Alles heeft zijn voor en nadelen, zo ook voor mij, met games. Offline is relaxed als je een leuk spel wil spelen zonder mensen, en misschien even geen last wil hebben van etters : schreeuwen, vloeken, cheaten, teamkilling etc. Dat verpest een beetje het online spelen. Ik heb zelf jarenlang in clans gespeeld en dat was altijd gezellig, alleen public servers, met name CS, is vaak een ramp. Verder hangt het er ook vanaf met MP of je een leuke community tegen komt. Begon, nu bijna 7 jaar geleden op Jolt en was gelijk een leuke community en heb er een hoop UK vrienden aan overgehouden en ben er gebleven en iet verder gezocht.
Gamen is leuk, in welke vorm dan ook, maar de Xbox, voor mij, maakte het wat gezelliger. Je speelt wat makkelijker met familie of vrienden en is wat socialer, aangezien pc's vaak in kamertjes worden gezet. En de console heeft weer games die ik leuker vind spelen dan op de pc. Dus voor mij is gamen in zijn geheel leuk, het heeft vele facetten en mogelijkheden. Gelukkig is er wel de uit knop, geeft me eigen pc ( rikketik ) weer rust en kan ik "andere" games gaan spelen
Maar een gezellig bordspel is ook altijd nog leuk, of een avondje kaarten met je vrienden, eigenlijk zijn dat nog steeds de beste games, al eeuwen lang
Gamen is leuk, in welke vorm dan ook, maar de Xbox, voor mij, maakte het wat gezelliger. Je speelt wat makkelijker met familie of vrienden en is wat socialer, aangezien pc's vaak in kamertjes worden gezet. En de console heeft weer games die ik leuker vind spelen dan op de pc. Dus voor mij is gamen in zijn geheel leuk, het heeft vele facetten en mogelijkheden. Gelukkig is er wel de uit knop, geeft me eigen pc ( rikketik ) weer rust en kan ik "andere" games gaan spelen
Maar een gezellig bordspel is ook altijd nog leuk, of een avondje kaarten met je vrienden, eigenlijk zijn dat nog steeds de beste games, al eeuwen lang