Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NrG_82 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:01:
[...]

Onzin, je kunt gewoon heen en weer syncen via de datakabel. Anders zou het ook geen synchroniseren zijn, maar kopiëren van gsm naar PC. Als ik een paar nieuwe contacten aanmaak of contacten wijzig in MS Outlook en daarna ga synchroniseren via de datakabel, komen ze gewoon in m'n telefoon te staan (net voor de zekerheid ff getest). :)
Gebruik je daar de standaard software voor ? Ik neem aan van niet omdat als je via mobile phone suite , adressen en nummers in gaat voeren dat dat eenvoudigweg niet kan van je pc naar je foon. Daar heb je toch echt andere software voor nodig. Let wel mobile phone suite wat standaard als software wordt bij geleverd . Het enigste wat je kan doen is je mail lezen en je contactenboek raadplegen, andersom is onmogelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:33:
Dat camera probleem (foto en film) heb ik ook.
Ik heb een K750I.
Ik krijg niet het groene vakje in het LCD display en geen shuttergeluid.
Afdrukknop getest in test mode: werkt prima.

Opgestuurd in een goed gebufferde doos naar Dyanfix.
Na een week kreeg ik hem terug in een bubbeltjes envelop!!
Zgn een los contact hersteld.
Je raadt het al: nog steeds defect en transport schade door die #@@#%$% envelop.

Brief gestuurd, mail gestuurd; excuus gehad (wat koop ik daarvoor?)
Opnieuw ter rep aangeboden bij Dynafix.
Is nu een week geleden, en is nog niet hersteld.

Wat een pokke bedrijf!
Heb de mijne twee maal naar Dynafix gestuurd. Gewoon in de doos en dus niet het losse toestel. Heb alles erbij gedaan (accu, dekseltje, datakabel, headset, lader, ms) en toen aangetekend verstuurd. Kreeg hem ook op dezelfde wijze weer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:53:
[...]

Heb de mijne twee maal naar Dynafix gestuurd. Gewoon in de doos en dus niet het losse toestel. Heb alles erbij gedaan (accu, dekseltje, datakabel, headset, lader, ms) en toen aangetekend verstuurd. Kreeg hem ook op dezelfde wijze weer terug....
Ik heb het geluk dat ik dichtbij Dynafix in de buurt woon en het toestel persoonlijk kan afleveren. Het retourzenden is inderaad niet zo netjes; zo'n envelop is toch niet zo stevig naar mijn mening. Op dit moment is mijn toestel er wederom, voor de derde maal. Ben er nu al ruim een week op het wachten en volgens de status-pagina is er nog niets gebeurd. Het duurt lang deze keer (de vorige twee keren binnen vijf werkdagen).

Toen ik de eerste keer met de hele doos bij de balie aankwam zeiden ze dat ze alleen het toestel met de accu willen hebben; de rest niet. Beetje vreemd indien het toestel omgeruild zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had inderdaad gebeld wat ze nodig hadden bij Dynafix.
Niets, zo kaal mogelijk inleveren werd mij verteld.
Dus vandaar.

Nu werk ik zelf bij een Technische Dienst en ik begrijp best hoe het toe gaat op zo'n expeditie.
De niet originele dozen worden gebruikt voor anderen of worden weggegooid.

Maar als wij een toestel twv zo'n € 300 in een bubbeltjes envelop verpakken, zijn we wel klanten kwijt!
Het is gewoonweg schofterig om zo'n duur toestel in een bubbeltjes envelop te verpakken.
Dat moet een verpakking met buffers zijn.

Ik ben benieuwd of ze het deze keer wel goed opsturen naar me (nav mijn klachten).
Ik zal nog wel ff moeten wachten: Toestel ligt op de TD van Dynafix en er is nog niks aan gebeurd (volgens hun site).
Telefonisch werd mij meegedeeld dat een her-reparatie voorrang heeft bij Dynafix. Nou, daar merk ik dus niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Net paar min geleden me K750i aan het updaten, kwam die ergens bij de 60% met een error van "kan niet communiceren met het toestel"... bleek dat de updateserver van SE eruit ligt.. pfft...
gelukkig niks aan de hand met het toestel, probeer het later nog wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Conman schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:38:
Net paar min geleden me K750i aan het updaten, kwam die ergens bij de 60% met een error van "kan niet communiceren met het toestel"... bleek dat de updateserver van SE eruit ligt.. pfft...
gelukkig niks aan de hand met het toestel, probeer het later nog wel =)
hmm, vandaar het bij mij op dit moment ook niet lukt.

Is het wel de gewone NL uitvoering die update? omdat ik dacht gelezen te hebben dan het telefoon menu gelijk in het engels was?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nog steeds "toestel is al bijgewerkt" 8)7 Ik heb de vodafone versie, misschien is dat het probleem :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:42:
[...]

hmm, vandaar het bij mij op dit moment ook niet lukt.

Is het wel de gewone NL uitvoering die update? omdat ik dacht gelezen te hebben dan het telefoon menu gelijk in het engels was?????
yap, deed gewoon de NL versie update, geen idee welk taal je menu dan wordt, maar is geen probleem lijkt me toch? je kan die later wel terugzetten op nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:22:
Ik had inderdaad gebeld wat ze nodig hadden bij Dynafix.
Niets, zo kaal mogelijk inleveren werd mij verteld.
Dus vandaar.

Nu werk ik zelf bij een Technische Dienst en ik begrijp best hoe het toe gaat op zo'n expeditie.
De niet originele dozen worden gebruikt voor anderen of worden weggegooid.

Maar als wij een toestel twv zo'n € 300 in een bubbeltjes envelop verpakken, zijn we wel klanten kwijt!
Het is gewoonweg schofterig om zo'n duur toestel in een bubbeltjes envelop te verpakken.
Dat moet een verpakking met buffers zijn.

Ik ben benieuwd of ze het deze keer wel goed opsturen naar me (nav mijn klachten).
Ik zal nog wel ff moeten wachten: Toestel ligt op de TD van Dynafix en er is nog niks aan gebeurd (volgens hun site).
Telefonisch werd mij meegedeeld dat een her-reparatie voorrang heeft bij Dynafix. Nou, daar merk ik dus niks van.
Inderdaad, er werd mij ook verteld dat ik alleen het toestel moest sturen, maar hoe verpak je zo'n ding? Daarom heb ik de hele bups maar meegezonden. En tja, mijn toestel heeft ook geen voorrang gekregen bij de herreparatie hoor. Heb hem opgestuurd, maar omdat hij omgeruild moest worden kreeg ik 'm bijna 3 weken later pas terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Heeft iemand ervaring met de bluetooth Carkit Trust HS-8200 in combinatie met de K750i?
Werkt deze bluetooth verbinding naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54

RtN

Heb m'n w800i nu ook een dag _/-\o_ . Echt een super ding :*) .
Alleen nu plakt dat joystickje soms een beetje, en het is geen vuil oid, hebbe meer mensen da?
Is het ook mogelijk een code op je foto's enzo te zette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RtN schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:26:
Heb m'n w800i nu ook een dag _/-\o_ . Echt een super ding :*) .
Alleen nu plakt dat joystickje soms een beetje, en het is geen vuil oid, hebbe meer mensen da?
Is het ook mogelijk een code op je foto's enzo te zette?
Nee, het is niet mogelijk om je foto's te beveiligen...helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de w800i 1,5 week geleden besteld bij Vodafone als verlenging van mijn €50 abbonement, die lamzakken blijven gewoon zeggen dat dat ding niet op voorraad is en dat de levertijd onbekend is.

Daar komt nog eens bij dat mijn vorige telefoon gepikt is dus zit zo goed als zonder, ik vind het echt niet kunnen voor een bedrijf als Vodafone om klanten maar aan een lijntje te houden.

Aan mij hebben ze een goede klant, zou nooit bij ze weg willen voor het goede bereik(woon in een gehucht waar alleen Vodafone goed bereik heeft en zit met een bedrijf) Telefoonrekeningen van 200+ per maand zijn niet uitgesloten, en dan behandelen ze je zo :S

Nog meer mensen met dezelfde problemen bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb nu het beste van beiden werelden!

het zwart van de 750i, en het geluid van de w800 :9~

SE fans unite!!

btw, doet de update het inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de playlist van mijn w800i kan aanpassen? Ik heb gewoon alle liedjes in de map mp3 gegooid op het geheugenkaartje. Nu wilde ik er nog een paar liedjes bij op zetten maar die herkent de telefoon dan niet meer op de playlist van "speelt nu af". Als ik via bestandsbeheer kijk zie ik ze wel staan en kan ik ze ook gewoon afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
AAARGH ik kom er net achter dat ik na het downloaden van een spelletje (Colin McRae 2005) op mn K750i de WAP verbinding zowat een uur aan heb laten staan... dom, wat gaat me dat kosten?

In die tijd heb ik in principe geen data verstuurd, moet ik dan toch betalen? (Betaal je per tijd of per data?)

[ Voor 24% gewijzigd door Syntagma op 16-09-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@Syntagma, hangt ervan af, betaal jij per minuut of per sessie? Een sessie kost mij 50 cent en kan gerust een uur duren. Als je echter per minuut betaalt zal je dat duur uitkomen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan hoeveel kb's je hebt verstookt.

Maar een gprs verbinding kun je beter, gratis, via je pc laten lopen ;)

zie hier http://www.denniz.net/content/view/29/1/

Werkt top hiero... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Faust schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:35:
Nope :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:35:
Ik heb nu het beste van beiden werelden!

het zwart van de 750i, en het geluid van de w800 :9~

SE fans unite!!

En? Waar heb je ze nu gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Mensen, ik heb weer een zooi replies moeten weghalen omdat er forumregels genegeerd werden. Als iets niet mag, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM |:( Gebeurt dit in de toekomst weer dan worden er OW's uitgedeeld. Let goed op wat je post, zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Waar jij zei, the phone house.

Ik was in heerlen, normaal kom ik er amper, wist niet eens dat de phone house ook in heerlen lag.
De debitel winkel stuurde me door!!

anyway,

ik heb ze nu, en ik bedankt jou hiervoor Ramonio!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Grmbl !

SE update site ligt eruit handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Misschien off-topic, maar ik hoop toch dat anderen mij hun ervaring kunnen gegeven (al hoop ik het eigenlijk niet).

Mijn K750i is, zoals ik al eerder postte, voor de derde keer bij Dyanafix. Nu omdat een eerdere reparatie geen oplossing geboden heeft. Mijn toestel hebben ze nu precies 8 dagen in hun bezit. Stel nu dat hij wordt omgeruild, hoe gaat dat in zijn werk?

Want ik heb alleen het toestel met de accu afgeleverd. De doos met handleidingen, oplader ed. heb ik nog thuis liggen. Krijg ik, mocht ik een nieuw toestel krijgen, dan alleen het toestel met accu toegestuurd? En hoe verloopt dan een eventuele toekomstige reparatie? Aan de hand van een nieuw, uitgeschreven € 0-factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang dat gaat/kan duren, nieuwe firmware is altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shengstah schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:42:
[...]

een 1-jarig telfort 200 abbo was goedkoper denk ik :p.
Bij Belcompany:
Toestel 39.99
12 * 26 = 312
- 10 maanden 10 euro korting

Totaal = 251.99 euro
Heb ik veel meer plezier van :Y)
hoe heb je dat gefixed, gewoon een belcompany vestiging binnen lopen? (op internet zie ik namelijk niks over de 10 euro korting staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Ik snap er helemaal niets van.

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242

Heb ik 18mb met mijn 56k verbinding gedownload, wil ik mijn k750i updaten laad hij dat verdomde java applet niet????

Meer mensen last van? Of is die ...... server weer te busy?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:10:
[...]

hoe heb je dat gefixed, gewoon een belcompany vestiging binnen lopen? (op internet zie ik namelijk niks over de 10 euro korting staan)
Het is netwerk-korting. Netwerk-korting kan per dealer verschillen, ik meen dat deze netwerk-korting exclusief en alleen bij BC te krijgen is. (Volgensmij moet je op de BC site op een van die banners klikken, ook al is het dr een van een andere provider, dan krijg je ze allemaal te zien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh oh!

Sony Ericsson makes attractive mobile phones and mobile phone accessories, and develops powerful mobile computing technology.

Unfortunately, the server encountered an internal error and could not complete your request. Please check that you typed the address (URL) correctly.

If this error recurs, please try again later when we hope the problem will have been solved.

Meanwhile, please search or browse the Sony Ericsson website or try the following global links:

vertaling vanuit teletubbietaal :

He shit, we hebben 't ff verneukt, maar wees niet bang, je hoeft je niet te vervelen, we hebben nog meer sites enzo. We zijn zó bij je met je ik-wil-graag-op-alle-probleempjes-zout-leggen-attitude, maar je krijgt nu wel 'n aai over je bol. Kom straks maar terug, dan krijg je 'n koekje!

enfin. update is voor mij nog 'n no-go. ik neem aan dat ik die usbdriver en updatesoftware niet hoef te updaten als ze het de vorige keer gewoon deden ? Of degenereert die ook, en heeft die ook last van opkomende spataderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:46:
[...]

Het is netwerk-korting. Netwerk-korting kan per dealer verschillen, ik meen dat deze netwerk-korting exclusief en alleen bij BC te krijgen is. (Volgensmij moet je op de BC site op een van die banners klikken, ook al is het dr een van een andere provider, dan krijg je ze allemaal te zien.)
Inderdaad Telfort only korting en alleen bij de BC, ga er morgen 2 halen, eentje voor mezelf en eentje als cadeau voor me pa na zijn operatie. Meer info is het vinden onder providerinfo bij de belcompany site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:52:
[...]

Gebruik je daar de standaard software voor ? Ik neem aan van niet omdat als je via mobile phone suite , adressen en nummers in gaat voeren dat dat eenvoudigweg niet kan van je pc naar je foon. Daar heb je toch echt andere software voor nodig. Let wel mobile phone suite wat standaard als software wordt bij geleverd . Het enigste wat je kan doen is je mail lezen en je contactenboek raadplegen, andersom is onmogelijk !
Ik doe het volgende: contacten wijzig ik op m'n computer in Microsoft Outlook. Vervolgens synchroniseer ik die met SE Syncstation, wat idd standaard bij je telefoon geleverd wordt. Alles wat ik op m'n computer invoer komt gewoon in m'n telefoon terecht: mobiele nrs, vaste nrs, emailadressen, adres/woonplaats (wel het werk-adres gebruiken in MS Outlook, anders werkt het niet geloof ik).

Begrijpen wij elkaar nu niet of leg ik krom uit? Ik kan iig gewoon heen EN terug syncen met MS Outlook :)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4Vette
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07-2021
Balen zeg. Ik volg dit topic al twee weken omdat ik een K750i besteld heb bij Telfort maar die fijne toko laat niets meer van zich horen behalve dat ze zeggen dat de bestel-status DAGELIJKS wordt aangepast. Huhuh, de laatste aanpassing is vam 9-9 waarin staat dat het model niet voorradig is. Knudde, ik had 'm gewoon in de winkel moeten halen. Zou ik nog kunnen annuleren nu ze niet (kunnen) leveren? Zou hier een maximale wettelijke wachttijd voor bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:53
Ik heb mijn K750i geupdate om 19:00 maar geen problemen. Mp3`s worden harder afgespeeld, maar het k*tshuttergeluid is er nog steeds. :(

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de postbode was langs geweest vandaag maar ik was niet thuis :(

Naja morgen komen ze weer langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Hmmm echt wierd ik kan nog steeds niet updaten .. krijg leuke foutmeldingen van de sony site zelf dat er een url niet klopt (?) erg wierd .. dit gebeurt na de selectie vakjes voor de updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n ramp is dat shuttergeluid toch niet, als je echt zonder geluid een foto wil maken, bel dan eerst naar eeen gratis nummer, neem de foto en verbreek dan de connectie.
Laten we dan vanaf nu zwijgen over het shuttergeluid aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 11-09 10:00
Kan iemand mij vertellen hoe ik de file manager van de W800i aan de praat krijg? Ik wil mijn contacten van outlook met mijn W800i synchroniseren en alle afspraken etc...

Disc2Phone werkt wel gewoon, mn PC ziet mijn W800i dan wel. Maar als ik file manager opstart krijg ik alleen een symbooltje te zien met 'niet verbonden'.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:50:
Ligt eraan hoeveel kb's je hebt verstookt.

Maar een gprs verbinding kun je beter, gratis, via je pc laten lopen ;)

zie hier http://www.denniz.net/content/view/29/1/

Werkt top hiero... :9
Dit is wel grappig, internetten via de k750i. Maar wat je er eigenlijk aan heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
C4Vette schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:07:
Balen zeg. Ik volg dit topic al twee weken omdat ik een K750i besteld heb bij Telfort maar die fijne toko laat niets meer van zich horen behalve dat ze zeggen dat de bestel-status DAGELIJKS wordt aangepast. Huhuh, de laatste aanpassing is vam 9-9 waarin staat dat het model niet voorradig is. Knudde, ik had 'm gewoon in de winkel moeten halen. Zou ik nog kunnen annuleren nu ze niet (kunnen) leveren? Zou hier een maximale wettelijke wachttijd voor bestaan?
Gewoon geduld hebben, ik heb hetzelfde gehad bij Telfort maar een weekje later had ik hem in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Ik las zojuist iets over het kunnen internetten op je K750i met behulp van Bluetooth. Nu vraag ik mij af of het ook mogelijk is om met behulp van Opera Mini te kunnen internetten op basis van GPRS.

Ik weet dat dit een duur grapje kan worden, maar om het eens te proberen en voor 'nood-situaties' is het altijd handig als het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
pfft, tijdens updaten via SE site vlieg die server eruit bij 60%, oude staat er nog wel op, maar camera is compleet weg en crasht als ik klepje open doe
nu maar wachten tot de server weer up is en opnieuw updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een W800.

Nu is mijn vraag welke opslag geheugen geeft de meegeleverde geheugenkaart aan?

bij mij 467MB ipv 512 MB.

Als ik hem formateerd, doet het toestel daarna weer zelf mapen aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

W800 vraagje

Nu valt me op dat de luidspreker (ik heb het dus niet over de handsfree functie) zelfs op zijn hardst niet echt luid is. Ik hoor (zeker op de fiets of in een drukke straat) niet echt goed wat de andere kant van de lijn tegen me zegt. Zelfs als ik 'm op max. volume zet met de knop aan de zijkant. Ik denk dat het niet aan mij ligt. Geen slecht gehoor ofzo. Met mijn vorige (D500 en 7210) had ik daar geen enkel probleem mee...
Hebben meer mensen daar "las" van en is er een manier om dit te versterken??

Ook lukt het me niet op smsjes die op mijn simkaart staan over te zetten op mijn pc of in het telefoongeheugen. Weet iemand een mogelijkheid om deze smsjes die opgeslagen zijn in "opgeslagen Items" over te zetten op je telefoongeheugen of op je pc te zetten, zodat ik ze daar kan bewaren??

[ Voor 6% gewijzigd door bosaap22 op 16-09-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Jewie schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:32:
Ik las zojuist iets over het kunnen internetten op je K750i met behulp van Bluetooth. Nu vraag ik mij af of het ook mogelijk is om met behulp van Opera Mini te kunnen internetten op basis van GPRS.

Ik weet dat dit een duur grapje kan worden, maar om het eens te proberen en voor 'nood-situaties' is het altijd handig als het zou kunnen.
Natuurlijk kan dat, eigenlijk was het zo bedoeld, maar gratiz via BT is leuker B)
Je moet ff een internetprofiel instellen, meestal zit er al een in je foon en zou je meteen kunnen internetten als je bij APN internet invult. Als hier Wap staat dan werkt het niet, want met opera-mini kun je niet wappen. De K750i heeft trouwens een eigen Wap browser die met gprs werkt.
Hoe je dit precies in stelt verschilt per provider.
Je kunt opera-mini gewoon op de foon opstarten en dan maakt ie verbinding via gprs als alles goed is ingesteld bij het internetprofiel (en datacom settings).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
bosaap22 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:10:
Nu valt me op dat de luidspreker (ik heb het dus niet over de handsfree functie) zelfs op zijn hardst niet echt luid is. Ik hoor (zeker op de fiets of in een drukke straat) niet echt goed wat de andere kant van de lijn tegen me zegt. Zelfs als ik 'm op max. volume zet met de knop aan de zijkant. Ik denk dat het niet aan mij ligt. Geen slecht gehoor ofzo. Met mijn vorige (D500 en 7210) had ik daar geen enkel probleem mee...
Ik heb hier ook soms last van maar ik weet niet zeker waar dit aan ligt. Het kan misschien ook de provider zijn aangezien ik er niet altijd last van heb. Maar hij zou zeker wat harden mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
bosaap22 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:10:
Ik gebruik op de fiets altijd de headset. Fietst zowieso beter. (zeker met mijn fietstempo ;) )
Vergeleken met mijn broers D500 vind ik het geluid uit de oorspeaker matig tot goed.

Ga eens naar het Service menu ( code: > * < < * < * )en dan naar Service-tests. Doe daar de Oortelefoon test eens en vergelijk dat eens met het volume van een beller. IMO kan het geluid tijdens het bellen dus veel harder.

Ik heb de firmware van mijn K750 net prima geupdate naar R1N035. Ik kan alle verbeteringen bevestigen. :)

Valt het iemand anders ook al op? Of hebben mijn ogen een te langzame refresh rate? der lijkt een soort luxa flex over de zwarte letters van de standby klok te lopen?

[ Voor 26% gewijzigd door willy1986 op 17-09-2005 00:10 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dkawa schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:01:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de file manager van de W800i aan de praat krijg? Ik wil mijn contacten van outlook met mijn W800i synchroniseren en alle afspraken etc...

Disc2Phone werkt wel gewoon, mn PC ziet mijn W800i dan wel. Maar als ik file manager opstart krijg ik alleen een symbooltje te zien met 'niet verbonden'.....
Als je 1 keer op dat icoontje klikt dan bouwt ie een verbinding op en zie je het icoontje veranderen.
Daarna kun je het icoontje nog eens dubbelklikken en dan heb je alles in beeld van de foon.
Tijdens het verbinden zie je een zwart telefoon icoontje in je tray, dat is de phone monitor die de verbinding maakt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

willy1986 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:56:
Valt het iemand anders ook al op? Of hebben mijn ogen een te langzame refresh rate? der lijkt een soort luxa flex over de zwarte letters van de standby klok te lopen?
lol indd ik zie het ook. zal wel zijn voor de stroombesparing.

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wow, ik heb de HPM-70 ook weten te bemachtiggen.... Heerlijk......

Maar helaas valt hij afentoe toch nog wel uit mijn oren.... Iemand nog tips?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ginz schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 01:08:

Oren wassen ? :+
Een andere maat rubbertje blijft misschien beter zitten, als je je kaak beweegt dan werk je de dopjes los als ze niet diep zitten, maar dat zal bij een ieder wel anders zijn :)
Het laag is verbazend goed als je naar het formaat kijkt, ik ken veel dopjes die dit niet kunnen.
Ook een beetje jammer is dat je het erg goed hoort als je aan de draad zit, het lijkt wel een Sennheiser koptelefoon :P

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 13:02
Ik heb al een tijdje een W800i; fantastisch toestel hoor, maar....

Ik vind persoonlijk de behuizing van een K750 mooier, tja... smaken verschillen!
Een tijdje terug las ik "ergens" op de GOT dat iemand zijn K750 voorzien had van een W800i behuizing. Het moet dus ook andersom kunnen B)
Stom, niet gebookmarked :'(
Ik heb me suf gezocht maar kan die post nergens meer terug vinden (het was er ééntje met veel duidelijke foto's)
Weet iemand welke post ik bedoel?

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:08
Kun je vast de behuizing met iemand anders ruilen die z'n K750i wil ombouwen naar een W800i. 8)7

Verwijderd

Hierbij de link voor het ombouwen ik heb ook mijn covers gewisseld en dit is heel simpel. Alleen het middenstuk ging mij iets te ver! (ik heb de k750 covers verwisseld voor nieuwe k750 covers)

Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is je sony ericsson K750 als webcam via bleutooth te gaan gebruiken??

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:00

The Legend

*Plop*

[n00b alert]

Kun je via BT ook berichtjes sturen naar een andere foon? En wat zijn PUSH berichten :?

[/n00b alert]

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

@ murcel: nee dat is niet mogelijk.
@ the legend: Berichtjes sturen via BT kan .. dat noemen ze Bluejacking (niet te verwarren met bluesnarfing) en het is nog gratiz ook ..
ik weet niet wat push berichten zijn..

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:49:
@ murcel: nee dat is niet mogelijk.
@ the legend: Berichtjes sturen via BT kan .. dat noemen ze Bluejacking (niet te verwarren met bluesnarfing) en het is nog gratiz ook ..
ik weet niet wat push berichten zijn..
En hoe moet dat? Ik wilde het proberen maar moest een code ofzo opgeven. Vind het wel leuk om wat geintjes met BT uit te halen :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

In t telefoonboek heb je een optie 'Snelkeuze' he, maar hoe kom je nou daar ook werkelijk snel bij of wat houdt het precies in dan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• mjszwo
  • Niet online
schraagen schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:58:
[...]

En hoe moet dat? Ik wilde het proberen maar moest een code ofzo opgeven. Vind het wel leuk om wat geintjes met BT uit te halen :)
Het zou moeten kunnen met BTexplorer (java programmaatje) maar ik heb het nog nooit aan de praat gekregen ;(

Verwijderd

Weet iemand hoe je de joystick weer soepeler maakt want hij begint slecht te reageren of is de enige optie hem op te sturen naar dynafix??

• -tom-562
  • Laatst online: 16:06

-tom-562

Oliesjeik

schraagen schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:58:
[...]

Die code is bv 0000, de andere telefoon moet dan ook de gelijke code opgeven (in dit geval dus ook 0000). Dan maak je een notitie aan, en die verstuur je dan via BT.

Vaak bu'j te bang!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
-tom- schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:57:
[...]

Die code is bv 0000, de andere telefoon moet dan ook de gelijke code opgeven (in dit geval dus ook 0000). Dan maak je een notitie aan, en die verstuur je dan via BT.
Voor het versturen van een notitie via bleutooth hoef je geen code in te voeren (of wel pairen)
GGS_106 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:34:
In t telefoonboek heb je een optie 'Snelkeuze' he, maar hoe kom je nou daar ook werkelijk snel bij of wat houdt het precies in dan?
Lees de handleiding :) Of ga naar het menu en selecteer Snelkeuze en dan Info (rechtertoets)
The Legend schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:28:
[n00b alert]
Kun je via BT ook berichtjes sturen naar een andere foon? En wat zijn PUSH berichten :?
[/n00b alert]
Heb je het vorigge deel door gelezen/gezocht? :|
willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

[ Voor 54% gewijzigd door willy1986 op 17-09-2005 12:42 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DryIce schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 03:58:
Ik heb al een tijdje een W800i; fantastisch toestel hoor, maar....

Ik vind persoonlijk de behuizing van een K750 mooier, tja... smaken verschillen!
Een tijdje terug las ik "ergens" op de GOT dat iemand zijn K750 voorzien had van een W800i behuizing. Het moet dus ook andersom kunnen B)
Stom, niet gebookmarked :'(
Ik heb me suf gezocht maar kan die post nergens meer terug vinden (het was er ééntje met veel duidelijke foto's)
Weet iemand welke post ik bedoel?
Ik was dat. Wanneer je vragen hebt, dan hoor ik het wel. Moet je maar even een mailtje sturen. (staat in mijn profiel) Misschien kunnen we nog onderdelen uitwisselen :)

PSN: Shiver23

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:45:
Weet iemand hoe je de joystick weer soepeler maakt want hij begint slecht te reageren of is de enige optie hem op te sturen naar dynafix??
Een aantal mensen waarbij het probleem zich ook voordeed hebben de stofzuiger op of iets boven de joystick gehouden. Na een aantal maal bleek dat effectief te zijn, dus ik zou dat eens proberen als ik jou was ;)

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Goede update (R1N035) ....hrmmmw

die bluetooth fix is niet goed. bij mij liep mijn k750 van de 5 pogingen 3x vast. :(
wie heeft dat nog meer?

Leeg

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Caponi schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:43:
[...]

Het zou moeten kunnen met BTexplorer (java programmaatje) maar ik heb het nog nooit aan de praat gekregen ;(
Bij mij (K750i) werkt het wel met BT explorer, ik kan een plaatje of een contact naar m'n T630 sturen, die het dan moet accepteren :)

• mjszwo
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:39:
[...]

Bij mij (K750i) werkt het wel met BT explorer, ik kan een plaatje of een contact naar m'n T630 sturen, die het dan moet accepteren :)
Nog maar eens verder mee kutten dan ;)

Kan je niet gewoon korte teksten versturen ipv plaatjes of contacts?
Ik kan trouwens ook nergens een plaatje opgeven, alleen "default file", of hij wil dat ik er 1 ga downloaden.

@DaveD1109: Bij mij was het gewoon NL.

[ Voor 21% gewijzigd door mjszwo op 17-09-2005 14:02 ]

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
BlackiE1982 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:24:
Goede update (R1N035) ....hrmmmw

die bluetooth fix is niet goed. bij mij liep mijn k750 van de 5 pogingen 3x vast. :(
wie heeft dat nog meer?
is bij jou na de update je telefoon ook in het engels?

DaveD

Verwijderd

Even heel snel een vraag, ik ben nu van plan een MemeroyStick Pro te kopen van Scandisk, maar dit is volgens mij geen DUO, wat is het verschil tussen de Pro en de DUO Pro ?

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
DaveD1109 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:45:
[...]
is bij jou na de update je telefoon ook in het engels?
nee, alles was gewoon zoals ik het daarvoor had ingesteld, op NL dus

Leeg

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:05:
Even heel snel een vraag, ik ben nu van plan een MemeroyStick Pro te kopen van Scandisk, maar dit is volgens mij geen DUO, wat is het verschil tussen de Pro en de DUO Pro ?
Verschil is het formaat, alleen de MS duo (pro) past in de foon, de andere is veel groter (langer).

Verwijderd

En ze verschillen in snelheid qua overdracht.

• TranceSetter
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:40:
En ze verschillen in snelheid qua overdracht.
niet als je allebei de pro versies vergelijkt. dan is dat hetzelfde ;)

Verwijderd

Waar te krijgen?, ben echt al aardig wat zaken afgelopen (rotterdam) maar nergens nog te koop of al uitverkocht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:55:
[...]

Waar te krijgen?, ben echt al aardig wat zaken afgelopen (rotterdam) maar nergens nog te koop of al uitverkocht.
Te verkrijgen bij The PhoneHouse

Verwijderd

TranceSetter schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:44:
[...]

niet als je allebei de pro versies vergelijkt. dan is dat hetzelfde ;)
Klopt inderdaad. :)

• cyco_nico
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 21:02
Ik heb dus ook geprobeerd de firmware van m'n K750i te updaten. Hij komt telkens niet verder dan ongeveer de helft. De firmware wordt er dus maar half opgezet en ik werk nu met een rare mix. 8)7

De camera driver versie is ieg. een van de dingen die niet is geupdate en als ik de lens cover open dan zegt hij dat ik versie 4.5 of hoger nodig heb. Ik heb zoals in de software info te lezen valt nog steeds gewoon versie 4.4. Er staat ook nog een verwijzing in naar m'n vorige firmware versie, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Ik heb al van alles geprobeerd:
  • opnieuw updaten
  • drivers verwijderen en opnieuw updaten
  • updaten in recovery mode
maar dat werkt dus allemaal niet. Het updaten gaat verder gewoon normaal (volgens de tips in de startpost).

Iemand enig idee hoe ik 'm toch helemaal geupdate zou kunnen krijgen?

Software info:
R1N035
prgCXC125952_EU_1_CL
R1N035

LCD SW versions
Main display
Current: 0

Camera SW versions
Camera
Current: 4.4

ITP SW versions
CXC 125 932 R1D

Customization
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1L002
EUROPE_3

Content version
PA19

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Heb er ook last van. Gebruik de medium sleeves, dezelfde maat die ik ook gebruik met m'n EX71sl doppen. Die blijven perfect zitten, maar de HPM-70 werken zich soms idd langzaam m'n oren uit. Ligt denk ik aan het verschil in materiaal, rubber van de HPM-70 (dacht ik) vs. siliconen van de EX71. Zal de large opzetgevallen eens proberen, maar die heb nu niet bij de hand dus dat wordt na 't weekend als ik weer thuis ben. Dan zal ik gelijk eens de geluidskwaliteit vergelijken met de EX71sl's en tussen de W800i en m'n iRiver en iAudio mp3spelers.

Heb trouwens ook dat de HPM-70 doppen niet hetzelfde voelen in m'n beide oren, aan de ene kant lijken ze beter te zitten dan aan de andere kant, terwijl de EX71 aan allbei de kanten gewoon exact hetzelfde aanvoelen. :?

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
ALs ik bij de w800i die disc2phone sofware gebruik dan zet hij sommige albums in een andere volgorde. Hoe kan ik die weer in de goede volgorde zetten? Wie gebruikt een ander programma als disc2phone en krijg je met dat programma ook gewoon de mp3tags te zien?

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54

RtN

Zo na lang gekloot me bluetooth werkt het (uiteindelijk bleken de standaard windows drivers het best te werke :P , duurde wel paar uur om daar achter te kome :( )
Kan ik foto's ook een andere naam geven, want dat heb ik nog nie kunnen vinden (wordt volgens mij ook niks over gezegd in handleiding:()

Verder is het geluid echt super, minstens zo goed als van m'n ipod _/-\o_ .

Verwijderd

Ik heb dus ook geprobeerd de firmware van m'n K750i te updaten. Hij komt telkens niet verder dan ongeveer de helft. De firmware wordt er dus maar half opgezet en ik werk nu met een rare mix.
Heb ik ook mogen ervaren :om gek van te worden 8)7
Oplossing (spoiler :) ): Ga naar instellingen=>algemeen (general)=>fabrieksinstellingen=>alles resetten=> vul 0000 in als hij om een code vraagt...=>aansluiten en updaten
Nu loopt de firmw update wel door en doet de tel (en cam) het nadien goed maar de kans is groot dat je inmiddels alleen engels als taal kon kiezen.
Daarna de heleboel weer resetten en de (NL site?)update nogmaals doen. Nu werkt hij zoals het zal moeten en kan je ook een andere tel taal kiezen..
Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 17:24 ]

Verwijderd

Nou ik heb vandaag me D750i binnen gehad. Echt een super mooie telefoon! Ik heb er 2 Memory Stick duo kaartjes bij gehad. Ik denk dat ze per ongeluk 1 teveel hebben gegeven :P

*Hoop dat ik dit wel mag zeggen*
Heb hem vandaag naar de winkel gebracht om te unlocken, en kan hem morgen ophalen Was bij meerdere winkels geweest maar het deed overal een dag om hem te unlocken.

Nu maar alvast wat themes op me Memory stick kaartje gooien, en spellen :)

• cyco_nico
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:27:
[...]

Heb ik ook mogen ervaren :om gek van te worden 8)7
Oplossing (spoiler :) ): Ga naar instellingen=>algemeen (general)=>fabrieksinstellingen=>alles resetten=> vul 0000 in als hij om een code vraagt...=>aansluiten en updaten
Nu loopt de firmw update wel door en doet de tel (en cam) het nadien goed maar de kans is groot dat je inmiddels alleen engels als taal kon kiezen.
Daarna de heleboel weer resetten en de (NL site?)update nogmaals doen. Nu werkt hij zoals het zal moeten en kan je ook een andere tel taal kiezen..
Succes!
Nou, ik heb het net geprobeerd, maar hij blijft nog steeds hangen op 48% :'( . Dan schiet hij ineens door naar 51% en dan krijg ik bericht dat er een communicatiefout was. Super irritant :( .

Nu kan ik m'n telefoon alleen gebruiken om te bellen zeker, pfff....

Iemand anders nog tips of ervaringen?

[ Voor 5% gewijzigd door cyco_nico op 17-09-2005 17:41 ]

Verwijderd

jammer.. ik had precies hetzelfde en dit werkte voor mij goed

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
Voor de gene die het nog wouden weten

Ik heb camera versie 4.4.

Verwijderd

cyco_nico schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:40:
[...]

Nu kan ik m'n telefoon alleen gebruiken om te bellen zeker, pfff....

Iemand anders nog tips of ervaringen?
Daar is ie toch voor. :9

Over ervaring gesproken. Als je telefoon het goed doet waarom zou je dan updaten ? Mensen willen alleen maar meer en meer, ik zou zeggen , wacht geduldig af tot de updateservice van SE 100 % is, en dat is het blijkbaar nog niet gezien alle ellende over updaten van de k750 , je leest hier bijna niet anders. Ik ben blij dat ik een W800i heb, hij werkt 100% naar behoren, gewoon zoals het hoort.

• Faust
Er is helemaal niks mis met de k750 zonder update, die is nl gelijk aan je w800

er was echter vroeger een firmware waarmee je betere video en foto's had (hogere bitrate), paar maanden terug.

met de nieuwe update kan je dus de oude (betere) kwaliteit krijgen.

Ik heb hem net gedaan, merk niet veel verschil, alleen is de video minder blokkerig.

anyway, de update werkt hier perfect!

• -tom-562
  • Laatst online: 16:06

-tom-562

Oliesjeik

:( nog steeds de w800 niet binnen. Hoop dat ik 'm maandag krijg (bezorgen ze pakketjes op maandag? omdat ze normaal ook geen post op maandag bezorgen), kan ik eindelijk die ouwe t610 dumpen :D

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:58:
[...]

Te verkrijgen bij The PhoneHouse
Vandaag ben ik ook even bij The PhoneHouse geweest, maar ze hadden hem daar nog niet !!
Ze begrepen eerst niet eens waar ik het over had, haha :D

• Faust
je moet zeggen:

"ik wil de koptelefoon van de w800"

dan snappen ze het.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Faust schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:07:
je moet zeggen:

"ik wil de koptelefoon van de w800"

dan snappen ze het.
Toen ik het typenr noemde keek de verkoopster alsof ze water zag branden, daarna zei ik 'die walkman headset' en pakte ze meteen de hpm-70 :+
Ik was al van plan om hem bij webshops te zoeken, maar de totaalprijs was flink hoger dan bij deze zaak, waar ik eigenlijk nooit kom :)

Verwijderd

Zeg Andre: hoe staat t met de screenprotectors??? :P

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:20:
Zeg Andre: hoe staat t met de screenprotectors??? :P
Niet best, ik heb ze nog niet binnen, de leverancier geeft de schuld aan de post (dld) |:(
Als ik ze begin volgende week niet binnen heb dan worden ze opnieuw opgestuurd, dus dat kan wel eind van de week worden :/

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, de muziek wordt niet altijd in de juiste volgorde op de memorystick gezet. Dit is vooral onhanidig bij een audioboek... Iemand een oplossing. ik werk met disc2phone software
peppie71 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:09:
ALs ik bij de w800i die disc2phone sofware gebruik dan zet hij sommige albums in een andere volgorde. Hoe kan ik die weer in de goede volgorde zetten? Wie gebruikt een ander programma als disc2phone en krijg je met dat programma ook gewoon de mp3tags te zien?

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik kan even melden dat ik echt super tevreden ben over mij w800i :) het geluid is echt uber geil en in de bus stuiter ik echt alle kanten op :P Cd`s erop mikken gaat ook echt super snel en makkelijk en alles werkt perfect! Top ding!!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:16:
Ik kan even melden dat ik echt super tevreden ben over mij w800i :) het geluid is echt uber geil en in de bus stuiter ik echt alle kanten op :P
Hoe doe je dat....in de bus stuiteren??? :+

Wil ik ook wel leren 8)

• A1ex
  • Niet online
Hebben andere ook nog steeds een timeout melding op SE site om k750 te updaten? Kies Mode Automatic, ik vink alle vakjes en druk op volgende, daarna krijg ik niks meer. Al 2 dagen ofzo.

• DaannO
Hmm heeft iemand een idee: Ik heb de tuturial gevolgd in de ts om te internetten via bt en je comp. alles goed ingesteld opera doet het en de verbinding is tot stand want het prog kan mn tel vinden. maar als ik dan bijv naar google wil dan zecht hij could not open connection to server. iemand idee?

Verwijderd

Zorg ook (staat niet in die toto) dat je bij je 'eigen' - 'windows' BT connections program de serial port aan hebt / verbinding hebt gemaakt. Wat ik altijd moet doen:
1. BT connectie serial port w800i verbinden
2. SE proxy verbinding via progje
3. SE explorer opera openen, en dan op de gsm een url invoeren...

combinatie van dit en de toto moet lukken :)

Edit: deze is dat? anders kijk hier eens naar: http://www.denniz.net/content/view/29/1/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 22:14 ]

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:02:
Zorg ook (staat niet in die toto) dat je bij je 'eigen' - 'windows' BT connections program de serial port aan hebt / verbinding hebt gemaakt. Wat ik altijd moet doen:
1. BT connectie serial port w800i verbinden
2. SE proxy verbinding via progje
3. SE explorer opera openen, en dan op de gsm een url invoeren...

combinatie van dit en de toto moet lukken :)

Edit: deze is dat? anders kijk hier eens naar: http://www.denniz.net/content/view/29/1/
die tutariol heb ik juist gevolgd. maar ik kwam met het probleem dat ik geen compoort kon toewijzen en hij heeft er nu zelf een gevonden. en waar zet ik serial poort aan?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware