb op een 1,3 ghz gamepc :*) een ibm optische muis zitten, zat bij de ibmpc van me neefje, maar hij heeft nu een razer diamondback. Ik wil dus die mx-610 voor de i-net pc en een G5 voor de "game" pc.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Mini review Logitech MX610

Voor mijn laptop heb ik de afgelopen jaren een dual optical muis van logitech gebruikt. Hoe langer ik er mee werkte, hoe meer ik me ging ergeren aan de verouderde technologie. Ik heb dus een optische muis, maar moest wel altijd een muismat bij me hebben omdat de dual optical veel tafeloppervlaktes niet kon ontcijferen. Ik begon stiekum al een beetje rond te kijken voor een nieuwe muis voor mijn laptop. Een MX510 leek me een mooie vervanging. Ik gebruik die ook op mijn werkstation. Wat wel erg spijtig is dat de MX510 nog steeds dezelfde hoge prijs heeft als bij zijn introductie

Wat is een goede muis voor mijn laptop die van Logitech is? Een belangrijke eis die ik had was een moderne optische sensor en een snoer. Een draadloze muis bij mijn werkstation zie ik niet als handig. En het is diefstal gevoelig. De MX510 bleef hoog staan op mijn verlanglijstje. Tot ik het ei van Columbus zag. Ik vervang de muis van mijn werkstation. Dan kan ik mijn MX510 voortaan gebruiken met de laptop. Met die gedachte verviel meteen de eis dat ik een muis wilde met een draadje.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/old.jpg
De logitech MX510 en de Logitech Dual Optical

Voor mij is een muis heel belangrijk. Daarom heb ik de afgelopen (vele) jaren alleen muizen van Logitech gebruikt. Nooit problemen mee gehad. Alleen loslatende glij stickers op één van mijn muizen. Maar dan is het één telefoontje naar Logitech en je hebt een paar dagen later post uit Zwitserland met een nieuw setje glij stickers. (Hulde Logitech) Het is misschien daarom erg logisch dat ik weer ging kijken voor een Logisch muis. Een geloof waar ik heel moeilijk vanaf te krijgen ben. Ik heb gekeken naar high end muizen. De MX518, de MX1000 en later ook de G5 en G7. De MX1000 viel af omdat die voor mijn grote handen iets te klein was. Wel een erg fijne muis trouwens. Mijn broertje heeft die al enkele maanden in zijn bezit. De G5 en de G7 vielen ook af omdat ik die zeer beperkt vonden in bediening (Na de MX510 kun je niet meer zonder back en forward browser knoppen. De G5 en de G7 hebben maar één browser knop). Dus bleef de MX518 over. Maar dat was gewoon een MX510 met wat dpi instellingen en een veel hogere prijs. Viel helaas dus ook af. Ik kwam automatisch weer bij de MX510 uit

Paar weken geleden ontdekte ik perongelijk de geruchten over de MX610. Ik wilde daar dolgraag meer over weten. Dus ik kijken op de website van Logitech. Niets! Gathering en tweakers.net ook niets! Ik toonde er eerst ook geen interresse voor. Er was te weinig nieuws, op de eerste fototjes zag ik een lelijke muis, ik had geen geld en tijd.

Vorige week: De drukte van september was eindelijk over. Mijn vakantiewerk geld kwam binnen. Het nieuwe schooljaar is al een paar weken bezig. Ik begon de speurtocht voor een nieuwe muis weer op te pakken. Op de frontpage van de lokale pc-boer in Leeuwarden zag ik de vermelding dat ze de MX610 in hun arsortiment hadden gekregen. Voor het bedrag van € 52. Snel op GoT en tweakers.net gekeken. Ik vond alleen een pricewatch vermelding. Wat kon betekenen dat de muis in Nederland verkrijgbaar was. Op de Logitech site was ook eindelijk een product pagina beschikbaar. Met high-res foto’s en uitgebreide specificaties. De muis was helemaal niet zo lelijk als ik eerst deed geloven. En de twee weg communicatie geeft de muis de mogelijkheid om de gebruiker optische signalen te geven als er een nieuwe email of MSN bericht is ontvangen. Omdat ik de windowsgeluiden helemaal heb uitstaan (een MSN bericht ontvangen als je versterker op 70 % open staat is niet fijn :|). NU hoef ik alleen de lampjes op de muis in de gaten te houden om te zin of er een bericht is ontvangen. Dan kan ik de monitors uit laten staan. Is wel een fijne gedachte met de hoge olie prijs van tegenwoordig.

Ik heb de specificaties op de Logitech site goed doorgenomen. De muis voldoet aan erg veel eisen van mij. Op
de logitech MX610 pagina vind je een mooi overzicht van deze specificaties.

Afgelopen zaterdag heb ik de muis opgehaald bij de lokale pc boer. Logitech heeft een naam hoog te houden met mooie verpakkingen. Dat bewijst de verpakking van de MX610 ook weer.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/boxfront.jpg
voorkant

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/boxback.jpg
achterkant

Ik moest mezelf inhouden en niet meteen de hele doos open te scheuren. Heel subtiel met een aardappelschilmesje heb ik de verzegeling doorgesneden en de inhoud eruit gehaald. Logitech is niet de enige fabrikant die veel lucht verkoopt.
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/content.jpg
Wat krijg je allemaal

In de verpakking tref ik aan:

· de muis
· de ontvanger
· Een verloopstukje PS2 -> usb
· Batterijen van een bekend merk ;)
· CD ROM met setpoint software
· Installatie / quick start boekje
· Een productenboekje (zwaar verouderd, MX700 is daarin nog de nieuwste muis)

Eerst moest ik de ontvanger aansluiten. Ik heb die in de hub van mijn Microsoft natural PRO toetsenbord gedrukt. Daarna moest ik de batterijen in de muis drukken. Hier kwam de eerste verrassing. Nadat ik de eerste batterij van de twee had geplaatst begon de muis al te werken. De muis werkt zonder problemen op één batterij. Ik weet niet of dat de bedoeling van Logitech is. Maar op lanparties kan dit in je voordeel werken. Een muis met één batterij is lichter dan een muis met twee batterijen :D

De tweede verrassing is dat de muis zonder problemen al volledig functioneerde in Windows XP professional. Alle knoppen deden het zonder problemen. Zelf de volume regeling en verticale scroll deden het zonder problemen. Maar ik wil natuurlijk ook de lampjes op de muis laten werken. Dus de installatie cdrom er maar in.

Na jaren gewend te zijn aan de Mouseware software is de overstap naar Setpoint wel wennen. Het voelt meteen een stuk zwaarder aan om te configgen. Als je het setpoint venster opent moet je enkele ogenblikken wachten tot die volledig tot je beschikking staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/set01.jpg

Het eerste probleem waar ik al tegen aan liep was dat mijn back en forward buttons op de muis niet wilden werken onder firefox. Gelukkig bood dit forum mijn hulp met dit probleem : Logitech Setpoint & MX1000 Je moet de muisknoppen de generic button optie geven. Dan worden die knoppen niet meer door setpoint beheerd, maar door windows

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/set02.jpg

Niets nieuws onder de zon, deze functies heeft logitech al tientallen jaren

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/set03.jpg

De batterij status. Doordat de muis gebruik maakt van twee weg communicatie schakelt de muis zich automatisch uit als je de computer uit zet. Dit kun je testen door de USB ontvanger los te trekken. Binnen enkele seconde’s zie je de muis in de slaapstand springen. Ik weet nog niet of de muis samenwerkt met het energiebeheer van windows.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/set04.jpg

Omdat ik (bijna) nooit game heb ik deze functies niet getest

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/set05.jpg

De nachtmerrie. Ik heb de muis nu al enkele dagen in bezit. Maar ik krijg het niet voorelkaar om de lampjes te laten branden. Ik heb tot heden altijd MSN 6.2 gebruikt in combinatie met MSN plus en stuffplug NG. Voor de mail afhandeling gebruik ik Outlook 2000 welke weer onderdeel vormt van Office2000. Ik heb al een update gedaan naar MSN 7.0 . Maar ik krijg er geen beweging in. Ik zou dit graag willen reviewen. Maar zolang het niet wil werken moet ik het even overslaan. De help functie is ook bagger in dat opzicht. Ik weet niet of het probleem ligt aan mijn computer. Of dat het nog een beperking is van de setpoint software. Ik hou de komende tijd de logitech support goed in de gaten.

Dan nu de gebruikers ervaringen. De muis is lichter dan ik verwacht heb. Ik had een beetje een lompe kantoor muis verwacht. Maar hij vliegt over de oppervlaktes heen. De muis ligt in mijn (grote) handen zeer goed. Waar ik wel kritiek op heb ik dat de volume knopjes een beetje klein zijn. Het gebeurt mij iets te vaak dat ik het geluid wil regelen maar dan de rechtermuisknop indruk. De back en forward buttons zijn van een zacht soort rubber. Ligt erg lekker onder de duim. Scroll werkt ook prima. Maar soms reageert die even niet. Zal wel een eigenschap van wireless zijn.

Waar ik me bij oudere Logitech muizen aan kon ergeren was het beperkte bereik. 1 meter vanaf de ontvanger was bij bepaalde series al funest. Deze muis doet het goed door de hele woonkamer. Als ik film ga kijken neem ik de muis ook mee naar de bank. De muis doet het ook op alle oppervlaktes die ik heb getest (behalve een spiegel)

Ik heb daarom ook uit de keuken een Xenos snijplank gepakt. In de keuken gebruikte ik hem erg weinig omdat de messen er stomp op werden. Voor een kleine 5 euro heb ik nu een grote stevige muismat waar de muis letterlijk overheen glijdt.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/atwork.jpg

De muis is een aanrader voor iedereen die de computer intensief gebruikt. Voor de gamers weet ik niet of die geschikt is. Maar de nauwkeurigheid en snelheid is zeker aanwezig. Het nadeel is dat de notifications niet wil werken. Zodra ik daar een oplossing voor heb zijn jullie de eersten die dat horen.

Nu rest me alleen nog één vraag ?

Kan iemand een accu van de G7 posten ? Ik ben namelijk erg benieuwd waar de connectors in de batterij compartiment van de MX610 voor is. Is het voor een accu ? of voor een eventuele firmware update?

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/connector.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door 4POX op 28-09-2005 20:51 . Reden: taalvauten ]

AKA Rinkel weblog

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Vet! goede review ook! * McGryphon wil een mx-610 en vraagt zich af waarom muizen zo duur moeten zijn :|

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik was vroeger ook jong.

Op jouw leeftijd had ik een krantenwijkje die mij welgeteld 16 florijnen per maand opbracht. Plus 10 florijnen zakgeld. Als ik nu omreken moest ik 4 maanden kranten lopen voor deze muis :D

AKA Rinkel weblog

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07
daarom hadden ze in die tijd ook alleen maar muizen met draadjes en ballen!! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door StanTheMan op 29-09-2005 23:14 ]

Anoniem: 152995

Misschien handig voor die gene die nog een MX510 (rood) willen kopen. Als je hem nergens meer kan vinden, zoals ik, dan is nog te koop voor 29.95 bij....Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie review 4POX. Hier ook een stukje van mijn ervaringen en bevindingen.

Ik heb deze MX610 ook paar dagen in bezit en ben zeer tevreden over. Mijn MX1000 heb ik voor €35,- weggedaan omdat ik hem te lomp vond en te groot voor mijn handen ondanks dat ik 5 maanden met plezier mee heb gewerkt. MX610 ligt veel lekkerder in mijn hand en is veel lichter dan deMX1000. Eerst is het even wennen omdat hij vage vorm heeft maar daarna zal ie fijn in je hand liggen.

Ik gebruik die Mail & MSN knoppen niet omdat ik webmail gebruik en ben geen fan van MSN. Dat ie met 1 batterij ook werkt veraste me ook, heb nu 1 batterij inzitten en dan is ie ook veel lichter :*)

SetPoint heb ik wel geïnstalleerd om de knoppen voor MSN en Mail voor andere toepassingen te kunnen gebruiken. Volume zachter en harder zetten gaat bij mij beetje moeilijk, ik druk namelijk meestal op dempen maar 9 van de 10 keer doe ik volume met controller van mijn Creative T7700 setje regelen. Volgende en Vorige knopen gebruik ik heel vaak aangezien ik al gewend was aan deze knoppen omdat ik een MX1000 had.

Het mooiste van deze muis blijft dat hij hellemal geen kabels heeft ! Ik heb al genoeg rotzooi met kabels onder/achter mijn bureau dus hoe minder hoe beter.

Die Xenos snijplank lijkt me een gave en goedkope oplossing als muismat ook al heb je dat niet echt nodig met deze muis. Ik vind het wel fijn als de muis lekker glijdt waardoor hij ook lichter voelt. Zat zelf aan een IceMat te denken maar das te duur en ga morgen eens langs Xenos :+

Ik ben geen echte gamer maar ik game wel. Met deze muis gamen (CoD) vond ik in iedere geval beter dan met MX1000 dus ook voor "light" gamers is hij geschikt. De hardcore gamer moet maar een G5 nemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kj, ik overweeg sterk om deze muis te kopen, maarrrrr:

Zou iemand hem even naast een liniaal willen leggen voor mij? Ik zou graag de afmetingen willen vergelijken met mijn huidige logitech muis van alweer 3 jaar oud.
Hier in de omgeving is geen winkel met deze muis te vinden dus ik zal een stukkie moeten rijden om hem te kunnen zien in real life.

EDIT: is het iemand ook al gelukt om hem aan de praat te krijgen met msn? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Michael Knight op 03-10-2005 16:09 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/width.jpg
breedte

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schur403/zooi/mx610/lenght.jpg
lengte

Soms gaat er een blauw lampje branden als ik een nieuwe mail heb. Maar ik kan er geen touw aan vastknoppen hoe dat werkt. Ene moment geeft die wel signaal. De andere keer niet

Ik heb 1 keer een rood MSN lichtje gehad.. Dat was tijdens een gesprek dat die opeens ging branden.. Ook hier weer dat losse touw

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Super bedankt! De afmetingen zijn dus nagenoeg gelijk aan die van mijn oude optical Logitech.
Ik ga morgen maar eens op en neer rijden. Kzal dan ook mijn ervaringen ff posten.

Tnx 4POX! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik heb de mx610 inmiddels gekocht en hij bevalt me erg goed. Hij glijdt soepel over mijn bureau en de precisie is even wennen vergeleken met mijn oude optical.

Aan de review van 4POX heb ik niets toe te voegen, goed werk!

Update over de lampjes! :) (k heb mijn ontvanger op de USB poort zitten mocht dit uitmaken)

Als ik op msn aangesproken wordt gaat het oranje lampje gewoon branden bij mij. Mooi!
Voor je email zul je even je settings (pop&smtp) moeten invoeren in outlook. Zodra je nieuwe mail hebt, gaat het blauwe lampje hier knipperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07-2023

kauffmann

Dutch Power Chicken

Als ik het goed heb begrepen gaat de muis automatisch op stand-by als de computer uit gaat (of de ontvanger er uit wordt getrokken).

Mijn vraag is: blijft de muis uit, ook al wordt er een knop ingedrukt? Of gaat 'ie dan weer aan? Ik zou hem namelijk als muis bij een laptop willen gebruiken en dan is het niet handig als 'ie in de tas weer aangaat doordat er één of ander knoppie aangeraakt wordt.

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Nee, hij blijft dan in zijn sleep mode. Je kunt em dus gewoon heen en weer bewegen over je bureaublad en zoveel knopjes indrukken als je wilt :)

Daarnaast zit er onderop ook een knopje, waarmee je `m ten allen tijde nog uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147846

ik had voor deze mx510 ook een draadloze muis van logitech (oud dingetje die in deze andere pagina te zien is.. maar dan dus draadloos :9)
lag zeer goed in de hand maarja toch werd ik gek van het gezeik dat ik er totaal niet mee kon gamen :P (af en toe CSS :+)
nu dus de mx510 en me K/D ratio schiet hard omhoog.. maar toch mis ik de makkelijkheid van het GEEN draad hebben.. en niet zo'n klein beetje ook >.<

maar nu dus mijn vraag.. als je van de mx510 overstapt op deze muis.. kan ik dan gewoon nog goed gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
De oude logitech muizen zaten nog op de trage 27Mhz band. Deze muis zit op de rappe 2.4 Ghz band. Hij is lekker gevoelig..

Als die langer dan een paar minuten stilstaat reageert die pas na 1 seconde. Waarschijnlijk dat de muis in een soort standby mode springt.

edit:
Het verschil tussen seconde en minuut is erg groot

[ Voor 14% gewijzigd door 4POX op 06-10-2005 12:38 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Michael Knight schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:27:
Nee, hij blijft dan in zijn sleep mode. Je kunt em dus gewoon heen en weer bewegen over je bureaublad en zoveel knopjes indrukken als je wilt :)

Daarnaast zit er onderop ook een knopje, waarmee je `m ten allen tijde nog uit kunt zetten.
Kijk, da's mooi. :) Ik lees nergens iets over dat knopje bij Logitech, maar daarmee heb je toch een lekkere laptop muis in plaats van zo'n kleintje zoals de V400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111610

Erg fijne muis, alleen jammer dat die notification leds niet werken met bijvoorbeeld Thunderbird of Trillian. Ligt verder goed in de hand, had van mij nog paar centimeter groter gemogen wellicht. Design is super evenals het gevoel, erg soepele muis!

Edit: Die lampjes werken uberhaupt nog niet :). Zal nog wel een bugje zijn denk ik want overal op internet zijn mensen te vinden bij wie 'ie niet werkt. Zal Logitech nog wel wat aan doen neem ik aan, anders gebruiken ze het niet als gimmick.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 111610 op 08-10-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm... het lampje van IM deed hij bij mij net. Ik kwam terug van eten en iemand had wat getypt en het lampje knipperde en opende ook het schermpje. Alleen in de rest van het gesprek gebeurde er niets... dus de werking er van is me nog niet echt duidelijk.... echt lekker werkt het volgens mij nog niet. Grappig genoeg knipperde het lampje oranje, wat niet overeenstemt met de foto's van Logitech waar een blauw lampje te zien is. Nog even een vraagteken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De lampjes geven net de andere kleur dan op het plaatje staat aangegeven. Helaas, want blauw bij een msg vind ik mooier dan oranje. Misschien dat dit nog verandert bij een update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michael Knight schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:04:
De lampjes geven net de andere kleur dan op het plaatje staat aangegeven. Helaas, want blauw bij een msg vind ik mooier dan oranje. Misschien dat dit nog verandert bij een update..
Dat lijkt me sterk aangezien er dan een oranje ledje in zin denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, oranje en blauw. Overigens werken de lampjes toch wel een soort van, maar ook niet altijd. Beetje vaag nog, kan nog wel wat tweaks gebruiken in de software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Lolz...ik bedoel dan ook dat je in de software de twee knoppen om kunt draaien :P dus het msg lampje dat gaat branden bij mail en het mail lampje dat gaat branden bij msg`s... die icoontjes op de muis kijkt toch niemand naar :)

De lampjes doen het hier ook BIJNA altijd, maar ik heb zo`n vermoeden dat je SOMS eerst zo`n knopje een keer ingedrukt moet hebben voordat ze gaan branden. wachten op de eerste patch hiervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik verdenk ultramon ervan dat mijn MSN lampje het vaak niet doet. Ik had zonet ultramon uitstaan en de muis reageerde regelmatig met een rood lichtje

(ultramon is een dual monitor utility)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 17:01
Ik heb 'em net ook gehaald voor bij mijn laptop (voor mijn desktop heb ik een MX510), en ik moet zeggen dat het erg prettig werkt.
Alleen is het natuurlijk achterlijk dat er 40MB voor nodig is om die muis volledig te laten werken... :|
Het MSN-lampje doet het prima, maar ik ga er vanuit dat het mail-lampje alleen werkt met Outlook en niet met Outlook Express?
En is het nodig om die lijst met emailadressen te vullen voordat je een notificatie krijgt?

En dan nog even een n00bvraag, aangezien dit mijn eerste lasermuis is:
Klopt het dat die lasersensor geen licht geeft, in tegenstelling tot een optische sensor?

[ Voor 16% gewijzigd door Marco op 14-10-2005 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4POX schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:06:
Ik verdenk ultramon ervan dat mijn MSN lampje het vaak niet doet. Ik had zonet ultramon uitstaan en de muis reageerde regelmatig met een rood lichtje

(ultramon is een dual monitor utility)
Hmm dat progje heb ik ook altijd draaien ja, zal ook 'ns proberen dat uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Hier draait geen Ultramon....lampjes doen het nog steeds bijna altijd. Scherp opgemerkt trouwens als het (o.a.) daaraan ligt!

@ suspect:

Outlook express heb ik niet getest..
De lampjes doen het gewoon al zonder dat je mensen hebt toegevoegd aan de lijst in je muis-software. Ik heb de lijst zelfs nooit gebruikt, zal het morgen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het eigenlijk mogelijk om iets te doen aan de lag die de muis zo nu en dan eventjes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Die lag heb ik ook en dan op de momenten waar je het juist niet verwacht: rustig muizen.
Bij intensief gebruik heb ik weer geen lag (game testen, veel scrollen etc).. apart..

Overigens maakte het iets verschil bij mij tussen USB en PS2....op PS2 werkt ie iets fijner. Misschien een bandbreedte-kwestie? PS2 is niet erg snel, en USB is gedeeld met andere poorten...

Ohja, die Lasersensor geeft idd geen licht. Ergens diep in de lens kun je een klein rood puntje zien, net als bij een cd-speler. Meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
@MK: ok, duidelijk. :)

Ik heb overigens helemaal geen last van lag op de usb-poort, maar ik heb verder ook helemaal geen andere apparaten aangesloten op mijn laptop.

[ Voor 77% gewijzigd door Marco op 14-10-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Is die dongle dan USB 1.1 of USB 2.0 ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

oeh, das een goeie.... de aansluiting is een oud usb-1.0 bracket dat op mijn 2.0 aansluiting zit op het mobo, zal zo ff een geintegreerde 2.0 aanlsuiting proberen op mijn mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Hoe lang gaan de batterijen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Kun je in de specs van de muis vinden, beetje searchen he ;) [/wannabe_admin]

zo`n 6 maanden gaan je batterijen mee, je kunt er ook 1 gebruiken, maar hoe lang ze het dan doen weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoblinGamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:14
Ik zit ook een beetje te zoeken naar een nieuwe muis voor mijn laptop.

Zit te twijfelen tussen de MX610, MX1000, en de G5.

Wat ik me nou afvraag is: de MX610 en de MX1000 zijn draadloos. Nou heb ik gelezen dat dit in games niet zo heel veel meer uitmaakt, maar wat ik me meer afvraag is dat mijn draadloze netwerkje hier in huis ook op 2,4 GHz werkt en toevallig deze 2 muizen ook. Gaat dit problemen geven? En op de rare momenten dat ik bij iemand anders zit met mijn laptop en ook een draadloze muis of dit dan ook geen problemen geeft?

Op een LAN die we gehouden hebben waren 3 microsoft draadloze muizen wat niet zo heel erg goed samen ging... vandaar mijn bedenkingen. En ja ik weet dat die muizen op 27MHz werken ofzo maar mocht het zo zijn dat er opeens mensen het in hun hoofd halen om ook 2,4 GHz muizen te gaan halen wil ik het vast zeker weten.

het alternatief wat is nu in mijn hoofd heb voor de MX610 en de MX1000 is de G5.

#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik weet kunnen de Logitech muizen die op 2,4Ghz werken hun frequentie aanpassen indien dit nodig is. Dit gaat automatisch. Ze zullen elkaar dus niet in de weg zitten. Correct me if i'm wrong maar dit heb ik ergens gelezen in een recentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Die frequentie is weer onderverdeeld in kanalen, en indien nodig schakelen ze gewoon over naar een ander kanaal.
Ik heb helemaal geen storing tussen de muis en mijn draadloze netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik maak me meer zorgen over mijn magnetron :D

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zodra er storing is, schakelt de muis over naar een ander kanaal.

Overigens merk ik met het gamen toch een soort van vertraging (minimaal, maar aanwezig), dus game ik met mijn oude muis (met draadje) voor het gewone werk is deze muis iig een verademing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
http://www.logitech.com/i...,CRID=322,CONTENTID=11014

Jaja, de nieuwe setpoint drivers zijn uit.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
En zijn er nog ingrijpende veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Het eerste wat mij opviel is dat er 4 profielen zijn bijgekomen voor office pakket programma's

Is wel handig . Kun je de muis bij een powerpoint presentatie in je handen houden. Voor de rest moet ik het nog even afwachten. Ik denk ook puur dat er een nieuwe setpoint is uitgekomen voor de ondersteuning van de nieuwe producten die de afgelopen weken zijn uitgekomen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch vind ik de lag van de muis wel hinderlijk :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Conclusie: Toch maar gamen met een draadje? G5 of MX518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Gamen zeer zeker met een draadje. Ik zou met die muizen zeggen: probeer ze eens beiden uit in een pc zaak. Sommigen hebben ze liggen om te proberen :)

Overigens heb ik iets HEEL aparts opgemerkt....de lag komt alleen voor op een bepaald gedeelte van mijn bureau...zou bijna zeggen dat ie het oppervlak niet zou kunnen "lezen" met z`n laser. Kwalijke zaak dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou inderdaad wel 'ns zo kunnen zijn dat de laser ietwat aan de zwakke kant staat afgesteld. Hoewel het op m'n schooltafel beter gaat dan thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik zal eens een dag muizen op een ander oppervlak :) Desnoods een vervanging van logitech. Tis een prijzig dingetje namelijk en wil geen half-werkende meuk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:47
Heeft iemand hem al werkend gekregen met Mozilla Thunderbird, of kan het daar uberhaupt niet mee. Ik krijg de e-mail en msn functie nog voor geen meter werkend. Ik heb hem ook pas sinds gister, maar verder werkt hij toch wel heel relaxt. Op mijn bijna gladde bureau werkt hij vlekkeloss, terwijl elke optische muis er problemen mee had...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Aanschaf datum : 24 september 2005
vandaag : critical battery

Krijg braaf een venster in windows. En er knippert nu een rood lampje om aan te geven dat ik de batterij moet vervangen. Had er nu nog niet op gerekend. DUs ik hoop dat ik ergens nog volle batterijen heb liggen :D

[edit]

En de muis piept (jaja, laat maar komen). Ik weet niet of dat OK. Misschien probeert de elektronica het laatste stukje energie uit de batterij te trekken

[edit2[

Oproep. Willen de andere MX610 de muis even tegen hun oor houden.. Piept jullie muis ook heel licht ?

[ Voor 36% gewijzigd door 4POX op 08-11-2005 22:50 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Vreemd, ik dacht dat die batterijen wel 6 maanden mee moesten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
suspect schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:49:
Vreemd, ik dacht dat die batterijen wel 6 maanden mee moesten gaan?
Ik ben professioneel nerd.. Mijn muizen gaan drie keer de wereld rond voordat ze vervangen worden :P

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

LOL, mijn muis piept idd ook als ik em tegen mijn oor aan druk :P

Misschien dat de gebruiksduur geen 6 maanden is door veel geknipper van lampjes en halfvolle meegeleverde batterijen.

Btw 4POX, heb jij 1 batterij gebruikt of gewoon twee tegelijk?

EDIT: ik heb em enkele dagen na jou gekocht, dat zou betekenen dat die van mij moet gaan knipperen een deze dagen, ben benieuwd :7

[ Voor 22% gewijzigd door Michael Knight op 08-11-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb er twee gebruikt. En ik heb in Setpoint ingesteld dat het lampje een uur moet branden na het ontvangen van een mail/ msn bericht. En ik ben op school bezig met een project dat ik gemiddeld 10 - 20 mailtjes per dag ontvang..

Mijn muis is gewoon de hele dag saturday night fever.

Ik heb de meegeleverde batterijen in mijn batterij tester gedaan. beide staan ze in de schaal weak. Denk dat ik ze vanavond weer even terug stop in de muis.. Ik wil ze helemaal leeg hebben :P

AKA Rinkel weblog

Anoniem: 160589

Heb de MX610 op 7 october gekocht en inderdaad zit ik sinds 3 dagen ook met een 'piepende muis' hier. Vreemde is dat ik qua performance niets mis maar dat icoontje naast mijn klok staat als een idioot te knipperen nu.

Kijken hoe lang die stockbatterijen het uithouden...

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Ik gebruik Outlook met een Exchange profile. Elke keer als ik Outlook open in disconnected of offline mode (en dat gebeurt bijna dagelijks) krijg ik van SetPoint de foutmelding: "Could not open information store". Blijkbaar bedoelt 'ie daarmee dat Exchange niet bereikbaar is. :O

Na enige mailtjes heen en weer naar Logitech heb ik het opgegeven om ze uit te leggen dat Outlook ook wel eens niet verbonden kan zijn met zijn mailserver. Ze blijven maar antwoorden dat ik een 'clean installation' moet doen of het op een ander systeem moet proberen. |:( (Natuurlijk heb ik het wel een kans gegeven en een clean installation uitgeprobeerd, echter zonder resultaat)

• Bravebart
kauffmann schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:12:
Ik gebruik Outlook met een Exchange profile. Elke keer als ik Outlook open in disconnected of offline mode (en dat gebeurt bijna dagelijks) krijg ik van SetPoint de foutmelding: "Could not open information store". Blijkbaar bedoelt 'ie daarmee dat Exchange niet bereikbaar is. :O

Na enige mailtjes heen en weer naar Logitech heb ik het opgegeven om ze uit te leggen dat Outlook ook wel eens niet verbonden kan zijn met zijn mailserver. Ze blijven maar antwoorden dat ik een 'clean installation' moet doen of het op een ander systeem moet proberen. |:( (Natuurlijk heb ik het wel een kans gegeven en een clean installation uitgeprobeerd, echter zonder resultaat)
Weet jij toevallig of hij ook met Thunderbird werkt :)
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar (ook Msn niet trouwens).

-edit- Mijne piept ook trouwens...

[ Voor 4% gewijzigd door Bravebart op 17-11-2005 22:36 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Ik ben bang dat 'ie niet met Thunderbird werkt. Het lijkt er op als of 'ie met Outlook getrouwd is. Zelfs als ik het vinkje bij E-mail notification weghaal, blijft de foutmelding komen als Outlook geopend wordt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Er valt me nog iets op aan deze muis. Als je de computer uitzet moet de muis zichzelf uitschakelen. Het ledje op de onderkant gaat idd uit. Maar als je goed kijkt kun je zien dat de laser blijft branden. Dus de muis gaat niet helemaal uit :S

Niet dat het in mijn situatie veel uitmaakt. De computer waar de muis aan verbonden zit staat in principe 24/7 aan.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
kauffmann schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:43:
Ik ben bang dat 'ie niet met Thunderbird werkt. Het lijkt er op als of 'ie met Outlook getrouwd is. Zelfs als ik het vinkje bij E-mail notification weghaal, blijft de foutmelding komen als Outlook geopend wordt. 8)7
Mmh zou jammer zijn, ik ben nogal getrouwd met Thunderbird ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
4POX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:56:
Er valt me nog iets op aan deze muis. Als je de computer uitzet moet de muis zichzelf uitschakelen. Het ledje op de onderkant gaat idd uit. Maar als je goed kijkt kun je zien dat de laser blijft branden. Dus de muis gaat niet helemaal uit :S

Niet dat het in mijn situatie veel uitmaakt. De computer waar de muis aan verbonden zit staat in principe 24/7 aan.
Huh, hoe zie jij in hemelsnaam dat de laser blijft branden :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat zie je aan een klein rood puntje in het glaasje aan de onderkant....net zoals bij een cd-speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Weet je wat ik mis op de muis. Een sticker met een waarschuwing dat het eventueel kijken in de laser schade kan opleveren. Of zit er geen echte laser in deze muis ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
4POX schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:43:
Weet je wat ik mis op de muis. Een sticker met een waarschuwing dat het eventueel kijken in de laser schade kan opleveren. Of zit er geen echte laser in deze muis ?
Jawel, er zit wel een echte laser in de muis, alleen deze schakelt zichzelf uit zodra je hem optilt. Vandaar ook die lag in bijvoorbeeld games als je hem hebt opgetild.

Tenminste zo heb ik het altijd begrepen :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Michael Knight schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:21:
Dat zie je aan een klein rood puntje in het glaasje aan de onderkant....net zoals bij een cd-speler :)
Ik zie ook een klein rood puntje in het glaasje aan de onderkant... gaat tegelijk aan en uit met het batterij waarschuwingslampje op de bovenkant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bravebart schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:48:
[...]

Jawel, er zit wel een echte laser in de muis, alleen deze schakelt zichzelf uit zodra je hem optilt. Vandaar ook die lag in bijvoorbeeld games als je hem hebt opgetild.

Tenminste zo heb ik het altijd begrepen :)
Ik weet niet of dit bij iedereen is, maar hier kun je de muis gewoon optillen. En het lasertje blijft gewoon branden.

Lag ondervind ik alleen bij slechte oppervlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Michael Knight schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:23:
[...]

Ik weet niet of dit bij iedereen is, maar hier kun je de muis gewoon optillen. En het lasertje blijft gewoon branden.

Lag ondervind ik alleen bij slechte oppervlakken.
Als het goed is kan je de muis inderdaad iets optillen, maar veel meer dan een halve centimeter is het bij mij niet. Als ik hem 2 cm boven mijn bureau houdt doet hij niks meer. Maarja het rode puntje is bij mij ook niet tezien, dus misschien hebbik een apart geval :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat is idd het geval, maar de lag wordt in dat geval door jezelf veroorzaakt..niet door het feit dat de muis draadloos is :)

anyway; daarnet de msn-achtige popup "Your batteries are critical" te zien gekregen.
Komt erop neer dat ik em een kleine twee maanden heb kunnen gebruiken op de meegeleverde batterijen. Ook bij mij dagelijks een disco te zien op de muis aan geknipper... Ik vermoed dat ie het op verse batterijen langer gaat doen, zo`n 4 maanden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Lekker topcraft gebruiken.. Bij een test van het programma Kassa kwamen die batterijën als beste uit de test. 8 batterijen voor 2,19 bij de Aldi. Kan duracel nog een puntje aan zuigen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Hebben jullie trouwens allemaal al de MSN en E-mail functie aan de praat ? Bij mij doet zelfs de MSN functie het niet, zelfs niet met een contactpersonenlijst :'(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer zo tevreden met duracel... lijken het steeds korter te doen :'(

Bij mij werken alle lampjes op de muis gewoon, heel af en toe (1 keer per week) niet....heel apart.
MSN6.2 + plugins voor meuk enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Michael Knight schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:59:
Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer zo tevreden met duracel... lijken het steeds korter te doen :'(

Bij mij werken alle lampjes op de muis gewoon, heel af en toe (1 keer per week) niet....heel apart.
MSN6.2 + plugins voor meuk enzo...
Ligt het er misschien aan dat ik een nieuwere versie van msn heb, dat hij het daarom niet doet ? Ik heb 7.5.0311 en Msn Plus! 3.61.145 en daarmee wil hij echt niet :/

Bij mij gaan duracell baterijen ook niet lang mee. Ik gebruik mooi oplaadbare batterijen van de Hema :*)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Al mensen een vergelijk kunnen maken tussen de MX610 en de G7 muis.

Heb op mijn verlanglijst een G7 muis gezet maar ik twijfel nog.
Met mijn lange vingers (Oke, ik ben 2.04m) vind i het vervelend dat de knoppen niet doorlopen tot aan het einde van de muis.
Dat is wel het geval met de MX610.

Echter iedereen is zo ontzettend enthousiast over de G7 dat ik niet meer weet welke ik nou het beste kan nemen.
Zullen de knoppen wennen omdat ik wanneer ik in de winkel probeer met de rechtermuisknop op de rand van de knop duw? Heb nu nog een oude logitech muis waarbij ik met mijn duim, dubbelklik kan uitvoeren. Jammer dat die functie er niet meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 10:42
Ik heb ook een MX610 gekocht. Is de DPI met Setpoint bij deze muis niet in te stellen? Ik zie geen instellingsmenu Geavanceerde game opties??

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 4090 | Varjo Aero | 32GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:59

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

flopdoc schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:37:
Ik heb ook een MX610 gekocht. Is de DPI met Setpoint bij deze muis niet in te stellen? Ik zie geen instellingsmenu Geavanceerde game opties??
Nee DPI is niet in te stellen bij de MX610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ziezo. Mijn tweede batterij waarschuwing is een feit.

Ding lust wel wat aan energie. Ik laat dit keer de batterijen erin zitten. Ben benieuwd hoe lang de muis blijft werken na de eerste waarschuwing

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
4POX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:

Ding lust wel wat aan energie. Ik laat dit keer de batterijen erin zitten. Ben benieuwd hoe lang de muis blijft werken na de eerste waarschuwing
Ik doe nog steeds met mijn eerste setje >:) maarja ik gebruik hem ook veel minder. Toch gaan er hierna mooi oplaadbare kwaliteitbatterijen in...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Owkee, mijn eerste battreijwaarschuwing is ook net geweest. Ik heb nu ongeveer 1,5 maand gedaan met de bijgeleverde batterijen; valt me eigenlijk nog wel mee :)

Het enige lampje wat het nu goed doet op mn muis is de rode aan de bovenkant :+

[ Voor 24% gewijzigd door Bravebart op 18-12-2005 18:10 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
4POX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:

Zonet was het dan ook echt gedaan. Ik begon al immuum te worden voor de critical error melding. De muis hield er van het ene op het andere moment er helemaal mee op. En het batterij lampje begon snel te knipperen (Ook de pieptoon was hoorbaar. Misschien is het niet zo fijn voor de elektronica om de batterijen helemaal leeg te trekken)

Maar je kunt zeggen dat na de eerste melding je zeker nog 15 dagen kunt doorwerken.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

Pubbert

random gestoord

Ik heb hem ook sinds de HCC, maar toch is mijn MX518 zichtbaar sneller in FPS games. Gelukkig doe ik die niet zo vaak meer, dus maakt het niet veel uit :+

Het bereik valt me wel wat tegen, misschien net 3/4 meter openfield, had ik meer van verwacht.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Thund3r schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:35:
Ik heb hem ook sinds de HCC, maar toch is mijn MX518 zichtbaar sneller in FPS games. Gelukkig doe ik die niet zo vaak meer, dus maakt het niet veel uit :+

Het bereik valt me wel wat tegen, misschien net 3/4 meter openfield, had ik meer van verwacht.
Ik kan veel verder weg gaan staan :/ Ik kan zo beneden vanuit de keuken mijn muziek bedienen; dat is toch al snel 7 meter met bochten en een verdieping lager :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

Pubbert

random gestoord

Hé vreemd, wat voor Batterijen gebruik jij Bravebart?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Bravebart
Thund3r schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:34:
Hé vreemd, wat voor Batterijen gebruik jij Bravebart?
Eerst de bijgeleverde batterijen en nu 2 Hema LR6 1,5 volt oplaadbare batterijen. Niet echt spectaculair dus ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bravebart schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:46:
[...]

Eerst de bijgeleverde batterijen en nu 2 Hema LR6 1,5 volt oplaadbare batterijen. Niet echt spectaculair dus ;)
Ff omhoog kicken :)

Bij mij is het bereik met gewone batterijen ook 7+ meter, handig voor presentaties (achterin de klas staan en notebook voor in de klas laten..)

Maarrr..
Vervelende ontdekking;
Mijn scrollwieltje scrolt niet meer lekker naar rechts van de ene op de andere dag.
Ik moet gewoon iets meer druk zetten.. Ze gaan me toch niet vertellen dattie lam is he? Hij klikt nog wel netjes als ik `m naar rechts duw.

Hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Michael Knight schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 02:25:
[...]

Ff omhoog kicken :)

Bij mij is het bereik met gewone batterijen ook 7+ meter, handig voor presentaties (achterin de klas staan en notebook voor in de klas laten..)

Maarrr..
Vervelende ontdekking;
Mijn scrollwieltje scrolt niet meer lekker naar rechts van de ene op de andere dag.
Ik moet gewoon iets meer druk zetten.. Ze gaan me toch niet vertellen dattie lam is he? Hij klikt nog wel netjes als ik `m naar rechts duw.

Hoe is dat bij jullie?
Ik heb er iig geen last van, maar ik heb hem ook nog niet zo gek lang :)

Specs

Pagina: 1 2 Laatste