PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Toen ben ik beetje gaan toetsen drukken tijdens het gesprek, op gegeven moment de walkman knop ingedrukt, en toen kon ik nix meer via de toetsen doen. Het gesprek ging nog wel door, maar de phone zat vast in het walkman-menu. Ik d8: probeer m'n headset eruit te halen, wellicht wordt ie dan weer wakkur, maar toen d8 m'n telefoon: ik reset gewoon, dus hij schakelde uit en weer aan. Een vastloper dus, en dat terwijl er niet eens windhoos op staat!
Meer mensen hier ervaringen mee? Snel de komende update erover lijkt me!
Verwijderd
-----
-----gideon82 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:38:
offtopic:
is het niet verstandig om de w800 een aparte topic te geven ?
want ik zit nu 75 posts te lezen over de k750i die ik niet bezit, en dus weinig aan heb voordat er misschien weer een paar postjes voorbij komen met de w800..
Weet iemand bv of er een update aan zit te komen voor de w800i want die zit toch best nog wel vol met kleine bugjes...
Ik heb mijn k750 geupdate, paar nieuwe liedjes op de memory stick gezet, "hardware veilig verwijderen" uitgevoerd en nadien de kabel uitgeplugd.
Bij het opnieuw inpluggen van de kabel gaf hij de melding: "onbekend apparaat gevonden".
Hoe kan ik dit oplossen? Nu kan ik niks meer uploaden naar mijn gsm
EDIT: Na het meermaals herstarten van mijn pc ging het plots weer..
Nog iets dat ik voorgehad heb:
Bij het toevoegen van die nieuwe liedjes herstarte mijn gsm plots, zonder boe of ba. "de communicatie is verbroken" dus de overdracht van het mp3-tje kon niet voltooid worden.
Toen ik de map op de gsm met de liedjes in opnieuw opende waren er een aantal liedjes gewoon weer weg. (ong. 20 mb gewoon verdwenen/verwijderd) Ik heb ze uiteindelijk er allemaal opgekregen.
Een ander dingetje dat ik reeds vóór de update had:
Als ik naar bestandsbeheer -> Afbeeldingen -> Foto's ga zie ik thumbs met een foto en gewoon zwarte thumbs. Als ik die zwarte thumbs open komt er een foto, maar soms ook niet!
Zo heb ik dan is 15 foto's verwijderd doordat ik dacht dat er niks op stond, maar het werd eigenlijk verkeerd gelezen door de gsm. Kan dit opgelost worden? Zijn er nog die dit voorhebben?
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 13:10 ]
Verwijderd
Ik kreeg ook de melding dat mijn gsm de laatste update had, toch voor doorgaan gekozen. Vervolgens update uitgevoerd.
Kijk ik nu in mijn software, staat dat ik de versie R1J002(12juni 2005) hebt. Dus een downgrade ipv een upgrade. Gekke is dat ik nu beter fotos maakt. Eerst was het zo met fotos maken dat je schuttergeluid hoorde en de foto pas 2 seconden later werd geschoten. Nu wordt de foto geschoten als de schuttergeluid te horen is. Verbetering vergeleken met deR1L002 versie

Is er iets fout gegaan tijdens de update of wat? De laatste versie is dus niet op gezet. Ik denk dat er een fout is op de SE site.
Niet in dit topic svp
[ Voor 15% gewijzigd door Canaria op 18-09-2005 12:22 ]
IPhone 3GS , IPad 16gb
Verwijderd
Verwijderd
37% and counting.
maar... dat lukte pas toen ik OPNIEUW de seus usb driver heb geïnstalleerd, dezelfde versie welteverstaan.
hoe snel degenereert die software ?
das pas 'n maand geleden dat ik 't op precies dezelfde laptop en wijze gebruikte.
(48%)
de loftrompet wordt uit de kast getrokken...
communicatiefout... ik dacht dat dat gefixed was ?
nouja. engels is ook een taal.
maar m'n snelkoppelingen zijn nog wel aanwezig na 3x uitzetten, 2 gefaalde updates en 2x batterij verwijderen... vaag.
versie R1N035, maar cameraversie 4.4 ?!
die doet het dus niet meer, moet updaten naar 4.5.
ook recovery geeft communicatiefouten
again, don't fix... etc
[ Voor 48% gewijzigd door Canaria op 18-09-2005 18:28 ]
Ik krijg deze melding ook wel eens. Ligt niet aan je pc maar aan de connector... beweeg je kabel maar eens ietsjes en je zult zien dat je dan wel het standaard USB-koppelingsgeluidje hoort van XP. (herstart is niet nodig)Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:37:
K750 (<= misschien interessant zodat men weet over welk gsm-type het gaat)
Ik heb mijn k750 geupdate, paar nieuwe liedjes op de memory stick gezet, "hardware veilig verwijderen" uitgevoerd en nadien de kabel uitgeplugd.
Bij het opnieuw inpluggen van de kabel gaf hij de melding: "onbekend apparaat gevonden".
Hoe kan ik dit oplossen? Nu kan ik niks meer uploaden naar mijn gsm
EDIT: Na het meermaals herstarten van mijn pc ging het plots weer..
Volgens mij hebben enkele andere hier op het forum dit probleem ook. Mede daardoor kunnen zij een communicatie foutmelding krijgen. (en daardoor een halve firmware upgrade)
Wat betreft het downgrade verhaal

SE Update Service is gewoon online en werkt prima.
Naar mijn mening een opstapeling van acties die hij niet aankan...falconz schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 23:32:
Heb sinds paar dagen de W800i. Zojuist was ik een aardig poosje in gesprek met de headset. Ik wilde toen de telefoon op toetsenblok zetten tijdens bellen, zodat je 'm in je zak kunt stoppen, maar dit lukt niet, kan dat alleen als je 'm al op keylock had op het moment dat je gebeld wordt?
Toen ben ik beetje gaan toetsen drukken tijdens het gesprek, op gegeven moment de walkman knop ingedrukt, en toen kon ik nix meer via de toetsen doen. Het gesprek ging nog wel door, maar de phone zat vast in het walkman-menu. Ik d8: probeer m'n headset eruit te halen, wellicht wordt ie dan weer wakkur, maar toen d8 m'n telefoon: ik reset gewoon, dus hij schakelde uit en weer aan. Een vastloper dus, en dat terwijl er niet eens windhoos op staat!
Meer mensen hier ervaringen mee? Snel de komende update erover lijkt me!
Als het goed is heb je bij alle contacten een spraakopdracht toegevoegd, in dat geval hoe je telefoon niet eens te pakken. Druk de push to talk knopje in op je headset, zeg die naam en hij belt. Relaxed

Ik heb jou probleem net zelf uitgeprobeerd met mijn K750i maar hij loopt niet vast. Wat betreft de keylock, dat lukt bij mij ook niet. (snap anderzijds jouw logica ook niet. Met die headset heb je ip je handen vrij... neem gewoon ff de tijd om alle namen in je telefoon te praten! Je hebt daar echt veel voordeel van.
[ Voor 46% gewijzigd door willy1986 op 18-09-2005 15:33 ]
Ik doelde dus op de foute updates!Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:39:
mwah. dat updaten heeft SE nu wel onder de knie. ik trouwens ook.
37% and counting.
maar... dat lukte pas toen ik OPNIEUW de seus usb driver heb geïnstalleerd, dezelfde versie welteverstaan.
das pas 'n maand geleden dat ik 't op precies dezelfde laptop en wijze gebruikte.
(48%)
maar m'n snelkoppelingen zijn nog wel aanwezig na 3x uitzetten, 2 gefaalde updates en 2x batterij verwijderen... vaag.
again, don't fix... etc
opeens oudere firmware of juist een nieuwe firmware met veel bugs!
[ Voor 2% gewijzigd door Canaria op 18-09-2005 18:29 ]
Verwijderd
niet bij mij. ik durfde bijna niet mijn vinger van de c te halen en niet te bewegen, maar zelfs dan communicatiefouten.willy1986 schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:16:
[...]
Volgens mij hebben enkele andere hier op het forum dit probleem ook. Mede daardoor kunnen zij een communicatie foutmelding krijgen. (en daardoor een halve firmware upgrade)
Wat betreft het downgrade verhaalDat verbaasd mij zelfs.
SE Update Service is gewoon online en werkt prima.
iemand 'n idee waardoor het misschien wel kan lukken. ik zit alleen met 'n verkeerde cameraversie en daardoor geen camera. taal is teruggezet naar engels.
heb wel intresse eric, laat me even weten hoe ik aan je mailadres komEric_b schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:42:
Ik heb nog 8 screenprotecters over als er iemand intresse heeft laat maar horen
Niet in dit topic svp
Verwijderd
Er stond een grote afbeelding van de W800 daar in de winkel, waar de oordoppen ook op afgebeeld stonden !! Ik zei nog 3 keer : die oordoppen bedoel ik ! Haha, maar ze hadden hem echt niet !!Faust schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:07:
je moet zeggen:
"ik wil de koptelefoon van de w800"
dan snappen ze het.
Ik ga er aanstaande week wel weer naartoe
Verwijderd
zelfde verhaal hier, al 3x geprobeerd, recovery geeft ook foutmeldingen en ik heb helemaal niets met mijn telefoon gedaan, niet verschoven oid. alleen als ik de camera opstart (openschuif) geeft hij de foutmelding dat ik moet updaten naar versie 4.5 omdat ik nu versie 0.9 hebVerwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:39:
mwah. dat updaten heeft SE nu wel onder de knie. ik trouwens ook.
37% and counting.
(48%)
again, don't fix... etc

maar heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden zonder een masterreset?
[ Voor 2% gewijzigd door Canaria op 18-09-2005 18:29 ]
Verwijderd
Maar de camera doet het dus helemaal niet?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:46:
[...]
zelfde verhaal hier, al 3x geprobeerd, recovery geeft ook foutmeldingen en ik heb helemaal niets met mijn telefoon gedaan, niet verschoven oid. alleen als ik de camera opstart (openschuif) geeft hij de foutmelding dat ik moet updaten naar versie 4.5 omdat ik nu versie 0.9 heb![]()
maar heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden zonder een masterreset?
Verwijderd
not at all.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:11:
[...]
Maar de camera doet het dus helemaal niet?
voor de rest heb ik nog geen gebreken gevonden.
Thankswilly1986 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:37:
[...]
Heb je het vorigge deel door gelezen/gezocht?![]()
willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
In de startpost staat: "T-Mobile en Vodafone hebben aanpassingen gemaakt in de firmware en hebben de K750 gesimlocked."
Ik heb de Vodafone versie, misschien is dat de reden waarom ik niet kan updaten?
Verwijderd
Verwijderd
Is mij ook opgevallen. Denk dat de compressie gewoon beter is.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:31:
ik heb vanmiddag mijn k750i geupdated naar de nieuwste firmware. Hiervoor had ik de allereerste firmware. Wat mij opvalt is dat de foto's gemiddeld nog maar 300kB zijn. Vroeger was dat ongeveer 500kB. Is de kwaliteit nou achteruit gegaan of comprimeert hij de bestanden gewoon efficiënter? Iemand idee?
moewhaa, ligt eraan wat voor foto je maakt. Ik maak foto's varierend van 300 kb tot 500 kb.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:31:
ik heb vanmiddag mijn k750i geupdated naar de nieuwste firmware. Hiervoor had ik de allereerste firmware. Wat mij opvalt is dat de foto's gemiddeld nog maar 300kB zijn. Vroeger was dat ongeveer 500kB. Is de kwaliteit nou achteruit gegaan of comprimeert hij de bestanden gewoon efficiënter? Iemand idee?
Wil er ook gelijk ff bij melden dat het shuttergeluid en het moment van het maken van de foto heel erg goed overeenkomen.
Ja, is mogelijk. Nee, dat leggen wij niet uit.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:39:
Is het mogelijk om de firmware van de w800i op die van de k750i te zetten?
Ik heb ook geen enkel probleem gehad tijdens het updaten.
[ Voor 34% gewijzigd door willy1986 op 18-09-2005 19:04 ]
ik heb ook een stuk of 10x geprobeerd, maar zonder succes... daarna las ik op andere forum iets met master reset, is me gelukt nu om up te daten.
Dit is een copy van wat ik had gepost op die andere forum (geen zin om te vertalen naar NL)
Uitgevoerd vanaf SE Support (Hong Kong) Website. Maar zal wel niks uitmaken vanaf welke region/country je doet.
The 'Master Reset'-Trick works for me.
I did the following;
Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo
Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.
Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back
Now the phone is working again with R1N and camera 4.5
Maar als ik dit zo lees van master reset enzo, nà dan bedank ik denk ik wel, want als het bij de K750i zo gaat, zal het bij de w800i wel niet anders zijn ofwel? Of zijn er toch wel veel mensen waarbij het wel gelukt is zonder moeilijke omwegen en resets?
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Had het van de week ook al getest. Bij mij was het 0.4 seconden, maar dat vind ik niet acceptabel. Mijn Sendo X maakte de foto precies op het moment dat je het knopje indrukte, en niet 0.2 seconden later ofzo...ik bedoel, waarom kan een foto niet gemaakt worden op het moment dat het shuttergeluid klinkt?willy1986 schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:49:
[...]
moewhaa, ligt eraan wat voor foto je maakt. Ik maak foto's varierend van 300 kb tot 500 kb.
Wil er ook gelijk ff bij melden dat het shuttergeluid en het moment van het maken van de foto heel erg goed overeenkomen.Het scheelt ongeveer 0,60 seconden...(uitgetest met een stopwatch)
Heb nergens problemen mee gehad. Was de eerste hier die het toestel had geupdate, maar dat liep perfect. Het updateprogramma startte op, begon gelijk nieuwe software te downloaden en daarna kon het updaten beginnen. Heeft een paar minuten gelopen en toen was 'ie klaar. Geen enkel probleem...Arie-Kanarie schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:07:
zo ff wat aant lezen zo op de zondagmiddag, maar ik zie nogal wat posts voorbij komen met mislukte updates. Ik zit hier met een goed werkende w800i, en als het goed loopt moet je er natuurlijk niet aan gaan lopen kloten, maar ik wil natuurlijk wel betere filmpjes, (wie niet)
Maar als ik dit zo lees van master reset enzo, nà dan bedank ik denk ik wel, want als het bij de K750i zo gaat, zal het bij de w800i wel niet anders zijn ofwel? Of zijn er toch wel veel mensen waarbij het wel gelukt is zonder moeilijke omwegen en resets?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 18:11 ]
Verwijderd
Anders koop je gewoon de sony ex71 's, zijn precies dezelfdeBeVeBe schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:10:
[...]
Ook dat gaat niet bij mij, al getest net:) We wachten nog maar even af, zo eens kijken of ze in Enschede al de W800i oordopjes verkopen:) zou mooi zijn eindelijk van die grote ONdingen af..
Verwijderd
jep, dat is de methode. het werkte voor mij, mijn dank ervoor.The Conman schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:56:
voor degene die niet gelukt is om R1N firmware te updaten..
...
Now the phone is working again with R1N and camera 4.5
Verwijderd
Wel hoor ik windows de hardware vinden. Hoe moet je dit nu aanpakken. Want vorige keer heb ik alles verwijdert en toen weer opieuw geinstaleerd.
Maar er is toch ook wel een andere oplossig?

Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Aangezien de foto niet direct wordt genomen met het shuttergeluid en dus ook niet gelijk met de afdruk, heeft een flits toch geen zin? Een flits flitst dan al eerder dan dat de foto wordt genomen. Is de flits gewoon echt 1 keer een lichtbundel of is het een soort van stroboscoop?
Verwijderd
Vastlopen doet die niet eens bij mij. Windows herkent de telefoon wel dmv. hardware geluid.The Legend schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:21:
Ik heb de laatste tijd ook dat als je Notities wilt versturen via BT dat hij gewoon muurvast loopt
Alleen laat voor de rest niks zien... En dit had ik ook al van iemand anders gelezen. Maar of er inmiddels een oplossig voor is?
Verwijderd
Nee is uiteraard niet mogelijk, teveel verschillen, en als je het wel probeert zit je met een toestel met allerlei bugs.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:39:
Is het mogelijk om de firmware van de w800i op die van de k750i te zetten?
Maar probeer maar uit als je het niet wilt aannemen, je komt er vanzelf achter.

Verwijderd
Denk je nou werkelijk dat de flits dan ook maar iets te maken heeft met het shuttergeluid?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:24:
Aan mensen met een externe flitser:
Aangezien de foto niet direct wordt genomen met het shuttergeluid en dus ook niet gelijk met de afdruk, heeft een flits toch geen zin? Een flits flitst dan al eerder dan dat de foto wordt genomen. Is de flits gewoon echt 1 keer een lichtbundel of is het een soort van stroboscoop?
Lijkt me logisch dat de flits gesyncroniseerd is met de daadwerkelijke opname van de foto.
Ben geen externe flitser bezitter, maar ik kan je garanderen dat het gewoon werkt.
Verwijderd
Nee, dan begin ik er niet aan.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:45:
[...]
Nee is uiteraard niet mogelijk, teveel verschillen, en als je het wel probeert zit je met een toestel met allerlei bugs.
Maar probeer maar uit als je het niet wilt aannemen, je komt er vanzelf achter.
Ik kom er trouwens nu pas achter dat je panorama foto's kan maken, maximaal 3 foto's? Zou leuk zijn als je meer kon instellen.
Waar kan ik trouwens zien wat de nieuwste firmware versie is en wanneer er een nieuwe uit is? Ik zie het op de se site nergens staan..
Verwijderd
Nee, niet op die manier. Het gaat me erom dat op het moment dat het shuttergeluid al niet synchroon is aan het maken van een foto, wat is dan de kans dat de flits wel synchroon is aan het maken een foto. Natuurlijk hebben shuttergeluid en foto niets met elkaar te maken, maar het zegt wel iets over de timing van het toestel....Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:03:
[...]
Denk je nou werkelijk dat de flits dan ook maar iets te maken heeft met het shuttergeluid?
Lijkt me logisch dat de flits gesyncroniseerd is met de daadwerkelijke opname van de foto.
Ben geen externe flitser bezitter, maar ik kan je garanderen dat het gewoon werkt.
Verwijderd
heeft iemand dit ook? of moet ik de firmware er ff opnieuw opzetten?
Verwijderd
Maar hij is wel degelijk aangesloten, en heb deze 750_USB_Drivers geinstaleert. Ik zie bij Deze Computer ook gewoon een Removable Disk staan en kan gewoon spellen enzo erop zetten.
Maar toch blijft hij aangeven dat er geen usb kabel is aangesloten... Weet iemand wat ik kan doen?
Verwijderd
ik heb interesseEric_b schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:42:
Ik heb nog 8 screenprotecters over als er iemand intresse heeft laat maar horen
Niet in dit topic svp
msn(en ook email):
woutervegter at hotmail punt com
Verwijderd
zie startpost, daar staat echt 'n schat aan info over dat soort dingen. en als dat allemaal niet lukt, kom dan met 'n specifieke vraag.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:26:
Nou ik weet het niet meer hoor. Ik heb me telefoon vandaga gehad, en probeer Frimware te updaten, maar hij blijft zeggen dat er geen USB kabel is aangesloten....
Maar hij is wel degelijk aangesloten, en heb deze 750_USB_Drivers geinstaleert. Ik zie bij Deze Computer ook gewoon een Removable Disk staan en kan gewoon spellen enzo erop zetten.
Maar toch blijft hij aangeven dat er geen usb kabel is aangesloten... Weet iemand wat ik kan doen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 20:41 ]
Verwijderd
er is een verschil tussen de 750_usb_drivers en de update drivers, check even de site van SE en daar staat de goede driver op, ook moet je die dan opnieuw installeren (dus niet de standaard windows bs of die van de cd)Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:26:
Nou ik weet het niet meer hoor. Ik heb me telefoon vandaga gehad, en probeer Frimware te updaten, maar hij blijft zeggen dat er geen USB kabel is aangesloten....
btw: die 'hong kong' master reset trick deed het em, al weet ik niet of het aan het verwijderen van de mem stick lag of de master reset zelf, wel jammer dat k nu een deel van m'n originele spelletjes (van telfort) kwijt ben
Die heb ik wel voor je, mail me maar even.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:42:
[...]
wel jammer dat k nu een deel van m'n originele spelletjes (van telfort) kwijt ben, dat f-16 spel was best leuk
Voor de mods: Hier is dus niks illegaals aan omdat deze game standaard bij de K750i wordt geleverd en hij er dus al "licentiekosten" voor heeft betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door mjszwo op 18-09-2005 21:10 ]
Verwijderd
Bedankt ik wist niet dat het 2 vershcillende waren.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:42:
[...]
er is een verschil tussen de 750_usb_drivers en de update drivers, check even de site van SE en daar staat de goede driver op, ook moet je die dan opnieuw installeren (dus niet de standaard windows bs of die van de cd)
btw: die 'hong kong' master reset trick deed het em, al weet ik niet of het aan het verwijderen van de mem stick lag of de master reset zelf, wel jammer dat k nu een deel van m'n originele spelletjes (van telfort) kwijt ben, dat f-16 spel was best leuk
Het is nu gelukt
Verwijderd
Ik heb het reeds met een suikerklontje geprobeert maar daar krijg je toch krassen van.
Met de punt van een passer, werkt prima zonder krassen. Wel voorzichtig doenVerwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:14:
Iemand een idee hoe ik netjes het logo van T-mobile van mijn D750 kan verwijderen zonder te krassen.
Ik heb het reeds met een suikerklontje geprobeert maar daar krijg je toch krassen van.
Verwijderd
suikerklontje ,, juist..Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:14:
Iemand een idee hoe ik netjes het logo van T-mobile van mijn D750 kan verwijderen zonder te krassen.
ik vind dat ding wel mooi er staan ,.
maar ik zou het iig niet proberen met iets van metaal of wat dan ook wat krast..
want dan heb je er een sleufje in ..
die je steeds voelt bij het pakken enzo
als ik jou was liet ik het gewoon staan
(ik heb het zelf ff geprobeerd.. maar je krijgt het er echt niet af zonder te krassen omdat het met dezelfde laag isgedaan als je zilver kleur..)
Ik heb ook exact hetzelfe gahandeld maar ik krijg inderdaad na 39% dat ie even blijft hangen dan schiet ie naar de 42% loopt er nog 1tje op naar 43% en dan *PANG* Communicatiefout. Mooi kut ik hoop dat er binnenkort gewoon een normale oplossing komt.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:42:
[...]
er is een verschil tussen de 750_usb_drivers en de update drivers, check even de site van SE en daar staat de goede driver op, ook moet je die dan opnieuw installeren (dus niet de standaard windows bs of die van de cd)
btw: die 'hong kong' master reset trick deed het em, al weet ik niet of het aan het verwijderen van de mem stick lag of de master reset zelf, wel jammer dat k nu een deel van m'n originele spelletjes (van telfort) kwijt ben, dat f-16 spel was best leuk
Verwijderd
Alle tips en trucs hier gebruikt. Zelfs die harde reset uit hong kong. Heb net een mailte naar SE gestuurd. Ben benieuwd.
Oh ja, The Phonehouse in Rotterdam op de hoogstraat heeft de mhp-70 headset op voorraad. Vandaag eentje gekocht. Geweldig headset. Waarom ze dit bij de w800i wel standaard leveren en bij dit toestel niet, snap ik niet.
Beter hou je me een beetje op de hoogte want ik leef met je mee !!Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:54:
Arghhhh.....!!!!! Nog eventjes en ik flikker mijn K750i van 3 hoog naar beneden. Continu communicatie fout tijdens updaten van firmware.
Alle tips en trucs hier gebruikt. Zelfs die harde reset uit hong kong. Heb net een mailte naar SE gestuurd. Ben benieuwd.
Oh ja, The Phonehouse in Rotterdam op de hoogstraat heeft de mhp-70 headset op voorraad. Vandaag eentje gekocht. Geweldig headset. Waarom ze dit bij de w800i wel standaard leveren en bij dit toestel niet, snap ik niet.
Verwijderd

Verwijderd
Als ik echter met toetsblokkering aan op het afspeelknopje voor muziek (links op de zijkant van de telefoon) druk geeft hij aan: "plaats de handsfree om de knop muziek te gebruiken". Druk ik dan meteen weer een keer op ditzelfde knopje, begint hij de mp3's in geminimaliseerde modus af te spelen!!! Dit terwijl de toetsblokkering aanstaat!
Mijn vraag is is dit normaal of is dit bij de andere w800's ook en/of moet ik er zonodig mee terug naar de winkel.
(Knop muziek staat bij mij op walkman, zet ik hem op radio, vraagt hij om de headset als antenne na 2x drukken in toetsblokkering)
Een tweede probleem dat ik heb ondervonden is bij de installering van PCSuite, ik krijg de foutmelding: " .....\.....\filemanager\fmgrobex.dll kan niet registreren H RESULT-2147220473.
Mijn telefoon wordt niet herkend, "niet verbonden".
Bij het deinstalleren van PCSuite krijg ik dezelfde melding met als foutmelding H RESULT 2147220472.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen vooral dat van die toetsblokkering vind ik belangrijk, is dat bij jullie ook en zo ja, is dat ok?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 01:03 ]
Verwijderd
Is bij mij ook zo met die toetsenblokkeering.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:23:
Ik heb sinds 5 dagen de w800i, als ik het toestel op toetsblokkering zet, dan is het toetsenbord wel geblokkeerd en geeft hij aan: "druk op * en vrijgeven om de toetsen vrij te geven". Wat ik wel jammer vind is dat het lampje dan steeds oplicht, zodat het toch stroom kost in je broekzak, maar ja goed, daar is nog mee te leven.
Als ik echter met toetsblokkering aan op het afspeelknopje voor muziek (links op de zijkant van de telefoon) druk geeft hij aan: "plaats de handsfree om de knop muziek te gebruiken". Druk ik dan meteen weer een keer op ditzelfde knopje, begint hij de mp3's in geminimaliseerde modus af te spelen!!! Dit terwijl de toetsblokkering aanstaat!
Mijn vraag is is dit normaal of is dit bij de andere w800's ook en/of moet ik er zonodig mee terug naar de winkel.
(Knop muziek staat bij mij op walkman, zet ik hem op radio, vraagt hij om de headset als antenne na 2x drukken in toetsblokkering)
Een tweede probleem dat ik heb ondervonden is bij de installering van PCSuite, ik krijg de foutmelding: " .....\.....\filemanager\fmgrobex.dll kan niet registreren H RESULT-2147220473.
Mijn telefoon wordt niet herkend, "niet verbonden".
Bij het deinstalleren van PCSuite krijg ik dezelfde melding met als foutmelding H RESULT 2147220472.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen vooral dat van die toetsblokkering vind ik belangrijk, is dat bij jullie ook en zo ja, is dat ok?
Groetjes Han
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 01:02 ]
ik heb gewoon alles gebackupped en harde reset gedaan en updaten maar.. En nu heb ik die nieuwe firmware. Gewoon in 1 keer gelukt, dus ik weet niet wat er aan de hand is met die andere mensen !!
Verwijderd
ahh! jullie zijn niet lekker! good old nails!Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:27:
[...]
suikerklontje ,, juist..
ik vind dat ding wel mooi er staan ,.
maar ik zou het iig niet proberen met iets van metaal of wat dan ook wat krast..
want dan heb je er een sleufje in ..
die je steeds voelt bij het pakken enzo
als ik jou was liet ik het gewoon staan
(ik heb het zelf ff geprobeerd.. maar je krijgt het er echt niet af zonder te krassen omdat het met dezelfde laag isgedaan als je zilver kleur..)
Ik heb met m'n nagels 't quickshare (unbranded :D:D) plakkertje eraf gewurmt.
ziet er 'n stuk beter uit zo.
en misschien ff met 'n wattenstaafje met stickerverwijderaar ff overheen wrijven, want er bleven ff wat pluisjes aan zitten... wie heeft ze nou niet in z'n broekzak ?!
...dat plakkertje-ding zit toch ook midden onderaan...of niet ? is het zo'n ingedrukt (roze
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 23:04 ]
Wil je jou adres + woonplaats ff naar mij mailen? En zet gelijk maar ff in dat mailtje wanneer je je K750i uit het raam gooit? (datum/ + tijd)Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:54:
Arghhhh.....!!!!! Nog eventjes en ik flikker mijn K750i van 3 hoog naar beneden.
We doen geen groetjes..
probleem over de keylock + muziekknopje ; dát is nou net het handige van de walkmanfone!
[ Voor 37% gewijzigd door willy1986 op 18-09-2005 23:36 ]
En dit moet dus elke keer. Is er iemand die weet hoe je deze dingen kunt automatiseren?
Verwijderd
Wat je zegt over die toetsblokkering is dat het dus zo hoort, m.a.w. dat het zo speciaal ontworpen is voor de w800's.
Kan inderdaad z'n voordelen hebben als je je telefoon (op standby) in je zak hebt zitten en met headset toch naar muziek wil luisteren zonder dat onbedoeld er allerlei nummers gebeld worden.
Ikzelf vind het echter ook wel fijn als alles geblokkeerd is want zonder headset een mp3 afspelen in je zak met toetsblokkering aan doet noch niemand?
Ook vind het vreemd dat ie de eerste keer dan zegt: "plaats de handsfree om de knop muziek te gebruiken", terwijl je als je nog een keer drukt hij dan toch gaat spelen.
Ik merk dit alleen maar op omdat ie zo zonder dat je het in de gaten kunt hebben, kan gaan spelen en in een lawaaierige omgeving je dit meschien niet opmerkt en je batterij leeggaat.
Weet jij of iemand anders meschien of je het licht dat steeds oplicht bij het aanraken van een toets kunt uitschakelen?
Als ik het goed begrijp speelt jou w800 dus muziek af wanneer je op de muziek knop drukt (2x) (en terwijl je de keylock er op hebt en zonder dat je headset hebt aangesloten hebt?)Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:03:
Ok willy1986, ik heb de regels ff gelezen en begrepen, is duidelijk, thnx.
Wat je zegt over die toetsblokkering is dat het dus zo hoort, m.a.w. dat het zo speciaal ontworpen is voor de w800's.
Kan inderdaad z'n voordelen hebben als je je telefoon (op standby) in je zak hebt zitten en met headset toch naar muziek wil luisteren zonder dat onbedoeld er allerlei nummers gebeld worden.
Ikzelf vind het echter ook wel fijn als alles geblokkeerd is want zonder headset een mp3 afspelen in je zak met toetsblokkering aan doet noch niemand?
Ook vind het vreemd dat ie de eerste keer dan zegt: "plaats de handsfree om de knop muziek te gebruiken", terwijl je als je nog een keer drukt hij dan toch gaat spelen.
Ik merk dit alleen maar op omdat ie zo zonder dat je het in de gaten kunt hebben, kan gaan spelen en in een lawaaierige omgeving je dit meschien niet opmerkt en je batterij leeggaat.
Weet jij of iemand anders meschien of je het licht dat steeds oplicht bij het aanraken van een toets kunt uitschakelen?
Als ik de muziekknop op mijn k750 in druk dan verplicht hij mij eerst om de headset aan te sluiten.(met en/of zonder keylock).
De led en lcd verlichting kan je niet uit zetten. Wat je wel kan doen is Helderheid lager zetten. Zelf heb ik hem op 50 % maar dat vind ik persoonelijk nog te scherp.(instellingen > display)
Als ik het zo lees wil je zoveel mogelijk je batterij sparen?
Zojaa, Bleutooth uit, ringtone volume laag, berichtsignaal uit en toetsgeluid uit. opstartscherm uit, screensaver uit, helderheid op 50%, slaapstandklok uit. En natuurlijk geen mp3's luisteren, geen foto's maken en niet bellen
Ik heb mijn k750 nu al 3 dagen aanstaan, en op 59% (tussendoor wat bellen op handsfree en luidspreker
[ Voor 22% gewijzigd door willy1986 op 19-09-2005 00:27 ]
Verwijderd
Bij jou moet de headset er dus aan, dat vind ik toffe info want bij mijn w800 gaat ie gewoon via het luidsprekertje spelen en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Ben benieuwd hoe het bij de andere w800i's is.
thx
Wil je dan graag jou firmware versie posten? Ik denk dat dat wel relevante info is.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:21:
Inderdaad willy1986, als hij op toetsblokk. staat en ik druk 2x achterelkaar op het afspeelknopje, links op dezijkant van mijn telefoon, vraagt hij bij de eerste keer om de headset, maar bij de 2e keer gaat ie gewoon spelen. Nog 2x drukken en hij stopt. Het komt mij voor als een bug, vandaar dat ik het hier opgooi, en andere vraag het ook toestel te testen.
Bij jou moet de headset er dus aan, dat vind ik toffe info want bij mijn w800 gaat ie gewoon via het luidsprekertje spelen en dat lijkt mij niet de bedoeling.
thx
Verwijderd
ik heb nu namelijk de europese alleen wegens privacyregelingen en troep kan het geluid bij het maken van een foto niet uit. nu hoorde ik dat het wel mogelijk is met andere firmware uit een ander land te gebruiken.
heeft iemand hier ervaring mee?
Een soortgelijke vraag kwam al eens voorbij van Silentgear. Probeer maar eens uit of je de SE Update Service in een andere land/taal kan uitvoeren.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:29:
weet iemand hoe ik van firmware kan switchen.
ik heb nu namelijk de europese alleen wegens privacyregelingen en troep kan het geluid bij het maken van een foto niet uit. nu hoorde ik dat het wel mogelijk is met andere firmware uit een ander land te gebruiken.
heeft iemand hier ervaring mee?
(ip geld het zelfde antwoord ook voor jou: Ja, het is mogelijk. En nee, dat leggen wij niet hier uit.
[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 19-09-2005 01:07 ]
Verwijderd
ik ben erachter gekomen wanneer hij nou vastloopt. Wanneer ik hem op toetsenblokkering heb staan, en als de slaapstandklok al een tijdje te zien is, en ik druk op wat willekeurige knopjes tegelijk (bijvoorbeeld de 3, 5 en 6) dan licht de slaapstandklok even op (met wat zwarte streepjes erin, hoort dat?) en wordt het beeld zwart (wel nog met verlichting). verder kan ik dan gewoon alle functies blijven gebruiken, alleen zie ik dus niks op het scherm.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:24:
na de update is mijn K750i al 2 keer uitgevallen, en ook 2 keer blijven hangen op een zwart scherm met een dikke witte streep onderin. ook, als ik een poosje de rekenmachine gebruik, 'verschuift' het rekenscherm naar boven en na beneden als ik iets intoets.
heeft iemand dit ook? of moet ik de firmware er ff opnieuw opzetten?
heeft iemand een oplossing?
Na de update -->R1N is die gisteren al twee keer blijven hangen.
Lekker dan....
PSN: Shiver23
Ik heb het even geprobeerd, maar de mijne blijft gewoon werken zoals hij zou moeten.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 08:32:
[...]
ik ben erachter gekomen wanneer hij nou vastloopt. Wanneer ik hem op toetsenblokkering heb staan, en als de slaapstandklok al een tijdje te zien is, en ik druk op wat willekeurige knopjes tegelijk (bijvoorbeeld de 3, 5 en 6) dan licht de slaapstandklok even op (met wat zwarte streepjes erin, hoort dat?) en wordt het beeld zwart (wel nog met verlichting). verder kan ik dan gewoon alle functies blijven gebruiken, alleen zie ik dus niks op het scherm.
heeft iemand een oplossing?
Ik draai de nieuwste firmware
Bij mij hetzelfde, maar ik vind het geen probleem. Dat knopje zit iets verzonken en word veel minder gemakkelijk onbedoeld ingedrukt dan de gewone toetsen. (Het is mij in elk geval niet overkomen dat ie 'vanzelf' ging spelen, het knopje van het camerakapje is meer een probleem, die wil nog wel eens openschuiven.) Als ik nu muziek luister kan ik em heel simpel even stoppen, bijvoorbeeld bij de kassa of als je de bus in stapt. Zelfs zonder em uit me broekzak te halen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:21:
Inderdaad willy1986, als hij op toetsblokk. staat en ik druk 2x achterelkaar op het afspeelknopje, links op dezijkant van mijn telefoon, vraagt hij bij de eerste keer om de headset, maar bij de 2e keer gaat ie gewoon spelen. Nog 2x drukken en hij stopt. Het komt mij voor als een bug, vandaar dat ik het hier opgooi, en andere vraag het ook toestel te testen.
thx
Ik ben namelijk aant twijfelen tussen een D500 en een K750i. En mij werd verteld dat de K750i in principe beter was maar dat ie software matig nogal brak was.
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...
Verwijderd
SaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:07:
Effe een vraagje over de K750i firmware updates...als ik update naar de nieuwste firmware, zijn daarmee dan ook alle problemen omtrend vastlopers, traagheid etc. opgelost.
Ik ben namelijk aant twijfelen tussen een D500 en een K750i. En mij werd verteld dat de K750i in principe beter was maar dat ie software matig nogal brak was.
niet altijd dus, ik zou als ik jou was gewoon even wachten met updaten tot de updateservice lekker stabiel draaitquote: Shiver23Hmm die van mij liep eigenlijk nooit vast.
Na de update -->R1N is die gisteren al twee keer blijven hangen.
Lekker dan....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 10:35 ]
FF tussendoor: die laatste quote was niet van mij.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:12:
[...]
[...]
niet altijd dus, ik zou als ik jou was gewoon even wachten met updaten tot de updateservice lekker stabiel draait
Ik heb trouwens alweer een tijdje geen vastlopers meer gehad. Ik had er echter wel veel toen ik spellen erop ging zetten, hij liep vaak vast tijdens het installeren of als je het spel wilde starten.
Verwijderd
typisch het maandagochtend gevoel heFF tussendoor: die laatste quote was niet van mij.
zal het even aanpassen
Een oude quote is: "Dont fix it, till it's broken".
Helaas heeft mijn wil om de nieuwste firmware te hebben ervoor gezorgd dat ik nu af een toe een vastlopertje heb.
Verwijderd
als iedereen met de nieuwe firmware zegt dat de kwaliteit van de video's en foto's erop vooruit gaat dan zal het voor mij ook moeilijk zijn om niet de nieuwe firmware erop te zetten. Wacht nog steeds op mijn k750i die deze week binnen moet komen als ik de website moet gelovenShiver23 schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:36:
Die quote was van mij.
Een oude quote is: "Dont fix it, till it's broken".
Helaas heeft mijn wil om de nieuwste firmware te hebben ervoor gezorgd dat ik nu af een toe een vastlopertje heb.
Is het trouwens mogelijk dat op nieuwe telefoons de laatste firmware standaard al geinstalleerd is?
Wij tweakers hebben geen glazen bol om in te kijken, welke firmware op jouw aankomende telefoon staat

Verwijderd
maar jullie tweakers hebben vast een idee of op de telefoons nog de oudste firmware staat of dat er inmiddels nieuwere versies aangeleverd worden
D500 of een K750i?
liefst onderbouwen
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...
Er staat nieuwere op , dat zag je al toen nieuwere firmwares uitkwamen, verschillende nieuwe foons hadden die erop staan.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:05:
dat snap ik
maar jullie tweakers hebben vast een idee of op de telefoons nog de oudste firmware staat of dat er inmiddels nieuwere versies aangeleverd worden
Vanwege de leverproblemen denk ik dat de kans op een nieuwe firmware groot is, omdat je geen foon uit een oude voorraad krijgt
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Heeft niemand antwoord op deze vraag of heeft niemand hier last van?ECiftci schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:02:
Heren, ik heb een probleempje wat waarschijnlijk meerdere mensen zullen hebben. Als ik mijn K750i probeer te syncen met outlook krijg ik als eerst een mcafee schermpje waarom ik "allow this script" moet drukken en daarna nog eens een outlook schermpje waarbij ik de K750i software handmatig toestemming moet geven om te connecten met outlook.
En dit moet dus elke keer. Is er iemand die weet hoe je deze dingen kunt automatiseren?
Ik liep gisteren (ja koopzondag) ff die Primafoon binnen en die meneer wist me te vertellen dat SE de K750i al niet meer produceerd (dus "oud" is), hij had ze ook al niet meer in de winkel liggen en wel heel wat reserveringen staan.....
Klinkt dit bekend ?
Andre
Verwijderd
ik heb de neiging 'n loopje met je te nemen door nokia3310 te zeggen.SaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:16:
Dus nog ff snel. Ik ga straks bestellen.
D500 of een K750i?
liefst onderbouwen
'k heb al meerdere keren gezegd "maak 'n lijstje met voor en nadelen. etc"
voor de rest, doe es lekker impulsief!
persoonlijk vind ik de k750 'n stuk mooier en heeft mijn kamp-buurvrouw een d500. (nou wil ik niet zeggen...)
dat was voor mij reden genoeg.
*K750i uitbreidbaar geheugenSaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:16:
D500 of een K750i?
liefst onderbouwen
*K750i radio met rds + veel betere mp3 support.
*firmware upgradable
*2mp tegenover 1.3 van d500
Daarbij vind ik de D500 een overhyped telefoon.
Eigenlijk kan je er niks mee, maar enorm populair gebleken bij de mensen.
Heb de D500 zelf gehad, heb nu de K750i en het bevalt me echt 10 keer beter.
Verwijderd
Wie dood is, Wat niet meer gemaakt wordt, Wat veel mensen willen hebben; wordt meer geld waard.BeZaX schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:28:
Volgens mij blijft de K750i gewoon naast de W800i bestaan toch of is SE van strategie veranderd?
Wìj hebben ze al, de felbegeerde k750's, veel mensen willen ze hebben, simpele marktwerking.
Voorbeeld, de eerste generatie NewMini's was ommenabij 10.000 pond nieuwwaarde, die kun je nu tweedehands alleen kopen voor 10.500 en meer.
Het enige nadeel is dat de reparaties of vervangende onderdelen lang gaan duren. Dus maar hopen dat ze het de abonnementen uit kunnen zingen.
Ik weet niet wat ik liever heb.
Nou ik zal ff mijn lijstje posten. Mijn huidige telefoon is een Samsung T-100 (inmiddels ruim 3 jaar oud) dus ik ben nu al vrij snel tevreden.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:32:
[...]
ik heb de neiging 'n loopje met je te nemen door nokia3310 te zeggen.
'k heb al meerdere keren gezegd "maak 'n lijstje met voor en nadelen. etc"
voor de rest, doe es lekker impulsief!
persoonlijk vind ik de k750 'n stuk mooier en heeft mijn kamp-buurvrouw een d500. (nou wil ik niet zeggen...)
dat was voor mij reden genoeg.
1. ik wil kunnnen bellen smsen mmsen (lijkt me duidelijk)
2. ik wil mooie foto's kunnen maken.
3. ik wil m'n telefoon kunnen gebruiken als mp3 speler
4. Ik wil veel van de Java mogelijkheden gebruik maken (goede game ondersteuning)
5. Ik wil mp3 beltonen kunnen gebruiken. niet die brakke polyfone zooi
Verder heb ik nog nooit met SE gewerkt dus heb ik geen idee hoe dat werkt.
Afgaande op het bovenstaande zou een SE echter wel logische keuze zijn. (ik weet alleen niet hoe het zit met mp3 luisteren, gewone oordopjes passen?, Is er betere Java ondersteuning dan de D500 en kan ik MP3 beltonen gebruiken op de SE)
Tot slot heb ik gehoord dat de K750i in vergelijking met de D500 een brak volume heeft qua luidsprekers, op welke hoogte is dit waar. En is de software van de K750i echt zo brak?
(sorry voor de wat ongestructureerde post)
Verwijderd
Ik heb de D500 en de w800i en kan je zeggen dat de D500 erg achterblijft qua bediening en menus etc.SaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:16:
D500 of een K750i?
liefst onderbouwen
De D500 vind ik ook meer een vrouwentelefoon en zoals al gezegd, overhyped.
Primafoon. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik denk dat SE zelfs de T630 nog produceert. K750 is pas een paar maanden oud en gaat zeker nog wel een aantal jaren mee. Wat voor verhalen sommige mensen toch verzinnen.the_nowhereman schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:26:
Hoi,
Ik liep gisteren (ja koopzondag) ff die Primafoon binnen en die meneer wist me te vertellen dat SE de K750i al niet meer produceerd (dus "oud" is), hij had ze ook al niet meer in de winkel liggen en wel heel wat reserveringen staan.....
Klinkt dit bekend ?
Andre
Wat java betreft kun je niet alleen games, maar ook nuttige applicaties draaien, het toestel heeft hiervoor meer dan genoeg geheugen beschikbaar.
De software is niet brak, ik heb de 1e firmware nog steeds (en die hou ik lekker
Het toestel voelt degelijk aan en kan tegen een stootje.
Ik ben er nog steeds blij mee en ik ontdek steeds weer nieuwe dingen die er mee kunnen, next to get done is video streaming via m'n pc
Verwijderd
Maar je gaat toch ook niet serieus geloven dat je op'n k750 forum als antwoord krijgt "koop alsjeblieft 'n d500!"Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:50:
[...]
Ik heb de D500 en de w800i en kan je zeggen dat de D500 erg achterblijft qua bediening en menus etc.
De D500 vind ik ook meer een vrouwentelefoon en zoals al gezegd, overhyped.
get real.
op 'n paar ongemakjes na (die we zelf creeeren, ik zelf ook, om de nieuwste firmware te willen) is het 'n perfecte telefoon die degelijk aanvoelt.
K750 heeft uitbreidbaar geheugen. Dus je kunt met extra geheugen meer mp3's meenemen.
K750 heeft betere mp3speler. Deze kun je minimaliseren.
enz. enz.
Mwah, dat ben ik niet met je eens. Ik was eerder van plan de D500 te kopen en vroeg een aantal dingen in het D500 topic, totdat DaannO me erop wees dat ik veel beter de K750i kon nemen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:56:
[...]
Maar je gaat toch ook niet serieus geloven dat je op'n k750 forum als antwoord krijgt "koop alsjeblieft 'n d500!"
get real.
Verwijderd
Oh ja d500 kun je ZEER moeilijk JAVA games opzetten. Heeft intern geheugen wat je NIET aankunt via pc zonder BT, IR of datakabel terwijl bij bijv de w800I er een datakabel bij zit.Shiver23 schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:04:
K750 maakt veel mooiere foto's
K750 heeft uitbreidbaar geheugen. Dus je kunt met extra geheugen meer mp3's meenemen.
K750 heeft betere mp3speler. Deze kun je minimaliseren.
enz. enz.
Had de d500 heb er dan ook het d500 topic over gemaakt zoals je kan zien. Ben overgestapt op de w800. Dat zegt genoegSaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:16:
D500 of een K750i?
liefst onderbouwen
Heb nu ook een W800 gekocht. Ben er erg over te spreken. De menu's vind ik persoonlijk makkelijker werken dan die van de D500. Ook sms-en is logischer en gebruiksvriendelijker dan Samsung dat heeft aangepakt.
Ik moet wel zeggen dat het geluid, dus als je iemand aan de lijn hebt, erg zacht is! Zeker op drukke kruispunten of op de fiets heb ik echt moeite om de ander goed te verstaan. De D500 was daarin stukken beter!
Wellicht kan dit opgelost worden. Heeft iemand een idee? Heb al wel gezien dat je via het "service menu"dat geluid kan testen, maar je kunt het niet harder zetten..... Echt vaag.
[ Voor 5% gewijzigd door bosaap22 op 19-09-2005 13:31 ]
Verwijderd
En als ik wat wil verzenden via Bluetooth en de ander reageerd daar niet op, druk op annuleer en het telefoon loopt vast. Als je dan wacht op de melding dat de andere kant niet accepteerd is er niets aan de hand.
Verwijderd
Kun je mij iets preciezer uitleggen hoe dat dan moet? Wanneer dat irri logo weg is heb ik mn ideale foon:schraagen schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:31:
Het T-mobile logo op je D750i kun je makkelijk en ZONDER krassen verwijderen met een 2 eurocent muntje. (dan zul je wel denken: WTF, waarom met een 2 eurocent muntje? Die heeft namelijk een gleufje middenin) Succes!
-w800i @ d750i en unlocked en dan ook zonder dat irritante t-mobile logo
Verwijderd
Je kan gewoon mp3 afspelen met de toetsblokkereing aan hoor, probeer maar uit.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:29:
De enige 2 probleempjes die ik tot dusver heb kunnen vinden is het probleem met het mp3 afspelen als de toetsen geblokkeerd zijn.
.
Profiel_PVAuthor.pvpVerwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:23:
Heeft er iemand een profiel gemaakt bij pvAuthor die die ergens zou kunnen uploaden, zodat je hem zo zou kunnen importeren. Ik had de gegevens ingevult maar het omzetten naar 3gp lukte toch niet helemaal.
Dit topic is gesloten.
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware