Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kleine update :)

Na even heen en weer gemaild te hebben met de Logitech Support bleek de muis defect te zijn.
Vanmiddag omgeruild bij de winkel. Nieuwe mee naar huis gekregen...nou komt het;

De nieuwe muis is kwa laser VEEL preciezer dan de vorige MX610 en lijkt ook niet te laggen.
Stomme is dan ook, dat het mechanische deel totaal niet in orde is. De rechtermuisknop zat 'vast' em kraakt niet normaal. Het tuimel-scrollwieltje klinkt als een versleten spiraalbodem.

Heel jammer, maar deze gaat dus ook terug naar de winkel dinsdag :'(

Ik denk dat ik toch maar weer voor een muis met een staartje ga, want mijn comeback in de draadloze wereld is nou niet bepaald "top" te noemen.

Hoe gaat het met jullie muizen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik hoor hem soms piepen.. Verder ben ik er elke dag erg blij mee.. Waar ik wel mee zit is dat hij niet uit gaat als je de computer uit zet. Je blijft de rode laser zien branden. Daarom heb ik ook standaard een pakje batterijen op voorraad liggen.

Iemand als de nieuwe setpoint 2.6 geprobeerd ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:56
4POX schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:53:
Ik hoor hem soms piepen.. Verder ben ik er elke dag erg blij mee.. Waar ik wel mee zit is dat hij niet uit gaat als je de computer uit zet. Je blijft de rode laser zien branden. Daarom heb ik ook standaard een pakje batterijen op voorraad liggen.

Iemand als de nieuwe setpoint 2.6 geprobeerd ?
Ik heb de nieuwe setpoint al wel, maar nog niet geinstalleerd. Heb je daar ook eindelijk support voor Thunderbrid etc. ? Dat zou wel heel relaxt zijn :9~

-edit- Ik heb hem net ff geinstalleerd en het lijkt erop dat hij Thunderbird nu ook als emailclient slikt :) Niet dus :(
Het email/IM deel is niet meer zo in te stellen als in vorige versies, maar is bij de 'muiskennisgevingen' gezet en hij leest daar automatisch de gebruikte emailclient uit, het messengerprogramma is nog wel zelf in te stellen...

[ Voor 28% gewijzigd door Bravebart op 15-04-2006 21:41 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Bravebart schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:18:
[...]

Ik heb de nieuwe setpoint al wel, maar nog niet geinstalleerd. Heb je daar ook eindelijk support voor Thunderbrid etc. ? Dat zou wel heel relaxt zijn :9~

-edit- Ik heb hem net ff geinstalleerd en het lijkt erop dat hij Thunderbird nu ook als emailclient slikt :) Niet dus :(
Het email/IM deel is niet meer zo in te stellen als in vorige versies, maar is bij de 'muiskennisgevingen' gezet en hij leest daar automatisch de gebruikte emailclient uit, het messengerprogramma is nog wel zelf in te stellen...
Op zich lijkt deze muis me wel wat; maar zo gaar dat ie geen Thunderbird ondersteunt. :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
VonFoX schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:43:
[...]

Op zich lijkt deze muis me wel wat; maar zo gaar dat ie geen Thunderbird ondersteunt. :(
Klopt, daar baal ik ook nogal van. Ik had gehoopt dat bij een driverupdate ze hem wel toe zouden voegen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd :(

Maarja, de msn knop doet het tenminste (ongeveer...) :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Bravebart schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:28:
[...]

Klopt, daar baal ik ook nogal van. Ik had gehoopt dat bij een driverupdate ze hem wel toe zouden voegen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd :(

Maarja, de msn knop doet het tenminste (ongeveer...) :P
Ik neem aan dat iedereen Logitech al gemaild heeft over TB support, wat was hun antwoord?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
VonFoX schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:34:
[...]

Ik neem aan dat iedereen Logitech al gemaild heeft over TB support, wat was hun antwoord?
Je krijgt dan zo'n standaard antwoord dat het er niet inzit en dat ze niet weten of het er in de teokomst nog in komt...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Vanmiddag mijn muis voor de tweede keer omgeruild.

Deze lijkt helemaal goed te zijn. De knopjes drukken goed in, scrollwieltje werkt goed en deze muis lijkt helemaal niet te laggen. :)

Mooi, want een ander model zag ik niet zo ziten, aangezien de mx610 echt heerlijk in de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:50
Ik heb afgelopen week de MX610 aangeschaft voor gebruik op mijn laptop. Tot nu toe bevalt het ding heel goed. Hij glijdt heel soepel over elk oppervlak, de laser doet zijn werk perfect, en hij ligt lekker in de hand. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om weer terug te gaan naar mijn oude MX510 draadmuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Laatst online: 13-09 21:02

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Halleluja!

Het ding is er in een linkshandige uitvoering :D
http://www.logitech.com/i...CRID=2135,CONTENTID=11532

Voor zover ik weet is dit de eerste 'echte' linkshandige muis. Heb de afgelopen jaren nooit aan rechts muizen willen wennen, dus was altijd aan een symmetrisch model overgeleverd (met z'n functionele beperkingen)

Super dat Logitech -eindelijk- op die behoefte inspeelt (ze geven 't zelf ook toe :+).

[ Voor 14% gewijzigd door Maestro op 24-04-2006 23:22 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Goede keuze van ze....dat ding ligt echt heerlijk in de hand (ook bij linkshandigen nu dus >:) )

Rechtshandig:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/8119.jpg

Linkshandig:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/10504.jpg

Nu nog de software verbeteren (voor msn etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Michael Knight schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:02:
Nu nog de software verbeteren (voor msn etc...)
Heb ik uitgezet :D

Opeens hoef ik niet elke maand mijn batterijen meer te verversen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik heb nu 3 dagen de mx610 in bezit

ben in ieder geval al overgestapt op 1 batterij dat scheelt een hoop qua gewicht :P

maar ik heb dan ook op mijn desktop een Razer, dus ben heel licht gewend
verder moest ik op de laptop gewoon een draadloze muis met forward en back knoppen hebben,

en dan leek de mx610 me de beste keus :)

heb alleen nog nooit het mail of msn knopje zien oplichten :? terwijl msn altijd aanstaat......misschien de nieuwe setpoint drivers eens proberen??? er staat nu 2.4 op (van de cd)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
ViperGTS schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 19:25:
ik heb nu 3 dagen de mx610 in bezit

ben in ieder geval al overgestapt op 1 batterij dat scheelt een hoop qua gewicht :P

maar ik heb dan ook op mijn desktop een Razer, dus ben heel licht gewend
verder moest ik op de laptop gewoon een draadloze muis met forward en back knoppen hebben,

en dan leek de mx610 me de beste keus :)

heb alleen nog nooit het mail of msn knopje zien oplichten :? terwijl msn altijd aanstaat......misschien de nieuwe setpoint drivers eens proberen??? er staat nu 2.4 op (van de cd)
Naja, voor email werkt alleen Outlook en bij msn licht het knopje alleen op als iemand je 'aanspreekt', daarna doet hij dat niet meer (bij mij tenminste).

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb de muis nu al vrij lang.

Er is een ergenis. De muis moet vrij zicht hebben op de ontvanger. Anders heb ik schokjes in de muis of blijft de muispointer voor een langere tijd stil staan.

Ben ik de enige die dit ervaart ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De ontvanger heeft idd erg veel last van spullen die eromheen opgesteld staan (monitor, pc kast etc..); ik heb `m zelf met een tesa-sticker aan de zijkant van m`n bureau geplakt, zodat ik zelfs in de kamer hiernaast op de tv kan muizen.

Let ook op andere dingen als wifi en bt...die storen enorm.

Edit nog ffes: Leg vooral NIET je mobiel bij de muis, want dan flipt ie finaal... als ik gebeld wordt gaan alle lampjesop die muis als een gek knipperen. Kan me voorstellen dat de elektronica dat niet fijn vindt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 11-06-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick87
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 19:06
Bij mij stoort ie alleen als een gek als mijn 54g usbadapter te dicht in de buurt ligt, 15 cm afstand is geen enkel probleem meer.
Verder heb ik hem aan een usb verlengkabeltje boven op mijn computermeubel liggen, met nog wat spullen ervoor en dat werkt gewoon goed op ruim een meter afstand, wel vind ik dat ie heel snel leeg is. Maar standaard een setje opgeladen batterijen ernaast houden lost dat ook op.
Ook mag de ondersteuning voor Mozilla Thunderbird mail wel eens gaan werken.

edit: mobiele telefoon uitgetest, werkt niet bij mij ;) blijft gewoon donker.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorick87 op 11-06-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:50
Yorick87 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:58:
[...] wel vind ik dat ie heel snel leeg is. Maar standaard een setje opgeladen batterijen ernaast houden lost dat ook op.
Daar heb ik zelf geen problemen mee. Ik heb de MX610 nu 2 maanden in mijn bezit, en ik draai nog steeds op het meegeleverde setje batterijen. Vooralsnog geen tekenen dat de batterijen (bijna) op zijn. Dit alles bij dagelijks gebruik voor m'n opleiding, ongeveer 6-8 uur per dag. Ik denk dat er nog wel verschil zit tussen Duracell batterijen en bijv. een el-cheapo setje, maar zelfs dan vind ik 2 maanden nog erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
even mijn vorige post bekeken, 29 april, toen had ik de muis net

ben meteen overgestapt op 1 batterij, en die is vorige week leeg gegaan voor de 1e keer

zit nu dus op de 2e batterij. ik blijf lekker met 1 batterij werken.... 1,5 maand op 1 batterij vind ik vrij netjes :)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick87
Dat red ik dus nooit, ik heb ook 1 batterij, een 2100 mAh oplaadbare, en 3 weken is echt veel.
Ook is ie in 1x echt leeg dan, met twee batterijen geeft ie vrij lang van tevoren aan dat het bijna over is.
(Erg irritante melding trouwens, die grote popup die vrijwel constant omhoog komt.)
Gewoon dagelijks gebruik bij mij, ongeveer 8 uur per dag gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Yorick87 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:34:
Dat red ik dus nooit, ik heb ook 1 batterij, een 2100 mAh oplaadbare, en 3 weken is echt veel.
Ook is ie in 1x echt leeg dan, met twee batterijen geeft ie vrij lang van tevoren aan dat het bijna over is.
(Erg irritante melding trouwens, die grote popup die vrijwel constant omhoog komt.)
Gewoon dagelijks gebruik bij mij, ongeveer 8 uur per dag gok ik.
Die popup is inderdaad zwaar klote :r

Hij komt echt om de 3 seconde ofso, terwijl je dan nog best een aantal uur kan doormuizen :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zit hier ook met de Logitech MX610 sinds gister, maar ik ben nou niet zo tevreden. De muis zit dicht bij de ontvanger (aangesloten via ps/2 poort achter de computer), maar hij verspringt regelmatig. Net of hij het signaal even verliest. (dit staat los van het feit dat ie weer ff verbinding moet maken als ie 1-2minuten niet gebruikt is) Ook kan ik er in tegenstelling tot mijn oude logitech optical muis totaal niet snel mee werken, maar misschien is dit ff wennen.

En volgens mij is het een pro-rsi veroorzaker. Werkt zeer ehm.. stijf... en omdat ie naar een hand is gevormd is het ook niet optimaal om te gaan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Raven- schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 09:07:
Zit hier ook met de Logitech MX610 sinds gister, maar ik ben nou niet zo tevreden. De muis zit dicht bij de ontvanger (aangesloten via ps/2 poort achter de computer), maar hij verspringt regelmatig. Net of hij het signaal even verliest. (dit staat los van het feit dat ie weer ff verbinding moet maken als ie 1-2minuten niet gebruikt is) Ook kan ik er in tegenstelling tot mijn oude logitech optical muis totaal niet snel mee werken, maar misschien is dit ff wennen.

En volgens mij is het een pro-rsi veroorzaker. Werkt zeer ehm.. stijf... en omdat ie naar een hand is gevormd is het ook niet optimaal om te gaan wisselen.
Komt dat verspringen niet gewoon omdat je de muis ietsjes optilt ?

Het feit dat hij na een paar minuten niet gebruikt te zijn eerst ff niet reageert komt niet omdat hij verbinding moet maken, maar doordat hij in sleepstand staat en zichzelf dus weer ff 'aan' moet zetten :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zet de muis eens op je USB poort... het is eigenlijk een laser usb 2.0 muis. Mijn muis versprong ook als ie op de ps2 poort was aangesloten.

Ik vermoed, dat de ps2 poort niet genoeg data kan verwerken op bepaalde momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de muis na mijn post op de usb poort aangesloten. Echter, hij versprong nog steeds.
Daarna maar een usb hub gekocht, zodat de ontvanger nu op mijn bureau staat. Sindsdien geen problemen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick87
Nu je het zegt, dat had ik ook toen ik hem rechtstreeks achterin de pc deed, nu een verlengkabeltje van 15 cm eraan ofzo, omhoog, en ook nergens last meer van. Hoop dat ie het straks op m'n laptop wel normaal doet, maar die zal wel minder storing aan de directe buitenkant hebben, dus dan moet het goed gaan neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bij mijn notebook werkt de muis super. Zelfs door een heel klaslokaal...zolang maar niks de zender/ontvanger blokkeert... gek, zo lijkt het net een infrarood-muis uit de 90`s :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

*kickje*

Ik ben ook van plan deze muis te bestellen... zo'n beetje de eerste muis met knopjes die ik niet met het kootje van mijn ringvinger hoef in te drukken (lees: linkshandig!).

Maar dan lees ik deze review:

http://cyberwizardpit.net/reviewslmx610a.htm

Dat klinkt toch niet best. Als ik zo het topic doorlees ben ik ook niet echt veel wijzer. Beweegt hij nu lekker tov reguliere muizen? Werken de knoppen goed tijdens gamen? Ik wilde het vooral voor World of Warcraft gebruiken. Scheelt een hoop keyboard shortcuts.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
vraagje: is dit een beetje relaxte muis om te gamen of kan ik dan ebter voor een andere muis gaan? heb tot nu toe een bedrade ouwe logitech muis gebruikt echt met een balletje erin nog enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Deze muis is perfect om te gamen (vraag ook of je de muis ff mag tesen in de winkel met een game die je kent).

Mocht je van stilletjes campen houden, kan de muis na enkele minuten naar een soort 'slaapstand' springen. Hierdoor lijkt het alsof de muis lag heeft, terwijl dit niet zo is :)

Wel merk ik een verschil tussen een bedrade muis en deze draadloze mx610. Deze reactietijd (lees:verschil van enkele ms) ben je binnen enkele dagen aan gewend. Vervolgens speel je net zo goed of beter (doordat je geen beperking van draad hebt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Heb hem nu inmiddels een tijd in gebruik. Werkt prima, ook in COD2 bijvoorbeeld, en heb er 1 batterij in waardoor ie wat lichter is..

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
ik heb deze muis sinds vandaag omdat mijn andere muis niet meer leeft. ik ben benieuwd of er al mensen zijn die de software zo hebben aangepast dat het lampje van de IM altijd brandt als er in een inactief MSN venster een chat bericht wordt verstuurd. Nu werkt die alleen als het venster afgesloten is. Daarnaast wil ik ook het mail lampje graag op mijn msn inbox afstemmen. zijn er al mensen die iets dergelijks hebben?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik wil toch even weten of er iets te doen is aan die zogenaamde lag. hij mag absoluut niet in slaapstand gaan, waarom zit er anders een aan-uit knop op de onderkant. in BF2 e.a. heb ik gewoon soms een paar halve seconden geen muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
jeehaa schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:42:
ik heb deze muis sinds vandaag omdat mijn andere muis niet meer leeft. ik ben benieuwd of er al mensen zijn die de software zo hebben aangepast dat het lampje van de IM altijd brandt als er in een inactief MSN venster een chat bericht wordt verstuurd. Nu werkt die alleen als het venster afgesloten is. Daarnaast wil ik ook het mail lampje graag op mijn msn inbox afstemmen. zijn er al mensen die iets dergelijks hebben?
Volgens mij is er niks aan die IM te doen :) Je krijgt alleen een oplichtend knopje bij het eerste bericht, jammer genoeg :( Die email knop werkt dacht ik alleen met Outlook (nog steeds geen Thunderbird :{ ). En van die lag heb ik meer gehoord, maar ik heb er zelf nooit last van gehad :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Het is wachten totdat iemand zelf custom software schrijft voor de lampjes op de muis. Logitech kennende krijgen we (voorlopig) niet meer...

Die lag is erg afhankelijk van de plek/afstand/overige apparaten bij de usb-stick. Achterin de pc prikken raad ik sowieso af.

Ik werk nu al enkele maanden met een 'nieuwe' mx610. Die daarvoor had veel meer last van lag.
Als het onacceptabel is; ga terug naar de winkel en probeer daar gewoon een ander.

Toen ik de derde keer terug kwam, heb ik de muis een kwartier staan testen in de winkel.
Verwijs anders even naar dit topic op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
er is een 'open' verbinding tussen muis en ontvanger. en toch slaapt hij binnen een minuut al en is fatsoenlijk rondlopen (ingame) of muis gebruik onmogelijk geworden.ik ga MM bellen, misschien dat ik alsnog naar de G7 ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Mijn MX610 ligt al een paar maanden in de doos

Logitech ondersteunt deze muis niet in hun MacosX drivers. Dus de muis mist heel veel functionaliteit. Blijft jammer. Maar altijd handig als ik weer even wil gamen :p

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hem ook in gebruik onder Mac OS X, maar dan zonder Logitech drivers. Met USB Overdrive kun je gewoon alle knoppen instellen, en werken de volume knoppen ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

jeehaa schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:15:
er is een 'open' verbinding tussen muis en ontvanger. en toch slaapt hij binnen een minuut al en is fatsoenlijk rondlopen (ingame) of muis gebruik onmogelijk geworden.ik ga MM bellen, misschien dat ik alsnog naar de G7 ga
Klopt, als je ongeveer een minuut je muis niet gebruikt, dan verspringt deze naar een soort van 'standby' mode.

Normaal gesproken zou je hier geen last van moeten hebben in games.... of ben je een camper? (die dus stil blijft zitten) :o

Heb je al eens geprobeerd van frequentie te veranderen?
Nu lijkt het alsof andere apparatuur in de omgeving je muis stoort. (was hier ook; stuk of 5 wifi netwerken en bluetooth meuk.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lourens_h
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
het is echt een lekkere muis, alleen ik heb hem ook op een laptop toshiba a110 geplaatst, nu kan ik de laptop bijna wel weggooien, de gehele windows xp installatie is door de muis corrupt geraakt. de software heb ik zelfs nog niet kunnen installeren. een nieuwe setup lukt tot nu toe nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

lourens_h schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:10:
het is echt een lekkere muis, alleen ik heb hem ook op een laptop toshiba a110 geplaatst, nu kan ik de laptop bijna wel weggooien, de gehele windows xp installatie is door de muis corrupt geraakt. de software heb ik zelfs nog niet kunnen installeren. een nieuwe setup lukt tot nu toe nog niet.
Hoe kan een OS-installatie corrupt raken zonder zelfs de software geïnstalleerd te hebben?!
Gevalletje system restore dan maar?

Btw; Setpoint 2.60 schijnt de beste versie te zijn voor kwaaltjes met de IM/e-mail lampjes. Bij mij werkt het al een week perfect :)

Edit: ik zie net dat je ook een apart topic hebt geopend voor je probleem. Vervelende situatie voor je :| Echter denk ik dat er iets mis is met de USB-support van je laptop. Als je de muis gebruikt zonder drivers, werkt hij namelijk als iedere andere usb-muis (universeel dus) :) Heb je toevallig een PS2 poort op je laptop, waarop je de muis met een converter kunt testen?

Probeer ook eens de muis-drivers van microsoft windows zelf ipv de tshiba-drivers. Deze zorgden in het verleden ook voor problemen..

[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 12-01-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lourens_h
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
Hoe kan een OS-installatie corrupt raken zonder zelfs de software geïnstalleerd te hebben?!
Gevalletje system restore dan maar?

het leuke is dat ik de daags na de carsh de setup wel weer kon draaien, dus ik de hele morgen lekker gedraaid, tot ik hem afsloot om in een andere ruimte de draadloze verbinding met het modem wilde testen. twee verdiepingen hoger, 10 minuten gedraaid en poef, weer een systeemcrash. toshiba maar opgebeld, deze komen hem ophalen, gaven aan mogelijk bad sectors, of problemen met het geheugen. tbc.
Lourens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, deze muis is inmiddels al een oudje! Is er geen betere opvolger voor de Lefties? Desnoods van een ander merk?
Pagina: 1 2 Laatste