Heb je ook wat aan de specs van mijn w800i ?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:28:
Software zónder shuttergeluid (bij R1L002):
ITP SWversie:
CXC 125 932 P1AE
Aanpassing:
CDA102337/11 A2A
CXC125953 A1L002 (<-- is dit écht A1L002 Rddr? niet R1L002?)
1EoW
Europe_3
Mijn software mét shuttergeluid (bij R1L002):
ITP SWversie:
CXC 125 932 R1B
Aanpassing:
CDA102338/48 R9A
CXC125953 R1L002
Europe_3
Waar zit het raadsel van wel / geen shuttergeluid? en wat doet 1EoW in die software? hebben meer mensen dat erin staan? Als er één persoon met een K750 mét shuttergeluid z'n software even post dan kan ik / wij die vergelijken met mijn software en zo opsporen welk 'stukje' software de boosdoener is!
trouwens @ Rddr: Hoe kom jij aan je K750? Los / icm abbo / uit buitenland / o.i.d.
Verwijderd
Ik sleep de MP3 bestanden gewoon in de map op de stick, werkt perfect en ik gebruik geen disc to foon. Ik heb overigens de w800i.Jesse schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:40:
'Gewoon' met Disc2Phone, en ik heb er zeker 60 tracks op staan.
Edit: 434 MB aan geluiden in 97 bestanden, maar daar zitten de ringtones e.d. ook bij in.
Verwijderd
En dat zouden meer mensen moeten doen .Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:51:
Wat ik standaard doe bij dergelijk gevoelige apparatuur:
- gebruik veilig-hardware-verwijderen van windhoos…
Verwijderd
Betreft K750i..
Wie kan mij vertellen hoe de screensaver of desnoods het standby-scherm actief blijft?? Ik krijg telkens eerst even de screensaver en dan springt het toestel op een "nachtmode" waarop ik dus geen bal meer zie (ook de klok dus niet...). Of is daar niks aan te doen...??
Wie kan me helpen?
Wie kan mij vertellen hoe de screensaver of desnoods het standby-scherm actief blijft?? Ik krijg telkens eerst even de screensaver en dan springt het toestel op een "nachtmode" waarop ik dus geen bal meer zie (ook de klok dus niet...). Of is daar niks aan te doen...??
Wie kan me helpen?
willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:28:
Software zónder shuttergeluid (bij R1L002):
ITP SWversie:
CXC 125 932 P1AE
Aanpassing:
CDA102337/11 A2A
CXC125953 A1L002 (<-- is dit écht A1L002 Rddr? niet R1L002?)
1EoW
Europe_3
Mijn software mét shuttergeluid (bij R1L002):
ITP SWversie:
CXC 125 932 R1B
Aanpassing:
CDA102338/48 R9A
CXC125953 R1L002
Europe_3
Waar zit het raadsel van wel / geen shuttergeluid? en wat doet 1EoW in die software? hebben meer mensen dat erin staan? Als er één persoon met een K750 mét shuttergeluid z'n software even post dan kan ik / wij die vergelijken met mijn software en zo opsporen welk 'stukje' software de boosdoener is!
trouwens @ Rddr: Hoe kom jij aan je K750? Los / icm abbo / uit buitenland / o.i.d.
Bovenstaande link wijst naar mijn software info die ik nog steeds heb staan op mijn k750i.
Binnenkort hoop ik de software info van een nieuwe k750i te krijgen zodat we ook deze kunnen vergelijken.
updaten lukt nog steeds niet

[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 15-09-2005 23:51 ]
Ik heb ongeveer 150 mp3's, 300 java-games, 40 foto's voor contacts, en dan ruimte voor een ruime 100 foto's (camera). Goed genoeg vind ik Gewoon memstick in reader gooien en erin 'slepen' of copy&paste. 1GB memstick btw...
Die standaard troep van SE, de ringtones en andere muziek, plaatjes en de introfilm heb ik op de 64MB memstick in een mapje "SE Trash" gestopt en weggelegd =)
zie http://www.gsmeasy.nl
Die standaard troep van SE, de ringtones en andere muziek, plaatjes en de introfilm heb ik op de 64MB memstick in een mapje "SE Trash" gestopt en weggelegd =)
Is er nog steeds =)Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:10:
Klopt, was tot 8 september 90% korting, vandaar de 1.25 p/m...ps: vind dat geen slechte deal, ik bel maar zeer weinig, dus vind ik het zonde om zoveel geld per maand aan de provider weg te geven. Ik stop het dan liever waar het hoort; in de gsm
zie http://www.gsmeasy.nl
[ Voor 39% gewijzigd door The Conman op 15-09-2005 23:56 ]
sorry, double post
[ Voor 95% gewijzigd door The Conman op 15-09-2005 23:56 ]
Verwijderd
Menu -> Instellingen -> Display -> Slaapstandklok -> Aan.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:43:
Betreft K750i..
Wie kan me helpen?
Die staat bij jou uit
ik krijg mn tel de w8oo niet met de pc gesynct want bij file manager staat er niet verbonden terwijl de kabel is aangesloten enz.. wie o wie kan me helpen.
heeft er iemand eigenlijk weet of er wel effectief binnenkort een update komt voor de w800i (bron van SE zelf of zo)? Het duurt toch wel vind ik, die voor de k750i is al een aantal dagen uit
Verwijderd
quote: |
Bruijst schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:43: |
Betreft K750i.. |
Wie kan mij vertellen hoe de screensaver of desnoods het standby-scherm actief blijft?? Ik krijg telkens eerst even de screensaver en dan springt het toestel op een "nachtmode" waarop ik dus geen bal meer zie (ook de klok dus niet...). Of is daar niks aan te doen...?? |
Wie kan me helpen? |
Menu -> Instellingen -> Display -> Slaapstandklok -> Aan. |
Die staat bij jou uit |
Nope... staat al aan
errm...bij mij staat er nog steeds:Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:10:
Klopt, was tot 8 september 90% korting, vandaar de 1.25 p/m...ps: vind dat geen slechte deal, ik bel maar zeer weinig, dus vind ik het zonde om zoveel geld per maand aan de provider weg te geven. Ik stop het dan liever waar het hoort; in de gsm
bijdeweg: om weer verders te gaan waar we gebleven waren; op de site van SE/support:
Updateservice
Houd je product up-to-date met de nieuwste software.
W800i
Voor ander product
Eerst stond er dat deze service niet beschikbaar was voor dit toestel...Er staat iets te gebeuren
Updateservice
(Niet beschikbaar voor W800i )
maar als je dan verderklikt, kan je wel voor w800i kiezen, maar dat is al een hele tijd zo
dat valt aardig tegen, als je 98% van de vorige posts op de vorige 5 pagina's bekijktpina schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:22:
heeft er iemand eigenlijk weet of er wel effectief binnenkort een update komt voor de w800i (bron van SE zelf of zo)? Het duurt toch wel vind ik, die voor de k750i is al een aantal dagen uit
de update wil ik NU!!!
btw, je w800, als je hem echt zo graag wil updaten, zet de nieuwe k750i erop!
Verwijderd
Iemand een ideetje waar ik im too 3gp converter kan vinden?
Niet hier posten aub, maar mail me op k_iedis@hotmail.com
Alvast bedankt
Niet hier posten aub, maar mail me op k_iedis@hotmail.com
Alvast bedankt
[ Voor 33% gewijzigd door Korakal op 16-09-2005 11:16 ]
Verwijderd
Nee, nog steeds niet....pina schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:26:
is nu het shuttergeluid weg bij de nieuwe FW voor de k750i??
NOFI, maar ik vind dat sommige mensen hier wel wat zitten te drammen hoorpina schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:22:

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
Dat gaat niet lukken daar die twee verschillen in software. De w800i speelt zowiezo al beter video af als de 750i .Faust schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:45:
[...]
dat valt aardig tegen, als je 98% van de vorige posts op de vorige 5 pagina's bekijkt
de update wil ik NU!!!
btw, je w800, als je hem echt zo graag wil updaten, zet de nieuwe k750i erop!
Verwijderd
:thumb: :lol:NrG_82 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:45:
[...]
Deze berichten worden imo bijna net zo irritant als de "bij welk abo krijg ik de W800/K750 het goedkoopst". (Nogmaals nofi)
Ik heb die HPM-70 headset ook gehaald voor mijn k750. Ik heb ze gehaald bij de Phonehouse. Bij andere winkels waren ze niet tekoop, maar ja Phonehouse heeft ze ook via zweden gehaald.BeVeBe schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:50:
[...]
Ik heb de dopjes bij The Phone House gekocht voor 24,97 en volgens mij had ik wel de laatste..
Wat een verademing, super geluidje.. echt beter, op de fiets vielen ze net gewoon GEEN een keer uit mijn oren echt VEEL beter mensen..![]()
Verwijderd
ja, dat is mJesse schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 08:33:
Is de HPM-70 Headset nou die die standaard bij de W800i zit?
Hihi, ik voor 271 euro, jaar lang telfort 150 en 19 euro voor de telefoonVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:36:
Ik bel ook weinig...daarom deze oplossing die ik heb gevolgd:
- w800i los gekocht (opgehaald binnen 24 uur) voor 408 euri.
- telfort sim-only abo, 50+25 min. voor 1.25 euro per maand.
Kortom, voor nog geen 425 euri kan ik een jaar lang plezier hebben van deze foon
Vaak bu'j te bang!
@-tom-: Deze aanbieding klinkt erg goed, waar/hoe krijg je em zo?
offtopic:
Verder is het dus echt nergens voor nodig dat je hem uitlacht omdat hij er meer voor betaalt heeft. In dit deel en het vorige is al gebleken dat dat niets opleverd behalve een verziekt topic met heel veel zinloze verhitte reacties.
Verder is het dus echt nergens voor nodig dat je hem uitlacht omdat hij er meer voor betaalt heeft. In dit deel en het vorige is al gebleken dat dat niets opleverd behalve een verziekt topic met heel veel zinloze verhitte reacties.
[ Voor 12% gewijzigd door Jesse op 16-09-2005 09:34 ]
ppff..., waar blijft SE met z'n update
k probeer t nu al 3 dagen, en k krijg nog steeds dat mn firmware up to date is

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik heb echt even hulp nodig! Mijn file manager zecht dat ie niet verbonden is en mijn tel is dus wel verbonden en heb alles geinstalleerd zoals het hoort. weet iemand war er aan de hand kan zijn?
@DaannO: Ik zit nu niet thuis dus ik kan niet ff je situatie nabootsen, maar bij mij detecteerde die eerst ook niet altijd de telefoon direkt goed. Hij begon wel de accu op te laden, en de memorystick verscheen ook als externe schijf (of misschien was dat ook pas later), maar verder deed ie het niet.
Tjek even of alle drivers en software idd geinstalleerd is. Wordt je foon al wel door windows herkent? Of vind je helemaal geen verbinding? Start ook je pc na het installeren van alle zeut een keer opnieuw op.
Edit: Ow, die oplossing van Caponi zou het best kunnen zijn. In elk geval lukte het me later wel, en wist ik niet precies waarom.
Tjek even of alle drivers en software idd geinstalleerd is. Wordt je foon al wel door windows herkent? Of vind je helemaal geen verbinding? Start ook je pc na het installeren van alle zeut een keer opnieuw op.
Edit: Ow, die oplossing van Caponi zou het best kunnen zijn. In elk geval lukte het me later wel, en wist ik niet precies waarom.
offtopic:
@DaNiEl KuNsT: Zeg dan niets. Zowieso als je niet meld over welk model je het hebt kunnen we je niet helpen, en als het iemand wel lukt om te updaten dan word dat hier echt wel gemeld.
@DaNiEl KuNsT: Zeg dan niets. Zowieso als je niet meld over welk model je het hebt kunnen we je niet helpen, en als het iemand wel lukt om te updaten dan word dat hier echt wel gemeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Jesse op 16-09-2005 10:48 ]
Dat heb ik ook weleens, dat komt dan doordat ik de Filemanager al geactiveerd heb op het moment dat ik de kabel inplug.DaannO schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:35:
Ik heb echt even hulp nodig! Mijn file manager zecht dat ie niet verbonden is en mijn tel is dus wel verbonden en heb alles geinstalleerd zoals het hoort. weet iemand war er aan de hand kan zijn?
Wanneer ik eerst de kabel inplug, en daarna pas de Filemanager, vindt hij hem vanzelf
Hij doet het!!! :D:D:D dank u zeer o wijze heren
Jottum, eindelijk europe 3 ook aan de update
Maarre kan je niet met file manager je mermory stick bekijken ofzo? Das wel minder!
Jesse schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:33:
offtopic:
offtopic:
251 Euro, 40 euro voor de W800, TF 200 abbo (1 jaar), 26*12= 312 Euro+ 40 Euro= 352 Euro. MAAR 10 maanden 10 Euro korting => 352-100= 252 Euro. Bij de Belcompany tot 16 oktober
251 Euro, 40 euro voor de W800, TF 200 abbo (1 jaar), 26*12= 312 Euro+ 40 Euro= 352 Euro. MAAR 10 maanden 10 Euro korting => 352-100= 252 Euro. Bij de Belcompany tot 16 oktober
Nog steeds niemand die die firmware erop heeft gekregen
n00bs schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:14:
[...]
offtopic:
offtopic:
Zo heb ik em ook, die aanbieding kennen we inmiddels wel
, maar die van hem is ook helemaal niet onaardig en was mij nog niet bekent.
Zo heb ik em ook, die aanbieding kennen we inmiddels wel
Edit: @DaannO: Verschijnt de memorystick niet gewoon als externe schijf in de verkenner? (Zo haal ik dan weer de foto's eraf.)
[ Voor 20% gewijzigd door Jesse op 16-09-2005 11:18 ]
Jesse schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:45:
@DaannO: Ik zit nu niet thuis dus ik kan niet ff je situatie nabootsen, maar bij mij detecteerde die eerst ook niet altijd de telefoon direkt goed. Hij begon wel de accu op te laden, en de memorystick verscheen ook als externe schijf (of misschien was dat ook pas later), maar verder deed ie het niet.
offtopic:
offtopic:
als je t topic een btj bijhoud weet je wel dat k een K750i heb, dat ga k neit iedere keer opnieuw in mn post vermelden. en het updaten is bij een paar mensen al wel gelukt, dus het is wel degelijk gemeld. k zou je meer druk maken om al die abbo sjit dan om dit...
als je t topic een btj bijhoud weet je wel dat k een K750i heb, dat ga k neit iedere keer opnieuw in mn post vermelden. en het updaten is bij een paar mensen al wel gelukt, dus het is wel degelijk gemeld. k zou je meer druk maken om al die abbo sjit dan om dit...
edit: en nu doet ie het dus wel... ben benieuwd...
[ Voor 3% gewijzigd door DP Kunst op 16-09-2005 11:23 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Sorry heb niks gezegd, ik ga aan de slagJesse schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:17:
[...]
offtopic:
Zo heb ik em ook, die aanbieding kennen we inmiddels wel, maar die van hem is ook helemaal niet onaardig en was mij nog niet bekent.
Edit: @DaannO: Verschijnt de memorystick niet gewoon als externe schijf in de verkenner? (Zo haal ik dan weer de foto's eraf.)
offtopic:
@DaNiEl KuNsT: Ik ga niet van iedereen hier onthouden welk type foon die heeft. Als je er een beetje trots op bent (of dat gewoon handig vind) kan je het anders in je sig zetten.
@DaNiEl KuNsT: Ik ga niet van iedereen hier onthouden welk type foon die heeft. Als je er een beetje trots op bent (of dat gewoon handig vind) kan je het anders in je sig zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Jesse op 16-09-2005 11:27 ]
Oeh, ik mag nu ook updatenVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:18:
Hij gaat nu bij mij updaten,, ben benieuwd. Ik post zo me, software versie
Ben benieuwd
Hij behoud de Nederlandse taal?Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:30:
Update is gelukt!
r1n035 Staat er nu op. Volgens mij kan nu iedereen updaten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Hey ik kan geen AAC bestanden afspelen met mijn telefoon. Meer mensen die dat niet kunnen?
jeej, ook nieuwe firmware. k moet wel zeggen dat mijn telefoon moeilijk an gaat. je moet of het knopje heel hard indrukken, of heel lang 
ze hebben de kleuren ook iets aangepast, t is nu iets donkerder...
ze hebben de kleuren ook iets aangepast, t is nu iets donkerder...
Verwijderd
Net ge-update en op 47% geeft ie de melding dat er een communicatiefout is met m'n telefoon. Meer mensen dit gehad? Hij staat nu wel op engels
en kan ook geen andere taal kiezen (wat niet echt een probleem is, maar wel gek)
En als software info staat er wel R1N035
Camera versie is 4.4
Dus wellicht heeft ie wel geupdate... Snap het allemaal niet zo goed
Hij lijkt bij mij ook donkerder
Camera versie is 4.4
volgens mij is dat een halve update
camera versie hoort 4.5 te zijn nu. misschien nog een keer proberen ?
Verwijderd
Heb 'm ook R1N035! Ik kreeg de telefoon pas aan na de batterij er even uit te halen, en de knop héél lang inhouden.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:42:
Net ge-update en op 47% geeft ie de melding dat er een communicatiefout is met m'n telefoon. Meer mensen dit gehad? Hij staat nu wel op engelsen kan ook geen andere taal kiezen (wat niet echt een probleem is, maar wel gek)
Camera versie is 4.4
Camera versie 4.5, maar nog steeds geluid!
En deze keer snelkoppelingen wél behouden!
Ik zie dat nou niet echt als een voordeel als het beeld donkerder wordt!
Het schermpje is op 100% al relatief donker en echt veel donkerder dan Samsung telefoons op 100%.
Ik snap trouwens ook niet dat mensen beweerden dat het SE scherm even goed is als van de topmodellen van Samsung... dat is gewoon echt niet zo!
Het schermpje is op 100% al relatief donker en echt veel donkerder dan Samsung telefoons op 100%.
Ik snap trouwens ook niet dat mensen beweerden dat het SE scherm even goed is als van de topmodellen van Samsung... dat is gewoon echt niet zo!
Weet niet zeker of het aan de update ligt, maar mn wap werkt ineens niet meer.
Heb een hi 20 abo, en als ik naar internetservices ga kom ik niet verder dan het eerste schermpje.
Heb volle sterkte gprs verbinding, maar hij geeft telkens een communicatiefout.
Iemand meer die hier last van heeft?
Heb de instellingen al opnieuw laten sturen btw.
Heb een hi 20 abo, en als ik naar internetservices ga kom ik niet verder dan het eerste schermpje.
Heb volle sterkte gprs verbinding, maar hij geeft telkens een communicatiefout.
Iemand meer die hier last van heeft?
Heb de instellingen al opnieuw laten sturen btw.
Heeft de software nog echt merkbare verbetering, of kan ik beter het gezegde "if it ain't broke, don't fix it" toepassen?
Het enige wat van mij nog beter mag is de laadtijd van foto's. En natuurlijk het shuttergeluid.
Het enige wat van mij nog beter mag is de laadtijd van foto's. En natuurlijk het shuttergeluid.
Walkman in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."Worldwide schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:16:
Heeft de software nog echt merkbare verbetering, of kan ik beter het gezegde "if it ain't broke, don't fix it" toepassen?
Dat shuttergeluid mag van mij ook wel weg, maar dat zit er gewoon nog in. Gaat helaas ook niet verdwijnen ivm de europese regelgeving.
Ik schrok me dood na het updaten, ik kreeg hem niet meer aan. Ik zat echt van "

Maar na de USB kabel eruit te trekken ging hij wel aan
Laadtijd van opslaan van de foto's is korter geworden.
Menu reageert wat sneller, foto's lijken iets minder korrelig en de muziek door de oordopjes gaan zeker weter harder, voor update getest en nu net met de nieuwste update getest.
Menu reageert wat sneller, foto's lijken iets minder korrelig en de muziek door de oordopjes gaan zeker weter harder, voor update getest en nu net met de nieuwste update getest.
gisteravond voor de eerste keer mn foon geupdate,
en dan nu vanmorgen even naar de R1N035 geupdate.
Alles ging goed, alleen bleef bij de sony ericsson update venster alles grijs.
Als ik dan het venster verplaatste kwam stukje bij stukje het venster toch zichtbaar.
Met een beetje gepruts kwam ik dan toch door de update heen.
Meer mensen last van een grijs scherm tijdens het updaten?
Anyway, R1N0E5 is voor iedereen dus beschikbaar!
Staat de helderheid niet gewoon op 50% na de update, ik gebruik mijn foon als zaklamp als hij op 70% staat (oude firmware), hoger is niet goed voor m'n ogen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Nee staat gewoon op 100%. Ik heb het idee dat het contrast gewoon iets hoger is gezet omdat de kleuren nu ook wat helderder zijn. (bij mij iig).Speedy-Andre schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:34:
Staat de helderheid niet gewoon op 50% na de update, ik gebruik mijn foon als zaklamp als hij op 70% staat (oude firmware), hoger is niet goed voor m'n ogen
Verwijderd
Iemand al meerdere winkels gevonden waar de HMP-70 te koop is? Was vanochtend maar eventjes langs de phonehouse in Hoorn gelopen en daar is die weer niet

Uit de startpost:Isengrim schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:45:
De D750 wil nog niet updaten
Moet je dan niet bij T-Mobile zijn voor je firmware?Het verschil tussen de K750 en de D750 is het uiterlijk en de software. De D750 heeft namelijk alleen de beschikking over software van T-mobile. De D750 is daarom ook altijd gelocked.
Telecomadvies.nl , niet eens een aanbiedingJesse schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:33:
offtopic:
Vaak bu'j te bang!
Ik heb dat nekbandje helemaal niet gekregen (bij Orange Shop Eindhoven gekocht) Zat ie er al standaard omheen?Vögel schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:52:
Is er al iemand die dat bandje bij de headset bij de w800 eraf heeft kunnen krijgen ??
Dat nekbandje is namelijk te irritant.
Die heb ik ook niet gekregen we hebben die nieuwe versie. wees er maar blij mee want het is dik onhandig..dkawa schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:18:
[...]
Ik heb dat nekbandje helemaal niet gekregen (bij Orange Shop Eindhoven gekocht) Zat ie er al standaard omheen?
Oh echt waar?/
Nou ik wil die wel hoor, het lijkt me wel handig juist.....
Nou ik wil die wel hoor, het lijkt me wel handig juist.....
Zie je iemand is het met me eensVögel schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:52:
Is er al iemand die dat bandje bij de headset bij de w800 eraf heeft kunnen krijgen ??
Dat nekbandje is namelijk te irritant.
Iedereen heeft het de hele tijd wel over die Europese regelgeving, maar ik vind het een beetje raar allemaal wat de fabrikanten doen en ik denk dat de regelgeving niet dwingend is en nageleefd behoort te worden ofzo. Bij mijn Nokia 8800 en 9500 kan ik het geluid van de camera gewoon uitschakelen ( dit is gewoon aangegeven in het menu! ).
En bij de Sony Ericsson P910 die ik sinds gister heb, kan het ook. Dus ik snap de logica van SE niet echt.
En bij de Sony Ericsson P910 die ik sinds gister heb, kan het ook. Dus ik snap de logica van SE niet echt.
[ Voor 25% gewijzigd door Le0032 op 16-09-2005 13:37 ]
Bij de d500 kan het ook gewoon. Maarja dat is weer se..
Hé ik kan nu updaten naar de nieuwste firmware. Dat kon gister en eergister niet.
Maar nu kom ik niet verder als 0% bij het inhouden van 'c'.
bij het installeren van de update drivers is het niet goed gegaan, ik heb denk die van windows genomen en die niet van SE. hoe kan ik die als nog installeren? rechterknop-> installeren werkt niet
Maar nu kom ik niet verder als 0% bij het inhouden van 'c'.
bij het installeren van de update drivers is het niet goed gegaan, ik heb denk die van windows genomen en die niet van SE. hoe kan ik die als nog installeren? rechterknop-> installeren werkt niet
Leeg
Kan iemand mij vertellen hoe mijn k750i kan instellen dat hij de smsjes automatisch opslaat op mijn geheugenkaart?
want helpt niet echt als hij het eerst opslaat in het telefoongeheugen.
alvast bedankt
want helpt niet echt als hij het eerst opslaat in het telefoongeheugen.
alvast bedankt
AnimeAdicted
Ben het ook met je eens hoor
Bij mij zit dat ding er ook niet omheen en ben er blij van, hoef niet z'n ding langs m'n nek te hebben.
Zullen we er verder misschien geen "bij mij is de FW update ook gelukt"-opsom topic van maken? 't Is maar een idee....
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Waar staat in hemelsnaam de software voor de W800i om te updaten?
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245
En moet de telefoon aan of uit staan?
Ze hebben het hier namelijk over een speciale USB driver speciaal voor het updaten: http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=15278&esi=true
Dat staat dus niet in de startpost
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245
En moet de telefoon aan of uit staan?
Ze hebben het hier namelijk over een speciale USB driver speciaal voor het updaten: http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=15278&esi=true
Dat staat dus niet in de startpost
Updateservice
(Niet beschikbaar voor W800i )
[ Voor 56% gewijzigd door n00bs op 16-09-2005 14:14 ]
Als je de firmware bedoelt, die is er voor zover ik begrijp alleen nog maar voor de K750i. Beide hebben verschillende software (=firmware), dus voor de W800i zul je nog wel ff geduld moeten hebben aangezien dat toestel ook veel nieuwer is dan de K750i.
[ Voor 1% gewijzigd door NrG_82 op 16-09-2005 14:16 . Reden: kromme zin ]
Verwijderd
Er staat op de SE site dat die updat er nog niet is, dat kan nog wel een poos gaan duren, vergeet niet dat het toestel net uit is .
sorry gelijktijdig gepost
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 14:16 ]
nounou, qua hardware is het precies hetzelfde als de k750i.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:15:
Er staat op de SE site dat die updat er nog niet is, dat kan nog wel een poos gaan duren, vergeet niet dat het toestel net uit is .
Alleen de software is anders, dus hoeven ze denk ik alleen dat aan te passen.
Verwijderd
ik vind het zowiezo knap om je hardware aan te passen vanaf internetmregeling2005 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:48:
[...]
nounou, qua hardware is het precies hetzelfde als de k750i.
Alleen de software is anders, dus hoeven ze denk ik alleen dat aan te passen.
Lijkt mij niet... de update service is gewoon beschikbaar op de SE site.Caponi schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:00:
[...]
Uit de startpost:
[...]
Moet je dan niet bij T-Mobile zijn voor je firmware?
Plus dat ik al een keer de update gedaan heb via de SE site van R1A044 naar R1J002
Ik meen toch echt wel dat de W800i oranje is en de K750i alleen leverbaar is in zwart / zilver en dat de camera side van de W800i echt wel anders is hoormregeling2005 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:48:
[...]
nounou, qua hardware is het precies hetzelfde als de k750i.
[ Voor 23% gewijzigd door Le0032 op 16-09-2005 15:24 ]
de behuizing is anders jahLe0032 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:23:
[...]
Ik meen toch echt wel dat de W800i oranje is en de K750i alleen leverbaar is in zwart / zilver en dat de camera side van de W800i echt wel anders is hoor
qua hardware is het hetzelfde toestel
Afgezien van de oordopjes en de behuizing dus.
Verwijderd
Ik heb een w800i en ben een dopje kwijtgeraakt van mn headset, weet iemand waar die dingetjes los te koop zijn of hoe ik eraan kan komen?
heb net die oordopjes gekocht van de w800 voor de k750i. Maar de geluidskwaliteit valt me een beetje tegen. En het is echt wel wenne dat de dopjes bijna op je trommelvlies zit
voor de rest wel een stuk beter dan de standaard oordopjes
voor de rest wel een stuk beter dan de standaard oordopjes
Verwijderd
Ik heb een probleem met het updaten. Alles gaat goed, via de SE site wordt de updater geactiveerd.
Deze gaat software downloaden. Als dat klaar is zegt hij dat ik de telefoon moet verwijderen van usb kabel.
Dan moet ik hem uitzetten.
En dan moet ik terwijl ik 'c' inhoud de usb kabel weer inpluggen.
Maar op het moment dat ik de telefoon aansluit krijg ik meteen een windows update venster en een autorun venster. Deze klik ik gewoon weg en daarna doet de installer helemaal niets meer.
Kan iemand bij wie het wel is gelukt me vertellen wat ik fout doe?
K heb de nieuwste software, nieuwste usb driver, nieuwste javashizzle enz.
Deze gaat software downloaden. Als dat klaar is zegt hij dat ik de telefoon moet verwijderen van usb kabel.
Dan moet ik hem uitzetten.
En dan moet ik terwijl ik 'c' inhoud de usb kabel weer inpluggen.
Maar op het moment dat ik de telefoon aansluit krijg ik meteen een windows update venster en een autorun venster. Deze klik ik gewoon weg en daarna doet de installer helemaal niets meer.
Kan iemand bij wie het wel is gelukt me vertellen wat ik fout doe?
K heb de nieuwste software, nieuwste usb driver, nieuwste javashizzle enz.
Je moet hem niet meer aanzetten daarna.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Maar als ik de telefoon inplug terwijl ik de 'c' knop induw gaat de telefoon vanzelf aan.Shiver23 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:59:
Je moet hem niet meer aanzetten daarna.
Hij vraagt dan gewoon om mn PIN. Ik duw op 'c' en die knop hou ik ingedrukt. Terwijl ik die indruk ros ik de usb kabel erin. Resultaat: telefoon gaat aan:(
EDIT Ik weet al wat er fout is, ik had de C knop niet lang genoeg ingedrukt. Thanks nog
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 16:16 ]
Verwijderd
Heb de W800I sinds gisteren en vraag me af waarom er niet de mogelijkheid is om de meegeleverde USB kabel ook als datakabel te gebruiken. Of kan dat wel? (ik bedoel voor Contactlijsten etc., NIET voor mp3 ofzo)
Voor de rest prima tot nu toe.
Ok, heb je wel de updatedriver geinstalleerd? Anders weet ik het ook niet...Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:04:
[...]
Maar als ik de telefoon inplug terwijl ik de 'c' knop induw gaat de telefoon vanzelf aan.
Hij vraagt dan gewoon om mn PIN. Ik duw op 'c' en die knop hou ik ingedrukt. Terwijl ik die indruk ros ik de usb kabel erin. Resultaat: telefoon gaat aan:(
EDIT Ik weet al wat er fout is, ik had de C knop niet lang genoeg ingedrukt. Thanks nog
Kijk eens in je W800 doos. Daar zit een CD in met software om bijv. te synchroniseren met je outlook.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:07:
Heb de W800I sinds gisteren en vraag me af waarom er niet de mogelijkheid is om de meegeleverde USB kabel ook als datakabel te gebruiken. Of kan dat wel? (ik bedoel voor Contactlijsten etc., NIET voor mp3 ofzo)
Verwijderd
Hardware is natuurlijk nooit aan te passen via internet. In principe software ook niet, het is zo dat bij een softwareupdate het zo is dat alle mogelijkheden qua software al in het toestel ingebakken zit, maar dat sommige dingen nog niet "geactiveerd" zijn , dat is dus later aan te passen via eventueel internet .Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:58:
[...]
ik vind het zowiezo knap om je hardware aan te passen vanaf internet
Zaken als bitrate instellingen zijn al vooraf gedefinieerd qua mogelijkheden. Is het ( ik zeg maar iets) nu mogelijk om met 200kbit/s video af te spelen en later via een update aan de 300 kbit/s te komen dan houdt dat in dat die 300 kbit/s al vooraf ingesteld zijn qua mogelijkheden, dat wordt dan zogezegd geactiveerd via een update. Ze houden qua mogelijkheden een slag om de arm zeg maar. Dit is slechts één aspect van de vele ( softwareupdate ) mogelijkheden.
Verwijderd
De binnenkant is ook anders voor een groot gedeelte, daarbij komt dat er ook softwarematig behoorlijk veel verschil in zit. Het afspelen van video verloopt met de w800i wat soepeler bijvoorbeeld, om het simpele feit dat er een processor in zit die hoger clockt ! Het kan zijn dat er ook een andere processor in zit dat weet ik niet zeker maar hij clockt iig wel hoger, bovendien heeft de w800i meer werkgeheugen , en dus meer mogelijkheden, daar komt nog bij dat er meer mogelijkheden op zitten dan de k700i.mregeling2005 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:39:
[...]
de behuizing is anders jah
Afgezien van de oordopjes en de behuizing dus.
Verwijderd
Je kan via de usb kabel wel syncen naar je pc maar niet terug, daar moet je bluetooth voor gebruiken. Er zijn wel een paar proggies voor om het wel via usb te doen maar ik weet niet gelijk welke, het is namelijk al hieer eerdere voorbij gekomen in dit topic. Even goed zoeken dus.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:07:
Heb vandaag m'n W800 aangeslingerd, btje proberen met de camera enz, maar hij maakt geen foto's
Hij staat op fotomodus, ik druk de knop in, geluidje van de autofocus hoor ik, maar het beeld staat niet stil, het 'shutter'geluidje komt niet, en er wordt gewoon geen foto gemaakt
weet iemand waar dit aan kan liggen?
Filmpjes maken doet hij ook niet...
Werkt niet bij opslag op memorystick of op telefoon....

Hij staat op fotomodus, ik druk de knop in, geluidje van de autofocus hoor ik, maar het beeld staat niet stil, het 'shutter'geluidje komt niet, en er wordt gewoon geen foto gemaakt
Carpe Noctem
Verwijderd
Omdat het niet de bedoeling is om er op dit topic over te praten heb ik het adres ... aangemaakt.
[ Voor 65% gewijzigd door Korakal op 16-09-2005 19:50 ]
Knopje doordrukken na de autofocus, je kan namelijk hard en zacht drukkenTonyB schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:36:
Heb vandaag m'n W800 aangeslingerd, btje proberen met de camera enz, maar hij maakt geen foto's![]()
Hij staat op fotomodus, ik druk de knop in, geluidje van de autofocus hoor ik, maar het beeld staat niet stil, het 'shutter'geluidje komt niet, en er wordt gewoon geen foto gemaakt![]()
Dat is zo bij de K750i tenminste.
dat dacht ik ook, net als bij normale camera's, maar als ik nog harder ga drukken, overleeft het toestel het niet denk ik, dus dat is helaas niet de oplossing...
Carpe Noctem
Verwijderd
Je bent dan je garantie wel kwijt want dit is "illegaal"...Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:40:
Ik heb de vraag in deel 1 ook al eens gesteld, maar het antwoord is nog niet gegeven
[ Voor 83% gewijzigd door Korakal op 16-09-2005 19:51 ]
Oh, is dit zo? De chip van het toestel voor het toetsenbord van de W800i is wezenlijk verschillend hoor dan die van de K750i, vraag dit maar na bij SE. Dus wederom is je bewering nergens op gebaseerd. En helaas, geen nuancering mogelijk dit keermregeling2005 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:39:
[...]
...
heb hem nu geupdateWalkman schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:32:
En voor de mensen die niet zo goed zijn in duits (heb zelf nog niet gekeken of ik kan updaten):
R1N035
- Released by SEUS on 12/9/05
- Video bitrate improvements over R1L (as good as R1A044)
- Improvements to photo quality (less noise in dark photos, improved viewfinder refresh rate)
- Bluetooth stability fixes
- Contrast / Gamma modifications have been made to the display for a better overall picture.
- Improved reception (the signal strength indicator tends to be higher than in previous firmwares)
- Increased MP3 volume.
- Backlight doesn't come on again to show time after phone locks.
- Popup menu icon in the WAP browser has been modified
- Fixed "More" menu when adding addresses to an email message.
- JBenchmark 3D LQ - approx 204
- JBenchmark 3D HQ - approx 123
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E
maar inplv ITP CXC 125 932 R1E
heb ik ITP CXC 125 932 R1B
wat is het verschil?
Verwijderd
Hmm, daar heb ik R1D...jefjef schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:55:
[...]
heb hem nu geupdate
maar inplv ITP CXC 125 932 R1E
heb ik ITP CXC 125 932 R1B
wat is het verschil?
Onzin, je kunt gewoon heen en weer syncen via de datakabel. Anders zou het ook geen synchroniseren zijn, maar kopiëren van gsm naar PC. Als ik een paar nieuwe contacten aanmaak of contacten wijzig in MS Outlook en daarna ga synchroniseren via de datakabel, komen ze gewoon in m'n telefoon te staan (net voor de zekerheid ff getest).Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:31:
[...]
Je kan via de usb kabel wel syncen naar je pc maar niet terug, daar moet je bluetooth voor gebruiken. Er zijn wel een paar proggies voor om het wel via usb te doen maar ik weet niet gelijk welke, het is namelijk al hieer eerdere voorbij gekomen in dit topic. Even goed zoeken dus.
ModbreakVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:40:
Omdat het niet de bedoeling is om er op dit topic over te praten
Al geprobeerd om iets harder (door) te drukken?TonyB schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:36:
Heb vandaag m'n W800 aangeslingerd, btje proberen met de camera enz, maar hij maakt geen foto's![]()
Hij staat op fotomodus, ik druk de knop in, geluidje van de autofocus hoor ik, maar het beeld staat niet stil, het 'shutter'geluidje komt niet, en er wordt gewoon geen foto gemaakt![]()
[ Voor 55% gewijzigd door Korakal op 16-09-2005 19:51 ]
Verwijderd
Dat camera probleem (foto en film) heb ik ook.
Ik heb een K750I.
Ik krijg niet het groene vakje in het LCD display en geen shuttergeluid.
Afdrukknop getest in test mode: werkt prima.
Opgestuurd in een goed gebufferde doos naar Dynafix.
Na een week kreeg ik hem terug in een bubbeltjes envelop!!
Zgn een los contact hersteld.
Je raadt het al: nog steeds defect en transport schade door die #@@#%$% envelop.
Brief gestuurd, mail gestuurd; excuus gehad (wat koop ik daarvoor?)
Opnieuw ter rep aangeboden bij Dynafix.
Is nu een week geleden, en is nog niet hersteld.
Wat een pokke bedrijf!
Ik heb een K750I.
Ik krijg niet het groene vakje in het LCD display en geen shuttergeluid.
Afdrukknop getest in test mode: werkt prima.
Opgestuurd in een goed gebufferde doos naar Dynafix.
Na een week kreeg ik hem terug in een bubbeltjes envelop!!
Zgn een los contact hersteld.
Je raadt het al: nog steeds defect en transport schade door die #@@#%$% envelop.
Brief gestuurd, mail gestuurd; excuus gehad (wat koop ik daarvoor?)
Opnieuw ter rep aangeboden bij Dynafix.
Is nu een week geleden, en is nog niet hersteld.
Wat een pokke bedrijf!
Lijkt mij een mechanisch probleem met de knop, garantie kwestie dus en proberen of ze hem voor een nieuwe willen omruilen omdat ie nog nieuw isTonyB schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:36:
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Iemand al een aanbieding gezien van een abo + w800 + psp?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware