Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cooler Master Centurion 5, op zoek naar wat roze advies ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal })

Ik zal bij het begin beginnen, ik ben Hylienne :) helemaal weg van games/computers. Ik heb een Cooler Master Centurion 5 kast (in het zwart/zilver) en wil hier een Sidepanel (http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=4828) inzetten, en hem dan volstoppen met O+ _/-\o_ roze _/-\o_ O+ ( ik ben vrouw ja ;) ) schroefjes/lichtjes/kabels/wat er ook bestaat. :9~ :9~

Maar (nu het probleem) ik heb echt geen FLAUW idee, }:O }:O WAT ik er in kan zetten, wat past en wat niet past, wat leuk is en wat niet. }:O

Ik heb een: AMD Athlon 64 3500+ Venice
2 keer 512 ram
Asus A8N SLI Moederbord
Asus 6800 GT 256mb videokaart
1 Harddrive
1 Dvd brander

Als ik op internet zoek, zijn de meeste onderdelen rood :r of paars :r , ik heb eigenlijk nog helemaal geen roze gevonden.. :'( :'( :'( :'(

Welke vrouw-vriendelijke tweaker kan mij helpen _/-\o_ _/-\o_

Alvast bedankt! :> :> :>

Hylienne

Verwijderd

een aantal lampen lijken toch meer roze dan rood hoor.. maargoed. Ik denk dat je op de creatief met kurk toer moet. spuitbus met roze verf, lapjes bont :9 etc pre-modded roze shit is er niet echt. EN dan zoeken naar lichtrode lamp =)

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik ben regelmatig klachten tegengekomen (van mannen ;) ) dat hun gekochte rode ccfl's meer roze waren dan rood. Als je daarop zoekt op GoT zul je wel wat vinden. Ikzelf heb ooit een keer rode kabels gekocht (zie hier) welke ook nogal roze zijn, die zou je ook kunnen gebruiken. Ook ben ik ooit roze leds tegengekomen, maar die zijn denk ik vrij lastig te krijgen.

Conclusie, maak gebruik van het mislukte UV rood van de vele producten :P

* brinkdinges neemt nog een hapje van zn frambozennougat, gok eens welke kleur :+

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad :D wat een goed idee :D mislukte rode lampjes zoeken :D Ik ga even de search gebruiken :) :9

Als ik wat heb zal ik het posten ^^

5 minuten later:

Ik heb wat gevonden :D Volgens jullie tweakers is 30cm Red Coolneon - 30cm ColdCathode light, no heat, 4mm diam ROZE en ook Rode 30cm CCFL lampjes zouden meer roze dan rood zijn.

Ik vind het erg jammer dat bij veel (oude) posts de plaatjes niet meer werken :'( :'(

Ik vond ook nog iets op een Zweedse site (ofzo) http://www.chipper.se/ind...duct_info&products_id=212 Wie weet wat dat is en waar ik dat voor (zou kunnen) gebruiken :D?

Alvast bedankt :D O+

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 09:46 ]

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Dat plaatje is een playstation two, aka PSTwo ;)

Casemod: Cubeleon

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn zus heeft ook rode UV IDE kabels (in plexi case), die zijn gewoon ROZE!
En blij dat ze was ;) , alleen haar UV CCFL's zijn paars (als ze werken :> )

Ik zou even een case-modding website opzoeken, of een Inkoopactie in de gaten houden.
Ga voor rood UV.

btw, waarom geen paars :?

[ Voor 6% gewijzigd door matinez op 19-09-2005 10:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ohneeeee hahaha wat dom van mij }:O 8)7 }:O 8)7 }:O , ik googelde op pink casemod en toen kreeg ik dat.... hahahahahahaha

Maargoed, ffu on-topic, meeste cases die ik vin dop internet zijn aan de BUITENkant roze gemaakt, ik wil juist binnenkant....

Trouwens... kan je licht niet mengen ofzo? bijvoorbeeld 2 roze en 1 blauw lampje geeft roze licht :D?

@ martinez:

Die UV kabels ga ik zeker halen! bedankt! Waarom geen paars? omdat paars geen roze is :D Paars is natuurlijk ook heel mooi... Misschien kan ik combinatie maken, paars en roze :) _/-\o_ :9 :P })

Ik zie trouwens ook veel kasten met spiegeltjes erin :D dat is ook ontzettend leuk :D *ogen uitkijkt op tweakers*

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 10:13 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Wow, te veel smilies op de vroege ochtend :) :P :D ;) 8)7

Er is hier ooit al eerder iemand geweest die een mooie roze case had, en die staat hier. Misschien dat je er wat aan hebt.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt sprite :D Zoals ik zei is die casemod meer de buitenkant... ik wil echt *achter het glas* zeg maar roze hebben :)

en ja ik vind jullie icoontjes erg leuk :D:D:D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59

Q-bone

Dusss...

hylienne, you make my day. Ik lig hier echt helemaal in elkaar van het lachen.

Ik heb de zelfde kast als jij, maar ik kan je wel vertellen dat de zwarte roostertjes voor, die met al die kleine gaatjes er in, niet te spuiten zijn. De verf gaat zelfs bij de dunste laag over de gaatjes heen, zodat ze zicht helemaal gaan vullen. Wat ik zou doen, is een van een ander materiaal de frontjes maken. of met roze licht er doorheen schijnen zodat je nog wat roze licht er doorheen krijgt.

zelf heb ik dat ook gedaan met ledjes (voor vragen mail je me maar even)

wel kun je makkelijk je brander spuiten. even afplakken en gaan! :D

bla?

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
[rml][ CM] Pink kitty case *update*[/rml]

Deze heb je wsl al wel gevonden, maar meer roze dan dat kan niet, of als het wel zou kunnen, zou het illegaal (moeten) zijn. ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei, gaat het mij meer om de binnenkant, al is die kitty-case ook SUPER mooi :) Ik ben nog druk aan het zoeken :):):) Misschien ffu wat computerbeurzen afgaan :D

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 20:11
Origineel idee zeg! Niet dat ik een roze case wil, maar inderdaad, erg weinig kleurvariatie in pre-modded spul.

ik zat te denken, misschien kun je met behulp van 2 lagen plexi wel wat leuks doen. een laagje rood en een laagje mat wit of misschien opgeschuurde heldere plexi. heb geen flauw idee hoe dat eruit ziet, maar het lijkt me dat dit dicht in de buurt van roze komt.

verder is er ook zoiets als lampverf (klik) weet niet of dit ook te gebruiken is op ccfl's of leds, maar tis misschien een idee.

Je kan je natuurlijk ook heel de binnenkant roze spuiten en dan witte led's gebruiken.

ben benieuwd naar de uitvoering van je project :D

Succes!

Verwijderd

ik weet dat je op een duitse site ook roze UV verf kan kopen,
lijkt me ook erg gaaf,
alles wat niet in roze te krijgen is gewoon roze verven.

http://www.caseking.de/sh...h=28_469&products_id=2058

en als je snel bent,
tis nog in de aanbieding ook :D

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:05

sapphire

Die-hard pruts0r

is een witte CCFL met een roze rietje erom heen niets ? Als het goed is geeft die dan wel eens tuk minder licht, maar wel roze licht :)

Gabriël AM5

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
De 'rode' cable sleeve van AC Ryan is ook roze, zoals ik hier heb ervaren. Is o.a. hier te koop.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:52
Ook zou je kunnen proberen de eigenaar/weetkveelwie van world-led.com kunnen mailen.
Die hebben mij ook regelmatig ledjes gelevert die ze NIET in hun assortiment hebben staan.

Misschien dat hun iets voor je kunnen regelen?

They who buy the dip, deserves the rip.

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_ WHOAAAAAAA! _/-\o_ _/-\o_ Jullie zijn geweldig :D _/-\o_ wat een ideetjes! en dan dacht ik dat IK creatief was }:O 8)7

Dat rietje om een lampje :D geniaal :D 2 plexiglazen, ook superidee. Ik vroeg me af, kun je met die lampenverf ook [dat spiegelende plastic (naam vergeten)] verfen? dan zou ik bijvoorbeeld onderin de kast een roze spiegel kunnen leggen en aan de zijkanten lampjes met rietjes erom en LED's die met diezelfde verf roze zijn gemaakt :D en alle andere roze dingetjes :D

OHH xforce, die ga ik meteen bestellen :D Wat kan ik allemaal verfen zonder mn pc te slopen? :D

Nog meer ideetjes :D:D?

Ik kan niet wachten om er meer te lezen :D

BEDANKT^99 O+ O+ O+

Oke ik heb de roze verf besteld, ben erg benieuwd wanneer ik deze krijg, je kan er ook bijvoorbeeld een streepje mee op een koeler trekken, als die dan draait ziet dat er heel leuk uit :D Nu moet ik dus nog UV lampjes (Duh 8)7 8)7 ) en van dat spiegelspul (praxis/gamma ofzo?) zien te vinden en lampjesverf :D

Ik heb weer wat gevonden :D Bubbel-lichtjes (ofzo) http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/BUBBLE%20LIGHT.HTML volgens mij zijn die ook best wel roze :9 O+ :*) O+ en nog veel meer andere :D

Nog een vraagje, hoeveel UV lampjes heb ik nodig als ik lekker aan het verfen ga aan de binnenkant met UV verf? :o

Ik ga mijn eigen roze-casemodding bedrijf beginnen :D gat in de markt })

BEDANKT _/-\o_ O+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 15:45 ]

• empy
  • Laatst online: 10:09

empy

Rijdt rondjes

hmm, als je ongeveer 2 a 3 ccfl's er in frot kan het effect al heel groot zijn, heb hier zelf in mijn sidepanel een rounded ccfl zitten, en die verlicht mijn hele kast :) maar als je die roosters nog wilt spuiten, kan je mss dat het beste airbrushen, dat kan je nl. heel dun doen waardoor de gaatjes niet dicht gaan zitten. Als je in de buurt van Den Haag woont wil ik het wel voor je doen :) hoef je niet van die airbrush setjes te gaan kopen ;)

je kan ook voor je ccfl's witte ccfl'skopen en dan rose folie er omheen wikkelen :)

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-11 23:32

HeepH

Dope Rapper

Schat, dat roze spiegel spul heet plexiglas. Hier is het te koop in rood : http://www.xcsystems.nl/p...th=85_117&products_id=317 maar das ook redelijk rozig.
die bubbelbuisjes zijn ook leuk, en idd ook redelijk roze. Roze verf is ook een goed idee. kijk je trouwens wel uit dat te veel van die buizen (ccfl's) wel een heel scherp licht afgeven. Als het te scherp is, ze zijn er ook in 10 cm buizen, die zijn minder groot en dus minder veel licht, en je kunt ze wat makkelijker kwijt, anders kan je ook nog kant en klaar rood/roze ledjes kopen, die geven hetzelfde effect (ook licht ;) ) maar je kan ze beter ergens op mikken als zo'n grote buis

ook een goed idee zijn die roze markeer stiften, daar kan je de meeste onderdelen van je computer (bijvoorbeeld je videokaart )mee onder kladderen,maar wel laten opdrogen voor je je pc weer aanzet ;).
als je daar dan met een uv lamp op schijnt geeft het ook leuk licht.

Tip : als je je ventilator gaat verven, verf niet alles roze, verf van elk blad een stukje roze, en steeds op een andere plek (van laag naar hoog bijvoorbeeld) als deze ventilator dan gaat draaien krijg je een omhoog en omlaag bewegend roze lijntje :)
Nog een vraagje, hoeveel UV lampjes heb ik nodig als ik lekker aan het verfen ga aan de binnenkant met UV verf? :o
als je boven en onder in je kast zo'n uv buis hangt is dat meer dan voldoende, bedenk wel als je veel licht in je kast doet valt het uv-effect behoorlijk weg (bijv 2 blauwe of rode, en 2 uv tegelijkertijd = nauwelijk nog uv-effect)

ook kabels en schroefjes bestaan in het roze.

ik weet niet waar je woont maar in de buurt van tilburg ken ik een winkel die als je lief kijkt echt alles in alle kleuren levert.
Pixxel schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:35:
Wat ook kan is een spiegel onderin je case, en daar wat fijne dingen in graveren, net wat je wilt, en vervolgens de onderkant roze spuiten. dan heb je ten eerste een mooie bodem onderin je case, en ten tweede wat mooie roze highlights in de vorm die jij wilt... Mede-casemodder Ediejo heeft een spiegel-mod tutorial geschreven (klik) misschien een leuk plan?
is dat niet een beeeetje lastig voor iemand die net verf gekocht heeft, om dan maar meteen te zeggen van : ojaaa koop ook even een dremel en wat spullen voor erbij want die heb je ook nog nodig...

[ Voor 50% gewijzigd door HeepH op 19-09-2005 17:06 ]

http://specs.tweak.to/16495

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 09:37

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Coolermaster maakt ook rode casefans (4 leds). Als je die op 5 volt laat lopen, worden ze ook roze-ig. Zijn oa te koop bij de MyCom, en 5V mod kan je op GoT wel vinden :)

specs

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 20:11
Wat ook kan is een spiegel onderin je case, en daar wat fijne dingen in graveren, net wat je wilt, en vervolgens de onderkant roze spuiten. dan heb je ten eerste een mooie bodem onderin je case, en ten tweede wat mooie roze highlights in de vorm die jij wilt... Mede-casemodder Ediejo heeft een spiegel-mod tutorial geschreven (klik) misschien een leuk plan?

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Yooh.. :P Ben jij Smilies verslaafd ofzo?

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

Ben benieuwt hoe je case eruit gaat zien Fabienne! Je gaat wel foto's ervan posten hier op GoT he ??

Viel mee dat deze nog niet geweest is:

<!--//offtopic// En foto's van jezelf natuurlijk :P ;)-->
Tis hier geen HK, sorry.

[ Voor 14% gewijzigd door Sprite_tm op 19-09-2005 18:29 ]

Verwijderd

Zo'n beetje alle rode ccfl is in werkelijkheid roze.

Verwijderd

ik ga ook eens aan een casemod beginnen met het thema roze
roze is echt een coole kleur.
succes ts met zoeken van juiste spullen keep us updated

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:33:
een aantal lampen lijken toch meer roze dan rood hoor.. maargoed. Ik denk dat je op de creatief met kurk toer moet. spuitbus met roze verf, lapjes bont :9 etc pre-modded roze shit is er niet echt. EN dan zoeken naar lichtrode lamp =)
offtopic:
Hoe voorspelbaar dat jij hier de fipo wegkaapt :>

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Conrad had vroeger altijd speakerkabel in diverse kleuren voor in de auto.... Dit hadden ze ook in UV roze. Deze kabel zou je bijvoorbeeld kunnen gebruiken ter vervanging van je huidige bedrading.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

een leuk voorbeeldje van een roze / barbie mod :P

Afbeeldingslocatie: http://www.networkingday.com/nwd/newSite/gfx/photogallery/EVO2/03_Oeloe/evo_20004_by_oeloe_096.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.networkingday.com/nwd/newSite/gfx/photogallery/EVO2/03_Oeloe/evo_20004_by_oeloe_098.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.networkingday.com/nwd/newSite/gfx/photogallery/EVO2/03_Oeloe/evo_20004_by_oeloe_101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.networkingday.com/nwd/newSite/gfx/photogallery/EVO2/03_Oeloe/evo_20004_by_oeloe_103.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.networkingday.com/nwd/newSite/gfx/photogallery/EVO2/03_Oeloe/evo_20004_by_oeloe_105.jpg

gemaakt door een vriendin van me..

maar een tip gebruik witte ccfl en dan roze / rood uv plexi.. voordeel van witte ccfl is dat je het overal voor kan gebruiken..

en laat de rest je creatieve geest het werk doen :) ben benieuwd..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 14:10
Coolermaster CCFL's zijn ook ideaal hoor. Ze hebben purple CCFL's die eigelijk gewoon roos licht geven.

Nuja, spijtig dat je een centurion hebt want ik weet dat Coolermaster nog steeds met een stock ATC's kasten zit met roos deurtje en window side panel. Had je meteen een stap verder geholpen.

Wat ook een leuk effect geeft zijn rode fans met 2 rode en 2 witte leds in.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Wat ook een goede manier is om rose binenin te krijgen is om je kast wit te spuiten en door rode ccfl's uit het zicht te plaatsten. ik zal zo even een plaatje voor je zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.its-learning.com/data/313/1764/12.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 17:40 . Reden: plaatje erbij ]

Verwijderd

Topicstarter
WOW :D _/-\o_ :9~ O+ wat geweldig die barbie casemod :D :o een rode fan met 2 rode en 2 witte leds :D die komt er zeker in, en dan uiteraard met die roze uv verf besmeuren :D

Ik heb al besteld op internet:

roze uv verf
1 uv lampje
1 bubbellichtje

meer volgt :D

eerst plexiglas zoeken :D en mn vriendje lief aankijken of hij even helpt :D ( Hij heeft zelf een hele groene case )

BEDANKT iedereen! Jullie zijn echt ontzettend snel (en goed) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:20:
eerst plexiglas zoeken :D en mn vriendje lief aankijken of hij even helpt :D ( Hij heeft zelf een hele groene case )
in mijn post staat een link waar je plexiglas kunt halen, ik typ dat verhaal niet voor niks :/

:> :P

P.S. Probeer alles bij dezelfde winkel te halen, als je veel koopt krijg je misschien nog wat korting en je hoeft tenminste niet elke keer voor zo iets stoms verzendkosten te betalen.

[ Voor 47% gewijzigd door HeepH op 20-09-2005 11:46 ]

• MYST
Ik dacht dat acryan(kan ander merk zijn ook, iemand bevestiging?) rood plexiglas ook roos wordt onder uv-licht, mss een idee?

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

MYST schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:59:
Ik dacht dat acryan(kan ander merk zijn ook, iemand bevestiging?) rood plexiglas ook roos wordt onder uv-licht, mss een idee?
HeefStan schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:05:
[...]

Schat, dat roze spiegel spul heet plexiglas. Hier is het te koop in rood : http://www.xcsystems.nl/p...th=85_117&products_id=317 maar das ook redelijk rozig.
ECHT JA?

}:O :>

wij drinken nog wel een mixje samen :P

jullie negeren mij ;(

[ Voor 39% gewijzigd door HeepH op 20-09-2005 12:45 ]

• MYST
Sorry, had je link niet gezien ;)
Ik ben trouwens op zoek naar ECHT rood plexi, dus geen roos maar rood, iemand een linkje?
Daar hou ik je aan ;)
Ach schat, stel je niet aan :P

Verwijderd

Nog meer liefhebbers van roze :)
Het werd tijd dat het casemodden wat meer vrouwelijk ging worden.

Een ander leuk accentje dat je kan doen is met een UV reactieve pen ( Deze schijnen goed te werken en ze hebben helder roze) Wat lijntjes op de moederbord of videokaart te traceren. Als je er dan nog een UV CCFL lampje in plaatst heb je een leuk helder effect. Hier een voorbeeld van het afgewerkte resultaat.

Feel the power of pink })

Verwijderd

Topicstarter
Heefstanneke :D ik lees heus wel wat je typt :D maar ik heb liever HELDER kleurloos plexiglas en ik heb geen zin dat op internet te bestellen als ze het om de hoek ook verkopen :D

WOW hello kitty :D dat met die pennen wat een superidee :D maar is dat wel veilig voor je comp? sloop ik dan nix?

Ik heb niet veel tijd te typen :( zit op school, bah :'( ik wil Warcraften

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Bedankt jullie allemaal, ik post binnekort foto's

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 15:31 ]

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

HeefStan schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:05:
[...]
ook een goed idee zijn die roze markeer stiften, daar kan je de meeste onderdelen van je computer (bijvoorbeeld je videokaart )mee onder kladderen,maar wel laten opdrogen voor je je pc weer aanzet ;).
als je daar dan met een uv lamp op schijnt geeft het ook leuk licht.
;(

Wat ook goed werkt is dat plexiglas opschuren :) als je er dan met een lampje opschijnt dan houd dat plexi een deel van het licht tegen en een deel niet, en dat is een leuk effect, alleen heb ik zo snel geen plaatje,maar het is bij diverse mods gedaan hier op tweakers...

• Huig
  • Laatst online: 07-11 15:59

Huig

Merino Fanatic

Ik zag dat je precies dezelfde specs hebt als ik, maar houd er rekenig mee dat de asus koeler op je videokaart blauw licht geeft. Just 2 let u know :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:19:
Nog meer liefhebbers van roze :)
Het werd tijd dat het casemodden wat meer vrouwelijk ging worden.

Feel the power of pink })
Wacht maar tot mijn zusje een eigen pc krijgt, die had echt de wildste plannen, van Dalmatiër kast tot ook iets met roze. (like I mind :P)
Jou Hello-Kitty case vond ze trouwens ook te gek ;)

Gabriël AM5

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat een hoop reakties op deze vraag, volgens mij is dat omdat een vrouw deze vraag stelt O+ O+ Allemaal vrouwvriendelijk hier lijkt het wel Hylienne. Het is inderdaad zo dat de meeste rode cold cathodes in werkelijkheid roze licht geven en niet rood. Ook de toevoegingen om water van de waterkoelingloop rood te kleuren blijken meestal meer roze te zijn dan rood. Met een beetje moeite denk ik dat je ook wel roze acrylglas zou kunnen vinden.

Hylienne, misschien moet je hier een tweaker zoeken die een roze pc voor je wil bouwen
;) Ben er van overtuigd dat als je je vrouwelijke charmes in de strijd gooit, je vast wel iemand vind hier.

Ben blij dat ik mijn mod AlumaxX nog niet af heb en dus geen tijd heb. Ben allergisch voor roze ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Skye meldde dat je op de inkoopacties sites ook roze memsinks kan kopen..

http://www.inkoopacties.net/ia/rt2t9yfy/1/dwmt1wgd

daar vind je ook roze plexi..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:30:
WOW hello kitty :D dat met die pennen wat een superidee :D maar is dat wel veilig voor je comp? sloop ik dan nix?
Zolang je geen volledige vlakken gaat inkleuren geloof ik niet dat het echt gevaarlijk is omdat het niet geleidend is.
Ik ben eens benieuwd wat je ervan gaat maken ;)
*bookmarkt dit topic*

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:53:
[...]

Zolang je geen volledige vlakken gaat inkleuren geloof ik niet dat het echt gevaarlijk is omdat het niet geleidend is.
Ik ben eens benieuwd wat je ervan gaat maken ;)
*bookmarkt dit topic*
zoals ik al zei, even laten opdrogen...

Verwijderd

Topicstarter
Resttim :Y) :D wat een supersite, ik ga meteen ffu neuzen :D Jullie horen nog van me :D Die roze geheugendingen zijn PERFECT, roze plexiglas klinkt ook super :D

Heefstan :7 , als je dat plexiglas opschuurt krijg je toch een dof gebeuren of niet? ( }:O )

enneh Huigje (lol wat een naam (8> ) kan ik dat blauwe licht niet uitzetten ofzo? of ander lampje in zetten?

Hello_Kitty :> :9 , ik kan zoals op die site gewoon al die *draadjes* inkleuren :) en dan grote vierkante vlakjes met die roze UV verf :D

Bedankt vrouw-vriendelijke tweakers _/-\o_ _/-\o_ :D zoals beloofd, binnekort feuteu's :D :*)

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:07:
Resttim :Y) :D wat een supersite, ik ga meteen ffu neuzen :D Jullie horen nog van me :D Die roze geheugendingen zijn PERFECT, roze plexiglas klinkt ook super :D

Heefstan :7 , als je dat plexiglas opschuurt krijg je toch een dof gebeuren of niet? ( }:O )
niet meer glimmend idd, en als je iets glimmends wilt moet je het niet doen,maar tis wel een leuk effect omdat het plexi dan mooi roze word.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:20:
WOW :D _/-\o_ :9~ O+ wat geweldig die barbie casemod :D :o een rode fan met 2 rode en 2 witte leds :D die komt er zeker in, en dan uiteraard met die roze uv verf besmeuren :D

Ik heb al besteld op internet:

roze uv verf
1 uv lampje
1 bubbellichtje

meer volgt :D

BEDANKT iedereen! Jullie zijn echt ontzettend snel (en goed) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
roze en witte leds kopen (5 mm, 25 graden) kan bij:

www.evolight.nl

vervolgens haal je dit. moet vast mooi worden.

daar doe je een witte en een rode led in. leuk he ;)

en wat je ook kan doen, meer technisch...

een witte en rode led in een plaat opgeschuurd plexiglas doen. dit kan je denk ook wel goed doen met 30cm CCFL's.

je schuurt de plaat op nat en droog. korrel 1000 geloof ik. dan krijg je een heel matte plaat. bij voorkeur een 10mm dikke.

daar schroef je je afstandsbusjes in voor je moederbord en de achterkant is compleet roze :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• MYST
Het inkleuren van vlakken zou ik niet doen. Dit gaat denk ik een te overdone effect geven, en niet meer mooi zijn. Het kleuren van lijntjes daar in tegen geeft wel leuk effect!
wij zijn niet vrouwvriendelijk hoor, wij zijn gewoon geile nerds :+

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:07:

IPV opschuren kun je beter melkwit plexi bestellen, dat geeft een mooier effect imho.

Gabriël AM5

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

sapphire schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:21:
[...]

IPV opschuren kun je beter melkwit plexi bestellen, dat geeft een mooier effect imho.
maar als je het opschuurt kan je je eigen vormpje doen (barbie ofzo.... :X )

Pagina: 1